×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Все курсы банка |
Осторожно! Приват! ВОРУЮТ средства клиента!
Руководство их прикрывает (либо не в курсе, что эти работники вытворяют? вопрос.)
По моим документам по оспариванию операций по правилам Междунарожных платежных систем Мастеркард эти горе-«специалисты» (спецы по обману и присваиванию чужого) провели пре-арбитраж Мастеркард, получили на транз.счет возврат моих оспариваемых средств, и присвоили себе!
Эти граждане не гнушаются при этом прикрыться лживыми поводами как бы отказать клиенту. Используют несуществующие «изменения правил», «невозможность оспаривания» и какой-то мифический «Факт збою не підверджено». Какого збою? Непонятно. Да и зачем им объяснять мне-клиенту, когда на кону такие денежки. Клиент по их мнению — недоумок. А тут карман набить хочется.
В-общем, эмоции эмоциями. А факт- есть факт. СОТРУДНИКИ ПРИВАТБАНКА В ПРЕТЕНЗИОННОМ ОТДЕЛЕ — совершили ХИЩЕНИЕ ВОРОВСТВО денежных средств, надлежащие переводу клиенту (мне) по заявкам на возврат средств
Ми завжди на стороні наших клієнтів і подібні випадки — не є винятком, однак, на жаль, деякі операції не підлягають оскарженню, про що вас неодноразово сповіщали наші фахівці в телефонному режимі.
Додатково, банком було сформовано та відправлено офіційну відповідь на ваш запит.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Просто «кинули «на ровном месте на 1200 грн
22.05 получаю перевод на карту польского банка с карты приватбанк по курсу 6.68.Как всегда соответствует почти курсу НБУ
Вечером совершаю покупку и оплачиваю картой ПриватБанка и мне считают по курсу 7.33. Просто был в шоке.Товар не подошел и делаю возврат.Деньги были отправлены обратно в тот же день.
В итоге на карту они поступили 23.05.22 в 23.59 по курсу 6.62, при том что покупка была в злотых и курс в банке не опускался ниже 7.25(((
Обратившись в службу поддержки через приложение, оператор мне заявляет что такой курс был на момент возврата.Каким образом он стал таким, если он только рос каждый день.
Покупку мне считают почему-то рыночному курсу, а возврат делают по официальному курсу мастеркард.Очень хороший банк (((
При этом на сайте указано: если конвертируемая валюта отличная от евро и долар, то конвертация происходит в начале в эвро и потом уже эвро в злотый.
Поэтому вывожу остатки денег и буду закрывать счет с таким кидаловом.
Приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з оператором для покращення якості обслуговування.
Якщо оплата в інтернеті або за кордоном — конвертація валют проходить автоматично, без комісій. По курсу ПриватБанку конвертація проходить тільки якщо валюта картки гривня, і покупка в валюті долар, євро.
Якщо валюта покупки інша, сума покупки конвертується, зазвичай, в долар за курсом платіжної системи (Visa або MasterCard, в залежності від картки), долар списується з картки по курсу ПриватБанку.
Так як ваш платіж здійснювався в валюті польський злотий, сума покупки конвертувалася в долар за курсом платіжної системи Visa та кошти списалися з картки по курсу ПриватБанку. Так як курс продажу валюти відрізняється від курсу купівлі — сума повернення після конвертації відповідає саме актуальному курсу купівлі валюти.
У випадку додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Комментарии (15)
Здирництво за переказ коштів
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)
угрожают хоть вешайся говорят в банке
Наші профільні фахівці вже проводять перевірку стосовно даної ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
Комментарии (6)
Послуга гарантоване повернення квитка — не працює
«Що таке послуга „Гарантоване повернення“? Це додаткова послуга до авіаквитка. У разі повернення авіаквитка з будь-якої причини до вильоту рейсу ми компенсуємо 100% вартості квитка або суму, що утримала авіакомпанія як штраф за скасування квитка за вирахуванням франшизи* 20%.»
«Що робити в разі настання страхового випадку?
Вам нічого робити не потрібно. Страхова компанія самостійно відстежує статус квитка.
Виплата відшкодування зараховується на картку після того, як перевізник встановлює відповідний статус рейсу та квитку.» — Саме це обіцяє Приватбанк
Почитавши про цей «чудовий» сервіс я доплатив за цю послугу 10% від вартості квитка.
За тиждень до вильоту захворів covid та стало зрозуміло що подорож скасовується.
Хоча банк і переконує що нічого робити не потрібно, я вирішив зробити все можливе щоб отримати компенсацію. Взяв довідку у лікаря. Оформив заявку на повернення через приват24 з детальнім описом причини, вказанням що оформлював «гарантоване повернення» і сканом довідки. Через годину прийшло повідомлення що повернення не можливо. Після цього подзвонив в банк. Оператори взагалі не могли сказати що треба робити в моєму випадку та прекидували наступного «спеціаліста з вашого питання». Третій чи четвертий спеціаліст також не знав як працює «гарантованне повернення», але сказав ща створено завку за моїм зверненням і зі мною зв’яжется спеціаліст. Після цього написав листа на електронну пошту банку, щоб допомогли з моїм питанням та зробили роз’яснення для операторів. Відповіді немає.
Пройшло 6 днів, ніхто мені так і не подзвонив. Рейс вже відбувся, ніякої автоматичної виплати я також не отримав. Знову дзвоню в банк. Нічого не змінилось, оператори так само перекидають один на одного, не розуміючи що робити. Знаходиться оператор який знає що потрідно оформити заявку на повернення! Хотя я її вже оформлював через приват24. Ну добре, давайте ще раз. Офомили, чекайте 2−3 місяці. Дивно, сайт приватбанку обіцяє автоматично після отримання інформації від авіакомпаніі, договір страхування — 5 днів, оператор 2−3 місяці. Добре, почекаю.
Пройшло 3 місяці — замість виплати прийшло повідомлення ще виплати не буде, бо заявка подана після вильоту. Хоча заявку до вильоту банк просто скасував. А повторно подати заявку оператору було неможливо, бо оператори не знають ще таке.
Такий «чудовий» сервіс. Не здивуюсь якщо ситуація з іншими страховими продуктами банку — така сама. Гроші беруть, а при настанні страхового випадку роблять все щоб клієнт не отримав інформацію що саме треба робити. А потім — сам винен, бо терміни пройшли.
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців, за результатами якого вам зателефонує наш співробітник.
Додатково, ми проаналізуємо ваші звернення в підтримку для покращення якості обслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Не приходят смс в роуминге
Банком було відправлено смс повідомлення на ваш номер. Питання доставки повідомлення лежить на мобільному операторі. Ви можете перевірити чи увімкнена доставка повідомлень у роумінгу на ваш номер або звернутись до оператора мобільного зв'язку для уточнення.
Фахівці в онлайн підтримці на нашому сайті можуть змінити спосіб підтвердження входу в акаунт або встановити новий фінансовий номер на який ви зможете приймати дзвінки та смс. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання.
Комментарии (3)
Не можу авторизуватися!
Я Холод Тетяна Юріївна, постійний клієнт вашого Приват банку вже багато років, не можу авторизуватися та отримати доступ до своїх коштів.
Вписую номер телефону, пароль і далі йде звичний алгоритм «дзвінок». Дзвінок відсутній і далі відкривається вікно для ввода смс. СМС НЕ ПРИХОДИТЬ.
Намагалася виконати вхід із різних пристроїв, тож справа не у девайсі. Сім-карта активована і функціонує справно.
Через події у нашій країні я знаходжуся не в Україні. Через події у нашій країні мені необхідні ці останні гроші для виживання. Чому я не маю доступу до своїх коштів? Як виправити ситуацію?
Сподіваюся на вашу лояльність та високий сервіс який не підводив протягом стількох років!
З повагою, ваш постійний клієнт!
Смс повідомлення на ваш номер були відправлені банком. Банк також намагався зателефонувати на ваш номер та не зміг через причини, що не залежать від нас. Питання доставки повідомлення лежить на мобільному операторі. Ви можете перевірити чи увімкнена доставка повідомлень і прийом дзвінків у роумінгу на ваш номер або звернутись до оператора мобільного зв'язку для уточнення.
Дане питання з легкістю допоможуть вирішити наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку pb.ua. Фахівці можуть змінити спосіб підтвердження входу в акаунт або встановити новий фінансовий номер на який ви зможете приймати дзвінки та смс.
Комментарии (3)
Робота та сервіс Приватбанку шукує !!!
Відкриваю рахунок юр.особи релігіної організації. Надав документи протокол зборів, стату, опис.наказ.виписку. Через сутки банк вимагає від мене з учасників зборів 10 чоловік Інн. адресу приписки та телефони. При реєстрації даної організації даже державний реєстратор такого невимагав як банк.
В своїй діяльності ПриватБанк керується чинним законодавством та нормами НБУ.
В положенні про здійснення банками фінансового моніторингу, яке затверджено постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65, зокрема в П. 3 Додатку 7 до Положення вказано: «Банк під час встановлення/актуалізації ділових відносин з неприбутковою організацією має зрозуміти суть її діяльності, акцентуючи свою увагу на певних аспектах діяльності неприбуткової організації».
Комментарии (1)
Мошенник 4149 4991 3002 6220
4149 4991 3002 6220
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Підтримка по телефону та онлайн на сайті банку працює 24/7. Якщо при зверненні в підтримку виникли труднощі, будь ласка, надайте деталі в приватному повідомленні.
Комментарии (1)
Подскажите пожалуйста где выплаты ВПО ?
Перерахування бюджетних коштів ВПО здійснюється Мінсоцполітики АТ «Ощадбанк» щомісяця до 3, 13 і 23 числа на підставі реєстру внутрішньо переміщених осіб для виплати допомоги, сформованого державним підприємством «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики».
Це означає, що виплата коштів проходить в три етапи:
-подача заявки;
-формування та опрацювання реєстрів;
-виплата коштів.
Формування та опрацювання реєстрів здійснюється на боці Мінсоцполітики. Банк є отримувачем коштів і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Комментарии (42)
Блокировка счета
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Комментарии (1)
Не приходят смс подтверждения приват 24 за границей
Всі смс повідомлення на ваш номер були відправлені банком. Питання доставки повідомлення лежить на мобільному операторі. Ви можете перевірити чи увімкнена доставка повідомлень і прийом дзвінків у роумінгу на ваш номер або звернутись до оператора мобільного зв'язку для уточнення.
Ми перевірили інформацію щодо вашого звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцями, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому і покращити якість обслуговування. За вашим зверненням в підтримку на сайті pb.ua наші колеги можуть змінити спосіб підтвердження для проведення платежу.
Комментарии (19)
Издевательство над клиентами
Онлайн допомога- это СУПЕР ИЗДЕВАТЕЛЬСТВО, выдуманное приветбанком. С 11−23 до 21 -00 всё прошёл… верификацию, фотосессию…Все успешно. Потом передали мой вопрос специалисту профильному и там по-новой…-верификация, фото и т. д. Но фото не понравилось, видно за час изменился очень! В результате я понял, что спецы там такие, что не могут в своей космической системе разобраться и решить плёвый вопрос.
Или просто дана команда руководством банка всячески блокировать деньги людей в тяжёлое военное время и всё. ПОЗОР такому банку!
Ми розуміємо, що може не бути зв'язку, щоб отримати смс або дзвінок тому в підтримці є можливість встановити альтернативний спосіб підтвердження входу в акаунт. При першому вашому зверненні фахівець був вимушений прослідувати в укриття через оголошену повітряну тривогу в його місті. В таких випадках ми даємо можливість клієнту обрати, залишитись в діалозі і почекати іншого спеціаліста або ж звернутись пізніше. Як бачимо, на жаль, ви вийшли з діалогу до підключення нового фахівця.
Коли через певний час ви повторно звернулись в підтримку, це вже було нове звернення, тому новий оператор мав ідентифікувати вас, щоб впевнитись, що спілкується саме з власником картки. На жаль, відправлені вами фото були нечіткі та не відповідали вимогам для того, щоб завершити ідентифікацію та змінити спосіб підтвердження входу в акаунт. Наші колеги в онлайн підтримці залюбки допоможуть у вирішенні питання при вашому наступному зверненні.
Комментарии (2)
Крадут деньги!!!Телеком послуги: Л П Кабельн Сател Ю А, Днiпро, Наб. Перемоги, 30
Дана оплата проведена через платіжний сервіс liqpay.
Картку було додано раніше на сайті, що приймає оплату за допомогою платіжного інструмента liqpay та підключено підписку.
Для підключення підписки потрібно було вказати дані картки та підтвердити операцію додатково.
Ви можете отримати інформацію щодо платежу(сайт де було проведено оплату) звернувшись в наш чат через захищений канал на сторінці https://www.liqpay.ua/.
Можливо, це допоможе згадати, де саме та при яких обставинах було підключено платіж.
Комментарии (3)
Некомпетентність підтримки
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі, та розібратися в ситуації.
Комментарии (3)
Пропали деньги клиента
Отправили заново на другую карту этого же банка — платёж ушёл, но 4 дня денег нет.
Так же параллельно перевели деньги с другого банка, та же история, деньги списали, а я ничего не получила.
С техподдержкой связаться вообще нереально.
Я выехала с оккупированной территории, нахожусь заграницей, а банк оставляет меня просто без средств к существованию. Вот уж пример качественной работы и заботы о клиентах.
На жаль, з інформації у вашому відгуці незрозуміло, про які платежі йде мова. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації, що виникла.
Написать комментарий
Кто слямзил нашу помощь?
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування;
також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Комментарии (4)
ПриватБанк бар'єрний банк! Мій негативний досвід.
Я не користувався цим «крутим» банком приблизно десь з 2015 року. Я знав і розумів яке обслуговування і ставлення до клієнтів у цьому банку було раніше і маю підтвердження того, що нічого не змінилося.
І так моя історія.
Для того, щоб вижити в ці тяжкі часи я вирішую відкрити ФОП, щоб надавати фриланс послуги та торгувати handmade в інтернеті. Для того, щоб зробити це в режимі онлайн звісно мені знадобився Приватбанк.
14−16 травня. Три дні мені знадобилося на актуалізацію даних, відновлення кабінету, випуск віртуальних карток (на форму картки прошу звернути увагу це важливо). Це десятки листувань в чаті, кілька дзвінків на гарячу лінію, проходження фото ідентифікацій і разів 5 селфі перевірок. Але мені вдалося це.
18 — 19 травня я намагаюсь відкрити рахунок уже як ФОП у цьому банку. На сайті зробити це виявилося неможливим. Видавало постійно помилку. Знову після чисельних листувань в чаті я вимагаю офіційного пояснення. Мені пропонують звернутися в технічну службу. Склали заявку, дали офіційний номер.
20 травня мені зателефонували та сказали що я уже можу зареєструвати рахунок ФОП. Помилку виправили. Ура думаю я. Але ні. Мої пригоди продовжуються.
Я оформлюю рахунок ФОП та карту ключ. І тут проходить буквально пару годин і мені приходить повідомлення:
«Нещодавно за Вашою карткою 4*22 було зафіксовано підозрілі операції, що могли виявитися шахрайськими. На жаль, ми не змогли зв’язатися з Вами за номерами телефонів, які Ви залишали в банку, щоб прояснити ситуацію. Тому з метою безпеки Вашу картку було тимчасово заблоковано. "
Підозрілі операції на карті на якій 0 грн. Яку відкриту годину назад. Про створення якої відомо тільки мені та банку. Більшого абсурду я ще ну чув.
Знову іду в чат і телефоную та прошу мені все розблокувати. Але як уже розумієте ніхто нічого мені не розблокував.
Тому, що картки мої віртуальні звісно я не думав про ніякий пін-код.
З’ясувалося що для відновлення доступу в кабінет мені потрібні пін-коди. Через те, що карти віртуальні я не встановлював їх, а це означає що при зверненні в банк я запрошую зміну пін-коду. А ця зміна пін-коду тягне за собою такі ось наслідки:
«Шановний клієнт, у зв’язку з тим, що за однією з Ваших карток був змінений PIN-код, зміна пароля в Приват24 буде можлива тільки після здійснення операції з використанням САМЕ ЦІЄЇ картки в торгово-сервісній мережі, а також в будь-якому банкоматі або терміналі самообслуговування.»
Тепер це означає, що мені інваліду на колясці потрібно їхати до банкомата, щоб просто виконати якусь операцію яку захотів банк… Ну що ж дякую за рекомендацію!
Ви самі заблокували мою карту з незрозумілої причини. І тепер вимагаєте дуже складних для мене речей.
5 днів досвіду з Приватбанку. Це десь майже 10 годин безперервних потрачених на прості операції. І то вони закінчилися не зрозумілим блокуванням. В мене складається таке враження, що ви робите все для того, щоб не користуватися вашими послугами.
Де ваша інклюзивність про яку ви говорити або пишете в ЗМІ. Вона тільки на словах по ТВ і буквах в інтернеті?
Де ваша програма «Бізнес без бар'єрів» про яку говорила перша леді Олена Зеленська. Якщо я за 5 днів користування вашим банком тільки те що і роблю і натикаюсь на бар'єри які ви самі мені підсовуєте.
Я достатньо терпелива Людина в житі, багато чого пройшов і вмію справлятися з проблемами. Але справитися та достукатися до Приватбанку самостійно та щось змінити я не зможу. Але я постараюсь надати цій історії максимального публічного розголосу, щоб всі розуміли що таке насправді Приватбанк і як він відноситься до своїх клієнтів.
Рано чи пізно я доберуся до цього банкомата і зроблю те що вони просять і після цього закрию всі рахунки в цьому банку. І зі всіма буду ділитися своїм досвідом з цим банком. І пояснювати чому у мене немає картки цього банку.
Дякую за увагу. Надіюсь буде корисним мій відгук.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такими незручностями та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення до нашої підтримки у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з оператором чата для покращення якості обслуговування.
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку. Це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснюєте саме ви, а не третя особа і цим самим захистити вас від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри для запобігання шахрайським діям. Для вирішення вашого питання просимо вас звернутися в чат повторно, де наші фахівці з радістю допоможуть.
Якщо у вас виникнути труднощі чи додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам про це в приватні повідомлення.
Комментарии (7)
Блокировка счетов без разбора
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Якщо мова йде про ваші картки — будь ласка, надайте ваші контактні дані в приватному повідомленні.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
ПУТИНБАНК блокирует карты
ПриватБанк продовжує свою діяльність і обслуговування клієнтів керуючись чинним законодавством та нормами НБУ. На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Якщо мова йде про ваші картки — будь ласка, надайте ваші контактні дані в приватному повідомленні.
Комментарии (2)