×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.6 | 42.2 |
Все курсы банка |
Заблокували рахунки та розірвали усі відносини
Комментарии (1)
Банкомат списав і не видав 18000 грн
Банкомат завис, дуже довго не віддавав картку, списав гроші і не віддав готівку.
Я звернулась до працівниць відділення щоб зафіксувати по камерам, що гроші не віддались. Вони відмовили в фіксуванні, сказали що гроші повернуться автоматично.
Я написала в підтримку в телеграм бот приватбанку. Звернення залишилось без відповіді.
Я запросила рефанд в моєму іноземному банку. Приват через 4 місяці відповів на рефанд, і надав відповідь, що гроші були отримані.
Але гроші я не отримала, що очевидно можна перевірити хоч по камерам, хоч по логу банкомату.
Комментарии (2)
Обурення
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові питання — ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням на цьому порталі.
Також для вас працюють 24/7 наші фахівці служби підтримки.
Комментарии (3)
Скарга на касирку відділення і на заступника керівника з обслуговування клієнтів
Для зняття валютної готівки у касі відділення я за порадою консультанта у Приват24 оформила через веб-версію Приват24 БПК КДВ Digital USD, відповідну пластикову картку замовила поштою, але ще не отримала.
Я одразу консультанта попередила, що застосунку Приват24 не маю на телефоні, він запевнив, що цього і не треба, достатньо звернутися до каси і при собі мати телефон для веріфікаціі за допомогою СМС, назвати номер своєї картки та знати ПІН-код до неї.
Отже, завітала уранці 17.05.2024 року до каси відділення року з метою отримання готівки у доларах з власного рахунку.
Касирка не схотіла видавати готівку за номером картки і навіть не робила мою верифікацію за допомогою СМС, вона лише спитала, чи є у мене застосунок Приват24 на телефоні, я відповіла, шо немає. Після цього вона повідомила, що для зняття готівки мені треба мати пластикову карту.
За цим діалогом мовчки спостерігала за своїм столом вже сумновідома мені заступниця керівника відділення з обслуговування клієнтів Полінога Ганна Олександрівна (на яку я раніше вже скаржилася) і ніякої допомоги, поради чи роз’яснення не надала — отаке нелояльне ставлення до клієнтів.
Прошу провести виховну і консультаційну роботу з вказаними персонами відділення.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
Комментарии (1)
Робота банкоматів (повернення коштів)
Перше — дуже дякую працівникам служби підтримки «Приватбанку». В критичній ситуації, коли банкомат вимикається під час знеструмлення, забирає карту і не видає гроші (але списує з рахунку) служба підтримка (в моєму випадку) спрацювала дуже ефективно. За кілька хвилин після інциденту заявка на повернення вже була оформлена. Id заявки — 28535991 (транзакція 16 травня о 20:10).
Тепер невеличка пропозиція. Чи не можна додати до інтерактивної карти з банкоматами в Приват24 написи, до прикладу: «Банкомат праює під час відключення світла» (якщо банкомат працює від джерела безперебійного живлення)? Щоб людина орієнтувалася, де вона може зняти кошти під час відключення світла без ризику, а де може отримати проблеми з поверненням грошей та картки. Дякую за розуміння і сподіваюсь на швидке та позитивне вирішення своєї ситуації.
Звертаємо вашу увагу, що під час відключення світла є можливість зняття готівки:
у банкоматі ПриватБанку (У чергових відділеннях будуть працювати банкомати та термінали);
у банкоматі іншого банку;
через касу у відділенні;
через сервіс «Готівка на касі» – зняття готівки під час оплати товару в магазинах.
Більше інформації про роботу ПриватБанку під час блекауту ми розмістили на сайті https://privatbank.ua/help/blackout.
Комментарии (1)
Класичне блокування
Я являюся давнім клієнтом банку.
В мене на рахунках було декілька мільйонів гривень і десятки тисяч доларів (все надійшло із рахунка мого ФОП).
Заблокували без ніяких попереджень. Начебто якогось торгаша криптою.
При тому, що на мій рахунок фіз особи не надходило переказів більше року, тільки скидав кошти із ФОП. Можливо через це випадково і заблокували, так як приват не зацікавлений в тому що б розібратися в ситуації, а просто блокує будь-кого, наскільки я розумію.
На мої запити розібратися в ситуації, в яких я уточняв, що готовий надати всі необхідні їм документи отримую шаблонну відповідь. Думаю, що отримаю її і тут.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (16)
Робота Лік Пею
Зв’язатися з представгиком банку просто не можливо. Переадресовують на техпідтримку з якою можна твільки переписуватись. Та і то вони нічого не знають і на питання конкретно відповісти не можуть.
Сервіс жахливий. ТАк ще й все це тормозить роботу бізнесу в такі, і без того не прості, часи.
Написать комментарий
Вiдмова у поверненні коштів викраденних шахрайським шляхлм
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.
Комментарии (4)
Приват банк становиться мошенником
Ваш банковский счёт блокируют по обращению «потерпевшего», служба поддержки просит предоставить номер ордера, ник продавца, ник покупателя и скриншот проведённого ордера, за который продавец получил деньги на свой банковский счёт. Вы предоставляете банку квитанцию биржи, которую вам высылает служба поддержки биржи, что является доказательством за что вы получили перевод средств на свой банковский счёт.
Поддержка Приватбанка требует возвратить сумму средств по которой был оплачен ордер биржи Бинанс, для разблокировки вашего банковского счёта. Что аналогично, если вы покупаете в магазине колбасу по паспорту, а рассчитывается за неё карточкой другой человек и подаёт на вас жалобу что вы обманули его.
Засранецы С Б приватбанка оплачивают ордер от третьего лица, где фамилия не совпадает с фамилией верифицированного лица на бирже Бинанс. Но вы как законопослушный пользователь биржи Бинанс не можете совершить какие либо мошеннические операции, так как все сделки проходят только через платформу Бинанс где пользователи верифицированы и ордер может оплатить любой пользователь который на ней верифицирован.
Вопрос с разблокировкой моего банковского счёта не решён после предоставления доказательств моей не причастности к каким либо мошенническим действиям. Но засранцы СБ приватбанка пишут не адекватные ответы что я должен обращаться в полицию и искать человека который мне сделал перевод на банковский счёт согласно банковской квитанции, при этом СБ банка видят все его реквизиты.
Комментарии (14)
Банк зсередини
Відношення до працівників — як до скота.
Кожного місяця, постійно, на протязі років, навантажують, навантажують і навантажують додатковими обов’язками, додатковими видами робіт — і все за мізерну зарплату, яку обіцяли-обіцяли підняти — але так і не підняли. Ніхто, в принципі, і не сподівався. Під «додатковими обов’язками» слід розуміти, що постійно з’являються «нові обов’язки», яких раніше ніколи не було, але тепер «ви будете робити ще й це». За ті самі гроші. І так постійно.
Раніше давали в грудні 13-ту зарплату в — цього року вирішили не давати. Чому? А просто так. Мабуть, тому, що банк відрапортував про рекордні прибутки в 2023 році. Мабуть тому, що банк до війни взяв курс на ліквідацію відділень на користь самостійного обслуговування клієнтів у терміналах і банкоматах — а з приходом війни банк ударними темпами робить дорогущі ремонти у відділеннях, які він «мав закривати». Впевнений, що на цих ремонтах пиляють бюджет по повній програмі і відкатують.
В сьогоднішніх умовах, з ростом цін абсолютно на все, зарплати вистачає якраз на комуналку і їжу. Згадується срср з його «от зарплатьі до зарплатьі» — нічого собі ані купити, ані відкласти, ані позволити собі захворіти — просто неможливо фізично.
В січні-лютому 2024 року обіцяли підвищити… ні, не підвищити, а «переглянути» зарплату. Мабуть, вже й «переглянули», подивились, і вирішили, що «цим рабам кісток хватає, підвищувати не будем».
Бронювання (як не крути, але питання, яке зараз багатьох хвилює) — ну… ніби то формально і є, а по факту — впевнений, що квоту на заброньованих використали на наближених до панівної верхівки, а все, що залишилося — милостиво кинули униз, холопам. Переважна частина чоловічого складу персоналу (тих, хто стоїть на нижчому щаблі харчового ланцюга) не заброньована, і перспектив для отримання броні у них немає — банк просто у цьому не зацікавлений. Він забронював того, кому йому треба, а відносно інших на нарадах неофіційно розповсюджувалась фраза, кинута «зверху», кимось з керівництва — «щось не влаштовує — вас тут ніхто не тримає. За парканом черга бажаючих на роботу стоїть». Щоправда, після того, як звільнюються працівники, або їх мобілізують, заміну їм знайти не можуть — така мабуть «черга за парканом» дивна.
Та на розвезенні піци можна заробити за місяць набагато більше, ніж працюючи в «найбільшому банку країни».
Шукайте бажаючих за парканом. Там черга стоїть.
«Відповідь банку» можете не писати — не турбуйтесь даремно. Ви ж що зможете відповісти на написане? Та нічого, крім водички про «найбільший банк України», про «інновації і конкурентну заробітну плату» — але усі, хто в темі, розуміють, що це просто-напросто брехня, розрахована на тих, хто не знає, як йдуть справи насправді, банальні рекламні штампи, які ви тягаєте з коментаря в коментар, вони нічого спільного з дійсністю не мають.
Нам шкода, що у вас склалося негативне враження про банк.
Банк максимально орієнтований на підтримку клієнтів та працівників у цей нелегкий час. Хочемо зауважити, що Банк на постійній основі проводить перегляд заробітних виплат працівникам.
Якщо у Вас є невирішені питання з банком — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
скарга на обслуговування в Приватбанку
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
Комментарии (1)
Відгук від колишньої співробітниці
Нам шкода, що у вас склалося негативне враження про банк.
Дозвольте зазначити, що ПриватБанк, як найбільший банк України, прагне не лише рухати економіку вперед, а й сприяти інклюзивному суспільству. Високі стандарти – наш пріоритет у всьому: від фінансової стабільності до відносин із клієнтами, працівниками та суспільством.
Ми пропонуємо:
Роботу в найбільшому та інноваційному банку України;
Офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;
Конкурентну заробітну плату.
За умов воєнного стану перенесення вихідних днів не передбачено, адже статтею 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» призупинено дію статті 73 КЗпП щодо визначення святкових і неробочих днів.
Якщо у Вас є невирішені питання з банком — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Спам сообщения!!!
После этого «убил» все приложения от этого банка!
И вот уже более недели получаю «спам» сообщения о том что я должен обновить свои данные!!!
Кому и что я должен? И когда это прекратится?
Или опять «по кругу» писать «ябиду» в НБУ?
Прекратите ваши выходки!!!
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (3)
Отсутствие конструктивного диалога между Банком и клиентом — главная проблема негатива!
Я понимаю банк с одной стороны: клиентов много, не все честные, за всеми не уследить, есть требования НБУ по криптоделкам, гоняют на сотни тысяч и т. д., но блокировать счет, если клинты друг другу пересылают несколько сотен с карты на карту, в пределах 1 тысячи грн в месяц это уже перебор!
Какое отмывание денег на пару сотен грн???
Так случилось с моим товарищем: просто заблокировали счет и прекратили отношение из-за того, что он со знакомым несколько раз в месяц перекидывались парой сотен грн (покупал на Алике мелкий товар для себя, а второй чтоб не заморачиваться просил его и ему заодно купить, потом возвращал за товар (зарядка, телефон, павербанк) деньги на карту, сумма в месяц выходила всего около 1000 грн)
Я не понимаю такого отношения со стороны банка! С каких пор возврат денег на карту (практически долг) в несколько сотен считается преступлением?
Какая цель банка преследуется? Избавится как можно больше от клиентов, сделав их массово преступниками? Так сейчас буквально в каждого десятого гражданин заблокирован счет в банке и что дальше? Запретить гражданам обслуживаться в банках? Вернуть людей на 30 лет назад, чтоб расчет совершали наличкой? … такими тепмами через пару лет так и случится
что занадто, то не здраво!
Именно так это и выглядит, ведь: Банк может сначала направить сообщение клиенту с предупреждение прекратить подобные транзакции, клиент, если не глупый, ознакомится и примет решение, потом уже можно и ограничивать или блокировать …и даже после этого клиенту надо предоставить условия, при выполнении которых будет продолжение обслуживания!
Тупо блокировать и прощаться с клиентом навсегда это тупик. Начнуся массовые жалобы в НБУ, Президенту, суды, журналисты… это цель блокировки счетов?
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк, як суб’єкт первинного фінансового моніторингу, зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Комментарии (2)
Блокируют счета без оснований
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написать комментарий
Удивляет приват))))
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написать комментарий
Приват банк придумує кредити
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні. Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення. За результатами перевірки бачимо, що раніше банком була надана відповідь стосовно наявного боргу та Вам надали актуальну інформацію. Отримати реквізити для погашення наявного боргу за потреби Ви можете звернувшись в чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat або по дзвінку за номером 3700.
Комментарии (1)
Блокування рахунку
Ситуація: При спробі перевести власні кошти у додатку приват24 з однієї своєї картки на основну банк відмовив у проведенні платежу через «підозрілість операції». Для її підтвердження запропонував подзвонити на 3700. Найцікавіше, що потім оператор почав задавати питання «а чи не телефонували вам родичі з проханям перевести кошти», «чи не давав я комусь пін-код», «чи не було вам дивних пропозицій» і так далі. І без зупину схожого типу питання. Аргументація — «ми за вас непокоїмося». Після почалася серія питань про особистість. Найцікавіше — відповіді їм не сподобалися, тому вони заблокували рахунок. У додаток я ввійти не можу. Треба йти в відділення.
P. S. Колись у мене дійсно пройшла шахрайська операція на невелику суму. Кошти я досить швидко повернув через сторонній сервіс, яким скористалися зловмисники. Банк же мені тим часом сказав, що то я пін-код комусь сам повідомив і вмив руки. А тут прям молодці. Подбали про мене. Це до слова.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (1)
Блокування Всіх рахунків і самої системи приват 24
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (1)
Блокировка
Можливості Вашої картки обмежені, у зв'язку з наявністю сигналу від служби безпеки стороннього банку. У своїх діях ми в першу чергу беремо до уваги наявність офіційної заяви в правоохоронні органи. Тому в разі, якщо протягом 30 днів ми не отримаємо підтвердження, це обмеження буде знято з Вашої картки. Вибачте за тимчасові незручності.
Комментарии (1)