×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Все курсы банка | ||
С ворами одна шайка
Приватбанка — это вор! 18.03.21 г. начиная с 00;38 до 00;41 было проведено четыре оплаты фирмой PORTMONE без моего ведома и согласия за услуги о которых я не имею представления до сегодня, о воре — PORTMONE все опишу в их отзывах дальше только о привате. Позвонив оператору и заблокировав карту с деньгами я выслушала что это я сама заказывала эти услуги, точно воры не воры и все нормально просто я не соображаю что делаю, а эти услуги заказала я (не одной проплаченой услугой я никогда не пользовалась и оплаченное телевидиние у меня нет такого провайдера и небыло). Ночью сходила в полицию, написала заявление, утром позвонила оператору, девушка согласилась оформить заявку о мошенечестве для разбирательства в банке и посоветовала подать заявление в киберполицию, что я и сделала. Воры PORTMONE посоветовали мне связаться с приватбанком и подать заявку на возврат средств, что я сразу решила сделать и тут оказалась что меня заблокировали и никакой возможности дозвонится и подать заявку через оператора у меня НЕТ!!! Робот меня отсылает в чат, писать сообщения. При всем положении у меня в этом банке есть еще ТРИ карты по мимо заблокированной. Все кто услышал мою историю не сомневаются, что приват и PORTMONE — это два ВОРА работающие вместе, я в этом не сомневаюсь. Не доверяйте денег этому банку.
Будемо оскаржувати операцію згідно правил міжнародної платіжної системи, зробимо все залежне від нас для позитивного рішення.
Щодо питання та повернення — операцію проведено банком згідно дистанційного доручення (оплати на сайті). При оплаті було вказано коректно дані картки, що може знати лише її власник і тому кошти було списано.
Нам невідомо як саме хтось міг отримати дані картки, якщо з вашого боку не проводилась вказана оплата.
Щоб наші клієнти були в безпеці ми склали декілька простих та в одночас дієвих рекомендацій, що зможуть допомогти зберегти кошти захистивши вас від шахраїв. Рекомендуємо ознайомитися на нашому сайті: https://privatbank.ua/safeness.
Комментарии (10)
П Б Онлайн
Написать комментарий
Звонят боты
Нам дуже шкода, що вам не хочеться ставати нашим клієнтом. Ми запросили у вас в приватних повідомленнях номер телефону, щоб заблокувати для вас непотрібні дзвінки.
Комментарии (4)
Абсолютно некомпетентний консьєрж-сервіс від банку
Рівень компетентності 0
перед цим дуже помилялись у відповідях, а тепер взагалі набрехали
Перепрошуємо за завдані незручності.
Нами було проведено роботу зі співробітником, щоб надалі а ні ви, а ні інші наші клієнти не стикались з подібними ситуаціями.
Також, раніше з вами зв'язувався співробітник банку та повідомив про це.
Комментарии (2)
Розблокування картки.
Івану оцінка відмінно.
Дякуємо вам за відгук!
Іван буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Пришвидшили отримання переказу
Ярослав — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
Також, нами буде перевірено інформацію за іншими вашими зверненнями та, у разі виявлення порушень, проведено роботу зі співробітниками, щоб надалі а ні ви, а ні інші наші клієнти не стикались з подібними ситуаціями.
Написать комментарий
Злодії
За зверненням власника рахунку до підтримки банку, зі свого боку, ми можемо нагадати, коли була активована підписка. На жаль, заблокувати запити на оплату ми не можемо. Ми можемо заблокувати картку на всі видаткові операції.
Для відключення необхідно звернутись до підтримки даного сервісу.
Комментарии (6)
оператор Айсель
Написать комментарий
Швидко і якісно.
Написать комментарий
Из-за сбоя в система стала должником в этом Банке
Комментарии (11)
Благодарю за помощь❤️
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (6)
Сервіс Допомога онлайн
Написать комментарий
Аліна класна😊
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)
Молодець!!!
Написать комментарий
Болото
Но к сути дела жалобы, в январе по запросу исполнительной службы Приватбанк заблокировал счета, абсолютно все и зарплатные и кредитные и на протяжении 3x месяцев держал иx заблокированными, в результате действий банка кредитная карта ушла в минусовой овердрафт, ибо кредитный лимит сразу банк сделал 0 с 15000, а сумма обеспечение просто не принималась им на счета. Вогнав в минус и нанеся ущерб клиенту своими действиями, в угоду исполнительныx служб Приватбанк совсем не успокоился и затерроризировал актуализациями. Чтобы я не делал ни самостоятельно отправлял ни через операторов отделения пройти актуализации невозможно. Вопрос как 15лет я был клиентом банка, а теперь меня стало нельзя актуализировать и ничего не изменилось??? Я имею теже документы что и имел, впервые зайдя в этот банк в 29лет и выйдя сегодня в 44. Что в ниx должно было поменяться? Да вопросы конечно риторические. Мастера бюрократии способны и на большее.
Вообщем банк работает совсем не на клиента, а в интересаx кого-угодно, только не его, руководствуясь бесконечными указами и шаблонами. На гарячей линии либо боты либо некомпетентные в вопросе люди. В отделенияx бесконечные девочки ничего не решают и сидят для феншуев. Собственно как и здесь местный представитель накинет пару отписок про постановы и перейдет к следующему, это просто мой отзыв интернету
Ми дуже уважно ставимось до сервісу, який надаємо нашим клієнтам та прагнемо, щоб він був завжди на вищому рівні. Важливо розуміти, що банк може виконувати свої функції лише дотримуючись діючого законодавства та норм регулятора.
Арешт було накладено, так як до банку надійшла відповідна постанова. Керуючись діючим законодавством та вимогою виконавця, банк був вимушений заблокувати всі картки. Адже в постанові не було вказано виключень та не зазначено окремо карток, на які не було б накладено арешт. Так як картка для виплат може використовуватися для будь-яких операцій, а не тільки отримання зарплатні, то вона не є карткою зі спеціальним статусом, тому банк не може відмовити виконавцю в накладенні арешту на неї. Також важливо зазначити, що рахунки не блокуються на зарахування коштів та їх поповнення можливе через термінали, каси та інші канали обслуговування.
Ідентифікація та отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам. Необхідність актуалізації описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Оновити свої дані можна з актуальним документом, що посвідчує особу. Наприклад, за внутрішнім паспортом, в якому вклеєні всі фото за віком, є підпис власника документа та заповнені необхідні сторінки. У вашому випадку, дані умови не були виконані, через що актуалізація не була пройдена успішно.
Комментарии (69)
некваліфіковані працівники
Після цього я поїхав в м. Трускавець у відділеня, що по вул. Героїв Упа, 2, де молоденька дівчина без проблем вирішила моє питання, замовила відповідну довідку, яка надійде на протязі 5 днів.
Ось такі різні працівники. Хотілось би, щоб некваліфікованих замінили на таких працівників, як у м. Трускавці.
Перепрошуємо за незручності.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію, яка допоможе нам покращити якість обслуговування та провести роботу зі співробітником. Будемо дуже вдячні за зворотній зв'язок.
Написать комментарий
Подяка
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу.
Комментарии (1)
5 дней не смогла получить «миттєвий платіж» от Western Union
Щоб розібратись в ситуації більш детально та уточнити ваші контакти йдемо в приватні повідомлення.
Комментарии (23)
качественное решение проблем
быстрая и качественная коммуникация её сильная сторона
слабых нет :)
Марія буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Написать комментарий
Срок исковой давности 15 лет!!! Вместо 3-х лет
Переписка в чатах формальна. Можно ждать подключения оператора долго. Операторы просто делают отписки или «отмораживаются» не разобравшись в сути вопроса.
Сотрудник головного отделения говорит, если не нравятся условия, закрывайте счета и уходите из банка. На клиентов со стажем работы с ними с 2000 года им просто наплевать.
Золотые карты дают всем. Соответственно, «размыт» статус Голд клиента и опуск этого статуса до обычного пользователя с его условиями. Хотя везде гордо сопровождают фразой «Добро пожаловать в Голд клуб».
Закрепленный менеджер просто не берет трубку. В отделении банка говорят, может он отдыхает, болеет. Вопрос, зачем он тогда нужен, если вопрос нужно решить «здесь и сейчас»?
Чтобы пообщаться с оператором нужно потратить более 4 минут своего времени, нажимая на кнопки меню и слушая ненужную информацию по нескольку раз. Виртуальный оператор Яна просто шедевр.
Думаю о переходе в другой банк…
Важливо розуміти, що банк прибігає до варіанту з позовом лише у випадках, коли клієнт порушив умови договору та не виконував взяті на себе кредитні зобов'язання, ігнорував комунікації з банком або свідомо відмовлявся погашати заборгованість. Якщо ж ви своєчасно будете погашати заборгованість або взагалі не користуватиметесь кредитними коштами, банк не матиме до вас відповідних претензій.
Що ж до звернень в підтримку та до персонального банкіра, будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях. Це дасть нам змогу розібратись в описаній ситуації детальніше.
Комментарии (43)