×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Анна Холина
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (17)
Исчезновение денег с карты!!!
Також зверніть увагу, що операції у виписці відображені в порядку їх авторизації, а не списання. При проведенні вами витрат сума спершу блокується на рахунку, а списується, тільки після отримання банком емітентом картки запиту на списання від банку еквайра, через термінал якого проводилася оплата.
Тобто при перевірці балансу картки вам потрібно орієнтуватися тільки на доступний баланс, а не на баланс у виписці.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти в особистому повідомленні.
Комментарии (1)
Заблокували картку, доступ до приват24
Свій логін і пароль я пам’ятаю. Номер телефону не змінював уже 12 років. Пароль до пошти своєї пам’ятаю. Пін код до картки не забував. У вас є копія мого паспорту і моє фото. Відновіть, будьласка, доступ! В чому проблема?
У відділення я не хочу йти тому що час роботи збігається з моїм
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Комментарии (2)
Благодарность оператору Ярославу
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. У разі чого — 24/7 до ваших послуг :)
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Нечестность и наглость отделения Приватбанка по адресу Киев, бул. Кольцова 14К
Комментарии (4)
Дуже задоволений
Дякуємо вам за такі теплі слова! Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди. :)
З повагою, ПриватБанк!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Очень быстрая реакция на обращение
Дякуємо вам за довіру!
Ваш відгук свідчить про те, що ми рухаємося в правильному напрямі.
Беремо і робимо!
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
Сложние отношение з банком
У разі втрати картки, потрібно відразу сповіщати банк, або блокувати її самостійно в особистому кабінеті Приват24. Власник картки несе повну відповідальність за операції, які по ній проходять.
Вашу ситуацію вже розглядають наші профільні фахівці. Зробимо все можливе, щоб проаналізувати ваш випадок в найкоротші терміни.
Комментарии (15)
Благодарность оператору 3700
Вибачаємось, що при вирішені вашого питання ви відчули незручності, та дякуємо за теплі слова на адресу Аліни. Ми намагаємося завжди надавати клієнтам сервіс найвищої якості, однак ваш досвід свідчить про те, що потрібно прикладати ще більше зусиль.
Щиро сподіваємося, що дана ситуація не вплине на подальшу вашу з нами співпрацю.
Раді бачити вас нашим клієнтом!
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Блокировка карты
И ещё, если вы присылаете на почту ссылку для написания жалоб, сделайте ее доступной:)
Ми дуже засмучені тим, що у вас склалося таке враження. Дозвольте пояснити, що безпека наших Клієнтів — найважливіший пріоритет ПриватБанку. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб гарантувати фінансову захищенність людей, які обслуговуютсья в нашому банку. В подібних випадках, нам потрібно розуміти, що операцію здійснює саме Клієнт. Якщо Клієнт вказує неточну інформацію — ми повинні прийняти усі міри для протидії шахрайству. Дана процедура відбувається не тому, що ми хочемо спричинити вам незручності, а тому що хочемо захистити вас від матеріальної і, в подальшому, моральної шкоди.
Окремо приносимо вибачення за те, що після спілкування з нашою підтримкою у вас залишився негативний осад. Ми проаналізуємо ваші звернення, та по результату перевірки вам зателефонуємо.
Для того, щоб залишити скаргу, ви можете звернутися в нашу підтримку цілодобово, чи сформувати звернення на сайті https://privatbank.ua, меню «Скарги та пропозиції». Усі канали працюють. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та перевірити ваш випадок.
Написать комментарий
Нестандартная справка сформирована
Були раді допомогти. У разі чого, 24/7 до ваших послуг :)
Написать комментарий
Двойное списание
Дозвольте зазначити, що запит на списання коштів ініціює торгова точка. В ситуації, коли оплата проводилась через термінал іншого банку ми подаємо запит в міжнародну платіжну систему, яка встановила регламент обробки подібних запитів в строк 45-120 днів.
Як бачимо на даний момент ваше питання було віришено та інформацію по картці можна переглянути в Приват24.
У разі виникнення питань ми будемо раді допомогти.
Комментарии (3)
Навіщо фотографувати з паспортом в руці?
Це що за маразм? Для чого ви це робите? Щоб легше шахраям і аферистам від мого імені обманювати людей або вкрасти мої гроші?
У вас же ці бази персональних даних продаються як горячі пиріжки, а тепер ще й фото будете продавати?
ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Процедура ідентифікації клієнта регламентована діючим законодавством та нормами НБУ. Ми працюємо виключно в рамках чинного законодавства та дотримується інструкцій регулятора в своїй діяльності.
Фотографування клієнта при проведенні ідентифікації є одною з обов´язкових умов. Це робиться для того, щоб ефективно боротися з шахрайством та не допустити несанкціонованих дій з вашими картками і рахунками.
Комментарии (30)
Верификация данных
Вопрос — а нельзя было обойтись без припонов со входом в приват 24?
В Приват24 вхід здійснюється лише за встановленим вами паролем та фінансовим номером. Зміна паролю можлива за ініціативою клієнта.
Відновлення доступу зі зміною пароля необхідне в тих випадках, коли пароль був введений неправильно декілька разів. Нами не було зафіксовано труднощів в роботі сервісу, які б могли викликати подібну ситуацію.
Що ж до верифікації, то необхідність оновлення даних є вимогою регулятора. Ми стараємось зробити процедуру ідентифікації максимально зручною та даємо змогу зробити це онлайн не звертаючись у відділення.
Комментарии (8)
Ограничения по карте приват
Наші колеги вже розглядають ваше питання та зв'яжуться за результатом.
Написать комментарий
Расторжение договора в одностороннем порядке !
Мной не был нарушен не один пункт публичного договора.
Ваши специалисты так и не смогли объяснить причину.
Я верифицированный ваш пользователь с актуализированными данными.
Если я что-то нарушил, или есть основания для привлечения меня к ответственности, давайте рассмотрим.
Может публично предоставите информацию ?)
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Комментарии (2)
Отказались принимать купюру в 100 долларов
Кассир — у вас потертость, менять не буду
Действующая постанова НБУ від 2 січня 2019 року N 1
«Ознаки зношення банкнот іноземної валюти, які приймаються банками, небанківськими установами та операторами поштового зв’язку, пунктами обміну валюти на території України
1. Локальні потертості (часткова втрата фарби на зображеннях) та/або втрата папером жорсткості.»
Кассир: я плевать хотела, у меня бумажечка висит на стеночке.
Обращаюсь с жалобой в поддержку, прикладываю фото купюры.
Ответ: мы все соблюдаем, но кассир САМОСТОЯТЕЛЬНО решает
Цитирую постанову: «Банки зобов’язані без будь-яких обмежень приймати від фізичних та юридичних осіб для обміну на придатні до обігу банкноти, а також за всіма видами платежів для зарахування на рахунки, вклади, акредитиви та для переказів банкноти, які не мають ознак підроблення та мають ознаки значного зношення або пошкодження, зазначені в підпунктах 1−7 пункту 11 розділу II цих Правил.»
В пунктах 1−7 НЕТ потертостей
Вывод: Приватбанк плевать хотел на нормы НБУ.
И ответ на жалобу противоречит нормам в унисон с действиями кассира
Зазначена вами постанова від 2 січня 2019 року N 1 не має в собі тексту, наведеного у відгуці, про зобов'язання приймати від фізичних та юридичних осіб для обміну на придатні до обігу банкноти. Так як цей текст стосується лише національної валюти і є частиною постанови № 134 від 03.12.2018.
ПриватБанк приймає зношені банкноти національної валюти у відділеннях для поповнення рахунків та обміну на придатні до обігу, відповідно до інструкцій НБУ. У вашому ж випадку мова йшла про іноземну валюту, яку касир міг не прийняти через значні ознаки зношеності. Щоб перевірити цей момент ми звернулись в особистому повідомленні.
Сподіваємось на ваше розуміння і подальшу співпрацю в рамках діючого законодавства.
Комментарии (17)
Швидке реагування по запиту
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно
Написать комментарий
Лимит по карте
Всё говорят о лояльном подходе, но видимо это не относится к Привату.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного вам ліміту. Ми обов´язково відправимо вам повідомлення про зміну ліміту.
Комментарии (1)
Страховка 20 грн месяц
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Бажаємо якнайшвидшого одужання!
Написать комментарий