×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Шахрайські дії з карткою
Ми готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці!
Беремо і робимо:)
Комментарии (1)
Защита от мошенников
Вдячні вам за відгук!
Задоволений клієнт — це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Велике дякую працівникам Приватбанку!
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Ви завжди можете на нас розраховувати.
Дякуємо за довіру!:)
Написать комментарий
Повернення коштів
Раптом що – ми поруч цілодобово!
Дякуємо, що ви з нами!:)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Онлайн підтримка
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Беремо і робимо!
Комментарии (1)
Кредит 2008, самообращение о оплате и наезд сотрудника Приват-банка
Фахівці перевірять інформацію за ситуацією та вашим зверненням в підтримку. За результатом з вами зв'яжеться співробітник банку.
Комментарии (14)
Приватбанк заблокував картки, відмовився співпрацювати без пояснення причин (питання вирішено 14.04.2021)
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контактні дані та перевірити інформацію за ситуацією.
Комментарии (2)
Тиск і вимагання з боку банку під час карантину
Банк може здійснювати комунікації з ціллю нагадування про наявність заборгованості та інформування про необхідність її погашення у разі невиконання клієнтом своїх кредитних зобов'язань. Якщо клієнт має питання або ж скаргу на співробітника, який телефонував, може звернутись самостійно за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці залюбки нададуть консультацію та допоможуть знайти шляхи вирішення питання.
Комментарии (8)
Рекомендую
Я знаю що не всі задоволені роботою банку, але я хочу змінити вашу думку.
Я користуюсь послугами ПриватБанку вже більше 10років і за всі 10 років він мене не підводив… завжди знаходились хороші спеціалісти, які мені допомагали вийти з любої ситуації… мені кажуть що я везуча… Ні… я просто вмію користуватись послугами банку… головне уважність…
Дякуємо за ваш вибір :)
Завжди до ваших послуг.
Написать комментарий
Проблемы с депозитом
Удерживал депозит в банке в течении 2-х лет, клиентом банка являюсь уже около 6−7 лет. Депозит изначально оформлялся без возможности съёма и с навязанным автоматическим продлением (лично просил отменить данную функцию, но ответили что это обязательно). Недавно, ставка на все валютные депозиты в банке сократилась до 0.01 процента годовых, и все продлённые депозиты подпадают под неё. В моём случае ситуация происходила следующим:
— меня проинформировали о продлении депозита ещё на год с ставкой в 0.01%
— в отделении сообщили, что расторгнуть договор невозможно и придётся ждать ещё около года
— в службе поддержки на вопрос «почему не было информирования о окончании срока депозита?!» сообщили «по условиям договора, банк не обязан сообщать о подобных вещах», хотя раньше подобные оповещения были.
В итоге:
— доступа к моим средствам у меня нет ещё на год;
— при этом, за год депозита я получу около одного цента;
— банк считает, что в тихую понизить ставку депозита на 200% это нормально;
— полное не уважение к клиентам в условиях пандемии.
Дійсно, по вашому типу вкладів була зменшена відсоткова ставка та це не означає, що ми залишимо клієнтів без інформування та можливості забрати свої кошти в рамках умов договору, якщо виникне таке бажання. Інформація по актуальним ставкам у відкритому доступі розміщена на нашому сайті — https://privatbank.ua/depozit
Нами було відправлено повідомлення в мобільний додаток до закінчення вашого вкладу, щоб проінформувати про нову відсоткову ставку, яка буде діяти у разі продовження вкладу. Це дає змогу клієнту заздалегідь відмовитись від автоматичного продовження. В Приват24 за місяць до закінчення строку вкладу з'являється кнопка для відмови від пролонгації.
Окрім того, після продовження ми також інформуємо клієнта та повідомляємо про відсоткову ставку. Згідно умов договору, вклад знаходиться на рахунку «До запитання» три дні та автоматично продовжується. Незважаючи на це, з моменту закінчення попереднього строку дається 5 днів на розірвання депозиту. Тобто, якщо вклад вже продовжився автоматично то клієнт ще має час та можливість його розірвати самостійно в своєму Приват24.
Комментарии (8)
Нет уважения к постоянным клиентам!
Стою на кассе супермаркета с полностью расфасованными покупками и пытаюсь оплатить покупки картой универсальной (Голд!) с лимитом многократно превышающем сумму покупки. Но оказывается «не достатньо коштів» ??? Логично не понимаю в чем дело? Захожу в приват 24 лимит уменьшили в 10 раз. Ни смс, ни сообщения в приват 24, просто взяли и нож в спину. Кассир в возмущении очередь на кассе бесится, а я просто в дурацком положении. Спасибо Приват за сотрудничество. Пусть снизили лимит (хотя кредитная история хоть на выставку! никаких просрочек платежей ЗА 7 ЛЕТ!, несколько погашеных кредитов по оплате частями, ежемесячный оборот по карте стабильно немаленький, коммунальные платежи с карты, казалось бы чем не угодила?) но поставить в известность можно?
И наконец «вишенка на торте». Звоню персональному банкиру — ничем не может помочь, это решение их центрального офиса, звоните 3700 на горячую линию. Звоню, а там робот гоняет по кругу без вариантов пообщаться с живым человеком и выяснить причину такого «обслуживания».
Вообще прощай приват. Завтра закрою карты и обращусь в другой банк. НЕ НУЖНЫ ВАМ ДОБРОСОВЕСТНЫЕ КЛИЕНТЫ!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного вам ліміту. Ми обов´язково відправимо вам повідомлення про зміну ліміту.
Також, ви можете подати заявку на підвищення ліміту з наданням довідки про доходи. Ми склали відео інструкцію як ви можете це здійснити: https://www.facebook.com/privatbank/posts/4079988722021624
Комментарии (14)
Карантин до абсурда
При входе в отделение написано:«В отделении может находиться не больше 5 клиентов". Супер! Все придерживались данной рекомендации. Я решала вопрос с депозитом, простояв очередь на улице попадаю к менеджеру (улыбчивая, знающая, готова помочь в любом вопросе). Решаю с ней свои вопросы и естественно, если это вопросы по депозиту, мне нужно в кассу. Я подхожу к кассе, там стоит 1 мужчина, оценивая количество людей в отделении (3 — у менеджеров, 1 возле кассы и я, то есть 5 человек), на дистанции в 2 метра становлюсь за мужчиной. И тут «как гром среди ясного неба» мадам — начальница, которая сидит за отдельным столом и не работает с клиентами со словами: «здесь в очереди не стоят, выйдите из отделения на улицу!» С позором изгоняет меня из отделения😥С документами на руках по депозиту, с незаконченной процедурой оформления. На мое объяснение, что в отделении не больше 5 клиентов и что я еще не закончила процедуру, «мадам с железным тоном» была неумолима. С горем пополам, попав второй раз в отделение, все-таки закрыла свой вопрос.
Просьба к руководителям банка, обратите внимание на развитие критического мышления «мадам руководителя» в отделении на Порика 9А. Все-таки она работает не только с финансами, но и людьми. Не доводите карантин до абсурда!
А вашем сотруднику желаю, что бы помимо бездумного выполнения инструкций, «мадам» включала логику, мышление и научилась критически оценивать ситуацию и дать возможность клиенту Приватбанка закончить то, за чем он пришёл.
Что сказать — осадочек остался😥
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Звернулись до вас в приватному повідомленні.
Комментарии (3)
Наталія
До вашого відома додаю:
— 01.04.2021р. близько 16:00 звернулася в кіберполіцію.
-02.04.2021р. надіслала в центральний офіс приват банку Дніпропетровської області листа звернення.
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Зазначимо, що банк забезпечує безпеку коштів клієнтів при дотриманні правил безпеки при використанні банківських продуктів/
Уточнити інформацію за вашим зверненням ви можете, звернувшись до підтримки банку за будь-яким авторизованим каналом.
При надходженні офіційного запиту до банку, банком буде надано офіційну відповідь у встановлені законом терміни.
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. На даний час рекомендуємо очікувати вирішення від правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (2)
Если вы не курьер, доставка карты не сработает
PS: у меня нет претензий к курьеру или девушке в отделении. Я недовольна самой системой и алгоритмом получения первой карты. Банку предстоит провести огромную работу по переделыванию удаленной регистрации клиентов. Посмотрите как это делает черный банк. Они дают возможность стать клиентом и получить карту за 10 минут.
Отдельная благодарность тем, кто прочитал до конца, вы герои!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Написать комментарий
НЕ возвращают личные средства!!!
1, Когда вернут мои деньги 199,00 грн?
2, Когда вернут мои деньги 24646,32 грн?
3, До которого времени банк будет издеваться над клиентом, который не может решить вопрос уже в течении месяца???
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Комментарии (14)
Некомпетентність спеціаліста Жмеринського відділення ПриватБанку
29.03.3021 року я в третє звернувся до Жмеринського відділення ПриватБанк так як черга була вільна до спеціаліста Федченко Марини я звернувся до неї та пояснив її що я хочу оформити картку для виплат після чого мені було повторно відмовлено в оформленні карти для Виплат, показавши своїми діями свій не професіоналізм після чого я пояснив спеціалісту Федченко Марині що я звернувся в службу підтримки ПриватБанк м Київ, після чого мені був дзвінок і там чітко пояснили що я маю повне право на оформлення такої картки, а спеціалісти Жмеринського відділу ПриватБанку є некомпитентними в своїй справі, що її та іншим спеціалістам буде зауваження від вищого керівництва ПриватБанка. В подальшому Федченко М розлютилася та в агресивній формі почала мені висказувати свої незадоволення потом при оформленні карти потрібно було встановити пароль на терміналі який знаходиться в приміщенні відділення приватбанку так я не знав, як його встановити я попросив Федченко М мені його встановити на що мені було відмовлено та я отримав відповідь йдіть собі його встановляйте з незадоволенням та презирством до мене. В ході розмови почала мені погрожувати що тепер в мене будуть проблеми з податковою. В подальшому не повідомивши мене та не запитавши мого дозволу підключила функцію, а саме страховку Захист на кожний день. В подальшому прийшовши додому я виявив на новій оформленій мені карткі пусто, а кошти, які залишилися на старій карткі переведені не були. В то й же день я повторно звернувся до Жмеринського відділення ПриватБанк при очікування своєї черги в коридорі до мене підійшла спеціаліст Федченко Марина та з незадоволенням сказала: Що знову до нас прийшли! На що я відповів що я є клієнтом ПриватБанка, а не порушник і скільки мені буде потрібно стільки я буду звертатися. В подальшому інший спеціаліст кошти все ж таки перевели, але з не зрозумілою комісією в 11 грн
31.03.2021 року я виявив що з моєї картки для Виплат було в ночі знято 20 грн за не зрозумілу мені страховку Захист на кожний день, яку я не оформлював, не замовляв, не підключав. Що це за безлад в відділенні ПриватБанк м Жмеринка, такі дії спеціалістів ПриватБанк які були вище вказані є неприпустимі я є клієнтом ПриватБанку 5 років вважаю що спеціалісти повинні бути ввічдивими, доброзичливими, з повагою до своїх клієнтів вони повинні були про консультувати, допомогти в будь якому вирішенні питання, а не хамсько відноситися до клієнтів та не бути до клієнтів зарозумілою, пихатою, зневагливою, гордовитою, та відноситися з презирством. Я так розумію що в Жмеринському відділенні ПриватБанку це тепер авторитет! З не повагою відноситися до клієнтів, в агресивній, грубій, погрозливій формі, спілкуватися до клієнтів так це що є нормою життя.
29.03.2021 року Федченко М замість того щоб виконувати свої службові обов’язки вона в особистих цілях зайшла в программу Вайбер не дивлячись на те що за одним столом з нею на прийомі сидить клієнт переписквалася з невідомою особою. Також працівники відділення приватбанку порушують однострій, а саме форму одежі, ходять визиваючи, без розпізнавальних знаків, без індентифікуючого бейджика, тому неможливо розпізнати чи це є працівник банку чи ще постороня людина з вулиці. У разі недовіри то на камерах відео спостереження все чітко записано.
Ви тепер самі запевниль в тому що дійсно дзвінка щодо страховки не було, що смс ніслова про страховку не було, працівники Жмеринського відділення ПриватБанку вводять в оману та надають неправдиву інформацію службу підтримки та спеціаліста департаменту по скарг та заяв Валентину. Прошу терміново вжити всіх заходів та терміново направити копію мого звернення до вищого керівництва ПриватБанку міста Києва та вжити най строгих заходів щодо не допущення таких ситуацій. А Федченко М негайно звільнити з займаної посади
Прошу
1. Провести службове розслідування Головним управлінням ПриватБанка в місті Київ.
2. Звільнення з займаної посади спеціаліста Жмеринського відділення ПриватБанку Федченко Марину за агресивне спілкування, за неповагу до громадяна України та клієнта банку, за грубе спілкування, та погрозливе спілкування, за незаконне підключення страховки на Кожний день яку вона підключила при оформленні карти без дозволу, не запитавшись клієнта
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Комментарии (4)
Звернення про заміну картки
Але звернулась в чат на сайті ПриватБанку, і оператор Юлія допомогла в вирішенні проблеми. Картку доставят до дому. Дуже дякую ПриватБанку за турботу!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Написать комментарий
Клиентоориентированность и приватбанк — не пересекались.
Ситуация сложилась следующим образом: мне было необходимо отправить 5800 грн на карту приват банка, я воспользовалась их же терминалом и авторизовалась своей картой при переводе суммы.
Деньги получателю не пришли, ни через день, два, три…
Я заволновалась и стала звонить в поддержку, мне сказали что ничего они не знают, ничем помочь не могут.
Я уточнила каким терминалом пользовалась, в котором часу, какой картой авторизовалась и т. д.
В ответ одни отговорки.
После третьего звонка оператор мне сказала что я скинула деньги на свою же карту, но их там почему-то нет и скорее всего их зажевал банкомат.
Прекрасно, подумала я И очень странно, ведь я номер карты получателя вводила вручную.
После всего оказалось, что мои деньги были отправлены другому человеку.
Каким образом сотрудники видели мою карту при переводе и зачем врали, я не понимаю
Одним словом, приватбанк пробил очередное дно.
Комментарии (1)
Махинация с предоставлением «кредитных каникул»
В августе мне о дате не сообщили и после моих звонков ответили что «все сотрудники заняты в связи с большой загрузкой, со мной свяжутся». Со мной так и не связались. Три месяца я звонил на горячую линию и моб. телефоны сотрудников с требованием назначить дату и хоть какого нибудь ответственного сотрудника для подписания доп. соглашения.
Мои требования игнорировали. Закрепленный за мной сотрудник Приватбанка Наталья просто перестала отвечать на мои звонки.
Доп. соглашение по сей день не подписано в результате саботажа сотрудников Приватбанк.
К тому же на меня повесили долг который образовался за эти три месяца «предоставленных крединых каникул» и насчитали пени и несоразмерные штрафы «за нарушение обязательств» несмотря на то то я исправно ежемесячно оплачивал обязательные платежи и даже большими суммами.
Сложившуюся ситуацию я расцениваю как искуственно созданную конкретными сотрудниками Приватбанкдля того чтобы мошенническим путем загнать меня в долговую яму, а после этого под надуманным предлогом насчитав огромные штрафы начать шантажировать меня по телефону занимаются вымагательством, требованием «добровольно» отдать им автомобиль, отдать им деньги.
Чем и занимаются ваши сотрудники с декабря месяца. На подписание доп. соглашения сотрудников не нашлось, а для того чтобы в дом ко мне ворваться с незаконными требованиями нашли аж двоих — это ваши «коллектора» (служебные удостоверения которых и происходящее зафиксировано на видео)
Неединоразовые телефонные переговоры по сложившейся ситуации с требованием провести служебное расследование по факту саботажа подписания доп. соглашения почемуто оказлись безрезультатны.
Вероятно такая схема отжима поставлена на поток. Что Вы можете мне ответить?
Написать комментарий
Розрахунково-касове обслуговування
Консультанти банку не можуть надати відповідь коли будуть повернуті зайво зняті кошти, якими документами керується банк, де можна ознайомитися з такими документами. Відповідь єдина: пишіть офіційно на головний офіс. Враховуючи таке ставлення зі сторони Приватбанка, будемо переходити на обслуговування в інший банк.
Написать комментарий