×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.45 | 45.45 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Не погано, але не передбачувано
З мінусів — важкувато передбачити характер дій банку. В мене, наприклад, зникла оплата частинами. Куди зникла і чи можна нею користуватися — це тепер хоч до «баби Ванги» звертайся. Банк не присилає повідомлення про те, що відбувається; дії банка це завжди сюрприз, який важко якось передбачити.
Активно користуйтеся послугами банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що ліміт за послугою збільшений і ви зможете ним скористатися.
Комментарии (1)
жахливий оновлений мобільний додаток
Комментарии (3)
Обмеження.
Написать комментарий
Украли деньги с кредитной карты, которая даже не была активирована
Інформування про рух коштів здійснюється за обраним каналом (SMS/Email/Приват24/Viberbot).
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, рух коштів завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Для ідентифікації і уточнення інформації по білетам ви можете звернутись в наш чат на сайті банку, або в мобільному застосунку.
В зазначеній ситуації, для проведення розслідування за фактом шахрайства, ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (10)
Нововведения по ограничению переводов между картами
Не більш ніж 100 переказів для зарахування на картки одного клієнта ПриватБанку.
Не більш ніж 100 переказів для надсилання з карток одного клієнта ПриватБанку.
Ліміт може бути знято у разі, якщо ви збираєте кошти на благодійність.
З першого календарного дня місяця ліміт буде знято автоматично.
Комментарии (13)
Не надходить інформація про операції на зручний канал зв`язку
Нам шкода, що ви зіткнулися з такими незручностями.
Ми проведемо бесіду з оператором чата, який надав вам неточну консультацію, щоб подібних ситуацій більше не повторювалося.
Ваше питання вже на розгляді у профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб проаналізувати його якомога скоріше.
Додатково, проведемо перевірку дій співробітників відділення та по результату вам зателефонуємо.
Написать комментарий
Беспринципный бестактный банк
При необходимости связаться с оператором проще слетать в космос.
При входе с телефона в Приват24 сразу выскакивает пароль, хотя он не сохранялся.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання.
Написать комментарий
Відмовили в отриманні послуг.
Звертаюсь з проблемою. При влаштуванні на роботу потрібно відкрити карту для виплат Приват Банку. Інших карт цього банку в мене немає, кредитів також. Але по якійсь причині мені було відмовлено в отримані послуг. На гарячій лінії мені сказали написати лист в головний офіс. Відповідь я отримаю впродовж 30 днів. Але в мене немає стільки часу. Чи можливо це питання вирішити швидше, чи хоча б дізнатися причину відмови?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ситуацію.
Комментарии (14)
Некомпетентність, хамське ставлення, знущання з беззахисних пенсіонерів
Мама звернулася до начальника відділення (м.Бердянськ, вул. Італійська 69) Шклової Лариси Олександрівни, але отримала немотивовану відмову. Мама знову звернулася за роз’ясненням до служби соц. захисту, там їй дали зразок тексту довідки. З цим текстом знову звернулася до пані Шклової, знову немотивована відмова у грубій формі. Аргумент — «ми таких довідок не видаєм».
Знову похід до служби соцзахисту та Привату, знову безрезультатно.
Мама телефонує у сльозах «мені вже немає сил бігати міс собесом та Приватбанком».
Приват, ви збираєте гроші з довірливих пенсіонерів, але не вважаєте за доцільне проявляти елементарну ввічливість та такт до беззахисних старих людей. Не кажучи вже про повну відсутність компетентності та професіоналізму у ваших працівників.
Приносимо вибачення за те, що після відвідування нашого відділення у вашої мами залишився неприємний осад. Ми проведемо перевірку стосовно ситуації, що склалася та по результату зателефонуємо.
Комментарии (1)
Privat24
Написать комментарий
Швидке блокування карти та «високй фаховий рівень»
Сьогодні, я остаточно впевнився в безлаберності та безвідповідальності цієї уставнови.
Але все по порядку.
Сьогодні в мене вкрали браслет, на якому була привязана карта.
Я годину не міг звязатися із тех підтримкою на 3700, для того, щоб заблокувати карту.
Пройшов всі меню і якось мені вдалося.
При моєму запитанні «чому я не можу дозвонитися в тех підтримку, я отримую відповідь, що я заблокований,
бо колись я мав розмову із такими ж фахівцями і мав необережність висловитися про їх святу некомпетентність.
Питаю, чим вони керувалися при прийнятті рішення про моє блокування?
Тут він проявляє високий професіоналізм і видає
«Згідно закону про адміністративні правопорушення та закону про звернення громадян, а саме 26 стаття закону про звернення громадян»
Ви уявляєте?
В нас каральний орган приват банк)))?..
«Кажу, ок.
Ви хоть для себе подивіться, що тлумачить 26 стаття закону про звернення громадян»
Йдем далі.
Говорю, прийміть усну скаргу згідно 5 статті закону про звернення громадян, щодо такого обслуговування, так як в мене зареестровані картки і на них чималі суми.
Звісно, мені відмовили.
Те що, ці фахівці порушують закон, я маю їх поважати та низько кланятися, а те що, вони порушують прямий закон, то то, пусте!
В мене вкрали браслет із привязаною картою і були спроби зняття коштів, про що свідчять смс повідомлення.
Я мав швидко шукати доступ до приват 24, щоб заблокувати картку і це через півтори години.
Виходячи із цього, я вбачаю повну відсутність фахівців та шахрайські діі із боку банку, що призвели до спроби зняття моїх коштів із сприянням самого Банку та порушенням діючого законодавста про звернення громадян.
Наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку https://privatbank.ua/ завжди онлайн та у разі чого готові допомогти в найкоротший термін з блокуванням картки або з іншими питаннями. Також заблокувати картку одразу можна самостійно в декілька кліків через Приват24, як в мобільному додатку, так і в веб весії.
У разі наявних претензій по проведеним оплатам з картки за вашим зверненням в підтримку здійснюється опротестування таких платежів згідно правил міжнародної платіжної системи.
Комментарии (2)
Приватбанк занимается подменой документов и требует оплаты чужих кредитов!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
Щодо описаної вами ситуації була проведена ретельна перевірка профільними фахівцями та надана інформація при зворотньому зв'язку. Ми додатково напишемо вам в особистому повідомленні, щодо надання офіційної відповіді.
Комментарии (12)
На своё усмотрение
Умудрились заблокировать копилку), хотя в списках заблокированных счетов её нет). Решил спросить у ясеня какого собсна это происходит? Ясень мне ответил, что это сделано НА УСМОТРЕНИЕ банка!!! И точка. Мол снимай арест и будет тебе счастье. Что значит на своё усмотрение?! Есои я еа своё усмотрение перестану платить? Ну вот моя система так решила! Что вы на жто скажете, товарищ?!
ПриватБанк сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки чи рахунки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
Щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію ми звернулись в особистому повідомленні.
Комментарии (5)
Очень комфортный банк, компетентные сотрудники
Дякуємо вам за відгук!
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Написать комментарий
Кредитний ліміт
Списання коштів за послугою «Оплата частинами» відбувається з картки «Універсальна» щомісячно в те саме число, що і оформлення послуги.
При здійсненні оплат в рахунок особистих коштів, на картці не може утворитись заборгованість.
Ознайомитись з випискою за карткою ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки». Також, ви можете роздрукувати виписку у меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок».
У разі, якщо у вас виникнуть питання після ознайомлення з випискою, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
Комментарии (2)
Услуга Фаст трак Борисполь
То есть если ты был в рейсе или на отдыхе и ничего в этот момент не покупал услуга не работает
Советую переосмыслить смысл требования именно при возврате либо ее отменить
Ми постійно працюємо над покращенням наших сервісів.
Розмірів тарифів та умови надання сервісу залежать від кон'юктури ринку.
Написать комментарий
Посредственный сервис
Итак, ситуация банальная, хотел привязать карту к Apple Pay. Ввел в wallet необходимые данные — отказ. Приходит уведомление в приложение позвоните 3700 и подтвердите. Ок, звоню. Подтверждаете — подтверждаю и посыпалась куча дополнительных вопросов: идентифицируйте себя всеми способами (ФИО, дата рождения, данные паспорта, кем выдан и т. п.), точно вас не заставляют, вы не получаете какой-то финансовой выгоды и т. п., данные вашей жены (серьезно?!). После последнего вопроса мне надоело, желание привязывать пропало и я сказал отменить заявку, такой ерунды в процессе привязки карты к Apple Pay ранее ни для какой карты любого банка не встречал. И в итоге приват блочит мне ВСЕ карты (т.е. даже не эту, а все!). Не буду рассуждать насколько это нелогично и абсурдно перейду к процессу разблокировки. Написал в онлайн чат запрос на разблокировку, в итоге почти 2! часа пытался добиться этого, прошел запрошенную идентификацию, пришлось отправлять 3 раза селфи с картой, оператор Карина по сути была не только бесполезна, но еще и отвечала раз в 5−10 мин. В итоге разблокировали, спасибо хоть не заставили ехать в отделение и там в 3 раз проходить все идентификации.
По итогу я потратил пол дня на разбирательства и выяснения только потому, что попробовал привязать карту к Apple Pay, но потом передумал.
И не нужно оправдываться какой-то мнимой безопасностью.
В адекватном варианте все должно было быть как-то так (даже с учетом верификаци): я подтверждаю привязку по телефону (причем звоню с привязанного финансового номера), в процессе верификации передумал и отменил ее. Никаких угроз тут нет, карта не привязана, процедура отменена. Для безопасности мне в приложение на финансовый номер должно было прийти уведомление что-то типа: попытка привязки карты ХХХХХ к Apple Pay с частичной идентификацией была отменена, если это были вы, просто не принимайте никаких действий, если нет — срочно свяжитесь с банком. Подобное же сообщение и в случае успешной привязки. Этого было бы достаточно.
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для перевірки інформації за вашим зверненням до підтримки банку.
Комментарии (2)
Крадіжка, незаконне списання коштів з пенсійної картки Приват банку
WALMART GROCERY, BENTONVillE та канцелярії
DRI PRINTRUNNER, 877−405−3949,
дрібними переводами з конвертацією на загальну 20 000 грн.
Головне що по тих рахунках в Прават 24 неможливо роздрукувати чек чи квитанцію
Оплата проводилась без моєї згоди та підтвердження. Від банку ніяких повідомлень та СМС не надходило… Онлайн покупки картою не проводились, підтверджень ніяких не робилось ні раніше і ніколи не вводила та зберегли дані картки ні на одному сайті і не давала згоду сайту на подібні списання.
Я звернулась у відділення, мені зразу перевипустили карту та порадили звернутись у кіберполіцію.
Ввечері коло восьмої години в Приват 24 приходять повідомлення про запит на повернення коштів, і цей запит буде розглядатись від 45-до 120 днів.
На другий день в банку підтвердили що дійсно до карти ніяких підписок не підключалось і не активововувалось.
А надалі Приватбанку варто подбати про безпеку своїх клієнтів. Ця подія змусила мене задуматися чи лишатися клієнтом «Приватбанку».
Ваша заявка прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
По вашому списанню на сторонньому сайті було оформлено токен, що дає змогу проводити оплату згідно договору, що ви заключили користуючись послугами компанії, на рахунок якої проведено оплату.
Перевірьте у виписці по картці чи було надано вам послугу (зарахування на картку). Якщо ж ви не вказували дані та не отримували послуг від сайту, то варто перервіити чи не проводили операцію особи у яких міг бути доступ до вашої картки та мобільного.
Для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки.
У разі виникнення додаткових питань, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
Комментарии (2)
Вернули!!!
У меня прям праздник, не знаю с какими эмоциями делится этой новостью, но я до сих пор в ШОКЕ!
После разговора с оператором Приват Банка ждал просто очередного РАЗВОДА, мол давайте уточним ваши данные, НО!!! Оператор Приват Банка, девушка, уведомила меня про ситуацию 2015 года, про которую даже я уже забыл, решив просто не наступать на грабли мошенников. И представьте с каким лицом я вечером увидел обещанную сумму у себя на карте, супруга еще долго спрашивала, что со мной.
В данной ситуации конечно я прошел рад процедур в 2015 году:
— обратился в службу безопасности банка (объяснил ситуация, что я стал жертвой мошенничества);
— обратился с заявлением в полицию;
— обратился к перевозчику Новая почта с заявлением о мошенничестве.
Я конечно не рассчитываю на добросовестность мошенника и его раскаяние, но мне очень приятно!
Такая ситуация первый раз и знаете, что — я очень доволен Приват Банком!!!
Дякуємо вам за відгук!
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
Написать комментарий
Ад пенсионера
Для подтверждения владельца карты, нужно пенсионера везти в отделение, иначе пенсии не увидишь. У нас на микрорайоне осталось только одно отделение. Привезли постинсультника. А там 30 пенсионеров в очереди, в маленьком замкнутом пространстве, в момент активации короны. Очередь движется один человек за пол часа. Сидим, ждем, пенсы активно обмениваются вирусами, их по углам не расставишь, временами происходят батлы инвалидов и «мне только спросить» за безочередной проход. В результате, не дай бог, но поход в банк может оказаться фатальным, либо корону подцепишь, либо с инфарктом поляжешь.
Если в привате такой треш с пенсами, то могли бы организовать запись и пускали бы по времени, либо сделали удаленную идентификацию.
Нам шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
ПриватБанк піклується як про здоров'я співробітників, так і про здоров'я клієнтів.
Ми постійно працюємо на тим, щоб скоротити кількість черги у відділеннях та надавати можливість здійснення всіх операцій віддалено.
Для здійснення актуалізації даних, вам не обов'язково звертатись до відділення. Банком надається можливість її проведення за допомогою веб-версії Приват24.
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові питання, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
Комментарии (3)