×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Блокування коштів від громадян Турції .
Постановою правління Національного банку України «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» від 24 лютого 2022 року № 18 встановлено, що уповноваженим установам забороняється здійснювати будь-які валютні операції учасником яких є юридична або фізична особа, яка має місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації або в Республіці Білорусь. Документом, який підтверджує резиденство іншої країни може бути посвідка на постійне(не тимчасове) проживання, яку, на жаль, ми не отримали від вас. Таким чином, щоб ми могли зарахувати переказ, відповідно до вимог чинного законодавства, просимо надати фото основної та зворотної сторінок посвідки на постійне проживання відправника.
Комментарии (1)
Діджитал-картка — не рекомендую, шахрайство
Після відкриття картки за неповні 2 місяці вже були 2 спроби шахрайського списання коштів через amazon. Після першої спроби (орієнтовно в середині липня 2022 року), однак, банк автоматично заблокував картку. Але це не допомогло. Сьогодні, 6 липня 2022 року була знову була спроба шахрайського списання коштів на суму $186.
Картку зовсім ніде не використовував, не вводив будь-які дані картки на жодному із сервісів. Яким чином дані картки потрапили до amazon на спробу списання, загадка…
Проблема ще в тому, що навіть немає даних про цю операцію в Приват24. На смартфоні було тільки пуш-повідомлення. Після чого зайшов у додаток, передивився виписку, історію операцій, та історію повідомлень в додатку — інформації про трансакцію немає. При тому, що це вже друга спроба шахрайського списання.
Співробітник кол-центру повідомив, що картка прив’язана до amazon. Ніколи ним не користувався, а дані картки зовсім ніде мною не використовувались. Ну, і просто відповідь на майбутнє запитання: так, смартфон надійно захищено від несанкціонованого доступу. На пристрої та обліковому записі встановлено всі можливі засоби захисту (надійний пароль, двофакторна автентифікація, відбитки та підтвердження всіх операцій).
По іншим карткам/банкам жодних подібних операцій ніколи не було. Тільки по діджитал-картці Приватбанку.
Також, що саме небезпечне, банк ніяк не може забезпечити безпеку коштів та/або відв'язати картку з amazon. Єдине, що порадили, закрити картку. Ось такий захист…
В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Віртуальна картка не є менш захищеною порівняно з пластиковою. Розуміючи, що в деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад, що допоможуть клієнтам вберегти свої кошти:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Прив'язка картки на сторонньому сайті можлива лише в разі, якщо були введені дані картки: її номер, строк дії та CVV код, які доступні для перегляду в особистому кабінеті Приват24 її власнику.
У виписці відображаються успішно проведені операції, тому, якщо по запиту на оплату була відмова, то вона не буде відображена у виписці.
Платіжні системи (Visa та MasterCard) не вимагають, а лише рекомендують сайтам реагувати на запити банків про видалення підписок. Тому ми радимо клієнтам самостійно припиняти підписку, видаляти картку в особистому кабінеті сайту чи звертатись в підтримку сайту, щоб бути певними, що до банку не надійде новий запит на оплату. З міркувань безпеки картку можна заблокувати або закрити, щоб випустити нову, яка матиме вже нові реквізити.
Комментарии (9)
ПЕРЕКАЗ SWIFT из РКО Polski в ПриватБанк
На даний час в банку не знайдено переказу надісланого на ваше ім'я. Щоб впевнитись в тому, що переказ не був відправлений за помилковими реквізитами, через що ми можемо його не бачити, ми звернулись в приватному повідомленні і запросили додаткову інформацію.
Комментарии (4)
Довгі терміни повернення коштів
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію.
Банк надає можливість користуватись своїми послугами як клієнтам, так і користувачам інших банків, розуміючи, що наша система банкоматів і терміналів доступна майже повсюди.
Саме той банк, що випустив картку має створювати запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити чи дійсно кошти списані.
Регламент оскарження операції проведеній в мережі іншого банку встановлений міжнародною платіжною системою. Зі своєї сторони ми завжди максимально оперативно відповідаємо на запити інших банків, коли їх отримуємо. Ми будемо раді допомогти вам в прискорені розгляду заявки. Якщо вона вже була адресована до нас, то просимо надати в особистих повідомленнях деталі та по можливості підтвердження, що вона дійсно вже була направлена до нашого банку.
Комментарии (1)
мошенничество
В объявлении на фото были духи Cartier — я заплатила 200 грн, в другом были Armani я заплатила еще 200 грн. Мне в посылке пришел просроченный крем с секонда.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, в свою чергу, завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Написать комментарий
Банк з кожним днем все гірше і гірше працює
Нам шкода, що у вас склалося таке враження. З початком повномасштабного вторгнення, навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім, проте, іноді, дійсно, потрібно трохи зачекати. Вибачте за ці незручності та якщо у вас, на поточний момент, є невирішені питання з банком — напишіть, будь ласка, нам про це приватним повідомленням.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Банкомат списав але не видав кошти
Я не є клієнтом Приватбанку і не можу зв’язатись з оператором ні по одному з їхніх телефонів і в чатах, ми повідомили свій монобанк про цю халепу в наш банк дав запит на що прийшла відповідь.приватбанк списав сумму остаточно і монобанк подав оскарження спорної транзакції в платіжну систему.слава богу що я не є клієнтом Приватбанку це однорукі бандити якісь
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію.
Банк надає можливість користуватись своїми послугами як клієнтам, так і користувачам інших банків, розуміючи, що наша система банкоматів і терміналів доступна майже повсюди.
Саме той банк, що випустив картку має створювати запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити, чи дійсно кошти списані. Якщо заявка була подана — необхідно очікувати на результат її розгляду.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Я не подавала запит на кредит
З якою метою?
Я не просила в них дати мені кредит.
Що відбувається?
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації.
Написать комментарий
банкомат не выдал деньги
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
Заблокировали счет
Потом после верификации заблокировали счет.
Почему?
На жаль, з вашого відгуку невідомо, про яке блокування рахунку йде мова. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (4)
Терминал самообслуживания присвоил 73100 грн!
В итоге терминал присвоил 73100 (!!!) гривень, и отключился!
Звонок на горячую линию не помог, лишь приняли заявку и пообещали «разобраться в течение 14 дней». То есть, даже если деньги найдут, то банк будет 14 дней ими пользоваться! А ведь они предназначались на закупку гуманитарной помощи.
Нет слов, воры, мошенники и аферисты.
Если отзыв читает кто-то из сотрудников Приватбанка. Вот номера заявок: 24981435 и 24981675. Требую СРОЧНО вернуть деньги!!! Также будем писать заявление в полицию по факту хищения средств в крупном размере.
Зазвичай, в подібному випадку необхідне проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в терміналі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково повідомимо клієнта, котрий проводив операцію в терміналі.
Комментарии (1)
Термінал самообслуговування з'їв 600 грн
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації.
Комментарии (1)
Відмова в обслуговуванні
Я Кісельов Віталій Павлович
kristalik199@gmail.com
Я є клієнтом Банку понад 8 років, до цього часу в мене ніколи не виникало питань з обслуговування.
Два тижні тому я отримав повідомлення в мобільному додатку Приват24 про те що банк вирішив розірвати зі мною договір баньківського обслуговування.
За два дні до цього Банк без моєї згоди списав кошти з мого рахунку кошти для повного погашення кредиту КУБ.
В повідомлені від ПриватБанку було вказано що залишок коштів які знаходяться на моєму рахунку можно перерахувати в інший банк, але для цього мені потрібно звернутися у віділення.Но у мене немає змоги звернутися у віділення банку так як я знаходжусь на тимчасово окупованній території.
Якщо банк без моєї присутності може списувати без моєї згоди кошти, і блокувати рахунки.Чому не можно перерахувати кошти в інший банк без моєї присутності?
Прошу ПриватБанк підти мені на зустріч і допомогти у вирешені запитання.
Фахівці зв'яжуться з вами після розгляду питання.
Комментарии (3)
Приват банк
Стараємось для вас! Дякуємо, що ви з нами :)
Комментарии (3)
Самый плохой банк Украины по обслуживанию
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли ідентифікувати вас і перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти.
Комментарии (4)
Оплата частями
Мне говорят что алгоритм сам решает какой лимит поставить, ОК, но смысл в таком алгоритме если он считает меня ненадежным пользователем услуги оплата частям что чвляее кредитом под конкретный товар, но готов мне выдать 26 т. не боясь что я просто не буду платить кредит так как получу живые деньги. Зачем такой алгоритм если он не принимает во внимание закрытых договоров больше чем на 100 т., Регулярные поступления на карту средств, регулярные платежи по договору даже в период каникул которые сделал банк. Как вы планируете поднимать экономику если банально не можите обеспечить клиентов услугой которая действительно сейчас необходима для востоновления оборудования которое пострадало.
Если есть возможность востоновления лимита на услугу Оплата частями прошу связаться и сообщить условия. Если нет, прошу не писать что вы понимаете и пытаетесь и т. д.
Кредитний ліміт на картку та ліміт за сервісом Оплата частинами це два окремі ліміти, які банк розраховує для кожного клієнта індивідуально. Ви можете скористатись наявним лімітом на картці.
Банк займається відновленням кредитуванням клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично.
Комментарии (1)
71-летнему пенсионеру заблокировали вход в приват24
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію щодо звернення клієнта в підтримку.
Комментарии (4)
Працівник — *** .
Прошу взяти до уваги. Фото можу надіслати.
Ми дуже шкодуємо, що звернення в наше відділення залишило неприємне враження. Для нас важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Обов`язково проведемо роботу зі співробітником, щоб уникнути повторення подібної ситуації. За результатом додатково повідомимо.
Написать комментарий
Не отправляйте svift переводы на карты Приватбанка.
Інформацію щодо цього питання вже надано отримувачу.
Якщо у вашої доньки є додаткові питання, то наша служба підтримки зможе підказати деталі (із зрозумілих причин ми можемо повідомити деталі лише власнику рахунку).
Комментарии (4)
Розблокування карти за кордоном
Я виїхала в Німеччину, на час перебування тут, мою карту хотіли взламати, ПриватБанк заблокував мою карту, мені потрібно її розблокувати
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та допомогти розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Комментарии (1)