×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.37 | 49.37 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Разорвали договор без предупреждения
Мне зачисляли зарплату и ребята скидывали мне на ремонт автомобилей они в один день заблокировали мне карты и разорвали отношения без каких либо предупреждений
Хотел бы и дальше пользоваться
И могу дать ответы на любой перевод средств и поступлений
Комментарии (2)
Оператор Юлія
Написать комментарий
Подяка.
Написать комментарий
Служби підтримки не існує
Комментарии (14)
запит нотаріуса
Перший раз 10/09/2024 року — електронною поштою — навіть отримала вхідний номер
13455195-ВБ.
Прошло два місяці — немає відповіді.
Другий раз — рекомендованим повідомленням — Відправлення № 0504098451801, яке отримано банком 28.11.2024.
Відповіді немає
Що мені ще зробити?
Комментарии (17)
чудова комунікація
Написать комментарий
Доступність людини з вадами зору до банківських послуг.
Комментарии (15)
Єоселя
Комментарии (4)
Що робити
Комментарии (3)
Відхилено платіж через Western union
Комментарии (2)
Подлость по приколу
Количество отрицательных отзывов у Приватбанка просто рекордное. Так что, на один плохой отзыв больше, на один меньше …
С моей карты «Для выплат» я оплачивал только коммуналку и покупки в «Розетке» — ну никак на отмывание денег это не похоже.
На днях был кокой-то странный звонок мне, вроде как с банка. Поговорили ни о чем, девушка пожелала «Гарного дня».
Через 2 дня хотел оплатить коммуналку с кабинета, а вход в личный кабинет оказался заблокированным. Я не сталкивался с такой ситуацией и был в панике.
Почему меня не известили о блокировке?
И что я мог нарушить?
Служба поддержки, как всегда, оказалась бесполезной. И только потратив полдня и попав в ближайшее отделение, я узнал что произошло -«служба безопасности «.
Может быть это кому-то пригодится
В самый неподходящий момент карта Приват банка может не работать.
«По приколу» отключают сервисы и лень сообщить SMSкой или сообщением по Viber.
С уважением, Валентин
Комментарии (1)
Приватбанк і їхня страховка.
Зараз звернувшись за допомогою я отримав відмову у відшкодуванні. Мотивують тим що проблеми зі здоров’ям у застрахованої особи були ще до підписання договору.
Тобто, у людини був інфаркт 2020 році. На початку року агент Приватбанку пропонує відкрити страховку. Грудень 2024 року людину в тяжкому стані госпіталізують, проводять операцію. Страхова Аркс відмовляє в відшкодуванні. Навіщо тоді потрібно таке страхування?
Комментарии (11)
Прихована комісія
Комментарии (5)
Відмова в оплаті платежу більше 5000 грн.
Послугами банку не користуюся. Касир відповідає, що оплатити можна лише 5000 грн так як ідентифікувати мене не можуть, бо я не клієнт банку. На пропозицію надати документи в ДІЇ для ідентифікації теж сказали, що так ідентифікувати не можуть.
Питання, чому при НАВ’ЯЗУВАННІ ваших послуг ви мене можете ідентифікувати по документам, а при здійсненні разового платежу ні.
Комментарии (7)
Просто нема слів стосовно прийняття рішень в ПриватБанку
2018 року мільйони в гривні оплат, переказів, поповнень, знять готівки.
АЛЕ є ОДНЕ АЛЕ
маючі конфлікт з, а банком (і розірвавши відносини з ними) пишучи заяву на перерахуванн залишку 115 тис на Приват банк,
Чую від робітниці а банку
Не треба, бо вам за день там заблокують рахунок так само.
Я ЗВІСНО ВИБАЧАЮСЬ, можливо у вас там якісь домовленості, але чому ви спрівпрацюючі з клієнтом з 18 чи 17 року, розриваєте відносини, бо так зробив, а банк?
0 пояснень, 0 інформації.
Ми так вирішили.
Ні з того, ні з цього.
Вся моя родина обслуговується рахунками ФОП приват банку+ використовують термінали приват банку, також хотів відкрити і користуватись
Але кажуть
Не можете.
Це нормально? Розривати відносини бо так було з, а банком…
Комментарии (10)
ПриватБанк не розблокував кредитну картку після погашення простроченої заборгованості в іншій фінансовій організації.
Комментарии (7)
Приватбанк краде картки
Якийсь абсурд, бо привласнювати річ, що тобі не належить — це крадіжка.
А якщо картка відкрита в іноземному банку, то за їхнім задумом людина має летіти через пів світу, щоб перевипустити.
Комментарии (23)
Прислали новую карту и заблокировали аккаунт!
После прислали сообщение что нужно подтвердить номер в банкомате.
После подтверждения ничего не разблокировали и теперь написано что ждут в отделении, контора мужеложцев не иначе!
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Комментарии (1)
СВАВІЛЛЯ
Може хтось мені відповість за цей безлад, свавілля, нахабство та ДУРІСТЬ. Сьогодні заблоковано на оплату послуги, то навіщо ви їх впроваджуєте? Завтра не можна буде розрахуватися в магазині, бо також їм щось здасться…
І це картка Gold Club. То навіщо платити внески, коли при З/П в 15000 грн 830 грн. — корупція. СОРОМ!!!
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Комментарии (4)
Відгук щодо роботи терміналів самообслуговування
Добрий день!
Хочу поділитися неприємним досвідом користування вашим терміналом. У четвер, 26 січня, я поповнювала термінал на суму 800 гривень. Однак пристрій завис, і було зараховано лише 700 гривень.
Я уважно перерахувала гроші перед внесенням, тому точно знаю, що внесла саме 800 гривень. Звернувшись до служби підтримки, я отримала відповідь, що після перевірки інкасаторами жодних розбіжностей виявлено не було (код звернення 436).
Ситуація залишила неприємний осад. Розумію, що сума не критична, але втратити навіть 100 гривень через збій терміналу — це прикро. Сподівалася на більш уважне ставлення до клієнтів та вирішення подібних ситуацій.
Цей випадок змусив мене зробити висновки щодо подальшого користування вашими терміналами.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Комментарии (2)