×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Все курсы банка |
Закрытие долларового депозита
Готівкова валюта з депозитних рахунків тимчасово не виплачується. Наразі, кошти можуть бути зараховані на картки.
Зарахування коштів з вкладів на картки здійснюється без обмежень.
Є можливість в касі отримати гривню з валютної картки (проводиться валютообмін).
Видача гривні здійснюється в рамках актуального загального денного ліміту по всіх рахунках клієнта, що буде діяти на момент виплати коштів.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Мародерские действия
Думаю скоро вы почувствуете результаты своего мародерства.
ПриватБанк повертає частину комісій для компенсації витрат — наприклад, на інкасацію банкоматів та ТСО. Про розмір комісії ви завжди бачите попередження на екрані банкомату до зняття коштів. Також нагадуємо, що згідно з законодавством є можливість самостійно обрати банк для зарахування виплат.
Якщо ви бажаєте отримати офіційну відповідь від банку на ваше звернення — просимо подати запит на адресу для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
поднятие ставки
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
Комментарии (2)
жалоба по расчетному счету
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ваше питання було розглянуто нашими профільними фахівцями та по результату вам телефонував наш співробітник і озвучив інформацію.
Комментарии (1)
Відсотки за використання кредитним лімітом на картці введені без сповіщення клієнта
З початком війни вимушена з дітьми виїхати з Харкова, але України не покинула, з надією на краще.
Банк 26.02 прислав повідомлення, що в воєнний час з 1.03 по 1.06 2022р будуть пільгові умови без мінімального платежу і кредитна ставка 0.00001%, зокрема для карток універсальна Gold як у мене (хоч полегшення для родини, з дітьми, у якої лише 860 грн. на місяць дохід лишився, дитячі гроші на семимісячну дитину від держави). Але обов’язковий платіж я внесла, по всяк випадок!!! Хоча в застосунку приват 24 теж дані умови змінилися на ставку 0.00001% і здавалось можна було тут хоча б не хвилюватися і поступово по можливості поповнювати картку, але раділа рано як виявилось!..
Вчора ввечері, 03.04 зайшла в додаток Приват 24 і випадково натисла на обов’язковий платіж і тут просто шок, приват ввів 1.7% на залишок боргу, і в мене вже три дні відсотки нараховуються, щодня, по після 00.00годин 04.04 сума збільшилась на очах, я просто, о-куєла, вибачте!
Хоча досі жодного повідомлення про зміну ставки банк не надсилав!
Ось так… Державний банк МАРОДЕРСТВОМ, по суті, зайнявся під час війни
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
Комментарии (11)
Зняття комісії постфактум, всупереч 0% заявленим перед проведенням операції
При знятті власних коштів із картки Універсальна, ввівши мене в оману, застарілим повідомленням, щодо комісії АТМ, було списано комісію 50грн; хоча згідно попереджувальної інфо на екрані АТМ, перед підтвердженням операції, була 0%комісі із власних коштів. Звернення до контакт центру за номером 3700 — результату не дало, дівчина відповіла, що у банка від 01.04 зміна комісії, але, вибачте, аби я знала, щодо такої комісії, то не робила б дану операцію, а інфо на екрані, виходить не було вчасно оновлено, але ж до чого тут я. Дуже прикра та обурлива ситуація, відчуваю себе обдуреною, не по своїй волі, я керувалась інфо по комісіям, яке було саме на той час на екрані, перед підтвердженням згоди на зняття, а там було вказано 0% із власних коштів, і рішення, щодо зняття чи ні, я приймала виходячи із цієї інформації, саме тоді і саме біля АТМ; якби тоді була вірно вказана інфо по комісіям, я б не знімала готівку з АТМ. Звернувшись у чат, нічого крім ознайомлення з нині діючими комісіями не побачила, тому уявляю собі, що це системно і повсюди, а що ж буде далі? Тихий жах, сором і огида від такого відношення до клієнтів, та ще й у складний військовий стан для всіх.
Поборимо і це!
Слава Україні!
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. По результату перевірки вам зателефонує наш співробітник.
Написать комментарий
Кредитные каникулы
Чего дальше ждать? Или «терпи моя красавица»?
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
Комментарии (5)
Мародери Привату живляться за рахунок війни в Україні
УСІ, ХТО ВІДПОВІДАЛЬНІ ЗА ТАКЕ РІШЕННЯ, ПІСЛЯ ВІЙНИ БУДУТЬ ПРИТЯГНУТІ ДО КРИМІНАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ!!!
Банк наживаєтся на тих людях, де у радіусі 5 км існує ЛИШЕ ОДИН ЄДИНИЙ БАНКОМАТ ПРИВАТУ!!!
Я зараз звертаюся не до Банку-Мародеру, а до усіх його користувачів, що читають та лишають відгуки на Мінфіні.
* Закривайте рахунки у цій помийці.
* Саботуйте роботу банку.
* Закидуйте сміттям відділення.
* Дзвоніть на 3700 та ВИМАГАЙТЕ відміни комісії та звільнення керівництва.
* Звільняйтеся або переводьтеся на роботу у інші банки.
* Знімайте усі гроші з усіх рахунків у готівці.
* Розказуйте друзям про відношення банку до клієнтів.
* Пишіть коментарі в інтернеті, які псують репутацію банку серед його клієнтів.
Тільки разом ми доб'ємося, аби банк у складні часи став на бік народу України та зупинив злочини під час воєнного стану!
Ще додам: будете так знущатися з клієнтів, як зараз — терпець обірветься. Народ власновуч буде відстежувати переміщення керівництва та вимагати постати перед правосуддям. Почитайте, скількох осіб під час війни ви позбавили останньої копійки через ваші кредити та ваші комісії.
ГАНЬБА ТА ТЮРМА ДЛЯ МАРОДЕРІВ!!!
На сьогодні ПриватБанк знизив розмір більшості комісій, розуміючи що зараз важкі часи для всіх. Але часткове повернення комісій необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Комментарии (12)
Розчарування діями банку
Часткове повернення комісій зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Сподіваємося на ваше розуміння.
Комментарии (4)
Невчасне виконання операцій по поверненню коштів
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути помилково списані кошти.
Комментарии (3)
Privat?
Банк лише надає платіжний інструмент у вигляді картки для отримання коштів. Гроші нараховує держава. Розпорядник державних коштів, який відповідає за їх нарахування на вказані рахунки користувачів — міністерство економіки. Якщо з моменту подачі заявки пройшло 10 робочих днів та ви не отримали виплату — просимо звертатися за наступними контактами:
Гаряча лінія — 044 253 61 36
Пошта — meconomy@me.gov.ua
Комментарии (1)
Велика брехня і мародерство
Дизінформують клієнтів і потім займаються мародерством, стягують комісію в розмірі 1,7%.
Звернувся до них з уточненням 1.03.22 в чат підтримку в додатку приват24 так як це початок платіжного періоду і йде війна в країні в кожного копійка важлива, і мені важливо було отримати інформацію з питанням що буде якщо не внесу сумму платіжного періоду до 25.03.22 на що отримав відповідь що ставка до 1.06 в них буде складати 0.00001% …до цього, до 25.02.22 все було внесено і я користувався в березні пільговим періодом 0.01%. Відкрив додаток я 2.04.22 і побачив що йде нарахування відсотків…так як я не вніс суму пільгового періоду до 25.03.22 і з мене береться 1.7% а не 0.00001% як це обіцялося…одним словом, спизділи".хоча я запитував 1.03.22 і якщо б вони дали відповідь що ставка буде як завжди 3,5% або сказали що це питання вирішується і дадуть відповідь через декілька днів.то я б вніс сумму для пільгового періода яка виставлена в додатку приват24 до 25.03.22 ще б 1.03.22 і закрив це б питання і скористався як завжди ставкою 0.01%.а зараз вони просто мародерять, нараховують відсотки…ганьба привату…скріншоти переписки в додатку в чаті все є
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
Комментарии (5)
проценты
Зі своєї сторони ПриватБанк розуміючи складність ситуації ввів кредитні канікули одразу на три місяці з 01.03.2022. Вони діють для клієнтів, які не мають прострочення або його строк не перевищує 90 діб. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів. Додатково, протягом березня, клієнтам була встановлена відсоткова ставка за кредитом у розмірі 0,00001% на місяць (тобто без нарахувань %). Пільгова процентна ставка за квітень і травень становитиме 1,7 %.
Актуальна інформація про те, як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану на нашому сайті — https://privatbank.ua/help
Комментарии (1)
Доступность к отделениям и банкоматам
01.04.22. в двух км от меня в магазине включили банкомат, 02.04.22. отстояв в очереди 1час и 50 минут получил 1000 гр. и когда начал заказывать еще 1000 банкомат съел карту. Пришло СМС сообщение: в любом отделении получите новую карту! А где это работающее отделение? Чаты и звонки по 3700, поиск по приватовской карте это издевательство над людьми!!! В чатах и по 3700 ответы шаблонные по меркам мирного время, а вопрсы дебильные! Считаю необходимым 1) Региональные областные, районные, городские, поселковые …главные отделения банков обязаны опубликовать свои ДЕЖУРНЫЕ телефоны ВСЕХ операторов, чтоб человек мог прежде чем идти в многокилометровый поход, узнать, где работает отделение и банкомат! 2) Публиковать в местных СМИ актуальные данные на текущий и следующий день о работающих точках! 3) Увеличить и равномерно распределить с учетом плотности населения работающие отделения…
Учитуйте что много пожилых людей которым пешие длительные походы невозможны!!!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Повідомити, в якому банкоматі наразі є кошти, на жаль, немає можливості. Хочемо підказати, що зняти готівку до 6000 грн на 1 чек ви можете і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму.
Сервіс зняття готівки працює по всій мережі магазинів в різних містах: Сільпо, Fozzy Group, Клевер Сторс, Аптеки 911.
Працює не по всій мережі, але географія постійно розширюється: Варус, Подорожник, Мед Сервис, АНЦ, Новус, Апельмон, Розетка
Кількість магазинів регулярно збільшується.
На жаль, вилучені банкоматом або терміналом картки не повертаються.
Зверніться, будь ласка, до будь-якого відділення банку з паспортом, ІПН і наші співробітники за 10–15 хвилин випустять вам нову картку, або можете перевипустити картку на віртуальну. Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.
Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
Зверніть увагу! Картки з фото, картки з індивідуальним дизайном, іменні картки перевипускаються за рахунок банку, якщо їх було вилучено в результаті технічного збою.
З повагою, Приватбанк.
Комментарии (24)
«Кредитные каникулы»
Не выразить словами ту благодарность банку, которую я испытал. Ну и по мере необходимости стал использовать доступную мне возможность. Тем более что эвакуация поспособствовала тратам, а простой на работе — к отсутствию зарплаты. Деньги по мере возможности карту пополнял. И все было хорошо, пока банк 2 апреля (!!!) не прислал сообщение что они меняют условия программы. И вводит комиссию за использование кредитных средств и уже ее насчитал за апрель месяц.
Вот я все понимаю, но почему это сделано как всегда через *** и задним числом? Почему не предупредили в марте, когда можно было закрыть все без комиссии? Вот зачем портить себе репутацию и делать так, чтобы клиент ощущал себя обманутым?
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
Комментарии (7)
Условия по кредитной карте во время войны
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
Комментарии (1)
Надійність банку
Щодо зменшення ліміту, зазначимо, рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення.
Після тимчасового обмеження кредитний ліміт та можливість користуватись кредитними коштами в межах встановленого ліміту для клієнтів була відновлена в найкоротші строки. Підвищення кредитного ліміту наразі недоступне, але ви зможете користуватись коштами в межах наявного ліміту.
Комментарии (1)
Начисление процентов
Весь лютий ми працювали в штатному режимі, щоб ви могли користуватись карткою без перешкод. Саме тому за лютий ще відсотки були списані. З турботою про кожного нашого клієнта в цей час ПриватБанк прийняв рішення про переведення усіх клієнтів які користуються кредитними картками на пільгові умови з 1 березня до 1 червня 2022 року. Додатково, протягом березня, клієнтам була встановлена відсоткова ставка за кредитом у розмірі 0,00001% на місяць (тобто без нарахувань %). Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів в квітні та травні вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів.
Комментарии (4)
Проблеми з видачі заробітної плати на картку
У разі, якщо б кошти від вашого роботодавця надходили на банк та замість зарахування на картку залишались би в банку на поточному рахунку, ви мали б змогу перерахувати їх самостійно з поточного рахунку на картку в своєму Приват24 або звернувшись в онлайн підтримку на сайті банку. Також в особистому кабінеті чи через підтримку можна прив'язати картку до зарплатного проекту, для цього потрібно знати ЄДРПОУ та бажано назву підприємства, яке проводить вам виплату. Після прив'язки картки до зарплатного проекту для уточнення інформації щодо отримання вашої зарплатні радимо звернутись в бухгалтерію вашого підприємства.
Написать комментарий
Відділення IT просто шлак
Банк робить все, щоб забезпечити клієнтів якісними послугами та можливістю в будь-який момент скористатись своїми коштами. Ми постійно реагуємо на ситуацію та надаємо банківські послуги, як за умов пандемії, так і під час війни. ПриватБанк неухильно дотримується правил конфіденційності і не передає дані клієнтів третім особам, за виключенням вимог чинного законодавства. На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію та знайти підтвердження по тим чи іншим зауваженням з вашого боку.
Якщо ж ви маєте конкретні пропозиції щодо покращення послуг чи інформацію про непрацюючий термінал або банкомат нашого банку, можете надати деталі в приватному повідомленні.
Комментарии (1)