×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Все курсы банка |
Отменил заказ на иностранном сайте
Зачем отправлять сообщение о поступлении средств если вы их замараживаете, помогите решить мою проблему?!
Радимо перевірити поточний баланс картки в Приват24. Інформація у виписці по картці буде оновлена з часом.
Написать комментарий
Приват умышленно убивают.
Наразі не бачимо повідомлень від банку з подібним змістом. За наявності активної картки Універсальна ви можете подати заявку на збільшення кредитного ліміту через Приват24.
Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання та суми ліміту. Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу.
Наші колеги перевірять коректність наданої вам консультації та зв'яжуться за результатом.
Комментарии (8)
Як залитись без коштів, з заблокованими картками і участником Gold-клуб
Підтримка то щось неймовірне, на звязок виходять дууууже рідко, пройшла всі круги верифікації, декілька годин відправллая фото (то якість фото не така, то документи не так тримаю). Дивом пройшла ту верифікацію (а вона була не одна!)
Так як картки заблоковано, розблокувати можу іх тільки у відділенні, але біда… я за кордоном!
Оператор порадив відкрити нову картку і закрити інші картки, при закритті карток кошти будуть зараховані на нову, але знову щось пішло не так, після закриття картки мені прийшло повідомлення, що ліміт перевищено. Цікаво який ліміт? знову пів дня очікування на відповідь оператора, який пообіцяв що кошти прийдуть на протязі 48 годин (добре, ще почекаю! але опинитись без коштів, без фізичної картки — не сама приємна ситуація!)
Що ж йдемо далі, заблокована картка була привязана до зарплатного проекту, нову привязати не можу, в повідомленні мене посилає на 3700, даний запит залишився невирішеним!
Але це ще не кінець, була в мене картка, якою рік не користувалась, залишок на ній був мінімальний, але в історії по цій карті знайшла дивний платіж — 20, зроблений три тижні тому (ні призначення платежу, ні коментраря). Виявилось, що цю карту дивним чином підключили до Гол-клубу і то був членський внесок. ЦЕ ЯК ВЗАГАЛІ?! відповіді як і чому це було зроблено так і не отримала.
За номером +38−073−716−11−31 що вказаний як для звінків з-за кордону теж біда, номер не відповідає, короткі гудки…
Це просто знущання над своїми клієнтами!
Банк формує та відправляє смс з кодом одразу, як і було у вашому випадку. Як бачимо, деякі повідомлення були відправлені та не доставлені. Ви можете звернутись до мобільного оператора для уточнення інформації щодо доставки смс на ваш номер.
Додаткове підтвердження може знадобитись у випадках, коли операцію, яку проводить клієнт, система визначає ризиковою чи нетиповою. Коли ми просимо підтвердити операцію звернувшись в підтримку, таким чином ми намагаємось вберегти кошти клієнта від можливих шахрайських дій і впевнитись, що саме власник картки розпоряджається грошима.
При підтвердженні через фотоідентифікацію є певні вимоги до фотографії, які обумовлені правилами безпеки. Документ або картку в руках слід тримати так, щоб текст на них був читабельним і пальці не затуляли його. Фото має бути чітке.
Картка сама по собі не змінює рівень зі звичайної на gold, тому, якщо у вас була раніше оформлена gold картка, вона такою залишається допоки її не закрити. Відповідно клієнт є учасником gold клубу допоки у нього залишаються картки gold рівня і списується членський внесок 20грн/міс. за участь у gold клубі.
Наразі не зафіксовано труднощів з дозвоном на лінію підтримки, в тому числі, за номером для дзвінків із-за кордону. Радимо перевірити чи увімкнений у вас роумінг та чи є на рахунку достатній баланс для здійснення дзвінка. Окрім того, наші колеги в онлайн чаті на сайті банку 24/7 на зв'язку та готові прийти на допомогу.
Ми передали інформацію колегам для проведення перевірки за ситуацією та наданою вам консультацією. За результатом перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Комментарии (3)
Зняття валютної готівки
Інформування про відміну замовлення через відсутність готівки на потрібному відділенні було відправлено в Приват24.
Ваша заявка на замовлення готівки була скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот із-за кордону. Через тимчасові труднощі з логістикою доставляння валюти та для задоволення потреб як найбільшої кількості клієнтів — максимальна сума замовлення наразі становить 1000 USD / 1000 EUR на день. Ми приносимо вибачення за завдані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — Ви отримаєте про це повідомлення.
Комментарии (4)
Приватбанк наживається на війні
Мої дорегенькі, це стаття! «Привласнення чи розтрата чужого майна, яке було ввірене особі чи перебувало в її віданні, -»
і якщо ви думаєте. що я як і всі потисну плечима і буду «чекати», то ви помиляєтесь!!! Я зберігаю абсолютно всі матеріали по моїм зверненням, замовленням і вашим відхиленням, поки ви КОРИСТУЄТЕСЯ і ЗАРОБЛЯЄТЕ на моїх коштах!!!
ВИ просто ДНО цієї країни, МАРОДЕРИ і ХАПАЧІ!!! Просто так нічого не зійде з ваших брудних рук!!! зустрінемось найближчим часом! ;)
З початку повномасштабного вторгнення банк відмінив частину комісій для своїх клієнтів та деякі з них наразі повернулись, через що у вас могло скластись враження про додавання нових комісій. Комісія при зарахуванні swift переказу на картку для виплат була і раніше та не є нововведенням. З 01.04.2022 і до цього часу скасовано комісію за SWIFT-перекази за призначеннями «Допомога Армії» та «Оплата лікування».
Зазначене вами відділення не працює у зв'язку з пошкодженням комунікацій в приміщенні. Ремонтні роботи вже проводяться, щоб відкрити відділення на наступному тижні.
Банком не привласнені ваші кошти, ви все ще можете користуватись ними здійснюючи оплати з картки, знімаючи готівку в банкоматах. Що ж до отримання готівкової валюти така опція залишається. Ваша заявка на замовлення готівки була скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот із-за кордону. Ми приносимо вибачення за завдані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — Ви отримаєте про це повідомлення.
Комментарии (3)
Переказ коштів
На жаль, банк не має правових підстав для примусового повернення платежу, який був створений вами самостійно і проведений на картку вказану вами. В подібній ситуації банк мав змогу повернути кошти лише за згодою отримувача.
Комментарии (1)
Заблокировали номер телефона
На жаль, відгук не має достатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію за ситуацією. Ймовірно, що платіж, який ви проводили, був визначений системою, як нетиповий або ризиковий і щоб вберегти ваші кошти та впевнитись в тому, що саме власник картки його проводить знадобилось додаткове підтвердження. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
Комментарии (3)
Пополнение карты другого банка через терминал приватбанка.
Нам шкода, що трапилась така прикра ситуація. При неуспішній операції в ТСО на суму від 500 грн ми можемо повернути кошти на картку ПриватБанку. Таким чином ми можемо ідентифікувати клієнта і впевнитись в тому, що повертаємо кошти тому, хто вносив їх в термінал. Оформити картку можна безкоштовно в будь-якому відділенні або зареєструвавшись в Приват24 зробити віртуальну картку. Після оформлення картки для подачі заявки на повернення коштів можна звернутись за одним із авторизованих каналів (3700, чат на сайті pb.ua). Після повернення суми, вам не обов’язково бути нашим клієнтом. Ви відразу можете зняти кошти та закрити картку.
Комментарии (15)
Приватбанкоматы воруют деньги
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Комментарии (3)
Не приходять смс підтвердення.
Причиною тому, що ви так і не отримали СМС може бути обмеження оператора за вашим номером або складність у вашому телефоні.
Рекомендації:
— Спершу вам потрібно спробувати перезавантажити ваш телефон/вставити сім-картку в інший телефон і ще раз повторити операцію.
— Якщо СМС так і не надійде, то необхідно зателефонувати в службу підтримки мобільного оператора і уточнити причину, по якій Вам не надходять СМС з номера 10060, і повторити операцію.
Комментарии (4)
відсутність підтвердження замовлення
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. Ми робимо все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Ситуація з доставкою готівкової валюти буде вирішена вже найближчим часом.
Комментарии (2)
Некомпетентність працівників
Ми дуже шкодуємо, що звернення в наше відділення залишило неприємне враження. Для нас важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.
Написать комментарий
Неможливо отримати готівку
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. Ми робимо все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Ситуація з доставкою готівкової валюти буде вирішена вже найближчим часом.
Написать комментарий
Замовлення готівки
Нам сумно, що ви зіткнулися з такими незручностями. Дійсно, ваші заявки на замовлення готівки були скасовані по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності. Бачимо, що ви вже сформували нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення.
Написать комментарий
Закрыли счет ФОП самостоятельно с деньгами и не отдают деньги
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та детальніше та розібратися в ситуації.
Комментарии (4)
Приват24 воруют деньги.
Для здійснення повернення нам необхідно переконатись, що кошти перераховуються саме відправнику, тому повернення можливе на вашу картку в банку. Оформлення безкоштовне, та не займає більше 15 хвилин. Після оформлення картки напишіть, будь ласка, в наш чат на сайті банку pb.ua/chat для повернення коштів.
Комментарии (14)
Копіювання платіжних доручень ФОП
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.
Написать комментарий
Подняли кредитный лимит
Недавно предложили поднять до 18000.
Поднял до 5000
Благодарность банку!
https://i.ibb.co/RC90LVQ/viber-2022−09−06−20−19−46−567.png
Написать комментарий
Не видають депозитні мої гроші після розірвання договору
Нам шкода, що вам довелося зіткнутися з такими незручностями. Ваші заявки на замовлення готівки були скасовані по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності. Бачимо, що ви вже сформували нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення. Додатково, вам телефонував сьогодні наш фахівець, щоб надати інформацію та рекомендації стосовно ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Термінал не зарахував гроші
Наші профільні фахівці вже проводять перевірку щодо вашої ситуації. По результату вам зателефонує наш співробітник.
Комментарии (1)