×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Все курсы банка | ||
Навязывают кредитные карты без моего согласия.
Бачимо, що ваше питання було успішно вирішено за зверненням до підтримки банку.
Комментарии (13)
шахрайський банк
За зверненням до підтримки банку може бути сформовано запит на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (2)
Постоянные угрозы
Далее самое интересное.
После завершения выплат по исполнительному решению и прекратились начисляться штрафы, но осталась сумма начисленных штрафов.
В сентябре 2020 года начал усиленно наяривать на телефон сотрудник банка и требовать в двухдневный срок оплатить все штрафы!!! После моего игнорирования начал угрожать, что ожидайте приезд машины ПриватБанка, готовьтесь к выселению.
После недельного ожидания этого приезда начал интересоваться на горячей линии почему никто не приехал, на что получил ответ — что ПриватБанк вправе угрожать и держать в неведении клиента.
После несколько звонков сотрудники ещё вслед сказали что бы почаще оборачивался на улице.
Подал жалобу в спец отдел ПриватБанка — получил стандартный ответ: мы сожалеем, что так вышло и что сотрудник действовал согласно правилам работы с клиентами ПриватБанка.
Ваше питання щодо розміру заборгованості з попереднього відгуку було детально розглянуто банком, надано зворотній зв`язок.
Комментарии (7)
Предоставления неполной и некорректной информации о работе с депозитами на гарячей линии банка
За даним відгуком перевіримо консультації співробітників, що були вам надані, та зв'яжемось з вами додатково.
Написать комментарий
Безвідповідальне ставлення до кілієнтів. Не змогла отримати нову картку у звязку із закінченням терміну старої
Комментарии (65)
Відгук про сервіс «Онлайн-замовлення та доставка картки кур'єром»
19.05. я заповнив анкету на сайті та замовив собі картку Gold Універсальну з послугою адресної доставки.
24.05. Мені прийшло повідомлення від служби доставки, що сьогодні кур'єр доставить мені картку. І кур'єр дійсно приїхав, я поставив підписи на документах, мене сфотографували и вручили картку Привата. У той самий вечір мені стало цікаво, як активувати картку та коли вона з’явиться у мобільному додатку… По дзвінку на гарячу лінію — автовідповідач мені каже що даний номер не є фінансовим, тому я звернувся до текстового чату з спеціалістами у додатку Приват24. Спочатку мені відповіли що номер не є фінансовим, та порекомендували прив’язати цей номер в банкоматі або терміналі. Я вирішив так і зробити, але ж я все ще не встановив пінкод на картку! З цим питанням я знову звернувся до текстової підтримки. Зараз мені відповіли, що отримана мною картка не закріплена ні за одним клієнтом. Також при адресній доставці картки треба чекати до 2-х діб, щоб картка закріпилася за мною. Я подумав — окей, почекаємо.
27.05. Мені телефонує чоловік та щось нерозбірливо бормоче, що сталася якась помилка, але через декілька днів все буде окей. Нажаль більш детально я нічого не зрозумів:(
29.05. Мені телефонує автовідповідач Привату та вітає зі вступом до Голд-клубу, та рекомендує мені отримати свою картку у будь-якому відділенні:) Але ж я вже отримав картку від кур'єра? У той самий день с цим самим питанням я знову звернувся до текстової підтримки Приватбанку, мені знову відповіли, що моя картка ні за ким не закріплена, и треба почекати ще дві доби.
30.05. Мені знову телефонує той самий чоловік с бурмочащим голосом і знову розповідає, що сталася помилка. На цей раз я зрозумів, що проблема з документами, які я підписував з кур'єром. Напевно кур'єр щось зробив не так? Не знаю.
08.06. Ось вже майже місяць я намагаюся активувати картку Приватбанку. Відвідувати відділення не маю ні можливості, ні бажання. Це вже діло принципу:)
Сподіваюся, що мій месседж допоможе мені вирішити це питання, та покращить роботу денного сервісу у майбутньому. Дякую!
Вибачте, будь ласка, за затримку:(
Комментарии (9)
Блокировка карт физического лица и счетов юр. лица связанного с ним.
Комментарии (2)
Банкомат «приватбанка» списал деньги с карты не выдав денег.
Деньги мне нужны были срочно, на днях у ребенка день рождения и они предназначались на покупку подарка. Какие 14 дней? Дорога ложка к обеду. Мало того, что я не могу снять свои же деньги,(которые я как клиент вам доверил) так еще обязан ждать какие-то 14 дней по вашей вине. Какая больная голова придумала данный регламент (они явно не думали о своих клиенах)
Банкомат находится в проходном месте и инкассация может быть в любое время. Но вот прошла неделя, денег нет, в банке все как один твердят: «после инкассации». Сегдня проходил мимо данного банкомата, он вовсю работает (я даже проверил его на дееспособность, все работает, хотя в тот момент он повис намертво не подавая признаков жизни). Я так понимаю инкассация давно прошла, а вот куда делись мои деньги и почему в банке молчат? Посмотрим что они запоют и чем все это закончится.
Одно я знаю определенно, что с приватбанком не хочу иметь ничего общего, да и снимать деньги через их банкоматы после такого боязно. Ничем другим как хамством данное поведение назвать нельзя. А что если на моем месте человек находящийся в другом городе, желающий купить билет на поезд? Но увы, извините, денежки на карточке. А тут извините, подождите до 14 дней. Кто компенсирует расходы? А если бабушка пенсионерка? Да она вообще не знает как звонить на гарячую линию. А даже если и дозвонится то все равно не разберется с их запутанной системой коммуникации с автоответчиком и т. д. А там гляди и вообще ничего не заметит. Есть подозрение что на это и есть расчет.
Дождусь официального ответа из банка. Если деньги не вернут прийдется подавать судебный иск. Вот такой у меня получился негативный опыт общения с данной организацией.
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Кошти буде повернено вам на картку в найкоротші строки.
Комментарии (4)
Блокировка карт физического лица и счетов юр. лица связанного с ним.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. Регламент опрацювання заявки на переказ коштів в інший банк може становити до трьох банківських днів. Додатково, вам буде направлений банком лист з даного питання.
Комментарии (2)
Зниклий Swift — переказ продовження
Два тижні вияснень і звернень з тишиною у відповідь, і лише після коментарів на Мінфін, банк запитав деталі переказу і дав відповідь, що було неспівпадіння реквізитів, та (пряма цитата): «2021−05−31 переказ було повернуто». Куди повернено?!!! Кому!!!
На даний момент сторона — відправник не отримала кошти назад, запит в Swift показав, що вони навіть не були відправлені з Приватбанку, пройшов вже тиждень!!!
Підтвердження мною, що проблема (https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/229846/) вирішена була помилковою!!! Представник банку просто нагло збрехав!!!
Вже уточнюємо інформацію. По результату надамо вам відповідь приватним повідомленням.
Комментарии (1)
Плохая работа
Постоянная очередь из 5−7 человек.
Одно отделение на 5 сел.
Банк щодня працює над тим щоб ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за ваше звернення, воно прийнято до уваги.
Не варто забувати, що більшість питань з банківського обслуговування ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн, де наші фахівці будуть раді допомогти вам цілодобово.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (7)
Банк всегда на стороне клиента
Нам стає тепло на душі, коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
Комментарии (2)
Сотрудники сливают личные данные клиентов
ПриватБанк не надає персональні дані клієнтів третім особам.
Вказуючи свій номер на сторонніх сайтах, мессенджерах і інших відкритих ресурсах — інформацію про нього можуть отримати треті особи.
Спеціально для наших клієнтів в Приват24 ми додали сервіс, за допомогою якого ви можете перевірити, чи належить номер телефону ПриватБанку.
Інформацію можете побачити в оновленому додатку Приват24 для android та iOS, в меню: Фото — Комунікації — Дзвінки. Відображаються вхідні та пропущені виклики, а також є можливість перевірити окремо номер телефону.
Перевірка номеру доступна й при зверненні в чат перед підключенням оператора за фразою 'Перевірити номер телефону'.
В даному випадку, вам міг телефонувати наш співробітник, щоб поцікавитися, чому ви не використовуєте особистий кабінет, та при необхідності вирішити усі ваші питання.
Для того, щоб перевірити це, ми звернулися до вас в приватні повідомлення.
Комментарии (62)
Делают что хотят
При этом постоянные звонки с банка, с предложением оформить карточку голд с повышенным лимитом. Нет спасибо.
Розмір ліміту, який встановлюється банком по сервісу «Оплата частинами», формується на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників.
Звернувшись до нашої підтримки за офіційними каналами, вам зможуть підказати рекомендації для перегляду ліміту.
Комментарии (3)
Заблокировали счёт и не отдают деньги
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату перевірки вам зателефонуємо. Просимо залишатися на зв'язку.
Комментарии (7)
Як продовжити термін дії картки інваліду?
Відправив її в відділення. Сказали привозьте свого інваліда сюди. А як? З моїм захворюванням мені не так легко туди добратись.
Відправляю в друге відділення. Там все оформили. Але увага. Коли я зайшов в приват24 то її оформили не на мене, а на мою маму. А на її не можна. Вона на субсидіях. Там кожну копійку рахують. Якщо до її пенсіі доплюсувти мою, то вона автоматично лишаєтся субсидій.
На другий день вона пішла щоб анулювати цю картку. Її порізали, на компютері стерли. І там теж сказали привозьте його сюди якщо хочете на нього оформити.
А заради чого? Щоб сфотографувати? Ми самі можемо це зробити вдома і віднести в відделення. Чим не варіант.
Моїм батькам вже по 70 років. Вони вже не в тому віці щоб тягати по сходинкам інв. каляску. Виходить мені треба наймати ще 2 чоловіка і їм оплатити. Я краще заплатив би тих 200−300 гривень працівнику приватбанку щоб він мене сфотогравував якщо це настільки важливо.
Люди кредити оформляют через інтернет, або На чуже імя. а тут просто здаєтся все. треба всього лиш поновити картку.
Дивно в нас якось працює система.
Допоможіть будь-ласка вирішити це питання.
Зайшов в приват24. Там повідомлення. Ви з нами 9 років і 7 місяців. Вітаємо Вас.
Невже не добуду до 10-ти річного ювілею?
Мені дуже не хотілось би покидати приватбанк. Просто життя так склалось що я прописаний в одному місці а живу в іншому. і пластикова карта мені просто необхідна
Доречі картка оформлена на мою маму ще досі на ній числиться. Я в приват24 можу переводити на неї гроші. Видаліть її обовязково. 5168 7*** 0719 3002
Оформити картку по довіреності можливо як додаткову, яка буде
прив'язана до основної картки довірителя. Ви можете особисто замовити перевипуск картки для соціальних виплат на зручну для вас адресу, звернувшись в нашу підтримку.
До речі, ви можете здійснити перепипуск картки на віртуальну, яка виконує ті ж функції, але без наявності фізичного пластику.
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
Для закриття «старої» картки, необхідно сформувати заявку «Закриття картки/рахунку». Дану процедуру є можливість здійснити в Приват24, в меню: 'Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Закрити картку — Подати заявку', або звернувшись в підтримку, де наші фахівці з радістю допоможуть.
У випадку додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Арест денег от фонда социальной защиты на содержание ребёнка-иныалида
На официальное заявление в юридический отдел ПриватБанка ответили, что выполняют решение исполнительной службы Дарницкого района г. Киева за нарушение ПДД — превышение скорости.
Исполнительная служба ответила, что именно Приват Банк контролирует блокирование и списание средств и владеет информацией целевого назначения платежа на карту для выплат.
На повторное заявление ПриватБанк ответил, что снимет блокирование средств, если будет решение от исполнительной службы.
А исполнительная служба ответила, что банк решает, можно ли заблокировать и списывать финансовые средства целевого назначения.
Де-юро каждый украинец имеет право на защиту, а де-факто каждый украинец не имеет никаких прав. Это факт!
Государственная система в Украине всегда пила и будет пить чужую кровь, а ПриватБанк — это часть государственной системы Украины!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Арешт накладається після надходження до банку відповідної постанови. Керуючись діючим законодавством та вимогою виконавця, банк вимушений блокувати кошти, якщо в постанові не вказано виключень та не зазначено окремих сум чи рахунків, на які не було б накладено арешт.
Ми з радістю знімемо арешт, але після надходження в банк відповідної постанови від виконавця.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Кредит от привабанка
Рішення про надання та розмір кредитного ліміту банк приймає на основі багатьох факторів. Виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення. Активно користуючись продуктами та послугами банку, ви підвищуєте свої шанси на збільшення ліміту в майбутньому.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (9)
Ограничения по карте Универсальная
Банк був вимушений обмежити користування кредитними коштами на вашій картці у зв'язку з порушеннями зобов’язань за договором. Картка доступна для користування особистими коштами. Рішення про надання ліміту може бути переглянуто в майбутньому.
Комментарии (7)
Не компетентные сотрудники в смт Гостомель
Перепрошуємо за незручності.
Фахівці проведуть перевірку відносно даної ситуації та зв'яжуться з вами за результатом.
Комментарии (10)