Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Доброго дня!!! 12.01.2025 року приватбанк заблокував пенсійну картку моїй МАМІ (80 років). Пояснення «дивні дії з картою». Розблокувати відмовив. Потрібно відвідати відділення. В місті Охтирка одне відділення на весь район, черги займають з закінченням «комендантської години», під час повітряної тривоги відділення не працює, людей викидають на вулицю, люди стоять по 4−6 годин (втрачають свідомість), людей просто катують. Боюсь втратити рідну людину, мама цього невитримае!!! ЩО РОБИТИ
Инна Руденко 12 января 2025, 18:22
Мій чоловік намагався надіслати кошти з банківського рахунку на мій приват через вестерн юніон. Але після перевірки докуменів мого чоловіка платіж відхили, згідно з правилами банку. Платіж був на суму 200 євро з Португалії. Не зрозуміло в чому помилка. На прохання про допомогу сказали це все Вестерн юніон. Кошти у них. В ітозі кошти повернули майже через місяць! Тому не раджу користуватися такою послугою в приваті бо можуть бути неочікувані сюрпризи
Valentin7p 12 января 2025, 10:46
Здравствуйте

Количество отрицательных отзывов у Приватбанка просто рекордное. Так что, на один плохой отзыв больше, на один меньше …

С моей карты «Для выплат» я оплачивал только коммуналку и покупки в «Розетке» — ну никак на отмывание денег это не похоже.
На днях был кокой-то странный звонок мне, вроде как с банка. Поговорили ни о чем, девушка пожелала «Гарного дня».
Через 2 дня хотел оплатить коммуналку с кабинета, а вход в личный кабинет оказался заблокированным. Я не сталкивался с такой ситуацией и был в панике.
Почему меня не известили о блокировке?
И что я мог нарушить?
Служба поддержки, как всегда, оказалась бесполезной. И только потратив полдня и попав в ближайшее отделение, я узнал что произошло -«служба безопасности «.
Может быть это кому-то пригодится
В самый неподходящий момент карта Приват банка может не работать.
«По приколу» отключают сервисы и лень сообщить SMSкой или сообщением по Viber.

С уважением, Валентин
SviatoslavH 8 января 2025, 17:28
Близько року тому зателефонував представник Приватбанку і запропонував оформити страховку. Їхній партнер страхова компанія «Аркс». Було оформлено пакет страхування життя і здоровья.
Зараз звернувшись за допомогою я отримав відмову у відшкодуванні. Мотивують тим що проблеми зі здоров’ям у застрахованої особи були ще до підписання договору.
Тобто, у людини був інфаркт 2020 році. На початку року агент Приватбанку пропонує відкрити страховку. Грудень 2024 року людину в тяжкому стані госпіталізують, проводять операцію. Страхова Аркс відмовляє в відшкодуванні. Навіщо тоді потрібно таке страхування?
Георгій Денисенко 7 января 2025, 22:06
Сплачував товар на prom.ua за рахунок кредитних коштів. Зазвичай банк показує, яку комісію стягує при платежі. Цього разу за комісію нічого не повідомили, а стягнули комісію мойже 900 гривень!
Звернулась до відділення банку для оплати разового платежу, відділення біля дому, оплату необхідно було здійснити терміново.
Послугами банку не користуюся. Касир відповідає, що оплатити можна лише 5000 грн так як ідентифікувати мене не можуть, бо я не клієнт банку. На пропозицію надати документи в ДІЇ для ідентифікації теж сказали, що так ідентифікувати не можуть.
Питання, чому при НАВ’ЯЗУВАННІ ваших послуг ви мене можете ідентифікувати по документам, а при здійсненні разового платежу ні.
Viacheslavvv 7 января 2025, 11:19
Завжди ЗАІЖДИ КОРИСТУВАВСЬ І РАДИВ ТІЛЬКИ ПРИВАТ
2018 року мільйони в гривні оплат, переказів, поповнень, знять готівки.
АЛЕ є ОДНЕ АЛЕ
маючі конфлікт з, а банком (і розірвавши відносини з ними) пишучи заяву на перерахуванн залишку 115 тис на Приват банк,
Чую від робітниці а банку
Не треба, бо вам за день там заблокують рахунок так само.
Я ЗВІСНО ВИБАЧАЮСЬ, можливо у вас там якісь домовленості, але чому ви спрівпрацюючі з клієнтом з 18 чи 17 року, розриваєте відносини, бо так зробив, а банк?
0 пояснень, 0 інформації.
Ми так вирішили.
Ні з того, ні з цього.
Вся моя родина обслуговується рахунками ФОП приват банку+ використовують термінали приват банку, також хотів відкрити і користуватись
Але кажуть
Не можете.
Це нормально? Розривати відносини бо так було з, а банком…
Artyr0405 2 января 2025, 18:48
Добрий вечір! Сталася така ситуація, що через складну фінансову ситуацію був вимушений вийти на прострочену заборгованість в іншій фінансовій організації. Були кредитні картки в 3-х банках: монобанк, А-Банк та ПриватБанк. ПриватБанком користувався часто та давно, тому в жовтні 2023 року подав заявку на зміну кредитного ліміту. Банк встановив 10000 грн кредитного ліміту та 10000 грн ліміт на о/ч та м/р. Довгий час користувався кредитними коштами, але через те, що термін прострочення в іншій фін.установі була с кожним днем більша — в березні 2024 року банк встановив обмеження на використання кредитних коштів та прибрав всі ліміти на о/ч та м/р, але залишив ліміт на картці. З того часу я вносив тільки обов’язковий платіж (іноді навіть більше потрібного), прострочень в приваті, як і в інших банках, в яких були оформлені кредитні картки — не допускав. І в грудні 2024 року мною була погашена прострочена заборгованість, про що в кредитну історію були внесені певні зміни. Монобанк не робив обмеження на використання кредитних коштів, А- банк зняв всі обмеження після внесення відомостей у кредитну історію на наступний же день. Але ПриватБанк досі не хоче знімати обмеження на використання кредитних коштів, хоча обіцяли, що після погашення заборгованості в іншій фін.установі — обмеження будуть зняті. І тільки на ПриватБанк були надії та сподівання, щоб разом з банком допомогти моїй кредитній історії піднятися доверху, щоб як умова швидше прибрати цю чорну пляму. Але ПриватБанк вирішив інакше. Дуже шкода. Прошу передивитися своє рішення та зняти обмеження на використання кредитних коштів! В протилежному випадку — якнайшвидше постараюсь закрити заборгованість та припинити співпрацю з Вами назавжди.
imz 1 января 2025, 9:39
Приватбанк не повертає картки, які вилучив їхній банкомат через помилку, навіть якщо це картка іншого банку.
Якийсь абсурд, бо привласнювати річ, що тобі не належить — це крадіжка.
А якщо картка відкрита в іноземному банку, то за їхнім задумом людина має летіти через пів світу, щоб перевипустити.
SendMemes 30 декабря 2024, 23:38
Прислали новую карту на перевыпуск, при попытке активации заблокировали аккаунт.
После прислали сообщение что нужно подтвердить номер в банкомате.
После подтверждения ничего не разблокировали и теперь написано что ждут в отделении, контора мужеложцев не иначе!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 31 декабря 2024, 10:14
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Alla66ss 30 декабря 2024, 23:17
Отримала зарплату на карту (договір з підприємством на отримання з/п). Перевела СВОЇ КОШТИ, НЕ КРЕДИТНІ, НА ВІРТУАЛЬНУ КАРТУ, ЩОБ СПЛАТИТИ ПОСЛУГУ в Інеті на суму 813 грн. — покупка на Maudau. Результат -ЗАБЛОКОВАНА КАРТКА. СИТУАЦІЯ — КУР'ЄР ПІД ДВЕРИМА, Я ЇДУ В ТРАНСПОРТІ, СПЛАТИТИ ПОСЛУГУ НЕ МОЖУ — бо мені заблокували «у зв’язку з чинним законодавством у боротьбі з корупцією, ЇМ ЗДАЛОСЯ, ЩО Я «ВІДМИВАЮ КОШТИ».
Може хтось мені відповість за цей безлад, свавілля, нахабство та ДУРІСТЬ. Сьогодні заблоковано на оплату послуги, то навіщо ви їх впроваджуєте? Завтра не можна буде розрахуватися в магазині, бо також їм щось здасться…
І це картка Gold Club. То навіщо платити внески, коли при З/П в 15000 грн 830 грн. — корупція. СОРОМ!!!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 31 декабря 2024, 10:10
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Аліса Боєвець 30 декабря 2024, 9:54
Відгук щодо роботи терміналів

Добрий день!

Хочу поділитися неприємним досвідом користування вашим терміналом. У четвер, 26 січня, я поповнювала термінал на суму 800 гривень. Однак пристрій завис, і було зараховано лише 700 гривень.

Я уважно перерахувала гроші перед внесенням, тому точно знаю, що внесла саме 800 гривень. Звернувшись до служби підтримки, я отримала відповідь, що після перевірки інкасаторами жодних розбіжностей виявлено не було (код звернення 436).

Ситуація залишила неприємний осад. Розумію, що сума не критична, але втратити навіть 100 гривень через збій терміналу — це прикро. Сподівалася на більш уважне ставлення до клієнтів та вирішення подібних ситуацій.

Цей випадок змусив мене зробити висновки щодо подальшого користування вашими терміналами.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 30 декабря 2024, 11:38
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Agrafina 29 декабря 2024, 18:33
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Героев, 19
27 грудня с картки приватбанку сплачувал в мережі атб з картки але погасло світло та касса вимкнулась. Кассір повідомив що платіж не пройшов. пройшов збій і заплатив готівкою. (однак гроші булі зняти с картки теж) Маю другий чек де вказана таж сумма и вказано що це готівковий розрахунок. То есть сплатив двічи!!! створив заявку у приватбанку на повернення, створили ссилку та вказали очікування 45 днів. Сьогодні зайшов на приват 24 і бачу, що заявка зникла, можна скачати тілки чек термінала. Пишу на підтримку, мені створюють нову заявку в якій сказано, що я 29 грудня відмовився від претензій. ну це взагалі обман,. від претензій не відмовлявся. в мене два платежі на однакову сумму с різницей 5 хвилин в одному і тому ж АТБ.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 30 декабря 2024, 9:07
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
polopo 29 декабря 2024, 14:16
Оплачувала на ITbox чотири ремінці для кота. Сума 144грн.
Оплатила.
Далі бачу, що приват виставив якусь форму. Читаю. Підтвердіть в чаті чи на 3700, що то ви, інакше буде відмінено платіж.
Дзвоню 3700.
Робот питає чи «ви використовуали" — кажу:«так». Питає чи «передавали іншим особам данні картки,» — Кажу «Ні». «Введіть рік народження «- ввела. «Введіть номер будинку» — ввела. Чекаю, що зараз скаже «Введіть номер квартири». Не спитав, сказав «деякі данні не співпали». Якби я ввела номер квартири відразу після номеру будинку- данні знов би були не правильні, бо мене питали саме про номер будинку. Де тут шахрайство? Данні введені були правильно!
Карту заблоковано.
Я заходжу в приват24, ніби не заблоковано. Дзвоню 3700. Питаю, чи заблоковано. Кажуть «Ні».
Прошу не блокувати!!! Це я! Питаю що відбувається. Система розпізнала платіж, як спробу шахрайства.
Справді? У 144 грн? Коли у вас тисячами у людей гроші зникають без підтвердженя, смс чи перевірок. А тут 144 грн. Ви серйозно? Якось так …
Кінець розмови.
Дзвонять з магазину, кажуть що не пройшла оплата. Та я знаю. Відміняю замовлення.
Ну ок. Карта не заблокована. Заходжу. А НІ! ЗАБЛОКОВАНО! Заблоковано Вхід! Треба наново зайти в приват24. Вводжу номер телефону, натискаю підтвердити. … і дзвінок банку: підтвердіть натистиніть 1. Натискаю, вхід дозволено. Я в приват24 не бачу змін, знов вісить номер телефону і треба натиснути «підтвердити». Натискаю. Знов робот, якщо це ви намагаєтесь зайти в приват24 — натисніть 1. Та я, хто ж ще. Натискаю 1. Я в прават24 — а там вісить номер телефону з кнопкою «підтвердити. Тобто по дзвінка я підтверджую, а по факту приват24 не пускає далі вводу номеру телефону. Так було 4 рази.
3700 знов. Вам треба пройти фотоперевірку. Розказали як. Пройшла! Фото розпізнано.
Далі приват24 задач питання, чи підтвержуєте розблокування. Та так, звісно! Чи підтвержуєте платіж? Та ні, бо вже не актуальне! Упс! Заблоковано карту без можливості розблокування. Оце новина!
3700 Знов пояснюю від самого початку.
На якій стадії мене викинув робот перший раз. На якій стадії заблоковано Вхід у приват24, на якому етапі щзаблочили повністю. Бо питання поставлене НЕ ЧІТКО! Мене спитали :»Чи підивержуєте ви платіж?» Ні, бо замовлення вже скасоване. Мене не спитали:«чи це ви проводили операцію на 144 грн?» Якби спитали, чи це я- я б натиснула ПІДТВЕРДЖУЮ! Питання було некоректно поставлене, не чітко.
Через ваші дії з перевірки шахрайського платежу у 144 гривні і наступними вашими діями — мені заблокували повністю картку. Замінити не так тяжко, але я втратила 2 години часу, а замовлення так і не зробила, втратила картку, втрачу ще дві чи три години часу, аби знайти час і піти, вистояти чергу і замінити пластик. Про віртуальну не кажіть. Мова про пластик.
Передадуть програмістам, аби замінили «чи пілтвержуєте платіж» на «чи це ви робили операцію на суму. .»
Але мені все не треба. Як кажуть, не привбанком єдиним..
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 29 декабря 2024, 17:37
Вітаємо.
Вибачте за незручності. Будь-яка операція, який проводиться з карткою ПриватБанку, може проходити додаткову перевірку в службі безпеки. Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення або ні. Операцію розцінили, як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки — не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Картки при здійсненні ризиковості операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.
Також є можливість замовити перевипуск пластику:
В Приват24 (веб) — Гаманець – вибір картки для перевипуску – Налаштування – Замовити картку – Доставка по Україні — вибір адреси доставки відділення/поштомат НП — номер телефону отримувача.
В Приват24 (моб) — Всі картки – вибір картки для перевипуску – Налаштування – Замовити картку – Доставка по Україні — вибір адреси доставки відділення/поштомат НП — номер телефону отримувача.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
efim69 29 декабря 2024, 12:46
Вирішив написати враження від користувача картки Голд з більш як 10 річним стажем. До такого жахливого рівня сервіс банку опустився вперше на моїй памяті. Це при тому що банк займає лідируючу позицію в країні.
1.Нехтування потребами клієнтів;
2.Постійні «сірі» побори і комісії про які ти можеш дізнатись тільки перечитавши достобіса папірців договору малим шрифтом з боку із зірочкою;
3.Тлумачення на власний розсуд законів України;
4.Дискримінація військових ЗСУ, за ознакою приналежності до касти НЕБЛАГОНАДІЙНИХ!!!
5.Не прозорі правила видачи кредитів, які банк тримає в таємниці і не розкриває клієнтам;
6.Блюзнірське відношення колл центрів до потреб клієнта;
7.Низький рівень мотивації співробітників, через що спостерігаються постійні черги у відділеннях з трьох бабусь яких обслуговують 3 години;
8.Постійні зміни правил в обслуговуванні клієнтів в односторонньому порядку;
9.Не виконання банком взятих на себе обов’язків;
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 29 декабря 2024, 17:26
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Antonzv 28 декабря 2024, 20:11
Виплатив лізинг автомобіля, отримав всі документи для переоформлення, отримав відмову у сервісному центрі зняти з обліку з приватбанку, так як приватбанк є постійним боржник і нічого не робить для вирішення цього питання і це вже тягнеться орієнтовно два роки. На запит до приватбанку як можно вирішити це питання, співробітник відповів що нічого не можуть зробити і запропонував дати хабар в сервісному центрі для вирішення питання. Але навіть це все одно не допоможе адже все працює автоматизовано і навіть злом системи буде порушення закону, який забороняє знімати авто з реєстрації у боржника.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 29 декабря 2024, 11:21
Вітаємо.
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом. Ми щиро вдячні за Ваше терпіння та розуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
3828541990Aa 28 декабря 2024, 18:51
Створила собі деякі проблеми з додатком Приват24. Два дні билась, щоб якось це вирішити з допомогою чат ботів. Але, Слава Богу, є живі оператори, які можуть вирішити будь яку проблему. Немає слів описати полегшення, яке відчуваю після врегулювання усіх складнощів! Величезне дякую!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 29 декабря 2024, 11:14
Вітаємо.
Дякуємо за ваші слова, що надихають нас та мотивують на досягнення нових успіхів. Працюємо для вас 24/7.
Проблема решена
ingeniero 27 декабря 2024, 20:10
Я власник преміального пакету і серед іншого у мене була карта Platinum в євро. Останній раз карткою користувався досить давно і минулого тижня отримав повідомлення, що картку та відповідний рахунок закривають з ініціативи банку через тривале невикористання. І далі «Якщо вам потрібна нова картка, відкрити її дуже просто самостійно за декілька кліків на сайті carddesign.privatbank.ua або через персонального банкіра».
Вирішив відкрити, тим більше, що в пакеті повинна бути World Black Edition, а до того була Platinum. Але виявилося, що на сайті carddesign я не можу відкрити преміальну картку в євро — для вибору доступні лише рахунки в USD та UAH. Звернувся до персонального банкіра, яка підтвердила, що замовити мені картку у євро вона теж не може. Припустила, що система не дає відкрити рахунок у євро, бо маю рахунок з універсальною карткою Gold у гривні. Запропонувала спробувати відкрити унверсальну картку Gold у євро, а потім спробувати відкрити для неї додатково преміальну. Універсальну в євро відкрити вдалося, але на сайті carddesign вона все одно недоступна при замовленні преміальної картки (можу замовити лише додаткову іменну, миттєву або з індивідуальним дизайном).
Персональний банкір зверталася до Premium підтримки, але там теж не змогли допомогти. Начебто все-таки універсальна в гривні заважає випустити World Black Edition в євро.
Також пропонували варіант видачі миттєвої Platinum, щоб спробувати її прив’язати додатковою до вже наявного рахунку в євро, але цей варіант, як зовсім не подобається — мало того, що картка Platinum якась неповноцінна, так за нею ще й їхати потрібно у VIP- відділення.
Універсальну в гривні не хочеться закривати, щоб просто перевірити, чи можна буде після цього випустити преміальну, тому на цьому поки що й зупинився. Неможливість замовлення картки особливих проблем мені зараз не створює, але сам факт видається незрозумілим.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 28 декабря 2024, 9:20
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Oleksandr19602 27 декабря 2024, 19:38
Перед новим роком прийшло привітання про суму кредитного ліміту-в листопаді було 711грн., а грудні за чотири дні до нового року-311грн. То що це. За три роки мого повернення процентів кредиту скільки банк на мені заробив, то що тепер.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 27 декабря 2024, 20:22
Вітаємо.
Рішення про надання кредитного ліміту ми приймаємо аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Ми дуже рекомендуємо Вам активно користуватись карткою і надалі, тоді наступного разу шансів отримати кредит буде значно більше. Якщо нам будуть потрібні від вас документи, що підтверджують дохід — ми обов'язково це вкажемо при подачі заявки в Приват24.
vdmytro 27 декабря 2024, 18:30
Банк займається дешевими маніпуляціями. Прилетіла пропозиція в розділі «Привіт» — 5% кешбек на комуналку, якщо платиш в рахунок кредитного ліміту.
Кінець місяця, гроші зайвими не бувають, оплатив як написано в акції. Яким же було моє здивування коли мені не те що не нарахували кешбек, так ще й стягнули з мене комісію за оплату в рахунок кредитного ліміту.
Звернувся в підтримку. Кажуть ви вже в цьому місяці витратили 10 000 на комуналку тому ви не можете отримати кешбек (хоча кешбек світиться як невикористаний).
Запитую у них «то навіщо ви мені прислали пропозицію по кешбеку якщо кешбек ви все одно мені по ній нарахувати не можете?» На це запитання я адекватної відповіді так і не отримав.
Адекватна відповідь тут тільки одна — банк просто розводить своїх клієнтів для того щоб заробити додаткові 3 копійки за рахунок оплат з кредитного ліміту.
Дана ситуація є абсолютно огидною враховуючи те що я вже кілька років є від клієнтом банку.
Боюсь уявити яке ставлення до звичайних клієнтів якщо навіть VIP клієнта розводять на ці нещасні кілька гривень.
Мені огидно уже від того що я мусив витрачати час на пошук справедливості якої так і не знайшов. Рівень довіри до банку після такого мілкого шахрайства суттєво знизився.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 27 декабря 2024, 20:17
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.7 42.3
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.7 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝