×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Издевательство над онкопациентами с инвалидностью
Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією.
ПриватБанк піклується про безпеку коштів клієнтів та, для уникнення можливих дій зі сторони шахраїв, банком може здійснюватись додаткова перевірка при здійсненні переказів
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації.
Комментарии (1)
Тарифи не відповідають дійсності
Банк здійснює прозору політику комісій за здійснення переказів, ознайомитись з якими ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
Також, перед підтвердженням переказу, Приват24 надає інформацію щодо суми комісії за його здійснення, що дозволяє клієнту додатково ознайомитись з тарифом.
Комментарии (2)
О работе персонального менеджера Березовской Елены Сергеевны
Я, Гугуев А. А., пользуюсь услугами Приватбанка много лет.
Неоднократно в операциях мне помогала Ирина Сергеевна и считаю, что такими работниками можно гордиться и брать с них пример в работе и культуре общения с клиентами Вашего банка.
Во-первых, большая умница; во-вторых, доброжелательная, добросовестная, вежливая, терпеливая. Каждый раз, когда у меня возникают проблемы, я обращаюсь к Ирине Сергеевне. Потому, что в обращении к ней с вопросами я ни разу не сомневался в её компетенции. Главное, никогда не слышал раздражительного тона. А ведь все мы очень нуждаемся в этой доброте!
Сколько раз она тратила, по крайней мере, на меня своё обеденное время — и нисколько ни сожаления, ни досады я не замечал. Спасибо ей огромное.
Желаю здоровья, успехов, всех благ и терпения.
Она хороший пример честности, добропорядочности, компетентности, высокого профессионализма в чём у меня, и надеюсь у других Ваших клиентов, были реальные случаи убедиться и сказать ей большое спасибо за это!
С праздником Вас и Ваш уважаемый коллектив! Желаю доброго здоровья, благополучия и дальнейших успехов в сложной, но так необходимой нам Вашей работе!
Дякуємо вам за відгук!
Ви можете на нас розраховувати в будь-який момент. Ми будемо поряд і залюбки допоможемо!
Написать комментарий
Контроль оплаты и поддержка
Сотрудник Приват банка в течение 10 минут решил вопрос с продавцом о товаре или возврате денег.
Выражаю свою благодарность данному отделу за оперативность и помощь клиентам банка в разрешении подобных ситуаций.
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці.
Написать комментарий
Неперевершена робота фазі вія з онлайн підтримки приват 24
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Полностью идет утечка конфиденциальной информации
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою прикрою ситуацією.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Безпека особистих даних наших клієнтів є головним пріоритетом банку та банк не надає інформацію третім особам.
Банк не може контролювати та нести відповідальність за дії сторонніх організацій щодо здійснення їх ідентифікації клієнтів.
Для вирішення питання радимо дотримуватись рекомендацій правоохоронних органів.
Комментарии (43)
Оплатил товар …ни товара… ни денег…
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Комментарии (1)
Ужас. Банк не пропускает платеж
Нам дуже прикро, що ви не змогли здійснити бажану операцію.
Хочемо пояснити, що за вказаною операцією в банк надходить запит на створення операції за окремим токеном (віртуальним рахунком) картки, що не припустима для інтернет картки.
Також, через те, що торгова точка використовує термінал іншого банку, на його налаштування може вплинути лише магазин, що його використовує.
На даний час банком розроблено можливість створення digital карток за допомогою Приват24.
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
Після створення картки, ви можете перевести кошти без комісії з інтернет картки на digital картку «Універсальна».
Комментарии (4)
Мошенничество, отписки, нарушения законов Украины
Варто розуміти, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
У разі, якщо проти вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно співпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
Також, рекомендуємо відкрити окрему картку, яку ви зможете використовувати на сайтах, які ви вважаєте підозрілими та завжди ознайомлюватись з умовами сайту, на які погоджуєтесь при додаванні картки.
Раніше з вами зв'язувались співробітники банку та надали інформацію щодо ситуації, що виникла, а також, банком було надано офіційну відповідь на ваш запит.
Комментарии (6)
Интернет-карта
Ви можете користуватись іншими картковими продуктами.
Комментарии (3)
Онлайн работа «Приват24»
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Написать комментарий
Онлайн допомога
Написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше проаналізувати консультації операторів.
Дякуємо, що ви з нами!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Хуже обслуживание даже не знаю где
Второй случай произошёл недавно ребёнок увидел на сайте новый дизайн карты с Чипом (о боги) пошёл в отделение, выдали карту со старым дизайном и тарифами 2017 года. Ребёнок расстроился так как на сайте нам обещают другое, а выдают старые карты. Написала в поддержку мол почему так, оператор Мария ответила что новые карты только для городов Днепр и Киев, на сайте об этом ни слова, а все остальные пока могут заказать платную карту или довольствоваться тем что имеют. Заказать карту Новой почтой нельзя. В общем расстроена, хочу закрыть все счета в этом банке и больше не иметь с ними дела. С каждым днем все хуже становится. Тарифы вообще ужас.
Що стосується описаної ситуації з активацією карти,
дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути ваш випадок, ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі.
Комментарии (4)
Подяка працівниці
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Юлії. Ми завжди намагаємося надавати нашим клієнтам сервіс найвищої якості, але ваш досвід свідчить про те, що потрібно прикладати ще більше зусиль. Вибачаємося за можливі незручності та сподіваємося на подальшу вашу з нами співпрацю.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Персоналізація
Але головний оффіс приватбанку забуває, що окрім нього в країні є ще банки.
Це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.
Згідно з Постановою НБУ №65 від 19.05.2020 Про затвердження Положення 'Про здійснення банками фінансового моніторингу' банк зобов´язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів або їх представників.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розглянути ваш випадок більш детально.
Комментарии (2)
Отказ в обслуживании по решению банка
Пришел получить платиновую карту, мне просто сказали что Вы больше не клиент без объяснения причин.
Никаких объяснений не дали ни сотрудники ни на горячей линии. Заученная фраза — В ОДНОСТОРОННЕМ ПОРЯДКЕ БАНК РЕШИЛ ПРЕКРАТИТЬ ОТНОШЕНИЯ С ВАМИ КАК С КЛИЕНТОМ.
И мне то по сути не только не выдали платиновую карту, а и не продлили текущую.
Очень удивительно чем же я как клиент не устроил банк?
Я полностью был дебетовый клиент. Ни кредитов, ни кредитных карт ни просрочек.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Ошибки блокировки бывают в любой системе)))
Спасибо Приватбанку за быстрое решение проблемы
Комментарии (28)
Найкращий
я клієнт приватбанку вже протягом десяти років і вже не уявляю щоденне життя без приватбанку
Завжди до ваших послуг. Дякуємо, що ви з нами :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Мошенница осторожно!!! карта 4314 1402 0125 1821
Мошенница осторожно!!! карта 4314 1402 0125 1821
татьяна, берет предоплату и исчезает
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написать комментарий
Мошенница осторожно!!! карта 4149 1621 8024 1018 Лученко
на олх
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином, але після офіційного запиту поліції.
Написать комментарий
Произвол и самоуправство Приватбанка, арест пенсионного счета
Приватбанк Н Е отвечает на наши письма с ЖАЛОБОЙ ни по электронной почте (дважды отправляли запити, вхідний номер 1226-ВБ и 2028-ВБ), ни по обычной, отправляли заказными письмами на главный офис (номера накладных укрпочты № 8561201383391 и 8561201387990)
Мой отец является Вашим клиентом, имеет счет для зачисления ему пенсии IBAN карточка для выплат 516874******7724, в АО КБ «ПРИВАТБАНК», Киев, Украина.
14 декабря 2020 года по ИП № 56130597 старшим государственным исполнителем ВДВС Пахомова А. М. было вынесено постановление об аресте средств должника, в результате чего был арестован счет на его имя карточка для выплат 516874******7724, который открыт в АО КБ «ПРИВАТБАНК», для зачисления пенсии.
Мы с жалобой на это постановление государственного исполнителя обратились в суд, к-й 25.01.21 вынес решение об отмене постановления в части наложения ареста на средства содержащиеся на этом р/с в Приватбанке.
08 февраля 2021 года частным исполнителем исп. округа Донецкой области Горелик Е. Б. было вынесено постановление об аресте средств должника, которые содержатся на всех его открытых счетах, а также на средства на счетах, которые будут открыты после вынесения постановления об аресте средств должника, кроме средств, которые содержатся на счетах наложения ареста та/або обращения взыскания, на которые запрещено законом, и принадлежат должнику, в результате чего был ПОВТОРНО арестован счет на имя моего отца, карточка для выплат 516874******7724, который открыт для зачисления пенсии.
В связи с чем, с 14 декабря 2020 года (уже три месяца) отец не может получать надлежащую пенсию, которая является единственным источником его существования. Согласно части 3 статьи 52 Закона «Об исполнительном производстве» не подлежат аресту в порядке, установленном данным Законом, средства, которые находятся на счетах со специальным режимом использования, спец. и других счетах, обращение взыскания на которые запрещено законом. Банк, другое финансовое учреждение, центральный орган исполнительной власти, которая реализует государственную политику в сфере казначейского обслуживания бюджетных средств, в случае поступления постановления исполнителя об аресте средств, которые находятся на таких счетах, обязан сообщить исполнителю о целевом назначении счета и повернуть постановление исполнителя без выполнения в части ареста средств, которые находятся на таких счетах.
В банк мы предоставили справку из Пенсионного Фонда в которой указано, что счет предназначен именно для зачисления пенсии, также предоставили решение суда, которым указанное постановление от государственного исполнителя 14.12.2020р. отменено, исполнительная служба подала апелляционную жалобу, в которой указала, что снятие ареста со счетов, к-е являются песионными ЭТО ПОЛНОМОЛЧИЯ БАНКА. Частный исполнитель предоставил ответ, в котором указал, что счет является текущим, а не пенсионным, потому отказал нам. Частный исполнитель, сделал вид что справку с ПФУ он не видит, и справку с помесячной распечаткой поступлений на р/с из Приватбанка он тоже не видит. Сотрудники банка нам тоже отказали.
Ситуация сплошной ужас, поскольку три государственных учреждения (что финансируются из налогов граждан) незаконно издеваются над гражданами. Следовательно, на данное время банк незаконно удерживает средства моего отца, чем искусственно увеличивает размер оборотных средств, имеет беспроцентный депозит, получает прибыль. Мой отец не работает и на вышеуказанный счет зачисляется ТОЛЬКО принадлежащая ему пенсия. Других видов дохода он НЕ имеет!
У меня к Вам вопрос, каким образом мой отец должен существовать без средств???, или ваш банк предоставляет бесплатно еду, оплатит коммунальные? Человек на грани сердечного приступа и это будет на совести ваших работников.
Прошу в кратчайший срок сообщить государственному и частному исполнителям о целевом назначении счета и вернуть постановления государственному и частному исполнителям без выполнения в части ареста средств (выплата пенсии, заработной платы), которые находятся на таких счетах.
ПриватБанк, згідно із законодавством, не накладує арешт на цільові кошти, які знаходяться на рахунках зі спеціальним режимом використання. Так як картка для виплат не відноситься до таких, адже її поповнення не обмежується цільовими коштами, а може бути здійснене клієнтом готівкою чи іншими способами, то для того, щоб на неї не було накладено арешт це має бути вказано у постанові. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа. Виходячи з вказаної вами інформації, такого виключення не було вказано в останній актуальній постанові, яка надійшла до банку.
В разі, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб він прислав постанову про зняття арешту з конкретної карти.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22.
Щоб ми могли надати більш детальну інформацію має звернутись клієнт власник картки, так як мова йде про дані персонального характеру. Клієнт може отримати консультацію звернувшись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/
Комментарии (11)