×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Не дают снять валюту
Перепрошуємо за незручності.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Комментарии (4)
Державний Приват розумних людей
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч і з радістю допоможемо, можете на нас розраховувати!
Написать комментарий
Найгірший банк України
Немає де подати заяву онлайн, питання розглядаються дуже довго
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написать комментарий
Недіючі рахунки
Для перерахування коштів з відповідного рахунку потрібно звертатися до відділення банку. Актуальний графік роботи відділень Ви можете перевірити на сайті http://map.pb.ua або в Приват24. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Комментарии (1)
Скарга на користувача
Відповідну картку відкрито не у ПриватБанку. У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій, рекомендуємо звертатися до банку емітента та до правоохоронних органів.
Комментарии (2)
ВКРАЛИ ГРОШІ БІЛЬШЕ НІЖ НА 240 ДНІВ
Тож, повернувши гроші клієнтам за своїх коштів — я мала думку, що мої гроші з терміналу спокійно повернуть, хоч и відмовлять в обслуговуванні. Але не все так просто, перший раз мені пообіцяли повернути гроші через 180 днів (було якесь розслідування), після 180 днів я неділю намагалася отримати хоч якусь інформацію, та написала заяву на вивід коштів на мій інший рахунок. Заяви для ПриватБанку — просто іграшки …
Пройшло ще 100+ діб, зараз, коли я знаходжуся на іншому материку — мені кажуть, що мені можуть повернути кошти тільки у відділенні ПриватБанку.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (4)
Махінація
Питання, до працівників банку: чому, служба безпеки банку, пропустила дану процедуру, чому не було сповіщення, про транзакції, і як невідомі персони змогли скористатися коштами обох карток???
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
Для розгляду питання стосовно повернення коштів рекомендуємо звертатися до правоохоронних органів. Ви можете подати відповідну заяву на сайті https://cyberpolice.gov.ua/, натиснувши внизу сторінки на кнопку 'Подати електронне звернення'. Ознайомтеся з пам´яткою та оберіть тип звернення. Після чого, зможете вказати особисті дані й надати інформацію про подію.
Комментарии (4)
Сотрудники хамы и небожители
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (1)
Порушення умов надання банківських послуг
Ваше питання вже розглядають наші спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Написать комментарий
Проблема із отриманням валюти
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написать комментарий
Робота відділення приватбанку в м.Ізюмі.
Під час повітряної тривоги та артобстрілу, затверджено чіткий порядок дій співробітників. Як тільки починається повітряна тривога, клієнтам рекомендується пройти до найближчих бомбосховищ для безпеки та збереження життя.
У відділеннях ПриватБанку працівники зачиняють двері та діють згідно правил та рекомендацій для населення під час «Повітряної тривоги», про які постійно повідомляє Державна служба України з надзвичайних ситуацій по радіо та телебаченню, а також на офіційних державних інформаційних каналах.
Більшість банківських операцій ви можете провести без відвідування відділення, а саме: за допомогою Приват24, банкоматів, терміналів самообслуговування, а також за зверненням до клієнтської підтримки.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Разом з тим, ми хочемо, щоб наші клієнти не наражали себе на небезпеку, тому просимо не залишатися на вулиці під час сигналу «Повітряної тривоги». Подбайте про себе та своїх рідних!
У разі виникнення будь-яких питань стосовно послуг банку для отримання консультації можливо звертатися цілодобово до підтримки банку за номером 3700 або pb.ua/chat.
Сподіваємось на ваше розуміння!
Бережіть себе.
Написать комментарий
Приват Банк розірвав договір
Протягом майже 4 місяців намагався допомогти компанії, працював за обіцянки.
І ось змінив роботу на нову. Та почав домовлятись з директором старої компанії про виплату заробітної платні.
Він сказав що на данний момент може виплатити тільки таку то суму у крипті, а надалі вже саме на фоп рахунок як буде приходити оплата від замовників.
Я вже не можу в цьому аду працювати, і в купі кредитів та обіцянок в даний момент. Погодився.
Мені прийшло в крипті, я одразу обміняв, закинувши на карту та оплативши кредити.
Після чого в кінці кварталу збираюсь оплатити фоп податки після отримання зп з другої роботи.
Проте, вже сьогодні 18/07 приват банк розриває договір не встановлюючи причину. Чому вони рахують операції з криптою нелегальними? Що саме потрібно зробити щоб вирішити це питання — незрозуміло, бо по договору вони не мають обовʼязку розповідати. Додзвонитись та отримати якусь інформацію на гарячій лінії також неможливо.
Модна спробувати написати лист на канцелярію, що я і зробив, але час очікування щось біля трьох місяців.
Надавати попередження, або доносити детальну інформацію про можливі ризики — банк не вміє.
Користуюсь банком вже років 12. Відношення ніби до скоту, а не людей які попри війну та таку кількість проблем навколо залишаються тут та працюють по 16 годин на день
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (8)
Відсутність доларів США у відділенні
Причина в тому що у відділенні відсутня іноземна валюта для купівлі, а точніше долар США. Касир повідолима щоб придбати долари США робіть замовлення через приват 24. Зробив замовлення прихожу у відділення мені видають долари США зразка 1996 року і стан їх не дуже гарний, я відмовився їх отримувати, інших окрім 1996 року в банку немає. Замовив знову через приват 24 і знову привезли долари США 1996 року і стан їх не задовільний. Якщо ви знаєте в подальшому продати долари США 1996 року доволі проблематично, обмінники так і банки не охоче їх приймають назад. Тому в мене питання чому у відділенні Приват банк завозить долари США лише 1996 року?
Сума формується та доставляється для замовлення з купюр того номіналу та року випуску, що є в наявності. Банк приймає і видає тільки таку валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах відповідно ознак зношеності. На поточний момент згідно Постанови 75 НБУ Банкам, небанківським установам заборонено відмовляти клієнтам у здійсненні валютно-обмінних операцій з банкнотами іноземної валюти будь-якого року випуску в разі повної відповідності за дизайном і елементами захисту зразкам, справжність яких підтверджена з використанням відповідного обладнання. При отриманні коштів Ви можете відмовитися від замовлення та перезамовити їх на іншу дату. Хочемо зауважити, якщо інші установи відмовляється у вас прийняти готівку спираючись на рік, ви можете скаржитись в національний банк.
Написать комментарий
Касир-шахрайка Носуленко Віта, Київ, вул.Драча 1
Наші спеціалісти перевірять інформацію та розберуться в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Хочемо зауважити, що Банк приймає і видає тільки таку валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах відповідно ознак зношеності. На поточний момент згідно Постанови 75 НБУ Банкам, небанківським установам заборонено відмовляти клієнтам у здійсненні валютно-обмінних операцій з банкнотами іноземної валюти будь-якого року випуску в разі повної відповідності за дизайном і елементами захисту зразкам, справжність яких підтверджена з використанням відповідного обладнання. Національний банк наголосив, що не встановлював жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Навпаки заборонено банкам та небанківським фінансовим установам встановлювати будь-які подібні обмеження. Тобто при виконанні замовлення готівки ми видаємо валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах. Якщо вас не влаштовує валюта яку привезли, можна отримати кошти в гривні або перезамовити на іншу дату. Якщо інші установи відмовляється у вас прийняти готівку спираючись на рік, ви можете скаржитись в національний банк.
Комментарии (1)
Заблоковані картки Приватбанку
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (11)
Чат Приват24 знущаєтся з кліентів
я звернувся в чат Приват 24 для вирішення цього питання
Оператор близко півгодини задавав питання потім через півгодини почав знову ставити ті самі питання
в кінці розмови він порадив мені не користуватися сервісами Приват для поповнення мобільного, а звертатися безпосередньо до мобільного оператора
ось де яки перли:
Допомога Онлайн
Вітаю у чаті. Мене звати Альона, я вже читаю питання та спробую вам допомогти.
11:47
Не проходить операція з поповнення мобільного
11:47
Допомога Онлайн
Для вирішення Вашого питання надайте, будь ласка, скріншот покроково, що за чим натискаєте та яка помилка виникає.
…
12:13
Допомога Онлайн
Дякую, хвилину
12:16
Підкажіть, будь ласка, останні рази намагались провести платіж саме через Приват24, вірно?
12:17
так через Приват24
12:17
Допомога Онлайн
Для вирішення Вашого питання надайте, будь ласка, скріншот покроково, що за чим натискаєте та яка помилка виникає.
…
12:20
Допомога Онлайн
Хвилину
12:23
Допомога Онлайн
Дякую за Ваше питання. Для його вирішення підключаю профільного оператора. Спеціаліст відповість протягом декількох хвилин.
…
12:30
Допомога Онлайн
Вашу скаргу зараз зафіксую, але зворотнього зв’язку нажаль не буде
…
12:50
Ви офіціїно підтвержуете що платіж по поповненая номеру мобільного оператора через приват 24 зробити неможливо поки не вгадаеш яка сумма прходить, а яка ні? офіціїно підтвердіть цю інформацію
12:52
Допомога Онлайн
Так все вірно
Перепрошуємо за незручності. Ваш платіж на поповнення мобільного телефону забракований за рішенням інтелектуальної системи. Ви можете скористатися альтернативними способами оплати — терміналом, банкоматом або онлайн сервісами для поповнення, які надає ваш мобільний оператор.
Комментарии (1)
Не працюють відділення!
Наразі більшість відділень Банку не мають автономного живлення, тому ми залежимо від електроенергії як і будь-яке підприємство в місті. Як тільки буде відновлено електропостачання в місті — запрацюють і відділення. За умов тривалого відключення електроенергії можливо звертатися до чергового відділення з автономним живленням, за адресою — м. Житомир, вул. Iвана Кочерги, 6. Хочемо зауважити, що більшість банківських операцій ви можете провести без відвідування відділення, а саме: за допомогою Приват24, банкоматів, терміналів самообслуговування, а також за зверненням до клієнтської підтримки. Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Комментарии (1)
Зникли 10 тис. грн. після поповнення у терміналі Приватбанку!
Поповнювала власну карту Привату у терміналі самообслуговування в Т Ц Скаймол, поповнення було на 10 тисяч гривень купюрами по тисячі гривень.При натисненні на кнопку «завершити» операцію гасне світло і вимикається термінал.10 тисяч мені на карту так і не поступили хоч в термінал вони успішно потрапили. Термінал ввімкнувся через деякий час але звісно моя операція на ньому була вже перервана.На негайний мій дзвінок на 3700 працівник Привату сказала що так, вони бачили активність моєї карти у терміналі, що зафіксовано точний час операції та номер терміналу і що гроші повернуть мені за добу, максимум за три доби після інкасації.Доба вже пройшла грошей на карті я не бачу.На моє звернення до банку відповіли що потрібна інкасація терміналу і що потрібно очікувати.
Це дуже схоже на спробу присвоїти мої кошти.Адже сума чимала.І інкасація терміналів у таких супер-людних місцях відбувається щодоби! А не три доби чи інший термін, який називають співробітники Приватбанку.
Я вкрай обурена, у воєнний час установи мають йти назустріч військовим завдяки яким Україна ще існує, а не робити перепони у такому простому рішенні я повернення МОЇХ власних коштів, я ж не їх гроші собі прошу, а свої власні!
Якщо протягом трьох діб 10 тисяч мені не будуть повернені, я звертатимусь зі скаргами на роботу Привату у відповідні установи і також задію наших військових юристів для звернення до суду! Після такого «обслуговування» я замислююсь чи не змінити мені взагалі банк.
Вибачте за створені незручності! Ми повністю розуміємо, наскільки це може бути неприємно для Вас. В більшості випадків регламент опрацювання заявки на повернення коштів складає до трьох днів. В окремих випадках, максимальний термін може скласти до 14 днів, повернення коштів здійснюється за результатами інкасації. За результатом розгляду заявки Вам надійде повідомлення від банку.
Комментарии (2)
Заблокували картку
Раніше була подана заявка, по якій з вами не змогли зв'язатись. Подали новий запит, будь ласка, залишайте на зв'язку для вирішення вашого питання.
Написать комментарий
Заблокували рахунки, хоча надав всю інформацію!
13.07.24 я продавала монети на криптобіржі «бінанс» в мене взяли ордер, та оплатили його, в підтвердження надали квитанцію про оплату! Я перевела монети згідно ордеру! Через деякий час в другій половині дня мені прийшло повідомлення від ПриватБанку, що в мене обмежили користуванням картою! Я надала всі скріни ордерів квитанцій в чаті ПриватБанку! Сьгодні оператор грубо відповів що нічого не бачив, та порекомендував звертатися до поліції або суду!
Прошу Вас перевірити роботу працівників ПриватБанку, та розблокувати моїкошти!
15.07.24. Трендовацька А.С
Перепрошуємо за незручності. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, зверніться до чату та надайте скріншоти де буде видно номер ордера та ПІБ покупця.
При відсутності підтвердження, переглянути дане рішення можливо за рішенням суду.
Комментарии (6)