Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
angryusername 12 сентября 2024, 10:10
Столкнулась с проблемой блокировки платежей, что само по себе является неудобным, но и в общем финансового номера, на котором также ФОП, но самое раздражающее — это необходимость лично идти в банк, чтобы решить вопрос.

Современные банки давно должны научиться решать подобные проблемы онлайн, но это не про вас!

Вместо работы, необходимо ходить по отделениям и заниматься ерундой и это не первый раз уже.

Рекомендую 10 раз подумать перед тем как начинать сотрудничество с этим учереждением и темболее связывать свой бизнес, если вы не хотите нести убытки и попадать в неприятные ситуации уже перед своими клиентами, перед которыми у вас есть платежные обязательства.
Приватбанк
Ответ банка
12 сентября 2024, 11:10
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Проблема решена
Alka8 11 сентября 2024, 22:16
Вже багато років я користуюсь карткою Прівату. Ніколи не було простроченої заборгованості. Завжди кредитні кошти сплачував в срок.
Однако після авторизації за допомогою BankID, через 10 хвилин мені закрили кредитній ліміт. Та у додатку пише про якусь прострочену заборгованість.
Я перевірив себе через ресурс — запитав свою кредитну історію — жодного порушення!
На всі моя дзвінки у Прівату, та техпідтримки я чую тільки одне — це вирішуємо не ми, а автоматично система. Жодних пояснень.
Приватбанк
Ответ банка
12 сентября 2024, 9:43
Вітаємо.
На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити подібне обмеження. При прийнятті банком рішення про його скасування Ви будете додатково сповіщені по смс. При цьому Ви зможете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості.
Макси Максимов 11 сентября 2024, 7:02
Приходит 10:09:24 пуш уведомление что кто-то хочет войти в мой личный кабинет в привате подтвердить или отменить, конечно я сразу же отменил, т.к карта у меня заблокирована уже давно опасаюсь мошенничества, так вот звоню в банк говорю ситуацию мне в ответ говорят что все хорошо, ето наверное кто-то ошибся номером и вот мне пришло, я говорю, а пароль как тогда верный ввели, в ответ та оно приходит даже если пароль не верный. Вообщем по пробовал я с неверным паролем зайти с пк что бы мне такая Push пришла и что вы думаете? Просто не верный пароль push не приходит, кароче закрыл я там кредитку от греха по дальше, а то был 60к лимит.
Приватбанк
Ответ банка
11 сентября 2024, 9:48
Вітаємо.
Рекомендуємо нікому не передавати паролі, які надходять в смс та не підтверджувати будь-які операції які Ви не здійснювали. З метою безпеки також змінити пароль від Приват24. Цього достатньо для збереження Ваших коштів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними та слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
User666 10 сентября 2024, 22:37
Из приложения пропали шаблоны на оплату коммуналки, так ребята из поддержки решили мой вопрос за 10 минут! Так держать 💪
Приватбанк
Ответ банка
11 сентября 2024, 9:20
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Раді були допомогти!
BabikovaKarina 10 сентября 2024, 22:23
Сьогодні надійшов дзвінок після 18 від Привату з пропозицією отримувати кешбек від кожної покупки з кредитної картки, але для цього, необхідно з кредитки перевести 5 000,00 грн на іншу вашу карту і послуга доступна для підключення тільки по телефону…Зателефонувала у Приват і так, це дійсно така акція у них для деяких клієнтів…Тобто, у вас є перелік у додатку акцій з кешбеком, але це персональна пропозиція, яка виглядає як шахрайство…ну не думаю, що тільки мені так здалося після «перевести 5 000», може якийсь інший підхід знайдете, типу персональні пропозиції у додатку, а не так, щоб кудись послали…
Приватбанк
Ответ банка
11 сентября 2024, 9:16
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
jowikof207 10 сентября 2024, 20:25
Картка шахраїв 4149499087538078
Приватбанк
Ответ банка
11 сентября 2024, 9:10
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
tvoydomino 10 сентября 2024, 19:14
Шановні представники ПриватБанку,
Ви закрили мій рахунок без будь-якого попередження. Я дуже розчарована таким ставленням до своїх клієнтів. 10.09.24р я не змогла зайти в Приват24, телефоную в підтримку і мені відповідає робот що розірвані відносини в одностороньому порядку. Так, це ваше право. А моє не терпіти цього мовчки. Приват банк це державна структура, а не чійсь особистий банк де є свої забаганки.

Вам ніколи не потрібно було додаткових документів, і ваші співробітники завжди стверджували, що мої операції не становлять ризику для банку. Ви розповідали мені одне, але робили зовсім інше. Замість того, щоб бути прозорими та попередити про будь-які потенційні проблеми з моїм рахунком, ви просто вирішили розірвати договір без будь-якого пояснення чи можливості виправлення ситуації.
Сьогодні день народженя мого чоловіка та я спланувала свято для нього та в момент коли мала його оплатити була пригнічена та збентежена тим що ви зробили. На найближчих пару днів мені потрібно знайти банк куди та як перерахувати мої кошти які ви заморозили у мене. Там були всі мої заощадження, та я навіть не знаю як приготувати вечерю собі, бо коштів не має, не кажучи про те що маю замовляти матеріали для подальшої роботи нашого з чоловіком бізнесу. Тож зараз ми маємо брати кредит бо ви заблокували мій рахунок як фоп та і фіз особи.
Ви забрали моє право на власні гроші без будь-якого попередження чи обґрунтування в країні якій іде війна, гроші які чесно зароблені мною, тим самим поставивши мене у складну ситуацію. Ваше відношення до мене, як відданого клієнта, є жахливим та несправедливим. Я завжди була лояльним та відповідальним клієнтом вашого банку на протязі багатьох років. І не розумію чому банк не може попросити надати інформацію по платежам що його бентежать чи хвилюють!!!

Ваше ставлення до мене у цій ситуації порушує мої права як споживача, а також підриває довіру громадян до фінансових установ. Тому я збираюся звернутися до інших відповідних органів та правових інстанцій для захисту своїх прав. Я не бажю, щоб дійшло до таких заходів, але ваша бездіяльність та нечесні дії вимагають рішучості.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 10 сентября 2024, 20:05
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Larisa0808 10 сентября 2024, 13:27
Я очень благодарна работникам Приватбанка за возврат денежных средств, похищенных с моей карточки.
Конечно, в том, что произошло похищение, банк несет прямую ответственность, так как трансакции производились без
моего подтверждения и не учитывалось ограничение лимита. Я пенсионерка и это были мои накопления.
Я очень хотела, но с трудом верила, что получу свои деньги, так как у меня не было страховки. Еще раз хочу выразить свою благодарность
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 10 сентября 2024, 14:18
Вітаємо.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
A4689 10 сентября 2024, 12:29
Військова частина Ф4689(ЄДРПОУ 26637172) неодноразово зверталась з заявою про поверненя помилково перерахованих коштів 14.06.24р. на картковий рахунок Зеленянського Олега Івановича (РНОКПП 2952118156). Вищезазначений військовослужбовець загинув в січні 2024р. Ці кошти-це грошове забезпечення іншого військовослужбовця, якій зараз знаходиться на передовій, а його сім'я не може їх отримати, тому що Приватбанк не реагує на наше звернення. Ці кошти не були зараховані на рахунок загиблого військовослужбовця, і їх ніхто не отримав, про що повідомив спеціаліст банку. Для вирішення цього питання спеціаліст банку порадив написати заяву. Військова частина Ф4689(ЄДРПОУ 26637172) направила заяву від 08.08.24р. № 12014, на повернення коштів, яка була прийнята до розгляду 08.08.24р. Швець О. В. у відділенні Приватбанку в м. Подільськ Одеської облості. Також звертались на гарячу лінію, де, спочатку перемикали різних спеціалістів, а потім сказали, що заява прийнята в обробку і розглядається. Також писали на електронну пошту help@pb.ua, там відповіді взагалі не отримали.
Але, вибачте, сьогодні вже 10.09.24р., а кошти так і не повернули. Навіть не отримали ніякої відповіді. Причина неповернення не відома. Таке враження, що Приват просто присвоює собі кошти, навіть кошти військових, завдяки яким досі мають змогу працювати. Ще додам, що зарплатний проєкт у нас відкритий і з іншими банками, а такі проблеми тільки з Приватбанком! Жах!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 10 сентября 2024, 13:15
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
TetYeD 9 сентября 2024, 17:56
Закрила лізинговий договір достроково у липні 2023 року, а автомобіль вже рік не можу переоформити на себе через те, що цей банк значиться боржником у понад 300(рік тому 500) виконавчих проваджень. Перереєстрація такого автомобіля не здійснюється відповідно до Порядку N1388. Тепер в мене виникла ситуація, коли мені потрібно їхати в Європу. Маю бути там через тиждень, а дозвіл вони роблять 14 днів. Мені потрібно перебувати за кордоном пів року, а вони дають тимчасовий технічний паспорт тільки на три місяці. Для цього потрібно особисто звернутись у будь-яке відділення ПБ. Чому я маю витрачати свій час на відвідування відділень, коли я закрила всі свої зобов’язання по договору? Та й взагалі думати про те, про що мала забути ще у серпні 23-го? І гроші мовчки забрали (ніхто не попереджав мене про проблеми з переоформленням, коли я достроково закривала рахунок), і авто не моє.
Та ще одне. Нав’язують КАСКО від страхової компанії Unica. В коли мені в'їхали в крило (пошкодили фару, бампер та крило) — відмовили в компенсації, бо нарахували пошкоджень на суму без 40-ка тисяч ціна автомобіля та признали авто тотально знищенним. Хоч на СТО відновлення обійшлось у 54 тисячі. Потім дзвонили та казали, що у них є покупець на моє авто. І вони можуть мені «допомогти» його позбутися. Звичайно ж з продажу мали забрати непогашену суму.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 9 сентября 2024, 18:17
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані.
YanaPet 8 сентября 2024, 0:08
брали авто в лізинг в 2020 році.

Виплотити всю вартість авто в 2023 році.
Приїхали переоформлювати… банк нам тіпа його передав, але жоден сервісний центр МВС не переоформлює, БО МАЙНО БАНКУ ЗААРЕШТОВАНО

пишу відгук 8.09.2024 року- пройшов майже рік… Результат — 0, що дуже сильно нагадує шахрайство

Бережіться лізингу в цьому банку. Бо поки ви все не заплотите, вам ніхто не скаже, що банк дуже проблемний

Зараз представник банку напише, бла-бла-бла, ми перевіримо…а по факту нічого робити не будуть і розведуть руками, що вони тут нідочого …

от мені треба продати машину… як це зробити?
Приватбанк
Ответ банка
8 сентября 2024, 10:57
Вітаємо.
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом.
Yrij1960 7 сентября 2024, 21:59
Я пенсіонер, є клієнтом Приватбанку, знаходжусь на тимчасово окупованій території України. Мій рахунок на який я отримав пенсійні виплати у Приват Банку заблоковано разом з моїми пенсійними грошима, без пояснень зі сторони банку. Доступу в додаток приват24 тепер немає. Спілкувався у чат боті з оператором, мені оператор що мені направлено лист за моїм місцем реєстрації (це зовсім якесь знущання, тому що відповідно данних в банкі я зареєстрований в Луганській області і на даний час тут і мешкаю. Цікаво як мені цей лист сюди буде доставлено) відповів що банком прийнято рішення про розірвання договору та закриття поточних рахунків і що треба звернутися в банк з заявою на переведення коштів на рахунок відкритий в іншому банкі. У мене немає можливості виїхати на підконтрольну територію України, щоб написати заяву про переказ грошей в відділенні банку. Як повернути мої пенсійні гроші?
Приватбанк
Ответ банка
8 сентября 2024, 10:08
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані.
Міша Мольченко 6 сентября 2024, 21:46
Навіть не знаю як описати словами усю ту ненависть, яку я плекаю до цієї помийки під назвою приватбанк.

Ще коли я вчився у коледжі та отримував стипендію на цей недо-банк, пам’ятаю купу дрібних, але постійних і стабільних проблем при використанні цього «банку». Коли злетів зі стипендії, навіть не дуже сумував, бо більше не потрібно було мати справу з цим приват-непорозумінням.

Нажаль усі ми із часом стаємо дорослими, йдемо працювати і ще на більший жаль — більшість роботодавців чомусь думають, що це класна ідея: виплачувати зарплатню на карти приват-помийки. Мій роботодавець не виняток:(

Як тільки отримую зарплатню — одразу іду її знімати та перекидати на нормальні банки, але навіть при такому сценарії використання, привату вдається мене «ощасливлювати». Сьогодні от знімав кошти з банкомату і під час цього процесу вимкнулось світло у приміщені, відповідно і банкомат, який не встиг видати мені гроші, а от з рахунку вони знятися встигли. Перші мої дії? — звичайно дзвінок у підтримку і тут увага СПОЙЛЕР: її не існує. Замість підтримки — голосовий помічник яна… хочеться зробити щось погане з людиною, яка відповідна за провадження такого рішення у якості клієнт-сапорту. Написав у онлайн-чат — спочатку думав, що там теж боти відповідають, але то була жива людина (алілуя), сказав що моя заявка прийнята на РОЗГЛЯД і цей процес може зайняти ДО 14 ДНІВ. Це все, що вам потрібно знати про оперативність вирішення проблем у цьому «банку».

Щиро не розумію людей, котрі працюють у цій конторі, а також не розумію тих, хто користуються послугами цього «банку» добровільно. Так само щиро я сподіваюся, навіть мрію, що одного разу я прокинусь, та прочитаю новину, що приват банк зачиняється, та перестає існувати, АМІНЬ.
Приватбанк
Ответ банка
7 сентября 2024, 9:45
Вітаємо.
Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Зазвичай строк опрацювання заявки становить від 1 до 3 днів. Але іноді він може тривати до 14 днів, якщо для повернення грошей потрібні результати інкасації пристрою. За результатом розгляду заявки Вам надійде повідомлення від банку. Вибачте за створені незручності.
Wolf9092 6 сентября 2024, 17:30
Very quick to solve problems and thus avoid long lines at the office.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 6 сентября 2024, 18:11
Вітаємо,
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Проблема решена
top777 6 сентября 2024, 17:11
Отделение по адресу: Киев, Харьковское шоссе, 57
Дві доби рееструємо прро з терміналом, і це жахливо, в Приват немає компетентних спеціалістів взагалі, спеціалісти які допомагають взагалі не розуміють технічні питання роботи Прро, та сервісів, роблять вигляд що допомагають та нічого не працює, вони не можуть назвати ні причину ні рішення проблеми.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 6 сентября 2024, 18:22
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
sophos 6 сентября 2024, 17:02
Мені було відмовлено в обслуговуванні 08.07.24. Того ж дня я втратив весь доступ до рахунків і приват24. Написав заяву на повернення, повернули лише кошти з карти фізичної особи. ФОП рахунки приватбанк просто вирішив не повертати.

Далі через помилку (на вже заблокований) ФОП рахунок 01.08.24 мені була відправлена транзакція. Банк досі її не відмінив, не зробив повернення.

У чаті «допомоги» на сайті боти навіть спілкуватись відмовляються якщо ти не активний клієнт банку. Відправляєш електронного листа, відповідь «ось в нас є боти — питай туди».
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 6 сентября 2024, 18:08
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
Andrii88888888 6 сентября 2024, 15:48
6.09.24 был заблокирован счёт.в приложении было написано.у вас нет предприятий прикрепленным к вам.все таки интересно…банк уже решает за регистратора??? все.что банк просил было предоставлено в банк в бумажном виде…но неделю спустя выяснилось что в банке ничего нет…я такого бардака ещё не в одном банке не видел.код предприятия 03105797
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 6 сентября 2024, 16:22
Добрий день.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Проблема решена
Ilona199020 5 сентября 2024, 22:16
Здравствуйте! Я Паламарчук И.В являюсь единственным наследником своего отца Паламарчука Владимира Васильевича, который был пользователем Приват банка.
Папы не стало, но счет в банке он имел.
Мой нотариус Кравцова О.Н делала запрос дважды в банк чтобы узнать информацию про счёт моего отца!
В итоге с июня месяца тишина, хотя этот запрос делается максимум в течении месяца! Нотариус утверждает, что запроса нет! Банк, что выслали его дважды! Можно копию увидеть этого запроса? Может можно этот заппос выслать по адресу, а не по электронной почте?! Время идёт, а воз иныне там!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 6 сентября 2024, 9:51
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mvi1968 5 сентября 2024, 14:19
Отделение по адресу: Киев, ул. Соломенская, 14
Моя мама, Мельниченко Людмила Євгенівна, 27 липня цього року в відділенні Приватбанку відкрила картковий рахунок і написала заяву про отримання пенсії на картку. Після цього пенсія вже 2 рази продовжує надходити на пошту. Співробітниця відділення подивилась інформацію і сказала, що заява «в обробці». Скільки ця обробка ще буде тривати? Я б вже давно сам відніс заяву до Пенсійного фонду.
P. S. Перш ніж писати повідомлення сюди, я протягом години намагався вирішити проблему через телефонну та онлайн лінію консультацій банку. Але там схоже живих людей не лишилось, треба спілкуватися з ботами, які нічого не вирішують.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 5 сентября 2024, 15:06
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Buyer 5 сентября 2024, 12:58
Приват настільки суворий банк, що зніміє комісію за оплату комісії при переказі коштів на карту для виплат
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 5 сентября 2024, 13:42
Вітаємо.
Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat
Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝