×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Приват банк и скотское отношение
Перепрошуємо, якщо дана ситуація доставила вам незручності.
Ми піклуємось про безпеку ваших коштів та в деяких випадках хочемо впевнитись в тому, що операцію проводить саме клієнт. При додатковому підтвердженні ми можемо ідентифікувати вас та дозволити проведення операції, розуміючи, що грошима не намагаються заволодіти шахраї.
В даній ситуації, з міркувань безпеки, вам було рекомендовано звернутись у відділення для того, щоб оновити свої дані та перевірити їх актуальність. Це дозволить в подальшому, у разі необхідності підтвердження операції, робити це дистанційно за зверненням в підтримку.
Як бачимо, на поточний момент питання з розблокуванням картки було вирішене. Та у разі чого, наша підтримка працює 24/7 і завжди готова допомогти.
Комментарии (3)
Банк мошенник. Есть все доказательства, иду после выздоровления в суд и в прессу.
Як бачимо, ваше питання було детально розглянуто профільними фахівцями з врахуванням наданої інформації та деталей ситуації. За результатом розгляду було проведено зворотній зв'язок.
Комментарии (11)
Это ВОР !
Проведення оплати в інтернеті можливе в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті.
Оскарження та проведення платежів здійснюється банком в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою.
Проаналізувавши ваші попередні звернення для оперативної та повної консультації було запропоновано альтернативний канал обслуговування. Наші колеги 24/7 онлайн та готові відповісти на ваші питання при першому ж зверненні в онлайн допомогу.
Ми проведемо роботу з фахівцем до якого ви звертались, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.
Комментарии (4)
Наплевательское отношение к клиентам.
Случилась у меня ситуация. Банк заблокировал мне мои карты по запросу исполнительной службы. Как говорится бывает. Ни к исполнительной службе, ни к банку — по этому поводу у меня вопросов нет. На момент блокировки у меня на карте были собственные средства, то есть в кредитные я «не залез». Но тут пришло время платежа ежемесячной страховки, которую так «настоятельно рекомендуют» работники банка. Платеж составляет 20 грн в месяц. Естественно банк их снять не может, ибо карта заблокирована. И вот из-за этого меня лишают кредитного лимита, который составлял у меня 55 000 гривен. При этом на карте были мои личные средства, никакой критической ситуации с моими личными финансами не наблюдалось. Но банк не получил 20 грн и поэтому лишил меня кредитного лимита. И не надо мне говорить про «тысячи показателей» по которым принимается решение о размере кредитного лимита. В моей ситуации не было ни одного другого критерия в пользу подобного решения. Очень жаль, что Приватбанк теперь так наплевательски относится к своим клиентам.
Виконуючи вимоги законодавства Банк блокує рахунки при надходженні постанови про арешт та встановлює обмеження, в тому числі, на особисті кошти на рахунках клієнта, згідно інформації вказаної в постанові. При цьому, за наявності на картках суми більшої, ніж вказано в постанові за зверненням в підтримку надається можливість скористатись надлишком коштів.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22.
Що ж до кредитного ліміту, то рішення про його збільшення чи зменшення банк приймає аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення.
Комментарии (3)
Професіонал найвищого гатунку
Завжди до ваших послуг :)
Дякуємо, що ви з нами.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Жалко, ведь хороший банк был раньше…
Звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію.
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Excellent help!
Thank you for your feedback!
We are proud that our employees are able to bring their professionalism positive emotions
Написать комментарий
отказали перевыпустить карту после 10 лет
Нам дуже шкода, що у вас склалась негативна думка про банк.
Банк піклується про здоров'я як своїх клієнтів так і співробітників та надає можливість здійснення майже всіх операцій віддалено, без відвідування відділення.
Перевипуск картки можливий як за допомогою Приват24 на digital картку, так і замовлення доставки картки за зверненням до підтримки банку.
Також, ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію.
Написать комментарий
Із кращого банку в найгірший!(
Звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію.
Комментарии (2)
Профессиональное обслуживание
Обслуживаюсь в одном отделении — Мариуполь, проспект Нахимова 68/9, так как живу недалеко.
Благодарю за отличное обслуживание кассира Иващенко Алину.
Она- очень профессиональна, компетентна, так как владеет информацией о всех предоставляемых услугах банка.
Алина- добросовестный специалист, который умеет работать с людьми, отлично владеют культурой обслуживания клиентов; доброжелательна и внимательна к клиентам.
Рекомендую всем своим родственникам, друзьям и знакомым быть клиентами именно Приватбанка.
С уважением, Виктория
Написать комментарий
Чому мені подобається Приват24?
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Написать комментарий
Помощь online
Дякуємо за ваш відгук. Раптом що – ми поруч 24/7 :)
Написать комментарий
Здесь оформляют кредит по чужому паспорту
Банк очень долго разбирался с ситуацией, и тем самым испортил мне кредитный рейтинг.
С безопасностью в банке большие проблемы.
Нам шкода, що ви отримали негатиний досвід. Бачимо, що дана ситуація раніше була розглянута нашими фахівцями на вашу користь.
У випадку, якщо у вас залишилися невирішені питання з банком – напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Комментарии (6)
Я В ШОЦІ
Вирішив придбати через сервіс «оплата частинами» бритву за 899 грн. (до цього вже придбавав декілька товарів, які успішно виплачував та маю поточні виплати). Однак, при оформленні цієї послуги отримав відмову — так як мій ліміт становить 0 грн. (до цього становив 25 000 грн.).
В онлайн чаті мені повідомили, що на даному етапі банк не може запропонувати Вам послугу «Оплата частинами». Для доступності послуги Банк рекомендує мати зарплатну/пенсійну картку в ПриватБанку, відкрити депозит від 2000 гривень. В такому випадку рішення може переглянуто.
При цьому, що У МЕНЕ Є З/П КАРТКА,
на що мені банк повідомив — що необхідно відкрити ще й ДЕПОЗИТ.
Я в шоці. Тобто, щоб скористатися послугою Оплата частинами вже недостатньо бути клієнтом банку, мати його кредитку та картку для виплат, — потрібно ще й оформити депозит…
Я вважаю таке рішення банку не конструктивним та безпідставним. Шкода, що банк отак втрачає клієнтів.
Більше не маю бажаю в цьому банку обслуговуватись, буду користуватись надалі послугами іншого банку.
Нам сумно від того, що ви оцінюєте весь банк лише за одним критерієм — надання вам кредиту. Дійсно, він встановлюється та змінюється на основі багатьох факторів. Один чи декілька з них виділяти було б некоректно, так як кожен має свою вагу та враховується при прийнятті рішення банком.
Рекомендуємо вам вчасно погашати заборгованість як в нашому банку, так і в інших фінансових установах, або відкрити депозит на суму від 10000 гривень. В такому разі, шанси на отримання бажаного вами ліміту значно збільшаться.
Вибачаємось за можливі незручності та сподіваємося на подальшу співпрацю.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (8)
Про оплату частинами
Завжди раді допомогти.
Дякуємо, що ви з нами :)
Написать комментарий
Порушення прав клієнта
Нам шкода, що ви зіткнулися з такими незручностями. Для успішного проходження актуалізації, необхідно надати документи в повному обсязі та в належній якості. Просимо вас виправити зауваження по анкеті, які ви можете побачити в Приват24 для бізнесу» → меню «Анкета.
Додатково, заявку по вашому питанню розглядають наші профільні фахівці. По результату ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Нереальные неадекваты сами швыряющиеся клиентами
Вже розглядаємо ваше питання. Зробимо все можливе, щоб вирішити його в найкоротші терміни. По результату вас сповістимо.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (12)
Оплата частями/кредитный лимит
Рішення про надання та суму ліміту по картці та за сервісом «Оплата частинами» приймається індивідуально для кожного клієнта. Ліміти регулярно переглядаються та можуть бути збільшені. Щоб перевірити інформацію за вашим питанням, звернулись в особистому повідомленні.
Написать комментарий
Вхід до приват24 — запит відхилено
рахунками в кабінеті приват24 (увійшов за допомогою номера телефону).
Система запросила додаткове підтвердження операції через дзвінок на номер 3700. Оператор в телефонному режими задала кілька питань і після відповіла, що операція пройшла успішно. Після цього я спробував знову увійти до приват24 і отримав повідомлення:
«Запит відхилено. Задля безпеки фінансових
операцій Вам необхідно підтвердити номер
телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування
або у відділенні.»
При спробі дзвінка на номер 3700 автовідповідач
повідомляє, що номер не зареєстровано в системі і закінчує розмову, хоча до цього я розмовляв з оператором.
На даний момент не можу увійти до приват24.
Мій номер раптом став не зареєстрованим в системі
Як мені відновити доступ до приват24 в онлайн режимі? Так як на даний момент не можу підтвердити номер телефону
в інший спосіб. Дякую за розуміння!
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Комментарии (3)
Мошенники выманили данные карты и деньги ушли с карты, а приватбанк не помог вернуть мои деньги
Оскарження та проведення платежів здійснюється в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідуваннь за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (23)