×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Схема мошенничества?
Виходячи з відгуку по картці була проведена оплата на сторонньому сайті. Для проведення подібної оплати на сторонньому сайті необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику, а також підтвердити операцію за допомогою 3D Secure (ввівши код з смс, яке відправляється на фінансовий номер клієнта).
За зверненням власника картки в підтримку можна подати заявку на оскарження платежів. Заявки розглядаються за регламентом та правилами міжнародної платіжної системи. Із зрозумілих причин за зверненням третіх осіб ми не маємо змоги надати інформацію по картці чи даним платежам. У разі виникнення питань власник картки може звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
На нашому сайті ви можете знайти поради та правила, що допоможуть вам не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (8)
Приват кидает на western union
Відправник при відправці переказу вказує валюту отримання у якій отримувач може отримати відправлені кошти. У разі, якщо відправник вказує валюту отримання Долари США або Євро, переказ можна отримати, як на валютну картку, так і на гривневу з автоматичною конвертацією. Якщо ж відправник вказав при відправці валюту отримання Українська гривня, як було у вашому випадку, то переказ можна отримати лише на гривневу картку. Ви можете звернутись до відправника для уточнення, чому він вказав саме таку валюту отримання.
Комментарии (2)
Не виплатили є підтримку
У випадку якщо написано «кошти зараховано» — потрібно очікувати зарахування. Є невелика затримка у виплаті через навантаження на систему ДІЯ та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, радимо очікувати зарахування.
Комментарии (3)
Низька якiсть обслуговування. Поведiнка пiд час тривоги
Ми стараємось, щоб всі клієнти могли скористатись послугами банку та отримували якісне обслуговування, в тому числі, в цей непростий час. Окремо зазначимо, що для відкриття картки не обов'язково йти до відділення. В Приват24 є можливість оформлення віртуальної картки, яка за функціоналом не поступається пластиковій.
Додатково для уточнення деталей ситуації ми звернулись в приватному повідомленні.
Комментарии (12)
Благодарю Приватбанк за то что пока есть наличка в банкоматах
Будемо і надалі робити все і навіть більше, щоб наші клієнти отримали найкращий сервіс.
Комментарии (1)
Заявка
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Якщо в додатку «Дія» статус вашої заявки на отримання допомоги схвалений, то чекайте зарахування.
Комментарии (1)
Не зачислены 6500
Якщо в додатку «Дія» статус вашої заявки на отримання допомоги схвалений, то чекайте зарахування. Ми зарахуємо кошти відразу після їх надходження від Держави.
Комментарии (3)
Єпідтримка
У випадку якщо написано «кошти зараховано» — потрібно очікувати зарахування. Є невелика затримка у виплаті через навантаження на систему ДІЯ та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, то очікуйте, кошти повинні надійти.
Комментарии (1)
єПідтримка — Виконано/Кошти зараховано, але на картці досі нічого немає
«У випадку якщо написано „кошти зараховано“ та ще не пройшло 10 робочих днів, або є невелика затримка у виплаті через велике навантаження на систему та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, то очікуйте, кошти повинні надійти.»
Та чи ци є відпоідь? 10 робочих днів вже пройшли, та навіть більше.
Через війну я втратила роботу, остання заробітня плата мені так и не надійшла, ці 6500 остання надія на покращення стану, остання надія на виживання. Що мені робити? Як бути? Чекати? Знов? Доки з голоду не помремо???
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Якщо в додатку «Дія» статус вашої заявки на отримання допомоги схвалений, то чекайте зарахування.
Комментарии (6)
Приват система зарабітку
Що вони людей за дибілів мають?! Іх глючна система не працює адекватно, а робить що їй заманеться.
Всі відповіді тільки звертатись до того, хто отримав. В аптеці, на щастя, порядні люди, що самі були раді дізнатись чиї ж грощі до них ночами йдуть без жодних реквізитів, відправили назад мої 6000, з яких банк зняв 25грн комісії. І по ночах знімав по 1грн.
Результат: нерви витріпали, хвору дитину обікрали на 27грн своєї с@чої комісії і навіть не вибачились! Буду змінювати банк для отримання соцвиплат.
Наші профільні фахівці вже розглядають вашу ситуацію. По результату перевірки вам зателефонує наш співробітник.
Написать комментарий
Військовий залишився без коштів,банк заблокував картку не пояснюючи нічого
Шкода, що наші піклування про фінансову безпеку вашого чоловіка у вас залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку. Це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснює саме клієнт, а не третя особа і цим самим захистити його від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри задля збереження коштів клієнта.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти вашого чоловіка та детальніше розібратися в ситуації.
Комментарии (1)
Інстаграм важливіший ніж клієнтм
При зауважені почала кричати і говорити що по роботі,
Нацальниці відділеня було все рівно, тільки посміхнулась коли їй повідомили таку ситуацію
Скаргу залишав ще 3 тижня назад на гарячій лінії, но зворотнього зв’язку не було, но обіцяли
Зверніть увагу на відділенні данне, працівників і особливо начальник данного відділення мають людей за СКОТ, навіть не рахують клієнтів за людей, спілкуються як з бидлом
Описана вами ситуація потребує ретельної перевірки. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти.
Написать комментарий
Кошмарят клиентов в оккупированных территориях
Назовитесь
Мы Что-то сообщим.
Русский корабль…
Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення, якщо маєте питання до банку.
Комментарии (7)
Разорвали договор в одностороннем порядке
Разрыв договора в одностороннем порядке
lenovo2020
26 мая 2021, 14:27
Закончился срок действия карты для выплат. Долгое время не пользовался картой. Сегодня был в отделении и хотел получить новую. Оператор сказала что банком мне отказано. Причина ей не известна. Списался в приват24 с поддержкой сказали, что банк разорвал со мной договор в одностороннем порядке. По какой причине, для меня большая загадка. Кредитов не брал. Никто со мной не связывался, никто не уведомлял о таком решении. И это учитывая, что в моем кабинете, в приват24 еще привязана пенсионная карта матери. Теперь только писать бумажное письмо и ждать ответ. Вот такое отношение к клиентам банка. Ничего не сообщив, взять и разорвать договор. Очень странный банк, очень.
Приватбанк
Ответ банка
26 мая 2021, 15:26
Добрий день!
Вже розглядаємо ваше питання. По результату перевірки вам зателефонуємо.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии — 2
+0lenovo2020
lenovo2020
27 мая 2021, 13:36#
Сегодня позвонил сотрудник банка и сказал, что по решению службы безопасности банка, мне оказано в праве перевыпускать карту. На вопрос по какой причине, сотрудник сказал что СБ имеет какую-то информацию от третьей стороны. Кто эта загадочная третья сторона и какая это информация, он ответил что не может сказать.
Меня больше интересует кто эта сторона и какая информация. У меня нет возбужденных уголовных дел, я не брал кредиты и т. п. Я вообще этой картой пользовался пару лет назад как картой для выплат. А последнее время получаю по второй карте, оформленной на мать — соц.выплаты. И теперь я вынужден, т. к мать парализована и не ходит, снова открывать счет в другом банке, снова относить бумаги в пенсионный фонд и снова проходить всю эту процедуру идентификации клиента. У кого есть лежачий родственник, то меня поймет.
Итог: Если вы собираетесь иметь отношения с этим банком, держите в уме, что вас в любой момент могут заблокировать или разорвать в одностороннем порядке договор. Притом без предупреждения и по информации как-то мифической третьей стороны. Кстати, это, а третья сторона указана в договоре?
ответить
0Alexander111123
Alexander111123
15 апреля 2022, 8:20#
Я Русанов Александр Юрьевич. Пишу о приват банке, был клиентом более десяти лет. Буквально вчера заморозили мои счета. Как они мне пишут «что разорвали со мной договор в односторонним порядке». Без моего ведомства и причины! Обратился в приват24 службу поддержки, на мой вопрос «почему так?», они мне просто ответили «что мы не хотим чтобы вы были нашим клиентом банка»… От приват банка я не ожидал такого поворота. На моих кошельках осталось чуть больше 100000 тысяч гривень. Я считаю что это просто мошенничество! Пишу им «разблокируйте мои карты, чтобы перевести мои же деньги на другой счёт», они упираются и говорят приедьте в отделение банка. Я на данный момент нахожусь в селе под Северо-Донецком где идут бои, что приехать не могу. На что это и получается приват банк присвоил мои деньги.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації, що склалася.
Комментарии (4)
ПриватБанк, користуючись бідою країни, знімає комісію з цільових виплат соцдопомоги
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися у вашій ситуації.
Комментарии (3)
Приватбанк блокує соцвиплати
Шкода, що наші піклування про вашу фінансову безпеку у вас залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку. Це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснюєте саме ви, а не третя особа і цим самим захистити вас від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри задля збереження ваших коштів.
Для вирішення вашого питання просимо звернутися в нашу підтримку чата, де наші фахівці з радістю вам допоможуть.
Якщо у вас виникнуть труднощі чи додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Комментарии (4)
Отзыв о возврате банком средст с карты похищенными мошенниками
Я естественно сообщил в банк и в полицию.
Мне пообещали разобраться, но понимал что возврат похищенных средств практически невозможен.
Сегодня 14 апреля мне вернули эти украденные средства все на карту.
Хочу поблагодарить банк о большой проделанной работе по возвращению мне средств которые были похищены с карты.
Даже в такое время банк работает для клиентов.
Давно сотрудничаю и дальше буду сотрудничать с ПриватБанком.
Благодарю.
Удачи банку во всем.
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Комментарии (2)
Ужасный Банк!
Являясь клиентом и сотрудником Помойного банка далее именуемого как ПБ, могу уверенно сказать что ПБ — абсолютно не вменяемый банк как для клиентов, так и для сотрудников.
Со стороны кл вы уже видели гневные коментарии: Невозможность дозвонится к операторам, сложность прохода IVR меню, некорректная работа интернет банкинга, комиссии и т. д.
От себя добавлю что раздражает комиссия за всё! Пополнить телефон, пополнить карту, снять средства, перевести средства на карту другого банка ещё пол беды, и на другую карту ПБ окей, но когда я в приват24 перевожу средства между своими же картами и у меня берут комиссию, обожаю этот момент. А вы знаете куда идут эти комиссионные??? На погашение львиной доли займов которые берут и не отдают уроды.
Со стороны работника картина маслом. Поверхностное обучение сотрудников которые знают информацию поверхностно, а как только любой вопрос требует углубленного анализа, проверки и ответа, что бывает очень и очень часто у сотрудников как правило возникает ряд вопросов, а где всё это было на обучении? Сотрудники как и супервайзер дают поверхностный ответ, если вообще помогут, а не проигнорят.
Высокий уровень подлизывания к клиентам, если человек где-то не прав так укажите ему на это, почему так произошло и как в следствии это исправить, вместо этого сотрудники ОБЯЗАНЫ разыгрывать клоунаду по типу ой возникло недопонимание, это не ваша вина (особенно когда не знают в кредитах о обязательных платежах и не вносят их, или же когда оформляют подписки на грёбаных сайтах знакомств, киноплощадках и т. д. и не читают что оформляя данный «пробный период» Вы соглашаетесь с дальнейшими автоматическими списаниями в полную сумму услуги.). Как правило они садятся на шею ведь им говорят что они не виноваты, что они прям ми ми ми и вообще на сисю малыш, а потом начинают высказывать сотрудникам претензии что это мы виноваты, что наша вина, действительно, мы зарегистрировали их на сайте знакомств, подвязали карту и сделали оплату, всё на благо клиентов так сказать.
Нравится как НАРУШАЕТСЯ закон о Военном положении и сотрудники которые во время обстрелов/воздушных тревог покидали рабочие места в последующем обязаны были отрабатывать это время, ну действительно, что бы не работать попросили Вову покидать на нас бомбы и освободить от приват банка.
Очень ловко сделали в марте процентную ставку 0,00001 процент что бы люди воспользовались казалось бы хорошим предложением, когда многие потеряли работу воспользуйся кредиткой и по факту отдай то что взял, но вот когда новость разлетелась и многие воспользовались данной функцией вышло нововведение о процентах 1.7 с 01.04.2022 года, это конечно не много, но всё же свою часть они поимеют.
Также насколько я знаю сотрудников горячих точек загнали в долг случайно выплаченными материальными помощами:
Руководство выпустило спец сообщение о том что сотрудникам которые работают в филиалах Киева Харькова и так далее пологается выплата — 20000 грн на каждого как мат помощь. Зачислили, пользуйтесь на здоровье, многие конечно рады, кто выехал с города кто заплатил за квартиру, кто-то помог родным и близким, через несколько дней руководство сообщило что бы деньги не тратили ибо будут решать снимать ли с некоторых сотрудников эти 20000, в итоге с половины сотрудников сняли эти 20000 грн тем самым загнав их в долг ибо зарплата им не выплачивается, а сразу списывается на погашения долга по случайно выплаченной материальной помощи, это настолько смешно, настолько нелепо, настолько по тупому что просто нету слов.
Шкодуємо, що знаючи всі переваги і зручність сервісів, всі кроки для допомоги співробітникам і клієнтам в цей нелегкий час ви зважились на публікацію недостовірної інформації та акцентуванню уваги на комісіях, частину з яких банк відмінив або значно зменшив з початку повномасштабного вторгнення. Що ж до кредитних канікул, якщо ви дійсно є співробітником банку, маєте розуміти, що кредитні канікули передбачають можливість клієнту не сплачувати мінімальні платежі та відміняють штрафи за їх несплату, а відміна відсотків в березні та подальше зменшення % ставки вдвічі в квітні та травні по кредитним карткам є окремим і свідомим рішенням банку, яке спрямоване на підтримку клієнтів.
Якщо у вас є конкретні побажання, які допоможуть нам покращити якість обслуговування клієнтів або дадуть змогу вдосконалити робочий процес і полегшити роботу колег в підтримці ви можете їх надіслати через призначені для цього внутрішні канали банку.
Комментарии (2)
Немає грошей від єпідтримка
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Державна податкова служба після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/
Комментарии (3)
Помощь 6500 грн не поступили на карту
Знакомые давно уже получили. Почему мне Приватбанк не хочет перечислять государственную денежную помощь — я не понимаю и нигде не могу найти ответ.
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Державна податкова служба після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/
Комментарии (5)