×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Все курсы банка |
Невозможно снять валюту со счета уже неделю!
Операторы на 3700 и в чате ничего внятного не отвечают, решать проблему никто не собирается.
На данный момент имею три (!) заявки на три (!) разных отделения города, в которых ежедневно просто переносится дата выполнения.
Списать на войну данный вопрос не нормально, т.к. до 14 апреля заявки принимались и наличность выдавалась без проблем. Лично мной 13 апреля средства были получены.
Как только отменили запрет на продажу наличной валюты через кассу, так она сразу же стала утекать на черный рынок валютчикам. Заявки клиентов никто выполнять не собирается. Неделя ожидания и обращения в банк не принесла никаких результатов вообще.
Вибачте за можливі незручності. Наші фахівці вже проводять перевірку стосовно вашої ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
Комментарии (2)
Обман завідуючої відділення
Продаж валюти здійснюється лише в межах раніше придбаної у клієнтів готівки. Валюта, що є у відділенні та призначається для видачі з вкладів або рахунків, продажу не підлягає. Замовлення валюти під купівлю недоступне, а безготівкова купівля валюти (переказом між картками) поки що не дозволена НБУ.
Написать комментарий
Комиссия банка
Якщо при зарахуванні була стягнута комісія 0.5%, але кошти мали ознаки цільових, як то пенсія, соц. виплати чи інші цільові зарахування, ми шукаємо шляхи для якнайшвидшого вирішення питання. Просимо вибачення за ситуацію.
Комментарии (1)
Допомога у вигляді 6500грн оформлена 28.03.2022, до сих пір немає зарахування…
Оформлена заявка у застосунку дія 28.03.2022 на отримання допоги 6500грн
По цей час у застосунку — чекайте на зарахування коштів
А у приваті на карточці — нічого
Не знаю, хто притримує гроші, мін. економіки / приват, але зараз вони потрібні, а їх немає.
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування;
також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Написать комментарий
Преміум підтримка повний 0, неможливо оскаржити незаконне списання коштів
11.12.2021 я відлітав з аеропорту Марса-Аламу і мені було запропоновано швидко пройти паспортний контроль для власників Платинум карток. Я уточнив чи це безкоштовно, мені відповіли що повністю безкоштовно і попросили карту для перевірки що вона активна. Карту я надав, мені її повернули і провели по відповідних стійках. Далі я пішов на посадку.
По поверненню в Україну я побачив що з моєї карти зняли 1 долар за відвідування Лаундж Зони в Аеропорту (яку я не відвідував) і вирішив перевірити інформацію в інтернеті, перечитав на сайті Приватбанку, що при відвідуванні лаундж зони резервується 1 долар на карті, а потім знімається 32 долари на протязі 1−2 місяців.
Інформація вказана на сайті Приватбанку:
https://privatbank.ua/vip/loungekey
Також там вказано: «Як підтвердження оплати Ви підписуєте електронний чек, у якому зазначено кількість відвідувачів, у тому числі Ваші гості, дата відвідування лаундж-залу тощо. Обов’язково перевіряйте зазначену кількість гостей»
12.12.2021 я одразу звернувся до Персонального банкіра і в службу підтримки з детальним описом ситуації, щоб цю оплату анулювали та унеможливили подальше списання, адже Лаундж Зони я не відвідував, жодних документів/чеків не підписував. Декілька разів детально описував ситуації різним співробітникам по телефону 3700, і в чаті.
25.01 з моєї карти було знято ± 60 доларів в гривнях. Я повторно декілька разів звертався в Приватбанк з питанням за що їх зняли, і чому 60 а не 160, на що відповіді не отримав.
Лише після чергового звернення 20.04 я отримав відповідь, що кошти зняли за відвідування лаундж зони 2 особами, на що мені надіслали якийсь скріншот з їх системи. На моє заперечення що я нічого не відвідував і не підписував і навіть летів сам в той день, мені відповіли, що це відповідь на їх звернення від Лаундж зони і там вказано 2 особи, отже 64 долари знято і вони нічого зробити не можуть.
Повна бездіяльність при незаконному знятті коштів з карти, при тому що в них чітко вказано в умовах обслуговування: «Як підтвердження оплати Ви підписуєте електронний чек, у якому зазначено кількість відвідувачів, у тому числі Ваші гості, дата відвідування лаундж-залу тощо. Обов’язково перевіряйте зазначену кількість гостей».
Обслуговування на нульовому рівні, постійні обіцянки звязатися з відповіддю на протязі 24 годин і жодної відповіді, поки не звяжусь сам через кілька днів і так знову і знову.
Як потім дізнався, буває така ситуація з аеропортом Єгипту і не один я так постраждав. Мій знайомий обслуговувся в OTP банку, в нього була така ж ситуація, та після його звернення кошти йому повернули на протязі 24 годин. Я дуже розчарований такою якістю обслуговування та відношенням до клієнтів.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написать комментарий
Безпідставне утримання комісії при зарахуванні соціальних виплат на картку для виплат
Так, при зарахуванні виплати на мою картку також утримано комісію 13.04.2022. При спробі оскаржити ці дії я зателефонував на гарячу лінію банку, де мені кваліфіковано пояснили, що я не правий)))) #??, а соцвиплати це нецільове поповнення банківської карти для виплат, а тому з мене утримано комісію.
Наступне «оподаткування» соцвиплати на карті для виплат банком здійснено 19.04.2022.
Знову якась стороння помилка?
Як я розумію, такі виплати здійснюються реєстрами до яких вносяться сотні отримувачів коштів. Тому такі дії вчинено не до одиниць, а до сотень чи тисяч клієнтів.
Перепрошуємо за це прикре непорозуміння.
Наші профільні фахівці вже вирішують ситуацію.
Помилково утриману комісію буде повернуто централізовано.
Комментарии (2)
Вернуть ошибочный перевод реально?
На жаль, банк не може в односторонньому порядку повернути переказ, це можливо лише за згоди отримувача.
Комментарии (23)
Не проводятся операции онлайн покупок
Якщо закінчився термін дії картки, дійсно у період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 6 місяців.
Доступні операції:
• оплата в магазинах по POS-терміналу;
• зняття готівки в банкоматах;
• операції в Приват24;
• поповнення рахунку.
Для оплат в інтернеті наразі відкрито можливість перевипуску карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
Комментарии (1)
Є підтримка ПриватБанк
У випадку якщо написано «кошти зараховано» — потрібно очікувати зарахування. Є невелика затримка у виплаті через навантаження на систему ДІЯ та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, радимо очікувати зарахування.
Комментарии (1)
Воры!!! Приват банк крадет деньги с карты!
Все карты должны быть разблокированы, все исполнительные аресты сняты, как это сделали все банки, кроме этого гнилого приват банка. Вы не имеете права списывать деньги с счётов клиентов в ВОЕННОЕ ВРЕМЯ ни на какие заборгованости. Тем более карта 1,5 нелели только открыта. Вы не исполняете законы Украины. *** Банк!!! Позор вам!!!
З турботою про кожного нашого клієнта в цей час ПриватБанк прийняв рішення про переведення усіх клієнтів які користуються кредитними картками на пільгові умови з 1 березня до 1 червня 2022 року. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів.
Зверніть увагу, що нові умови поширюються на всі договори по кредитним карткам в т.ч. і ті, які станом на 01.03.2022 року мали прострочення зобов´язань терміном до 90 днів включно.
На жаль, кредитні канікули не надаються клієнтам з простроченням понад 90 днів на 01.03.22, тому ваш договір не підпадає під пільгові умови погашення заборгованості.
Не варто забувати, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні вам нових кредитів
Комментарии (12)
Безосновательно ПриватБанк отказывается предоставлять услуги.
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб розглянути його якомога скоріше.
Комментарии (11)
Не видають валюту при замовленні готівки
Вибачте за можливі незручності. Наші фахівці вже проводять перевірку стосовно вашої ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
Комментарии (2)
ПриватБанк разорвал договор в одностороннем порядке
В отделении сказали, что восстановиться как клиент у них в банке больше невозможно. Заполнил заяву, деньги перевели на другой банк (даже без комиссий), и попрощались, сказав что они больше ничего сделать не могут порекомендовали звонить на горячую линию. Там так же ответили, что больше я не могу быть их клиентом и попрощались.
Да, я знаю, что банк в праве разрывать договор в одностороннем порядке, но то как это было сделано действительно отвратительно, ни просьб предоставить квитанции или назначение переводов, просто в один момент разорвали договор с клиентом, который 9 лет обслуживался у них.
Две звезды только за 9 лет беспроблемного обслуживания и быстрый перевод средств на другой банк после блокировки.
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, Ваше обслуговування у банку обмежене.
Комментарии (4)
Не выплачены 6500, прошло более 3-х недель
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Якщо в додатку «Дія» статус вашої заявки на отримання допомоги схвалений, то чекайте зарахування.
Написать комментарий
комиссии приветбанка на ровном месте
Так, для меня стало удивлением новшество комиссии в 1% при отправке платежей через пайпал. Банк вдруг подумал, что теперь это стоит денег. Причем очевидно, что ничего нового не появилось — деньги как и ранее списываются платежной системой с дебетовой карты.
Что наиболее странное — при возврате суммы банк считает, что он операцию провел, поэтому комиссию не возвращает.
Так платежные системы и западные банк не работают, это своя такая модифицированная логика капитализма «по-украински». Для западных банков и платежных систем типично возвращать комиссии при возврате платежей.
Принцип простой — если услуга не предоставлена, то и комиссий нет. А она явно не предоставлена — ведь деньги вернулись назад.
Мало того, в том виде, в котором банк взымает тарифы — не соответствет самим тарифам, опубликованным с 14 аперля
https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
Комісія за надсилання міжнародних переказів на сторонніх сервісах (Wise, TransferGo, PayPal та інші) 1%
Если я отправляю человеку в украине со своей карты приватбанка через пайпал на баланс украинского аккаунта — то логично, что это международным переводом не является. Но это, сами понимаете, никого не интересует.
Ну и самое прекрасное — приветбанк имеет неснижаемую сумму. Суппорт то показывает на строку
На картку будь-якого банку України (P2P) (и пофиг, что вы не между банками)
то на Комісія за надсилання міжнародних переказів на сторонніх сервісах (Wise, TransferGo, PayPal та інші) (и пофиг, что перевеод не международный)
Типа, мы комиссии списываем, а вы уже по суммам сами подгоняйте за что мы там списали. А если вы увидели обдираловку и решили отказаться от услуги — то поифиг, что вы вернули платеж, мы вам уже какой-то сервис предоставили. И пофиг, что-то, что мы написали в тарифах не соответствует тому, за что содрали.
Мы ведь банк, ану-ка выскреби у нас деньги назад.
Мне это напомнило тариф, который был в приветбанке лет 15 назад за «непогашенные смски».
Типа мы вам прислали смс на авторизацию в системе. Не важно, что через пол часа, вы должны были авторизоваться не позже 2−3 минут. Вы сами виноваты. И сами виноваты, что сделали это несколько раз. По 50 копеек за «непогашенную» смску пожалуйста.
А без смски мы вам зайти не дадим.
Вот такая вот игра в одни ворота.
А еще удивляет упорство суппорта — люди не реагируют на то, что их придуманные тарифы не соответствуют здравому смыслу, мировам практикам, отсутствующей услуге и вообще тому, что они сами написали.
Это очень сильно отличает бизнес в Украине и в мире, в сша, в частности.
Дійсно, комісія за надсилання міжнародних переказів на сторонніх сервісах (Wise, TransferGo, PayPal та інші) становить 1% за рахунок власних коштів та 1%+3% за рахунок кредитних коштів.
Всі дані про комісії за переказ на картки інших банків з урахуванням комісії картки за посиланням:
https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke. Якщо платіж було проведено успішно — це означає, що банк виконав ваше доручення, тому комісія при скасуванні переказу не повертається.
Окремо приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми обов’язково проведемо бесіду з операторами для покращення якості обслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Утаємничене знімання Приватбанком «другої комісії» + відсутність бажання вирішити ситуацію.
Зробив платіж за реквізитами (на рахунок в Приватбанку). Розумів, що можлива комісія за використання кредитного ліміту.
На етапі підтвердження платежу з картки є інформація, цитую:
З картки
* 0000 Універсальна Gold, кредитні канікули 2022
Комісія до 3% у разі оплати за рахунок кредитного ліміту
Комісія 3 UAH
До зарахування *4 999 UAH
Разом до сплати *5 002 UAH
Відповідно до поданої інформації на етапі підтвердження платежу (комісія чи окремий тариф не вказано) та відсутності інформації в посиланні «Регламент і тарифи» на сторінці підтвердження платежу я підтвердив списання суми з комісією 3 грн (є фотопідтвердження).
Знято суму комісії в декілька сот раз більшу і не повідомлену мені (!!!) при проведенні платежу. Остаточну суму «зняття» з рахунку побачив ПІСЛЯ проведення платежу вже у виписці.
Спроба швидко додзвонитися до банку по 3700 — не з'єдналося з оператором по вині банку (запис розмови є).
Спроби вирішити шляхом переговорів не привели до результату — отримав аргументи Оператора що «то інша комісія, що вказана в іншому місці і вона „просто не відобразилася“» (запис є).
Але мені повідомили конкретну суму комісії! А «другу» комісію приховали і використовують виключно як виправдання.
Мої прохання надати контакти уповноважених на вирішення питання осіб вперто ігноруються.
При здійснені даного виду платежів за використання кредитних коштів стягується комісія картки у розмірі 3 %, про що ви написали у відгуці, скопіювавши попередження при оплаті.
Інформація про тарифи знаходиться у публічному доступі та ознайомитися з нею ви завжди можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
У випадку додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (9)
Працівники Приват банка 24 ,проспект Волі 35
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Оплата в интернете.
За что получил отказ и нету возможности вовсе перевести.
Раньше было лучше удобрей и проще.
Не понимаю зачем такие ограничения?
Проведення операцій у період воєнного стану вимагає додаткової уваги, особливо щодо нестандартних операцій для української фінансової системи як quasi cash та інших операцій за участю криптобірж. Банк зобов´язаний застосовувати ризик-орієнтований підхід та вживати відповідні заходи щодо управління ризиками у спосіб та в обсязі, що забезпечують мінімізацію таких ризиків згідно діючого законодавства. Зважаючи на це операції з криптобіржами на даний момент обмежені.
Комментарии (3)
Изменение статуса заявки в ДIЯ
Дія – технічний адміністратор послуги. Зміна статусу в додатку Дія проводиться не банком.
ПриватБанк зараховує кошти на картку, як тільки вони надходять на рахунки банку.
Комментарии (6)
6500 не получил, прошло 20 дней!
У випадку якщо написано «кошти зараховано» — потрібно очікувати зарахування. Є невелика затримка у виплаті через навантаження на систему ДІЯ та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, радимо очікувати зарахування.
Комментарии (1)