×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Все курсы банка |
Навязывание кредита
Блокування картки не означає її закриття. Якщо ви заблокувати картку, рахунок залишається активним і банк продовжує його обслуговувати.
Важливо зазначити, що таким повідомленням в Приват24 банк не нав'язує користування карткою або кредитним лімітом, а лише має на меті ознайомити вас із вже діючими умовами договору по картці Універсальна. Підписавши даний документ в Приват24 ви підтверджуєте своє ознайомлення з діючими умовами по картці. Дане ознайомлення не є зміною в умовах або підвищенням кредитного ліміту. Картка Універсальна передбачає можливість встановлення кредитного ліміту тому в умовах по даному типу карток прописані тарифи і умови користування кредитними коштами. Якщо на картці встановлено кредитний ліміт його можна зменшити в пару кліків через Приват24.
Якщо ви подасте заявку на закриття картки Універсальна і всіх карток прив'язаних до її рахунку, Картка для виплат залишиться діючою, адже вона має свій окремий рахунок. Щоб була закрита також і Картка для виплат має бути окрема заявка саме по цій картці.
Комментарии (2)
Знято гроші
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити інформацію. Радимо власнику картки звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Написать комментарий
ПриватБанк не перестає дивувати
Банк не може знати з якої картки ви хотіли б, або навпаки, не хотіли б провести операцію і саме тому на етапі створення платежу можна обрати ту картку, з якої ви бажаєте його провести.
При цьому, перед відправкою коштів клієнту необхідно підтвердити операцію. Таким чином клієнт дає доручення банку провести платіж з тої картки, яка була обрана при його створенні.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Комментарии (5)
Списали деньги за непонятно что во время войны.
Виходячи з відгуку мова йде про погашення суми, яка була судовим збором. Така ситуація могла виникнути, якщо раніше банк був вимушений звернутись до суду через тривале непогашення заборгованості у визначені кредитним договором строки. Для уточнення суми заборгованості або інших питань ви можете звернутись через авторизовані канали, наприклад, в онлайн підтримку на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Комментарии (1)
Присвоили деньги себе
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написать комментарий
Неможливо зняти готівку по замовленню з 18.04
З 18 квітня маю замовлення на видачу готівки в євро та не маю жодного результату чи зворотнього зв’язку. Кожного дня замовлення просто переноситься на наступний день.
В регіоні давно не ведуться бойові дії, всі та все працює в штатному режимі під українськими прапорами.
То чи ви просто перестали обслуговувати такі замовлення?
Бо ж маю 10 днів марних очікувань без розуміння, а скільки ще чекати!
Дякую!
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Окрема велика подяка керівнику відділення м. Суми, вул. Горького 5А Вікторії Володимирівні - за компетентність, зворотній зв’язок, щирість та емпатію до своїх клієнтів!!! Питання вирішене :)
Комментарии (1)
Отжали у ребенка средства со счета БонусПлюс
Якщо ви не бажаєте, щоб кошти було переведено на рахунок ЗСУ, ви можете витратити кошти в мережі магазинів Бонус+ до 30.04.2022.
https://bonus.privatbank.ua/ua
Комментарии (8)
Ошибка в Приват24 в течении месяца. «Сервис временно не работает. Попробуйте позже. »
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (2)
Второй раз за месяц пропадают деньги.
Я давно пользуюсь приватом, платинум карта и всегда все было ок.
Примерно 2 недели назад у меня на карте было 25 т, я просыпаюсь, а на карте 2 т (В остатке показывает 25 т, а пользоваться могу только 2т), мне сказали, что это сбой и некорректно отображается баланс и скоро пофиксят проблему
и да, я переждал и через 7 часов у меня появились мои деньги.
Я подумал, что это уже все проблемы подобных не будет.
Сейчас уже с 24 числа у меня точно такая же проблема, только я жду уже не 7 часов, а несколько дней чтобы пользоваться СВОИМИ деньгами, никаких кредитных лимитов, ничего.
У меня просто пропали мои деньги, я делал заявки, много раз звонил, но ничего не помагает, сотрудники ссылаются на сбой 23 числа.
Сейчас не простое время, я спрашиваю, а что если мне срочно нужны будут деньги, мои деньги? — ответ «мы не можем ничего сделать»
Уже просто нет терпения ждать, слушать про какой-то сбой, когда у тебя просто исчезают деньги, невозможно их снять, перекинуть НИЧЕГО, они отображаются только в остатке и все, а мне дальше говорят подожди 11 дней они вернуться, а на мой же вопрос о том, что мне делать если мне срочно нужны будут деньги, тем более в такое время — ответ один -мы ничего не сможем сделать.
Вообщем такого я никогда ещё не видел.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (1)
Сюрприз! анонсированные кредитные каникулы — ложь!
В условиях когда у нас ракеты под окном взрываются, вместо официально! обещанных 0,00***% по кредитке — начислили 1.7%, оказывается что мошеннические действия можно проводить вполне открыто и ничем за это не поплатиться («Я хозяин своего слова. Дал слово — взял обратно»)!
АЛЛО МАРОДЕРЫ!!! то что в Киеве тихо, не значит что война закончилась!!!
PS: Людям же под обстрелами срочно нужно пополнить свои карты, т.к. если война вас не загонит в гроб, то это сделает ГОСУДАРСТВЕННЫЙ!!! банк.
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Комментарии (3)
До свидания, Приват!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (1)
Спасибо за качественное обслуживание
к уже существующей КДВ МПС VISA, но после 24.02.2022 Приватбанк
несколько ограничил функционал системы Приват24 и поэтому мне
не удалось выпустить виртуальную (Digital) КДВ и «повязать»
её к уже существующей КДВ. Пришлось заглянуть в ближайшее
работающее отделение Приватбанка по адресу:
Киев, ул. Саксаганского, 61/17
Как оказалось, у экономистов отделений функционал привязки
дополнительных карт к уже существующим тоже сильно ограничен,
но совместными усилиями с экономистами отделения было найдено
работающее решение — мне выдали неактивированную КДВ, да ещё
и поискали с максимальным сроком действия, а затем довольно
подробно объяснили порядок её привязки к действующей КДВ.
Добравшись домой, включил ноутбук, зашёл в вэб-версию Приват24
и выполнил все действия, которые мне посоветовали сотрудники
VIP-центра Приватбанка.
Через пять минут новая карта была активирована и «подвязана»
к уже существующей. Я получил собственно, то что хотел.
К сожалению, я не запомнил имён этих прекрасных специалистов.
Поэтому, без преувеличения, скажу спасибо всем сотрудникам
VIP-центра Приватбанка на Саксаганского.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримували тільки найкращий сервіс :)
Дякуємо, що ви з нами!
Комментарии (1)
Невозможно распоряжаться собственными средствами
Никакой публичной информации об этих ограничениях от банка на сайте: ни в новостях, ни в тарифах. Никаких уведомлений в приложение, или куда либо в другие каналы связи. Поддержка говорит, что они являются достоверным (и единственным) источником информации, а сайт не обновляют потому что война. И вообще ничего не говорят, потому что война. При этом в ответы поддержки с течением диалога начинают сначала противоречить сами себе, потом превращаются вовсе в бессвязные предложения.
На всякий случай, приведу цитату из того самого постановления:
9.1 на суму в еквіваленті до 100 000 гривень уключно на календарний місяць з усіх рахунків фізичної особи — клієнта банку, відкритих у національній валюті, переказів на рахунки фізичних осіб із використанням реквізитів електронних платіжних засобів платника та отримувача (p2p-переказів), які ініційовані за допомогою системи дистанційного обслуговування банку або платіжного застосунку банку;
Ищем новый банк, опасаемся проснуться без средств к существованию.
Проведення операцій у період воєнного стану вимагає додаткової уваги. Банк зобов´язаний застосовувати ризик-орієнтований підхід та вживати відповідні заходи для мінімізації таких ризиків згідно з чинним законодавством. Наразі максимальна сума за такими операціями становить 30000 грн/місяць.
Комментарии (2)
Про сервіс
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців, за результатами перевірки вам зателефонує наш співробітник.
Комментарии (1)
Покупки через paypal.
P. S. В других банках платёж прошёл без проблем! В общем, извините за мой французский, сервис отстой!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (1)
не могу снять со счета деньги
и это В ОДЕССЕ…
Ув Приват, мне нужены мои деньги, в этот раз заказал всего 1500 и на через день.
Пожалуйста поспособствуйте чтобы 28-го нашлась 1500$ к выдаче. Это уже даже не смешно.
Приносимо вибачення за можливі незручності. Наші фахівці вже перевіряють дану ситуацію, за результатом перевірки ви будете сповіщені.
Написать комментарий
Ограничение доступа к посещению сейфовой ячейки
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців, за результатами перевірки вам зателефонує наш співробітник.
Комментарии (2)
Зауваження до організації
Із позитивного — кредитний ліміт із початку війни не знижували, картки залишаються функціональними, підтримка — працює, курс валюти не виставляли у 40 гривень, як деякі банки.
Але є і аспекти, які дещо засмучують.
Інформування клієнтів, наприклад, не витримує ніякої критики. Перше — кредитні канікули. Самі пообіцяли їх до червня, до кінця березня система відображала, що відсотки за кредиткою будуть нульові. Але в квітні, не попередивши, почали нараховувати відсотки (хай і за зниженою ставкою). Сповіщення про це прийшло лише 4-ого квітня, 6 числа написала персональний банкір. Не питання, банк має повне право нараховувати відсотки, але чому було вводити в оману розсилкою про кредитні канікули до останнього? Далі — посередині місяця від банку приходить сповіщення, «ви завжди вчасно платили все по карті, тому якщо до 25 квітня ви виведете картку в нуль, ми спочатку спишемо відсотки за користування, а потім повернемо вам списані кошти в наступному місяці…» З одного боку — банк вчинив добре, виправив претензію до себе. Але знову ж — нащо списувати, щоб потім повернути??? Невже ще у березні не можна було поставити інформацію, що відсотки нарахуємо, якщо ви не погасите заборгованість до 25 квітня? Картку в нуль я вивів. От тепер сподіваюсь, що і банк обіцянку на рахунок зняття, а потім повернення списаних відсотків таки виконає, а не вчергове змінить правила.
Друге зауваження. Я є користувачем преміум картки World Elite. В березні уточнив у банкіра, чи буде списуватися плата за пакет за березень. Бо об'єктивно, складно виконати умови для безкоштовного використання картки, коли через війну нічого толком в країні не працює. І знову ж таки, через війну преміальних сервісів, по суті, теж немає. Персональний банкір сказала, що, згідно рішення банку плата списуватися не буде. Натомість сьогодні, 26 квітня банк таки зняв плату за пакет за березень (хоча у виписці пише за 4 місяць, тобто квітень). Банкір сказала, що не мали нічого списувати, відправила заявку — чекає відповіді. Я не здивуюсь, якщо її так само дезінформували, бо до цього ніколи неточної інформації від неї не було.
Знову ж таки — я би не мав претензій, якби банк зразу чітко повідомив — ми залишаємо в силі всі платежі, які були раніше, умови попри війну лишаються тими ж, що і були. Так, це десь жорстко, але можна зрозуміти, на що розраховувати. Можливо, я б тимчасово змінив би пакет на інший на час війни.
Я розумію, що всі ми пристосовуємося до нових реалій, які вимагають швидких змін, але все ж таки про ці зміни треба попереджати завчасно, а не заднім числом. І впроваджувати їх так, аби клієнт чітко розумів, чого йому чекати. Тобто, по суті, це недоліки організаційного характеру, але які також псують установі імідж. Буду радий, якщо банк це врахує у майбутньому. Тоді з радістю виставлю 5 зірок.
Вдячні Вам за відгук.
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
Вашу ситуацію вже розглядають наші профільні фахівці, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Мошенничество
Также требую Приват Банк разблокировать мне вход в приват24, мои карты и вернуть деньги.
Свиридова Виктория Александровна 26.04.2022
11minut25@gmail.com
ПриватБанк не співпрацює з шахраями, а навпаки веде активну боротьбу з протизаконними діями недобросовісних осіб, в той же час і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Виплати для ВПО можуть отримати люди, які вимушено покинули домівки, але перебувають в Україні. Під виплату підпадають такі області: Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Запорізька, Київська, м. Київ, Луганська, Миколаївська, Одеська, Сумська, Харківська, Херсонська, Чернігівська.
У випадку, коли до нас надходить від клієнта сигнал про передачу даних та компрометацію карток — ми приймаємо усі міри, щоб убезпечити його від подальших фінансових втрат, в тому числі блокуємо картки.
З боку банку є можливість оскаржити лише ті списання, які відповідають правилам міжнародних платіжних систем, і згідно цих правил дані платежі не підлягають оспорюванню, так як банк виконав доручення і успішно провів оплати з картки на картку.
Для подальшого врегулювання ситуації, радимо вам звернутися до правоохоронних органів та в банк-отримувача коштів.
До речі, ось тут є декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Окремо приносимо вибачення, що після звернення в нашу підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з нашим оператором для покращення якості обслуговування.
Для відновлення доступу до ваших коштів просимо звернутися в чат повторно, де наші фахівці з радістю допоможуть… У випадку, якщо у вас виникнуть труднощі чи додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам про це в приватних повідомленнях.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (13)
Банк під час воєнного стану грабує людей
Мій чоловік моряк і на його утриманні знаходяться дві жінки поважного віку (мати 82 роки і теща 72 роки), я — дружина з інвалідністтю (потребую систематичного лікування) і неповнолітня дочка-студентка. Ми не отримували коштів з січня 2022. Живємо у борг, ще оплачювали лікування онкохворому брату по мужу і потім — поховання. Це дуже велечезні кошти!!! І велечезні борги!!!
Роботодавець знаходится у Греціі, а юредична адреса в Ліберіі. 14.04.22 надійшли кошти у систему банку в сумі 7241,70$ США. Про це мені повідомив оператор колл центру SWIFT переказів. Но мені кошти не дадут, так як вони пришли з Ліберіі і іх арештували. Квітанцію переказа я не бачила і мені не хто не хоче допомогти. Я всі ці дні пишу, дзоню, прошу банк повернути мені кошти, бо це единий наш дохід і можливось ЖИТИ!!!
Роботадавець надіслал копію квітанціі, банк відправник Євробант Греція, банк корреспондент Нью- Йорк, а мені Приват розказує що гроші з Африки. І по постанові НБУ не зароховуются. А сьогодня я ще узнала що переказ не можно повернути і банк залишив собі НАШІ кошти. ЦЕ ПОГРОБУВАННЯ ГРАМАДЯН КРАЇНИ У ТАКИЙ ТЯЖКИЙ ЧАС!!! Я у відчаї, не знаю як і за що далі жити, як мені віддавати борг.
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Ваше питання було детально розглянуто профільними фахівцями і за результатом надано офіційну відповідь на ваше звернення.
Комментарии (2)