×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Благодарность за помощь
Дякуємо вам за відгук!
Обов’язково передамо оператору Владиславу. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
Оперативная помощь
Комментарии (2)
Оперативная помощь по заданному вопросу
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
система оплат LIQPAY від приват банку
Після проведення оплати ви маєте можливість отримати квитанцію в електронному вигляді на зручний е-mail.
За вашим зверненням банком додатково вам було направлено довідку, як додаткове підтвердження проведення платежу.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
Дивне прохання, фотографія з карткою.
Прийшло повідомлення від банку проте, що картка готова до видачі у відділенні по вул. Шота Руставелі 38.
Прийшов до відділення, кажуть, все ок, хочемо вас сфотографувати з карткою.
На питання, навіщо, відповідають, що для ідентифікації особи.
Пропоную що прийду через 15 хвилин з паспортом, кажуть по паспорту вас не можемо ідентифікувати, треба вас сфотографувати з карткою, таким чином пройде ідентифікація.
Згідно їз законом «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України вказані у статті 13, та карти серед них немає.
У договорі, який Приватбанк прислав після замовлення картки, такого пункту також немає, керівник відділення заявляє, що це внутрішня інструкція банку.
Цікаво, як внутрішня інструкція може суперечити законам України?
Розуміючи, що послуга оплачена, та не надана, прошу підготувати документи про розірвання договору на замовлену картку та повернення, хоч і невеликих, але грошей.
Оператор заявляє, що гроші повернути банк не може, оскільки банк зі своєї сторони все зробив.
Але я, як клієнт послугу, попередньо оплачену, не отримав.
Досить дивна ситуація, коли клієнта, який співпрацює з банком близько двадцяти років заставляють фотографуватися ніби мавпочку у зоопарку, посилаючись на дивні внутрішні інструкцій, які суперечать чинному законодавству.
Оскільки таке відношення до клієнтів вважаю неприпустимим, у подальшому планую розірвати договір фізичної особи та особи підприємця.
Комментарии (31)
Відмовили в послузі «оплата частинами»
Сьогодні хотів купити в розетці побутової техніки на 20 тис. Розбити на 10 місяців. Приват відмовив. Заходжу в додаток, ліміт на видачу 0.
Пишу в підтримку «чому», підтримка пише «погана кредитна історія, починайте брати кредити, щоб покращити». Пишу «та це жарт якийсь, це не причина, прошу обєктивно відписати причину відмови». У відповідь «ми не зобовязані нічого пояснювати». По суті, я як клієнт, був посланий ***. Зайшов в бюро кредитних історій, рейтинг 90%. Що там сталось в самому приваті для мене загадка. Видно якийсь манагер щось не те наклацав. Одним словом, посилаю цей банк в ***. Дякую що харкнули в лице.
Не допускайте прострочень, активно користуйтеся послугами ПриватБанку. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, ви можете в будь-який момент отримати повідомлення від банку, де буде вказано, що ліміт за послугою збільшений і ви зможете ним скористатися.
Комментарии (3)
Логика у Привата отсутствует
Оформить карту по загранпаспорту можно с 16 лет, а в 14 только по id карте по данным консультанта в Приват24.
Где логика и в чем отличие процесса она ответить не смогла.
Чем загранпаспорт отличается в 16 лет от 14 лет для меня осталось загадкой. Подозреваю, что это натупил бизне-аналитик, когда не дописал требования по бизнес-процессу по оформлению карты для выплат. Хотелось бы чтобы банк привел в соответствие действующему законодательству свои процессы и добавил в перечень документов для оформления карты для выплат загранпаспорт с 14 лет, так как этот документ удостоверяет личность наравне с id картой в Украине.
Ми проведемо роботу з оператором та додаткове навчання.
Вибачте, будь ласка, за надану консультацію.
Комментарии (5)
Мошенники, Инстаграм аккаунт @magazin_tehno_ua карта 4149 5783 4429 7451
Позавчера хотел купить у него самсунг s10, просил предоплату 300 гривен так как он не высылает олх доставкой, а только по новой почте, в итоге мне вместо телефона пришёл деревянный брусок за 16к.
Если кто-то попался на него то неповезло вам
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/safeness
Написать комментарий
Потрібна зустріч з КОЛЕКТОРОМ Приватбанку в м. Чернівці
До судового засідання я б ходіла спробувати домовитись з коллекторами. Але жодних контактів ніхто не дає і немає можливості домовитись про зустріч.
Прошу допомоги, в найкоротші терміни звязатись з коллекторами саме в м. Чернівці.
Заборгованість по карті Gold, просрочка почалась десь з вересня-жовтня 2019 року.
В мене є можливість зустрітись з представником банку чи ні? Спеціалісти по роботі з клієнтами мені не можуть допомогти.
Ваше питання вже в роботі. По результату вам зателефонуємо.
Комментарии (3)
Уменьшение услуг
Мінімальна сума покупки за кредитом « Оплата частинами» — від 300 грн. Бачимо, що ви являєтесь активним користувачем даної послуги, за що ми вам дуже вдячні.
ПриватБанк має величезну мережу партнерів «Бонус Плюс» по всій країні та з часом торгівельних точок в переліку стає все більше. Актуальний список можна знайти:
• на сайті програми bonus.privatbank.ua;
• в мобільному додатку для смартфона «Бонус Плюс»;
• в Приват24, меню «Мої рахунки — рахунки Бонус Плюс», далі на сторінці під балансом рахунку натиснути на посилання «Про Бонус Плюс»;
• в ботах Telegram та Viber.
У випадку, якщо у вас є невирішені питання з банком – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Написать комментарий
Три дня не отдавал деньги со счета фоп
Первый перевод в шесть вечера, перевод не выполняется, зависает. Решила, что у них сбой. Повторила заявку, перевод не исполняется до 11 утра, отменила заявки, написала в чат поддержки Приват-Бизнес. Оператор ничего внятного сказать не смогла. Подала ещё одну заявку, час прошёл, платёж так и висит «на проверке». Два часа бесполезной переписки с операторами, которые не смогли объяснить, почему деньги зависли, сначала говорили о сбое, потом дошли до того, что проверяют на момент «преступной деятельности». Фоп! С уплаченными налогами!
Прошло 12 часов, заявка на рассмотрении. Ждите один день, потом два дня, потом три (цитирую оператора, который не мог решить, сколько мне ждать).
Деньги нужны срочно. Как фоп имею право распоряжаться средствами со счета после уплаты налогов без ограничений. Банк считает иначе.
Эпилог. Через сутки ситуация не изменилась. Снова написала в чат поддержки. Теперь причина зависания денег уже не в проверке «преступной деятельности», а в том, что у меня «проблема с картой». Приват не может перевести деньги с расчётного счёта Привата на активную и не просроченную карту Привата! Смешно! По итогу удалось вывести деньги на карту другого банка.
Вывод: закрываю все счета и прекращаю с ними сотрудничество!
Вот так государственный банк поощряет людей работать по-белому. Похоже, он против государственной стратегии вывести бизнес из тени и создать нормальные условия предпринимателям.
Да, когда-то был лучший банк в Украине. Теперь — один из худших.
Поэтому прощай, Приват!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
Діхтяр Владислав з колл-центру приклад для співробітників цього банку!
В одной жалобе меня описали, как лояльного клиента, так вот это благодаря таким, как Владислав!
Владислав буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Допомога в отримані платежу і відправлення закордон
Вдячні вам за відгук. Катерина, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Написать комментарий
Купівля авіаквитків
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Написать комментарий
Допомогли повернути кошти 🌸🌸🌸
Були раді допомогти. Дякуємо, що ви з нами :)
Написать комментарий
Онлайн чат
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Проведите беседу с сотрудником, а то всех клиентов пораспугивает и добавит Вам кучу негативных отзывов.
Перепрошуємо за незручності.
Ми прагнемо, щоб клієнти отримували лише якісний сервіс та були задоволені співпрацею з нами.
Ми звернулись в особистому повідомленні за додатковою інформацією, щоб провести перевірку відносно дій співробітника.
Написать комментарий
Актуалізація даних
І через пару днів знову те ж саме, пройдіть тай пройдіть… і в приват24 також, і телефон розривається. писав я в підтримку, там мені не допомогли, сказали що треба пройти (так ніби я і до того чув щось інше…) На моє питання, чого працівник банку не зробив тієї актуалізації коли я був у відділенні, не змогли пояснити. і тільки тут я знайшов відповідь на своє запитання в іншому подібному відгуку, виявляється в паспорті немає печатки і не в мене одного така проблема…
Ви там 14 років (користуюся з 2007) не замічали що у мене немає печатки в паспорті??? якщо і так, і ви помітили тільки за 14 років, то чому я про цю проблему дізнаюся на форумах, а не від вас???
Мені повідомляють що у мене є 5 днів до актуалізації, але я проживаю не за місцем прописки і не маю змоги зробити всі печатки (хоч я не зовсім впевнений що дійсно в цьому проблема, це тільки мої здогадки, адже із сторони банку мені ніхто про це не говорив)
Приносимо щирі вибачення за завдані незручності.
У вашому випадку причина була в іншому. Перевіривши надані вами документи ми оновили інформацію і тепер немає необхідності йти у відділення повторно. Можете продовжувати спокійно користуватись картками :)
Написать комментарий
Порядочность приват банка
Рішення про зміну ліміту приймається банком на основі великої кількості змінних. Відсутність прострочень і позитивна кредитна історія також враховуються та не являються єдиними факторами. В майбутньому рішення про зміну ліміту може бути переглянуто в сторону його збільшення. Також ви можете спробувати подати заявку на збільшення ліміту в своєму Приват24.
Що ж до Swift переказу, то відправник може сплатити комісію окремо, або ж обрати варіант з оплатою комісії з суми платежу. У разі зарахування Swift платежу на Картку для виплат присутня комісія — 0,5% від суми зарахування, згідно тарифів картки. Детальну інформацію про тарифи та умови за даним типом переказів ми розмістили на нашому сайті — https://privatbank.ua/peverodi-swift
Переглянути інформацію, щодо комісії ви можете в протоколі отримання платежу, який доступний в Приват24 меню «Всі послуги» — «Перекази» — «Swift — платежі» — «Архів».
Написать комментарий
Помощь операторов 3700 стала недоступной?
Ми поруч, говорите?
Когда это кончится и можно будет получить ответ по телефону, а не ожидать по 10 минут фахівця и клацать по клавишам?
Ми завжди готові допомогти та відповісти на виниклі питання. Йдемо до приватних повідомлень.
Написать комментарий