Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AlonaLavrenchuk 17 апреля 2021, 20:16
Спасибо большое консультанту Владиславу за быструю помощь, я получила детальный step by step в решению моей проблемы, спасибо за терпеливое ожидание пока я выполнила все шаги что бы решить данную задачу.
Приватбанк
Ответ банка
18 апреля 2021, 10:50
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Обов’язково передамо оператору Владиславу. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Минфин
Ответ администратора
20 апреля 2021, 9:22
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 20.04.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Elena47 17 апреля 2021, 13:37
Имела неосторожность заказать товар через интернет с предварительной полной оплатой. Спустя 2 дня удивительным образом аккаунт продавца заблокирован и наша переписка удалена со стороны мошенника. Позвонив в пн вечером на горячую линию Приватбанка с жалобой на мошенника и рассказав всю ситуацию сотрудница колл центра меня выслушав дала рекомендации и сообщила, что передаст в работу СБ… В ср со мной связались и сообщили, что мой вопрос решен в положительную сторону для меня и в тот же день вернули деньги на карту. Спасибо огромное сотрудникам банка за оперативность решения моего вопроса. Я даже не рассчитывала на то, что мне вернут деньги)) СБ на своем месте, спасибо еще раз!
Приватбанк
Ответ банка
17 апреля 2021, 15:34
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mite 17 апреля 2021, 12:20
Обслужили отлично. Претензий нет
Приватбанк
Ответ банка
17 апреля 2021, 12:36
Стараємось для вас!
Минфин
Ответ администратора
19 апреля 2021, 15:03
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 19.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
nik114 17 апреля 2021, 10:34
Сервіс жахливий. Оператори не компетентні. І саме головне при оплаті Вам не дадуть квитанцію про проведення платежу. Мені не дали. Тобто якщо гроші не дойдуть до отримувача (в моєму випадку ДПА) то підтверджуючих документів що Ви дійсно оплатили у Вас не буде. Не рекомендую нікому з ними зв’язуватись.
Приватбанк
Ответ банка
17 апреля 2021, 12:36
Liqpay — це платіжний веб інтерфейс для прийому платежів, призначений для покупок в інтернет. Інтернет-еквайрінг не передбачає квитанції з мокрими печатками. Це аналогічно оплаті в магазині через термінал.
Після проведення оплати ви маєте можливість отримати квитанцію в електронному вигляді на зручний е-mail.
За вашим зверненням банком додатково вам було направлено довідку, як додаткове підтвердження проведення платежу.
Минфин
Ответ администратора
17 апреля 2021, 12:06
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 17.04.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Vladyslav Valko 17 апреля 2021, 1:28
Отделение по адресу: Львов, ул. Шота Руставелли, 38
Замовив картку, для заміни старої, здавалося б все круто, онлайн, свій дизайн, одразу здійснив оплату, у розмірі 149 гривень.
Прийшло повідомлення від банку проте, що картка готова до видачі у відділенні по вул. Шота Руставелі 38.
Прийшов до відділення, кажуть, все ок, хочемо вас сфотографувати з карткою.
На питання, навіщо, відповідають, що для ідентифікації особи.
Пропоную що прийду через 15 хвилин з паспортом, кажуть по паспорту вас не можемо ідентифікувати, треба вас сфотографувати з карткою, таким чином пройде ідентифікація.
Згідно їз законом «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України вказані у статті 13, та карти серед них немає.
У договорі, який Приватбанк прислав після замовлення картки, такого пункту також немає, керівник відділення заявляє, що це внутрішня інструкція банку.
Цікаво, як внутрішня інструкція може суперечити законам України?
Розуміючи, що послуга оплачена, та не надана, прошу підготувати документи про розірвання договору на замовлену картку та повернення, хоч і невеликих, але грошей.
Оператор заявляє, що гроші повернути банк не може, оскільки банк зі своєї сторони все зробив.
Але я, як клієнт послугу, попередньо оплачену, не отримав.
Досить дивна ситуація, коли клієнта, який співпрацює з банком близько двадцяти років заставляють фотографуватися ніби мавпочку у зоопарку, посилаючись на дивні внутрішні інструкцій, які суперечать чинному законодавству.

Оскільки таке відношення до клієнтів вважаю неприпустимим, у подальшому планую розірвати договір фізичної особи та особи підприємця.
Приватбанк
Ответ банка
17 апреля 2021, 10:39
Процедура ідентифікації клієнта передбачена законодавчими актами, регламентована внутрішніми документами банку. Фотографування клієнта, а також збереження копій паспорта та ІПН при проведенні ідентифікації є одною з обов´язкових умов. Це проводиться для того, щоб ефективно боротися з шахрайством і не допустити несанкціонованих дій з вашими картками і рахунками. Наявність цих даних в банку допоможе нам обслужити вас в подальшому без пред´явлення паспорта або ІПН, вам достатньо буде назвати співробітникові номер свого мобільного телефону або пред´явити картку ПриватБанку.
ione 16 апреля 2021, 22:50
Клієнт з 14го року. ФОП. Постійно генерую надходження виручки. Кредитний ліміт на картці 50 тис грн. ЧАс від часу користуюсь послугою «оплата частинами». Причому намагаюсь закривати раніше.
Сьогодні хотів купити в розетці побутової техніки на 20 тис. Розбити на 10 місяців. Приват відмовив. Заходжу в додаток, ліміт на видачу 0.
Пишу в підтримку «чому», підтримка пише «погана кредитна історія, починайте брати кредити, щоб покращити». Пишу «та це жарт якийсь, це не причина, прошу обєктивно відписати причину відмови». У відповідь «ми не зобовязані нічого пояснювати». По суті, я як клієнт, був посланий ***. Зайшов в бюро кредитних історій, рейтинг 90%. Що там сталось в самому приваті для мене загадка. Видно якийсь манагер щось не те наклацав. Одним словом, посилаю цей банк в ***. Дякую що харкнули в лице.
Приватбанк
Ответ банка
17 апреля 2021, 10:40
Активно користуйтеся кредитною карткою в межах свого ліміту.
Не допускайте прострочень, активно користуйтеся послугами ПриватБанку. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, ви можете в будь-який момент отримати повідомлення від банку, де буде вказано, що ліміт за послугою збільшений і ви зможете ним скористатися.
Zhmunya 16 апреля 2021, 20:48
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Слобожанский 6
Есть необходимость ребенку 14 лет оформить карту для выплат, а id карту он пока не получил, но есть действующий загранпаспорт.
Оформить карту по загранпаспорту можно с 16 лет, а в 14 только по id карте по данным консультанта в Приват24.
Где логика и в чем отличие процесса она ответить не смогла.
Чем загранпаспорт отличается в 16 лет от 14 лет для меня осталось загадкой. Подозреваю, что это натупил бизне-аналитик, когда не дописал требования по бизнес-процессу по оформлению карты для выплат. Хотелось бы чтобы банк привел в соответствие действующему законодательству свои процессы и добавил в перечень документов для оформления карты для выплат загранпаспорт с 14 лет, так как этот документ удостоверяет личность наравне с id картой в Украине.
Приватбанк
Ответ банка
17 апреля 2021, 11:04
Ідентифікація по закордонному паспорту України доступна для всіх клієнтів.
Ми проведемо роботу з оператором та додаткове навчання.
Вибачте, будь ласка, за надану консультацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AZRAEL12 16 апреля 2021, 17:36
Отделение по адресу: Одесса, бул. Итальянский, 6
Будьте внимательны когда покупаете вещи у лохотронщиков они всегда с вас будут брать предоплату, на олх данный аккаунт себя представляет как продавец электроники, аккаунт: magazin_tehno_ua
Позавчера хотел купить у него самсунг s10, просил предоплату 300 гривен так как он не высылает олх доставкой, а только по новой почте, в итоге мне вместо телефона пришёл деревянный брусок за 16к.
Если кто-то попался на него то неповезло вам
Приватбанк
Ответ банка
16 апреля 2021, 18:05
Добрий вечір!
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/safeness
zvo 16 апреля 2021, 15:21
Доброго дня. В мене прострочена кредитна карта. До пологів залишилось менше 2 місяців і чоловік має повернутись з-за кордону до пологів щоб закрити весь борг. Проблема в тому, що на мене банк подав до суду. У центральному відділенні приватбанку в м. Чернівці мені порадили звернутись до відділу коллекторів, але там зазвичай рідко хто буває.
До судового засідання я б ходіла спробувати домовитись з коллекторами. Але жодних контактів ніхто не дає і немає можливості домовитись про зустріч.
Прошу допомоги, в найкоротші терміни звязатись з коллекторами саме в м. Чернівці.

Заборгованість по карті Gold, просрочка почалась десь з вересня-жовтня 2019 року.

В мене є можливість зустрітись з представником банку чи ні? Спеціалісти по роботі з клієнтами мені не можуть допомогти.
Приватбанк
Ответ банка
16 апреля 2021, 15:47
Добрий день!
Ваше питання вже в роботі. По результату вам зателефонуємо.
Проблема решена
Олег Науменко 16 апреля 2021, 11:05
Раньше активно пользовался из-за возможности купить: например пачку чая в оплату частями на «розетке» или в «эпицентре» банку краски. — и это было удобно и доступно. Кроме этого с некоторых магазинов исчезла программа «бонус+» — это наверное в стоимость тех терминалов, которые стоят на станциях метрополитена, но чтобы к ним попасть то нужно заплатить. Может не во всех случаях так, но я передал то что вижу не сегодняшний день.
Приватбанк
Ответ банка
16 апреля 2021, 12:28
Добрий день!
Мінімальна сума покупки за кредитом « Оплата частинами» — від 300 грн. Бачимо, що ви являєтесь активним користувачем даної послуги, за що ми вам дуже вдячні.
ПриватБанк має величезну мережу партнерів «Бонус Плюс» по всій країні та з часом торгівельних точок в переліку стає все більше. Актуальний список можна знайти:
• на сайті програми bonus.privatbank.ua;
• в мобільному додатку для смартфона «Бонус Плюс»;
• в Приват24, меню «Мої рахунки — рахунки Бонус Плюс», далі на сторінці під балансом рахунку натиснути на посилання «Про Бонус Плюс»;
• в ботах Telegram та Viber.
У випадку, якщо у вас є невирішені питання з банком – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
YaroslavaS 16 апреля 2021, 10:50
Почти семь лет являюсь клиентом, есть личные карты. Открыт счёт фоп. После уплаты налогов перевожу на личную карту деньги со счета фоп.
Первый перевод в шесть вечера, перевод не выполняется, зависает. Решила, что у них сбой. Повторила заявку, перевод не исполняется до 11 утра, отменила заявки, написала в чат поддержки Приват-Бизнес. Оператор ничего внятного сказать не смогла. Подала ещё одну заявку, час прошёл, платёж так и висит «на проверке». Два часа бесполезной переписки с операторами, которые не смогли объяснить, почему деньги зависли, сначала говорили о сбое, потом дошли до того, что проверяют на момент «преступной деятельности». Фоп! С уплаченными налогами!
Прошло 12 часов, заявка на рассмотрении. Ждите один день, потом два дня, потом три (цитирую оператора, который не мог решить, сколько мне ждать).
Деньги нужны срочно. Как фоп имею право распоряжаться средствами со счета после уплаты налогов без ограничений. Банк считает иначе.
Эпилог. Через сутки ситуация не изменилась. Снова написала в чат поддержки. Теперь причина зависания денег уже не в проверке «преступной деятельности», а в том, что у меня «проблема с картой». Приват не может перевести деньги с расчётного счёта Привата на активную и не просроченную карту Привата! Смешно! По итогу удалось вывести деньги на карту другого банка.
Вывод: закрываю все счета и прекращаю с ними сотрудничество!
Вот так государственный банк поощряет людей работать по-белому. Похоже, он против государственной стратегии вывести бизнес из тени и создать нормальные условия предпринимателям.
Да, когда-то был лучший банк в Украине. Теперь — один из худших.
Поэтому прощай, Приват!
Приватбанк
Ответ банка
16 апреля 2021, 11:20
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
strizhak9996 15 апреля 2021, 22:24
У меня много вопросов к поддержке в пб, но я нереально осталась довольна работой «Діхтяр Владислав» с табельным 285105, так как он без лишних бесполезных бестолковых вопросов БЫСТРО (а не одно сообщение раз в 10 мин) ответил на мои вопросы. Советую поучиться персоналу у этого специалиста!
В одной жалобе меня описали, как лояльного клиента, так вот это благодаря таким, как Владислав!
Приватбанк
Ответ банка
16 апреля 2021, 9:33
Добрий ранок!
Владислав буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Минфин
Ответ администратора
19 апреля 2021, 18:08
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 19.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Вадим Василенко 15 апреля 2021, 22:20
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 27-А
Був продаж квартири і переказ коштів закордон. Гроші деякий час не надходили на рахунок. Менеджер Катерина завжди допомогала, знаходила потрібні контакти і повідомляла мені про поточне місце знаходження грошових коштів. Не зважаючи на мої претензії і тиск, завжди заспокоювала, надавала повну і достовірну інформацію, яку не могли надати на 3700. Також допомогла з Swift переказом. Дуже вдячний Катерині за допомогу.
Приватбанк
Ответ банка
16 апреля 2021, 9:15
Добрий ранок!
Вдячні вам за відгук. Катерина, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Тетяна Копач 15 апреля 2021, 20:53
Здійснювала платі ж на купівлю авіаквитків не могла проплатити тому що на картці не була встановлена конвертація валют, звязалась з консультантом все швидко Катерина розписала і зробила, роботою дуже задоволена! Найвища якість роботи консультанта
Приватбанк
Ответ банка
16 апреля 2021, 9:07
Добрий ранок!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
1Julia 15 апреля 2021, 19:56
В інстаграмі замовила речі, як виявилося, у шахраїв. Переказала кошти, а товар не надіслали і перестали відповідати. Я звернулася на гарячу лінію, залишила заяву і на наступний день!!! мені повернули кошти!!! Дуже дякую 😊😊😊
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 20:07
Добрий вечір!
Були раді допомогти. Дякуємо, що ви з нами :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
annarudenko 15 апреля 2021, 17:43
Отделение по адресу: Киев, ул. Евгения Харченко, 29-А
Потрібно було підвязати карту до організації, оператор Ярослав дуже швидко зреагував і підвязав карту! Дуже чудово що є такий онлайн банкіг, не потрібно іти в відділення. Дуже швидка та оперативна робота!
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 18:23
Добрий вечір!
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Минфин
Ответ администратора
18 апреля 2021, 10:52
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 18.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Ket44 15 апреля 2021, 15:50
Отделение по адресу: Полтава, улица Циолковского, 47
Всегда нравилось это отделение. Девочки всегда улыбчивые, приятные, классные. Но вот сегодня на глаза попалось нечто мужского пола, новое, этого чуда тут никогда не было. Прозьба. Научите его общаться. Он вам всех клиентов там распугает. Ставлю 4, так как все-таки атмосфера классная, не смотря на таких вот Вась. Пришла с ребёнком в отделение, людей вообще не было, это так назовём его Вася так как таблички с именем не было, но он один мужчина в этом отделение. Когда я взяла стул, начал возмущаться поставь на место. Возьми стул в конце отделения. Одел курточку, бегал с телефоном то от одного компьютера к другому, когда я пришла курточка вообще весела на стуле наверное, что б клиентам удобно было садиться. Короче странное создание, созданное явно не для работы с клиентами. Осадок остался от тона и грубости в которой это было сказано. Я так не позволяю себе не с кем общаться. А в целом приват очень нравиться, но вот из-за единичный таких случаев, вернее из-за таких вот Вась может сложиться негативное мнение у людей. Проведите беседу.
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 16:27
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
Ми прагнемо, щоб клієнти отримували лише якісний сервіс та були задоволені співпрацею з нами.
Ми звернулись в особистому повідомленні за додатковою інформацією, щоб провести перевірку відносно дій співробітника.
Проблема решена
voloshchuko 15 апреля 2021, 13:39
З пів року, доставали актуалізацією даних, я пробував через приват24 відправити фото, але щось результату не було… подумав, може не правильно фоткаю, або якість не дуже хороша, зроблю як буду в банку. і як тільки у мене закінчився термін дії картки я пішов у відділення виробляти нову картку також заодно і зробити ту актуалізацію. Все пройшло норм, підписав пачку бланків, просканували паспорт і ідн, перефоткали мене, сказалив все ОК.
І через пару днів знову те ж саме, пройдіть тай пройдіть… і в приват24 також, і телефон розривається. писав я в підтримку, там мені не допомогли, сказали що треба пройти (так ніби я і до того чув щось інше…) На моє питання, чого працівник банку не зробив тієї актуалізації коли я був у відділенні, не змогли пояснити. і тільки тут я знайшов відповідь на своє запитання в іншому подібному відгуку, виявляється в паспорті немає печатки і не в мене одного така проблема…
Ви там 14 років (користуюся з 2007) не замічали що у мене немає печатки в паспорті??? якщо і так, і ви помітили тільки за 14 років, то чому я про цю проблему дізнаюся на форумах, а не від вас???
Мені повідомляють що у мене є 5 днів до актуалізації, але я проживаю не за місцем прописки і не маю змоги зробити всі печатки (хоч я не зовсім впевнений що дійсно в цьому проблема, це тільки мої здогадки, адже із сторони банку мені ніхто про це не говорив)
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 15:23
Добрий день!
Приносимо щирі вибачення за завдані незручності.
У вашому випадку причина була в іншому. Перевіривши надані вами документи ми оновили інформацію і тепер немає необхідності йти у відділення повторно. Можете продовжувати спокійно користуватись картками :)
Проблема решена
Rufus13 15 апреля 2021, 12:32
Доброго времени суток, сначала заблокировали счёт, затем обнулили кредитный лимит, хотя не одной просрочки не было за всю кредитную историю, теперь при swfift переводе взяли скрытую комиссию которая нигде не отображается
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 14:14
Добрий день!
Рішення про зміну ліміту приймається банком на основі великої кількості змінних. Відсутність прострочень і позитивна кредитна історія також враховуються та не являються єдиними факторами. В майбутньому рішення про зміну ліміту може бути переглянуто в сторону його збільшення. Також ви можете спробувати подати заявку на збільшення ліміту в своєму Приват24.
Що ж до Swift переказу, то відправник може сплатити комісію окремо, або ж обрати варіант з оплатою комісії з суми платежу. У разі зарахування Swift платежу на Картку для виплат присутня комісія — 0,5% від суми зарахування, згідно тарифів картки. Детальну інформацію про тарифи та умови за даним типом переказів ми розмістили на нашому сайті — https://privatbank.ua/peverodi-swift
Переглянути інформацію, щодо комісії ви можете в протоколі отримання платежу, який доступний в Приват24 меню «Всі послуги» — «Перекази» — «Swift — платежі» — «Архів».
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
deva62 15 апреля 2021, 12:25
Уже который день невозможно получить помощь от оператора 3700. Только свяжутся — и сразу отсылают в чат. (для быстрого вирішення питань). Сидишь как дура по 10 минут в чате, пока появится специалист.
Ми поруч, говорите?
Когда это кончится и можно будет получить ответ по телефону, а не ожидать по 10 минут фахівця и клацать по клавишам?
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 12:40
Добрий день!
Ми завжди готові допомогти та відповісти на виниклі питання. Йдемо до приватних повідомлень.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝