Обслуговування на НЕ високому рівні
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
«сказали зібрати всі документи…» — а що там збирати? Паспорт та довідку про ІПН ?
Ну, а на рахунок встановлення додатку — так, просто нав`язування послуги. Не знаю по якій причині Ви не хочете його встановлювати (я б встановив, хоча б для того, щоб контролювати рахунок), але це Ваше право — користуватись ним чи ні.
Ну, а на рахунок встановлення додатку — так, просто нав`язування послуги. Не знаю по якій причині Ви не хочете його встановлювати (я б встановив, хоча б для того, щоб контролювати рахунок), але це Ваше право — користуватись ним чи ні.
До чого тут паспорт і довіка про ІПН? вони цій ситуації ніякої ролі не грають. мова йде про те що працівники могли хоча б попередити що цей додаток — необхідна умова для перевипуску. я приїхав, відстояв чергу, а мені у відповідь — ідіть додому, не маємо бажання перевипускати вашу картку.
по вашому коли персонал обслуговує клієнтів вибірково на свій розсуд це називається «просто нав`язування послуги»?
по вашому коли персонал обслуговує клієнтів вибірково на свій розсуд це називається «просто нав`язування послуги»?
Видно ви не зрозуміли. Додаток не є обов`язковою умовою перевипуску карти, працівники відділення хотіли обманом зиусити вас його встановити — це просто «проштовхування» продукту обманним шляхом.І, звичайно, не мали права на цій підставі відмовляти вам в обслуговуванні. Тому, якщо ситуація буде повторюватись — доводьте свою правоту, скаржіться керівництву Привата, не допоможе — у НБУ.
- +
- 0
- komandor95
- 18 февраля 2021, 20:16
- #
Если сотрудники отделения отказывают вам в предоставлении обслуживания, перевыпуска карты из-за того что вы не используете приложение приват24, то звоните на 3700 и оставляйте жалобу на этого сотрудника, с указанием адреса отделения где вы находитесь, а также желательно фамилией и именем сотрудника который отказал. По факту очередное навязывание услуг банка которые клиенту могут быть не нужны и не являются обязательными для перевыпуска карты.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 41.95 | 42.95 |
USD | 39.35 | 39.95 |
Все курсы банка |
Вдома зателефонував на гарячу лінію 3700, там сказали що немає ніякої необхідності у встановленні цього додатку для виконання операцій такого типу. Завтра їду туди вже в 3 раз.
Це називається не обслуговування клієнтів, а нибивання плану працівником відділення. кожен раз розмова з персоналом цього відділення починається зі слів «чому ви не хочете встановлювати приват24 ???».
Будь ласка роз’ясніть ситуацію, хіба наявність додатку приват24 є обов’язковою умовою щоб бути клієнтом вашого банку? якщо ні, прошу — наведіть порядок з персоналом (а точніше з керівництвом) Відділення ПриватБанку пл. Корятовича 13, м. Ужгород. Дякую.
Перепрошуємо, що ви зтикнулись з такою ситуацією.
Ми вже передали інформацію колегам для проведення перевірки відносно дій співробітника відділення. За її результатом додатково зв'яжемось з вами.