×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Все курсы банка |
Святогорск- город изгой для Привата, не Украина и в нём идёт война согласно политике банка
Я пенсионер, проживающий в городе Святогорск Донецкой области. Имею универсальную карту Приватбанка, срок действия которой закончился, к сожалению, также неожиданно, как было закрыто отделение в городе. Безо всякого предупреждения или оповещения. В связи с программой єПідтримка-1000 гривень від держави возникла необходимость авторизации в приложении Дія. И началась сказка…
Сделать финансовым номер телефона невозможно, закончился срок карты. Стандартное сообщение о том, что уже готовая карта ожидает вас в отделении Приватбанка обескуражило. В каком?! Если оно закрыто. Звоню 3700. Виртуальную карту открыть нельзя. Доставки пластика нет, потому что, внимание, Святогорск внесён в перечень городов, граничащих с линией разграничения или какая-то такая сумбурная формулировка.
В Славянске Донецкой области отделения Привата есть, в Лимане Донецкой области есть. Военных действий в этих городах нет. Это Украина. Святогорск между этими городами. Вопрос! Святогорск, город в котором согласно политике Привата идёт война? Он находится на линии разграничения? Он находится в серой зоне? Или в какой ещё зоне находится по мнению Привата Святогорск, что сюда нет доставки карт? Предложила Новую почту или Укрпочту в качестве служб доставки. Конечно же, ответ нет. Этими службами великий державный банк не пользуется.
Итог. Почему я пенсионер должна тратить время, деньги и, возможно, здоровье, учитывая коронавирус, подчиняясь какому-то сонному геополитическому маразму Привата? И дайте чёткий ответ, пожалуйста, в Святогорске согласно политике Привата идут военные действия?!
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. Ми сповіщаємо зарання наших клієнтів про необхідність перевипустити картку, у зв’язку із закінченням терміну її дії, однак для цього клієнту важливо мати актуальні контакти в базі банку.
Доставка карток здійснюється співробітниками кур'єрської компанії “Смарт Делівері" по всій території України, крім тимчасово окупованих територій і населених пунктів, які безпосередньо межують із зоною проведення операції Об'єднаних сил.
Для вирішення вашого питання, просимо звернутися до найближчого відділення ( обрати найзручніше можете на сайті: https://privatbank.ua/map ), де наші фахівці з радістю вам допоможуть.
Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Не законні вимоги
Приватбанк подав до суду на мене через прострочений кредит. Хочу зазначити що прострочена заборгованість настала в наслідок пандемії, я заздалегідь зверталась в банк, дзвонила на 3700, ходила у відділення, ходила в службу безпеки банку, з проханням або зменшити платежі, або відтермінувати їх, але моїм питанням ніхто не хотів займатись. Ще до засідання, до рішення суду, мною був сплачений борг у повному обсязі.
Одразу, після повної сплати боргу, я отримала довідку, де зазначено що я не маю боргу перед Приватбанком по кредитам, але мені, без мого відома, відкрили якийсь рахунок, де приписали мені якийсь борг, жоден із співробітників відділення банку не зміг мені пояснити що це за борг, зазначали що це штраф, але на період карантину заборонено накладати штрафи. За роз’ясненням мені довелося звертатися у Приватбанк письмово 23.06.2021, і в отриманій відповіді від 09.07.2021 було зазначено що це борг по судовому збору, але так як суду не було, банк звернувся у судову установу для повернення судового збору, очікує повернення грошей впродовж наступних трьох місяців і мій рахунок буде автоматично закрито.
Проте представники банку, не чекаючи трьох місяців і до тепер, вимагають від мене сплатити «витрати на суд» (ні якого суду не було, ні яких підтверджуючих документів про сплату збору мені не було надано). Діалог вести з ними неможливо, посилаються на якісь пункти договору яких в моєму, роздрукованому примірнику немає! Про офіційну їх відповідь нічого не знають …
Фінустанова, згідно Закону України про судовий збір, може повернути з держбюджету сплачений судовий збір.
ПриватБанк хоче двічі отримати гроші і з мене, і з держави.
Також варто зазначити, що якби суд таки відбувся, то платити судовий збір мав би той, хто програв суперечку!
Нам сумно, що ви зіткнулися з такою ситуацією. АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Ваше питання вже переглядають наші профільні колеги. По результату вам зателефонує наш співробітник.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Ужасный банк
Это ужаснейший банк для фоп
Наші колеги перевірять інформацію та зв'яжуться з вами.
Написать комментарий
Остерегайтесь заказывать наличные на кассу банка — не получите !
При замовленні готівки немає змоги обрати ті відділення, в яких не працює каса в обрану дату. Щоб розібратись, чому каса не працювала на момент вашого звернення ми передали інформацію колегам. За результатом перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Комментарии (1)
Благодарю!
Я знаю не понаслышке, как иногда сложно работать с клиентами и понимаю, сколько нужно выдержки и такта в общении, поэтому огромное спасибо за Вашу работу и понимание, за то, что несмотря ни на что остаётесь вежливыми, компетентными и корректными.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Написать комментарий
Отказ в выдаче наличных
Шкодуємо, що виникла така ситуація. Спосіб та строки повернення коштів по таким операціям регламентовані міжнародною платіжною системою. За зверненням клієнта банк емітент картки подає заявку на повернення коштів. В свою чергу, при отриманні такого запиту ми завжди прагнемо надати відповідь якомога швидше.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі операції. Для вас спробуємо прискорити вирішення питання. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Комментарии (4)
Банкомат не выдал денег в отделении, а они «проблемы не выявили»!!!
Перепрошуємо за незручності.
При обробці заявки на повернення коштів за операцією в банкоматі профільні фахівці перевіряють дані з банкомату та за необхідності результати інкасації і на їх основі приймається рішення, щодо повернення коштів, якщо операція була неуспішна. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію без звернення клієнта. Власник картки може звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua або через Приват24 для отримання інформації.
Комментарии (4)
Блокировка карты и непонятно, когда разблокируют, и разблокируют ли вообще
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Як бачимо, на даний момент документи надані вами вже успішно перевірені.
Комментарии (4)
СПАСИБІ
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу! Дякуємо, що ви з нами :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (3)
Мрак и Ужас, а не ПриватБанк
При розірванні вкладу в Приват24 необхідно обрати картку для зарахування коштів. За необхідності, можна безкоштовно оформити віртуальну картку для виплат в меню «Гаманець» та обрати її для зарахування коштів з вкладу. По карткам у валюті USD не передбачена можливість встановлення кредитного ліміту.
Щодо Приват24, то акаунт створюється для клієнтів банку. Тобто, якщо ваша дитина не має картки Юніора, а номер на який надійшов дзвінок раніше використовувався іншим клієнтом то акаунт Приват24 належить тому, хто раніше вказував даний номер в базі банку. В даній ситуації, банк не матиме інформації, що номер змінив свого власника та належить дитині, якщо сам власник номеру не надасть таких даних до банку.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією і вашим зверненням в підтримку.
Комментарии (12)
Не оформляйте карту епмдтрымка через этих
Ми піклуємось про безпеку ваших коштів та завжди пильнуємо, щоб не дати шахраям жодного шансу. Операція, яку ви проводили була визначена, як ризикова або нетипова для вас, тому виникла необхідність її додатково підтвердити, щоб впевнитись, що платіж здійснює власник рахунку. Дистанційно ми можемо вас ідентифікувати, задавши питання в телефонній розмові, відповіді на які має знати лише сам клієнт. На жаль, надані вами відповіді відрізнялись від тих, що раніше були вказані в банку, тому оператор не мав змоги дозволити проведення платежу. Ми ні в якому разі не мали на меті створити незручності, а лише бажали впевнитись, що треті особи не мають доступу до ваших рахунків.
Розблокувати картку можна звернувшись в онлайн підтримку на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Комментарии (8)
Нарушают всё что можно нарушить
На каком основании вы отказываетесь выдавать оригинал договора между мной и Вами. Закрытие счета не является закрытием договорных обязательств, договор составляется на 20 лет. Юниор на 12 лет, несут чушь, ели заставила оформить заявку
В Приват24 по активній картці можна завантажити Заяву про приєднання до Договору, яка підписується клієнтом при оформленні картки. Це можна зробити натиснувши на потрібну картку, далі меню «налаштування» (в правому верхньому куті екрану кнопка у вигляді шестерні).
При закритті картки, якщо вона є єдиною активною, що прив'язана до рахунку, закривається також сам рахунок. В Приват24 можна отримати довідку про закриття рахунку.
Обслуговування клієнтів здійснюється згідно Умов та Правил надання банківських послуг розміщених на сайті банку: https://privatbank.ua/terms
Згідно пункту 1.1.8.5. Умов та Правил: Цей Договір може бути розірваний за згодою Сторін шляхом укладення Сторонами відповідного правочину про його розірвання, за умови відсутності заборгованості Клієнта щодо оплати послуг наданих Банком в рамках цього Договору та надання до Банку всіх необхідних документів з метою припинення правовідносин, що вчинені в рамках цього Договору.
Тобто, якщо клієнт закриває всі рахунки в банку, він має змогу звернутись до банку для розірвання договору про його обслуговування.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб перевірити та надати інформацію, щодо заявки.
Комментарии (8)
Мошенники instagram
Карта Спорт банку
🏪💳💵 4149390001372795
☝🏻Будь ласка не забувайте враховувати комісію 1%
Після оплати обов’язково скрін/ чек про оплату ✍🏻
Дякуємо за замовлення🥰💫
Вказана вами картка у відгуці належить іншому банку. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися до правоохоронних органів.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
заблокирован щет
Нам прикро, що ви зіткнулися з незручностями. На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити подібне обмеження.
При прийнятті банком рішення про його скасування, ви будете додатково сповіщені по SMS.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Было плохо сейчас смогли пробить дно
Приват нарушает все законы, блокируют полностью счета по ВП при том что исполнитель указал сумму ВП. То есть в данном случаи блокируется сумма по вп, но, не все счета включая социальный.
Добиться правды нельзя.
Оператор сам себе противоречит. Такого пофигизма и идиотизма я ещё не встречала
Получить выписки по счетам при блокировке карт, сперва надо войти в старую версию. Все это напоминает песенку, а за деревом дерево и ещё один куст.
Закрываю все счета
ПриватБанк в своїй діяльності керується вимогами чинного законодавства та інструкціями НБУ. Банк обмежує рахунки клієнта при надходженні постанови про арешт від виконавця, як того вимагає законодавство. Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі рахунки чи суми— це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження знімається протягом 1-3 робочих днів, що і відбулося у вашому випадку.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Окремо приносимо вибачення, що після спілкування з нашим оператором у вас залишився неприємний осад. Наші фахівці перевірили цей діалог та за результатом перевірки вас сповістили в телефонному режимі. Співробітник підтримки вам надав коректну інформацію щодо ситуації, яка склалася.
Нам шкода, що ви прийняли рішення закрити рахунки в нашому банку та щиро сподіваємося, що ви його зміните.
Якщо у вас залишилися невирішені питання з банком — напишіть, будь ласка, нам про це в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Комментарии (13)
Никогда не имейте дело с этим банком!!!
куда переводились мои деньги ни к брокерам, ни к инвестициям и подобной деятельности вообще не имеют ни какого отношения,
этот банк не стоит на стороне вкладчиков, что очень странно, т.к. по условиям Мастеркард (которые подписал Приват для сотрудничества с ними), они обязаны всячески содействовать клиентам, поэтому уверенна, что банк не заинересован, чтоб его вкладчики добивались правды, а наоборот всячески этому припятствуют, что заставляет убедиться, что-то ли там сидят не компетентные сотрудники, то ли у банка свои интересы чтобы клиент, по их вине потерял свои деньги. Поэтому связываться с ними категорически не советую!!!
Ми завжди на стороні наших клієнтів і подібні випадки — не є винятком, однак у вашій ситуації не все залежить від нас. На жаль дана операція не підлягає оскарженню, згідно правилам міжнародних платіжних систем, про що вас сповістив наш фахівець в телефонному режимі.
Додатково, на вашу пошту надійде письмова відповідь на ваш запит, згідно з регламентом, що встановлений чинним законодавством.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Стосовно Послуг і обслуговування клієнтів
Але питання в іншому.
Я оформлював страхування в році так 2016−2017 і через роки 2−3, тобто приблизно в 2019 мені надійшло повідомлення в додатку Приват24, що воно анулювалось і договір розірваний, але кошти кожного місяця продовжили списуватись (платіж в розмірі 20 грн).
У 2020 році я оформлював GOLD картку і запитуючи на відділенні у менеджера стосовно цього і як можна анулювати договір, мені повідомили що все добре, кошти перестануть списуватись і нічого самостійно закривати не потрібно.
Я був щасливий від цих слів, але в наступному місяці знову прийшло повідомлення про списання в розмірі 20 грн :).
І ось сьогодні 26.01.2022 мені телефонує Юлія і говорить про те, що давайте покращимо умови договора.
Коли я розповів цю ситуацію їй, описану вище і чому загалом дезінформація клієнтів відбулась, вона сказала нічим не можу допомогти і почала обробляти щоб я залишив цю страховку так би мовити.
Потім все ж таки вона повідомила як це можна зробити через додаток, але на прохання що там буде показувати (тобто кнопка про розірвання договору чи щось інше, вона сказала я не знаю).
Потім я попросив її буквально секунд 30−60 зачекати на лінії, щоб я зайшов зараз в додаток і переглянув це, вона сказала «Я не маю можливості так довго чекати».
коли я почав запитувати чому так і могли б не спорити 2 хвилини, а просто почекати поки я зайду, вона СКИНУЛА СЛУХАВКУ))))).
Так ось, якщо у вас немає ХВИЛИНИ, для того, щоб виділити її для клієнта, який уже налаштований негативно і в нього відбулась така ситуація (технічна чи ні всерівно), то і не дивуйтесь, чому потім клієнти закривають картки і переходять на більш технологічні банки, яким не всерівно на своїх клієнтів.
Стосовно послуг для gold клієнтів є багато також питань, але це вже буде в іншому відгуці :).
Гарного дня і не кидайте слухавки).
Від імені банку приносимо вибачення, що після спілкування з нашим фахівцем у вас залишився неприємний осад.
Співробітник, що вам телефонував — не є профільним спеціалістом підтримки та не володіє всією необхідною інформацією, щоб надати вам відповіді на усі питання, що вас цікавлять. Дзвінок вам був здійснений з ціллю вигідної пропозиції за послугою. Отримати детальну консультацію ви можете, звернувшись в нашу цілодобову підтримку чата чи по номеру 3700, де вам завжди будуть раді допомогти.
Перевірити дані по страховці в додатку ви можете в меню « Сервіси — Страховки».
Додатково, ми проаналізуємо ваш діалог з нашим фахівцем та по результату перевірки вам зателефонуємо. У разі запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Ужасный банк, работает словно «завтра» нет.
Приносимо вибачення, що при зверненні до відділення ви зіткнулися з незручностями.
Ми передали ваше питання на розгляд профільним фахівцям. По результату перевірки вам зателефонує наш співробітник.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
не видаляйте відгук!!!-Проблему не вирішують!!!ніколи не робіть депозит у Привате!!!
Банк працює для вас та в той же час ми чітко виконуємо вимоги законодавства, щодо протидії відмиванню брудних коштів та вимог фінансового моніторингу.
Як ми вже зазначали, вами було вичерпано ліміт видачі готівки. Для збільшення ліміту, просимо вас надати документи, що підтверджують походження коштів, які ви бажаєте отримати. Ознайомитись з переліком можливих документів ви можете за посиланням https://pb.ua/short?240.
Надати документи ви можете в чаті або звернутись до будь-якого відділення ПриватБанку.
Комментарии (3)
Рекомендую Приватбанк
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Комментарии (5)