×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.72 | 42.32 |
| Все курсы банка | ||
Дуже задоволена
Комментарии (1)
Приватбанк дискримінує за місцем прописки
Але ж навіщо, якщо в нас за дискримінацію та порушення прав громадян лніхто не карає
Дуже обурлива ситуація. Гидко.
Звернувшись до нашої підтримки за офіційними каналами вам зможуть підказати рекомендації для перегляду ліміту.
Комментарии (4)
залишилась без зарплати!
Проведення та звірка результатів інкасації дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь в найкоротший термін.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Проверка нотариально оформленной доверенности-в течение 7 рабочих дней, это вообще законно?
Вибачаємось за можливі незручності. Дійсно, перевірка довіреності може складати до 7 робочих днів. Банк інформує клієнтів про кожний етап перевірки за допомогою смс-повідомлення. Після успішного відпрацювання заявки, ви зможете бачити даний вклад у вашому Приват24, в меню «Депозити» — « Мені видана довіреність».
Звертаємо вашу увагу, що отримати кошти по вкладу є можливість з наступного дня після його закінчення протягом 5 календарних днів.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Відгук
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Немотивированный отказ от выпуска карты
Вже займаємося розглядом вашого питання. По результату перевірки вам зателефонуємо.
Комментарии (5)
Мошенники скорее всего работники банка
опомниться как со счета сняты средства. 17.05.2021 около 15.30 моему отцу позвонил якобы работник ПриватБанка с главного офиса и сказал, что ему нужно пройти авторизацию, на что отец сказал, что поедет в банк, но тот уверил его сделать это по телефону так как это необходимо сделать до определенного числа. Что самое интересное накануне кредитка на сумму 500 грн была резко увеличена на 10 000 грн, не большой ли отрыв с 500 на 10 000 грн? И вот с помощью нескольких убедительных фраз с легкостью без подтверждений, хотя они установлены было снято на якобы игры сумму почти 10 000 грн. Кто теперь должен ее гасить? Отец пенсионер, а у меня совсем не в планах кормить этих гадов суммами в 10 000 грн. Либо усильте систему безопасности, либо уточняйте, хочет ли человек на пенсии кредит в 10 000 грн??? Это ужасно!!! Не хватает цензурной лексики выразить эмоции тем более в такое сложное время… Как быть дальше??? Платить не собираюсь, решайте проблему!
Ми неодноразово нагадували клієнтам про те, що ПриватБанк не телефонує й не надсилає повідомлень, щоб попросити клієнтів зазначити номер банківської картки, строк її дії, ПІН-код або CVV2-код картки, пароль у Приват24, а також паролі, що надходять у SMS. Ці дані є конфіденційними, не можна повідомляти їх нікому.
Для захисту персональних даних у банку проводиться ряд дій, які запобігають даним ситуаціям, однак банк не може контролювати та стежити за функціями вхідних дзвінків, так як ми не є мобільним оператором.
Ми публікували інформацію та рекомендації в нашій групі, щоб наші клієнти змогли захистити себе від таких дій зловмисників
(https://www.facebook.com/privatbank/posts/3206247979395707)
Також, поради є на нашому сайті:— https://privatbank.ua/informational-security.
В даному випадку, за особистим зверненням клієнта в підтримку, ми можемо сформувати запити на опротестування даних операцій та направити їх в міжнародну платіжну систему.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (35)
Розрахунково-касове обслуговування
Вам телефонував наш співробітник та надав інформацію. Ми робимо все можливе, щоб повернути вам кошти найближчим часом.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Хочу поблагодарить сотрудников ПриватБанка
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (3)
Чергове шахрайство Привата
Сьогодні, тобто через тиждень (!) після закінчення акції, в Офійійні правила акції тишком нишком внесли п. 3.1.3, який суттєво змінює умови акції і позбавляє права на винагороду суттєву кількість учасників, а саме:
3.1.3. Якщо відправник зареєструвався в акції і надіслав переказ по Україні отримувачу, який теж зареєструвався в акції, то кешбек отримає відправник.
І це в той час, коли в п. 1.11 правил сказано, що «Організатор має право змінити умови, місце (територію) та строки (період) Акції, опублікувавши повідомлення про відповідні зміни Правил і нову версію Правил на Офіційній сторінці.»
Насправді зміни внесені без будь-якої публікації відповідного повідомлення, і, повторюю, через ТИЖДЕНЬ після завершення акції.
Чергове дно Приватом успішно пробито, з чим і вітаю.
З метою запобігання виникнення ситуацій, які не підлягають умовам акції — в умови додана інформація про відправника. Кешбек за один переказ не може отримати одночасно відправник і одержувач. За один переказ по пріоритету кешбек отримує відправник при виконанні умов акції.
В умовах акції вказано, що організатор може вносити зміни. Тому інформація додана в поширені питання та умови акції.
При чіткому виконанні умов – вам буде виплачений кешбек. Очікуйте, будь ласка, на зарахування.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Не выдают перевод, и обратно не отправляют!
Поспішаємо повідомити, що кошти були повернути зі сторони банку два тижні тому.
Причина, з якою ми не змогли зарахувати вказаний платіж в тому, що в наданих вами документах для підтверждення похождення коштів, не було вказано інформації, яка запитувалась для можливості проведення операції.
Із зрозумілих причин, ми не можемо надати деталі операції на даному ресурсі, в той же час, ви завжди можете звернутись до нашої підтримки за офіційними каналами і отримати повну та вичерпну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Один из лучших банков в Украине
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Отказ в обслуживании
Явился в отделение банка так как заканчивается срок карты универсальная.
На что ответ менеджера был таков: вам отказано открытие любых счетов, вы можете воспользоваться услугами другого банка.
И это ещё государственный банк.
Питання передано профільним фахівцям. За результатом його розгляду з вами зв'яжеться співробітник банку.
Написать комментарий
Почему закрыли!!!
Ми постійно працюємо над тим, щоб ви могли здійснювати всі необхідні операції дистанційно без звернення у відділення.
У разі необхідності, на нашому сайті https://privatbank.ua/map ви можете знайти зручне відділення та переглянути його графік роботи. А при виникненні питань — наші колеги з онлайн підтримки залюбки допоможуть.
Написать комментарий
Хорошо
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Надокучливі звінки
Наші фахівці перевірять інформацію за описаною вами ситуацією та зв'яжуться за результатом.
Комментарии (12)
Відгук про заявку на повернення коштів
Завжди до ваших послуг :)
Комментарии (1)
Такого ужасного банка просто не существует!!!
Зміна персональних даних, як і їх актуалізація, здійснюється за зверненням клієнта. Платежі, які були визначені ризиковими чи нетиповими для клієнта випадають на перевірку та потребують додаткового підтвердження, щоб впевнитись в тому, що їх здійснює саме власник картки.
На жаль, даних вказаних вами у відгуці недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
Комментарии (15)
В приватБанке работают глупые операторы.
Жаловался прошлый раз обещали устранить их косяк в коммуникации, но по факту там работают забывчивые люди
Перепрошуємо за незручності.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з оператором, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому.
За вашим зверненням в підтримку через один із авторизованих каналів, що вказано на сайті pb.ua можна подати заявку. Наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Написать комментарий
реструктуризация валютной ипотеки 2021
сегодня 16 мая 2021, на предидущие запросы, а Приватбанк постоянно отписки в службе поддержки, отговорки при обращении по телефону: У нас нет информации, мы не слышали об этом, в банке еще нет регламента относительно этого, ожидайте информацтю на официальном сайте.
теперь вопрос: это вытирание ног об законы которые приняты, или способ затянуть время и проскочить. Как еще воспринимать такое отношение, когда Закон принят и в действии, а финансовая организация всячески старается или не старается даже разобраться в ситуации и сообщить конкретно какие документы должен предоставить заемщик и в какие сроки это все необходимо сделать и когда этот процесс завершится.
Очень удобно прикрываться: отправляйте официальное письмо с запросом- на рассмотрение и ответ 30 дней… КАК ТАК?!!!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (16)