Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Madjon 17 января 2025, 22:04
Являюсь клиентом банка ПриватБанка
Мне зачисляли зарплату и ребята скидывали мне на ремонт автомобилей они в один день заблокировали мне карты и разорвали отношения без каких либо предупреждений
Хотел бы и дальше пользоваться
И могу дать ответы на любой перевод средств и поступлений
Viksi25 16 января 2025, 19:22
В моєму прізвищі співробітник відділення зробив помилку, позавчора спілкувалась з одним оператором, яка сказала ні у вас все добре помилки немає. але помилка є) сьогодні ж оператор Юлія мені допомогла максимально, відправила данні, передзвонила і все виправлено! Юля умнічка! Дякую
vesato 16 января 2025, 18:44
Дякую співробитникам Приватбанку за проведену роботу по поверненню коштів, якими заволоділи шахраї.
disco5 15 января 2025, 20:15
«Цілодобовий» номер 3700, практично, не доступний. Можеш набирати і день, і два — ніхто не передзвонює. Чат-боти в Телеграм і Вайбері, он-лайн допомога в Приват-24 — автовідповідачі, з якими нічого неможливо вирішити, якщо твоє питання випадає з їхнього шаблону (у мене банкомат взяв гроші, а на картку не перевів). Людина залишається сам-на-сам зі своєю проблемою. Це дуже тривожно насправді. А я ще вибрала собі цей банк серед інших ((Хіба так повинно бути в цивілізованій фінансовій установі? Є якийсь контроль роботи служби підтримки? Є якісь стандарти обслуговування своїх клієнтів, які банк повинен дотримуватися? Чи давай гроші і гуляй лісом?! Державний — це ж не означає оці совдеповські методи обслуговування? Чи означає?,
NATAL21 15 января 2025, 16:38
Я, нотаріус, двічи відправила запит щодо наявності грошових коштів після померлого громадянина.
Перший раз 10/09/2024 року — електронною поштою — навіть отримала вхідний номер
13455195-ВБ.
Прошло два місяці — немає відповіді.
Другий раз — рекомендованим повідомленням — Відправлення № 0504098451801, яке отримано банком 28.11.2024.
Відповіді немає

Що мені ще зробити?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
pole55 15 января 2025, 12:33
уважна, тактовна комунікація.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
irinashelexan 14 января 2025, 21:13
Сьогодні ПриватБанк черговий раз пробив дно. Як то кажуть, три в одному: тут вам і безбар'єрність, і доступність, і не допущення дискримінації. Все згідно постанові НБУ під номером 240 (тільки навпаки).
klinok 14 января 2025, 19:02
Держава с листопада 2024 року при оформленні держпрограми єоселя додала можливість позичальникам до 26 років вносити первоначальний внесок на рівні 10 відсотків. Чому приватбанк не виконує цю умову яку гарантувала держава?
Доброго дня!!! 12.01.2025 року приватбанк заблокував пенсійну картку моїй МАМІ (80 років). Пояснення «дивні дії з картою». Розблокувати відмовив. Потрібно відвідати відділення. В місті Охтирка одне відділення на весь район, черги займають з закінченням «комендантської години», під час повітряної тривоги відділення не працює, людей викидають на вулицю, люди стоять по 4−6 годин (втрачають свідомість), людей просто катують. Боюсь втратити рідну людину, мама цього невитримае!!! ЩО РОБИТИ
Инна Руденко 12 января 2025, 18:22
Мій чоловік намагався надіслати кошти з банківського рахунку на мій приват через вестерн юніон. Але після перевірки докуменів мого чоловіка платіж відхили, згідно з правилами банку. Платіж був на суму 200 євро з Португалії. Не зрозуміло в чому помилка. На прохання про допомогу сказали це все Вестерн юніон. Кошти у них. В ітозі кошти повернули майже через місяць! Тому не раджу користуватися такою послугою в приваті бо можуть бути неочікувані сюрпризи
Valentin7p 12 января 2025, 10:46
Здравствуйте

Количество отрицательных отзывов у Приватбанка просто рекордное. Так что, на один плохой отзыв больше, на один меньше …

С моей карты «Для выплат» я оплачивал только коммуналку и покупки в «Розетке» — ну никак на отмывание денег это не похоже.
На днях был кокой-то странный звонок мне, вроде как с банка. Поговорили ни о чем, девушка пожелала «Гарного дня».
Через 2 дня хотел оплатить коммуналку с кабинета, а вход в личный кабинет оказался заблокированным. Я не сталкивался с такой ситуацией и был в панике.
Почему меня не известили о блокировке?
И что я мог нарушить?
Служба поддержки, как всегда, оказалась бесполезной. И только потратив полдня и попав в ближайшее отделение, я узнал что произошло -«служба безопасности «.
Может быть это кому-то пригодится
В самый неподходящий момент карта Приват банка может не работать.
«По приколу» отключают сервисы и лень сообщить SMSкой или сообщением по Viber.

С уважением, Валентин
SviatoslavH 8 января 2025, 17:28
Близько року тому зателефонував представник Приватбанку і запропонував оформити страховку. Їхній партнер страхова компанія «Аркс». Було оформлено пакет страхування життя і здоровья.
Зараз звернувшись за допомогою я отримав відмову у відшкодуванні. Мотивують тим що проблеми зі здоров’ям у застрахованої особи були ще до підписання договору.
Тобто, у людини був інфаркт 2020 році. На початку року агент Приватбанку пропонує відкрити страховку. Грудень 2024 року людину в тяжкому стані госпіталізують, проводять операцію. Страхова Аркс відмовляє в відшкодуванні. Навіщо тоді потрібно таке страхування?
Георгій Денисенко 7 января 2025, 22:06
Сплачував товар на prom.ua за рахунок кредитних коштів. Зазвичай банк показує, яку комісію стягує при платежі. Цього разу за комісію нічого не повідомили, а стягнули комісію мойже 900 гривень!
Звернулась до відділення банку для оплати разового платежу, відділення біля дому, оплату необхідно було здійснити терміново.
Послугами банку не користуюся. Касир відповідає, що оплатити можна лише 5000 грн так як ідентифікувати мене не можуть, бо я не клієнт банку. На пропозицію надати документи в ДІЇ для ідентифікації теж сказали, що так ідентифікувати не можуть.
Питання, чому при НАВ’ЯЗУВАННІ ваших послуг ви мене можете ідентифікувати по документам, а при здійсненні разового платежу ні.
Viacheslavvv 7 января 2025, 11:19
Завжди ЗАІЖДИ КОРИСТУВАВСЬ І РАДИВ ТІЛЬКИ ПРИВАТ
2018 року мільйони в гривні оплат, переказів, поповнень, знять готівки.
АЛЕ є ОДНЕ АЛЕ
маючі конфлікт з, а банком (і розірвавши відносини з ними) пишучи заяву на перерахуванн залишку 115 тис на Приват банк,
Чую від робітниці а банку
Не треба, бо вам за день там заблокують рахунок так само.
Я ЗВІСНО ВИБАЧАЮСЬ, можливо у вас там якісь домовленості, але чому ви спрівпрацюючі з клієнтом з 18 чи 17 року, розриваєте відносини, бо так зробив, а банк?
0 пояснень, 0 інформації.
Ми так вирішили.
Ні з того, ні з цього.
Вся моя родина обслуговується рахунками ФОП приват банку+ використовують термінали приват банку, також хотів відкрити і користуватись
Але кажуть
Не можете.
Це нормально? Розривати відносини бо так було з, а банком…
Artyr0405 2 января 2025, 18:48
Добрий вечір! Сталася така ситуація, що через складну фінансову ситуацію був вимушений вийти на прострочену заборгованість в іншій фінансовій організації. Були кредитні картки в 3-х банках: монобанк, А-Банк та ПриватБанк. ПриватБанком користувався часто та давно, тому в жовтні 2023 року подав заявку на зміну кредитного ліміту. Банк встановив 10000 грн кредитного ліміту та 10000 грн ліміт на о/ч та м/р. Довгий час користувався кредитними коштами, але через те, що термін прострочення в іншій фін.установі була с кожним днем більша — в березні 2024 року банк встановив обмеження на використання кредитних коштів та прибрав всі ліміти на о/ч та м/р, але залишив ліміт на картці. З того часу я вносив тільки обов’язковий платіж (іноді навіть більше потрібного), прострочень в приваті, як і в інших банках, в яких були оформлені кредитні картки — не допускав. І в грудні 2024 року мною була погашена прострочена заборгованість, про що в кредитну історію були внесені певні зміни. Монобанк не робив обмеження на використання кредитних коштів, А- банк зняв всі обмеження після внесення відомостей у кредитну історію на наступний же день. Але ПриватБанк досі не хоче знімати обмеження на використання кредитних коштів, хоча обіцяли, що після погашення заборгованості в іншій фін.установі — обмеження будуть зняті. І тільки на ПриватБанк були надії та сподівання, щоб разом з банком допомогти моїй кредитній історії піднятися доверху, щоб як умова швидше прибрати цю чорну пляму. Але ПриватБанк вирішив інакше. Дуже шкода. Прошу передивитися своє рішення та зняти обмеження на використання кредитних коштів! В протилежному випадку — якнайшвидше постараюсь закрити заборгованість та припинити співпрацю з Вами назавжди.
imz 1 января 2025, 9:39
Приватбанк не повертає картки, які вилучив їхній банкомат через помилку, навіть якщо це картка іншого банку.
Якийсь абсурд, бо привласнювати річ, що тобі не належить — це крадіжка.
А якщо картка відкрита в іноземному банку, то за їхнім задумом людина має летіти через пів світу, щоб перевипустити.
SendMemes 30 декабря 2024, 23:38
Прислали новую карту на перевыпуск, при попытке активации заблокировали аккаунт.
После прислали сообщение что нужно подтвердить номер в банкомате.
После подтверждения ничего не разблокировали и теперь написано что ждут в отделении, контора мужеложцев не иначе!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 31 декабря 2024, 10:14
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Alla66ss 30 декабря 2024, 23:17
Отримала зарплату на карту (договір з підприємством на отримання з/п). Перевела СВОЇ КОШТИ, НЕ КРЕДИТНІ, НА ВІРТУАЛЬНУ КАРТУ, ЩОБ СПЛАТИТИ ПОСЛУГУ в Інеті на суму 813 грн. — покупка на Maudau. Результат -ЗАБЛОКОВАНА КАРТКА. СИТУАЦІЯ — КУР'ЄР ПІД ДВЕРИМА, Я ЇДУ В ТРАНСПОРТІ, СПЛАТИТИ ПОСЛУГУ НЕ МОЖУ — бо мені заблокували «у зв’язку з чинним законодавством у боротьбі з корупцією, ЇМ ЗДАЛОСЯ, ЩО Я «ВІДМИВАЮ КОШТИ».
Може хтось мені відповість за цей безлад, свавілля, нахабство та ДУРІСТЬ. Сьогодні заблоковано на оплату послуги, то навіщо ви їх впроваджуєте? Завтра не можна буде розрахуватися в магазині, бо також їм щось здасться…
І це картка Gold Club. То навіщо платити внески, коли при З/П в 15000 грн 830 грн. — корупція. СОРОМ!!!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 31 декабря 2024, 10:10
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Аліса Боєвець 30 декабря 2024, 9:54
Відгук щодо роботи терміналів

Добрий день!

Хочу поділитися неприємним досвідом користування вашим терміналом. У четвер, 26 січня, я поповнювала термінал на суму 800 гривень. Однак пристрій завис, і було зараховано лише 700 гривень.

Я уважно перерахувала гроші перед внесенням, тому точно знаю, що внесла саме 800 гривень. Звернувшись до служби підтримки, я отримала відповідь, що після перевірки інкасаторами жодних розбіжностей виявлено не було (код звернення 436).

Ситуація залишила неприємний осад. Розумію, що сума не критична, але втратити навіть 100 гривень через збій терміналу — це прикро. Сподівалася на більш уважне ставлення до клієнтів та вирішення подібних ситуацій.

Цей випадок змусив мене зробити висновки щодо подальшого користування вашими терміналами.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 30 декабря 2024, 11:38
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝