×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Мешают работать
Современные банки давно должны научиться решать подобные проблемы онлайн, но это не про вас!
Вместо работы, необходимо ходить по отделениям и заниматься ерундой и это не первый раз уже.
Рекомендую 10 раз подумать перед тем как начинать сотрудничество с этим учереждением и темболее связывать свой бизнес, если вы не хотите нести убытки и попадать в неприятные ситуации уже перед своими клиентами, перед которыми у вас есть платежные обязательства.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (1)
Заблокували кредитний ліміт
Однако після авторизації за допомогою BankID, через 10 хвилин мені закрили кредитній ліміт. Та у додатку пише про якусь прострочену заборгованість.
Я перевірив себе через ресурс — запитав свою кредитну історію — жодного порушення!
На всі моя дзвінки у Прівату, та техпідтримки я чую тільки одне — це вирішуємо не ми, а автоматично система. Жодних пояснень.
На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити подібне обмеження. При прийнятті банком рішення про його скасування Ви будете додатково сповіщені по смс. При цьому Ви зможете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості.
Комментарии (1)
Попытка зайти в личный кабинет
Рекомендуємо нікому не передавати паролі, які надходять в смс та не підтверджувати будь-які операції які Ви не здійснювали. З метою безпеки також змінити пароль від Приват24. Цього достатньо для збереження Ваших коштів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними та слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
Комментарии (1)
Лучшая клиентская поддержка!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Раді були допомогти!
Написать комментарий
Шахраї чи Приватбанк
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (1)
Картка шахраїв 4149499087538078
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написать комментарий
Приват банк без підставно заблокував рахунок ФОП та фіз особи
Ви закрили мій рахунок без будь-якого попередження. Я дуже розчарована таким ставленням до своїх клієнтів. 10.09.24р я не змогла зайти в Приват24, телефоную в підтримку і мені відповідає робот що розірвані відносини в одностороньому порядку. Так, це ваше право. А моє не терпіти цього мовчки. Приват банк це державна структура, а не чійсь особистий банк де є свої забаганки.
Вам ніколи не потрібно було додаткових документів, і ваші співробітники завжди стверджували, що мої операції не становлять ризику для банку. Ви розповідали мені одне, але робили зовсім інше. Замість того, щоб бути прозорими та попередити про будь-які потенційні проблеми з моїм рахунком, ви просто вирішили розірвати договір без будь-якого пояснення чи можливості виправлення ситуації.
Сьогодні день народженя мого чоловіка та я спланувала свято для нього та в момент коли мала його оплатити була пригнічена та збентежена тим що ви зробили. На найближчих пару днів мені потрібно знайти банк куди та як перерахувати мої кошти які ви заморозили у мене. Там були всі мої заощадження, та я навіть не знаю як приготувати вечерю собі, бо коштів не має, не кажучи про те що маю замовляти матеріали для подальшої роботи нашого з чоловіком бізнесу. Тож зараз ми маємо брати кредит бо ви заблокували мій рахунок як фоп та і фіз особи.
Ви забрали моє право на власні гроші без будь-якого попередження чи обґрунтування в країні якій іде війна, гроші які чесно зароблені мною, тим самим поставивши мене у складну ситуацію. Ваше відношення до мене, як відданого клієнта, є жахливим та несправедливим. Я завжди була лояльним та відповідальним клієнтом вашого банку на протязі багатьох років. І не розумію чому банк не може попросити надати інформацію по платежам що його бентежать чи хвилюють!!!
Ваше ставлення до мене у цій ситуації порушує мої права як споживача, а також підриває довіру громадян до фінансових установ. Тому я збираюся звернутися до інших відповідних органів та правових інстанцій для захисту своїх прав. Я не бажю, щоб дійшло до таких заходів, але ваша бездіяльність та нечесні дії вимагають рішучості.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (2)
Шахрайство
Конечно, в том, что произошло похищение, банк несет прямую ответственность, так как трансакции производились без
моего подтверждения и не учитывалось ограничение лимита. Я пенсионерка и это были мои накопления.
Я очень хотела, но с трудом верила, что получу свои деньги, так как у меня не было страховки. Еще раз хочу выразить свою благодарность
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (1)
Не повертають помилково перераховані кошти, які й досі на рахунку в банку, без адекватних пояснень
Але, вибачте, сьогодні вже 10.09.24р., а кошти так і не повернули. Навіть не отримали ніякої відповіді. Причина неповернення не відома. Таке враження, що Приват просто присвоює собі кошти, навіть кошти військових, завдяки яким досі мають змогу працювати. Ще додам, що зарплатний проєкт у нас відкритий і з іншими банками, а такі проблеми тільки з Приватбанком! Жах!
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (1)
РСЦ відмовляє у перереєстрації авто після закриття договору фінансового лізингу
Та ще одне. Нав’язують КАСКО від страхової компанії Unica. В коли мені в'їхали в крило (пошкодили фару, бампер та крило) — відмовили в компенсації, бо нарахували пошкоджень на суму без 40-ка тисяч ціна автомобіля та признали авто тотально знищенним. Хоч на СТО відновлення обійшлось у 54 тисячі. Потім дзвонили та казали, що у них є покупець на моє авто. І вони можуть мені «допомогти» його позбутися. Звичайно ж з продажу мали забрати непогашену суму.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані.
Комментарии (2)
Неможливо переоформити авто після лізінгу в ПриватБанку. Вже рік банк продовжує бути власником по документах авто, котре я повністю виплатила.
Виплотити всю вартість авто в 2023 році.
Приїхали переоформлювати… банк нам тіпа його передав, але жоден сервісний центр МВС не переоформлює, БО МАЙНО БАНКУ ЗААРЕШТОВАНО
пишу відгук 8.09.2024 року- пройшов майже рік… Результат — 0, що дуже сильно нагадує шахрайство
Бережіться лізингу в цьому банку. Бо поки ви все не заплотите, вам ніхто не скаже, що банк дуже проблемний
Зараз представник банку напише, бла-бла-бла, ми перевіримо…а по факту нічого робити не будуть і розведуть руками, що вони тут нідочого …
от мені треба продати машину… як це зробити?
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом.
Комментарии (2)
Блокують гроші пенсіонерів
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані.
Комментарии (1)
Найгірший сервіс в історії людства
Ще коли я вчився у коледжі та отримував стипендію на цей недо-банк, пам’ятаю купу дрібних, але постійних і стабільних проблем при використанні цього «банку». Коли злетів зі стипендії, навіть не дуже сумував, бо більше не потрібно було мати справу з цим приват-непорозумінням.
Нажаль усі ми із часом стаємо дорослими, йдемо працювати і ще на більший жаль — більшість роботодавців чомусь думають, що це класна ідея: виплачувати зарплатню на карти приват-помийки. Мій роботодавець не виняток:(
Як тільки отримую зарплатню — одразу іду її знімати та перекидати на нормальні банки, але навіть при такому сценарії використання, привату вдається мене «ощасливлювати». Сьогодні от знімав кошти з банкомату і під час цього процесу вимкнулось світло у приміщені, відповідно і банкомат, який не встиг видати мені гроші, а от з рахунку вони знятися встигли. Перші мої дії? — звичайно дзвінок у підтримку і тут увага СПОЙЛЕР: її не існує. Замість підтримки — голосовий помічник яна… хочеться зробити щось погане з людиною, яка відповідна за провадження такого рішення у якості клієнт-сапорту. Написав у онлайн-чат — спочатку думав, що там теж боти відповідають, але то була жива людина (алілуя), сказав що моя заявка прийнята на РОЗГЛЯД і цей процес може зайняти ДО 14 ДНІВ. Це все, що вам потрібно знати про оперативність вирішення проблем у цьому «банку».
Щиро не розумію людей, котрі працюють у цій конторі, а також не розумію тих, хто користуються послугами цього «банку» добровільно. Так само щиро я сподіваюся, навіть мрію, що одного разу я прокинусь, та прочитаю новину, що приват банк зачиняється, та перестає існувати, АМІНЬ.
Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Зазвичай строк опрацювання заявки становить від 1 до 3 днів. Але іноді він може тривати до 14 днів, якщо для повернення грошей потрібні результати інкасації пристрою. За результатом розгляду заявки Вам надійде повідомлення від банку. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (9)
Excelente Servicio
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Написать комментарий
робота прро
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написать комментарий
Банк розірвав відносини та не повертає кошти
Далі через помилку (на вже заблокований) ФОП рахунок 01.08.24 мені була відправлена транзакція. Банк досі її не відмінив, не зробив повернення.
У чаті «допомоги» на сайті боти навіть спілкуватись відмовляються якщо ти не активний клієнт банку. Відправляєш електронного листа, відповідь «ось в нас є боти — питай туди».
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (1)
Заблокировали счёт .
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написать комментарий
Запрос о наследстве!
Папы не стало, но счет в банке он имел.
Мой нотариус Кравцова О.Н делала запрос дважды в банк чтобы узнать информацию про счёт моего отца!
В итоге с июня месяца тишина, хотя этот запрос делается максимум в течении месяца! Нотариус утверждает, что запроса нет! Банк, что выслали его дважды! Можно копию увидеть этого запроса? Может можно этот заппос выслать по адресу, а не по электронной почте?! Время идёт, а воз иныне там!
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (4)
Отримання пенсії на картку
P. S. Перш ніж писати повідомлення сюди, я протягом години намагався вирішити проблему через телефонну та онлайн лінію консультацій банку. Але там схоже живих людей не лишилось, треба спілкуватися з ботами, які нічого не вирішують.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані.
Комментарии (2)
Комісія за оплату комісії
Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat
Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.
Написать комментарий