×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Все курсы банка |
Приват Банк украл деньги с карты!
Первого мая списали процент за пользованием кредита, вопросов нет.
В мае весь долг по кредиту был полностью погашен. Но сегодня из личных средств банк снял 500гр и написал (Відсотки за використання кредитного ліміту починають нараховуватися тоді, коли Ви не погасили мінус по карті протягом пільгового періоду.)
я погасил полностью долг! Что еще за списание ПРИХВАТ БАНК???
Якщо станом на 1.05.2022 картка не була в пільговому періоді і на ній була заборгованість відсотки продовжують нараховуватись протягом травня до моменту погашення заборгованості. По вашій картці відсотки нараховані та списані коректно. Радимо ознайомитись з інформацією про те, як працює пільговий період і нарахування відсотків за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Згідно з умовами договору відсотки нараховуються за кожен день окремо, а списання відсотків нарахованих за поточний місяць відбувається першого числа наступного місяця. Наприклад, якщо на картці була заборгованість з 1 по 20 травня то саме за цей період і були нараховані відсотки.
Комментарии (8)
Приват «потерял» перевод РИА 2500 Евро
При зачислении на карту приватбанка деньги списали с РИА, но на карту они не дошли
По информации от РИА средства были переведены в ПриватБанк, а банке их нет
Подала заявку, но ее не могут решить. В службе поддержки только и пишут — ожидайте
Ужасное обслуживание, никакой информации не дают. Где деньги не говорят
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. З нашого боку вже поданий запит в систему RIA для з'ясування всіх обставин. Очікуємо на відповідь разом з вами.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
От куда начисляеться процент? Если я погасила задолженностью полностью
Я воспользовалось кредитным лимитом
Сумма была 34 тысячи
Сняла всю сумму в начале февраля 2022 года
Погошала задолженность частями, каждый месяц платила все вовремя. (Хотя с нынешней ситуацией в стране, было очень трудно)
Полностью оставшиеся сумму погасила 23 мая 2022 года (было 19 тыс)
Но почему-то мне за май начислялся процент, и пишешься чтобы не платить процентов за использоние кредита, все траты нужно погасить до 25 ИЮЛЯ
Какие траты? Если я полностью погасила всю задорность
И после того как задолность была погашена, я лимитный процент снизила до 0.
Каким образом мне начисляется процент?
К оператору невозможно дозвониться
Якщо станом на 1.05.2022 картка не була в пільговому періоді і на ній була заборгованість, про що ви знаєте і самостійно зазначили, відсотки нараховані коректно. Згідно з умовами договору відсотки нараховуються за кожен день окремо, а списання відсотків нарахованих за поточний місяць відбувається першого числа наступного місяця. Таким чином, якщо на картці була заборгованість з 1 по 23 травня то саме за цей період і були нараховані відсотки. Радимо ознайомитись з інформацією про те, як працює пільговий період і нарахування відсотків за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Комментарии (14)
Без проблем обміняли розірвану банкноту.
Кому цікаво, 4 січня звертався у це ж відділення і там мені відмовили обміняти пошкоджені 10 гривень, але тоді була інша операторка на кассі. https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/263763/
Касир приймає рішення щодо можливості прийняття купюри зважаючи на ступінь пошкодження та зношеності. У спеціально облаштованих відділеннях приймаються всі купюри, в тому числі значно зношені.
Раді, що ваше питання було вирішено. Дякуємо, що ви з нами.
Комментарии (1)
Банк мошенник . Ворует деньги со счета . Уже не первый раз!!!
900грн 68коп Иресть 100грн испарились!!!
В поддержке ответили что ничего не списывалось. Воры!
Весь рух коштів ви можете бачити в своєму Приват24 і впевнитись в тому, що баланс є коректним. Адже поповнення картки було здійснено на меншу суму, ніж вказано вами у відгуці. У разі, якщо було б списання з картки ви б могли бачити його у виписці. Радимо переглянути виписку.
Комментарии (3)
Поддержка мошенничества банком
В момент снятия средств я получила странное смс с финансового номера банка, с которого ранее получала коды подтверждения при проведении фин. операций (скрин отправляла в чат при общении с оператором, о том что означает приписка в конце смс оператор не ответил).
Далее пыталась через службу поддержки сменить финансовый номер для уточнения деталей по данной операции, оказалось в банке не работает должным образом настройка идентификации клиентов, ожидаю обещанный звонок из банка второй день.
31 мая 2022 года получила смс по заявке о том что возврат средств не возможен. Написала оператору в чат, услышала обвинения в свой адрес что данное действие совершала я. Хотя полагаю у службы безопасности есть возможность увидеть кто снимал средства и каким образом проводилась данная процедура.
Вывод один — банк покрывает мошенничество в нелегкое военное время.
Увы неприятно это знать!
При знятті без картки в банкоматі ПриватБанку треба спочатку увійти в акаунт Приват24 (для цього необхідно знати пароль від Приват24), а також ПІН-код картки, який треба ввести після вибору картки і суми зняття. Лише після цього можна відсканувати QR-код на банкоматі та отримати готівку. Таким чином, знати лише код із смс недостатньо для проведення такої операції. Окрім того, код відправляться лише на фінансовий номер до якого не має бути доступу ні в кого, окрім власника картки.
Щодо зміни фінансового номеру ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті. Ми проведемо роботу з фахівцем з яким ви спілкувались в підтримці при попередньому зверненні.
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Зі своєї сторони банк надасть всю необхідну інформацію для проведення розслідування, якщо від правоохоронців надійде відповідний запит.
Комментарии (27)
Заднім числом нарахували відсотки
Був у мене кредит і оплата частинами. І почалась війна.
І приват до 01.06 пообіцяв не нараховувати ніякі відсотки по кредитам на картках і заморозити списання за оплатою частинами.
Декілька разів я перепитувала менеджерів, чи все в силі. Спочатку — у лютому. Далі — у квітні, коли виїхала з окупації. Мені сказали, що все ок, нічого вносити непотрібно.
Потім, у травні з мене списують майже 1000 грн по кредиту. Я починаю писати менеджерам, вони кажуть, що вони змінили умови починаючи з квітня. На мої питання, якого біса, що робити людям, які були в окупації, де про це повідомлення — мене просто проігнорували.
Потім я шукала інфу про це. І знаєте, що я знайшла? В повідомленнях в приват 24 повідомлення за 4-е квітня, що (увага!) вони такі молодці і зменшують відсоток за користування кредитом! Ні, не те, що вони повернули відсотки назад в принципі і тепер треба платити, а що вони їх зменшили!!!
До того ж, повідомлення прийшло 4-го квітня, а нараховувати вони робили 1-го. Хм…як зручно, піздєц.
Кому війна, кому мама рідна. Буду подавати до суду.
ПриватБанк з 1 березня 2022 року до 1 червня 2022 року запровадив кредитні канікули для фізичних осіб за всіма кредитними картками.
Кредитні канікули — це пільгові умови договору, коли клієнти мають право не вносити обов'язковий мінімальний платіж. Кредитні канікули означають, що банк не штрафував за прострочені платежі.
Розуміючи ситуацію, щоб підтримати клієнтів, банком було прийнято рішення в доповнення до кредитних канікул протягом березня встановити відсоткову ставку за кредитом у розмірі 0,00001% на місяць (тобто без нарахувань %).
Окрім того з 1.04.2022 ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому до 31.05.2022 включно кредитні канікули продовжували діяти.
З 1.06.2022 до 31.08.2022 банк пропонує тарифи зі зниженою вдвічі процентною ставкою за користування кредитним лімітом.
Для всіх клієнтів, які вноситимуть обов’язковий щомісячний платіж 5% від суми заборгованості, діятиме процентна ставка 1,7% на місяць.
Якщо клієнт не погасив мінімальний платіж, проценти будуть нараховані за стандартними ставками – 3,4% (для картки «Універсальна Голд») та 3,5% (для картки «Універсальна»).
На нашому сайті ми розмістили більше інформації про умови кредитування під час воєнного стану: https://privatbank.ua/help/credit-holidays
Щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію щодо звернення в підтримку ми написали в приватному повідомленні.
Комментарии (7)
Отказались выполнять законодательство касаемо периода военного положения
«Когда анулируют %% по кредиту, начисленные в период с 24 по 28 февраля 2022 г. и с 01 апреля 2022 г. по настоящий момент включительно?
Приватбанк обязан их анулировать согласно действующего Закона Украины о военном положении»;
«Приватбанк ОБЯЗАН ПОЛНОСТЬЮ прекратить начисление %%».
Это ЗАКОН УКРАИНЫ".
В итоге был получен хамский ответ:
«Зверніться до суду, якщо вам хтось чимсь обязан.»
Вы белены объелись???
Вы куда послали УКРАИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО!!!
Вы что себе возомнили??? Что можете наплевать на граждан Украины?!!! Да если 40 миллионов граждан на вас плюнет, то вы утонете!!!
Меня не волнуют ваши проблемы! У меня, инвалида, и так их теперь полно.
Я категорически требую выполнения Приватбанком украинского законодательства!!!
НЕ НРАВИТСЯ? ВОН ИЗ МОЕЙ СТРАНЫ!!!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
ПриватБанк з 1 березня 2022 року до 1 червня 2022 року запровадив кредитні канікули для фізичних осіб за всіма кредитними картками.
Кредитні канікули — це пільгові умови договору, коли клієнти мають право не вносити обов'язковий мінімальний платіж. Кредитні канікули означають, що банк не штрафуватиме за прострочені платежі.
Розуміючи ситуацію, щоб підтримати клієнтів, банком було прийнято рішення в доповнення до кредитних канікул протягом березня встановити відсоткову ставку за кредитом у розмірі 0,00001% на місяць (тобто без нарахувань %).
Окрім того з 1.04.2022 ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому до 31.05.2022 кредитні канікули продовжили діяти.
З 1.06.2022 до 31.08.2022 банк пропонує тарифи зі зниженою вдвічі процентною ставкою за користування кредитним лімітом.
Для всіх клієнтів, які вноситимуть обов’язковий щомісячний платіж 5% від суми заборгованості, діятиме процентна ставка 1,7% на місяць.
Якщо клієнт не погасив мінімальний платіж, проценти будуть нараховані за стандартними ставками – 3,4% (для картки «Універсальна Голд») та 3,5% (для картки «Універсальна»).
На нашому сайті ми розмістили більше інформації про те, як працюють пільгові умови і кредити під час воєнного стану: https://privatbank.ua/help/credit-holidays
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію щодо звернення в підтримку. Для уточнення ваших контактів ми звернулись в приватному повідомленні.
Комментарии (18)
Приватбанк посредики в мошеннических схемах… всё схвачено на верху…
Всё бы обошлось без проблем… но этот банк категорически никогда не идёт клиентам на встречу… я очень жалею что связался с ними…
я всё понимаю как работает эта «система» и кто с кем повязан там на верху и делит сливки с украденых средств.
Начну с того что в далёком 2013 году мне отказали в смешном кредите на сумму 600 гривен… на срок 2 месяца… без объяснения причин — притом я тогда «официально был трудоустроен и моя зарплата была 3000 гривен», а кредитная история вообще отсутствовала как таковая… этот инцендент напрочь засел в моей памяти и я сразу же закрыл все дебетовые карты что имел в этом привате и решил больше не иметь с ними дело. Но увы по своей наивности в 2021 году весной я снова связался с этим приватом… нужно было открыть дебетовую карту для зачесления помощи от «госсударства по уходу за инвалидом первой группы» собес отказывался работать с моим банком и прям таки заставили меня вляпатся в приват снова… ну что сказать… на эту помощь меня красиво опрокинул совбес — банально уничтожив половину документов что я подавал и мою декларацию… ответ у них всегда один — чтото не нравится ну так иди в суд и доказывай что ты не верблюд… Я уже смирился с этой несправедливостью и в этом случае приват тут был просто посредник… А теперь финал и эпопея всей САГИ почему именно я пишу этот гневный отзыв:
итак 6 мая мою карту зажевал банкомат… без ведомых на то причин… банально карту принял, но ни одна кнопка на панеле не работала… я был очень растроен так как в тот день мне пришлось с одного конца города ехать в другой за моими документами чтобы в отделение приватбанка мне открыли нову карту, а уже 13 мая мне на карту для выплат Mastercard был перевод с Германии (от родственников) через систему WesternUnion сумма не большая, но всё же обидно было потерять эти деньги… 90 евро… 16 мая в 4 утра с моей карты было списание этих средств да да)) а теперь вишенка на тортике: Розваги Kiev итд… просто банально и смешно…тоесть с моей карты было списание без смс уведомления 3d secure и без моего ведома… я узнал об этом уже под вечер при визите привата24… в отчаянии я просто закрыл карту и решил больше не иметь дел с этими мошенниками… знакомые посоветовали обратится на «гарячую линию приватбанка» — я это сделал, но с опозданием ровно через 15 дней… да я знаю что время уже ушло и что деньги уже не вернуть… но какое же было моё удивление от неадекватной поддержки в телефонном режиме… мне даже не смогли предоставить юр или физ лицо что завладело этими редствами… банально заученную фразу выдали — идите и пишите заявление в полицию… на этом наши полномочия заканчиваются… Для тех кто в танке или бронепоезде — полиция не решает эти проблемы, а банк — так как явлеяется прямым посредником в этой схеме — обязан по первому требования клиента предоставить все реквизиты и данные того *** что завладел моими средствами 16 мая… вообщем почитав отзывы я понял что я не одинок и моя проблема тут не нова… ну и то что спасение утопающих — дело рук самих утопающих…
На даний момент 100% акцій ПриватБанку належать державі. Незалежно від форми власності ПриватБанк, як і раніше, серйозно відноситься до безпеки коштів клієнтів і робить все можливе для того, щоб не дати шахраям жодного шансу заволодіти коштами клієнтів. Шкодуємо, що раніше ви прийняли рішення судити про якість послуг та роботу банку в цілому ґрунтуючись лише на відхиленій заявці на збільшення кредитного ліміту.
Платіж з картки про який йде мова був проведений в інтернеті. Така операція можлива лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені на сторонньому сайті. В такій ситуації банк мав змогу подати заявку на оскарження операції за вашим зверненням в підтримку. Це можна було зробити до закриття картки, щоб банк мав змогу провести оскарження за правилами платіжної системи.
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Банк може надати виписку по картці в якій буде вказана операція та дані про неї, які надав банку сайт при здійсненні оплати.
Комментарии (16)
банк кидає на гроші
13/05/2022
у відділенні Приват Банку
за адресою м. Фастів, вул. Соборна, буд. 20
вносив кошти через термінал Ts212114
при внесенні, 100 доларів застрягли у терміналі.(та не були зараховані мені на картку)
я одразу звернувся до співробітників банку.
один із співробітників намагався її вийняти та порвав її.
(банк підтверждуе наявність відео на якому видно як співробітник віділення намагаеться вийняти НОЖИЦЯМИ купюру)
на що далі мені було рекомендовано звернутися за номер 3700 та залишити заявку
(нехай самі спробують залишити заявку на 3700)
я звернувся через чат у додатку приват24
1) було зареєстрована заява 24674333
на яку прийшла відмова, нібито інкасація не показала порушень
2)я зареєстрував ще одну заяву 24682653
на яку теж прийшла відмова, нібито інкасація не показала порушень
3)я звернувся ще раз
і знову прийшла відмова.
4)з четвертого звернення вони таки знайшли 100 дол.
5)далі банк мені розповідає що чекають експертизу НБУ на протязі 70 днів.
при цьому співробітник називає мені номер заяви: 32936119
яку я взагалі не бачу у реєстрі заяв.
6)я звернувся до НБУ с проханням допомогти
після чого я отримав декілька дзвінків від банка.
7)31/05/2022 — я отримав дзвінка від співробітника банка.
який сказав що банк знайшов якісь сліди плісняви на купюрі.
та я можу їхати у Білу Цервку (вносив кошти у Фастові, так між словом) та забирати свою ПОРВАНУ БАНКОМ купюру.
банк цілеспрямованно шукає привід кинути кліента на 100 дол.
три рази взагалі заперечували наявність проблеми.
далі починають шукати якісь варіанти відмовити.
(при тому що є ВІДЕО яке вони підтверджують)
прошу допомогти знайти управу на цю структуру.
куди звертатися, що робити?
На даний момент питання ще в роботі. Профільні фахівці розглядають ситуацію та додатково зв'яжуться з вами.
Комментарии (7)
Заблоковано вхід до приват-24
Банк не має цілі навмисно перешкоджати вам користуватись своїми коштами. Ми піклуємось про їх безпеку і робимо все, щоб захистити їх від шахраїв. Саме тому для встановлення номеру фінансовим необхідна фотоідентифікація. Це дає змогу нам дистанційно впевнитись в тому, що саме власник картки намагається провести операцію та отримати доступ до рахунків. На жаль, дійсно, зроблені вами фото не відповідають необхідним критеріям. На прикладі фото наданого вами в чат, зазначимо, що воно має бути чітке, текст читабельним, при фотографуванні з паспортом, мають бути видні всі поля і написи на розвороті документу, вони не мають бути закриті рукою/пальцями. Наші колеги в онлайн підтримці успішно проводять процедуру фотоідентифікації з різними клієнтами багато разів на день, що можна зробити і у вашому випадку. Ви можете повторно звернутись в підтримку і пройти процедуру надавши фото, яке відповідає вимогам.
Комментарии (6)
Банк проверенный годами
Ваш відгук мотивує нас бути кращими і надавати ще більш зручні сервіси. Дякуємо, що ви з нами :)
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Написать комментарий
Зняття готівки закордоном
Перепрошуємо за незручності. Профільні фахівці перевірять інформацію по картці та додатково зв'яжуться з вами.
Написать комментарий
Оплата частинами
Банк приймає рішення про розмір ліміту за послугою і про його надання індивідуально для кожного на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників.
При прийнятті банком рішення про підвищення ліміту, ви будете повідомлені додатково.
Написать комментарий
Без причины убрали кредитный лимит
Кредитка регулярно пополнялись.
20.05 положила на кредитку сумму больше заявленной, то есть по мимо полностью покрытого кредита ещё и свои личные средства.
Ровно через неделю кредитный лимит срезали до нуля, без причины.
Я так понимаю банк не устраивает что карта полностью пополнена и не за что драть проценты.
Буду переходить на другой банк.
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Комментарии (1)
Невідомо де кошти
Ви можете забрати цінності у відділенні у назначений час, або видати нотаріальне доручення на отримання вилучених цінностей.
Комментарии (6)
качество обслуживания
за геморой который вы доставляете при переводах, по 10 раз потверждать перевод, глупые вопросы и прочее!
самый ужасный банк украины
Ми розуміємо, що на жаль, інколи може бути невдоволення від сервісу, в той же час безпека рахунків клієнтів є одним із пріоритетних завдань банку.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Якщо у вас залишились складнощі або питання, ми раді будемо допомогти владнати ситуацію в приватних повідомленнях.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
Урезания лимитов кредитных
Вибачте, якщо зміна ліміту по 'Оплаті частинами' була несподіваною. Ми б хотіли мати змогу попереджати про таке, проте ліміт залежить від загального кредитного ліміту картки. Система аналізує сотні показників і самотужки приймає рішення. Можливо, у вас є інший кредит, або компанія перейшла на отримання зарплати в інший банк… різні можуть бути причини, однак ліміти переглядаються регулярно і в майбутньому вони можуть бути збільшені.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Списання грошей несанкціоноване (Дніпро, Набережна перемоги, 30).
Бачимо, що при зверненні в підтримку ваше питання було врегульоване. Раптом що — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Отмена нужной транзакции и игнор мошеннической
Заявка № 1978577 и пропустили моменты о том, что я назвала две мошеннические операции на суммы $86 И $41 уверяя меня в том что это магазин сторнировал и потом списал. Я не знаю по какой причине нельзя внимательно проследить просьбу клиента. То что деньги не вернуться за мошенничество я понимаю, но зачем ещё и свой банк создаёт больше проблем я не понимаю. Теперь в городе тревога и конечно операторов нет, сколько ждать что бы отменить заявку на отмену операции я не знаю и если честно прошлый опыт говорит что ни день и не два. Спасибо за внимание
Від імені банку приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо роботу з нашим оператором, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не стикалися з такими ситуаціями. Дозвольте зауважити, що подібні оплати відбуваються при коректному введенні на сайті реквізитів картки, що мають бути відомі лише її власнику. Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
На нашому сайті є декілька порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Для вирішення вашого питання просимо звернутися в чат повторно, де наші фахівці з радістю вам допоможуть після ідентифікації. У випадку, якщо виникнуть труднощі чи додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам про це в приватні повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)