Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
loving1212 4 января 2022, 19:48
Добрий вечір. Я знаходжуся зараз в Польщі. Хочу вже 3 місяці зайти в приват24 і не можу!!! НЕ ПРИХОДЯТЬ СМС І ДЗВІНКИ для входження в приват24. Хоча роумінг включений і гроші на рахунку є, Інші смс приходять. Дзвінки теж. Суткамии переписуюсь в приват банк чаті і без толку!!! Сидять там, я так зрозуміла, некваліфіковані співробітники!!! На гарячу лінію теж дозвонитися не можу… Говорять чекайте ми Вам передзвонимо на протязі 3 хв.- і нічого хіхто не передзвонює!!! А я всього навсього хочу підвищити ліміт на карті щоб зняти гроші в банкоматі!!! Свої гроші!!! НЕ КРЕДИТНІ!!! А СВОЇ!!! ЛЮДИ ДОБРІ НЕ ЗВЯЗУЙТЕСЬ З ПРИВАТ БАНКОМ!!! НІКОЛИ!!! ЦЕ ЩЕ ТІ ШАХРАЇ!!! ВОДЯТЬ ЗА НІС…ТО ТУДИ НАПИШІТЬ ТО ТУДИ ПОДЗВОНІТЬ!!! ТО НЕ МИ …ТО ОПЕРАТОР ВИНЕН!!! А ПО ФАКТУ -ЦЕ ПРОБЛЕМИ ПРИВАТ БАНКУ!!! АЛЕ ВОНИ ЇХ НЕ ВИЗНАЮТЬ. НЕ ЗНАЮ ЩО ДАЛІ РОБИТИ ЧИ ПИСАТИ СКАРГУ ДО НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ ЧИ ПИСАТИ ЗАЯВУ НА НИХ ДО СУДУ!!!
Приватбанк
Ответ банка
5 января 2022, 11:26
Добрий день!
Приносимо вибачення, що наша підтримка залишила у вас неприємні враження. Ми проведемо бесіду з оператором чата для покращення якості обслуговування, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не стикалися з подібними ситуаціями.
При вході в особистий кабінет Приват24, система може запропонувати здійснити авторизацію альтернативними способами, один з яких ви можете обрати. Також, при наявності активних карток, ви цілодобово можете звернутися в нашу підтримку, щоб встановити бажаний вами варіант підтвердження входу (наприклад з використанням PIN-коду), де наші фахівці з радістю вам допоможуть.
Ваше питання стосовно встановлення нового фінансового телефону вже в роботі у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб воно було вирішене якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
ihorechek 4 января 2022, 16:20
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 158
4 января 2022 года обратился в кассу отделения Приватбанка по адресу г. Запорожье, пр. Соборный 158, с просьбой обменять повреждённую купюру номиналом 10 гривен. На что получил отказ, поскольку не являюсь клиентом банка.
В 14:29 того же дня совершил звонок на горячую линию Приватбанка 3700. В ходе разговора оператор подтвердил правомерность действий кассира.
Поскольку банк государственный, то считаю недопустимым и дискриминационным данный отказ, поскольку я являюсь гражданином Украины.
Связываться со мной не надо. Проблемы нет. Это просто негативный отзыв. Я обратился в другой государственный банк по соседству, клиентом которого я тоже не являюсь, где мне без всякой суеты обменяли повреждённую купюру на 10-гривневую монету.
Приватбанк
Ответ банка
4 января 2022, 17:11
Добрий день!
В касах усіх відділень касир може приймати для зарахування на рахунки, вклади та для валютно-обмінних операцій придатні до обігу та зношені справжні банкноти (монети) національної валюти. Значно зношені або пошкоджені банкноти приймаються тільки в касах спеціально обладнаних відділень, для здійснення усіх касових операцій (в тому числі і для обміну). На жаль, виходячи лише з даних у відгуці немає змоги визначити наскільки була зношена купюра та чи міг її прийняти касир у своєму відділенні, так як значно зношені купюри, приймаються у спеціалізованих відділеннях.
Якщо ваше рішення зміниться, ви можете написати нам в приватні повідомлення та за можливості надати фото купюри, ми передамо інформацію колегам для більш детального розгляду ситуації.
slava112 4 января 2022, 15:50
«««««««««««««Предисловие для объективной оценки. Из моих слов ниже все написано верно!
1) 10.12.21 у моей родной бабушки которой 75 лет, проживает за 45 километров от районного центра Тростянец Сумской области, закончился срок действия карточки на которую она получала паевые выплаты, это была обычная карта для выплат. Она пришла в банк по адресу Сумская область, Тростянец (Сумская область), ул. Вознесенская, 8. руководитель Шелепова Оксана обслуживающий менеджер Ярослава. Ей сообщили в банке что перевыпустить карту смогут только в том случае если она будет на нее получать пенсию. На что бабушка ответила что ей не удобно снимать пенсию за 45 километров ездив к банкомату на маршрутке, а пенсию ей и так приносят наличными средствами, то есть в начислении пенсии на паевую карточку она не нуждается, на что ей предложили передавать карточку тем кто может снимать деньги. Бабушка сказала что она это делать не будет, на что ей сказали тогда помочь в перевыпуске карты не смогут. И бабушка успешно уехала домой так и не заменив карточку. На горячей линии мне сказали это абсурд, и я подумал что бабушка не совсем все поняла. Я приехал с Харькова в Тростянец 17 декабря, в этот момент бабушка была в банке и ей опять отказали. Когда мы вместе зашли в банк мне сказала менеджер Ярослава которая (не заменила просроченную карточку, мотивируя подключить на нее пенсию)что сейчас придет руководитель Шелепова Оксана и решит наш вопрос. Через 15 минут пришла Оксана и сразу мне сообщила что бабушка неправильно поняла нас выставив бабушку «дурой«и в моем присутствии сообщила следующее «Существует два варианта перевыпуска первый — подключить паевую карточку совместно с пенсией, так как пенсия и паевая идет в одном пакете услуг и второй — заказать карточку универсальная голд с ежемесячной оплатой 20 грн на которую и будут зачиляться паевые средства. Бабушка сказала — ей второй вариант даже не предлагали. Выбрали Универсальная голд. Где дели обычную? Кто-то будет наказан?! Готов предать огласки в СМИ»»»»»»»»»»»
ИТОГИ:
Нами була проведена внутрішня перевірка, в ході якої проведена необхідна робота з персоналом. Ми збираємо всі сигнали на співробітника, вони впливають на зменшення доходу співробітника, а також на винесення в адресу співробітника офіційних розпорядчих документів (догана, покарання тощо).
Транспортні витрати банком не компенсуються. Дякуємо Вам, що Ви знайшли час розповісти про те, що сталося.

— На вопрос я хочу услышать комментарии сотрудников которые обманывают клиентов полный игнор…
— На вопрос что бабушке опять третий раз ехать в районный центр в это же отделение банка стоять в третий раз в очереди что бы сделать обычную карту для выплат и закрыть карту универсальная голд, которую ей обманным путем навязали полный игнор. То есть пусть бабушка в 75 лет едет стоит в очереди потому что наши сотрудники мошенники и мы прикроем их зад!!! Друзья вы государственный банк, так эти вопросы не решаются, есть регламент, ваши сотрудники обманывают клиентов в итоге ваш клиент никак не защищен.Мне плевать с кем вы там провели беседу и провели ли вы ее вообще. У вас есть пострадавший клиент от действий ваших сотрудников! Где письменные объяснительные этого недодиректора и ее подопечной?! Вы считаете нас уведомить не нужно, я хочу видеть объяснительные и заключение по проведенной проверке. Где извинения этих сотрудников??? Где письменное заключение после проверки я и их хочу видеть если вы их провели…Что это еще такое сами натворили сами там замяли и клиент как был дураком так и остался. Я прошу внимание обратить на данный инцидент средства массовой информации»1+1″ ISTV! Так же будет написана жалоба на имя председателя правления!!! Я это так не оставлю.
Приватбанк
Ответ банка
4 января 2022, 17:30
Добрий день!
Ми завжди прагнемо, щоб клієнти отримували лише якісне обслуговування та уважно ставимось до всіх зауважень клієнтів. По описаній вами ситуації була проведена перевірка за результатом якої фахівці намагались зв'язатись з клієнтом та, на жаль, дзвінок від банку не був прийнятий. Клієнт може звернутись самостійно в підтримку на нашому сайті pb.ua або за номером 3700, щоб отримати інформацію про результати перевірки.
Що ж до перевипуску картки, окрім відділення це можна зробити в Приват24 (випустити віртуальну картку), за необхідності клієнту з цим можуть допомогти фахівці підтримки які також можуть оформити заявку на доставку пластикової картки за зверненням клієнта.
vinka03 4 января 2022, 15:17
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Ивана Мазепы, 34
03.01.2022 несанкционированно были сняты д/с с карты Приватбанка в размере почти 30000грн. Эти деньги собирались всеми неравнодушными людьми на лечение онкобольного. Ситуация сносит голову…
Сотрудники банка разводят руками: в своей базе они видят, что три раза присылался в Приват24 запрос на CVV код, в приложении клиента они ничего этого не видят. ЭТО КАК???
Когда обратились в Приватбанк за помощью в сборе средств, даже ответа не пришло.
Так они ещё разрешили списать деньги те, которые перечисляли люди…
Дают какие-то сроки на рассмотрение, только время работает не в нашу пользу, эта сумма была частью на покупку лечения ещё на один месяц!!!
С такой службой безопасности скоро у всех на картах будет по 0грн.
АЛЛО!!! Это беспредел!!!
Приватбанк
Ответ банка
4 января 2022, 17:03
Добрий день!
Проведення оплати в інтернеті можливе лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті. При проведенні оплати на сторонніх сайтах також використовується додаткове підтвердження (3-D Secure) через код в смс на фінансовий номер клієнта, який мав місце і в даній ситуації, без доступу третіх осіб до фінансового номеру ніхто інший не може дізнатись його. Заявка на оскарження даної операції створена та буде розглянута згідно з правилами міжнародної платіжної системи. За результатом ми вас додатково проінформуємо. Ви можете додатково звернутись самостійно до торгової точки для врегулювання ситуації, якщо не згодні очікувати опрацювання заявки за регламентом платіжної системи.
Зі сторони банку приділяється особлива увага клієнтам, які на свої картки збирають кошти для благодійності. Так, за зверненням клієнта банк може встановити обмеження на картку, реквізити якої клієнт залишив в інтернеті для збору коштів. При встановленні такого обмеження поповнювати картку можна, а для зняття з неї готівки або проведення будь-яких трат необхідне звернення клієнта в підтримку банку. Таким чином кошти будуть додатково захищені і можуть бути використані лише власником картки.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. На нашому сайті ви можете знайти поради та правила, що допоможуть вам не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
argest 4 января 2022, 13:40
Украли карту Приват банка. За ночь провели 12 операций, покупали продукты в АТБ, Сильпо и BOX. Некоторые покупки с разницей в 2 минуты.

ПИН код не запрашивался ни разу. Сообщения в приложения не приходили.

В итоге с карты украли 5 632 гривны.

Но Приват не посчитал себя виноватым и посоветовал «звернутися о отримувача коштів для врегулювання цього питання».

При том со мной вообще никто даже не подумал связаться все пришлось решать в чате службы поддержки и выяснять что все-таки произошло с моей претензией на возврат.

В итоге. Если у вас есть деньги в Приватбанке, уходите в другой банк. Приват не защищает своих клиентов… никак.
Приватбанк
Ответ банка
4 января 2022, 15:13
Добрий день!
Ми розуміємо ваші емоції та в той же час змушені констатувати той факт, що при оплаті була задіяна картка і проведення оскарження операції, як шахрайство, неможливе згідно правил міжнародної платіжної системи.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Згідно з умовами договору, клієнт зобов'язаний вживати необхідних заходів для запобігання втрати, пошкодження, викрадення Картки, доступу третіх осіб до Картки, в тому числі до інформації, нанесеної на неї (п.п. 2.1.4.5.2.).
2.1.4.5.1. Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором, або що суперечать чинному законодавству.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
В даній ситуації вам варто звернутися до правоохоронних органів для отримання записів з магазинів де було проведено покупки та проведення розслідування й подальшого затримання зловмисників.
Зі свого боку ми завжди готові співпрацювати та допомагати поліції.
Проблема решена
Amicus 3 января 2022, 21:38
Заблокували картку на свій розсуд. Ок, пройшов перевірки — повідомив свої дані, пройшов ідентифікацію через камеру, витратив купу часу. Оператор сказав — все успішно, через 15 хвилин розблокуємо. Через тиждень не розблокували. Вимагають заново проходити!
Приватбанк
Ответ банка
4 января 2022, 9:52
Доброго ранку!
Приносимо свої вибачення за незручності. Ми проведемо роботу з фахівцем підтримки, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому. Як бачимо, на даний момент питання розблокування картки вирішено. У разі чого будемо раді допомогти в приватних повідомленнях.
Ku4erOK 3 января 2022, 12:41
Хочу подякувати онлайн консультанту на ім'я Анастасія робочий табельний номер #293779 за виявлену зацікавленість в моєму питанні, не аби яку витримку, оперативність, та проявлену ініціативу у вирішенні мого над важкого і скрутного становища.
Особливо хотілось би відмітити кмітливість та професіоналізм! ставлю 10 з 5 зірок!
Прошу керівництво Приват банку відмітити особливою відзнакою даного співробітника і заохотити грошовою винагородою! На відміну від мого персонального банкіра ця людина є Людиною!
Приватбанк
Ответ банка
3 января 2022, 13:44
Добрий день!
Обов’язково передамо Анастасії вашу подяку! Задоволений клієнт — найкраща мотивація :)
podatko 2 января 2022, 21:09
Банк, який за 470 грн кредитних коштів
протяжном місяця нарахував 337 грн. відсотків.Втікаю з установи, яка нагло обдурює клієнтів.
Приватбанк
Ответ банка
3 января 2022, 10:27
Добрий день!
Нагадаємо, що розрахунок відсотків здійснюється щодня на суму трат, здійснених за рахунок кредиту (згідно з п.п. 2.1.1.3.3. Умов та Правил банківського обслуговування розміщених на сайті банку https://privatbank.ua/terms).
Відсотки по вашій картці нараховані коректно згідно з умовами і тарифами обслуговування картки на суму заборгованості, яка була на картці і відрізняється від тої, по якій, як ви вважаєте мало бути здійснено нарахування.
У разі виходу картки з пільгового періоду нарахування здійснюється не на залишок суми, яку клієнт не встиг внести, а на суму заборгованості за останній пільговий період (з розрахунку окремо по кожному дню).
Щоб уникнути нарахування відсотків і залишатись в пільговому періоді достатньо своєчасно вносити на картку суму, яку можна переглянути в Приват24 після натиснення на кнопку «Розрахувати». Пільговий період починає діяти з дати початку користування кредитом до 25-го числа наступного місяця.
Так, наприклад, якщо в жовтні було використано 1000грн кредитного ліміту, а 15-го листопада було внесено і одразу витрачено з картки 500 грн, то 1-го грудня будуть списані відсотки, що нараховувались на всю суму використаного кредиту — 1000 грн. Якщо у даному прикладі не витрачати внесені на картку 500 грн, то за період з 16-го і до кінця листопада відсотки нараховуються не на 1000грн, а на 500грн використаного ліміту.
Ви можете переглянути за який період та на яку суму (окремо по кожному дню) нараховувались відсотки натиснувши у виписці по картці в Приват24 на операцію «Списання відсотків за використання кредитного ліміту» і далі на «Показати розрахунки».
Також радимо ознайомитись з інформацією за посиланням — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold. На сайті в зручній формі викладена інформація по умовам і тарифам картки, разом із відповідями на поширені питання і прикладами, що покликані показати, як працює пільговий період і нарахування відсотків.
Anna12345678910 2 января 2022, 0:56
Вже не вперше зіштовхуюсь з такою проблемою, кошти списалися, а у історії немає жодного повідомлення про списання, просто зникли кошти з рахунку, хоча я нікуди і нікому їх не надсилала і незнаю де і куди кошти списалися. Хочеться вже якнайшвидше закінчити працювати з цим банком, одні негативні емоції!
Приватбанк
Ответ банка
2 января 2022, 9:58
Добрий ранок!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації, що склалася.
tetyana07 1 января 2022, 17:30
Незрозумілим є те, що чому гроші за 31.12 по еквайренгу прийдуть аж 4 ??? Люди працюють вже і 2 числа і 3 а зараз якщо мені терміново потрібно гроші то я ще свої гроші маю чекати до 4 бо банк вихідний, це просто жах з самого Нового Року. Я буду змінювати банк на інший то у що мало того що плати за термінал, за карточку, відсотки знімать максимальні та ще й неможеш свої гроші зняти!!! Просто жах, а не банк, зіпсувати весь новорічний настрій (((
Приватбанк
Ответ банка
2 января 2022, 9:38
Добрий ранок!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розглянути ваш випадок більш детально.
Ninachyzhyk 1 января 2022, 9:45
Честно говоря, никогда не была ярым фанатом Привата. Банк и банк, карточки там есть, пользуюсь часто, но не основной мой банк.
И тут в суматохе предпраздничных дней, отправляя деньги семье с карты Привата, я делаю фатальную ошибку — скидываю их совершенно незнакомому человеку. Случайно, конечно. Ощутимую для меня сумму.
Я написала в чат поддержки почти сразу, ответила на миллион вопросов, заверила, что это не мошенничество, а моя тупость, особо не надеясь на возможность возврата.
Как же я была удивлена и рада, когда через пару дней мне позвонил менеджер и сказал, что деньги смогут вернуть. Сумма в полном объёме вернулась на карту, прямо под елочку)))

Спасибо поддержке Привата за то, что вошли в положение и не дали встречать Новый год расстроенной))
Приватбанк
Ответ банка
1 января 2022, 10:37
Добрий день!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
zamoznio 31 декабря 2021, 18:35
Більше десяти років користуюся Приват банком. Подобається що відділення практично на кожному кроці з привітним персоналом. Всі питання вирішуються моментально. Найкращий та зручний інтернет-банкінг.
Приватбанк
Ответ банка
31 декабря 2021, 18:58
Добрий вечір!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Проблема решена
Novokhatniy 30 декабря 2021, 21:33
Гроші лишились у банкоматі САК 39064 (магазин Метро, по вул. Закревського, Київ), а не на моєму рахунку. Ніби зафіксовано помилку обладнання. Оператор пояснила, що на вирішення проблеми може піти від одноієї до чотирнадцяти!!! діб. Кошти призначались на погашення заборгованості перед постачальниками. Я мушу попросити постачальників почекати декілька тижнів чи можливо взяти кредит у вищеозначеному банку щоб виконати свої зобов‘язання?
Приватбанк
Ответ банка
31 декабря 2021, 10:10
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. Заявка на повернення коштів вже опрацьована. Кошти вже підготовлені для повернення та найближчим часом будуть зараховані на картку.
ankuh12 30 декабря 2021, 20:48
Чому фахівці Приват Банку, щоб зняти обмеження по віртуальній карті, після того як надав всі дані паспорта і додаткову інформацію, заповнивши всі форми. Просять прислати селфі з карткою, не дивлячись на те що вона віртуальна, з якою саме не вказувавши, або паспортом, це не є нормально. Це вже шахрайські дії зі сторони фахівця. Надавши всю інформацію по формі для підтвердження. В онлайн режимі працюють недосвідчені працівники, які передають персональні дані іншим особам. До сторони співробітників відділень претензій немає.
Приватбанк
Ответ банка
31 декабря 2021, 8:57
Вітаємо!
Якщо картка обмежена — це значить, що у банка винкила підозра, що треті особи заволоділи даними по ній і для безпеки ваших коштів встановлено тимчасове обмеження.
Ми надаємо зручну альтерантиву для розблокування, та в той же час, окрім зручності ми мусимо пам'ятати про правила безпеки.
Фото з карткою або ж з паспортом(якщо картка віртуальна) дає змогу переконатись, що звертається саме власник рахунку, а не шахрай, який заволодів даними і тепер бажає в такий нечесний спосіб отримати доступ до коштів.
Якщо з особистих переконань ви не бажаєте проводити операцію віддалено, то ви завжди можете звернутися до відділення і розблокувати картку.
Щодо досвіду працівників, ми запевняємо, що всі вони проходять безперевне навчання для покращення своїх знань та надання нашим клієнтам найкращого сервісу.
Що стосується збереження персональних даних, то АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Для перевірки інформації щодо розголошення співробітниками Банку банківської таємниці відповідними службами Банку проводяться необхідні заходи, спрямовані на вивчення та аналіз ситуації, всебічне з'ясування всіх обставин, попередження та виявлення внутрішнього шахрайства. Цьому аспекту приділяється значна увага в діяльності банку.
Якщо у вас є дані або підозри щодо неправомірних дій співробітників, просимо надати деталі ситуації для проведення перевірки.
d095645381 30 декабря 2021, 19:52
Это отзыв о самом лучшем, адекватном сотрутнике Приват банка об Ани Шатовой, из центрального отделения г. Херсона, спасибо ей за адекватное понимание за работу 24часа в сутки, (ведь вопросы возникают даже во сне и потом мучают пол дня), у меня было 3 личных менеджера, но скажу честно, одной не дозвонится, вторая вечно занятя и оставляла на едине с проблемой. А Аня всегда выслушает, поможет, сама даже перезвонит и уточнити: — решилась ли проблема. У нас вся семья у неё получили карточки Приват банка, и даже ребёнок. А когда он выиграл в акции «юниор» от Приват банка, мы были в растерянности, но благодаря таким сотрудникам он получил свой приз. Побольше бы таких сотрудников как Аня Шатова и жизнь с былабы легче.
Ещё раз огромное ей СПАСИБО!
Приватбанк
Ответ банка
31 декабря 2021, 10:30
Добрий день!
Вдячні вам за такі теплі слова. Анна, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Tigra256 30 декабря 2021, 19:08
Отделение по адресу: Харьков, пл. Конституции, 2/2
Задание «Инспектор Гаджет» оставляет желать лучшего. Оплатила бытовую технику в «Розетке» на 1,5 тысячи гривен. А где бонусные 50 км? А нет их (печально, что обо всех деталях квеста узнаешь после того, как его не проходишь
Приватбанк
Ответ банка
31 декабря 2021, 10:35
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі.
Проблема решена
elenkap 30 декабря 2021, 16:00
Добрый день! Сегодня на моё имя пришёл частный SWIFT перевод. Однако, в банке мне отказано в зачислении из-за прописки на неподконтрольной территории. Я должна предоставить документы на право собственности, договор аренды или справку с места работы. Товарищи, человек, у которого зарегистрирован ФОП в Украине априори не может быть террористом! Я плачу налоги. Свидетельство о регистрации ФОП — это не справка с места работы, не подходит. Право собственности на жильё мужа и свидетельство о браке — это тоже не документ, нужно, чтобы там было мой имя. Да, я сделаю справку переселенца после праздников и лично предъявлю её в отделение. Но поскольку это уже второй раз, когда Ваш банк меня очень сильно подводит, за получением перевода последует закрытие счетов. Спасибо, что выслушали. Просто возмущению нет предела.
Приватбанк
Ответ банка
30 декабря 2021, 17:24
Добрий день.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
rozcharovana 30 декабря 2021, 14:45
Карту Є підтримка відкрито 16 грудня 2021р. Коштів досі немає. Роблю висновки, що треба шукати новий банк, бо з Приватом я вже задовго. Додам, що мої друзі ввдкрили Є підтрмка пізніше, але кошти вже отримали.
Приватбанк
Ответ банка
30 декабря 2021, 15:03
Добрий день.
Грошову підтримку такого масштабу і в такі обмежені терміни Україна реалізовує вперше і тому можуть виникати та виникають різноманітні труднощі. Але ми зараз робимо усе можливе, щоб ви отримали свої кошти відразу як тільки ми отримаємо їх від держави. Якщо ви маєте відкриту картку єПІдтримка, та подану заявку в Дії – дуже скоро кошти вам надійдуть, а ми вас проінформуємо. Ми будемо приймати платежі до 13.00 31.12 та почнемо знову 04.01.2022 р.
Проблема решена
alexkharkiv96 30 декабря 2021, 12:01
Подав заявку на отримання 1000 грн у числі перших. Пройшло десять робочих діб, немає навіть натяку. Оператору відповідають якийсь бред. Не рекомендую користуватися. Не так потрібні ті кошти, як з’являється розчарування від роботи банку.
Чогось, якщо на універсальну картку кошти не у термін відправляє клієнт, так відразу проценту. А тут — без різниці.
Приватбанк
Ответ банка
30 декабря 2021, 13:37
Добрий день.
Нам дуже сумно, що у вас склалась така думка.
На жаль, не завжди все залежить від нас і в даній ситуації ми проводимо виплату після того, як вона надійде до банку.
Термін зарахування до 10 робочих днів (вихідні не враховуються) від дати подачи заявки в Дії.
Щойно ми отримаємо виплату від Міністерства економіки України, ви побачите кошти на свої картці.
Не варто засмучуватись, ми зробимо все можливе, щоб ви отримали кошти відразу ж, як вони будуть переказані до нашого банку.
Valhanpan5 30 декабря 2021, 10:03
Являюсь клиентом банка уже лет 20.Но вот 26 декабря вечером со мной произошла беда.Мой приват 24 заблокировали мошенники и сняли 15 тыс с кредитной карты, которая была мною погашена и заблокирована.уведомления о снятии средст мне не приходили.Но когда они с моей долларовой карты перевели 58 дол на кредитку, мне пришло смсот приват банка на подтверждение.Я сразу позвонила на 3700 и мне заблокировали все карты.Но было уже поздно.Приват банк, где же ваша защита клиентов.В отд Голая пристань Херсонской обл со мной общаются как с приступницей-оператор Даша.Когда ваши операторы с 3700 просили дать трубочку сотрудникам отд., управляющая отказалась её взять, сказала, я занята.Только оператор Николай здержанно и доходчиво поговорил.Мне даже для полиции выписку не зделали бесплатно, хотя я очень просила и принесла с полиции бумагу о заведении дела.А я за весь период пользования вашими
услугами не допустила ни одной просрочки.Очень прошу помогите мне.Я не в состоянии оплатить эти 15000 тыс.которые украли…Здоровье у меня из-за всего этого тоже очень пошатнулось.Я вообще незнаю как мне быть…
Приватбанк
Ответ банка
30 декабря 2021, 11:45
Добрий день.
Описані вами дії доступні лише при наявности доступу до фінансового номеру, пароля від акаунту або ж ПІН коду картки(для відновлення доступу), що відомі лише клієнту власнику картки.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Ми звернулись в особистому повідомленні для уточнення ваших контактів.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝