Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Всеволод Изов 21 июля 2022, 15:50
Я хочу чтобы вы знали что за годы работы с Приватбанком я постоянно имею проблемы с ФинМониторингом. То от меня требуют нотариально заверенный перевод контракта на 100 страниц то требуют документов которых не существует в природе. Вчера сделал перед на свой счет из-за границы для уплаты налогов. Показал декларацию, показал ВСЕ документы предоставленные мне Брокером по сделке по продаже ценных бумаг. От меня требуют непонятного, документы которых брокер не предоставляет. Платеж висит. Военное время, я плачу налог и не могу этого сделать. Нет слов.
Приватбанк
Ответ банка
21 июля 2022, 18:07
Вітаємо.
Відповідно до п. 1.1.3.2.6 Умов та правил надання банківських послуг (далі — Умови), які є невід’ємною частиною договору про надання банківських послуг і які розміщені в мережі Інтернет за адресою https://privatbank.ua/terms Банк має право в передбаченому чинним законодавством порядку зупинити здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій), відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин) або проведення фінансової операції, а також застосувати інші застережні заходи за наявності підстав, передбачених: Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Законом України «Про банки і банківську діяльність»; Законом України «Про санкції»; нормативним актом Національного банку України, що регулює здійснення банками фінансового моніторингу; внутрішніми документами банку з питань здійснення фінансового моніторингу або іншими нормами чинного законодавства України та міжнародних договорів України. Банк не встановлює ділові відносини (не проводить валютно-обмінні фінансові операції, фінансові операції з банківськими металами, з готівковими коштами) з юридичними чи фізичними особами, яких включено до Переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або щодо яких застосовано міжнародні санкції. У разі зупинення видаткових фінансових операцій прибуткові фінансові операції не зупиняються. Для встановлення правомірності переказу еквайр за результатами моніторингу або в разі опротестування переказу держателем, емітентом або платіжною організацією платіжної системи, має право призупинити завершення переказу на час, передбачений правилами відповідної платіжної системи, але не більше ніж на дев'яносто календарних днів.
Згідно п. 1.1.6.7 Умов Банк не здійснює зарахування або переказ коштів, надання або отримання кредиту (позики), здійснення інших фінансових операцій з активами клієнтів у разі, якщо хоча б одна зі сторін — учасників фінансової операції та/або вигодоодержувач та/або країна походження товару та/або територія транзиту товару/послуги має відповідну реєстрацію, місце проживання, місцезнаходження, місцепоходження або є територією держави, що:
— включена до переліку держав (територій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, що провадять діяльність у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення (в тому числі дипломатичне представництво, посольство, консульство такої іноземної держави), або однієї зі сторін — учасників фінансової операції є особа, яка має рахунок у банку, зареєстрованому в зазначеній державі (території);
— підтримує терористичну діяльність, підпадає під санкції, ембарго або аналогічні заходи відповідно до резолюцій Ради Безпеки ООН, Європейського Союзу, Управління по контролю за іноземними активами Міністерства фінансів США (OFAC) та законодавства України;
— має стратегічні недоліки у сфері протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення відповідно до заяв Групи з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей (FATF);
— визнана Банком високоризиковою державою (територією) відповідно до ризик-орієнтованого підходу.
Перелік таких країн (територій) розміщений на офіційному сайті Банку у мережі Інтернет.

З урахуванням зазначеного, Банком було запрошено надати повну виписку з видимим ПІБ власника, дебет/кредит рахунку з моменту зарахування до моменту вiдправлення коштiв до ПриватБанку.
Проблема решена
lorellea 21 июля 2022, 14:51
17,06,22 зайшовши на Приват24 (з комп’ютера), оформила та оплатила автоцивілку (поліс ОСЦПВ), кошти звісно з моєї карти списали, квитанцію про оплату маю, №полісу ОСЦПВ присвоїли, строк дії страхування, все як зазвичай.
Я абсолютно певна, що з дня наступного за днем оплати, маю автоцивілку і спокійно користуюся авто.
АЛЕ просто захотілось роздрукувати поліс ОСЦПВ, щоб покласти, а авто (в любий момент можна було підглянути строк діючої страховки) проте на електронці, я полісу не знайшла.
Я звернулась на гарячу лінію страхувальника «ТАС», де сказали, що оскільки оплата здійснювалась через Приват 24, то всі питання до банку.
18,06,22 я звернулася на 3700 з проханням вислати мій поліс на електронку. Уявіть моє здивування, коли виявилось, що моя страховка НЕ активна!
Кошти списані, №полісу ОСЦПВ я маю і повністю впевнена, що авто застраховане! А при виникненні страхового випадку, не дай Бог, страхова компанія «ТАС» мені б відмовила, оскільки договір не оплачений! Наголошу, що кошти з мого рахунку Приватбанк списав!
18,06,22 через гарячу лінію 3700 я зробила заявку на усунення цієї ситуації.

Виходить, що банк кошти списуює, і надає №полісу ОСЦПВ, строк дії страхування…, а на страхову компанію кошти не надходять! і люди їздять, і якщо не виникає страховий випадок, то клієнти Приватбанку і не здогадуються, що їх ошукали!

Повернусь до моєї заявки від18,06,22. Строк розгляду був до 20,06,22 до кінця робочого дня, як повідомили на 3700. Але ні відновлення балансу на карту, ні діючого полісу, я не дочекалась!
21,06,22 я знову зателефонувала на 3700 і мене знову «ОШАРАШИЛИ», що я ніби то, залишала заявку на якісь 240 РУБЛІВ і банк розглядав її, а заявок на 890грн, що з мене списані за автоцивілку, я не подавала. ЯКІ ВЗАГАЛІ РУБЛІ, ЯКЩО В МЕНЕ ГРИВНЕВА КАРТА І СУМА ОПЛАТИ ІНША!!!
І банк ще щось там «розглядав»…
А мені потрібна автоцивілка ще 18,06,22, а не в наступному житті!
21,06,22 я знову залишила заявку через 3700 на 890грн, що з мене списані за автоцивілку. Ввечері я отримала на свою електронку листа: «Прошу надати фото техпаспорту з двох сторін»
З якого дива? При оформленні полісу, жодних сканів прикріпляти в Приват24 не потрібно було, а тут на якусь незрозумілу адресу я маю вислати фото документів!!!
22,06,22 до мене почали телефонувати з невідомих номерів і мовчати. Я зателефонувала на 3700 і повідомила, що прийшов лист «Прошу надати фото техпаспорту з двох сторін» і отримую якісь підозрілі дзвінки, де мене запевнили, що і лист і дзвінки, то дійсно здійснював банк.

Але станом на вечір 22,06,22 я так і не мала діючого полісу, оплаченого ще 17,06,22, а лише якісь неприємності у вигляді мовчазних дзвінків! Надію отримати оплачену послугу я втратила! Через 3700 я відмовилась від заявки на автоцивілку і звернулась з вимогою повернення моїх коштів, оскільки послуга так і не надана. Мені сказали, що такі заявки приймають лише особисто у відділенні банку (факт списання коштів і ненадання послуги банк не заперечував і телефонувала я з фінансового номеру, навіщо їхати до відділення?).
Довелося їхати у відділення місто Кременчук, проспект Лесі Українки 142, де я вже в 10раз (на 3700 я встигла розповісти про свою халепу, певно вже всім співробітникам гарячої лінії за ці дні) розповідала про ситуацію.
Мене вислухали, але прийняти заявку відмовились, оскільки ще не була закрита попередня заявка від 21,06,22. Я наполягла, що автоцивілка вже мені не потрібна, оскільки я застрахувалась в іншому місці, а потрібно що мені повернули кошти.
Заявку на повернення коштів я написати не змогла, бо вона пишеться лише на певному бланку страхової компанії «ТАС», якого у відділенні не було, а зразок не грузився у співробітника банку, хоча співробітник при мені телефонувала іншим колегам, і намагалася знайти бланк, але без результатно і тех підтримка своєму ж співробітнику банку також не допомогла?! (хоча яке повернення, якщо договір не оплачений, отже кошти «ТАС» не отримав і що має повертати?)
Оскільки в мене з собою була роздрукована квитанція про оплату, то я написала листа на відміну транзакції, адже послуга не надана. Строк розгляду цієї заяви до 01,07,22. І я чекала.
11,07,22 я знову звернулася на 3700, адже ліміт по карті не поновили. Мені відповіли, що моя заява опрацьована і відхилена, оскільки має таки бути написана на бланку фірми «ТАС».
На мої заперечення, що у відділенні цього бланку не має і взяти його ніде, співробітник 3700 таки направив мене у відділення і сказав, що якщо бланк не знайдуть звертатись до керівника відділення і мені допоможуть. На мою вимогу надіслати цей злощасний бланк на електронку співробітник 3700 відмовив!

Але чому мене ніяк не повідомили, що заявка відхилена ні при вході в приват24 в нижньому правому кутку жодних повідомлень про відмову, ні на електронку, хоча в моєму профілі в приват24 вона зазначена, та і сама співробітник відділення, могла б зателефонувати.

12,07,22 я знову їду до відділення, але іншого: місто Кременчук, проспект Лесі Українки 54.
І вкотре пояснюю ситуацію, і знову «загвоздка» у бланку, який відсутній!!! Керівник відділення у відпустці, а його зам Олександр, взагалі ніяк не мене не звернув увагу і навіть і не намагався вирішити моє питання! Сказав звертатися до іншого співробітника!
Знаходячись у відділенні, я знову зателефонувала на 3700 і знову вся розповідь з 17,06,22 з початку! І мені знову сказали, що з цим питанням до відділення. Коли вже у мене терпець з цим пінг-понгом урвався, співробітник 3700 сказала, що банк ці кошти не вкрав же ж, і я безпідставно вважаю, що мені не намагаються допомогти! ДІЙСНО?
Закінчилось тим, що співробітник відділення сформувала заявку на те, щоб тех.підтримка банку знайшла бланк на повернення, яку знову колись розглянуть і лише тоді мені знову потрібно їхати у відділення і писати заяву.
Правда, треба відмінти, що цього разу співробітник банку зателефонувала, після того, як бланк таки знайшли. 20,07,22 я знову вимушена була завітати до відділення, де врешті написала заяву на повернення коштів. «Протягом доби заяву на повернення мають розглянути і якщо погодять, то кошти певернуть протягом місяця», — ці слава співробітника банку сильно- сильно «порадували»
Це може биту ще не кінець!

Поки залишилась під сильним враженням від роботи гарячої лінії 3700 і тех.підтримки банку! Я розумію, що бувають, збої, але так щоб 6днів розбиритись де зависли кошти і не змогти доробити автоцивілку?! Та і яка необхідність була у моїх багаторазових відвідинах відділення банку? Послуга не надана — просто поверніть кошти! Тим паче, що договір не оплачений і кошти зависли в банку!

Зіпсовані нерви від некомпетентності співробітників3700; марний час проведений в чергах у відділенні банку і з’ясуванні хто має вирішувати моє питання: відділення, в яких відсутній бланк на повернення і технічна неможливість його ніде знайти, чи 3700 які мають бланк, але не хочуть його надати клієнту і надали у відділення лише після обробки додаткового звернення; відсутні кошти; стійке враження, що це якась шахрайська схема!
Приватбанк
Ответ банка
22 июля 2022, 11:37
Вітаємо.
При проведенні оплати, списання коштів проводиться не в рахунок банку, а страхової компанії, послуги якої були обрані. Бачимо, що з вами зв`язувався представник страхової компанії. Якщо договір оформлюється із пільгою (50%), для перевірки правильності оформлення, може бути запрошено фото техпаспорту, щоб перевірити, хто вписаний у договір страхування. Оскільки пільга поширюється лише на власника авто, який надає підтвердження щодо пільгових умов. І лише якщо він за кермом.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
nek123456789 21 июля 2022, 13:35
приват банк без согласия использует и передает на сторону другим лицам № телефонов которые получены В ихнем терминале, после пополнения своего № тел через терминал приватбанка, был «слит» мой № моб.тел мошейникам, через день мне позвоили из № +380951643719 як обы от имени службы безопасности приватбанка с целью узнать состояние моей банковской карты… по поводу этого от приват банка я никаках вразумительных розяснений неполучил… но я в этом банке необслуживаюсь и ни каках отношений никога не имел и не имею, мой № тел в этом банке не зарегистрирован. хотелось добавить, что мой моб тел для 4х людей и нагде небыл известен и зарегистрирован ин в банках ни в интернете, к нему нет ни вайбера воцапа интернета или чего-либо…
Приватбанк
Ответ банка
21 июля 2022, 15:15
Вітаємо.
Ми розуміємо цінність приватності та важливість захисту персональних даних. Зі свого боку не можемо прокоментувати, звідки у шахраїв ваш номер телефону, але точно можемо запевнити вас, що не передаємо дані третім особам.
Ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких ви зможете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Amicus 21 июля 2022, 1:09
Я знаходжусь за кордоном. Закінчився термін дії у картки на мою довірену особу до мого рахунку. Раніше я користувався чудовим сервісом https://carddesign.privatbank.ua/, але зараз він призупинив роботу.
Перевипустити замість такої старої фізичної картки Digital Приват24 не дає. Є ж купа варіантів вирішення, які не використані протягом декількох місяців:
1. Додати випуск Digital картки до сервісу carddesign.privatbank.ua
2. Додати можливість випуску Цифрової картки на довірену особу в Приват24
3. Відправляти картки Новою Поштою, як це робить Монобанк.
4. Ваш варіант.
Звернувся в підтримку- сказали, зробити Нову Довіреність :D це в 2022 році я маю з закордону летіти, щоб піти до нотаріусу при наявності цифрових підписів, Дії??? Тим паче раніше цього не потрібно було для цієї активності.
Приватбанк
Ответ банка
21 июля 2022, 10:04
Вітаємо.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Правовою підставою для оформлення додаткової картки на ім’я Довіреної особи є нотаріальна довіреність.
Вчинення нотаріальних дій за кордоном покладається на консульські установи та дипломатичні представництва України.
Проблема решена
victoriaaa 20 июля 2022, 21:06
Отделение по адресу: Львов, пл. Адама Мицкевича, 6/7
Я прийшла у відділення приват банку у Львові замінити картку для виплат VISA, тому що термін дії добігав кінця. Цю картку я використовую для отримання зарплати. У відділенні мені видали замість старої картки VISA нову картку Простір (я не одразу навіть зрозуміла, що це така платіжна система, інакше я б відмовилась. Але я ніколи не чула про цей Простір, і спочаку подумала що це просто такий дизайн картки).
Працівник банку, яка видала мені цю картку, не пояснила мені, що це інша платіжна система, яка не є міжнародною, і використовується тільки в Україні та має купу обмежень.
В результаті я НЕ можу:
— додати карту в Apple wallet
— сплачувати через QR код
— сплачувати в інтернеті
— сплачувати через термінал у багатьох магазинах
— сплачувати за мобільний зв’язок
— це напевно не повний перелік, тільки те, що я виявила за тиждень користування цією карткою
По суті, все, що можна робити з цією карткою, це знімати готівку у банкоматі та сплачувати за товари у магазинах (але не у всіх). Тобто замість нормальної картки VISA, я тепер маю цю картку Простір, яка має дуже обмежений функціанал. Мене про це ніхто не поінформував, що свідчить про дуже низький рівень обслуговування.
Що бісить найбільше у цій ситуції, це те, що людям без попередження видають картку, яка працює тільки у межах України, в той час як у країні йде війна!
Коли я звернулась до іншого відділення, вже у Запоріжжі, мені сказали що тепер цю карту не можна замінити на VISA або Master Card, навіть на діджитал картку. Тепер єдине що можна зробити, це відкрити нову картку VISA (але тільки діджитал, тому що пластикові чомусь не випускають більше), і прв’язати цю нову картку до виплат зарплати. Тобто тепер я маю зробити купу додаткових дій та витратити час на все це, чого можна було б уникнути, якби працівники банку належно виконували свої обов’язки.
Приватбанк
Ответ банка
21 июля 2022, 10:00
Вітаємо.
Ми дуже шкодуємо, що при зверненні до відділення склалось таке непорозуміння. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Проаналізувавши ситуацію, ми проведемо бесіду зі співробітником по даному випадку і найближчим часом проведемо додаткове навчання, щоб уникнути повторення подібних ситуацій.
Ми не обмежуємо видачу карток. В той же час, перевірити наявність необхідного пластику у зручному відділенні можна за зверненням до підтримки банку.
Також наразі відновлено можливість замовлення карток з фото та індивідуальним дизайном у відділеннях банку.
Проблема решена
ElenaElena1968 20 июля 2022, 13:58
Я никогда больше не буду пользоваться услугами этого банка.
Деньги списали с карты, банкомат их не выдал и я последние деньги которые были на счету должна ждать две недели и не факт что я их получу обратно.
Дозвонится к оператору из-за виртуального консультанта невозможно. В отделении хамство. Это просто уродство, а не банковская система. Во время войны у жителей страны просто красть средства. Как это вообще ??? К
Приватбанк
Ответ банка
20 июля 2022, 15:04
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в найкоротший термін.
Проблема решена
Oksanamuhaluk 20 июля 2022, 13:41
Жахливе обслуговування, працівниця на касі взагалі не привітна ,і ще й хамить, я прийшла щоб забрати гроші які мені скинули із за кордону, мені сказала що гроші скинула на картку, але потім як виявилось що їх на картці немає я прийшла знову до неї щоб попитатись чому немає грошей, а вона просто переді мною закрила фірточку і все… Я дуже обурена таким працівником
Приватбанк
Ответ банка
20 июля 2022, 14:58
Добрий день!
Від імені банку приносимо вибачення, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. За даною ситуацією буде проведено перевірку, за результатами якої вам зателефонує наш фахівець.
Проблема решена
Vika133 19 июля 2022, 18:24
У п’ятницю банкомат гроші з рахунку зняв, але не видав готівку.Номер заявки 25076877.Ну чому через збій системи страждають клієнти? Чому списали мої зароблені кошти? Просто жах.І я маю 14 днів чекати щоб повернути мої зароблені гроші!!! Хіба клієнт винен що у Приватбанку стався збій у банкоматі ???
Приватбанк
Ответ банка
19 июля 2022, 19:17
Добрий вечір!
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію. На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Проблема решена
Элла Ваэз Абаи 19 июля 2022, 18:13
Теж вперше стикаюся з такою ситуацією і ніяк не можу вирішити проблему вже 5 днів. При спробі зняти Свіфт переказ та зарахування на карту, сума всього 200 $!!! (відразу пишу, що відправник українець народжений в Україні з постійним місцем проживання в США), банк заблокував переказ! Дзвоню в службу підтримки і мені задають 2 питання для верифікації особистості — дату народження і моє дівоче прізвище, і кажуть що на жодне питання я не відповіла!!! Це нонсенс! Я обурена! Я запитала що мені робити взагалі в цій ситуації і я можу будь-яким способом довести, що я це я! Мені сказали лише йти у відділення банку. Але я перебуваю в Європі зараз, і я не маю можливості ні у відділення йти ні до банкомату. На що мені відповіли, що допомогти не можуть. Я написала на пошту help@pb.ua, відповідь вбив — Ми не можемо відповісти на цей лист з метою безпеки, шукайте відповідь в чаті БОТІ!!! Там немає відповіді на моє запитання. Оператор прийняв заявку та годують 3 днями! У мене навіть не запросили жодних фото або підтвердити мій фін тіл смс. Нічого! Замкнуте коло. І ось що мені робити у цій ситуації?! А ситуація якщо коротко — бігла з рідного Маріуполя, втративши все, знаходжусь з Європи, а приват банк добив тим, що повністю позбавив мене моїх 3 грошей, що залишилися, і будь-якої можливості навіть поповнити рахунок у телефоні.

І я впевнена, що зараз жодна така в такій самій ситуації.
Сумно!
Приватбанк
Ответ банка
19 июля 2022, 19:14
Добрий вечір!
Фахівці розглянуть можливість дистанційно розблокувати картку та зв'яжуться за результатом.
Проблема решена
avkorotetska14 19 июля 2022, 15:08
Я впервые столкнулась с такой ужасной работой. Внесла в терминал 22 000 грн и мне терминал выдал чек об ошибке. Мне операторы месяц морочат голову о том, что не могут помочь, так как не видят ошибки. Как не видят если у меня есть чек об этом!!! Деньги не пришли и всё. Банк тупо не отдаёт мне мои же деньги, которые сейчас в военное время нужны! Как так можно вообще относиться к клиентам? А в конце вообще хит. Мне оператор сказала написать письмо от руки и отправить его корреспонденцией в Днепр!!! Это что еще за решение проблемы??? БАНК ВОРУЕТ ВАШИ СРЕДСТВА!!!
Приватбанк
Ответ банка
19 июля 2022, 17:21
Добрий день!
Фахівці перевіряють інформацію по описаній ситуації та за результатом зв'яжуться з клієнтом, який проводив операцію.
Проблема решена
MarinaHotsul18 19 июля 2022, 14:21
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Центральный, 32
07,06,2022 року программа приватбанку заблокувала усі мої картики! Карта соціальна для ВИПЛАТИ ПЕНСІЇ МОЇЙ ДИТИНІ З ІНВАЛІДНІСТЮ!, карта універсальна кредитна!, та карта «ДІЯ», НА ЯКУ ПРИЙШЛИ ЗАРАХУВАННЯ КОШТІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ ЯК ВНУТРІШНЬОПЕРЕМІЩЕНИМ ОСОБАМ! НА ДАННИЙ МОМЕНТ Я НЕ МОЖУ ЗАЙТИ В ДОДАТОК ПРИВАТ24. Проходжу авторизацію за допомогою номера телефону, а далі починаю вводити пін-коди від карток, але мені пише, що доступ до карток заблокований, зверніться до відділення банка.
Але зараз я знаходжусь за кордонном .(в Іспанії) і не можу приїхати знову в Україну! Так як маю дитину-інваліда з серйозною вадою СЕРЦЯ. Зараз ми проходимо лікування в клініці! ЦЯ КРАЇНА ГРОШОВУ ДОПОМОГУ НЕ НАДАЄ БІЖЕНЦЯ! ЯК МЕНІ ОПЛАТИТИ ЛІКУВАННЯ І ХАРЧУВАННЯ ДИТИНИ? ЯКЩО ДОСТУПУ ДО ГРОШЕЙ НЕМАЄ!!!
Три рази поповняла рахунок LIFECELL, так як дуже дорого звонити з-за кордону у відділення банку, не має безкоштовного номеру. Роумінг! Плюс до того постійно відповідає робот Яна, яка просто не з'єднує з оператором, коли я прошу З'ЄДНАТИ МЕНЕ З ОПЕРАТОРОМ ПО ЗАГАЛЬНИХ ПИТАННЯХ! ЦЕ ПРОСТО НЕ МОЖЛИВО. ПОЧИНАЄ
ЗАПИТУВАТИ ТА ПОСТО ВИТРАЧАЄ МОЇ ХВИЛИНИ В РОУМІНГУ. З ЯКОГО САМЕ ПИТАННЯ? ГОВОРЮ ПРОБЛЕМУ СВОЮ ПРО ТЕ, ЩО ПОТРІБНО РОЗБЛОКУВАТИ МОЇ КАРТКИ. А ВОНА МЕНІ ПРОСТО ВІДПОВІДАЄ:« ЩО МЕНІ ПОТРІБНО ЗВЕРНУТИСЯ ДО ВІДДІЛЕННЯ БАНКУ! ЧИ НА САЙТІ НАПИСАТИ В ЧАТ!» З ОПЕРАТОРОМ ТАК І НЕ З'ЄДНУЄ!!!
ДОПОМОЖІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, У ВИРІШЕННІ ЦІЄЇ СИТУАЦІЇ! ТАК ЯК Я НЕ МАЮ ДОСТУПУ ДО СВОЇХ КОШТІВ, НЕ МАЮ ЗМОГИ ЗАПЛАТИТИ ГРОЩІ ЗА ЛІКУВАННЯ СИНА!!!
ЧИ ПОТРІБНО ПИСАТИ НА САЙТ ПРЕЗИДЕНТА, ЩОБ Я ОТРИМАЛА СВОЇ КОШТИ!!!
ЧЕКАЮ НА ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЗОК!!! Я з Миколаєва Миколаївська область! Марина Гоцуляк! тел є в базі приват!
Приватбанк
Ответ банка
19 июля 2022, 17:28
Добрий день!
Блокування карток було вимушеною мірою направленою на збереження ваших коштів, адже мала місце ризикова операція, яка потребувала додаткового підтвердження. Щоб ми могли впевнитись, що саме власник картки проводить операції з нею і зняти блокування з карток ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті pb.ua
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання.
mihab 19 июля 2022, 12:35
мені одному здається що розроби нової версії Приват 24 перемудрили з інтерфейсом та функціоналом! Нічого не зрозуміло! наприклад сплатити за комуналку це цілий квест! Стара версія була більш зручніша!
Приватбанк
Ответ банка
19 июля 2022, 15:14
Добрий день!
У новому додатку ми врахували недопрацювання старого додатка. У новій версії доступна можливість додати потрібні для вас сервіси на головний екран, що значно спрощує роботу в додатку. Сподіваємося що використовуючи даний функціонал і інші можливості програми ви зміните свою думку.
e1b 18 июля 2022, 18:15
Щось новеньке, погляньте самі:
Дві поїздки в таксі, в себе по місту як завжди (прив'язана звичайна карта в UAH)
BOLT: Сума у валюті операції 57,00 UAH => Списано: 70,65 UAH
UBER: Сума у валюті операції -38,99 UAH => Списано: 48,19 UAH

Запитаєте Що відбувається? Що ж це за нововведення? Чому списання не коректне?
Оскільки мені знайомо як працює подвійна конвертація і я з нею мав справу часто, коли щось купував закордоном, цього разу мене це здивувало!

Оператор Приват Банку не зміг пояснити чому, а саме головне, яким же чином відбувається конвертація якщо валюта операції була в UAH, та й причому карта теж в UAH, та чому за 10років користування цими таксі такого не було. Казала, мовляв «це іноземні компанії, напевно це через це»…

Але служба підтримки таксі повідомила, що списання коштів відбувається, як завжди в гривні, ви сплачуєте ту суму, що вказана в додатку таксі, нічого іншого! Якщо у вашій банківській виписці додаткові збори, або сума списання відрізняється — зверніться до Вашого банку, або ми рекомендуємо Вам використовувати картки інших банків.

Крім того я зробив виписку, а також запитав, якщо була конвертація, то в якій ж валюті таксі насправді зняли з мене кошти, та яка була сума (курс) у валюті. Оператор сказав що їм цього не видно як і мені навіть в PDF виписці!

Отже висновок:
тепер Ви ніколи не можете знати яке списання зробить ПриватБанк!
Також є всі умови вважати таке списання не законним, можливо банк утримує Ваші кошти не законно, орієнтуючись на не досвідчених користувачів! Уявіть яких масштабів це може досягти! Також банк не розкриває деталі транзакції(самої конвертації) та не може пояснити звідки взялась фінальна ціна (при якиї курсах і валютах)!
Отже роблю висновок, що такої конвертації насправді не було!

Оскільки коли фактичне виставлення рахунку відбувається вже в UAH, валюта операції UAH, картка клієнта в UAH => НЕ МОЖЕ БУТИ ВЖЕ НІЯКОЇ ПОДВІЙНОЇ КОНВЕРТАЦІЇ!
Приватбанк
Ответ банка
18 июля 2022, 19:23
Добрий вечір!
Подвійна конвертація відбувається тоді, коли сайт або сервіс на якому ви робите оплату на своїх сторінках відображає суму до оплати в гривнях, однак запит на оплату відправляє в банк в доларах. Щоб банк міг провести оплату з вашої гривневої картки ми вимушені конвертувати суму з доларів в гривню. Таким чином, щоб уникнути подвійної конвертації достатньо на сайті обирати валюту оплати долар США або платити з доларової картки. Більш детально про подвійну конвертацію на нашому сайті: https://privatbank.ua/conv
Ви можете звернутись в підтримку сервісу на якому здійснювали оплату для отримання інформації щодо того, чому запит на списання був створений саме таким чином у валюті USD.
Ви можете дозволяти чи блокувати платежі з подвійною конвертацією в своєму Приват24 в налаштуваннях картки розділ зміни інтернет ліміту.
Ми проведемо перевірку відносно коректності консультації наданої в підтримці та додатково зв'яжемось за її результатом.
Проблема решена
Ela200 18 июля 2022, 13:51
Я не получила деньги на свой счёт. Терминал взял деньги и уже прошло 3 дня денег так и нет. Также чек не выдали.
Приватбанк
Ответ банка
18 июля 2022, 15:49
Добрий день!
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію за платежем. Якщо після внесення коштів на картку через ТСО ПриватБанку вони не були зараховані, радимо звернутись в підтримку через авторизовані канали (3700 або онлайн чат на сайті pb.ua ) для подачі заявки на повернення коштів.
Мне было отправлено два перевода из Турции на сумму 10 тыс $. Банк отказался зачислять их на счёт ссылаясь на постановление НБУ.
В постановлении сказано, что переводы не принимаются от лиц находящихся на территории россии или беларуси. Перевод был совершён из Турции, с турецкого счёта, с турецкого вида на жительство.
При этом банк заявляет что от русских переводы нельзя принять. Но об этом ни слова в постановлении. В итоге банк забрал деньги даже не у русских, а лично у меня. Потому что я, гражданин Украины, эти деньги не получил.
Почему вообще банк принимает переводы которые запрещены? Почему не делает отказ, и перевод не возвращается отправителю?
Прошу объяснить где именно в законе указано, что нельзя принимать переводы от лиц с гражданством рф или беларуси, не с территории россии или беларуси — в ответ шаблонный ответ, который никак не отвечает на мой вопрос!
Просто украли 10 тыс $
Приватбанк
Ответ банка
16 июля 2022, 10:50
Добрий день!
Постановою правління Національного банку України «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» від 24 лютого 2022 року № 18 встановлено, що уповноваженим установам забороняється здійснювати будь-які валютні операції учасником яких є юридична або фізична особа, яка має місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації або в Республіці Білорусь.  Відправниками були надані документи, які не відповідають вимогам для зарахування коштів.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли
задовольнити ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
profilactika 15 июля 2022, 16:36
Flyuia (МАУ), мабуть знаючи про війну, скасували на початку лютого березневий рейс і не захотіли повертати гроші. Завдяки правильній роботі фахівців банку вдалося повернути в повному обсязі. Дякую!!! Це зараз було дуже актуально з урахуванням зниження фінансових надходжень. Ще раз дякую!
Приватбанк
Ответ банка
15 июля 2022, 19:05
Добрий вечір!
Завжди до ваших послуг :)
Проблема решена
Виктория Загинайко 15 июля 2022, 15:37
Пенсионный фонд начисляет пенсию, а в банк на карту она не поступает
Ничего не возможно выяснить — замкнутый круг!
Приватбанк
Ответ банка
15 июля 2022, 16:41
Добрий день!
Зі сторони банку не зафіксовано труднощів чи затримок у виплаті коштів. Також зазначимо, що до картки прив'язані цільові зарахування від ПФУ, тому, якщо на рахунки банку надійдуть кошти вони будуть зараховані на картку. Радимо уточнити інформацію щодо виплат в ПФУ.
Проблема решена
Simon1985 15 июля 2022, 13:52
Загалом вважав приват надійним банком який чесно виконує свої обовязки, ні разу в мене з ним проблем не було за 15років і система безпеки в них на височайшому рівні…але зовсім не давно стикнувся з неприємними нюансами.
Раніше було як… бронюючи готель на букингу чи купуючи квиток на візейр чи фліксбас я вибирав валюту гривня і з мене списувало рівно ту суму яка написана при покупці, а зараз я стикнувся що банк списує на 20−30% більшу суму від заявленої…мені хтось пояснить як це??? тобто я купую бронь на готель в букингу 1000гр і з мене списують 1250грн, при тому якщо вибрати валюту євро або злоті то кінцева сума виходить 1100грн…тобто банк включив по тихому подвійну конвертацію і в такий не простий час наживається на клієнтах, вважаю це дуже погано для репутації і як мінімум потрібно попередити своїх клієнтів щоб розраховувались в іноземній валюті
Приватбанк
Ответ банка
15 июля 2022, 16:44
Добрий день!
Оплата з подвійною конвертацією проводиться в разі, якщо клієнтом така опція встановлена в налаштуваннях картки. Дозволяти чи блокувати платежі з подвійною конвертацією можна в своєму Приват24 в налаштуваннях картки в розділі зміни інтернет ліміту.
При тому, що закордонний сайт на якому ви робите оплату на своїх сторінках може відображати суму до оплати в гривнях, запит на списання з картки в банк приходить в доларах. Щоб банк міг провести оплату з вашої гривневої картки ми вимушені конвертувати суму з доларів в гривню. Таким чином, щоб уникнути подвійної конвертації достатньо на сайті обирати валюту оплати долар США або платити з доларової картки.
З даних у відгуку, на жаль, не вдалось знайти оплату про яку йде мова. Ви можете надати нам в приватному повідомленні деталі оплати, щоб ми перевірили інформацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OlhaRoma 15 июля 2022, 12:06
Я дуже вдячна співробітнику Приват банку Вікторії, персональний номер 21494. Дуже швидко вирішила мою проблему! Я повинна була підтвердити свій фінансовий номер у банкоматі, терміналі або у відділені банку… але я фізично цього зробити не могла, тому що я знаходжуся в Нідерландах. Цілий тиждень я писала онлайн операторам, але всі подавали заявки і потрібно було чекати 3 дні… потім знову 3 дні… Але сьогодні з самого ранку мені написала Вікторія і змогла дуже кваліфіковано підійти до мого проблемного питання і вирішити його. Я за пару хвилин пройшла верифікацію і тепер маю доступ до свого кабінету Приват 24! Я неймовірно вдячна Вікторії! Дуже розумна і знає всі відповіді на питання! Дякую!
Приватбанк
Ответ банка
15 июля 2022, 16:07
Добрий день!
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Минфин
Ответ администратора
18 июля 2022, 14:13
Відгук не зарахований (на 18.07.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
rinvaleri 15 июля 2022, 10:21
приватбанк вечно что-то мутит, вносит какие то дурацкие новшества, и вечно лежит, как не зайдешь выдает постояннные ошибки или регламентные работы. приват банк (или плевать на клиентов банк) скажите мне, с какого перепугу появилась двойная конвертация валюты, если эта функция была отключена. более того, теперь это в свойствах карты изменить нельзя. вы думаете самый *** банк? так я переведу платежи на другой банк, у которого нет двойной конвертации. благо таких навалом, и можно спокойно открывать интернет карту.
Приватбанк
Ответ банка
15 июля 2022, 11:07
Добрий день!
Оплата з подвійною конвертацією проводиться в разі, якщо клієнтом така опція встановлена в налаштуваннях картки. Опція дозволяти чи блокувати платежі з подвійною конвертацією, як і раніше, доступна в Приват24 в налаштуваннях картки в розділі зміни інтернет ліміту.
Якщо у вас виникають труднощі при платежах чи з відключенням подвійної конвертації напишіть нам в приватному повідомленні.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝