Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Тетяна Коваленко 19 марта 2025, 12:04
Отделение по адресу: Днепр, ул. Мониторная, 10
В мене питання, чому Приват банк не працює у повітряну тривогу. На зараз тривога вже триває більше години. Людей просто вигнали на мороз. Біля відділення стоять бабусі з ходунками, просто люди похилого віку. При тому, що ніяких умов для очікування немає. Що за відношення до клієнтів, які приносять свої гроші до установи? Невже не можна організувати прийом в захищеному приміщенні? Це просто неповага до людей!!!
Працівники банку і прийом не ведуть і не ховаються в укритті. А люди, які виділили час на відвідування цього «чудового» банку просто мерзнуть на вулиці!!!
Прошу прийняти до уваги і організувати роботу під час повітряної тривоги
guarder 18 марта 2025, 9:37
Отделение по адресу: Тернополь, Киевская улица, 11
Понеділок, 17/03/25р. Підхід до відділення з розбитим асфальтом, ямами та обшарпаний. Сходи в болоті, двері брудні.
В маленькому холі (бо відділення це квартира на першому поверсі) на 9 метрів квадратних два банкомати біля яких товпляться по три — чотири людини, пройти у відділення проблемно. В залі з трьох консультантів працюють двоє, черга до них дванадцять чоловік, зал маленький, люди чемно стоять попід стінами і тихенько лаються. Поряд кімната — касовий зал, з двох кас працює одна. Бідолашні бабусі сидять під стіною і підпирають стіни, місця мало, задуха незважаючи на мінус на вулиці. Підлоги брудні, затоптані. Враження, ніби попав років на двадцять п’ять — тридцять назад… Відстояв, втрати більш сорока хвилин, на наш час це вже забагато, підходжу до каси щоб отримати попередньо замовлену готівку в USD і тут нежданчик, валюта тільки старого зразка, хоча була замовлена заздалегідь, кажуть що видають ту що є в касі?! Аут…
Прийшов додому, онлайн закрив всі картки, залишив тільки одну, бо щоб останню закрити то потрібно йти знову у відділення!.. Ощадбанк піднімається, реорганізується, Монобанк — самий інтернет банк, а тут падають в болото…
viktor02 17 марта 2025, 10:48
На рахунку в Приватбанку маю більше ніж 600000 грн, в тому числі депозит в USD.Але, коли вирішив підняти кредитний ліміт, банк повідомив, що мій ліміт кредитування не може перевищувати 10000 грн (!!!).Приватбанк, ви серйозно??? З’явилось гостре бажання зняти всі кошти і вас забути!!!
Денис Вітер 16 марта 2025, 12:50
Отделение по адресу: Днепр, ул. Рабочая, 154
текст звернення який поданий до НБУ
Доброго дня. Хочу попросити Національний банк України у допомозі у вирішенні питання з можливими *** діями банку або його співробітників та можливою крадіжку (кражу) грошей банком або його співробітниками.
11.03.2025 р. Я звернувся до відділення ПАТ КБ «Приватбанк», Яке розташовано за абресою м. Дніпро Вул Робоча 154 з питанням оформленням депозиту на сумму 2200$ США. Про те під час оформлення депозиту на кассі відділення банку в мені з невідомих причин було відмовлено у прийняті вищезазначенної сумми та було запропоновано провести відповідну оплату через термінал поповнення. Платіжні термінали ПАТ КБ «Приватбанк» налаштовані таким чином, щьо при проведені операції з поповнення депозиту можливо внести тілки лише завчасно зазначену сумму, а саме 2200$ Про те в мені вдалося внести до терміналу лише 1900$. Все це відбувалося в присутності співробітників банку, яким для вирішення питання з поверння грошей було запропоновано відкрити карту у долларах США та оформити заявку на повернення коштів на цю картку. Зі слів співробітників банку кошти повінні бути повернені протягом 24 годин. А в офіційному додатку банку «приват24» прийшло повідомлення щьо заявку на повернення 1900USD прийнято, регламент опрацювання 1 день, якщьо потрібна інкасація то до 5 днів (скрін додається). Станом на поточну дату банк відмовляється повертати кошти. Співробітники банку (звертався на гарячу лінію) рекомендують тільки чекати та відмовляються повідомяти коли буде повернення грошей та чи буде в загалі.
Прошу Національний банк України, як регулятор ринку вжити всіх необхідних законних засобів та зобовязат ПАТ К Б Приватбанк повернути мені гроші в суммі 1900$
9 березня о 7.54 знімали кошти в приватбанківському банкоматі в Котельві, сума була 400 грн, картка Універсал банку, кошти порахувало, але не видало, написало що будуть повернуті автоматично на картку, але ні в той день, ні на протязі наступного кошти не повернулися, звернувся чоловік на гарячу лінію, довго вони думали і о чудо, відмова! На той момент то були останні кошти на картці.Невже не видно надлишок по банкомату? Невже не видно по камері? Самий *** банк.Напевно цим крадіям ці кошти важливіші, ніж родині військового.Така от дяка за захист цих ***.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Міша Юрченко 15 марта 2025, 17:32
Отделение по адресу: Киев, пр-т Николая Бажана, 10
Висловлюю свою щиру вдячність Вашому співробітнику Паутовій Наталії. Такої уваги і щирого бажання допомогти я не очікував (ввічлива, усміхнена, щира, завжди допомагає в питаннях які стосуються касових операцій), завдяки таким прекрасним людям як Наталія, я змінив своє ставлення до Вашого банку. Будь ласка, цінуйте таких співробітників, тому що завдяки їм репутація банку виросте в сотні разів.Так тримати 💪
PoguliaikoAlex 15 марта 2025, 6:45
Мене звати Олександр Погуляйко. Я власник компанії ТОВ «Київський Ваговий Завод», та ще декількох компаній. Маю дуже позитивний досвід від співпраці з фахівцем ПриватБанку Інною Коняхіною. Всі наші питання завжди вирішувалися дуже швидко та дуже професійно. Нещодавно Інна допомагала мені вирішити проблемне питання з особистою картою, чого днями не могли зробити декілька інших фахівців банку. Дуже б хотілося повернути Інну, як фахівця, що обслуговує мою компанію. Ще б окремо хотілося підкреслити дуже гарні та позитивні особистісні якості Інни.
sivo83 15 марта 2025, 1:40
Київ. Банкомат Приват. Картка Приват. 7000 грн хотів зняти. С картки списались. Був звук підрахунку купюр на видачу, але вибило помилку — тіпу сталася помилка, грошей не буде, чекайте повернення на карту. Потім банкомат взагалі перегрузився. Зробив заявку на повернення 29859014. Сказали чекати на інкасацію. До 14 днів наче. Потім розповім чим закінчилося.
dii48 14 марта 2025, 16:17
Мною була створена технічна помилка.
Статус операції: Виконано успішно,(це Ощадбанк)
ПІБ клієнта *****
Картка ********
Сума операції: 726,76 ₴.Ї РОЗРАХУНКУ В ТОРГОВО СЕРВІСНІЙ
МЕРЕЖІ PRIVAT24 KOMMUNALKA DNIPRO UKRAINE
Дата та час операції: 08.03.2025 00:00…СПОСТЕРІГАЧ він же Виконавчий виправив та письмово промовив…Платіж 494388573 від 08.03.2025 на суму 726.76 грн буде повернуто на картку 5*722 протягом доби. Було зазначено некоректні реквізити pb.ua/4474…від себе…ПОХВАЛЬНО ПОХВАЛЬНО…що господарство дбає про своїх клієнтів ВЕЛИКА ПОДЯКА.
Сергій КЙ 14 марта 2025, 15:38
для мене Приват це найкращій банк для обслуговування як для фіз. так і для юр. особ але останні зміни в додатку це просто треш. Старий добрий Приват24 тепер схожий на додаток для школярів (звідки взялися ці трешові тренди на такий дизайн незрозуміло). + в ньому в мене присутні декілька багів о котрих заявив на гарячу лінію. Виправлення поки не отримав. Дуже прошу залишити можливість використовувати стару версію додатку.
Gonzik 13 марта 2025, 15:21
На вимогу банка оновити дані, на завершальному етапі зіткнувся з тим що банк вимагає від мене надати дозвіл на розкриття моїх даних та банківської таємниці в США, з дозволом цим особам передавати ці данні іншим особам. Я не маю жодного зв’язку з США. Тобто США які вільно розкрили всі данні американців всім хто хотів, та зараз наживаються на своїх громадянах, забираючи соціалку, пенсії, роботи, будуть мати доступ до даних українців? також банк вимагає дозволу відсилати дані на звичайні email та відмовляється від будь-якої відповідальності якщо передані дані будуть вкрадені. Хтось стикався з цим? чи можна відмовитись від підпису цього документу?
Я є клієнтом Приватбанку більше 22 років від самого початку його заснування. Працював зі всіма продуктами Приватбанку не маючи заборгованості штрафів та про строчок. Я не сподівався що ПриватБанк може відноситись до своїх клієнтів як рейдерська організація. 1 ранку проснувшись я не зміг зайти в Приват 24. Всі мої гривневі картки доларові картки рахунки термінали були заблоковані без попередження І оголошення будь-якої причини. Звернувшись у відділення Приватбанку ніхто мені нічого нового не повідомив у відділенні немає телефонів з ким можливо зв’язатися і пояснити ситуацію. Із-за дій Приватбанку моя картка кредитна вийшла в про строчку так як я не мав можливості включитись і перевірити Залишки. Банк нарахував мені драконівські проценти за 2 місяці. Ці гойдалки тривали цілий місяць насилу я забрав свої кошти з великими збитками ну ніхто мені так і не повідомив причину мого блокування Прошу роз’яснити мені відношення Приватбанку до своїх постійних клієнтів??? З повагою Буга Олег Тарасович.
Tamilatamilayam 10 марта 2025, 11:48
Отделение по адресу: Полтава, ул. Дмитрия Коряка, 3
Не можу ні зняти і т.д і т.п, відкрито фоп навіть в цьому банку (треба змінити)
Ситуація наступна,2 чи 3 роки не можу зняти 29000 з карти)То в них скарга від когось то ще щось, кажу надайте скаргу, відповіді 0)
Буду користуватись законними підставами і вимагати оплату додатково за те, що не можу користуватись власними коштами цей час.
LATINSKIEBUKVI7 9 марта 2025, 12:53
Мені 8 березня, на День народження, батько подарував 1000 грн. Він хотів зробити сюрприз та перерахував на приватовську карту. Вона вже давно не дійсна, кошти зарахувались. Тепер я не можу її переказати в Монобанк, бо операція блокується. Куча звернень та відео-варіфікацій, завантажень фото з паспортом — результат нуль. Якби я тільки знала, що він буде перераховувати кошти в ваш банк, я би не дала це зробити. Замість подарунку я маю зіпсований настрій та геморой, яким я займаюсь вже другий день. Так, ніби мені більше немає чим зайнятись.
Fekla1 7 марта 2025, 20:08
Ни в одном отделении Приватбанка Одессы не удалось купить доллары нового образца. Как можно торгуя ветошью рисовать банку 1 место в рейтинге? ПОЗОР для банка. Халамидники. Сотрудники хорошие, приветливые, профессионалы. Но политика руководства банка — «продаем только старую валюту», ужасно отталкивает.
Yananechyporuk1 7 марта 2025, 16:07
Отделение по адресу: Луцк, пр-т Соборности, 42
Просто жахливий банк з жахливим обслуговуванням і банкоматами
Знімала 14000 з карти іншого банку, банкомат не видав кошти, пообіцяв повернути за 30 хв і нічого не повернув. В підтримці голосовий робот просто який абсолютно не допомагає.
Хочете витратити гроші і нерви то сюди.
Але краще не користуйтеся
Ilga1 7 марта 2025, 12:51
В кінці лютого знімала гроші в банкоматі Ощадбанку з карти Приватбанку, сума 15000 грн, банкомат показав що провів операцію, гроші з карти списались, але їх не було видано. Відразу зателефонувала на гарячу лінію ПриватБанк, вони дізнались всі дані і сказали, що заявка в обробці вони самі зв’яжуться з ощадом все перевірять і повернуть гроші протягом півгоди, більше дій від мене не треба. Цього дня, день вихідний тож звернутись фізично в банк не могла, гроші не повернулись, заявка в обробці. Перетелефонувала в банк, сказали чекайте, обробка може бути декілька днів, потім вони зв’яжуться, додаткових дій від мене не треба. Коли на шостий день заявка продовжувала висіти в інтернетбаннкінгу без змін то пішла в фізичний банк. Там вже сказали, що вони не змогли підтвердити що гроші мені не знялись і оскільки я прийшла вже на шостий день то заяв чи скарг не прийматимуть, треба було хоч на п’ятий прийти, а тепер лише через суд, але працівниця сказала що затрати на суд будуть такі великі що вона НЕ РАДИТЬ туди звертатись. Вони вкрали мої гроші, розповідали що все добре і звертатись окремо не треба, заяви на гарячу лінії їм достатньо. Тікайте з цього банку
Володимир Закомірний 7 марта 2025, 12:22
«ПриватБанк» продовжив на 30 міс. дію карток, термін дії яких закінчився. Але є обмеження: такими картками не можна розраховуватися в інтернеті. Не біда? Та ні — ПАСТКА.
СИТУАЦІЯ. Я маю «Інтернет-картку» Приватбанку, термін дії якої закінчився, але я про це не знав, і переказав на неї кошти зі своєї «Картки для виплат». (Усе, що трапилося далі, сталося б також, якби на цій картці вже був залишок на момент закінчення терміну її дії).
Платіж в інтернеті з Інтернет-картки виявився невдалим (тому що її термін дії збіг). А за зворотній переказ (з Інтернет-картки на «Картку для виплат») банк (УВАГА!) знімає комісію 0,5%, тому що вважає такі зарахування НЕЦІЛЬОВИМИ. Як вам такий трюк?
Я знав про комісію, але я не знав, що термін картки закінчився.
Отже, я звернувся за консультацією. Доречі, маю персонального консультанта, але він жодного разу не брав слухавку і заявка на його заміну не працює.
Переніс всі муки спілкування з роботом, якому пояснити проблему просто неможливо, а варіант з'єднання з оператором call-центру відсутній. Я терпляче вислухав усі розповіді робота, і навіть одну корисну — про перевипуск картки і перенесення залишку для карток «Універсальна» і «Для виплат». Але робот нічого не сказав про Інтернет-картку. Зрештою, змучений робот «змилостивився» і з'єднав мене з оператором call-центру.
Далі я виконував всі дії разом з консультантом в онлайн-режимі.
Відкрив нову Інтернет-картку. Потім закрив стару картку — на цьому етапі відбувається перенесення залишку зі старої картки на ту, яку я мав обрати. Консультант переконувала, що я зможу обрати нову Інтернет-картку, але її не було у виборі, там була ТІЛЬКИ «Картка для виплат»! Консультант запевнила, що я можу обрати «Картку для виплат», переконуючи мене, що комісія не буде зніматися, оскільки це не переказ, а закриття з перенесенням залишку. Я сумнівався, просив взяти паузу і перепровірити. Але консультант запевняла, що інформація достовірна, що будь-який інший консультант підтвердить цю інформацію і насамкінець просила добре оцінити її консультацію.
В результаті, банк таки взяв комісію за перенесення залишку з картки, яку я закрив!
ВИСНОВКИ
1. Рішення банку не доброчесні, оскільки створюють «пастки» для клієнтів, ошукують їх.
2. Алгоритми мобільного додатку недосконалі. Мають бути відповідні обмеження і попередження при переказі коштів на картку, термін дії якої скінчився, про комісію, яка буде знята при перенесенні залишку. Не зрозуміло, чому нововідкрита картка не «підтягнулася» до списку вибору картки для перенесення залишку. Можливо, для цього треба здійснити перезавантаження додатку. У такому разі при відкритті нового рахунку додаток має рекомендувати перезавантажити його.
3. Некваліфікована консультація співробітника call- центру.
06.03.2025 мені поступив терміновий міжнародний переказ в євро. Я планувала отримати готівкою. Ніколи не було с цим проблем. Але наразі євро піднявся до 44,5 і я зіткнулася з проблемої, що у всіх відділеннях мені відмовляли, хоча гроші у них були. Одразу я заїхала на Вул. Васильківська 1, касир стала дивитись скільки мені потрібно, інший касир нагадав ій, щоб євро не видавала. Потім ще 6 відділень в центрі Києва. Одним з них було відділення на Великій Васильківській 43/16. Там теж сказали спочатку, що саме євро немає, потім коли терпіння моє закінчилось, сказали що все ж таки є, але це під замовлення. Але я була в банку за 5 хвилин до закінчення робочого дня. І все одно мені переказ видавати відмовили. Всюди мені казали: замовляйте, через 2 дні отримаєте, іншого варіанту немає. Я не знаю на яких умовах співпрацюють компанії грошових переказів з банками, але це терміновий переказ, чому я повинна замовляти його. Доречі, замовляючи переказ, клієнту потрібно вказати номер переказу (хочу це приватна інформація і завжди надавалась в момент отримання грошей, а не просто так за два дні).
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Yarolina 1 марта 2025, 13:41
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Корабелов, 12/4
Мій батько-пенсіонер ще у грудні 2024 року на відділенні Приватбанку оформив заявку на отримання 1000 грн. як зимової підтримки за програмою «Національного кешбеку». У січні працівник відділення йому сказала, що коштів немає, так як в січні не було фінансування за цією програмою. 7 лютого 2025 року моєму батьку нарешті видали картку і сказали, що вродовж 10 днів на неї будуть зараховані кошти. Сьогодні вже 1 березня, коштів як не було так і немає. До банку додзвонитися важко, всі письмові звернення на розгляді… Тим часом всі наші знайомі вже давним давно отримали цю допомогу, щоправда в інших банках. Можливо хтось знає, куди ще можна написати скаргу на Приватбанк з цього приводу?

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝