×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Все курсы банка |
Валюта
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. Вже зафіксована ваша заявка на отримання готівки.
У випадку, якщо у вас виникнуть труднощі чи додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Комментарии (1)
Негодяи
Перепрошуємо за незручності. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Комментарии (6)
Про операції з цінними паперами у Приватбанк.
Достатньо давно чекав такої можливості від українських банків, і от дочекався.
Але як виявилось у Приватбанку не дивлячись на цілий штат QA (впевнений що він є, хоча вакансії висять туди постійно з вкрай шаленими вимогами) вочевидь нема жодної людини здатної нормально протестувати функціонал та виставити розробникам ТЗ на доробку — бо статуси по яким мені «відмовляли» у проведенні операції — жодним чином не доносились до мене як до користувача. Так само як і сам факт відмови співробітником, а не якоїсь іншої помилки — бо вся введена інформація просто зникала звідусіль, і це не дивлячись на те, що я засвідчував відносини з банком (договір на відкриття рахунку в ЦП, договір на купівлю ЦП, договір на зберігання ЦП і т.д…) — підписані ЕЦП документи також просто зникали/зникають, як і всі драфти тих заяв що створювались у процесі.
Але якось «лиха прикупивши» я все ж таки зміг завершити цю операції перший раз 11 січня відносно звичайних ОВДП, а вже 24 березня відносно військових облігацій.
Тобто навіть за 2 місяці нічого в тім процесі не змінилося. Крім того, хочу підкреслити що я декілька раз звертався на гарячу лінію, там створювали заявку стосовно мого звернення, запевняли що з усім розберуться зателефонують мені і допоможуть вирішити всі питання, — жодного разу не зателефонували.
Але це все приказка.
Як з’ясувалося після дзвінка мені від банку (НЕ СТОСОВНО МОЇХ ЗВЕРНЕНЬ, А ПО ЇХ ІНІЦИАТИВІ!) — так вже сталося що отой таємничий співробітник, котрий після створення на сайті потім повністю руками обробляє заявки на купівлю ЦП, той самий що більшість з них мовчки відхиляв, а зокрема 2 провів (11 січня і 24 березня); — провів їх з виплатою доходу на різні картки (бо спроб в мене було багато — і я напевно вибирав в одних випадках одну картку (для виплат), а в інших — іншу (універсальну), бо мені байдуже на яку картку, але я ж шукав де ж там помилка…
А по правилам банку начебто, такого бути не може, бо весь дохід від ЦП будь якого виду/типу на їхню думку зобов’язаний виплачуватись на одну картку.
І ось тут саме цікаве УВАГА!
По словам банку МЕНІ ПОТРІБНО ПІДПИСАТИ ЯКУСЬ ДОДАТКОВУ УГОДУ, З ТИМ ЩОБ ПЕРЕВЕСТИ ТАКИ ВСІ ВИПЛАТИ НА ОДНУ КАРТКУ! — І ЦЕ БУДЕ МЕНІ КОШТУВАТИ ГРОШЕЙ! (ЯКИХ САМЕ — НЕ УТОЧНЮВАВ)
А ІНАКШЕ — ВОНИ НЕ БУДУТЬ ВИПЛАЧУВАТИ МЕНІ ДОХОД ПО ОБЛІГАЦІЯМ!
ЗАНАВІС…
Фахівці перевірять інформацію по ситуації та зв'яжуться за результатом.
Комментарии (2)
Автобусний квиток!
Фахівці перевірять інформацію по вашому випадку та зв'яжуться за результатом.
Комментарии (1)
оплата частинами. Приватбанк співпрацює з шахраями. Кинули на 8000грн
ПриватБанк не співпрацює з шахраями та робить все, щоб захистити кошти клієнтів від шахраїв. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Комментарии (3)
Заблокировали зарплатную карточку
Банк продовжує свою діяльність і обслуговування клієнтів в рамках чинного законодавства. Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, що розміщені на сайті https://privatbank.ua/, банк має право обмежити рахунки клієнта у випадках, коли це необхідно для дотримання чинного законодавства у сфері фінансового моніторингу або інших випадках передбачених умовами договору чи діючим законодавством. Обслуговування ваших рахунків призупинено у зв`язку з п. 1.1.3.2.6 Умов та Правил. Після перевірки з Вами зв’яжеться співробітник банку.
Комментарии (2)
Заблокировали зарплатную карту
В своїй діяльності банк керується чинним законодавством та нормами НБУ. Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, що розміщені на сайті https://privatbank.ua/, банк має право обмежити рахунки клієнта у випадках, коли це необхідно для дотримання чинного законодавства у сфері фінансового моніторингу або інших випадках передбачених умовами договору чи діючим законодавством. Обслуговування ваших рахунків призупинено у зв`язку з п. 1.1.3.2.6 Умов та Правил. Після перевірки з Вами зв’яжеться співробітник банку.
Комментарии (1)
Служба безпеки банку орієнтується на плітки, а не на факти!
При спробі з’ясувати, чому заблокували картки, відповідь вразила, що нібито є неприємна інформація щодо власника картки. Я клієнт банку довгі роки і все було гаразд, поки я не опинилась в окупації. Зараз всім і так важко, але такі вчинки демонструють, що люди нікому не потрібні і я залишилась сам на сам зі своєю проблемою. Мені порекомендували звернутися до поліції за роз’ясненням, але в окупації це неможливо.
Хто досі є клієнтом банку, зверніть увагу, що якщо ти навіть член голд клубу, це не є гарантією того, що тебе почують і підтримують. Тому думайТе, чи варто довіряти!
В своїй діяльності банк керується чинним законодавством та нормами НБУ. Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, що розміщені на сайті https://privatbank.ua/, банк має право обмежити рахунки клієнта у випадках, коли це необхідно для дотримання чинного законодавства у сфері фінансового моніторингу або інших випадках передбачених умовами договору чи діючим законодавством. Обслуговування ваших рахунків призупинено у зв`язку з п. 1.1.3.2.6 Умов та Правил. Після перевірки з Вами зв’яжеться співробітник банку.
Інформування у вигляді смс, про яке говорив співробітник підтримки буде відправлено найближчим часом. Ми проведемо роботу з фахівцем, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому.
Комментарии (13)
Инвалиду 78 лет заблокировали и аккаунт и карточки
Виходячи з відгуку, автор не є власником картки. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію по картці за зверненням третіх осіб. Наші колеги в онлайн чаті на сайті банку pb.ua залюбки допоможуть клієнту, якщо він звернеться самостійно. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання.
Комментарии (15)
Заблокировали долларовую депозитную картк
Виходячи з даних вказаних в заявці до відгуку бачимо, що раніше на ваш відгук https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/284112/ залишений з іншого облікового запису була надана відповідь.
Обслуговування ваших рахунків призупинено у зв`язку з п. 1.1.3.2.6 Умов та Правил. Після перевірки з Вами зв’яжеться співробітник банку.
Комментарии (3)
ОБВОРОВАЛИ меня нагло на деньги!, вот заявка 15659759
Пришел мне аванс от человека на смартфон, приличный аванс, пришло уведомление что он есть, отправил наложку на остаток, клиент забрал наложку, и ТУТ У МЕНЯ БАН СНИМАЕТ ЭТИ ДЕНЬГИ!!! типо мы их не получили от отправителя и изымаем у тебя,
в итоге банк отобрал у меня деньги, вернуть морозится, заявку они рассматривают 45 дней (,
а у меня война сейчас, завтра Украины может не быть,
клиент морозится, мол не его проблемы, да чём он платил) если товар забран
кароч банк кинул, клиент послал, деньги сворованы банком, клиент Я = г0вно (
На жаль, нам не вдалось вас ідентифікувати за даними вказаними у відгуці, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації. Не знайдено заявок з вказаним вами номером у яких би розглядалось питання описане у відгуці. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші дані.
Комментарии (2)
Заблокировали счета и не сообщили о причинах
В своїй діяльності банк керується чинним законодавством та нормами НБУ. Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, що розміщені на сайті https://privatbank.ua/, банк має право обмежити рахунки клієнта у випадках, коли це необхідно для дотримання чинного законодавства у сфері фінансового моніторингу або інших випадках передбачених умовами договору чи діючим законодавством. Обслуговування ваших рахунків призупинено у зв`язку з п. 1.1.3.2.6 Умов та Правил. Після перевірки з Вами зв’яжеться співробітник банку.
Комментарии (2)
Максимальный уровень отвратности, жулики
1. Мне нужны деньги сейчас, заказать лекарство и еду домашней живности.
Никак нельзя пополнить мою карточку, ибо другой банк. На этом начинается ад.
2. Мы можем вернуть тебе деньги, но не вернем)) ты должен стать клиентом привата (я не хочу, я уже второй день это выпытую по несколько часов клещами)
Могли бы вернуть тысячу, но 5000 это уже может быть финансирование чегото там, отмывание чегото там, ужас. На этом ад начинается
3. Пытаюсь сделать диджитал карту, чтобы не идти в очередь в отделение, от которых я сильно огорчаюсь (очередь, хамство, пенсия, и т. д.) меня игнорят 2 дня. Долблю чаты, потом звоню. Оказывается девятого числа что у меня когда-то была карта привата на старом телефоне, и он финансовый. Меняю номер телефона, приват не открывается.
Пишу в онлайн чат, говорят ок меняем финансовый номер.
Слава небесам, поменяли. (Пришлось фотаться с паспортом))
И что вы думаете, вернуть деньги меня футболят, жди 24 часа ибо риски, вдруг это не ты фоткался с паспортом??)))
Обращаюсь 10.05 и что вы думаете?)))))
Я не могу войти в приват ибо мой номер не поменяли. Надеюсь в 22 м году я увижу свои деньги!
Сразу же хочу закрыть приват, и никогда, ни под каким предлогом не приближаться к нему.
Другой банк, решает такие проблемы за 7минут!!!
Отделение указал для галочки*
Повернення коштів за операцією в терміналі самообслуговування здійснюється на картку ПриватБанку або на номер телефону яким було здійснено авторизацію (якщо внесена сума до 500грн), щоб впевнитись в тому, що кошти будуть повернені саме тому, хто вносив їх в термінал. У вашому випадку, достатньо оформити безкоштовну картку в будь-якому зручному відділенні ПриватБанку. Як альтернатива, ви можете оновити персональні дані онлайн через Приват24 та після цього оформити віртуальну картку в меню «Гаманець» — «Додати картку». Після оформлення картки можна звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua для подачі заявки на повернення коштів.
Наші колеги перевірили ваші звернення в онлайн підтримку для покращення якості обслуговування в майбутньому.
Комментарии (2)
Убытки от курсовой разницы
Прямо сейчас у Вас курс доллара 29,2549/32,0512, т. е. курсовая разница составляет 8,7%. Не много ли?
Ми передали інформацію колегам, щоб вони зв'язались з вами щодо вашого питання.
Написать комментарий
Отказ заменить карту
Приносимо вибачення, що після відвідування відділення у вас залишився негативний осад. Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців, за результатом вам зателефонує наш співробітник.
Зверніть увагу, що Digital картка — це платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Головна перевага digital картки над інтернет картками — можливість додати її у Apple Pay чи Google Pay. Тоді можна проводити купівлі за її допомогою через NFC.
А ще з digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні), в банкоматах інших банків, які підтримують NFC, або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Вывод USD с PayPal — 10% от суммы.
При данной операции:
1. PayPal конвертирует USD по своему курсу в UAH и отправляет в PrivatBank.
2. PrivatBank по своему курсу конвертирует UAH в USD.
3. PrivatBank взымает комиссию за данную операцию.
В итоге теряется около 10% от суммы и зависит от курса PayPal и PrivatBank.
Потеря 10% делает безсмысленной всю работу с PayPal.
Нигде в пресрелизах и пользовательском соглашении я не нашел информации о том что вывод средств с PayPal будет работать таким образом.
Якщо PayPal здійснює запит на зарахування в гривневій валюті, а не в валюті картки, банк конвертує операцію за курсом на момент проведення операції.
Більшість сайтів визначає валюту переказу в залежності від країни емітенту картки. Можливо це вплинуло на дане рішення.
Зі сторони ПриватБанку все проведено коректно.
Комментарии (2)
Шахрайські дії
Комментарии (2)
Блокируеться оплата комунальных платежей через приват 24
Нам шкода, що ви відчули незручності. Дійсно, в цілях безпеки платежі можуть потрапляти на перевірку та вимагають додаткової інформації. Для успішного проведення ваших оплат, радимо вказати в призначенні дату народження особи, за яку здійснюєте платежі.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Не повертає гроші майже місяць
Вже писав відгук, але як показує практика, це хоч якийсь спосіб звернути на себе увагу. Банк розірвав зі мною відносини і заблокував рахунки і повідомив що я можу забрати кошти, звернувшись в відділення.
Я написав заяву вже 4 РАЗИ! Я потратив купу часу щоб забрати кошти які, налезать мені і банк замість того щоб допомогти бортуж мене до різних спеціалістів, які не знають в чому причина.
Не знає оператор, не знає час в аппці, не знає конс'єрж сервіс, не знає працівник відділення, не знає інший працівник відділення, не знає керівник відділення. Це у вас так принято, знущатись з людей? Ще й в такий час, коли заробітку майже ніякого?
Я написав 4 заяви, останній раз писав в пятницю, коли приїздив, то думав що нарешті все, але коли приїхав, то дізнався що працівники до сих пір не знають що треба робити. Я знову написав заяву, перевірив 10 разів, все чітко. А сьогодні знову дізнаюсь що не вистачає даних. Яких даних вам не вистачає??? Я писав українською, потім англійською щоб пройшов SWIFT, а вам вседно щось не так?
Я не знаю куди звертатись, мене загнали в коло, з якого я не можу вибратись
Нам шкода, що ви відчули незручності. Ваше питання було розглянуто нашими профільними фахівцями та по результату перевірки вам телефонував наш фахівець, який озвучив рекомендації для подальшого врегулювання питання.
Комментарии (2)
ПриватБанк
Для перевірки інформації щодо описаної вами ситуації, радимо вашій дружині особисто звернутися нашу службу підтримки, де наші фахівці з радістю допоможуть після ідентифікації.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)