Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Богдан Ярмоленко 12 мая 2022, 23:11
Банк 2 місяці не видає моє замовлення на валюту, автоматично переноситься дата, і все. Як мені отримати гроші?
Приватбанк
Ответ банка
13 мая 2022, 10:55
Вітаємо!
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. Вже зафіксована ваша заявка на отримання готівки.
У випадку, якщо у вас виникнуть труднощі чи додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Waldi 12 мая 2022, 17:16
Пытаюсь снять свои 300 долларов со счёта, не отдают. 4 раза заказывал, 4 раза ездил в отделение… Дети уехали заграницу, занял у знакомых. Поддержка обманывает. Ответа дождаться о причине не выдачи средств не говорят. На вопрос, к кому могу обратиться с претензией, отвечают ни к кому… Позорный банк! Верните его Коломойскому! При нем был порядок 100 процентов. Почему когда в руки государства чтото попадает, сразу всё идет через ж???
Приватбанк
Ответ банка
12 мая 2022, 18:25
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Проблема решена
Valery Stepanov 12 мая 2022, 16:23
Спойлер: Не рекомендую!

Достатньо давно чекав такої можливості від українських банків, і от дочекався.
Але як виявилось у Приватбанку не дивлячись на цілий штат QA (впевнений що він є, хоча вакансії висять туди постійно з вкрай шаленими вимогами) вочевидь нема жодної людини здатної нормально протестувати функціонал та виставити розробникам ТЗ на доробку — бо статуси по яким мені «відмовляли» у проведенні операції — жодним чином не доносились до мене як до користувача. Так само як і сам факт відмови співробітником, а не якоїсь іншої помилки — бо вся введена інформація просто зникала звідусіль, і це не дивлячись на те, що я засвідчував відносини з банком (договір на відкриття рахунку в ЦП, договір на купівлю ЦП, договір на зберігання ЦП і т.д…) — підписані ЕЦП документи також просто зникали/зникають, як і всі драфти тих заяв що створювались у процесі.
Але якось «лиха прикупивши» я все ж таки зміг завершити цю операції перший раз 11 січня відносно звичайних ОВДП, а вже 24 березня відносно військових облігацій.
Тобто навіть за 2 місяці нічого в тім процесі не змінилося. Крім того, хочу підкреслити що я декілька раз звертався на гарячу лінію, там створювали заявку стосовно мого звернення, запевняли що з усім розберуться зателефонують мені і допоможуть вирішити всі питання, — жодного разу не зателефонували.
Але це все приказка.
Як з’ясувалося після дзвінка мені від банку (НЕ СТОСОВНО МОЇХ ЗВЕРНЕНЬ, А ПО ЇХ ІНІЦИАТИВІ!) — так вже сталося що отой таємничий співробітник, котрий після створення на сайті потім повністю руками обробляє заявки на купівлю ЦП, той самий що більшість з них мовчки відхиляв, а зокрема 2 провів (11 січня і 24 березня); — провів їх з виплатою доходу на різні картки (бо спроб в мене було багато — і я напевно вибирав в одних випадках одну картку (для виплат), а в інших — іншу (універсальну), бо мені байдуже на яку картку, але я ж шукав де ж там помилка…
А по правилам банку начебто, такого бути не може, бо весь дохід від ЦП будь якого виду/типу на їхню думку зобов’язаний виплачуватись на одну картку.

І ось тут саме цікаве УВАГА!
По словам банку МЕНІ ПОТРІБНО ПІДПИСАТИ ЯКУСЬ ДОДАТКОВУ УГОДУ, З ТИМ ЩОБ ПЕРЕВЕСТИ ТАКИ ВСІ ВИПЛАТИ НА ОДНУ КАРТКУ! — І ЦЕ БУДЕ МЕНІ КОШТУВАТИ ГРОШЕЙ! (ЯКИХ САМЕ — НЕ УТОЧНЮВАВ)

А ІНАКШЕ — ВОНИ НЕ БУДУТЬ ВИПЛАЧУВАТИ МЕНІ ДОХОД ПО ОБЛІГАЦІЯМ!

ЗАНАВІС…
Приватбанк
Ответ банка
12 мая 2022, 17:59
Добрий день!
Фахівці перевірять інформацію по ситуації та зв'яжуться за результатом.
polsergioss 12 мая 2022, 13:18
Доброго Дня! 27.02.2022 купив квиток через ПриватБанк, перевізником був ECOLINES. Автобуса не було, бо рейс відмінили. Звернувся до оператора ПриватБанку, гроші повернули 18.04.2022. Все кажеться прекрасно, але ні — 11.05.2022 гроші списали з картки і написали «СПИСАННЯ ЗА ПОМИЛКОВО ПОВЕРНЕННІ КОШТИ ПО КВИТКУ 27.02.2022». Звернувся до оператора ПриватБанку, сказали, що гроші повернули ECOLINES і мені потрібно звертатися до них, щоб вони мені повернули гроші. Пишу до оператора створіть заяву чи скаргу, щоб не продавали квитки ECOLINES, так як вони Вас підставляють. Який смисл купляти квиток у ПриватБанку, якщо потім я буду звертатися до перевізника. Написали, що таких скарг чи заяв немає. ВИСНОВОК ОДИН, НЕМА ПОТРЕБИ КУПЛЯТИ КВИТОК ЧЕРЕЗ ПриватБанк, ТОМУ ЩО ПЛАТИШ КОМІСІЮ, А ПОТІМ ЗВЕРТАЙСЯ ДО ПЕРЕВІЗНИКА. Дякую, Гарного Дня!
Приватбанк
Ответ банка
12 мая 2022, 14:45
Добрий день!
Фахівці перевірять інформацію по вашому випадку та зв'яжуться за результатом.
48590948 12 мая 2022, 11:41
14 лютого заказала автомобільні шини. Оплата частинами 8000грн. 4 платежи. Постачальник виявився шахраем. Поки що розповідаю шахрайськи дії до війни. На усі мої скарги по телефону в приваті мені сказали що постачальник відправив мені оті шини. Я кажу запросить квитанцію що він мені іх відправив, нехай підтвердить що я отримала. На що мені відповіли що на цього постачальника є скарги але з часом за кілька місяців він вирішує проблему чи надає товар, чи повертає гроші. Ну по-перше нащо мені зимові шини влітку? а по-друге мені цей шахрай кожен раз на мої дзвінки відповідав що він от сьогодні іх отправляє. І так 10 днів. Далі почалася війна. Приватбанк на залишену мною скаргу через місяць відповів що не несе відповідальності за поставку товара, а тільки гарантує сплату частинами. Сказали що я можу написати заяву в поліцію, і вони всім до червня зробли кредитні канікули. Далі війна, поліції не до шахраїв звісно. Якщо б я знала що приват працює з шахраями і не гарантує доставку товара я б купила цей товар накладним платежом. Шин немає, роботи немає, ще повинна віддати по шахрайський схемі приватбанку купу грошей. НІКОЛИ НЕ РОБИТЬ ОПЛАТУ ЧАСТИНАМИ ЧЕРЕЗ ПРИВАТ У НЕВІДОМИХ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ. Банк відповідальності не несе.
Приватбанк
Ответ банка
12 мая 2022, 11:54
Добрий день!
ПриватБанк не співпрацює з шахраями та робить все, щоб захистити кошти клієнтів від шахраїв. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Trisach45 12 мая 2022, 10:17
Вчера без каких-либо уведомлений заблокировали зарплатную карточку. Причины никто не поясняет. Банк видимо готовится к закрытию окончательно.
Приватбанк
Ответ банка
12 мая 2022, 11:51
Добрий день!
Банк продовжує свою діяльність і обслуговування клієнтів в рамках чинного законодавства. Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, що розміщені на сайті https://privatbank.ua/, банк має право обмежити рахунки клієнта у випадках, коли це необхідно для дотримання чинного законодавства у сфері фінансового моніторингу або інших випадках передбачених умовами договору чи діючим законодавством. Обслуговування ваших рахунків призупинено у зв`язку з п. 1.1.3.2.6 Умов та Правил. Після перевірки з Вами зв’яжеться співробітник банку.
Владислав Крупка 12 мая 2022, 8:35
Вчера заблокировали зарплатную карту, при этом не пояснили причины и не уведомили надлежащим образом согласно закона.
Приватбанк
Ответ банка
12 мая 2022, 9:33
Доброго ранку!
В своїй діяльності банк керується чинним законодавством та нормами НБУ. Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, що розміщені на сайті https://privatbank.ua/, банк має право обмежити рахунки клієнта у випадках, коли це необхідно для дотримання чинного законодавства у сфері фінансового моніторингу або інших випадках передбачених умовами договору чи діючим законодавством. Обслуговування ваших рахунків призупинено у зв`язку з п. 1.1.3.2.6 Умов та Правил. Після перевірки з Вами зв’яжеться співробітник банку.
Сьогодні були заблоковані картки банку без попередження. Але оператор каже, що вчора було повідомлення, але це брехня.

При спробі з’ясувати, чому заблокували картки, відповідь вразила, що нібито є неприємна інформація щодо власника картки. Я клієнт банку довгі роки і все було гаразд, поки я не опинилась в окупації. Зараз всім і так важко, але такі вчинки демонструють, що люди нікому не потрібні і я залишилась сам на сам зі своєю проблемою. Мені порекомендували звернутися до поліції за роз’ясненням, але в окупації це неможливо.

Хто досі є клієнтом банку, зверніть увагу, що якщо ти навіть член голд клубу, це не є гарантією того, що тебе почують і підтримують. Тому думайТе, чи варто довіряти!
Приватбанк
Ответ банка
12 мая 2022, 10:14
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується чинним законодавством та нормами НБУ. Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, що розміщені на сайті https://privatbank.ua/, банк має право обмежити рахунки клієнта у випадках, коли це необхідно для дотримання чинного законодавства у сфері фінансового моніторингу або інших випадках передбачених умовами договору чи діючим законодавством. Обслуговування ваших рахунків призупинено у зв`язку з п. 1.1.3.2.6 Умов та Правил. Після перевірки з Вами зв’яжеться співробітник банку.
Інформування у вигляді смс, про яке говорив співробітник підтримки буде відправлено найближчим часом. Ми проведемо роботу з фахівцем, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
0963097610 11 мая 2022, 16:16
Дедушке 78 лет, инвалид, лежачий больной, заблокировали карточки, диджитал и пенсионную, заблокировали вход в приват 24, заказать перевыпуск карточки, как советовпл специалист через приват 24 не получается, т.к.нет доступа.Посетить отделение нет возможности, т.к. идут акьивные боевые действия.Дедушке помирать с голоду, т.к. пенсию не получить?!В конце концов…Связаться с живым оператором не получается, а если и получается, отфутболивают друг к другу, что это за плрядки такие в военное время и что за отношение к лежачему инвалиду?Т.0963097610 Ренкис Николай Петрович
Приватбанк
Ответ банка
11 мая 2022, 16:54
Добрий день!
Виходячи з відгуку, автор не є власником картки. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію по картці за зверненням третіх осіб. Наші колеги в онлайн чаті на сайті банку pb.ua залюбки допоможуть клієнту, якщо він звернеться самостійно. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання.
Роман Королев 11 мая 2022, 12:34
Сегодня заблокировали долларовую депозитную карту. Никаких уведомлений, никаких пояснений. Нагло и бесцеремонно. Пора переходить в другой банк.
Приватбанк
Ответ банка
11 мая 2022, 13:14
Добрий день!
Виходячи з даних вказаних в заявці до відгуку бачимо, що раніше на ваш відгук https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/284112/ залишений з іншого облікового запису була надана відповідь.
Обслуговування ваших рахунків призупинено у зв`язку з п. 1.1.3.2.6 Умов та Правил. Після перевірки з Вами зв’яжеться співробітник банку.
marena777111777 11 мая 2022, 10:59
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Центральный, 9/7
ОБВОРОВАЛИ меня нагло на деньги!, вот заявка 15659759

Пришел мне аванс от человека на смартфон, приличный аванс, пришло уведомление что он есть, отправил наложку на остаток, клиент забрал наложку, и ТУТ У МЕНЯ БАН СНИМАЕТ ЭТИ ДЕНЬГИ!!! типо мы их не получили от отправителя и изымаем у тебя,

в итоге банк отобрал у меня деньги, вернуть морозится, заявку они рассматривают 45 дней (,
а у меня война сейчас, завтра Украины может не быть,
клиент морозится, мол не его проблемы, да чём он платил) если товар забран

кароч банк кинул, клиент послал, деньги сворованы банком, клиент Я = г0вно (
Приватбанк
Ответ банка
11 мая 2022, 11:54
Добрий день!
На жаль, нам не вдалось вас ідентифікувати за даними вказаними у відгуці, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації. Не знайдено заявок з вказаним вами номером у яких би розглядалось питання описане у відгуці. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші дані.
Сегодня заблокировали мои все счета, на горячей линии 3700 так и не сообщили, на каком основании, сказали что свяжутся и что проводится какая то проверка. И это голд клуб Приватбанка! Зарплатная карточка!
Приватбанк
Ответ банка
11 мая 2022, 11:42
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується чинним законодавством та нормами НБУ. Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, що розміщені на сайті https://privatbank.ua/, банк має право обмежити рахунки клієнта у випадках, коли це необхідно для дотримання чинного законодавства у сфері фінансового моніторингу або інших випадках передбачених умовами договору чи діючим законодавством. Обслуговування ваших рахунків призупинено у зв`язку з п. 1.1.3.2.6 Умов та Правил. Після перевірки з Вами зв’яжеться співробітник банку.
Проблема решена
Jaruzlew 10 мая 2022, 22:50
Отделение по адресу: Львов, ул. Городоцкая, 41
я клиент другого банка, 07.05 так вышло что воспользовался приват-терминалом пополнить карту. Терминал 5000 скушал, а потом говорит, операцию не выполню обратись на гарячу линию для возрата средств.
1. Мне нужны деньги сейчас, заказать лекарство и еду домашней живности.
Никак нельзя пополнить мою карточку, ибо другой банк. На этом начинается ад.
2. Мы можем вернуть тебе деньги, но не вернем)) ты должен стать клиентом привата (я не хочу, я уже второй день это выпытую по несколько часов клещами)
Могли бы вернуть тысячу, но 5000 это уже может быть финансирование чегото там, отмывание чегото там, ужас. На этом ад начинается
3. Пытаюсь сделать диджитал карту, чтобы не идти в очередь в отделение, от которых я сильно огорчаюсь (очередь, хамство, пенсия, и т. д.) меня игнорят 2 дня. Долблю чаты, потом звоню. Оказывается девятого числа что у меня когда-то была карта привата на старом телефоне, и он финансовый. Меняю номер телефона, приват не открывается.
Пишу в онлайн чат, говорят ок меняем финансовый номер.
Слава небесам, поменяли. (Пришлось фотаться с паспортом))
И что вы думаете, вернуть деньги меня футболят, жди 24 часа ибо риски, вдруг это не ты фоткался с паспортом??)))
Обращаюсь 10.05 и что вы думаете?)))))
Я не могу войти в приват ибо мой номер не поменяли. Надеюсь в 22 м году я увижу свои деньги!
Сразу же хочу закрыть приват, и никогда, ни под каким предлогом не приближаться к нему.
Другой банк, решает такие проблемы за 7минут!!!
Отделение указал для галочки*
Приватбанк
Ответ банка
11 мая 2022, 9:17
Доброго ранку!
Повернення коштів за операцією в терміналі самообслуговування здійснюється на картку ПриватБанку або на номер телефону яким було здійснено авторизацію (якщо внесена сума до 500грн), щоб впевнитись в тому, що кошти будуть повернені саме тому, хто вносив їх в термінал. У вашому випадку, достатньо оформити безкоштовну картку в будь-якому зручному відділенні ПриватБанку. Як альтернатива, ви можете оновити персональні дані онлайн через Приват24 та після цього оформити віртуальну картку в меню «Гаманець» — «Додати картку». Після оформлення картки можна звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua для подачі заявки на повернення коштів.
Наші колеги перевірили ваші звернення в онлайн підтримку для покращення якості обслуговування в майбутньому.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
32328089 10 мая 2022, 20:08
Уважаемые господа банкиры! Я понимаю, что с юридической точки зрения, Вы абсолютно правы. Тем не менее, поделюсь своей ситуацией. Я потерял 15073 гривен на курсовой разнице. Случился ургентный случай — отец неожиданно попал в больницу. Клиника потребовала оплатить депозит — 500000 бат. Платить можно было только картой. В результате конвертации 22 апреля банк продал мне 500 тыс бат. по курсу 0,8903 грн/бат за 445153,15 грн. После прохождения лечения, 6 мая, клиника вернула мне большую часть (75% от суммы) депозита — 372474 бата, а банк откупил у меня те же баты по 0,8498 грн/бат за 316543,28 гривен. Разница курсов составила 0,0405 грн./бат. Умножив на 372474 бата получится что я потерял 15073 гривны и страховая не возместит мне эти расходы.
Прямо сейчас у Вас курс доллара 29,2549/32,0512, т. е. курсовая разница составляет 8,7%. Не много ли?
Приватбанк
Ответ банка
11 мая 2022, 9:19
Доброго ранку!
Ми передали інформацію колегам, щоб вони зв'язались з вами щодо вашого питання.
Проблема решена
Таня Дорогань 10 мая 2022, 18:34
Звернулись до відділення за адресою: Київська обл. м. Миронівка, вул. Соборності для перевипуску карти. Операціоніст відмовилась видати пластикову карту, без пояснень та запитання чи підійде вона в приват24 зробила перевипуск карти на Digital. Тепер можливості розраховутись картою в магазинах немає, Paypal в телефоні відсутній. Хотілось щоб керівництво відділення звернуло увагу на погане обслуговування даного працівника. Доведеться переходити на інший банк який видає необхідні карти.
Приватбанк
Ответ банка
10 мая 2022, 19:53
Добрий вечір!
Приносимо вибачення, що після відвідування відділення у вас залишився негативний осад. Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців, за результатом вам зателефонує наш співробітник.
Зверніть увагу, що Digital картка — це платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Головна перевага digital картки над інтернет картками — можливість додати її у Apple Pay чи Google Pay. Тоді можна проводити купівлі за її допомогою через NFC.
А ще з digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні), в банкоматах інших банків, які підтримують NFC, або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Stas Sultanov 10 мая 2022, 17:36
Пытаюсь вывести USD с PayPal на карту PrivatBank USD.

При данной операции:
1. PayPal конвертирует USD по своему курсу в UAH и отправляет в PrivatBank.
2. PrivatBank по своему курсу конвертирует UAH в USD.
3. PrivatBank взымает комиссию за данную операцию.

В итоге теряется около 10% от суммы и зависит от курса PayPal и PrivatBank.

Потеря 10% делает безсмысленной всю работу с PayPal.

Нигде в пресрелизах и пользовательском соглашении я не нашел информации о том что вывод средств с PayPal будет работать таким образом.
Приватбанк
Ответ банка
10 мая 2022, 18:07
Добрий вечір!
Якщо PayPal здійснює запит на зарахування в гривневій валюті, а не в валюті картки, банк конвертує операцію за курсом на момент проведення операції.
Більшість сайтів визначає валюту переказу в залежності від країни емітенту картки. Можливо це вплинуло на дане рішення.
Зі сторони ПриватБанку все проведено коректно.
Timochka 10 мая 2022, 17:17
Так вже сталось, що стала жертвою шахраїв і одразу звернулась до служби безпеки банку. Допомогли, кошти заблокували і наразі чекаю повернення їх на карту. Дякую
Приватбанк
Ответ банка
10 мая 2022, 17:24
Беремо і допомагаємо!
Проблема решена
Maia1962 10 мая 2022, 15:03
Уже второй месяц служба безопасности блокирует оплату комунальных услуг (хочу отметить, что в апреле заблокировали платеж в 26 грн.в этом месяце не проведен платеж за комунальные услуги в 1200 грн.Хочу получить ответ на каком основании второй месяц не проводятся мои платежи на такую маленькую сумму.Хочу отметить, что в апреле мне удалось провести платеж в 26 грн.в отделении банка за, что банк взял плату за банковские услуги, а 31 грн.Что происходит?
Приватбанк
Ответ банка
10 мая 2022, 17:19
Вітаємо!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Дійсно, в цілях безпеки платежі можуть потрапляти на перевірку та вимагають додаткової інформації. Для успішного проведення ваших оплат, радимо вказати в призначенні дату народження особи, за яку здійснюєте платежі.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Сергій Ковтун 10 мая 2022, 14:11
Найгірше обслуговування яке зі мною сталося, це приватбанк.

Вже писав відгук, але як показує практика, це хоч якийсь спосіб звернути на себе увагу. Банк розірвав зі мною відносини і заблокував рахунки і повідомив що я можу забрати кошти, звернувшись в відділення.

Я написав заяву вже 4 РАЗИ! Я потратив купу часу щоб забрати кошти які, налезать мені і банк замість того щоб допомогти бортуж мене до різних спеціалістів, які не знають в чому причина.

Не знає оператор, не знає час в аппці, не знає конс'єрж сервіс, не знає працівник відділення, не знає інший працівник відділення, не знає керівник відділення. Це у вас так принято, знущатись з людей? Ще й в такий час, коли заробітку майже ніякого?

Я написав 4 заяви, останній раз писав в пятницю, коли приїздив, то думав що нарешті все, але коли приїхав, то дізнався що працівники до сих пір не знають що треба робити. Я знову написав заяву, перевірив 10 разів, все чітко. А сьогодні знову дізнаюсь що не вистачає даних. Яких даних вам не вистачає??? Я писав українською, потім англійською щоб пройшов SWIFT, а вам вседно щось не так?

Я не знаю куди звертатись, мене загнали в коло, з якого я не можу вибратись
Приватбанк
Ответ банка
10 мая 2022, 15:12
Вітаємо!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Ваше питання було розглянуто нашими профільними фахівцями та по результату перевірки вам телефонував наш фахівець, який озвучив рекомендації для подальшого врегулювання питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
andy2106 10 мая 2022, 10:12
У жены кредит в приватБанк снимает половину и с аванса и с зарплаты, если деньги остались на карте на следующий день тоже снимет, и так повторяется пока не снимет всё.гнилая программа или банк?
Приватбанк
Ответ банка
10 мая 2022, 10:50
Добрий день!
Для перевірки інформації щодо описаної вами ситуації, радимо вашій дружині особисто звернутися нашу службу підтримки, де наші фахівці з радістю допоможуть після ідентифікації.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝