Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Валентин Судомир 22 марта 2022, 9:20
2022−03−06 Знімав гроші з криптобіржі Binance через SWIFT переказ.
Перед цим, в онлайн-чаті запитав ПриватБанк, чи може бути зарахований SWIFT-переклад з Binance, на що отримв відповідь, «що в даний момент жодних обмежень немає.»
9 березня отримав повідомлення про вхідний SWIFT переказ та про те що потрібно надати додаткові документи на адрес «swift@privatbank.ua», звернувшись за цим адресом, виявелось що банк не може зарахувати ці кошти через те що відправник повязаний з криптовалютою.
По суті, ПриватБанк просто привласнив собі мої гроші, так як повертати їх назад теж не хоче.
Приватбанк
Ответ банка
22 марта 2022, 10:46
Добрий день!
Постановою Правління НБУ від 24.02.2022 № 18 банкам забороняється здійснювати за дорученням клієнтів транскордонні перекази валютних цінностей з України, крім переліку випадків, яким не передбачено можливості перерахування валютних коштів для використання на біржах криптовалют, проведення операцій із зарахування на рахунки в банку коштів, що отримані на біржах криптовалют. На жаль, банк вимушений відмовити вам у проведенні даної операції.
Відправка міжнародних валютних переказів з України за кордон на підставі Постанови НБУ від 24.02.2022 № 18 тимчасово обмежена, крім випадків для оплати лікування та допомоги армії України.
Повернення даного переказу можливе за ініціативою відправника.
Зверніться, будь ласка, до нього, щоб він надіслав запит на повернення коштів через систему SWIFT.
Проблема решена
lyabik 22 марта 2022, 9:03
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Независимости, 7
Начну с того, что моему отцу под 60 лет. У него кнопочный телефон и он плохо разбирается в интернет технологиях. Я ему всегда помогаю оплачивать счета, пополнять мобильный и переводить деньги. При очередном переводе банк посчитал нужным вместо одного подтверждения позадавать моему отцу вопросов на засыпку. Он ответил по паспортным данным, по данным жены, где родился, где проживает и т. д. Но в итоге так получилось, что отец не ответил на какой-то вопрос, касательно того, как он переводит деньги (каким сервисом, т.к. в этом помогал ему я) и тех поддержка заблокировала ему счета и приват24. Заблокировала счета в военное время, пенсионеру, в зоне боевых действий. Карточку с единственным доходом. Ладно, подумал я, сейчас разберемся в онлайне с этим. Но не тут то было. Горячая линия не может разблокировать счета удалённо, блокировать может, а вот разблокировать нет. В чате онлайн пройдя кучу проверок с фотоидентификацией, потратив 2 дня ничего не получилось. Оператор чата отвечает раз в 15 минут. Оставили пенсионера в зоне боевых действий без денег. ПРОСТО ХУДШИЙ БАНК В МИРЕ. Идите вслед за русским военным кораблем!!!
Приватбанк
Ответ банка
22 марта 2022, 11:23
Вітаємо!
Шкода, що наші піклування про фінансову безпеку вашого батька залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку — це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснює саме клієнт, а не третя особа і цим самим захистити клієнта від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри задля збереження коштів клієнта.
В нашому банку є можливість оформити додаткову картку за дорученням, щоб ви могли мати доступ до рахунку вашого батька.
Як ми бачимо, в чаті наші фахівці вирішили питання щодо розблокування картки. Просимо вашого батька звернутися в чат повторно та виконати рекомендації для встановлення ознаки фінансового номеру телефону.
У випадку, якщо виникнуть труднощі чи додаткові питання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
valentinavolga 21 марта 2022, 23:10
раньше очень нравился, много функций и поддержка. и хочется дальше пользоваться, но есть вопросы, но сейчас откровенно посылюст в чате. в лучшем случае просто через час просят уточнить вопрос и снова окошко подключить специалиста. понимаю, все заняты, сложная ситуация, но люди так себя ведут, как будто не собираются там дальше работать
Приватбанк
Ответ банка
22 марта 2022, 9:53
Добрий день!
Вибачте, що наша підтримка залишила у вас неприємний осад. Як ми розуміємо, що ваше звернення прийшлося на пікові години навантаження на операторів.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема решена
bazel6 21 марта 2022, 23:01
На сколько я понимаю, е підтримка это социальная помощь. Какое право имеют забирать 1000 грн за вакцинацию в Счёт исполнительной службы?!
Приватбанк
Ответ банка
22 марта 2022, 9:43
Добрий ранок!
ПриватБанк в своїй діяльності керується вимогами чинного законодавства та інструкціями НБУ.
При надходженні запиту про списання коштів з картки від виконавця, банк не може в цьому відмовити.
Для того, щоб таких ситуацій не відбувалося, необхідно надати довідку про цільове призначення картки у виконавчу службу.
Для замовлення довідки у web Приват24 https://next.privat24.ua Вам достатньо:
1. Зайти в меню: Сервіси — Послуги — Сервіс довідок;
2. Вибрати тип 'Довідка про цільове призначення картки'
3. Вибрати необхідні дані для довідки і натиснути 'Сформувати'.
Для перегляду замовленої довідки:
1. Зайти в меню: Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Архів довідок;
2. Знайдіть замовлену довідку і натисніть на неї.
Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в особисті повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
aivahnik 21 марта 2022, 7:53
Раніше для мене Приват банк був номер 1 серед банків України.Зараз інша ситуація.Проблеми клієнтів банку не цікавить, додзвонитися на гарячу лінію майже неможливо.Сервіс залишає бажати кращого.
І по поводу страховки.Як мене завіряли у банку страховий випадок виплачується за 1 банківський день і т.д.Я вже чекаю тиждень і скоріше за все страхування — це викинуті гроші у смітник.
Приватбанк
Ответ банка
21 марта 2022, 9:11
Доброго ранку!
Перепрошуємо за можливі незручності. Ми робимо все, щоб клієнти отримували банківські послуги та підтримку фахівців у разі виникнення питань. Ми бачимо вашу заявку про настання страхового випадку. Зазначимо, що рішення про виплату коштів за страховим випадком приймає страхова компанія на основі умов договору страхування. Термін прийняття рішення залежить від надання вами документів. Ваша заявка була розглянута страховою. В своєму Приват24 ви можете бачити коментар, щодо заявки в меню «Сервіси» — «Страхування» — «Інші послуги» — «Причини відмов» — «Історія заявок по страхових подіях». Необхідно надати медичну довідку після закінчення лікування, в якій повинно бути вказана тривалість лікування.
megavip 20 марта 2022, 21:52
Треба до 21 березня оплатити інтернет, цілий день чекав, але так і не оплатив. Коли запрацює?
Приватбанк
Ответ банка
21 марта 2022, 9:12
Доброго ранку!
Команда ІТ фахівців ПриватБанку другу добу у режимі 24/7 працює над впровадженням резервних потужностей для безперебійної роботи Приват24 та всіх послуг банку за будь яких обставин, які можливі під час війни. З огляду на велику кількість сервісів та послуг, які надає ПриватБанк, налаштування вимагає більшого часу, ніж планувалося на початку робіт.
Частина сервісів, серед них платежі з картки на картку в Приват24, вже відновила свою роботу.
Просимо вибачити за тимчасові незручності і сподіваємось на ваше розуміння. Наші колеги роблять все можливе, щоб якнайшвидше завершити планові технічні роботи.
Проблема решена
kawasaki13 20 марта 2022, 17:09
как на сегодня снять арест с карты ??? в отделении банка сказали что в течение суток снимут прошли двое суток ничего не поменялось!
Приватбанк
Ответ банка
20 марта 2022, 18:15
Добрий вечір!
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, у разі, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн. Як бачимо, по вашій картці раніше подавалась заявка на прискорення зняття обмеження. Заявка була успішно опрацьована в день її подачі, а обмеження знято. Радимо перевірити інформацію в своєму Приват24.
Nadezhda111 20 марта 2022, 14:28
Обещали провести тех работы до 10:00 в итоге весь день не могу перевести деньги, тех поддержка не отвечает. Изредка скидывают ложную информацию, что якобы в веб версии можно перевести деньги, но это не так
Приватбанк
Ответ банка
20 марта 2022, 15:11
Добрий день!
Перекази з картки на картку в Приват24 тимчасово не працюють, виконуються регламентні роботи. Ви можете надіслати переказ на сайті https://privatbank.ua/sendmoney
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SimSim 19 марта 2022, 19:08
Когда весь мир пытается помочь Украине.«Главный банк страны»всё наживается на простых людях!
Приватбанк
Ответ банка
20 марта 2022, 10:55
Добрий день!
ПриватБанк вже відмінив низку комісій для операцій з картками та значно зменшив комісії в дистанційних каналах. Окрім того, банком запроваджені кредитні канікули для всіх типів кредитних карток: Картка Універсальна, Універсальна Gold та преміальних карток.
Актуальна інформація про те, як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану на нашому сайті — https://privatbank.ua/help
SimSim 19 марта 2022, 18:23
В г. Лисичанске уже месяц не работает банкоматы и банк не работает.Идет война картой ничего не купишь только за наличку, а снять её негде.Люди за 01.03.2022 не могут снять пенсию.Как жить людям? Или вы нас уже списали? Мы же сражается за Украину на линии фронта неужели вам трудно заправить банкомат что бы хоть как-то облегчить жизнь людям?
Приватбанк
Ответ банка
20 марта 2022, 10:51
Добрий день!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для співробітників і клієнтів. Хочемо підказати, що зняти готівку до 6000 грн на 1 чек можна і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму. Детальніше про послугу і список магазинів партнерів за посиланням: https://privatbank.ua/hotivka-na-kasi#services
Ми також робимо все необхідне, щоб мережа терміналів в торгових точках працювала в звичайному режимі, щоб клієнти мали можливість здійснювати купівлі розраховуючись карткою замість готівки.
Зазначимо також, що зняття готівки в банкоматах інших українських банків здійснюється без додаткової комісії.
Проблема решена
Роман Поляк 19 марта 2022, 14:16
Вчера вечером 18.03.2022 в 17:05 мне нужно было внести сумму денег на карту, терминал с первого раза не принял все купюры, но после повторного внесения остатка — вовсе перестал работать, не вернул и не зачислил мне ничего. И как мне сегодня быть когда это последнии деньги? В 17:40 мне удалось дозвониться к оператору, оставил заявку на возврат средств, обещали за день дадут результат — в итоге ни денег, ни результата… разочарован максимально, если в стране война — разве это повод для игнорирования клиентов?
Приватбанк
Ответ банка
19 марта 2022, 15:28
Добрий день!
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в найкоротший термін.
Natalia20222 19 марта 2022, 0:59
Здравствуйте!

Моя карта заморожена с 2015 г.
Средства использовались исключительно в личных целях, о чем я уже сообщала в устной и письменной форме.
Несмотря на многочисленные обращения, с просьбой о снятии ограничений, мне сообщали, что снять можно только судебном порядке.
Я пенсионерка, у меня нет сил и возможностей судиться с вами.
Убедительная прошу еще раз разморозить деньги, средства крайне необходимы в сложившейся ситуации в стране.
Я могу подойти на любом отделение для выяснения!
Скажите пожалуйста, есть ли в этом смысл и какой-то шанс что мне могут их разморозить в связи с ситуациец в стране?

Надеюсь на понимание
С уважение, Карапетян Наталья Игоревна
Приватбанк
Ответ банка
19 марта 2022, 10:39
Добрий день!
При аналізі операцій були виявлені надходження коштів на вашу картку шахрайського характеру.
На жаль, наразі між вами і банком обмежена співпраця в зв´язку з шахрайськими діями по вашій картці.
Переглянути дане рішення можливо за рішенням суду, про що вам повідомляли раніше.
Виталий Герасимов 18 марта 2022, 17:00
Отделение по адресу: Одесса, ул. Черняховского, 1-А
Здравствуйте, уже 4 года живу и работаю (через ФОП, ТОВ) на территории Украины.
После 24го заблокировали доступ к счетам, сегодня выяснилось что я даже не могу зайти в личный кабинет привата и проверить свою личную информацию, в саппорте мне вот такое написали:
— Допомога Онлайн
Повідомляємо Вам про прийняте Банком рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори і закритті поточні рахунки, на підставі статті 64 Закону України «Про банки і банківську діяльність», частини першої статті 10 Закону України «Про запобігання
та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення «, а саме в зв´язку з встановленням неприйнятно високого ризику за результатами переоцінки
ризику.
Банк надіслав Вам приклад заяви на розірвання рахунків, з даною заявою Вам необхідно звернутися до відділення ПриватБанку для переказу залишку коштів на рахунок іншого банку.

Я:
Все средства были получены официально, с оплатой налогов, так же за каждую транзакцию я могу пояснить

Допомога Онлайн
Вам необхідно звернутися до відділення ПриватБанку для переказу залишку коштів на рахунок іншого банку.
— У меня нет других активных счетов в других банках. С формулировкой «Про запобігання
та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення «я полностью несогласен и считаю ее оскорбительной, я за 26 лет проживания в РФ платил нОлоги только 7 месяцев (не считая НДС за каждую покупку), переехал в Украину не только потому что у меня тут друзья, но и потому что хотел платить налоги тут, а не в Польше к примеру, как и в ответе саппорту, я готов пояснить за каждую гривну и за каждый потраченный цент!
Приватбанк
Ответ банка
18 марта 2022, 19:08
Добрий вечір!
Згідно Постанови НБУ №18 від 24.02.2022 банк запроваджує обмеження, що передбачають зупинення здійснення банками видаткових операцій за рахунками резидентів держави, що здійснила збройну агресію проти України (є резидентами Російської Федерації або Республіки Білорусь). По всім рахункам та картковим продуктам резидентів заблоковано всі витратні операції.
Наразі у Постанові НБУ не визначено термін, на який запроваджуються обмеження. Обмеження будуть діяти до моменту отримання особових розпоряджень НБУ.
makssss 18 марта 2022, 15:36
Если выбираете банк, где получить 6500, то не выбирайте приватбанк. Там это займёт именно 10 рабочих дней и не меньше, тянут до последнего. В остальных банках это может занять всего лишь несколько дней.
Приватбанк
Ответ банка
18 марта 2022, 16:49
Добрий день!
Дійсно, термін зарахування коштів — 10 днів з моменту подачі заявки. Звертаємо увагу, що ПриватБанк надає лише платіжний інструмент у вигляді картки й чекає на фінансування з боку держави. Як тільки кошти надходять в банк — вони відразу зараховуються на картку клієнта.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
NaiznankyV 18 марта 2022, 14:00
Я получила перевод от друзей в формате криптовалюты.
В онлайн-чате спросили у ПриватБанк, может ли быть зачислен SWIFT-перевод из Binance, на что получили ответ, что в данный момент никаких ограничений нет.
В итоге, 9 марта пришел отказ от ПриватБанка в зачислении перевода и меня также информировали, что перевод не может быть возвращен отправителю.
По сути ПриватБанк попросту присвоил себе этот перевод.
Сегодня звонила в ПриватБанк и в этот раз уже сообщают, что приемы переводов из Binance были ограничены с 16 марта. Вот только мой перевод был от 9 марта, когда никаких ограничений ещё не было. Просто беспредел
Приватбанк
Ответ банка
18 марта 2022, 17:25
Добрий день!
Ваше питання було розглянуто та по результату на вашу пошту ми надіслали відповідь. Дозвольте зауважити, що відправка міжнародних валютних переказів з України за кордон на підставі Постанови НБУ від 24.02.2022 № 18 тимчасово обмежена, крім випадків для оплати лікування та допомоги армії України.
Повернення даного переказу можливе лише за ініціативою відправника.
Зверніться, будь ласка, до нього, щоб він надіслав запит на повернення коштів через систему SWIFT.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
msparts 18 марта 2022, 13:35
У моего папы пенсионера кредит в привате, война идёт, возможности платить проценты сейчас нету, у меня тоже, так как я ФОП и сейчас не работаю, находимся в Харькове.Приват снял с пенсии проценты, с пенсии у пенсионера в во время войны, вы хуже мародеров, преступники в военной время
Приватбанк
Ответ банка
18 марта 2022, 14:39
Добрий день!
На жаль, з інформації, яка вказана у відгуці незрозуміло, про які списання йде мова. В даному випадку, просимо вашого батька особисто звернутися в підтримку з наданням детальної інформації та наші фахівці з радістю допоможуть.
Звертаємо увагу, що з 1 березня до 1 червня всіх клієнтів ми перевели на пільгові умови без необхідності вносити щомісячні платежі. Важливо розуміти, що всіх переводимо поетапно та зробимо це до кінця березня. Але ставка на березень вже складає формальні 0,0001%. З 1 червня обслуговування картки повертаємо на звичайні умови.
dec184000 18 марта 2022, 12:29
Отделение по адресу: Днепр, ул. Ивана Акинфиева, 28
В военное время некоторые отделения закрыты, некоторые работают по своему графику — это понятно. В открытом отделении стоит очередь аж на улице, в то же время в соседнем так называемом VIP отделении никого нет, но и обслуживать население они не могут, т.к. нет доступа к базам данных. Неужели сейчас столько VIP-клиентов, что можно позволить себе держать целые отделения с необременненным клиентами персоналом (к слову, в нем не было ни одного посетителя)? Дайте этим сотрудницам доступ к базам, пусть работают, раз уж отделения открыты
Приватбанк
Ответ банка
18 марта 2022, 13:09
Добрий день!
Дійсно, відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Відділення поступово відчиняються, в залежності від ситуації в регіонах. Ми робимо все можливе, щоб забезпечувати обслуговування наших клієнтів на найвищому рівні.
У VIP — відділеннях працюють фахівці, які виконують зобов’язання, згідно посадовим нормам та категорії клієнтів.
Звертаємо увагу, що у нас є цілодобова підтримка, де наші фахівці завжди готові допомогти дистанційно.
З повагою, ПриватБанк.
drooons 18 марта 2022, 10:14
Нахожусь в зоне боевых действий. Мобильной связи нет пятый день. Банкоматы не работают. Терминалы не работают. Отделения закрыты. В некоторых магазинах можно расплатится картой. Это всё понятно — претензий нет! Но твою же… Разлогин в приложении, разлогин в браузере! То есть из-за этого д… смс, которое я не могу получить, я полностью потерял доступ?! Просто чудесно! Как мне оплатить, например, мои сервера??? А это сотня клиентов!!! Из-за этого, с позволения сказать, трехзначного кода, я положу десятка два магазинов, в десятке стран?! Всё конечно решаемо, есть конечно друзья и т. д. Извините за сумбур, пригорает уже…
Приватбанк
Ответ банка
18 марта 2022, 10:36
Добрий день!
Для вирішення вашого питання, просимо звернутися в підтримку чата, де наші фахівці з радістю вам допоможуть у вирішенні питання після ідентифікації вас як клієнта.
З повагою, ПриватБанк.
Находимся в окупации банк с первых дней закрыт, в это время работает Ощадбанк и Эксимбанк выдают наличку и зарплаты, а также работают магазины и рынки и службы такси, в общем город живёт, а эти *** даже банкоматы непополняют, людей бросили на произвол, геноцид против жителей в окупации, дополню в городе никакой угрозы для работников и клиентам банка нет как приват говорит на горячей линии, товарищи с приват банка верните людям деньги небудьте скотами!!!
Приватбанк
Ответ банка
18 марта 2022, 10:14
Добрий день!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Елена Ваган 17 марта 2022, 17:51
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Лизы Чайкиной, 57
Мені дуже хочеться подякувати приват банку за встановлені кредитні канікули під час війни, мені дуже хочеться подякувати приват банку за людське відношення до своїх клієнтів. Це дійсно цінно у наш час. Дуже рада що я користувач саме цього банку, бо відношення на високому рівні. Велике дякую
Приватбанк
Ответ банка
17 марта 2022, 18:11
Добрий вечір!
Ми дбаємо про наших клієнтів, будемо раді і надалі підтримувати високий рівень сервісу.
Дякуємо, що ви з нами :)

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝