×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Все курсы банка | ||
Дива продовжуються
Оскільки на момент написання відгуку ситуація не вирішувалась, плюс мені це все набридло, то я прийняла рішення подати до суду з наступною ідеєю: я не закрила питання по виконавчому впровадженні, що не так?
Судові засідання відбувались з вересня 2020 по грудень 2020. В результаті, в грудні Печерський районий суд прийняв рішення: Визнати таким, що припинив свою дію у зв`язку з його виконанням кредитний договір від 18 жовтня 2010 року, укладений між ОСОБА2 та Акціонерним товариством Комерційний банк «Приватбанк».
А також забов’язав банк компенсувати затрати на юридичні послуги.
Весь час, поки йшов суд, поки приймали рішення, поки проходив апеляційний термін, вони продовжували телефонувати і розповідати, що я винна їм 25000−30000 гривень і, що я помру в злиднях, і жодна собака мені не допоможе тощо.
Потім, коли вже пройшов апеляційний термін, і приватний виконавець відкрив виконавче впровадження, вони трохи заспокоїлись але коли на мій рахунок зайшли кошти (в якості компенсації), вони знову активувались і почали вимагати, але тепер лише 2000 гривень. Ну і звістно, що формулюванні такі самі: ви нам винні, суду не було, а, навіть, якщо і був, то ви його програли, в вас буде судимість тощо.
Також, відповідно до їх слів, я маю актуалізувати інформацію і вони ще інколи телефонують і бот-голос каже, що мені одобрили вже якийсь новий кредит і треба за ним іти у відділення (щоб отримати картку з кредитом).
Найцікавіше: мій номер телефону, на який вони весь час телефонують і трошки маразматять НЕ обслуговується Приват банком (я не можу з нього зателефонувати на 3700 або зареєструватись в Приват 24). Чи він там в них заблокований, чи ще щось (не знаю, не буду брехати).
Питання: Приват банк, що вам треба?
Ми перевірили інформацію та, на даний момент, рекомендуємо вам погасити діючу заборгованість для вирішення питання та припинення дзвінків від банку.
Уточнити розмір заборгованості ви можете, звернувшись до підтримки банку за захищеними каналами зв'язку, що вказано на сайті: https://privatbank.ua
Комментарии (20)
Издевательство над своими клиентами
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Комментарии (5)
Приватбанк мошенники?
платить и все.Хочу узнать, законно ли это или этот долг нарисовали с потолка и почему я должен платить, не ознакомившись с документами по этому долгу. Куда пожаловаться и что делать в такой ситуации?
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Комментарии (2)
Відмова у обслуговуванні
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Написать комментарий
Арест пенсионного счета инвалида онкобольного
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) Ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту Ви можете у виконавця.
Ви можете звернутись до виконавчої служби для зняття обмеження з картки. Також, ви можете отримати довідку про цільове призначення картки за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок» для надання її до виконавчої служби.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Також, зазначимо, що банк не залишає відгуків самостійно про себе. У разі, якщо у вас є сумніви щодо цього, ви можете звернутись до адміністрації сайту.
Комментарии (1)
Проблеми з переказом коштів
Також щира подяка всім співробітникам горячої лінії, які мене консультували протягом двох днів.
Дякуємо вам за відгук.
Наші співробітники завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Написать комментарий
Відгук
Цікавий факт — що вчора мені з цим питанням не допомогла дівчина, оскільки скоріш за все була не дуже обізнана. Дуже шкода, що довелось витратити час даремно, через незнання фахівця к чаті.
Дякую Владиславу за допомогу!
Написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше проаналізувати консультації операторів.
Дякуємо, що ви з нами!
Написать комментарий
Смена нового телефона
Приклад: https://cdn.liqpay.ua/userfiles/i14778026796/200103/Xg9E83-TGwAPAMPP.png
Написали вам в приватному повідомленні, щоб допомогти розібратися в ситуації.
Написать комментарий
Возврат денег
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Подяка
Написать комментарий
Оцінка сервісного обслуговування
Щодо сервісного обслуговування та вирішення будь-яких питань, жодного конкурента в Україні, та мабуть і далеко за межами
Навіть коли за кордоном, завжди на зв‘зку!
Тільки позитивні емоції, ніколи не підводили за ці 5−6 років разом!!!
Написать комментарий
Снятие налички
Також працює сервіс «Готівка на касі»:
1) Вибираєте потрібні товари в магазині;
2) Розраховуєтесь карткою Visa або Mastercard ПриватБанку;
3) Повідомляєте касиру, що хочете зняти готівку;
4) Отримуєте необхідну суму до 500 грн на руки.
https://privatbank.ua/hotivka-na-kasi
Комментарии (17)
Хуже просто не бывает
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (2)
допомогли повернути кошти
Написать комментарий
По заявлению не закрыли счёт ФОП, клиент залил сумму по ОКПО, банк морозится, не хочет ни возвращать клиенту, ни перечислить на текущие реквизиты
Доступа к Привату-24 нет, никакой информации о состоянии счетов нет.
19 марта клиент по ОКПО заливает на р/сч ФОПа 2700грн. Счёт-то оказался открытым!!!
Написал заявление, чтобы либо вернули клиенту, либо перевели на текущий счёт в другом банке.
Прошёл плоти месяц — воз и ныне там! Банк на полном морозе. Служба поддержки не обслуживает — т.к. я типа не клиент банка… Стоять бесконечно в очередях в отделении чтобы написать очередное заявление в никуда???
ВЕРНИТЕ ДЕНЬГИ ОТПРАВИТЕЛЮ! Т.к. мы с вами разорвали все договорные отношения и я по факту не являюсь клиентом банка! И то, что счёт оказался не закрыт — не мой «бок»!!!
Написать комментарий
Бездействие банка. Мошенники сняли деньги с карты.
Обратной связи от ПБ нет никакой в течении месяца, хотя операторы обещали что меня будут информировать о продвижении моего вопроса. Несколько раз звонила на 3700 и пыталась узнать номер заявки и на каком свете находится мой вопрос о возврате средств украденных мошенниками, т.к.я считаю что это ПБ не смог обезопасить (или слил) мои личные данные, но все безуспешно.
Сегодня, а именно 12.04.2021, наконец-то мне оператор сообщил номера моих заявок, я их проверила: 15.03.2021 17:16 Принята в работу Ваша заявка на возврат средств принята в работу. Для отработки заявки мы ожидаем результаты инкассации устройства. В течение 1−14 дней мы сообщим вам результаты в SMS-сообщении. Мы сделаем всё для возврата ваших денег. Уважаемые сотрудники ПБ! Неужели с 15.03.2021 г. по 12.04.2021 г. так и не была проведена инкассация? Почему нет возврата средств, которые украли мошенники с моей ключ-карты? Почему такое отношение к своему клиенту? Ведь с моей стороны были предприняты все меры безопасности, а вот как оказалось ПБ-слабое звено, которое не может защитить своих клиентов. Да и ко всему прочему, я часами пыталась выяснить ситуацию на горячей линии 3700, а так же безуспешно переписывалась в чате с оператором!
Комментарии (10)
Приватбанк. Самоуправвство, хамское, пренебрежительное отношение к клиентам!
Отвратительное отношение к клиенту, который не имеет задолженности, непогашенного кредита перед банком. Самое прискорбное, что комиссию за обслуживание карты снять не забыли, а о блокировании карты я узнала на кассе в супермаркете. А если человек за границей и ему понадобиться снять наличные? Или в больницу попал?
Необхідність актуалізації – це не примха банку, а вимоги чинного законодавства.
Надати потрібну інформацію є можливість дистанційно в оновленому Приват24.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (3)
Как ложка дегтя бочку меда портит
Также смутила информация от специалиста коллцентра, что в случае, если я не буду перевыпускать карту, то доступ к архиву платежей, совершенных с помощью этой карты, будет ограничен или невозможен.
Нам шкода, що ви відчули незручності. Кредитний ліміт встановлюється та змінюється на основі багатьох факторів. Один чи декілька з них виділяти було б некоректно, так як кожен має свою вагу та враховується при прийнятті рішення банком.
При необхідності, ви можете подати заявку на підвищення ліміту з наданням довідки про доходи. Ми склали відеоінструкцію як ви можете це здійснити: https://www.facebook.com/privatbank/posts/4079988722021624
Комментарии (3)
Отказали в выдаче новой карты.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Написать комментарий
Мій улюблений банк. Завжди приємний сервіс
Завжди приємний персонал. Завжди є змога отримати консультацію і зворотній зв’язок. Велика кількість банкоматів на вулиці.
Приємні дівчата обслуговують, не тільки гарні, але і розумні.
Бажаю усьому колективу гарноі праці, високих доходів, розвитку, якісноі віддачі від персоналу і взагалі усього найкращого.
Ви круті, тримайте і далі планку!
Ні на який Мо… і модні трендові штучки вас не проміняю)
Хто пише негатив… ну спробуйте зробити краще… нп обов’язково фін. установу… зробіть якісну фірму на 10 людей з гарним продуктом і сервісом, а тоді критикуйте)
Нам стає тепло на душі, коли читаємо такі відгуки.
Дякуємо, що ви з нами :)
Написать комментарий