Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
freef9999 15 апреля 2021, 11:50
Проходил актуализацию 3 месяца назад, со всеми документами. Сказали не обращать внимание на сообщение. Сейчас, в карантин, карта заблокирована. Ну не *** там работают? Закрою счет ко всем…
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 12:29
Добрий день!
Перепрошуємо за дану ситуацію.
Актуалізація даних є необхідністю, що обумовлена вимогами законодавства. Наші колеги проведуть перевірку, відносно інформації наданої співробітником та зв'яжуться за результатом, щоб допомогти у вирішенні питання.
hamidaolena 15 апреля 2021, 11:12
Сегодня верну банку кредитку, зачем было нужно мне её втюхивать если давать денюжку на неё не хотят? Возьму в другом банке
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 12:09
Добрий день!
Ми позиціонуємо картку, як зручний інструмент для користування коштами. Можливість встановлення на неї кредитного ліміту є додатковою опцією. Дійсно, Банк має право відмовити в наданні кредитних коштів по картці та в майбутньому це рішення може бути змінено.
У вашому випадку можна надати додаткову інформацію, що допоможе банку прийняти рішення, щодо можливості встановлення ліміту. Це можна зробити в Приват24 меню «Керування карткою» — «Зміна ліміту».
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Марина Мариновская 15 апреля 2021, 11:01
Беспредел от ПриватБанка ПРОДОЛЖАЕТСЯ!!! Невозможно дозвониться до оператора на горячую линию и выяснить свой вопрос! При звонке на горячую линию и наборе ноля для связи с оператором, мне отвечает что для быстрого решения вопроса переходите в чат и разговор прерывается! Вы решили, что клиентам быстрее сидеть и вести переписки с операторами, у него всегда есть интернет вместо того, чтобы решить свой вопрос при звонке? Прекратите свой беспредел и издевательства!
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 12:08
Добрий день!
Для наданням вам оперативної та повної консультації було рекомендовано звертатися в онлайн підтримку на сайті банку. Наші колеги завжди намагаються максимально швидко і повно відповісти на всі питання та допомогти у їх вирішенні.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
NataliiaKostina 15 апреля 2021, 9:17
И снова здравствуйте. Банку опять понадобились деньги? Опять та же ситуация, что и в ноябре 2020 года. Тогда со счета компании ТОВ «ХАРКІВ СТІЛ КОНСТРАКШН» код 41709531 сняли 20000,00 грн два раза. Потом вернули 19.11.2020 и извинились. А сегодня 15.04.2021 года опять сняли ту же сумму и период тот же 03.11.2020. Я так понимаю это по всей Украине происходит. Сколько это будет продолжаться? Когда вы наведете порядок? Заявка № 30126316 від 15.04.2021
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 11:05
Добрий день!
Питання повернення коштів на вашу картку вже в роботі у наших колег. Перепрошуємо, що дана ситуація доставила вам незручності. Дане списання не здійснюється на користь банку та відповідно банк не отримує ці кошти в своє користування.
Павел Копниченко 15 апреля 2021, 8:32
З осені того року почали поступати дзвінки від банку що необхідна актуалізація даних. Підійдіть в відділення банку для оновлення даних. Ну проходив біля відділення, в кінці року зайшов, менеджер відсканувала паспорт і код. Проходе десь приблизно неділя, знову дзвонить автоінформатор з банку мов необхідна актуалізація даних. Я подзвонив на 3700 і поцікавився в чому проблема? Я ж неділю назад до вас заходив і надавав дані, ну оператор відповіла що мабуть ще не внесли в базу даних, але дзвінки і через місяць поступали. Потом місяця два назад прийшли до нас на підприємство придставники банку і робили зарплатні карти, я озвучив дану проблему що треба актуальзація даних, представниця ну добре, відсканувала паспорт і код. Але через неділю в додатку приват 24 почала при вході вистрибувати інформація що необхідна актуалізаці даних. Так вискочило два чи три рази і банк заблокував карточку. Написав менеджеру в чат так як додзвонитись на 3700 не міг, повідомили що у вас на другій сторінці паспорту немає штампа. І це мені повідомили уже після того як заблокували карту що в мене є проблеми з штампом в паспорті. Чому не повідомили раніше? Я ж два рази подавав інформацію, а ніякого зворотнього зв’язку від банку, є номер телефону, електрона пошта, додаток приват 24, ще й там менеджер за якого знімається плата 20 грн за місяць тобто 240 грн. В рік який смисл з того менеджера якщо він даже не повідомив про те що є проблема з актуалізацією данних? З банку повідомили «ви можете відмовитись від даної послуги «притання, а за що я тоді стільки років платив за менеджера який не вирішує моєї проблеми? Чому представники банка не повідомили про проблему з даними? І не дали термін на її вирішення, а тільки повідомили про проблему після блокування карти? А оскільки прописаний не за місцем фактичного проживання то штамп в паспорті зможу тільки через пару місяців поставити, вирішив замінити на ID карту, але карту роблять приблизно місяць. Зате коли приблизно рік на зад були тимчасові проблеми з фінансами і не вніс нещасних 70грн то вони з ранку в 8 годин ранку дзвонили і як самого злосного неплатника шантажували внесіть сьогодні або зараз 70 гривень бо будуть великі штрафні санкції. А як повідомити про те що в паспорті неактуальні дані то в них менеджерів за пів року не знайшлось. А вони тільки як завжди люблять відповідати «нам жаль що ви стикнулась з даною ситуацією »
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 9:53
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності.
Щоб розібратись в даній ситуації детальніше та перевірити інформацію ми звернулись в особистому повідомленні та запросили ваші контакти.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Yevhen Н 14 апреля 2021, 20:49
Подзвинили до мене з номера телефону 050 7854019 і повідомили, що карточка заблокована. Для розблокування натисніть цифру 1. Через деякий час я почув голос оператора, але одразу ж виклик припинився. Виклик тривав 75 секунд. Я відразу повідомив про цей виклик в поліцію, і спробував повідомити на гарячу лінію Приватбанку. Але мені вдалося поспілкуватися лише з роботом Зоряною. Робот, через недостачу електронного інтелекту, не зумів зрозуміти, про що я хочу повідомити, а лише відповідав завчасно запрограмованими фразами. Зрозумівши, що Роботу Зоряні не цікаво, як забезпечити безпеку коштів своїх вкладників, я вимкнув телефон.
Подібне повідомлення на телефон приходить не вперше. Раніше вимагали дані карточки.
Очевидно, що це дзонили не працівники банку, а аферисти.
Я не виключаю того, що на таку уловку власники банківських карт вже попадалися і будуть попадатися в майбутньому.
Для запобігання незаконних дій аферистів та покращення безпеки банківських вкладів, прошу прийняти міри для знешкодження аферистів.
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 9:50
Доброго ранку!
Дякуємо за сигнал. Даний номер, дійсно, не належить ПриватБанку.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких Ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
Спеціально для наших клієнтів в Приват24 ми додали сервіс, за допомогою якого ви можете перевірити, чи належить номер телефону ПриватБанку.
Наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку завжди на зв'язку та у разі виникнення питань залюбки допоможуть та проконсультують.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідуваннь за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Rostyslav11 14 апреля 2021, 19:36
Купил по полной предоплате кроссовки, человек даже предоставил своё фото водительских прав, где ФИО совпадало с номером карты, звонил, мол ему срочно нужны деньги и это его спасёт, ну в общем скинул ему 1100 гривен и все, человек исчез.

Данные этого терпилы:
Номер карты — 4102325123201667 Альфабанк
Губарев Денис Анатольевич
Дата рождения: 27.12.1981,
город Черкасы.
Номер водительского удостоверения: САВ031747
Номера телефонов:
0976876532
0952052474
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2021, 20:06
Добрий вечір!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
jelk16 14 апреля 2021, 19:01
Пошел в отделения банка актуализировать данные и открыть другую карту. Данные актуализировал. При попытке открыть карту — отказ в обслуживании. Причину не говорят, ничего не знают.
При этом картой можно пользоваться, а перевыпустить или открыть новые нельзя. Операторы причину не видят, и не знают.
Сходил так актуализировал данные, спасибо приватбанк за отказ в обслуживании, и за 10 летнее сотрудничество!
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2021, 19:23
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
SelenaSelena 14 апреля 2021, 18:11
Заранее поинтересовалась у оператора, как сделать заказ на снятие наличных. Оператор сказала подать заявку в приложении за сутки. Сделала заказ 12го, за 4 (!!!) дня. На следующий день, 13го, поинтересовалась, в каком статусе находится мой запрос. Такое ощущение, что они его и не обрабатывали. На мои вопросы оператор отвечала шаблонно- ваш запрос в обработке; мы вам пришлем смс 14 го и больше ничего толкового. Мне нужна была гарантия, что я получу наличку конкретного числа, 15го. Гарантии мне никто не дал, как и ответа. Операторы абсолютно не компетентны. Вечером 14го мне пришло уведомоение, что мою заявку одобрили и ждут меня в отделении банка … во второй половине дне! У меня сделка в 10 утра!!! Серсвис- отвратительный. Отношение к клиенту отвратительное. Зачем вы врете, что заказ нужно за сутки, если вы в течении 4х дней не можете нормально обслужить клиента?
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2021, 19:19
Добрий вечір!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації детальніше.
Была необходимость оплатить по квитанции некоторую сумму денег, отделение приватбанка еще работало, хоть уже и было 16:00. В кассе потребовалась идентификация с помощью карты, идентификация прошла, но кассир уведомил, что срок карты уже закончился (в марте месяце этого года). Так как я уже был в отделении банка то подумал, почему бы мне сразу не перевыпустить карту — спросил об этом у сотрудника и он ответил, что займет это минут 10−15. В общем просмотрели все мои данные (они там не изменились), дали мне в руки карту — сфотографировали меня с ней, потом на телефон пришел новый пин-код, потом сотрудница банка спрашивает — ваше место работы? говорю временно безработный. Второй вопрос — ваш месячный доход — повторяю, не работаю же — какой доход. Третий вопрос — а как вы тогда живете если у вас дохода нет? Спасибо, конечно, за переживание, но у нас так многие живут)) Далее она мне говорит — извините, но карту значит я вам не выдам — «потому что доход не может быть ноль!» Это как вообще? У вас с логикой все нормально? Во-первых карантин, во-вторых есть такое понятие «временно безработный», и вообще мы вроде как не в Беларуси живем у нас не сажают за тунеядство)) В общем, развернулся я и ушел без карты. Сегодня зашел на сайт приват24 и заказал себе новую карту — и о чудо — мне ее выдали (сделал заказ должна прийти в течении 2х недель) и про мой доход в 0 гривен вопросов не задавали! Может нужно научить ваших сотрудников как выдавать карты, если сайт это смог сделать, а сотрудник нет, значит и отказа в выдаче мне карты быть не должно было. Очень не профессиональные сотрудники как оказалось.
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2021, 18:12
Добрий вечір!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Samsung010101 14 апреля 2021, 16:29
Поїхали закордон, а карточка заблокувалась, бо не підтвердили транзакцію, яку здійснили на Україні. В онлайн режимі все вирішили оперативно без лишніх нервів і проблем. Співробітник був компетентний — все чітко роз’яснив. Дякую
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2021, 18:00
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук.
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Минфин
Ответ администратора
15 апреля 2021, 9:10
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 15.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
liudmilka777 14 апреля 2021, 16:14
здравствуйте! обратилась сегодня в банк чтоб открыть валютную карту и мне отказали в открытии. так как я заблокирована как клиент. никаких кредитов, продаж товаров, мошенничеств через мою карту не производилось никогда. карта для выплат оформлялась для алиментов, но так как алименты за все время лишь один раз выплачивались, то использовала для оплаты комуналки и пополнения карт дочки. в основном сама и закидывала деньги или дочка скидывала. картой могу пользоваться до истечения срока, а перевыпустить не смогу. позвонив на 3700 ничего не выяснила, а лишь послушала о каких то пунктах согласно которых банк имеет право отказаться от обслуживания клиента. причину не обьясняют, а лишь хамят. и в отделении и на 3700. Очень неприятно.Теперь понимаю почему большинство знакомых открывают счета в заграничных банках и держат там валютные сбережения. похоже что приватбанк потихоньку умирает., если даже постоянных старых клиентов за борт выкидывают, а я была клиентом банка около 14 лет.
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2021, 17:56
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
pandasaysgo 14 апреля 2021, 15:04
Рік тому я писала відгук про роботу Приват Банку. https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/159082/
Оскільки на момент написання відгуку ситуація не вирішувалась, плюс мені це все набридло, то я прийняла рішення подати до суду з наступною ідеєю: я не закрила питання по виконавчому впровадженні, що не так?
Судові засідання відбувались з вересня 2020 по грудень 2020. В результаті, в грудні Печерський районий суд прийняв рішення: Визнати таким, що припинив свою дію у зв`язку з його виконанням кредитний договір від 18 жовтня 2010 року, укладений між ОСОБА2 та Акціонерним товариством Комерційний банк «Приватбанк».
А також забов’язав банк компенсувати затрати на юридичні послуги.
Весь час, поки йшов суд, поки приймали рішення, поки проходив апеляційний термін, вони продовжували телефонувати і розповідати, що я винна їм 25000−30000 гривень і, що я помру в злиднях, і жодна собака мені не допоможе тощо.
Потім, коли вже пройшов апеляційний термін, і приватний виконавець відкрив виконавче впровадження, вони трохи заспокоїлись але коли на мій рахунок зайшли кошти (в якості компенсації), вони знову активувались і почали вимагати, але тепер лише 2000 гривень. Ну і звістно, що формулюванні такі самі: ви нам винні, суду не було, а, навіть, якщо і був, то ви його програли, в вас буде судимість тощо.
Також, відповідно до їх слів, я маю актуалізувати інформацію і вони ще інколи телефонують і бот-голос каже, що мені одобрили вже якийсь новий кредит і треба за ним іти у відділення (щоб отримати картку з кредитом).
Найцікавіше: мій номер телефону, на який вони весь час телефонують і трошки маразматять НЕ обслуговується Приват банком (я не можу з нього зателефонувати на 3700 або зареєструватись в Приват 24). Чи він там в них заблокований, чи ще щось (не знаю, не буду брехати).
Питання: Приват банк, що вам треба?
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2021, 16:39
Добрий день!
Ми перевірили інформацію та, на даний момент, рекомендуємо вам погасити діючу заборгованість для вирішення питання та припинення дзвінків від банку.
Уточнити розмір заборгованості ви можете, звернувшись до підтримки банку за захищеними каналами зв'язку, що вказано на сайті: https://privatbank.ua
Марина Мариновская 14 апреля 2021, 14:02
Вы почему издеваетесь над своими клиентами? Позвонила дважды на горячую линию с просьбой заказа снятия наличных в кассе банке. В ответ, мне операторы Елена таб. N 286891 и Евгения таб. N650 отказались это сделать, сказали, что у них нет технической возможности, а начали рассказывать, что они могут мне помочь это сделать в Приват 24. На мой ответ, что у меня нет возможности зайти в Приват 24, операторы мне сказали, что они могут мне выслать видео инструкцию, чтобы я сделала заказ в Приват 24 когда у меня появится возможность. Мне нужно заказать деньги на завтра, возможности зайти в Приват 24 нет! И получается это мои проблемы! Это что за отвратительное обслуживание клиентов банка? Вместо того, чтобы выполнить просьбу клиента, мне вытрепали нервы! А то, что мой вопрос не решили, это, получается, моя проблема!
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2021, 14:59
Добрий день!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
sdron555 14 апреля 2021, 11:56
У меня была просрочка по кредитной карте, всвязи с потерей работы, я погасил полную суммой с процентами, теперь приватбанк мне заблокировал все счета, так как я должен ещё оплатить непонятный долг 2270 грн за обращение в суд, гос. пошлину и судовый сбор, хотя никакого суда не было и никакие уведомления мне не приходили. Я обратился на горячую линию, где оператор (68466, Егор Сергеевич) мне нагрубил и отказался предоставлять полную информацию об этом долге (квитанции и т. д.), сказав, что я обязан
платить и все.Хочу узнать, законно ли это или этот долг нарисовали с потолка и почему я должен платить, не ознакомившись с документами по этому долгу. Куда пожаловаться и что делать в такой ситуации?
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2021, 12:48
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Проблема решена
amityaev 14 апреля 2021, 11:50
Відмовлено у обслуговуванні (перевипуску дебетової банківської картки). Ризикових операцій не проводив, попереджень не отримував, боргів по кредитам не маю і взагалі кредитною лінією не користуюся, в основному плачу комуналку через Приват. Причину відмови служба роботи з клієнтами не пояснила, запропонувала написати листа до офісу у Дніпрі. Перед цим написали у додатку: «Дякуємо, що Ви з нами уже 7 років»… «Ваша нова картка вже чекає на Вас».
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2021, 12:39
Добрий день!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Проблема решена
Katerin333 14 апреля 2021, 11:36
Хуже банка просто нет! Пишут сами себе отзывы! занимаются беззаконием!!! Наложили арест на счет инвалида 2 группы!!! Рак 3 стадия! арестовали пенсию, деньги за которые надо покупать лекарства! Беспредел!!! Есть долг на кредитке, НО каждый месяц вносится в срок обязательный платеж!!!
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2021, 12:34
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) Ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту Ви можете у виконавця.

Ви можете звернутись до виконавчої служби для зняття обмеження з картки. Також, ви можете отримати довідку про цільове призначення картки за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок» для надання її до виконавчої служби.

При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.

Також, зазначимо, що банк не залишає відгуків самостійно про себе. У разі, якщо у вас є сумніви щодо цього, ви можете звернутись до адміністрації сайту.
Vahid 13 апреля 2021, 20:47
Звернувся до банку з питання оплати послуг у закордонному банку. Виявилось, що зробити це дуже складно, бо не маю повних даних про рахунок. Але спеціалісти по роботі з клієнтами швидко і вправно допомогли розвязати мою проблему. Особливу подяку хочу виказати Савєльєвій Елизаветі. Дякую за оперативність, компетентність, добре ставлення до клієнтів.
Також щира подяка всім співробітникам горячої лінії, які мене консультували протягом двох днів.
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2021, 8:22
Добрий ранок!
Дякуємо вам за відгук.
Наші співробітники завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Vasylyna Onischyk 13 апреля 2021, 19:31
Діхтяр Владислав або табельний номер 285105 звернулася сьогодні в онлайн чаті з проблемою, яку попросила вирішити оператора. Допоміг, пояснив, роз’яснив.
Цікавий факт — що вчора мені з цим питанням не допомогла дівчина, оскільки скоріш за все була не дуже обізнана. Дуже шкода, що довелось витратити час даремно, через незнання фахівця к чаті.

Дякую Владиславу за допомогу!
Приватбанк
Ответ банка
13 апреля 2021, 20:23
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Ми завжди поруч і готові допомогти :)
Написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше проаналізувати консультації операторів.
Дякуємо, що ви з нами!
Dina10 13 апреля 2021, 19:12
Ужасный банк. Два дня не могут сменить номер телефона. Ссылку которую скидывают, для фото с паспортом не усовершенствована. Фотографировала 150 раз и не принимает мои фото. Очень жаль 😢😢😢
Приватбанк
Ответ банка
13 апреля 2021, 20:23
Фотографія повинна бути чітка, обличчя чітко помітно, не повинно бути головного убору/сонцезахисних окулярів. Текст на документі повинен бути помітним.
Приклад: https://cdn.liqpay.ua/userfiles/i14778026796/200103/Xg9E83-TGwAPAMPP.png
Написали вам в приватному повідомленні, щоб допомогти розібратися в ситуації.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝