×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Все курсы банка |
Невдала спроба отримання переказу
Ми дуже шкодуємо, що звернення в наше відділення залишило неприємне враження.
Для нас важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Ми проведемо детальний аналіз цього випадку, щоб уникнути повторення подібної ситуації. За результатом додатково повідомимо.
Комментарии (2)
Приват украл мои деньги
29-ого сентября оказывается приват списал деньги с моей карты якобы по запросу банка Пумб, с которого мне оплатили товар. Как такое вообще возможно? В поддержке отвечают что это норм, нам пришел запрос, мы обработали. То есть теперь я остался без своего товара, да ещё и с огромным долгом перед банком?
У випадку, коли надходить успішно авторизований запит на списання коштів, банк не може його ігнорувати.
Для коректної роботи картки і рахунку до картки, а також дотримання умов міжнародних платіжних систем, по картці присутня можливість овердрафту, яку відключити, на жаль, немає можливості.
Згідно умов договору, розміщених на сайті https://privatbank.ua/ru/terms за кредитними картками, Картками для виплат, інтернет-картками, елітними картах (Platinum, MC World Black Edition, World Elite, Infinite) допускається авторизація понад доступного залишку (визначеного сумою власних коштів, залишком заборгованості та розміром кредитного ліміту) в межах встановленого технологічного ліміту.
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями. За результатом з вами було проведено зворотній зв'язок та надано інформацію по питанню.
Комментарии (5)
Лизинг от привата…
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями. За результатом з вами було проведено зворотній зв'язок та надано інформацію по питанню.
Комментарии (3)
отримання переказу від Вестерн Юніон
Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.
Комментарии (1)
Швидко і професійно
Написать комментарий
Зняли 3,4% замість 1,7
В кінці місяця банк зняв 3,4% замість 1,7 «бо я не внесла до 25 вересня мінімальний платіж»
Зв’язатися нереально, бо в чаті «дуже багато запитів», а на гарячій лінії «на жаль, всі оператори зайняті»
Відсоткова ставка по кредитному ліміту збільшилась через те, що банк з 01.09.22 повернувся до стандартних умов.
Ми розуміємо цю ситуацію та хочемо зазначити, що повернення до стандартних умов, дозволить ще більше підтримувати економіку України, а також дозволить створювати нові можливості в кредитуванні нашим клієнтам. При цьому наш банк один з небагатьох, який пропонував влітку нашим клієнтам додаткові умови по сплаті щомісячних платежів по кредитній картці.
Комментарии (2)
Рахунок закритий через технічну причину
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Вже перевіряємо, чому так вийшло. За результатом додатково зв`яжемось з вами в приватних повідомленнях.
Комментарии (1)
да здравствуют грабительские проценты
Нам дуже шкода, що ви зіткнулись з незручностями. В жодному випадку Приватбанк не має на меті зловживати даним становищем.
Ми вводимо ці тарифи для можливості покращення ситуації з готівковими коштами та рівномірного розподілення по регіонам України.
Для отримання переказу Банк має забезпечити відділення готівковою валютою. Транспортування валюти ускладнено порушенням логістики між партнерами як в Україні так і за її межами.
Дане рішення тимчасове, у разі змін, ми одразу повідомимо вас.
Комментарии (17)
Банк с никакими процентами по вкладам
Был долгое время клиентом, но стоит попрощаться с таким ПриватБанком.
Банк максимально орієнтований на підтримку клієнтів у цей нелегкий час. Перегляд відсоткових ставок запроваджується зовсім не для отримання/максимізації прибутку, а з метою покриття витрат банку.
Ще нагадаємо, наразі відкрито можливість придбання валюти онлайн під депозит за курсом продажу для карток ПриватБанку.
https://www.facebook.com/privatbank/posts/pfbid02Am4Q6L61VcrJ2EHTAW7LzdSYYSAvBCTh1NCinAi4LtG7jTNthki7oEqwWUPniExgl
Комментарии (19)
Актуализация данных
Попытался это сделать. Подгрузил как и требовалось фото нужных страниц паспорта… а потом мне вывело анкету с вопросами, которые никак Привата не касаются. И обойти это никак. Либо ты даешь ответы — либо нет актуализации.
Вопросы про размер моей месячной и среднегодовой зарплаты… (я ее просто не знаю точно, премию какой то месяц дают, а какой то не дают, размер премии разный. Сколько там за год точно набегает…) И ладно этот вопрос, он хоть как-то в область фин мониторинга попадает…
Но какое дело Привату, есть ли у меня счета в других банках??? Почему я должен на это отвечать?
Позвонил на 3700… Прорвался через дебильного «голосового помощника» и добрался до живого человека. Так этот человек на мои вопросы стал врать и юлить!
Сперва он отвечал, что запрашивать все эти данные требует закон (постанова кабмина…). После уточнения «где в постанове сказано про счета в других банках» ответ сразу изменился — уже не закон требует, а банк решил собирать такую информацию о своих клиентах для бла-бла-бла…
И есть подозрение, что это только первая страница анкета. Вторую и т. д. я еще не видел.
Как-то можно этот опрос обойти? Не горю я желанием сообщать этой мутной структуре что-либо о себе, кроме того, что требует закон (паспорт, ИНН).
Актуалізація даних — це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Дана процедура проводиться, щоб ви завжди мали можливість користуватися усіма послугами та сервісами банку. Для цього, надана інформація має бути актуальною та в повному обсязі.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та проаналізувати надану вам консультацію в підтримці.
Комментарии (21)
Проблемный сервис
Нам шкода, що ви та ваша дівчина зіткнулися з незручностями. Касири несуть матеріальну відповідальність за отримані від клієнтів кошти, тому у разі, якщо банкноти не належної якості — співробітники каси можуть відмовити в їх прийомі. На жаль, по вказаним вами даним у заявці неможливо ідентифікувати клієнта, якого стосується ця ситуація. Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та провести детальнішу перевірку.
Комментарии (2)
Актуализация данных
Расскажу историю своего сослуживца (вместе защищаем харьковскую область на передовой
Почти месяц назад человеку заблокировали возможность переводить средства, потребовав выписки по картам и происхождение средств (зарплата и операции по онлайн зачислениям (букмекерская контора))
Мало того что банку в онлайн режиме не смогли передать выписки, так ещё и после посещения отделения (удалось выбраться только через пару недель туда), в районе пары часов объяснять откуда средства, на что был дан ответ заявка обрабатывается.
После регулярных звонков был дан ответ что ждите в течении недели обработаем заявку, а после этого вообще сказали (сегодня был последний день)
Что заявка будет обработана может завтра, а может и в понедельник.
Браво, ПриватБанк, может нам и рідну неньку захищати может быть в пятницу, а может и в понедельник?
Так помимо этого
Відповідно до чинного законодавства, банк є суб'єктом первинного фінансового моніторингу та зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
У разі виникнення питань власник картки може самостійно звернутись в підтримку на нашому сайті pb.ua. Із зрозумілих причин ми не маємо змогу надати інформацію за зверненням третіх осіб.
Комментарии (7)
Ничего не меняется
Операції, про які йде мова, могли бути проведені лише з введенням даних картки, таких як строк дії, номер картки і CVV код, що відомі лише її власнику. Списання без додаткового підтвердження можливе, якщо ви раніше ввели дані картки на сторонньому сайті і дали згоду на подібні списання.
Якщо вами було залишено дані картки на сторонньому сайті для подальшого списання плати за раніше надані вам послуги, то в такому разі, банк не матиме змоги успішно оскаржити дані платежі, адже це означає, що ви раніше скористались послугою даного сайту/сервісу і у відповідності до договору з ним проводиться оплата за надану послугу.
Заявки на повернення коштів вже створені та знаходяться в роботі. Ми будемо оскаржувати дані операції за правилами міжнародної платіжної системи, яка встановила регламент на обробку таких заявок до 120-ти днів. Як тільки ми отримаємо інформацію щодо успішності оскарження ми вас додатково проінформуємо.
Комментарии (2)
Благодарность !!!
Она одна из не многих, которая смогла успокоить, терпеливо пояснить что нужно делать, довела дело до конца, помогла решить наш вопрос и еще несколько раз уточнила все ли теперь у нас в порядке.
Мы не раз обращались за помощью, после чего отпадало желание обслуживаться в вашем банке. Но теперь, мы будем всем рекомендовать ПРИВАТБАНК!!! И сами с удовольствием обслуживаться.
Анна, большое Вам человеческое спасибо! Вы прекрасный специалист и человек.
Ми завжди готові і раді прийти на допомогу.
Дякуємо, що ви з нами :)
Комментарии (2)
Банк работает на интересы россии
Это приводит к тому, что люди вынуждены идти за помощью к оккупантам.
ПриватБанк працює в інтересах України та своїх клієнтів. Підтримуючи фінансову систему країни та клієнтів ми з самого початку повномасштабного вторгнення робимо все, щоб в цей непростий час клієнти могли користуватись доступними банківськими послугами. Приклад тому, введення кредитних канікул, а після їх закінчення зменшена відсоткова ставка за користування кредитом. Ми продовжили термін дії всіх карток на 12 місяців і даємо змогу оформлювати віртуальну картку, щоб клієнти, які не можуть фізично звернутись у відділення мали змогу продовжувати користуватись своїми коштами.
ПриватБанк продовжує обслуговувати рахунки клієнтів, які знаходяться на тимчасово окупованих територіях і закликає не розповсюджувати неперевірену інформацію.
Комментарии (7)
СПЕЦИАЛИСТ ЗАЛА ВЫДАЕТ ОТВЕТЫ БЫСТРЕЕ КОМЕТЫ
Я пришла на отделение в г. Киев, ул. Коновальца 33. Меня обслуживала Анастасия Позняк!
Сервис на 6 звёзд. Это впервые за 15 лет обслуживания банка я получила все ответы и даже больше! человек предложил и увеличить кредит. лимит и полностью удовлетворив все мои запросы! Была я около 13:00 дня. Специалист заморочилась, молниеносно распечатала справки и на кассе проставила штампы на архивные выписки о полученных Свифт переводов, за 1−2 мин до обеда на кассе (а ведь могла бы пальчиком по экранчику водить на приватовском планшете). БРАВО. Я восторге. Анастасия выдавала ответы, быстрее гугл-запроса. ПРОСТО ВОСТОРГ. Явно тянет на сотрудника месяца-года.
Наші фахівці завжди готові прийти на допомогу. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Написать комментарий
Для инфо
Шкодуємо, що ваше враження про банк в цілому і обслуговування формується на основі рішення про надання кредитного ліміту. При розрахунку можливості надання кредиту та його суми банк враховує сотні різних факторів і у разі відмови в наданні кредиту ви можете спробувати подати заявку пізніше. Наявність чи відсутність кредитного ліміту ніяк не впливає на якість обслуговування нашими фахівцями. Ви можете виконувати ті ж операції використовуючи власні кошти замість кредитних, тим самим накопичуючи позитивну історію використання картки, що може вплинути на рішення про надання кредиту в майбутньому.
Комментарии (7)
вообще не уведомляют и режут лимиты на ровном месте (
Керуючись чинним законодавством банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Банк на постійній основі в рамках ризик орієнтованого підходу переглядає суми ліміту. Системи грошових переказів є альтернативним варіантом для отримання коштів із-за кордону.
Комментарии (7)
Благодарна сотруднику Наталии
Номер вашого звернення 15708983
Наші фахівці завжди поруч і готові прийти на допомогу :)
Комментарии (1)
Прострочка по кредиту 9 годин
Через затримку пенсії в цьому місяці (в Приватбанку її видали 26 вересня о 8:08, хоча на офіційній сторінці у фейсбуці пенсійний фонд прозвітував що всі пенсїї перерахував ще 23 вересня https://www.facebook.com/pfu.gov.ua/posts/pfbid02bz9Lv4S5pf1pPXWhjZhhnYxiFDMhqwEGxurNYzdgrS1y2gDJDxT8fMsdquP2m27Xl) не змогла вчасно внести обов’язковий платіж і сталася прострочка кредитного ліміту.
Обов’язковий платіж у розмірі 1300 грн було внесено 26 вересня о 8:59 (тобто просрочка по по часу становить всього лише 9 ГОДИН). Але вже нараховані проценти у розмірі 196грн і вимога погасити все тіло кредиту у розмірі 3912 грн, щоб відновити пільговий період. Я не маю змоги закрити до кінця місяця всю сумму. Хто ж знав що бувають затримки пенсії (за 8 років жодного разу такого не було, а тут затримали).
Просила у чаті приват24 щось зробити — суха відповідь «На жаль, такої можливості немає.». Що це за нелюдське ставлення? Це ж всього 9 годин прострочки (і перший раз в житті).
Прошу увійти в моє скрутне становище і відмінити нараховані проценти, та поновити пільговий період.
Ми цінуємо вас, як нашого клієнта, тому була розроблена схема, щоб пенсійні виплати надходили на вашу картку якнайшвидше. Як тільки ми отримуємо виплати від фонду, впродовж години кошти з’являються у вас на картці, про що ми додатково вас сповіщаємо.
Банк дає вам можливість користуватися кредитними коштами без відсотків до 55 днів. Тобто, якщо ви сплатите всю суму використаних коштів до 25 числа місяця, наступного за тим, в якому ви скористалися кредитом, нічого додатково платити непотрібно.
Пільговий період не діє, якщо раніше ви з нього вийшли і в цьому випадку на нові витрати пільговий період поширюватися не буде. Тоді буде нарахований відсоток за всіма витратами минулого місяця, згідно умовам договору, з яким ви можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/. Зверніть увагу, що це комісія за користування кредитним коштами, а не пеня за невчасне погашення по кредиту, тому ви і надалі можете вносити мінімальні платежі до 25 числа місяця, щоб бути в пільговому періоді.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)