×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Все курсы банка |
Надоедливость звонков
Неоднократно просил и письменно и устно не звонить и не предлагать услуги. Мало того, просил удалить мои данные из их базы данных. Ибо надоедливость и упоротость сотрудников недобанка Приват доводила до того, что приходилось матом ругаться. Хотя я их сразу предупреждал, что одно упоминание об этом банке вызывает яркие отрицательные эмоции и если они будут упорствовать в донесении до меня какой-то афигенски классной «пропозиции» я, не взирая на личности буду посылать подальше.
Вроде успокоились. Но раз в полгода-год приходит СМС о том, что они разблокировали мой счёт ФОП и я могу им пользоваться. Попытки дозвониться по номеру 3700 и выяснить что это за фигня к успеху не приводят — видимо внесли в черный список.
И тут сегодня звонит девушка и начинает мне опять что-то впаривать. Я её спокойно и честно предупредил, что у меня Приват вызывает крайне отрицательные эмоции вплоть до словесных оскорблений. Она выслушала и стала настаивать на своём монологе. Я начал закипать и ещё раз предупредил. Но эта упоротая продолжала мне втирать ДАЖЕ НЕ СЛУШАЯ ЧТО ЕЙ ГОВОРЯТ! То есть тупо проговаривала текст. Попытка дозвониться по номеру 3700 опять не принесла успеха — они тупо не перезванивают.
Неуважаемые сотрудники недобанка, вы что там, решили меня пранковать? Или подставлять своих новых сотрудников?
@НБУ, если есть тут сотрудники, прошу считать это официальным заявлением.
Нам дуже шкода, що для вирішення питання вам довелося вже публічно звертатися до банку.
Ми відключили для вас рекламні пропозиції, але, на жаль, технічно це можливо зробити тільки на пів року.
Якщо ви захочете продовжити блокування, ви зможете зробити це за зверненням до підтримки за будь-яким доступним каналом.
Комментарии (25)
Страхування в Приват, Оцінка -1
В липні настала страхова подія по страховці Страхування здоров*я. Знов теж саме — заявку створити не можу в приват 24, по чату створили заявки — в історіі іх не бачу. 10 дзвінків на 3700, безліч звереннь в чат — успіху 0. Потім потрібно прикрипити документи до заявки котрих я не бачу у своій історіі, звернувся знов до чату — надіслав, прикрипити в чаті теж не змогли та розповідають мені, що я це можу робити сам через приват 24, де функція не працює. Залишив заявку 5739243 від 29.07 щоб нарешті виписку передали до страховоі, бо страхова чекає тільки документи через приват, термін розгляду заявки не призначен, сьогодні 3.08 — норм ще в роботі, коли буде вирішене питання відповіді — 0, конатакти керівника напрямку в чаті не надають. 2 скани передати в страхову — це дуже важка робота, напевно місяць часу потрібен, я вже мовчу про вирішення питання з самостійним створенням заявок в приват 24 — з травня вирішення питання 0.
Загальний відгук — підтримка он-лайн «футбол», у операторів не має мотиваціі вирішити питання, а є тільки «відфутболити».
Страховкою користуюся всією сім*єю, після виряшення поточного питання — розірву договора, іх в мене 4, та більш нікому не рекомендую вестися. Добре продати функцію, якою потім у тебе не буде можливості скористатися! Оцінка обслуговування — ставлю 1 бо немає -1 чи -2!!!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (3)
Обслуговування клієнтів
Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий
Швидко вирішили питання
Написать комментарий
Безпідставно блокують карту без попередження
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. За результатом перевірки вам зателефонує наш співробітник.
Написать комментарий
ЯКЩО БЕЗ ЕМОЦІЙ ТО ЗАХИСТ ОСОБИСТИХ ДАНИХ РОЗРОБЛЯЛИ НЕВІГЛАСИ ПРИВАТБАНКУ!!!
приймає — три пенсіонера сидять чекають і чоловік з вісім стоїть чекає в цій же черзі на вході. на кожного клієнта мінімум 15−20 хв це мінімум. Я заміряв час. Почекавши хвилин 20 думаю діла не буде — пішов у інше відділення. Там такаж сама картина. Нічого не вирішивши телефоную на лінію Приватбанку й прошу надати телефон щоб поскаржитися на ситуацію що зробили працівники Приватбанку. Відповідь -ми не можемо надати Вам телефон для скарги.Ваш фінансовий номер телефону тобто з якого я працював заблоковано.Візьміть картку підійдіть до терміналу й розблокуйте фінансовий номер.Я відповідаю шановна яку картку мені взяти -якщо Ваш банк прапороносець заблокував усе. Ну тоді потрібно Вам звернутися у відділення. Коло замкнулося. Радіо плани вчасно не попадуть туди де вони зараз конче потрібні!!! Так хто робить шкоду країні більше ??? Шахраї чи Приватбанк ??? Коли Приватбанк був приватним -обслуговування було на європейському рівні. Зараз -на рівні нижче плинтуса. Не вірите -підніміть свої дупи -вийдіть на вулицю й запитайте у простих громадян перехожих. Від мене привіт!!! Де можливо буду робити Вам рекламу -самі розумієте яку. Оцінка обслуговування — 0 балів Як казав актор Абдулов у фільмі -країна не пуганих ідіотів. У цій ситуації повністю згоден з актором -царство йому небесне. Якщо десь у повідомлені помилка -вибачаюся -окуляри десь посіяв -бігаючи по відділенням цього банку. А відповідь банку буде наступна — типу усе це робиться для мого ж блага -для захисту особистих даних -а хто шахрай ??? — якщо я не можу користуватися своїми коштами -а в цей час банк користується цими ж моїми коштами. ???
Шкода, що наші піклування про вашу фінансову безпеку у вас залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку. Це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснюєте саме ви, а не третя особа і цим самим захистити вас від шахраїв.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити розуміння необхідності в операції верифікації.
Якщо ви не згодні проходити верифікацію дистанційно — можете звернутися в найближче відділення, де наші фахівці з радістю вам допоможуть. Спеціально для того, щоб ви не витрачали свій час на очікування в черзі — на нашому сайті https://privatbank.ua/map можете ознайомитися з завантаженістю відділень, ця функція значно допоможе заощадити ваш час.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (9)
Приват ворует деньги с карты
Дважды списали средства по одной и той же транзакции (покупал продукты в АТБ). 160 грн. сумма небольшая, видимо расчет на то что не заметят…
Связаться с поддержкой невозможно, я не готов целый день на ожидание тратить (и на это тоже у них расчет).
Что самое интересное если вы сразу не заметили — потом не докажите ничего, так как меняються цифры и всех предыдущих транзакций. А я вот скриншоты успел сделать, незнаю только куда мне теперь с ними…чисто из-за принципа хотелось бы наказать напёрсточников из Привата.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (3)
Обслуговування картки з подовженим терміном
Швидко, якісно — це все про нас :) Раді були допомогти!
Комментарии (2)
Проблемы с верификацией, невозможность провести платеж с карты
К сожалению, работники банка не дают информации, какие конкретно данные не совпадают, прекращаают диалог и советуют явиться в отделение банка.
На мои вопросы, должна ли я при верификации заносить некоторые персональные данные в соответствии с тем паспортом (украинский внутренний), которого сейчас нет, но по которому открывался счет или по новому (загранпаспорт), нет единого мнения. На мой взгляд, в этих документах не совпадает место рождения. Место рождения для верификации я брала более подробно из украинского документа, а не коротко, как в загранпаспорте, где очень коротко, что не совсем верно. В любом случае, я обладаю всеми данными и готова их предоставить.
В связи с тем, что я нахожусь за рубежом и по состоянию здоровья не могу выехать в Украину, прошу мне помочь с актуализацией данных, так я не обладаю достаточными компьютерными знаниями, чтобы без подсказки преодолеть все шаги в онлайне. Хотелось бы также прояснить, почему я не могу делать переводы с этой карты.
Вибачте, що після звернення в нашу підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з нашим оператором для покращення якості обслуговування. Ваше питання вже розглядають наші профільні фахівці. По результату вам зателефонує наш співробітник.
Комментарии (2)
Самый худший банк
Нам шкода, що ви зіткнулися з такими незручностями.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та детальніше розібратися в ситуації.
Зверніть увагу, що ви можете зняти кошти в банкоматі без наявності фізичної картки. Для того, щоб скористатися послугою, вам достатньо в банкоматі вибрати меню «Зняття без картки», ввести ваш номер телефону, після чого вам на телефон надійде дзвінок з банку, на екрані введіть останні три цифри номера, з якого вам телефонують.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Як сплатити банку майже 2 кредитних ліміти і залишитись боржником
До того ж оператор підтримки вперто відмовлявся розтлумачити що значить поновлювана кредитна лінія та навіть не зміг по Ctrl+F знайти на сторінці голд-картки https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold слова «Тип кредитної лінії».
Банк дає вам можливість користуватися коштами без відсотків до 55 днів. Тобто, якщо ви сплатите всю суму використаних коштів до 25 числа місяця, наступного за тим, в якому ви скористалися кредитом, нічого додатково платити не потрібно.
У разі, якщо ви не погашаєте до 25 числа суму використаного кредитного ліміту минулого місяця повністю, пільговий період не діє, і на всю використану суму нараховуються відсотки від дати початку. На нові витрати пільговий період поширюватися не буде до моменту повного погашення всієї суми.
% нараховується не на суму заборгованості за якийсь певний день, а проводиться аналіз усього періоду, тому що в різні дні сума заборгованості різна.
Якщо картка не перебувала в пільговому періоді (як і було) буде списана комісія навіть при повному погашенні — за ті дні, коли на рахунку була заборгованість.
Окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з нашим оператором для покращення якості обслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Куда катится банк
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями.
Для підключення оператора телефонної лінії, якщо вашого питання немає в запропонованому меню, достатньо натиснути на відповідні цифри та символ (зазвичай це решітка), де потім наш віртуальний помічник з’єднає вас з профільним фахівцем. Також, ви завжди можете звернутися в нашу цілодобову підтримку чата на сайті: https://privatbank.ua/, де в полі « введіть повідомлення» вам потрібно описати ваше питання, та якщо його немає в запропонованому меню — обрати відповідний пункт в переліку та вам буде запропоновано підключення оператора.
Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення, в якому місті ви знаходитеся та ми з радістю підкажемо вам адресу відділення, де ви можете отримати картку.
Комментарии (1)
пункт 1.2.2.6.4 -договора с ПриватБанком о форс-мажоре
лист ТПП Украины 28.02.2022 № 2024/02.0−7.1 о признании форс-мажорных обстоятельств.
если до 28.08.2022 г. не будет отменено военное положение и соответсвенно форс-мажорные остоятельства, то все договора с Приватбанком можно разрывать в одностороннем порядке?
Дійсно, лист ТПП визначає настання форс-мажорних обставин. Це означає, що скасовується відповідальність за невиконання зобов'язань — тобто штрафи, пені і т.ін. Згідно з цим, банк не нараховує ніякі штрафні санкції. Але настання форс-мажорних обставин не дає підстав для невиконання самих зобов’язань.
Комментарии (5)
Бориспіль трц Аєромолл відділення ПриватБанку
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та просимо перевірити виписку по картці. У разі додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Заблокировали снятие денег в валюте
Банкомат, в якому ви проводили операцію, по якій відбувся збій, належить іншому банку, отже ми не можемо вплинути на перевірку даного пристрою та виявити можливі залишки коштів.
Зі свого боку, ми підготували запит і відправили його на розгляд. Ми, як банк-емітент вашої картки (банк, що випустив картку) виступаємо в ролі заявника і докладаємо максимум зусиль для того, щоб оскаржити транзакцію і виграти справу.
Просимо звернути увагу, що процедура регламентована не банком, а Міжнародною Платіжною Системою. В даному випадку терміни надаються сторонам для можливості підготовки документації та надсилання претензії, а також відповіді на неї. За результатом розгляду заявки ви будете сповіщені додатково.
Комментарии (3)
Відмова у відстрочці сплати боргу
Банк не нараховує подвійних відсотків у разі виходу на прострочення.
Всім клієнтам, яким розрахована можливість надання реструктуризації, надійде дзвінок від наших спеціалістів з пропозицією оформлення угоди.
Комментарии (1)
Не отримала у банкоматі готівкові кошти
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Комментарии (3)
Подстава
И вот так чудо: оказался минус по зарплатой карие!!! Как так?
В чате ответили, что: «извините, произошел сбой и деньги в резерве, вернутся через 1−3 дня». Это бинго. Так кидануть перед дорогой, и что я должна эти три дня есть, как платить за авто6и электричек и где спать?
Это просто мрак.
За неуспішною операцією кошти вже повернуті на картку.
Комментарии (1)
Приват украл автомобить
Представитель банка сообщил что исполнительная надпись им не нужна. Хотя вот выписка:
Частью второй статьи 7 Закона Украины «О финансовом лизинге» предусмотрено, что лизингодатель имеет право отказаться от договора лизинга и требовать возврата предмета лизинга от лизингополучателя в бесспорном порядке на основании исполнительной надписи нотариуса, если лизингополучатель не уплатил лизинговый платеж частично или в полном объеме и просрочка уплаты составляет более 30 дней. Взыскание по исполнительной надписи нотариуса производится в порядке, установленном Законом Украины «Об исполнительном производстве».
Таким образом, любое принудительное изъятие банком транспортного средства без исполнительной надписи нотариуса и участия государственной исполнительной службы — априори является незаконным.
номер договора ODA8A!00000361
Мой кредитный менеджер привата в шоке от ситуации. Юристы собирают информацию.
Прошу представителя банка связаться со мной для разрешения данной ситуации.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (7)
Плюють на закони і суди України і крадуть з карт гроші
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли ідентифікувати вас і перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (2)