Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Татьяна Денисова 3 мая 2022, 12:30
Отделение по адресу: Киев, ул. Гната Юры, 7-Д
02.05 пополняла карту на 3000.00 UAH, деньги остались в банкомате — чек есть на нём инфа о тразакции, а это сообщение в Приват24 — «Заявку на 3000.00 UAH прийнято. Регламент опрацювання — 1 день, якщо потрібна інкасація — до 3 дн.» ---жду результата…отпишусь…
Приватбанк
Ответ банка
3 мая 2022, 15:04
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Проблема решена
Elprilip 2 мая 2022, 21:25
Сегодня заблокировали вход в Приват24! Объяснение-по соображениям безопасности! Требуют подтверждения личности! Звонок в техподдержку не увенчался успехом-там говорят, что такой номер телефона не зарегистрирован в банке! Как это может быть, когда он у меня единственный и много лет является финансовым! В том числе и в Привате! Я нахожусь за границей и подтвердить финансовый телефон, как советует автоответчик Привата, в банкомате я ФИЗИЧЕСКИ не могу! Написала в чат-ответа нет! Зачем я должна подтверждать то, что давно известно Привату и не менялось годами?
Приватбанк
Ответ банка
3 мая 2022, 10:35
Добрий день!
За необхідності змінити фінансовий номер ви можете звернутись в онлайн підтримку на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання.
Проблема решена
XST 2 мая 2022, 20:34
Картка ПриватБанку автоматично продовжена на 180 днів. При поповненні карти у терміналі ПриватБанку гроші не зараховуються. Треба почекати 24 години, а потім створити заявку на повернення коштів. Щоб оформити заявку необхідно зв’затися з оператором. Для цього треба пів години вислуховувути непотрібну інформацію, яку розповідає робот і, якщо повезе, вас зв’яжуть з оператором. Це вважається нормальною роботою банку? А якщо заявка на повернення коштів не буде оформлена, куди дінуться гроші? Що це, нова форма шахрайства?
Приватбанк
Ответ банка
3 мая 2022, 10:07
Добрий день!
Продовження терміну дії картки — це крок на який ми пішли виходячи з ситуації.
Ви можете отримати нову картку у відділенні або ж замовити картку в Приват24, щоб не користуватись протермінованою карткою.
Ми в жодному разі не бажаємо ускладнити таку звичайну процедуру, як поповнення картки. Дана ситуація не є показником загальної роботи системи.
По карткам у яких закінчився термін вказаний на пластику доступні такі операції:
• оплата в магазинах по POS-терміналу;
• зняття готівки в банкоматах;
• операції в Приват24;
• поповнення рахунку (будь-яким зручним способом).
Для платежів в інтернеті можна створити віртуальну або інтернет картку.
Як бачимо, повернення коштів вже відбулося. У разі виникнення питань чи нестандартних ситуацій ви завжди можете звернутись в підтримку і розраховувати на нас.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nadezhda111 2 мая 2022, 14:17
Выбило из приложения, смс для авторизации не приходит (со связью проблем нет), не могу зайти в мобильный банк уже неделю
Приватбанк
Ответ банка
2 мая 2022, 16:04
Вітаємо!
Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратися в ситуації, що склалася.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Рустам А 2 мая 2022, 11:26
Мій рахунок заблоковано, договір зі мною розірвано. Сьогодні мій товариш хотів допомогти мені фінансово, проте не знав, що мою картку закрито, зробив переказ і банк пропустив дану операцію. Таким чином банк позбавив коштів не тільки мене, а й мого товариша.
Навіщо ви крадете гроші у людей у воєнний час?
Приватбанк
Ответ банка
2 мая 2022, 11:38
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
victorshu 2 мая 2022, 11:00
В апреле получил сообщение в Приват24 — если до 25 числа карта выйдет в ноль, то карта останется в льготном периоде и плата за пользованием кредита будет возвращена (чтобы выйти в ноль, надо было уже оплатить эту часть за пользованием кредита).

В итоге, карту пополнил до 25 числа апреля, с учётом просрочки, в ноль. И 1 мая была списана та самая плата за пользованием кредита. Т. е. не возвращена на счёт, а списана ещё раз.

Персональный банкир недоступен. Премиум карта.
Приватбанк
Ответ банка
2 мая 2022, 11:36
Вітаємо!
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату перевірки вам зателефонує наш співробітник.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Lilija123 1 мая 2022, 23:13
1. 21 .04 была погашена задолженность по кредитной карте, т.к Приват отменил кредитные каникулы.
И вот 1.05 «уважаемый» Приват снимает процент «За использование кредитными средствами» при том, что на карте только личные средства, а задолженность погашена 9 дней назад.
Операторы все заняты…
2. Для оформления помощи от государства нужна был счёт с банка.
Консультант уверил, что подходит с карты универсальная, (на тот момент у них что-то глюкануло и не смогли распечатать с карты для выплат).
За справку взяли 100 грн. и девушка сказала, что по другому нельзя. Могу Вас заверить, когда остался без жилья и работы в другом городе 100 грн- большие деньги.
Как выяснилось, что все-таки нужна карта для выплат. В другом отделении девушка распечатала счёт БЕСПЛАТНО!!! Не много другой бланк, но роли это не играет.
Оставайтесь всегда людьми, тем более в такое время.
Приватбанк
Ответ банка
2 мая 2022, 9:37
Добрий ранок!
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
Отримати статус ВПО та подати заявку на отримання допомоги від держави можна звернувшись особисто до органів соціального захисту населення, уповноваженої особи громади чи ЦНАПу або ж за допомогою додатку Дія (якщо у вас є ID-картка чи біометричний закордонний паспорт).
Кошти можна отримати на картку для виплат чи картку єПідтримка (при подачі через ЦНАП), якщо подавати заявку в додатку Дія — на картку єПідтримка.
Тим, хто подасть заявку до 30 квітня, допомога буде виплачена в тому числі за березень.
Наші фахівці проведуть перевірку стосовно дій співробітника відділення та по результату вам зателефонують.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
tonisukr 1 мая 2022, 22:24
24.02.2022 в Україні почалася війна. Кожного місяця 25 числа треба гасити кредитні кошти, якщо ти їх витрачав, щоб тобі не нарахували відсотки. Так от фізично можливості не було покласти гроші на картку. Бомбили міста, падали ракети, і таке інше. Тим часом приват банк бере і НАРАХОВУЄ людям відсотки, тому що вони не пішли під ракетно бомбовими ударами до терміналу покласти гроші цього клятого 25 числа! Жодного дня банк не дав клієнтам можливості внести ці кошти трохи пізніше. Такого відношення ні від держави ні від державного банка я не очікував, та й думаю мільйони людей зі мною погодяться. Це була остання крапка в відносинах з приватбанком.
Приватбанк
Ответ банка
2 мая 2022, 9:22
Добрий ранок!
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dmitriyz 1 мая 2022, 17:11
Чудо-банк недавно переоформил зарплатную карточку теще (пожилой человек за 70). Естно еще впарил ей кредитку и уболтал на получение пенсии, открыв дополнительно пенсионную карту. После короткого внушения, теща кредитную карту им по быстрому вернула. Недавно встал вопрос, теща заметила — «щось гроші де потроху зникають». Ну решили разобраться, а у тещи тело (телефон) еще старый прекрасный кнопочный нокиа (батарею не менял, клянусь), т. е. клиент-банков (приват24) там нет принципиально от слова вообще. Ну создал я аккаунт в привате для тещи (там еще то гемор, но это другой вопрос) и вижу удивительные вещи, а именно — часть зарплаты (1%) падает в «копилку», такой депозит на год под смешные проценты. На мой вопрос, теща в полный отказ — «не на які твої дпозії я не підписувалась». Ладно, хрен с ним, их можно снять, что и было с ходу проделано. Но есть еще ежемесячный платеж — страхование на каждый день, 20 грн. Ну тут вообще капец. Звоним в приват, кстати тот еще квест, пол часа минимум ожидания. Дело было около 16−00 01.05. Оператор Наталия (больше информации для своей идентификации она дать отказалась, о как у нас банки работают!!!) услышав, что звонит не клиент, а дочь (кстати тоже клиент, но звонили с тела тещи), сразу ушла в позицию — что что бы получить ответ, должен звонить только клиент, хотя вопрос ставился — может клиент по звонку отказаться от страховки и «копилки».Ответ — по страховке — «теоретически» да. Можно ли это сделать в приложении — нет, нужно только звонить. Резюме — в банке напарили пожилому человеку всякую ненужность, а отказаться от этой ненужности — надо по всей видимости рулить в отделение (причем рабочее отделении теперь фиг знает где). Вот и будет завтра человек отпрашиваться с работы, ехать в переполненном транспорте (там его еще не хватало) в отделение, стоять в очереди в отделении ну и прочие прелести, совок короче. Между прочим, руководству банка не мешало бы довести до сведения своих сотрудников о том, что Закон о банках и банковской деятельности запрещает банкам навязывать клиентам дополнительные услуги.
Приватбанк
Ответ банка
1 мая 2022, 18:23
Добрий вечір!
Оформлення картки Універсальна або для виплат можливе лише за згодою клієнта. Це ж стосується і підключення страховки або умов накопичення до Скарбнички. Окрім того, кошти, що накопичуються на скарбничці клієнту доступні в будь-який момент. Якщо він забажає ними скористатись, достатньо їх зняти зі скарбнички на одну зі своїх карток. Наприклад, при підключенні договору страхування у відділенні, клієнту відправляється смс з кодом для підтвердження цієї дії. Якщо клієнт не повідомить код співробітнику — страховка не оформляється.
Розірвати договір страхування клієнт може самостійно в своєму Приват24 https://next.privat24.ua/ в меню «Сервіси» — «Страхування».
Проблема решена
sanchopanca 1 мая 2022, 16:42
здравствуйте. Сегодня 1.05.22 банк списал процент по моему небольшому кредиту. но законом о военном положении, да и нбу объявляло что до июня никакие проценты списывать не будут, а дают всем кредитные каникулы… дозвонится не удалось еле получилось списатья в чате. с решением не помогли лишь сказали 150 раз что банк установил новые условия которые и выполняет и снизил процент с 3.4 до 1.7 вот и все…
вопрос в законности этих действий. знаю что другие банки не списывают процены…
Приватбанк
Ответ банка
1 мая 2022, 17:19
Добрий день!
ПриватБанк з 1 березня 2022 року до 1 червня 2022 року запровадив кредитні канікули для фізичних осіб за всіма кредитними картками.
Кредитні канікули — це пільгові умови договору, коли клієнти мають право не вносити обов'язковий мінімальний платіж, що особливо актуально у випадку перебування у зоні бойових дій чи через втрату доходу. Кредитні канікули означають, що банк не штрафуватиме за прострочені платежі.
Розуміючи ситуацію, щоб підтримати клієнтів, банком було прийнято рішення в доповнення до кредитних канікул протягом березня встановити відсоткову ставку за кредитом у розмірі 0,00001% на місяць (тобто без нарахувань %).
Окрім того ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів в квітні та травні вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти.
Проблема решена
SvetlanaP1979 1 мая 2022, 14:42
Добрий день! Знаходжуся за кордоном. Наразі розплатитися карткою Привата (постійно і давно вже користуюся послугами, тому і не маю карток інших банків) не маю можливості, а це єдиний спосіб купити необхідне. Почалося з того, що 23 квітня, я хотіла розрахуватися за покупку, гроші з рахунку списало, а до магазину не надійшли кошти. Почекала до вечора, ситуація не змінилася, тому я почала писати в онлайн підтримку, де мені постійно надходило сповіщення про повітряну тривогу і неможливість техпідтримки зі мною зв’язатися. Так само було і наступного дня. Тому я написала про ситуацію, отримала відповідь на мейл з номером моєї заявки 38930 і обіцянкою отримати відповідь впродовж 3 днів (чого не бачу і досі). Наступного разу перевіряючи баланс по карті, я побачила, що тепер на рахунку було ще списано таку суму, що в мене тепер мінус (це, на хвилинку з кредитними моїми, за якими потім нарахують пеню🤬) Я ніколи не знімала з картки в мінуса! Знову почала писати, довго чекала зворотнього зв’язку, нарешті озвалися, сказали, що збій був у POS терміналах (хоча це брехня, бо збій таких транзакцій був в різних країнах і термінали працюють на різних платформах (!)), пообіцяли повернути все, що було некоректно списано до 29 квітня. Ок! Почекала, знову написала в підтримку 28, бо ніякого повернення, звернулися на моє ім'я, спитали номер картки👍🏻(не видно ж моїх даних), і суми до і після, а також час списань (одне в магазині я знаю, а інше стирили без мене, жодної смс чи повідомлення взагалі). На що я отримала: чекайте ще 10 днів і подяка за розуміння🤬, а ну ще сказали що надходжень за цей час не було!!!(А як я це можу перевірити? А ніяк!😉 Класно ж? Чудовий банк! Дууууже цінують і поважають усіх клієнтів! Сьогодні вже 1 травня, на балансі мінус, оплатити необхідне не маю можливості, свої відчуття навіть описувати не буду- це ж, мабуть стидно нити, бо мої проблеми не гірші від інших, правда ж, Приват банк?! Ви там щось переносите у хмари, змінюєте правила переводів, про що я дізнаюся з новинних ресурсів, а окремий клієнт- *** сидить і чекає првернення і можливості дітям продукти купити і борги повернути (в які загнаний завдяки вашій роботі!) Я не маю жодного уявлення, що у вас там коїться, хто у вас так майстерно нагнув купу народу (бо на форумах описують багато схожих ситуацій), але вирішуйте, будь ласка, це питання швидше. Така ситуація неможлива, в принципі, в іншій державі, і клієнти би отримали компенсацію за кожен момент такої непрофесійної роботи, але ж ми говоримо про бесправних лохів-клієнтів Привату, яких можна кинути, правда?!
Приватбанк
Ответ банка
1 мая 2022, 17:17
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. Фахівці прикладають всіх зусиль, щоб вирішити питання якомога швидше.
Проблема решена
Pavell00017 30 апреля 2022, 15:18
Нужны были срочно наличные, подошёл к банкомату Приват Банка и с помощью телефона и приложения пытался снять наличные. Ввёл сумму 4000 грн, навёл на штрих код камеру телефона, деньги у меня списались, а банкомат их не выдал. Я попробовал ещё раз, и точно такая же проблема. Как результат к меня -8000 грн на карте. Я сразу же написал в техподдержку, оформили заявку. Оформили заявку на возврат 4000 Грн и вернули на след день (что странно, должны были хотябы 2 заявки сделать), сказали что вторую 4000 вернут сразу же после одобрения первой автоматически.

Но к сожалению ничего не происходит, после многочисленных обращений в техподдержку меня кормят завтраками и то, что вот вот скоро автоматически ваши 4000 грн зачисляться на счёт. В такое время забирать деньги у своих клиентов это худший показатель сервиса. Уже 17 дней прошло, уже в чате мне никто не отвечает и возвращать деньги не хотят. Что делать дальше, в суд обращаться? Классный конечно банк
Приватбанк
Ответ банка
30 апреля 2022, 17:19
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Ми проведемо роботу з фахівцем підтримки, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому. Щодо повернення коштів питання передано фахівцям. З вами додатково зв'яжуться.
Рустам А 30 апреля 2022, 15:17
Я знаходжусь у місті Вовчанськ, виїзд із міста у місто Харків, де я проживаю заблоковано. Виїхати не можу з початку війни. Хотів зробити переказ коштів на картку сина, який залишився в Харківській області, с. Андріївка. Платіж було відхилено, було запропоновано скористуватися іншим способом оплати (банкомат, термінал або відлілення). Але жодне відділення і жодний банкомат у м. Вовчанськ Харківської області не працює з перших днів війни. Після кількох спроб все ж таки провести платіж, банк взагалі заблокував мені доступ до мого особистого кабінету і моїх коштів.
Додзвонитись на гарячу лінію банку також не має можливості, оскільки у місті заблоковано мережу усіх українських операторів зв’язку. Намагався написати у чат, але там не має питання яке мені потрібне, із переліку тих що видають боти.
Приватбанк
Ответ банка
30 апреля 2022, 16:37
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Проблема решена
Willtaylor 29 апреля 2022, 21:59
Я нахожусь за границей, хотел снять деньги со своей карты, в Приватбанке показало что превышен лимит. Я решил перевести часть денег со своей универсальной карты на карту для выплат.

Нужно было подтвердить операцию, я позвонил по указанному номеру. Общаясь с представителем банка, параллельно меня выбросило с приложения и заблокировался доступ в Приват24. Сотрудник сказал, что ничего не знает по этому поводу и сказал обращаться в чат поддержку.

Я обратился в чат поддержку, написали, что ждать оператора 10 минут. Я жду уже 40. Решил позвонить на горячую линию, где женщина оператор ничем не смогла мне помочь, говоря, что я звоню не с финансового номера. Я утверждаю обратное, целый день я пользовался сервисом и проходил авторизацию по номеру с которого звонил. Сотрудник банка общался со мной, как будто бы я не их клиент и повторял, что ничем не может мне помочь. Я предлагал назвать свои любые личные данные, чтобы она хоть как-то смогла опознать меня как клиента, но без толку. Ничего, кроме как: «обращайтесь в чат» — сказать она не смогла. На тот момент я уже час ждал подключение оператора в чат.

Ужасное обслуживание клиентов, да, при всем моем уважении к нынешней ситуации в стране, я понимаю, что могут быть задержки. Но очень неприятный разговор вышел с сотрудником горячей линии, которая даже не хотела мне никак помочь.
Приватбанк
Ответ банка
30 апреля 2022, 10:30
Добрий день!
Картка була заблокована з міркувань безпеки. Додаткове підтвердження знадобилось для того, щоб ми могли впевнитись, що карткою користується саме її власник, а не треті особи. Перепрошуємо, якщо дана ситуація доставила вам незручності. Як бачимо, питання розблокування картки на даний момент вирішено.
Наші колеги перевірять коректність консультації наданої в підтримці та зв'яжуться з вами.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
KSV28 29 апреля 2022, 21:27
Хочешь справку с информацией о реквизитах нашей карты? Приходи в Приватбанк дорогой клиент — она уже тебя ждет…за 100 гривен, хоть ты и инвалид второй группы (3 гривны за цифру из IBAN). Но и это еще не все, мы оформим бесплатно карту е-допомога для соцвыплат. А на кой она мне спросить хочу. Чем IBAN, имеющейся карты Универсальная, не угодил для выплат впо
? Навязывание пустых банковских продуктов. А еще у них армия собственных коллекторов. Одним словом: добро пожаловать в ООО «Обуем».
Приватбанк
Ответ банка
30 апреля 2022, 9:53
Доброго ранку!
Для зручності клієнтів реквізити картки можна безкоштовно отримати не виходячи з дому, скориставшись Приват24.
Картка Універсальна не призначена для отримання цільових зарахувань. Державою передбачено зарахування виплат для ВПО на картку єПідтримка. Також можна отримувати такі виплати на звичайну картку для виплат, якщо заяву подаєте звертаючись до ЦНАПу. Оформлення Картки для виплат або картки єПідтримка безкоштовне.
Retu 29 апреля 2022, 15:41
В 2019 году открывала карту для выплат, вместе с ней навязали карту «универсальная». Через время я заблокировала ее за ненадобностью. В начале апреля нужно было открыть новую карту для выплат, в отделении на этот раз «универсальную» не выпаривали, но радоваться было рано. Дней через десять захожу в «Приват24» и вижу сообщение «Декілька документів потребують підписання щоб уникнути обмежень при використанні карток», открываешь — а там опять наглое навязывание кредита по моей ЗАБЛОКИРОВАННОЙ карте. На каком основании вы мне впариваете кредитную линию, угрожая «ограничением использования карт»? Тем более вы шлете какой-то договор на карту, которая заблокирована. Это просто рукалицо. Карту эту закрыть я не могу — есть только опция «закрыть все привязанные счета». Это как? Я хочу пользоваться картой «Для выплат», ваша «универсальная» с кредитом мне абсолютно не нужна! Как мне закрыть эту карту?
Приватбанк
Ответ банка
29 апреля 2022, 16:54
Добрий день!
Блокування картки не означає її закриття. Якщо ви заблокувати картку, рахунок залишається активним і банк продовжує його обслуговувати.
Важливо зазначити, що таким повідомленням в Приват24 банк не нав'язує користування карткою або кредитним лімітом, а лише має на меті ознайомити вас із вже діючими умовами договору по картці Універсальна. Підписавши даний документ в Приват24 ви підтверджуєте своє ознайомлення з діючими умовами по картці. Дане ознайомлення не є зміною в умовах або підвищенням кредитного ліміту. Картка Універсальна передбачає можливість встановлення кредитного ліміту тому в умовах по даному типу карток прописані тарифи і умови користування кредитними коштами. Якщо на картці встановлено кредитний ліміт його можна зменшити в пару кліків через Приват24.
Якщо ви подасте заявку на закриття картки Універсальна і всіх карток прив'язаних до її рахунку, Картка для виплат залишиться діючою, адже вона має свій окремий рахунок. Щоб була закрита також і Картка для виплат має бути окрема заявка саме по цій картці.
Тетяна Стоянова 29 апреля 2022, 8:36
Поповнивщи рахунок картки на 600 гривень гроші були зараховані але потім перевів з картки 200 потім ще 395 гривень і не звернув увагу на залишок на карті.А декілька днів тому зайшов переглянути баланс на карті і був у шоці на карті -197.22 як це розуміти куди зникли гроші і як таке можливо на карті для виплат.А коли учора на картку прийшли 5000 гривень то зняти зміг тільки 4800!!!🤬. Що відбувається з ПриватБанком? Куди ділися гроші 💸💰?
Приватбанк
Ответ банка
29 апреля 2022, 10:31
Добрий день!
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити інформацію. Радимо власнику картки звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
gresserg 29 апреля 2022, 1:06
… своїм крохоборством. Ну я мабудь нормальний клієнт, бо навіть вони періодично мені пропонують свій платінум. Крім того я сплачую заборгованості вчасно, кредитними канікулами не користуюсь, тримаю валюту на Приватовскому ФОП-рахунку, міняю її за їх чудо-курсом. Чого ще банку бажати. А ось і ні, ще треба на пару долларів нагріти. Сьогодні при сплаті комунальних копійчаних платежів вони підставили туди мою віртуальну USD картку, з якої ніколи не сплачувалося ніяких гривневих платежів. І тому проведення платежів на користь водоканалу обійшлося мені в 6 доларів за два платежі (на 10 та 15 грн). Тобто я заплатив банку 6 долларів, щоб заплатити комунальні на 1 дол. Також щоб компенсувати неочікувану зміну баланса на картці треба буде відкупити валюту та заплатити банку подвійну маржу. Звичайно, я винен что не проконтролював, та й втратив небагато, не більше 10 дол, тому в суппорт писати не буду — хай шукають самі якщо бажання є. Але нашо мені такий банк якому навіть копійчані проводки не можна довіряти та треба двічі перевіряти?
Приватбанк
Ответ банка
29 апреля 2022, 10:22
Добрий день!
Банк не може знати з якої картки ви хотіли б, або навпаки, не хотіли б провести операцію і саме тому на етапі створення платежу можна обрати ту картку, з якої ви бажаєте його провести.
При цьому, перед відправкою коштів клієнту необхідно підтвердити операцію. Таким чином клієнт дає доручення банку провести платіж з тої картки, яка була обрана при його створенні.
Минфин
Ответ администратора
2 мая 2022, 19:17
Відгук не зарахований (на 02.05.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Harkovchanka002 28 апреля 2022, 22:42
Ещё до войны хотела закрыть кредитную карту (был долг, оплатила его и проценты) мне сказали у меня долг 2000 за какие-то судебные издержки и услуги адвокатов, но никаких документов, где бы отражалась эта сумма не предоставили. И меня не уведомляли об обращении в суд. Сейчас война, мой город и район бомбят, я вынуждена была уехать с детьми в другой конец Украины. Возможности работать нет. Получила помощь от государства, распределила финансы и тут у меня списывают 700 грн за судебные издержки. Нашли время! Я понимаю, что сумма для кого-то кажется смешной, но для меня сейчас она жизненно необходима. Я погасила весь свой долг, они придумали какую то непонятную сумму и ещё и списывают деньги.
Приватбанк
Ответ банка
29 апреля 2022, 10:16
Добрий день!
Виходячи з відгуку мова йде про погашення суми, яка була судовим збором. Така ситуація могла виникнути, якщо раніше банк був вимушений звернутись до суду через тривале непогашення заборгованості у визначені кредитним договором строки. Для уточнення суми заборгованості або інших питань ви можете звернутись через авторизовані канали, наприклад, в онлайн підтримку на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Проблема решена
olgamalaja 28 апреля 2022, 14:38
Я 9 апреля в терминале самообслуживания в супермаркете Класс хотела пополнить карточку сестре на 200грн. Во время пополнения карточки выключили свет в магазине! Деньги в терминал заживало, а на карточку не зашли. Я обратилась на горячую линию ПриватБанка. Мне сказали, что рассмотрят моей обращение и деньги вернут на мою карточку. Через три дня мне пришло сообщение, что не нашли ни каких нарушений и деньги мне не вернут. Получается, что 200грн. банк присвоил себе?! Так как ни мне ни сестре деньги не зашли! Вы меня извините, но я расцениваю это как мародёрство!
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 16:04
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝