×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Все курсы банка | ||
Все добре.
Написать комментарий
Вирішили проблему з приват-24, що дозволило не йти у відділеня банку в локдаун
Написать комментарий
Создаются трудности с входом в личный кабинет
Более того, написать жалобу по этому поводу на сайт ПБ не удается, т.к. ввели требование отправить файл подтверждения, который блокируется.
Мы из бывшего СССР?!
Це можна зробити в особистому кабінеті, натиснувши на Фото — «Керування» — «Безпека».
Комментарии (1)
Отказывают в перевыпуске карт без объяснений и уведомлений
Комментарии (4)
Розблокування суми за заявкою
У разі, якщо списання не проводиться, кошти знову стають доступні на картці протягом 11 днів.
Додатково вам зателефонує наш співробітник.
Комментарии (1)
Інформація, яку надають в офісі і на гарячій лінії протилежна. Не вирішують питань, а створюють нові проблеми
що отримується за дорученням. Відділення сказало, що такого рахунку взагалі не було, кошти не надходили, хоч пенсійний надсилав на цей рахунок. Явно ж подавалась виписка з банку. Де ті гроші ділись за три роки? Витрачені нерви, втрачений час. І скільки ще потрібно потратити, щоб розібратись в ситуації. Змушена переривати довголітні відношення з приватбанком. Неймовірно неприємний осад.
Дійсно, припинення нарахування пенсії проведено згідно Умов та Правил надання банківських послуг, так як картка довірителя закінчила строк своєї дії.
Довірителю необхідно відкрити новий пенсійний рахунок, реквізити даного рахунку надати в ПФ для перепідключення пенсії на рахунок в ПБ, і до цього пенсійного рахунку отримати картку для виплат по дорученню на довірену особу.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти в особистому повідомленні.
Написать комментарий
Украли с карты Приватбанка 2 тысячи долларов
В банкомате Турции, в котором я не была, 15 апреля 2021 года с моей карты Приватбанка украли в общей сложности 1912.05 долларов за 3 транзакции: в 15:30 — 1054.63 доллара, в 15:31 — 659.58 долларов, в 15:33 — 197.84 доллара, и была предпринята еще одна попытка снятия денег, но их на счету больше не было (иначе еще бы сняли). Приватбанк не уведомил меня о списании средств, я узнала об этом в кабинете на сайте Приват24. Карту заблокировала и перевыпустила. Заявление в киберполицию написала, заявку на проведение претензионных работ подала. С турецкой стороны контакта нет, я не могу воздействовать, т.к. это другое государство, и в банке, списавшем деньги с моей карты, я никогда не была. Указанные суммы были в резерве на протяжении 11 дней, но время вышло, резерв аннулировался, деньги мне не вернулись. Получается, средства на карте никак не защищены. Помогите мне, пожалуйста, вернуть свои деньги.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між клієнтом і банком, в якому були операції.
За цей час ви можете звернутися до банку, який є власником банкомату і запросити повернення. У разі, якщо даний банк відмовить на ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Якщо ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у вас: чеки, скріни, листування з банком, в якому були операції на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номери заявок. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операцій, щоб вони були закриті на вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (156)
Повернення коштів
Написать комментарий
рекламные звонки
Вибачаємось за незручності. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та відключити вам усі непотрібні дзвінки.
Написать комментарий
Плохое о ПриватБанке
Я военнослужащий и на данный момент нахожусь в зоне оос.
Это мой единственный доход и способ проживания.
Как и за что жить человеку в подобной ситуации.
На жаль, банк змушений призупинити операції по ваших рахунках, згідно з постановою про накладення арешту. Вам необхідно врегулювати питання з виконавцем.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту ви можете у виконавця.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Сьогодні Приват банк зробив для мене все можливе і в найкоротші строки!
Написать комментарий
Приватбанк безпідставно блокує платіж вже 2 тижні (питання вирішено 01.05.2021)
При цьому на жаль, платіж про перерахування коштів на рахунок учасника з поверненя йому вкладу Банк блокує вже два тижні, пояснюючи це тим, що рахунок учасника неправильний.
При цьому при зверненні до банку у відділення та на гарячу лінію надають інформацію, що рахунок учасника активний та правильний.
Ми залишили декілька звернень та скарг у Приватбанк, при цьому жодного вирішення нам не надали та повторюють то одну, то іншу інформацію.
Врешті-решт ми не маємо змогу перерахувати кошти та витратили близько 10 годин на з’ясування цього питання з Приватбанком.
Питання досі не вирішене. Спіробітники кол-центру не зацікавлені у вирішенні питання, а відповідають формально та некомпетентно.
Наші колеги вже аналізують дану ситуацію та зв'яжуться з вами за результатом.
На мою думку, відгук на цьому сайті працює дуже ефективно.
Комментарии (2)
Деньги со счёта списались, но не выдались банкоматом.
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути помилково списані кошти найближчим часом.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Банкомат не выдал деньги, но списал их!
26.04.21 в городе Киев, около 15 часов дня, снял 6000грн. Да так снял, что деньги списало, а денег не выдало. Банкомат начал считать банкноты, но когда пришло секунд 20, а он все считал и считал, я понял что что-то не так. Затем банкомат написал «Помилка. и кнопка снятия наличных стала недоступна.
Я являюсь клиентом категории ГОЛД (думаю это 80% всех клиентов) Так вот. раньше проблем связаться с оператором не было, а в приложении было удобно связаться со своим менеджером. СЕЙЧАС — нужно прилично попотеть!
Так вот оператор зарегистрировал заявку на возврат денег. НО, ждать решение нужно до 14ти дней! Вы серьезно?
Тут же мне пришлось потрать пол часа по номеру 3700 чтобы меня наконец перекинуло на «живого» оператора. В процессе выбора цифр, автоответчик 2 раза просто так скидывал звонок.
Уважаемые представители банка, а что делать если эти 6тыс были жизненно необходимы? Мне кредит взять? Проценты Вы отдадите?
Номер заявки 21783187.
Можно ускорить процесс возврата средств?
Приносимо свої вибачення за завдані незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі та очікуються результати інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що готівка не була видана банкоматом та звірити суму з вказаною вами для повернення. За результатом обробки ми додатково вас повідомимо.
Комментарии (1)
Люблю ПриватБанк — иногда за сервис, иногда вопреки ему
Остаюсь клиентом несмотря на периодические косяки и крайне несвоевременную необходимость обновления данных. Причина? Служба поддержки и персонал на местах. Сотрудницы отделения всегда делают всё возможное для того, чтобы решить проблему. Операторы (именно линия 3700, с чатом у меня опыт так себе) тоже помогают, особенно если сразу чётко указать проблему.
Не очень понимаю их стремление убирать кассы из отделений, но как говорится, их бизнес — их дела.
Дякуємо, що ви з нами :)
Можете бути певні, що кожен з наших колег у підтримці в будь-який момент готовий прийти на допомогу.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Обращение
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Постоянно названивают с коммерческими предложениями
В связи с этим я решил прекратить сотрудничество с банком и обратился в поддержку с просьбой удалить мой номер телефона из их базы, но не тут то было! Сотрудник службы поддержки «порадовал» меня, что они буду хранить мой номер телефона и звонить на него с коммерческими предложениями в течение пяти (!) лет и единственный способ отказаться от этого — обращаться к ним раз в пол года с просьбой исключить меня из их «спам списка». Аргументировал это тем что они обязаны хранить мои данные в течение пяти лет в соответствии с каким-то законом о борьбе с отмыванием денег и терроризмом, но объяснить каким образом этот закон мешает им исключить мой номер из «спам списка» навсегда он не смог.
В целом не рекомендую этот банк как по ценам за обслуживание так и по уровню сервиса.
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та вимогами регулятора. Що ж до дзвінків на ваш номер та інших комунікацій рекламного характеру — вони відключені успішно. Дійсно, технічно є змога їх відключити на пів року.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити більш детальну інформацію, щодо платежів, про які йде мова.
Комментарии (1)
Просто отказали в обслуживании социальной карты
І тут мені кажуть що Вам відмовлено в обслуговувані! І це Державний Банк відмови обслуговувати людині з інвалідністю. Питаю, а чому? Стандартна фраза … Банк залишає за собой право не розьянювати чому відмовили в обслуговувані. Я був шокований.
А додаток приват 24 робить гарно в них і без збоїв.
Відкрив у другому Банку рахунок так там і ставки по переводом нищі ніж у ПриватБанку. За поповнення мобілки гроші не беруть зовсім.
А прива мин. 2 просить.
Наші колеги проаналізують дану ситуацію та зв'яжуться з вами за результатом.
Комментарии (1)
Поставились серйозно до такого незначного питання
Беремо і допомагаємо!
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Онлайн от приватбанка с элементами совка
но с отделения (відділення «Столичне № 11», м. Київ, вул. М. Цвєтаєвої, 13
) написали что нужно подписать заявление и передать в архив. Немного смешно, но в онлайн поддержке сказали что этого делать не нужно. И сообщения можно игнорировать. Получается правая рука не знает что делает левая.
Перепрошуємо, інформування про необхідність підписання заяви було помилковим. Колеги в підтримці надали актуальну інформацію.
У разі чого, ми 24/7 поряд та готові відповісти на ваші питання.
Комментарии (1)