×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.37 | 49.37 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Відношення Приватбанку до своїх клієнтів
Працівники банку і прийом не ведуть і не ховаються в укритті. А люди, які виділили час на відвідування цього «чудового» банку просто мерзнуть на вулиці!!!
Прошу прийняти до уваги і організувати роботу під час повітряної тривоги
Комментарии (6)
Відділення ПриватБанк, м.Тернопіль , Київська 11 — то конюшня, а не банк…
В маленькому холі (бо відділення це квартира на першому поверсі) на 9 метрів квадратних два банкомати біля яких товпляться по три — чотири людини, пройти у відділення проблемно. В залі з трьох консультантів працюють двоє, черга до них дванадцять чоловік, зал маленький, люди чемно стоять попід стінами і тихенько лаються. Поряд кімната — касовий зал, з двох кас працює одна. Бідолашні бабусі сидять під стіною і підпирають стіни, місця мало, задуха незважаючи на мінус на вулиці. Підлоги брудні, затоптані. Враження, ніби попав років на двадцять п’ять — тридцять назад… Відстояв, втрати більш сорока хвилин, на наш час це вже забагато, підходжу до каси щоб отримати попередньо замовлену готівку в USD і тут нежданчик, валюта тільки старого зразка, хоча була замовлена заздалегідь, кажуть що видають ту що є в касі?! Аут…
Прийшов додому, онлайн закрив всі картки, залишив тільки одну, бо щоб останню закрити то потрібно йти знову у відділення!.. Ощадбанк піднімається, реорганізується, Монобанк — самий інтернет банк, а тут падають в болото…
Комментарии (3)
Збільшення кредитного ліміту
Комментарии (2)
Дії банку та його співробітників
Доброго дня. Хочу попросити Національний банк України у допомозі у вирішенні питання з можливими *** діями банку або його співробітників та можливою крадіжку (кражу) грошей банком або його співробітниками.
11.03.2025 р. Я звернувся до відділення ПАТ КБ «Приватбанк», Яке розташовано за абресою м. Дніпро Вул Робоча 154 з питанням оформленням депозиту на сумму 2200$ США. Про те під час оформлення депозиту на кассі відділення банку в мені з невідомих причин було відмовлено у прийняті вищезазначенної сумми та було запропоновано провести відповідну оплату через термінал поповнення. Платіжні термінали ПАТ КБ «Приватбанк» налаштовані таким чином, щьо при проведені операції з поповнення депозиту можливо внести тілки лише завчасно зазначену сумму, а саме 2200$ Про те в мені вдалося внести до терміналу лише 1900$. Все це відбувалося в присутності співробітників банку, яким для вирішення питання з поверння грошей було запропоновано відкрити карту у долларах США та оформити заявку на повернення коштів на цю картку. Зі слів співробітників банку кошти повінні бути повернені протягом 24 годин. А в офіційному додатку банку «приват24» прийшло повідомлення щьо заявку на повернення 1900USD прийнято, регламент опрацювання 1 день, якщьо потрібна інкасація то до 5 днів (скрін додається). Станом на поточну дату банк відмовляється повертати кошти. Співробітники банку (звертався на гарячу лінію) рекомендують тільки чекати та відмовляються повідомяти коли буде повернення грошей та чи буде в загалі.
Прошу Національний банк України, як регулятор ринку вжити всіх необхідних законних засобів та зобовязат ПАТ К Б Приватбанк повернути мені гроші в суммі 1900$
Комментарии (4)
Приват банк ***,крадуть гроші у військових
Комментарии (4)
Подяка
Написать комментарий
Подяка фахівцю ПриватБанк Інна Коняхіна
Комментарии (1)
Банкомат не видав гроші
Комментарии (2)
Подяка
Статус операції: Виконано успішно,(це Ощадбанк)
ПІБ клієнта *****
Картка ********
Сума операції: 726,76 ₴.Ї РОЗРАХУНКУ В ТОРГОВО СЕРВІСНІЙ
МЕРЕЖІ PRIVAT24 KOMMUNALKA DNIPRO UKRAINE
Дата та час операції: 08.03.2025 00:00…СПОСТЕРІГАЧ він же Виконавчий виправив та письмово промовив…Платіж 494388573 від 08.03.2025 на суму 726.76 грн буде повернуто на картку 5*722 протягом доби. Було зазначено некоректні реквізити pb.ua/4474…від себе…ПОХВАЛЬНО ПОХВАЛЬНО…що господарство дбає про своїх клієнтів ВЕЛИКА ПОДЯКА.
Комментарии (2)
не поставив 5 виключно через дизайн нової версії
Комментарии (1)
Приват вимагає дозвіл на передачу особистих даних третім особам в США
Комментарии (7)
Рейдерські дії проти клієнтів Приватбанку
Комментарии (2)
Обмежили картку)Обмежена більше 2 років
Ситуація наступна,2 чи 3 роки не можу зняти 29000 з карти)То в них скарга від когось то ще щось, кажу надайте скаргу, відповіді 0)
Буду користуватись законними підставами і вимагати оплату додатково за те, що не можу користуватись власними коштами цей час.
Написать комментарий
Подарунок на День народження
Комментарии (1)
Самая старая валюта в Украине
Комментарии (6)
Не рекомендую ні банк ні їх банкомати
Знімала 14000 з карти іншого банку, банкомат не видав кошти, пообіцяв повернути за 30 хв і нічого не повернув. В підтримці голосовий робот просто який абсолютно не допомагає.
Хочете витратити гроші і нерви то сюди.
Але краще не користуйтеся
Комментарии (2)
Вкрали мої гроші
Комментарии (1)
Стережіться! Пограбування на «законних підставах».
СИТУАЦІЯ. Я маю «Інтернет-картку» Приватбанку, термін дії якої закінчився, але я про це не знав, і переказав на неї кошти зі своєї «Картки для виплат». (Усе, що трапилося далі, сталося б також, якби на цій картці вже був залишок на момент закінчення терміну її дії).
Платіж в інтернеті з Інтернет-картки виявився невдалим (тому що її термін дії збіг). А за зворотній переказ (з Інтернет-картки на «Картку для виплат») банк (УВАГА!) знімає комісію 0,5%, тому що вважає такі зарахування НЕЦІЛЬОВИМИ. Як вам такий трюк?
Я знав про комісію, але я не знав, що термін картки закінчився.
Отже, я звернувся за консультацією. Доречі, маю персонального консультанта, але він жодного разу не брав слухавку і заявка на його заміну не працює.
Переніс всі муки спілкування з роботом, якому пояснити проблему просто неможливо, а варіант з'єднання з оператором call-центру відсутній. Я терпляче вислухав усі розповіді робота, і навіть одну корисну — про перевипуск картки і перенесення залишку для карток «Універсальна» і «Для виплат». Але робот нічого не сказав про Інтернет-картку. Зрештою, змучений робот «змилостивився» і з'єднав мене з оператором call-центру.
Далі я виконував всі дії разом з консультантом в онлайн-режимі.
Відкрив нову Інтернет-картку. Потім закрив стару картку — на цьому етапі відбувається перенесення залишку зі старої картки на ту, яку я мав обрати. Консультант переконувала, що я зможу обрати нову Інтернет-картку, але її не було у виборі, там була ТІЛЬКИ «Картка для виплат»! Консультант запевнила, що я можу обрати «Картку для виплат», переконуючи мене, що комісія не буде зніматися, оскільки це не переказ, а закриття з перенесенням залишку. Я сумнівався, просив взяти паузу і перепровірити. Але консультант запевняла, що інформація достовірна, що будь-який інший консультант підтвердить цю інформацію і насамкінець просила добре оцінити її консультацію.
В результаті, банк таки взяв комісію за перенесення залишку з картки, яку я закрив!
ВИСНОВКИ
1. Рішення банку не доброчесні, оскільки створюють «пастки» для клієнтів, ошукують їх.
2. Алгоритми мобільного додатку недосконалі. Мають бути відповідні обмеження і попередження при переказі коштів на картку, термін дії якої скінчився, про комісію, яка буде знята при перенесенні залишку. Не зрозуміло, чому нововідкрита картка не «підтягнулася» до списку вибору картки для перенесення залишку. Можливо, для цього треба здійснити перезавантаження додатку. У такому разі при відкритті нового рахунку додаток має рекомендувати перезавантажити його.
3. Некваліфікована консультація співробітника call- центру.
Комментарии (1)
Не видають міжнародні перекази!
Комментарии (1)
Зимова підтримка
Комментарии (2)