×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||
Що робити
Комментарии (3)
Відхилено платіж через Western union
Комментарии (2)
Подлость по приколу
Количество отрицательных отзывов у Приватбанка просто рекордное. Так что, на один плохой отзыв больше, на один меньше …
С моей карты «Для выплат» я оплачивал только коммуналку и покупки в «Розетке» — ну никак на отмывание денег это не похоже.
На днях был кокой-то странный звонок мне, вроде как с банка. Поговорили ни о чем, девушка пожелала «Гарного дня».
Через 2 дня хотел оплатить коммуналку с кабинета, а вход в личный кабинет оказался заблокированным. Я не сталкивался с такой ситуацией и был в панике.
Почему меня не известили о блокировке?
И что я мог нарушить?
Служба поддержки, как всегда, оказалась бесполезной. И только потратив полдня и попав в ближайшее отделение, я узнал что произошло -«служба безопасности «.
Может быть это кому-то пригодится
В самый неподходящий момент карта Приват банка может не работать.
«По приколу» отключают сервисы и лень сообщить SMSкой или сообщением по Viber.
С уважением, Валентин
Комментарии (1)
Приватбанк і їхня страховка.
Зараз звернувшись за допомогою я отримав відмову у відшкодуванні. Мотивують тим що проблеми зі здоров’ям у застрахованої особи були ще до підписання договору.
Тобто, у людини був інфаркт 2020 році. На початку року агент Приватбанку пропонує відкрити страховку. Грудень 2024 року людину в тяжкому стані госпіталізують, проводять операцію. Страхова Аркс відмовляє в відшкодуванні. Навіщо тоді потрібно таке страхування?
Комментарии (11)
Прихована комісія
Комментарии (5)
Відмова в оплаті платежу більше 5000 грн.
Послугами банку не користуюся. Касир відповідає, що оплатити можна лише 5000 грн так як ідентифікувати мене не можуть, бо я не клієнт банку. На пропозицію надати документи в ДІЇ для ідентифікації теж сказали, що так ідентифікувати не можуть.
Питання, чому при НАВ’ЯЗУВАННІ ваших послуг ви мене можете ідентифікувати по документам, а при здійсненні разового платежу ні.
Комментарии (7)
Просто нема слів стосовно прийняття рішень в ПриватБанку
2018 року мільйони в гривні оплат, переказів, поповнень, знять готівки.
АЛЕ є ОДНЕ АЛЕ
маючі конфлікт з, а банком (і розірвавши відносини з ними) пишучи заяву на перерахуванн залишку 115 тис на Приват банк,
Чую від робітниці а банку
Не треба, бо вам за день там заблокують рахунок так само.
Я ЗВІСНО ВИБАЧАЮСЬ, можливо у вас там якісь домовленості, але чому ви спрівпрацюючі з клієнтом з 18 чи 17 року, розриваєте відносини, бо так зробив, а банк?
0 пояснень, 0 інформації.
Ми так вирішили.
Ні з того, ні з цього.
Вся моя родина обслуговується рахунками ФОП приват банку+ використовують термінали приват банку, також хотів відкрити і користуватись
Але кажуть
Не можете.
Це нормально? Розривати відносини бо так було з, а банком…
Комментарии (10)
ПриватБанк не розблокував кредитну картку після погашення простроченої заборгованості в іншій фінансовій організації.
Комментарии (7)
Приватбанк краде картки
Якийсь абсурд, бо привласнювати річ, що тобі не належить — це крадіжка.
А якщо картка відкрита в іноземному банку, то за їхнім задумом людина має летіти через пів світу, щоб перевипустити.
Комментарии (23)
Прислали новую карту и заблокировали аккаунт!
После прислали сообщение что нужно подтвердить номер в банкомате.
После подтверждения ничего не разблокировали и теперь написано что ждут в отделении, контора мужеложцев не иначе!
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Комментарии (1)
СВАВІЛЛЯ
Може хтось мені відповість за цей безлад, свавілля, нахабство та ДУРІСТЬ. Сьогодні заблоковано на оплату послуги, то навіщо ви їх впроваджуєте? Завтра не можна буде розрахуватися в магазині, бо також їм щось здасться…
І це картка Gold Club. То навіщо платити внески, коли при З/П в 15000 грн 830 грн. — корупція. СОРОМ!!!
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Комментарии (4)
Відгук щодо роботи терміналів самообслуговування
Добрий день!
Хочу поділитися неприємним досвідом користування вашим терміналом. У четвер, 26 січня, я поповнювала термінал на суму 800 гривень. Однак пристрій завис, і було зараховано лише 700 гривень.
Я уважно перерахувала гроші перед внесенням, тому точно знаю, що внесла саме 800 гривень. Звернувшись до служби підтримки, я отримала відповідь, що після перевірки інкасаторами жодних розбіжностей виявлено не було (код звернення 436).
Ситуація залишила неприємний осад. Розумію, що сума не критична, але втратити навіть 100 гривень через збій терміналу — це прикро. Сподівалася на більш уважне ставлення до клієнтів та вирішення подібних ситуацій.
Цей випадок змусив мене зробити висновки щодо подальшого користування вашими терміналами.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Комментарии (2)
заплатив готівкою та с картки ПРиват,сплатив двічи, банк намагаеться ухилитися від розгляду
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Комментарии (3)
Заблокували карту за оплату нашийників від бліх для кота
Оплатила.
Далі бачу, що приват виставив якусь форму. Читаю. Підтвердіть в чаті чи на 3700, що то ви, інакше буде відмінено платіж.
Дзвоню 3700.
Робот питає чи «ви використовуали" — кажу:«так». Питає чи «передавали іншим особам данні картки,» — Кажу «Ні». «Введіть рік народження «- ввела. «Введіть номер будинку» — ввела. Чекаю, що зараз скаже «Введіть номер квартири». Не спитав, сказав «деякі данні не співпали». Якби я ввела номер квартири відразу після номеру будинку- данні знов би були не правильні, бо мене питали саме про номер будинку. Де тут шахрайство? Данні введені були правильно!
Карту заблоковано.
Я заходжу в приват24, ніби не заблоковано. Дзвоню 3700. Питаю, чи заблоковано. Кажуть «Ні».
Прошу не блокувати!!! Це я! Питаю що відбувається. Система розпізнала платіж, як спробу шахрайства.
Справді? У 144 грн? Коли у вас тисячами у людей гроші зникають без підтвердженя, смс чи перевірок. А тут 144 грн. Ви серйозно? Якось так …
Кінець розмови.
Дзвонять з магазину, кажуть що не пройшла оплата. Та я знаю. Відміняю замовлення.
Ну ок. Карта не заблокована. Заходжу. А НІ! ЗАБЛОКОВАНО! Заблоковано Вхід! Треба наново зайти в приват24. Вводжу номер телефону, натискаю підтвердити. … і дзвінок банку: підтвердіть натистиніть 1. Натискаю, вхід дозволено. Я в приват24 не бачу змін, знов вісить номер телефону і треба натиснути «підтвердити». Натискаю. Знов робот, якщо це ви намагаєтесь зайти в приват24 — натисніть 1. Та я, хто ж ще. Натискаю 1. Я в прават24 — а там вісить номер телефону з кнопкою «підтвердити. Тобто по дзвінка я підтверджую, а по факту приват24 не пускає далі вводу номеру телефону. Так було 4 рази.
3700 знов. Вам треба пройти фотоперевірку. Розказали як. Пройшла! Фото розпізнано.
Далі приват24 задач питання, чи підтвержуєте розблокування. Та так, звісно! Чи підтвержуєте платіж? Та ні, бо вже не актуальне! Упс! Заблоковано карту без можливості розблокування. Оце новина!
3700 Знов пояснюю від самого початку.
На якій стадії мене викинув робот перший раз. На якій стадії заблоковано Вхід у приват24, на якому етапі щзаблочили повністю. Бо питання поставлене НЕ ЧІТКО! Мене спитали :»Чи підивержуєте ви платіж?» Ні, бо замовлення вже скасоване. Мене не спитали:«чи це ви проводили операцію на 144 грн?» Якби спитали, чи це я- я б натиснула ПІДТВЕРДЖУЮ! Питання було некоректно поставлене, не чітко.
Через ваші дії з перевірки шахрайського платежу у 144 гривні і наступними вашими діями — мені заблокували повністю картку. Замінити не так тяжко, але я втратила 2 години часу, а замовлення так і не зробила, втратила картку, втрачу ще дві чи три години часу, аби знайти час і піти, вистояти чергу і замінити пластик. Про віртуальну не кажіть. Мова про пластик.
Передадуть програмістам, аби замінили «чи пілтвержуєте платіж» на «чи це ви робили операцію на суму. .»
Але мені все не треба. Як кажуть, не привбанком єдиним..
Вибачте за незручності. Будь-яка операція, який проводиться з карткою ПриватБанку, може проходити додаткову перевірку в службі безпеки. Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення або ні. Операцію розцінили, як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки — не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Картки при здійсненні ризиковості операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.
Також є можливість замовити перевипуск пластику:
В Приват24 (веб) — Гаманець – вибір картки для перевипуску – Налаштування – Замовити картку – Доставка по Україні — вибір адреси доставки відділення/поштомат НП — номер телефону отримувача.
В Приват24 (моб) — Всі картки – вибір картки для перевипуску – Налаштування – Замовити картку – Доставка по Україні — вибір адреси доставки відділення/поштомат НП — номер телефону отримувача.
Комментарии (2)
Банк котиться в прірву
1.Нехтування потребами клієнтів;
2.Постійні «сірі» побори і комісії про які ти можеш дізнатись тільки перечитавши достобіса папірців договору малим шрифтом з боку із зірочкою;
3.Тлумачення на власний розсуд законів України;
4.Дискримінація військових ЗСУ, за ознакою приналежності до касти НЕБЛАГОНАДІЙНИХ!!!
5.Не прозорі правила видачи кредитів, які банк тримає в таємниці і не розкриває клієнтам;
6.Блюзнірське відношення колл центрів до потреб клієнта;
7.Низький рівень мотивації співробітників, через що спостерігаються постійні черги у відділеннях з трьох бабусь яких обслуговують 3 години;
8.Постійні зміни правил в обслуговуванні клієнтів в односторонньому порядку;
9.Не виконання банком взятих на себе обов’язків;
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (3)
Лізинг авто приватбанку, неможливо переоформити
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом. Ми щиро вдячні за Ваше терпіння та розуміння.
Комментарии (5)
Відмінна робота!
Дякуємо за ваші слова, що надихають нас та мотивують на досягнення нових успіхів. Працюємо для вас 24/7.
Написать комментарий
Неочевидні обмеження на замовлення картки
Вирішив відкрити, тим більше, що в пакеті повинна бути World Black Edition, а до того була Platinum. Але виявилося, що на сайті carddesign я не можу відкрити преміальну картку в євро — для вибору доступні лише рахунки в USD та UAH. Звернувся до персонального банкіра, яка підтвердила, що замовити мені картку у євро вона теж не може. Припустила, що система не дає відкрити рахунок у євро, бо маю рахунок з універсальною карткою Gold у гривні. Запропонувала спробувати відкрити унверсальну картку Gold у євро, а потім спробувати відкрити для неї додатково преміальну. Універсальну в євро відкрити вдалося, але на сайті carddesign вона все одно недоступна при замовленні преміальної картки (можу замовити лише додаткову іменну, миттєву або з індивідуальним дизайном).
Персональний банкір зверталася до Premium підтримки, але там теж не змогли допомогти. Начебто все-таки універсальна в гривні заважає випустити World Black Edition в євро.
Також пропонували варіант видачі миттєвої Platinum, щоб спробувати її прив’язати додатковою до вже наявного рахунку в євро, але цей варіант, як зовсім не подобається — мало того, що картка Platinum якась неповноцінна, так за нею ще й їхати потрібно у VIP- відділення.
Універсальну в гривні не хочеться закривати, щоб просто перевірити, чи можна буде після цього випустити преміальну, тому на цьому поки що й зупинився. Неможливість замовлення картки особливих проблем мені зараз не створює, але сам факт видається незрозумілим.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (3)
Кредит
Рішення про надання кредитного ліміту ми приймаємо аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Ми дуже рекомендуємо Вам активно користуватись карткою і надалі, тоді наступного разу шансів отримати кредит буде значно більше. Якщо нам будуть потрібні від вас документи, що підтверджують дохід — ми обов'язково це вкажемо при подачі заявки в Приват24.
Комментарии (1)
Програма «Привіт» — розводняк
Кінець місяця, гроші зайвими не бувають, оплатив як написано в акції. Яким же було моє здивування коли мені не те що не нарахували кешбек, так ще й стягнули з мене комісію за оплату в рахунок кредитного ліміту.
Звернувся в підтримку. Кажуть ви вже в цьому місяці витратили 10 000 на комуналку тому ви не можете отримати кешбек (хоча кешбек світиться як невикористаний).
Запитую у них «то навіщо ви мені прислали пропозицію по кешбеку якщо кешбек ви все одно мені по ній нарахувати не можете?» На це запитання я адекватної відповіді так і не отримав.
Адекватна відповідь тут тільки одна — банк просто розводить своїх клієнтів для того щоб заробити додаткові 3 копійки за рахунок оплат з кредитного ліміту.
Дана ситуація є абсолютно огидною враховуючи те що я вже кілька років є від клієнтом банку.
Боюсь уявити яке ставлення до звичайних клієнтів якщо навіть VIP клієнта розводять на ці нещасні кілька гривень.
Мені огидно уже від того що я мусив витрачати час на пошук справедливості якої так і не знайшов. Рівень довіри до банку після такого мілкого шахрайства суттєво знизився.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (4)