×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.78 | 41.38 |
Все курсы банка |
Списання коштів
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. За результатом з вами зв'яжеться співробітник банку.
Написать комментарий
будьте внимательны. разводилы
если б можно было тут скриншот предоставить, я б его предоставил, и понятно было мое возмущение.
2. о приложении приват 24. бесполезный мусор. 2 недели назад мне перевели деньги, я просматривал почти каждый день перевод в приват 24.Его там не было!!! Я вощмущенно звонил в организацию, требовал моих денег. А итог сказали, что как 2 недели перевели. Звонок на горячую линию Приватбанка и ответ меня убил. да деньни были переведены, а вот в приложении вы б их увидели через 30дней. надо смотреть только через вэб версию. Кто вернет потраченные нервы мне и тем людям, кому я звонил??
Йдемо до приватних повідомлень, щоб перевірити інформацію та уточнити деталі.
Комментарии (5)
Не могут выдать даже карту
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Обман клієнтів
Користуючись терміналом банку на поповнення 24 листопада після зарахування тисячі гривень пропало світло, але зарахування не відбулося; після спілкування з оператором кол-центру, запропонували відправити кошти на мобільний номер, завчасно знав всі мої дані тричі перепитав на який номер відправляти кошти, вніс не вірний номер, тобто, знаючи мій номер, авторизували якийсь інший. При подальших зверненнях до працівників банку мене не підключали. Вкрай незадоволена роботою працівників, які лишили мене довіри цьому банку.
Працівники або присвоїли кошти або це політика установи.
Кошти, які можливо відправили іншій людині, тільки по вині служби підтримки, і потім в подальшому не хочуть брати відповідальності.
Сподіваюсь, що на ринку багато терміналів і фінустанов, які зроблять конкуренцію і такому злочинному відношенню до клієнта наступить кінець.
Давайте розберемось в ситуації більш детально. Звернулись в особистому повідомленні.
Написать комментарий
Задоволена он-лайн обслуговуванням
Впевнені, що Іван був радий допомогти :)
Звертайтесь, завжди до ваших послуг!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Благодарность
Кожен з нас старанно працює, щоб ви могли в будь-який момент на нас розраховувати! Дякуємо, що ви з нами.
Написать комментарий
банкомат не выдал деньги
Як ми бачимо, мова йде про картку іншого клієнта, який може отримати всю інформацію про повернення коштів за зверненням в підтримку за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/.
Наші колеги, попри все бажання допомогти, не мають змоги надати інформацію по заявці не клієнту банку.
Написать комментарий
Казки від Приватбанка
Перевіривши виписки, я побачила, що 30.11.2020р. з моєї карти було зроблено видачу готівки у сумі 900.00 гривень, яку я не здійснювала. 30.11.2020р. я дійсно знімала з картки 3500.00 гривень у банкоматі (Станція Метро Палац Спорту). Передзвонивши в банк 09.12.2020р о 12:47, розповіла їм цю ситуацію, оператор порадив звернуться в Департамент кіберполіції Національної поліції України, що я і зробила в електронному вигляді.
В 13:12 мені передзвонили з Приват банку і повідомили, що згідно виписок банку в особистому кабінеті операція видачі готівки у сумі 900 гривень є, але згідно виписки банкомата, такої операції не було. Оператор повідомив мені номер моєї заяви (№ 29007333), яку передали у відділ служби безпеки банка на розгляд.
10.12.2020р. мені передзвонили з відділу служби безпеки банка і розповіли цікаву історію: що банкомат видав мені замість 100гривень по п'ятдесят-тисячу гривень по п'ятсот, тому і було списання з карти суми 900 грн, і спитали: згодна я з цим чи ні.
Але я перераховувала кошти після отримання їх у банкоматі, і сума, яку я зняла була 3500 гривень. Тоді співробітник з відділу служби безпеки банка запропонував подальше розслідування.
15.12.2020р. мені виплачують аванс, який заходив на мою карту для виплат у Приватбанк, але звісно, що в зв'язку з невирішеною ситуацією, я змінила банк.
15.12.2020р. мені знов передзвонили з відділу служби безпеки банка. На цей раз мені запропонували два варіанти на мій вибір: або банкомат видав мені замість 100 гривень по п'ятдесят — тисячу гривень по п'ятсот, або хтось переплутав касети з банкнотами, коли налаштовував банкомат. Тому я повинна повернути гроші у розмірі 872.65 грн. протягом 30 діб, щоб мені не нарахували проценти. Це остаточне рішення і мені відправлять лист поштою, а я можу йти до поліції, якщо не згодна. На моє прохання вкласти в лист договір з банком, мені відповіли, що ніякого договору не має. Я є клієнтом банка протягом десяти років, у мене три картки, а договору не має???? Картка з якої списали кошти, є картка для виплат, про який овердрафт йде мова!???? Договір я побачити не можу, його не має! Чому я повинна доказувати, що вмію рахувати гроші, чому я повинна нести відповідальність за банкомат?
Те, що я в котрий раз, пояснювала, що я не згідна з цими обома рішеннями, співробітник банку не чує.
Враховуючи вищенаведене я вважаю дії банку шахрайським.
Нами всебічно була вивчена дана ситуація та проведена ретельна перевірка з залученням фахівців.
Як ви вірно помітили, наші колеги зв'язувались з вами для надання інформації та за результатом було виявлено, що банкомат видав дві купюри 500 грн замість двох купюр номіналом по 50 грн. Через що, ми вимушені були списати різницю, а саме 900грн, з вашої картки.
Безумовно, ситуація неприємна та помилка з розміщенням номіналів в банкоматі була присутня, через що банкомат видав більшу суму готівки, ніж було списано з картки. За результатом перевірки та перегляду фотоматеріалів з банкомату, не було виявлено факту перерахунку коштів вами біля банкомату, а також факту видачі меншої суми.
Ми приносимо свої вибачення за те, що дана ситуація доставила вам незручності та будемо вдячні за розуміння. Інформація про перевірку та її результати також направлена на вашу адресу, щоб ви могли ознайомитись з усіма деталями.
Комментарии (2)
Лучший банк в Украине по моему мнение
Адекватная служба поддержки, много раз обращался в поддержку онайн всегда помогают и объясняют если что то не понятно и что то нужно разрешить.
Да что тут много говорить, любой адекватный человек понимает что лучше приватбанка и надёжней в Украине на данный момент нету.
Спасибо вам что проделали такую фантастическую работу для нас, и делаете, и будете делать.
Дуже раді, що результати нашої роботи викликають такі емоції. Будемо й надалі робити все, щоб бути кращими для вас!
Написать комментарий
Не пришли деньги после оплаты через терминал
Наші колеги перевірять деталі за даною ситуацією та зв'яжуться за результатом.
Написать комментарий
Все чудово
24/7 до ваших послуг :)
Беремо і робимо!
Написать комментарий
Без причин разорван договор с пенсионером
В Приватбанке имею:
Кредитов — нет
Получаю пенсию
Получаю социальные выплаты
Имею 2 депозита — 1 «Джуниор» (на ребенка) и 2 «Стандарт безналоговый»
Страховка ребенка «На каждый день»
Регулярные платежи и коммунальные оплаты каждый месяц.
Дело было так:
Дочка (12лет) потеряла карту юниора и обратилась в отделение за выпуском новой. Ей было отказано. И тут выясняются причины отказа — Банк разорвал со мной договор по картам!
Без объяснений, без причин, без предупреждений…
Государственный Банк просто так разорвал договор с Пенсионером!!!
Предложили снять все деньги в кассе и перевести в другой банк!!!
Уму непостижимо!!! Как такое возможно???!!!
А как же договора? По депозитам? По страховке? Как получать пенсию и соц выплаты?
Сейчас, в период Пандемии, мне необходимо бегать по банкам и заключать новые договора!!!
Очень надеюсь, что это какая-то ошибка…
Люди дорогие, делайте выводы!!!
Очень хотелось бы получить объяснения от ПриватБанка!!!
Передали ваше питання на розгляд профільним фахівцям. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
Комментарии (8)
Подяка
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці :)
Написать комментарий
Лізинг Авто
Банк надійно зберігає особисту інформацію кожного клієнта. Сучасні системи гарантують конфіденційність усіх операцій. Дані кожного клієнта захищені і в жодному разі не передаються будь-яким іншим.
Після виплати кредиту банком відключається послуга трекінгу, що й було зроблено судячи з вашого відгуку.
Нам шкода, що ви потрапили в таку ситуацію.
Для розшуку та проведення розслідування рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів.
Написать комментарий
4149 4991 2080 0451 Мошенники
Берет предоплату на доставку автозапчастей и ничего не высылает.
Трубку не берет с разных номеров звоним
Перевели 50$
4149 4991 2080 0451
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написать комментарий
Ограничение по карте.
Звернулись в особистому повідомленні, щоб детально перевірити інформацію.
Написать комментарий
Отзыв от «не клиента» банка.
Звернулись в особистому повідомленні, щоб детально перевірити інформацію.
Написать комментарий
Неможливо пройти актуалізацію
Якщо у вас збій системи, виправте помилку, а не доводите людей до нервового зриву!!!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Комментарии (2)
Скарга
Наше підприємство вже більше 10 років обслуговується в «Приватбанку». Проблем не було. Але минулого тижня (3 грудня) наші банківські рахунки без попередження були заблоковані і з того часу ми не можемо скористатися послугою «Приват 24». В результаті неодноразових звернень (є записи) ми вияснили, що наше підприємство, начебто, не функціонує.
Як ми зрозуміли, працівники Приватбанку неуважно подивились єдиний реєстр підприємств, і неправомірно закрили рахунки ПП «Редакція газети «Рідне Прибужжя» помилково переплутавши наше приватне підприємство з раніше існуючим комунальним підприємством з аналогічною назвою.
Фактично, 11.05.2018 року, запис № 15221450000037917 було реорганізовано комунальну організацію «Редакція газети «Рідне Прибужжя» » (Код ЄДРПОУ 20877099) у ПП «Редакція газети «Рідне Прибужжя» (Код ЄДРПОУ 20877099) відповідно до Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих ЗМІ», яке являлось повним правонаступником КО «Редакція газети «Рідне Прибужжя».
Тиждень заблокування рахунків підприємства негативно вплинув на виробничий процес та наших партнерів, з якими не з нашої вини були порушені терміни розрахунків. В результаті ми отримали штрафні санкції. До того ж, з вини банку підприємство порушило терміни виплати заробітної плати працівникам. На сьогодні підприємство не може розрахуватися з друкарнею за друк газети, тому виникає ризик несвоєчасної доставки газети читачу, тобто будуть порушені наші зобов’язання перед передплатниками.
Крім того, ми не можемо перерахувати кошти за участь у тендерах, а це для нашого підприємства великі фінансові втрати.
Виходячи із вищевказаного вимагаємо терміново виправити помилку та покарати винних.
У разі невиконання вимоги змушені звертатись до суду для покриття наших збитків.
Нами було перевірено інформацію за вашими рахунками.
Зазначимо, що рахунки не було блоковано банком.
У разі виникнення додаткових питань при використанні рахунків, просимо повідомити нас про це приватним повідомленням.
Написать комментарий
Приватбанк зплутав себе з податковою?
Незважаючи на дурість ситуації прикріпив рахунки, згідно яких заходили кошти. І, о чудо, рішення привата
«В доповнення до раніше доданих документів просимо надати :»
-Письмове пояснення щодо ведення бізнесу
-Інформацію та документи щодо найманих працівників та розрахунків з ними
-Звіт 1 ДФ
-Інформацію щодо наявності офісу, складів, техніки(Договори найму, купівлі, оренди)
-Документи щодо сплати податків
-Документи щодо походження товару
-Письмове пояснення економічної доцільності операцій з готівкою.
Слухайте, якщо приват не бажає щоби ми обслуговувались у вас то ви могли просто про це сказати, так як після такого і на ФОП і на ТОВ відкриваємо рахунки у ваших конкурентів, як буде з рахунками в Приваті залежить від адекватності реакції на проблему.
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Написать комментарий