Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Marusya56 17 марта 2022, 16:20
С 4 ого марта сделали перевод по системе свифт на мою карту. И тишина. Помогите разобраться!
Приватбанк
Ответ банка
17 марта 2022, 17:31
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення даних переказу та перевірки інформації.
Проблема решена
sirq 17 марта 2022, 14:53
Маю у приватбанку два страхових поліса. Страхування здоров’я та від нещасного випадку. Стався випадок, залишив заявку у выддыленны приватбанку. Пройшло 3 дні, зі страхової компанії так і не перезвонили. оли звернувся до страхової ARX, то мені сказали, що мого полісу взагалі у базі немає, також спробували знайти мене за індифікаційним номером, так само не змогли!!! Фантично Приват щось мутить, а страхові ніякого відношення не мають. Не ведіться на цей развод!!! 15.03.22 трапилась травма, майже цілий рік платив страхові внески і така ситуація!!!
Приватбанк
Ответ банка
17 марта 2022, 16:29
Добрий день!
На жаль, фахівці страхової не змогли додзвонитись на ваш номер, котрий ви вказували в банку. З вами повторно спробують зв'язатись для надання інформації по вашій заявці.
Договір страхування активний і страхова компанія на його основі розглянула вашу заявку про настання страхового випадку. Рішення за заявкою вам нададуть фахівці, коли зв'яжуться, а також ви можете його переглянути в своєму Приват24 в меню «Сервіси» — «Страхування» — «Інші послуги» — «Причини відмов» — «Історія заявок по страхових подіях».
Вчора намагалась зняти кошти зі своеї зарплатної карти альфа банку. Раніше через банкомати зняття було без комісії, зараз вирішили що саме час нажитись на людях, та зняття можливе лише через кассу з комією з 2000 грн = 60 грн. Це перемога! Ваш банк і до цього займався обдираловом людей, але в період війни це мародерство!!!
Приватбанк
Ответ банка
16 марта 2022, 10:26
Добрий день!
Зі сторони ПриватБанку не було запроваджено нових комісій для операцій зняття готівки в банкоматах та касах ПриватБанку з карток інших Українських банків. Як і раніше, в банкоматах ПриватБанку можна знімати готівку з карток інших Українських банків без додаткової комісії з нашої сторони( можлива комісія банку, який видав картку). В касі діє комісія 3% при знятті з картки іншого банку, у разі зняття готівки з картки ПриватБанку комісія відсутня. Ви також можете скористатись банкоматом або послугами каси того банку, який видав картку.
Valeriy23 15 марта 2022, 20:17
Просьба к представителю Приватбанка, донести до руководства.
В ряде торговых точках, есть возможность получить наличные средства с карт, но минимальная сумма снятия, через терминал Приватбанка, почему-то составляет 500грн.
К тому же, в банкоматах Приватбанка, в которые загружаются наличные, в основном купюры 500, 1000грн.
Огромная просьба уменьшить данную сумму до 50−100грн., не у всех, в такое время есть на карте 500грн.
Приватбанк
Ответ банка
16 марта 2022, 10:15
Добрий день!
За сервісом «Готівка на касі» мінімальна сума яку можна зняти готівкою — 1 грн. Максимальна ж сума становить 6 000 грн на одну транзакцію/купівлю.
Що ж до інкасації банкоматів, ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Ми враховуємо розташування банкомату та регіон, а також аналізуємо попит клієнтів на готівку в тому чи іншому банкоматі та виходячи з цього приймається рішення про номінал купюр, який буде найбільш затребуваний в конкретному банкоматі.
Анна hd 15 марта 2022, 19:44
Ответ из двух отдельных частей.
Первая часть — Надані документи не є підтвердженням резиденства іншої країни. Когда пишется это предложение то определенно должно быть понимание что является підтвердженням резиденства іншої країни.

И вторая часть предложения-
Внутрішні документи інших країн не є документами для ідентифікації в Україні.

Внутренние документы других стран подданным или резидентом которых является гражданин обязаны признаваться как минимум согласно Гаагской конвенции от 5 октября 1961 года — это международный договор, который отменяет легализацию иностранных официальных документов, но при этом подвергает их упрощенной легализации — апостиль на документах.

И в третьих не принятие этих иностранных документов (уже апостилированных) это нарушение п. 10 договора между банком и клиентом когда последний обязан передать обновленные документы при их изменении.

Вас проклинают все белорусы аутсорсеры и граждане РФ которые имеют резиденство как в Украине так и в других странах которые по каких то объективным ранее причинам имели деловые или семейные отношения и счёт в Украине и последняя заблокировала деньги обычным гражданам (даже не резидентам РФ и белорусии, даже резидентам Украины!!!). Так может поступить только крайне отсталая страна в мире, типа как Сомалиленд где нет никакого права вообще. Но Украина? Это правда войдёт в историю.
Более того, мною создан сайт сайт с форумом для того чтобы это отразилось в истории как скам Epayments. Я уверен что больше никто из нерезидентов не будет хранить там даже корпоративный операционный баланс…
Приватбанк
Ответ банка
15 марта 2022, 20:27
Вітаємо!
Спробуйте, будь ласка, повторити додання документів.
panaceya 15 марта 2022, 14:48
Я выполнаю роль разработчика, поступило ТЗ — разработать сайт для сборка средст для гумантирной помощи (как можно быстрее). Заказчик захотел Liqpay, но выходит так, что я, как разрабочик не могу тестировать платёжный сервис, потому что система в ТЕСТОВОМ режиме требует счета. Поддержка ничего не захотела помогать — закрывает чат.

Документация по API скудная, часто ссылки ведут на страницу 404 (в оснвном google docs/drive).

И с этими проблемами я столкнулся уже сразу, что будет дальше?

Я не рекомендую использовать LiqPay для приёма платежей.
Приватбанк
Ответ банка
15 марта 2022, 17:54
Вітаємо.
Для тестування через API використовуйте ключі з приставкою sandbox_, які доступні в меню 'Налаштування — API'.
Номера карток для тесту доступні за посиланням https://www.liqpay.ua/documentation/api/sandbox
Термін дії та CVV підходить будь-який.
Обов`язково перевіримо консультацію оператора, що була надана вам, для цього додатково написали вам в приватні повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
qwertgfdsaqwert 15 марта 2022, 2:13
Девушка не захотела говорить со мной на русском языке, а только по украинске я ее плохо понел вопрос не решен. житель Днепра. У нас пол Украины говорит не на украинском и почему я буду клиент вашего банка пользуются переводчиком что бы понять что говорит сотрудник Государственного банка… не профессионализм.
Приватбанк
Ответ банка
15 марта 2022, 11:51
Вітаємо!
Яна віртуальний помічник, котрий допомагає з'єднатись з потрібним оператором і це дозволяє максимально скоротити час очікування. У разі виникнення непорозумінь, для з'єднання з оператором в зазначеній ситуації вам просто достатньо перефразувати питання. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку або в мобільному застосунку.
Проблема решена
Alina1905 14 марта 2022, 17:00
10-го березня мені було надіслано кошти з Португалії через прокляту систему Western Union, отримати через приват 24 не змогли, переказ заблокували, на гарячій лінії внятного нічого не пояснили.На наступний день звернулись у відділення там також не видали кошти і сказали набрати 3700, набрали там сказали що потрібно звернутись у чат-бот в додатку, звернулись-надали все що там запросили.Результат- вже 5-й день не можу отримати свої кошти, на сайті проклятущого вестерн юніона вказано що в разі проблем дзвонити за номером 3700, але і тут допомоги не дочекаєшся ніхто нічого не знає і кажуть очікувати, чого очікувати??? другого пришестя Ісуса Христа??? Як в такий складний час для держави, державний банк клав на все і покриває шахраїв з вестерн юніона які не законно блокують перекази і не віддають людям гроші.
Приватбанк
Ответ банка
14 марта 2022, 18:53
Добрий вечір!
Ми вже надіслали запит в систему Western Union та робимо все можливе, щоб ваше питання було вирішене якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
AGROLADY 14 марта 2022, 15:50
Добрый день. Я гражданка РБ живу и официально работаю в Украине уже 7 лет.
Имею временный вид на жительство на основании трудоустройства.
И когда началась война ПриватБанк блокирует мою карточку для выплат.
Раз я беларуска мне не надо кушать?
Понимаю когда блокируют переводы в страны агрессоры. Но я живу в Украине и болею за Украину, и тысячи белорусов которые воюют на стороне Украины.
А вы лишаете средств к существованию
Приватбанк
Ответ банка
14 марта 2022, 17:22
Вітаємо.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Згідно Постанови НБУ від 24.02.2022 №18 (зі змінами) банк запроваджує масштабні обмеження, що передбачають також зупинення здійснення банками видаткових операцій за рахунками резидентів держави, що здійснила збройну агресію проти України (є резидентами Російської Федерації або Республіки Білорусь).
Наразі у Постанові НБУ не визначено термін, на який запроваджуються обмеження. Обмеження будуть діяти до моменту отримання особових розпоряджень НБУ.
Доброго дня! В столь трудное время для страны почему в тихих точках Украины (Ровенская область, г. Вараш) банк устанавливает себе рабочий день с 9 до 16? При этом нигде не прописывается что есть часы обеда. Говорят у них в военное время скользящий график. У нас на предприятии рабочий день с 8 до 17. Пошла во время своего обеда с 12 до 13. Остояла очередь и тут перед моим носом закрывают окошко с фразой «у меня обед и буду через час «, про который нигде в объявлениях не прописано. Обратилась к управляющей, почему не прописано точное время работы банка? Она сидя на мягком стульчикеи в теплом помещении, ответила что они работают в условиях трудного времени и у нас военный стан. Да ну? На улице при этом стояло человек с 20 только в кассу. Интересно как-то, банкоматы не работают, наличку не завозят, терминалы тоже в мёртвом состочнии.
Приватбанк
Ответ банка
14 марта 2022, 15:30
Добрий день!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, у відділеннях час роботи може бути змінено залежно від ситуації у регіоні. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map, де ви можете, також, побачити завантаженість відділення та зарання розрахувати свій час.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Повідомити, в якому банкоматі наразі є кошти, на жаль, немає можливості. Хочемо підказати, що зняти готівку до 6000 грн на 1 чек ви можете і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму.
Сервіс зняття готівки працює по всій мережі магазинів в різних містах: Сільпо, Fozzy Group, Клевер Сторс, Аптеки 911.
Працює не по всій мережі, але географія постійно розширюється: Варус, Подорожник, Мед Сервис, АНЦ, Новус, Апельмон, Розетка
Кількість магазинів регулярно збільшується.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olga2345123 14 марта 2022, 13:35
разводят людей пишут. Ломают страницы в соц сетях и просят помощи якобы для больного ребенка. 4149510023595954 ip адрес со Львова
Приватбанк
Ответ банка
14 марта 2022, 14:31
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Проблема решена
baskos 14 марта 2022, 11:30
Чому з першого березня нараховуються відсотки по кредитній картці? Було заявлено що з першого числа відсотки по крединтій картці не будуть нараховуватиь 90 днів, а в мене нараховуються як і до цього.
Приватбанк
Ответ банка
14 марта 2022, 13:24
Вітаємо!
З турботою про кожного нашого клієнта в цей час ПриватБанк прийняв рішення про переведення усіх клієнтів які користуються кредитними картками на пільгові умови з 1 березня до 1 червня 2022 року. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів. Додатково, протягом березня, клієнтам встановлюється відсоткова ставка за кредитом у розмірі 0,00001% на місяць (тобто без нарахувань %).
Переведення клієнтів відбувається поетапно. Інформацію про пільгове обслуговування ви зможете переглянути в Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
GerbertWells 12 марта 2022, 23:54
Про ПРИВАТ БАНК.
Ребят, немного инфы о самом большом гос. банке в стране.

Только благодаря решению правительства (https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zabezpechennya-zdijsnennya-rozrahunkiv-naselennya-v-umovah-voyennogo-stanu-198-) вчера я наконец забрал в наличку свои деньги у Привата, которые были заблокированы там с осени 2019 года.

Коротко история была такой:

1. ДВС в 2019 году по липовому долгу по ВП арестовывает ПОЛНОСТЬЮ счет в ПРИВАТЕ и ещё 17 банках Украины. Далее было несколько выиграных у ДВС судов о незаконности и долга, и арестов, все — в мою пользу.
2. Пока счёт был под арестом заканчиваются сроки карт. Доступ к аккаунту Привата утрачен. Валидная информация о причинах отсутствия доступа — не предоставляется. Обращения в банк и НБУ особо ничего не дают.
3. ДВС несколько лет накидывает аресты на разные СУММЫ по другим ВП в Приватбанк и другие банки, подключённые к АСВП, Приват же блокирует то — сумму, то — ВЕСЬ СЧЁТ. Обращения о незаконной блокировке доступа к счету и остаткам сумм — безрезультатны.
5. ДВС в 2021 году снимает арест на весь счёт по решению суда. Приватбанк доступ не восстанавливает. Остаток суммы не отдаёт. На просьбы документально обосновать отказ в обслуживании — посылает в ДВС. Хотя ДВС счёт больше не арестовывала.
6. Многократно отправленные ДВС в АСВП аресты сумм по одним и тем же ВП приводят к сложению и блокировке бОльших сумм арестов, чем стягивается ДВС.
7. После принятия решения Премьером о снятии арестов ДВС с банковских счетов, банк более недели не выполнял данное решение.
8. В конце концов, после снятия арестов с сумм и СЧЕТА, доступ к аккаунту Приват24 был восстановлен даже без визита в отделение для перевыпуска карты, о необходимости чего мне рассказывали 2 года в банке, но так и не сделали, так как — арестован банком был СЧЁТ! (вместо сумм).
Оператор-парень, проверив все мои данные, восстановил мне доступ по фин. номеру телефона, заменив и сообщив мне пароль.
9. Просмотрев историю по карте в Приват24, могу уверенно сказать, что именно Приват незаконно блочил мне годами доступ к моим деньгам, ссылаясь на аресты ДВС.
10. Карта была перевыпущена на виртуальную и наличка снята на кассе супермаркета при покупке продуктов.

Подытоживая. Наш найкрупнейший, государственный говнобанк ПАТ АБ ПРИВАТБАНК — это та структура, что в связке с госорганами в условиях цифрового концлагеря, ударит своего клиента в спину и будет ложить на его права, Законы, здравый смысл и мораль. И все это — за наши с вами деньги.

Итоговый совет:
Забирайте из Приватбанка ваши деньги, закрывайте в нем счета. Фрагментируйте ваши деньги и виды банковских услуг между разными банковскими структурами, выберите себе банк поменьше, частный и не подключённый к АСВП, благо банков в Украине — пруд пруди, а фонд гарантирования вкладов физлиц распространяется — на все банки.
Приватбанк
Ответ банка
13 марта 2022, 11:22
Добрий день!
Інформація у відгуці свідчить про те, що до банку надійшов лист від виконавця з вимогою блокування карток.
Банк не може ігнорувати вимоги чинного законодавства України.
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн. Зараз проходить централізоване зняття. До отримання даного роз'яснення банк мав підстави зняти обмеження з рахунків при надходженні відповідної постанови від виконавця. Якщо раніше питання зняття арешту було вирішено та до банку не було відправлено лист про зняття арешту, на підставі якого могли б бути розблоковані рахунки, необхідно було звертатись до виконавця.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Минфин
Ответ администратора
15 марта 2022, 17:58
Отзыв засчитан (на 15.03.2022).
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
DmytroH 12 марта 2022, 11:17
компанія відправила зарплату 24 лютого через swift платіж — грошей досі нема. в кол центрі кажуть — ми не знаємо де ваші гроші чекайте на відповідь
інвойс чек та swift protocol було надано але грошей так і нема
Приватбанк
Ответ банка
12 марта 2022, 12:34
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей платежу та перевірки інформації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ioi674 11 марта 2022, 19:06
Оплата карткою Visa/MasterCard 5363542012939766 — приватбанк не заблокировал!
Сума 3000.00 грн. Карта 5363542012939766 Бугаєнко В. О.
Приватбанк
Ответ банка
11 марта 2022, 20:21
Добрий вечір!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Проблема решена
Danilporoh 11 марта 2022, 18:59
Я понимаю, что война и проблемы могут возникнут. Был положительный баланс по дебетовой карте. Баланс 800 грн, «с копейками». Снииаю в банкомате через qr код. Со счета деньги списали, банкомат выдал ошибку. Ну что, бывает. Пишу в поддержку, оформили заявку на возврат. Два дня деньги вернули. После провел пару оплат в магазине, оплатил переводом интернет. По выписке остается 74 грн. (Последняя операция по карте). Через пару дней захожу в приложение балан минус 291 грн. Я в выписку, баланс 74 как и было. Ну думаю рашисты мешают банку работать. Пишу в поддержу, мне да все ок, это связано с неправильной работой терминалов. Сутки все обновится и будет хорошо. Сегодня смотрю выписку, а там везде минуса идут. Звоню в банк, а мне все правильно, смотри выписку. Знать ничего не знаем, овердрав. Вы должник. Хотите что-то доказать, надо было делать скриншоты. Никто разбератся не хочет. Вот такой народный банк. Не дай Бог вам с ним дело иметь.
Приватбанк
Ответ банка
11 марта 2022, 20:18
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
aveotuk 11 марта 2022, 14:34
Добрый день уже более полугода ваш банк удерживает автомобиль который мною уже как пол года выплачен по договору лизинга.В ситуации, когда моей семье нужна эвакуация из места проживания, прошу отдать мне автомобиль, который полностью выплачен мною, так как моей семье не на чем выехать в безопасную зону, хоть в этой ситуации будьте людьми у вас же тоже есть семьи и дети! договор лизинга surwa!00000061
Приватбанк
Ответ банка
11 марта 2022, 15:15
Добрий день!
Ваше питання було раніше розглянуто та були надані рекомендації для врегулювання ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
OleksiiHromov 11 марта 2022, 12:12
Компания Confair из Нидерландов отправила мне зарплату SWIFT переводом 04.03.2022. На данный момент деньги до сих пор не пришли. С оператором связаться возможности нет как в чате так и на горячей линии.
Приватбанк
Ответ банка
11 марта 2022, 14:56
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема решена
Agilova 11 марта 2022, 12:02
Які терміни виконання постанови про зняття арештів з рахунків? До приватбанку додзвонитися не реально.
Складається таке відчуття що це навмисно затягується, як можна отримати конкретну відповідь від банку?
Приватбанк
Ответ банка
11 марта 2022, 14:19
Добрий день!
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, у разі, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн. Зараз проходить централізоване зняття, проте є черга на зняття арештів.
Звернувшись в нашу підтримку на захищені канали, є можливість подати заявку на зняття арешту, проте все одно необхідно буде очікувати на зняття орієнтовано 1-2 дні.
Також ви можете вже відкрити нову Digital-картку. Нова картка не буде заарештована, тобто ви зможете її поповнити та проводити видаткові операції.
З повагою, Приватбанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
75696883 11 марта 2022, 9:56
Невозможно связаться с операторами, пишется -ожидайтн 10 мин.Прождал 30 мин.Все бесполезно! На оператора выйти не возможно!!!
Приватбанк
Ответ банка
11 марта 2022, 11:09
Добрий день!
Вибачте за очікування. Ймовірно, ваше звернення прийшлося на пікові години навантаження на операторів.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та допомогти у вирішенні вашого питання.
Минфин
Ответ администратора
13 марта 2022, 12:21
Отзыв не засчитан (на 13.03.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝