×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.65 | 45.65 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Всунуть, не спросив, кредитный лимит — сразу, отменить — надо ждать
Мне нужно было переоформить новые карты «Универсальная» и «Для выплат», т.к. у старых истекает срок.
Оформление произошло довольно оперативно и казалось к банку вопросов быть не может, т.к. вроде он сделал именно то, что мне и требовалось. Пока я не решил через банкомат сменить ПИН-код.
Оказалось, мне помимо выдачи карты «Универсальная» всунули кредитный лимит. При чем, всунули, не спрашивая у меня нужен ли мне он и видимо не проверив предыдущую карту «Универсальная», где увидели бы, что я не устанавливаю себе кредитные лимиты.
Зайдя в настройки, чтобы обнулить этот лимит, мне сообщили, что заявка принята и уведомление придет смской через несколько дней. Сначала я думал, что формулировка «через несколько дней» — это простая формальность и обнуление лимита сделают в ближайшее время.
Однако, к вечеру этого же дня вижу, что кредитный лимит по прежнему на том же уровне.
Получается, что в банке всовывают кредитный лимит сразу и не спрашивают, а если клиент сам хочет отказаться — уже почему-то нужно ждать несколько дней.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані та розібратись в ситуації.
Комментарии (1)
Відсотки з аліментів
Військова частина в призначенні платежу вказує, що це аліменти і всі інші дані.
Банк не обирає тип коштів при зарахуванні і не може його змінювати, тому, якщо відправник не зробив спеціальну позначку, що це цільове зарахування, комісія буде стягнута згідно тарифів картки, як за нецільове безготівкове поповнення рахунку, як і було у вашому випадку. В призначенні платежу вказується інформація для відображення отримувачу, вона ніяк не впливає на умови зарахування грошей на картку. Щоб комісія не була утримана, організація відправник має відправляти кошти, як цільові, а не звичайне безготівкове поповнення.
Комментарии (1)
Арест
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
При надходженні до банку постанови про накладення арешту здійснюється блокування карток, як того вимагає чинне законодавство.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) можна перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Комментарии (9)
Дякую за акцію з Епіцентром та Візою
Акція не продумана та непротестована. Після покупок в епіцентрі мною, та дружиною в обох кешбек не виплаченний коштами, а лише зарахований. У банку говорять, що їм дуже шкода, стурбовані та реєструють звернення на виплату кешбеку.
Таке враження, що після кожної покупки в епіцентрі необхідно звертатися у Приват для виплати кешбеку в ручному режимі.
Ще вражають відгуки інших людей, коли вони реєструвалися 2 листопада, робили покупки, а банк стверджує, що вони зареєстровані лише 4 листопада.
Перепрошуємо за незручності.
Питання вже в роботі у профільних фахівців. Наші колеги додатково зв'яжуться з вами за результатом.
Написать комментарий
Ваші гроші в небезпеці!
В цей же день 7.11.2021 в 23:58 сервіс Google Garena починає так само по 1$ (26.12 грв) знімати з інтервалом 30 сек. Всього було 875 (!!!) знімань на загальну суму 22 855 грв! За весь цей час банку нічого підозрілим не видалося, жодного смс, жодного дзвінка! Я отримала смс про підозрілі дії тільки 9.11.2021 в 13 годин! В цей же день я звернулася у відділення банку. Були зроблені роздруківки із зняттями коштів і відправлені у службу безпеки банку. Менеджер обіцяла, що зі мною зв«яжуться. Але станом на 15.11.2021 рік ніхто із представників Приватбанку зі мною не зв»язався.
Банківська картка весь цей час була зі мною. Жодного разу я не розраховувалася нею в інтернеті, для цього маю віртуальну картку. Нікому пін-код не передавала.
Коли мені будуть повернені мої кошти, які я втратила через непрофесійність Приватбанку?
Наші фахівці проведуть перевірку відносно даної ситуації та зв'яжуться з вами за її результатом.
Комментарии (35)
Проблему вирішено, оцінка чудова!
За останні 4 місяці звертався до служби підтримки біля 20 разів і лише в одному випадку проблема не могла бути вирішена «на місці» онлайн. За своїм фахом приймав участь у розробці технологічних рішень для 7 банків в т. ч. за кордоном, тож знаю, яка б не була технологія, «людьский» фактор є найголовнішим у вирішенні проблем клієнта. Варто пам’ятати, що на «тому» банківському кінці також сидять люди, тож сподіваючись на їх професіоналізм, ми, як мінімум, маємо бути ввічливими.
Хочу подякувати службі підтримки ПБ та, зокрема, Вадиму (і його 3 години сьогодні) за розуміння індивідуальної ситуації клієнта та допомогу у вирішенні питань.
Написать комментарий
Приватбанк украл себе деньги
Надеюсь не подавятся!
Для здійснення повернення нам необхідно переконатись, що кошти перераховуються саме відправнику.
Щоб більш детально перевірити, чому не змогли повернути кошти на мобільний, написали вам в приватні повідомлення.
Комментарии (4)
Владелец карты 5168 7574 0686 0900 мошенник
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства — є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (3)
«Ужасно неудобная» система
Ну да ладно. Поменял пароль на карте, пытаюсь поменять пароль для Приват 24. Всё хорошо, сайт просит придумать новый пароль. Придумываю, подтверждаю, радуюсь что наконец-то получил доступ. Но и тут Приват решил меня обломать, ведь только теперь после того, как я потратил время на всю эту ерунду со сменой ПИНа и придумыванием нового пароля, он мне пишет: «На этой карте недавно меняли ПИН, так что сходите сделайте какую-нибудь операцию по этой карте».
P. S. этот отзыв нельзя отправить банку напрямую, потому что видите ли, у них ограничение на отзывы в 300 символов на сайте =) ПриватБанк, обратите пожалуйста внимание, что все матерные слова, возникающие в голове и на языке при сотрудничестве с вами в качестве клиента, не влезают в эти 300 символов. Вы теряете в качестве отзывов. Нужно срочно исправлять.
Вибачте, якщо процедура зміни пароля входу в особистий кабінет спричинила вам незручності. Безпека клієнтів — найважливіший пріоритет банку.
Якщо ви забули пін-код від картки — достатньо надіслати SMS на номер 10060 з текстом «PIN + XXXX», де хххх — 4 останні цифри картки; вартість смс — згідно з тарифами мобільного оператора, яким ви користуєтеся. У відповідному СМС ви отримаєте новий пін-код. Також, для вирішення даного питання, ви можете скористатися банкоматом, терміналом самообслуговування, або ж звернутися до найближчого відділення.
Сподіваємося на ваше розуміння в необхідності проведення даної процедури належним чином.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Банк «Приват» — мій банк
Маю там пенсійну картку. Згодом мені видали й кредитну. За що дуже вдячна банку. Вчасно мені видали її! Я, до речі, відмовилася від частини суми. Переполовинила, так би мовити. Бо була більша за мою тодішню пенсію.
На жаль, доводиться залазити й на той кредит. Борг, правда, погашаю вчасно.
Комунальні платежі, поповнення сум на мобільнику — ніяких проблем! Якісь замовлення чи покупки, перерахування коштів — все, сидячи вдома на стільці за комп’ютером!
Коротше, раджу всім банк «Приват»!
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Комментарии (1)
Украли деньги
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації, що склалася.
Комментарии (4)
Вашу операція скасовано банком з метою безпеки
Для надання інформації та рекомендацій, щодо проведення платежу ми звернулись в особистому повідомленні.
Написать комментарий
про встановлення банкомату
звертаюсь з питання необхідності встановлення банкомату Приватбанку, у селі Старогнатівка, Донецька область. Будь ласка, зверніть увагу на людей, які знаходяться практично на лінії розмежування
Поряд з цим селом знаходяться с. Гранітне, Новогригорівка, Прохорівка
Дякуємо за пропозицію.
Як альтернатива, ви також можете користуватись банкоматами інших українських банків для зняття готівки без додаткової комісії. Окрім того, є можливість отримати готівку без відвідування відділення чи банкомата. Це стало можливим завдяки сервісу «Готівка на касі», котрий дає змогу здійснивши купівлю на будь-яку суму в торговій точці зняти готівку з картки. Більш детальна інформація та список торгових точок є на нашому сайті — https://privatbank.ua/hotivka-na-kasi
Комментарии (1)
Терминал взял деньги, после чего выключился и оплата на карту не прошла, средства не возвращают
Перепрошуємо за завдані незручності.
Питання в роботі у профільних фахівців. Після перевірки інформації та розгляду ситуації ми додатково вас проінформуємо.
Комментарии (3)
банк не выполняет платежные поручения клиентов — признак не надежности
Заявка на возврат ID 2240751, чек № 16885
на вечер 12.11.2021 деньги клиенту не были зачислены.
При этом, в результате поисков причин не возврата денег выявили, что со счетов торговой сети были списаны деньги 03.11.2021, а в банк эмитент карты клиента деньги не поступили.
работники приватбанка отказываются предотавлять любую информацию о причинах не выполения платежного поручения торговой сети.
уважаемые клиенты приватбанка, обращаю Ваше внимание, что перед признанием неплатежеспособными в банках также не выполняли платежные поручения клиентов.
делайте выводы сами.
Для уточнення додаткової інформації та перевірки даних за ситуацією ми звернулись в особистому повідомленні.
Комментарии (11)
Активація картки
По іншим відгукам я так розумію ця послуга не працює, але дані потенційних клієнтів збираються для невідомих цілей.
Приносимо свої вибачення за завдані незручності.
Надані вами документи очікують передачі від кур'єрської служби до банку та одразу будуть перевірені після отримання. Можете бути певні, що документи і ваші дані захищені, банк не передає їх третім особам, а кур'єрська служба здійснює їх доставку та несе відповідальність за їх збереження.
Завітавши на сайт https://next.privat24.ua/ можна зареєструватись в Приват24 і стати нашим клієнтом не виходячи з дому. Після успішної реєстрації та актуалізації даних в акаунті можна активувати доставлену картку.
Написать комментарий
Полное разочарование
До последненого случая был доволен. Было удобно. Не напрягало. Но…
Поламалась стиралка. Я не заморачиваюсь еду покупать новую. Выбираю. При оформлении ошарашили. Кредитный лимит на оплату частями 0. На вопрос почему-свяжитесь с банком. Связываюсь. Задаю вопрос. У вас телефон в оплате частями. Осталось 3 платежа. Не спорю есть. Плачу регулярно. Без просрочек. По карте задолженностей нет. Говорят что на год дают 2 раза возможность взять в оплату частями. Но я брал один раз. Карантин. Навантаження. Какое? Откуда Приват знает о моем навантаженн. У меня кредитный рейтинг 90% из 100. Вообщем. Раз такое отношение к клиентам, так зачем вы мне нужны. Забирайте вашу кредитку и всего хорошего. Зачем она мне, если я не могу пользоваться полным спектром услуг. Разочарован
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при розрахунку суми ліміту та його доступності, але це не єдині фактори на підставі яких банк приймає остаточне рішення. В Приват24 відображається доступна для використання сума ліміту, яку клієнт може переглянути перед оформленням купівлі або в інший момент за його бажанням.
Комментарии (4)
Некомпетентність операторів КЦ
Але через пару місяців знову почались рекламні прозвони від робота і пропонування кредитів, тощо.
Я потерпіла більше року і ось, коли я вкотре підняла слухавку і почула кредитку від привату — вирішила дзвонити.
Ледве дозвонилась і попросила зафіксувати скаргу щодо дзвінків (цей дзвінок був 08.11), тут же попросила уточнити інформацію про наявність/відсутність рахунків. Запропонували надіслати на емейл після телефонної ідентифікації. Її я, звичайно ж, не пройшла — адреса не співпадала… Ну добре, оператор повідомила, що на рахунок скарги мені перетелефонують і потім надішлють запитувану інфо на емейл.
Дзвінок 10.11 — «ми відключили рекламу, вибачаємось… Блабла, надішлемо інфо на емейл»
Прочекала більше доби. Листа на має
Дзвоню уточнити 11.11 — отримую відповідь, що я не клієнт банку, а скаргу закрили. При цьому зазначили, що лист дійсно не надсилали.
Повторно фіксую скаргу.
Сьогодні 12.11 дзвонить співробітник і каже, що відповідь надішлють на юридичну адресу і на емейл. Уточнюю юридичну адресу — дівчина вимикає звук і вмикає коли вже говорить чи то номер будинку, чи то номер кімнати (нагадаю — рахунок відкрито в студентські роки). Прошу повторити що таке 92/98 — хамовито «ваша адреса». Кажу повторіть повністю, бо я не чула. Вона знову хамить. Наполягаю на повторі і чую адресу гуртожитку, але ж я після одруження зверталась… як так??? Зазначаю, що просила надіслати на іншу адресу — оператор знову хамить. прошу зафіксувати скаргу, що мою попередню розмову взагалі ігнорували, а я там зазначила іншу адресу — відмова.
Прошу більш наполегливо, бо знаю свої права — каже «ок» і ніби фіксує. Уточнюю у неї ПІБ, аби вже не бути голослівною — відмова. Прошу табельний і ледве випросила — Людмила, 46341.
Прохання все ж таки надати зворотній зв’язок щодо наявності/відсутності рахунків у банку, щодо розірвання дкбо та скарг, які були залишені.
Додатково зазначу, що після такого спілкування буду наполягати аби чоловік закрив у вас рахунок також (включаючи ФОП), бо спілкування операторів — це верх некомпетентності та хамства. Дуже прошу прослухати розмови — оскільки жодного слова агресії від мене не було до поки ваші оператори не включили дурня. Дякую
Комментарии (3)
Открытие счета «Универсальный»
Так как мне нужна электронная подпись, а банк пердоставляет такую услугу быстро и в онлайне, решил стать клиентов этого банка.
Увидел на сайте услугу, что можно быстро открыть карту Универсальную, с доставкой такой карты. Заполнил вне необходимые данные, отправил электронные докуметы.
На следующий день звонок от Приватбанка с учтонением данных и подтверждением данных доставки.
Через пару дней карту доставили, но почему-то пришлось заполнить бумажную анкету, с учетом того, что все данные я уже заполнил в электронной анкете. Меня заверили, что через пару дней могу пользоваться картой и мои данные верифицируют.
Прошло уже 3 недели, моя карта до сих пор неактивна, данные неверифицированы. Много раз связывался с поддержкой, там постоянно говорят, что большая нагрузка на их департамент, и в скором времени мою карту активируют.
Как итог, то что я хотел получить от банка, а это самое элементарное, верифицировать мои клиентские данные — я так и не получил, банк либо игнорирует меня, либо стал полностью некомпетентен по работе с клиентами.
Впечатления от услуги очень негативные, зачем предлагать такой сервис, который невозможно выполнить в допустимые сроки.
Нам дуже шкода, що для оформлення картки знадобилося більше часу, ніж ви розраховували. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та детальніше розібратись в ситуації. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Про роботу приватбанку
«перепою», або ще не навчені працювати з документами. Говорять, що при Коломойському був порядок, а коли став банк державним, став «бардак». Вся ця тяганина, вже тягнеться цілий рік і немає їй кінця.
Комментарии (2)