×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Неможливо отримати digital картку онлайн
— не отримала ніякісінького повідмолення чи дзвінка для підтвердження моєї особи
— невідомо на якому ступені розгляду перебуває моя анкета
— отримання digital картки заблоковано, і щоб його розблокувати НЕОБХІДНО ПРИЙТИ З ОСОБИСТИМИ ДОКУМЕНТАМИ У ВІДДІЛЕННЯ, хоча той же самий додаток та інструкція, яку вони надають в чаті, стверджує, що це можна зробити повністю онлайн.
Таким чином невідповідність послуг заявлених банком реальному стану справ
Нехтування особистою інформацією клієнта, яку доволі детально збирають незрозуміло на що.
Некомпетентність операторів, які не здатні консультувати по питанню, яке має хоча б дів змінні(тобто то, звичайно, люди біля слухавки, але їхня шаблонність та однозадачність надзвичайно примітивні)
Сервіс банку жахливий — додзвонитися чи отримати консультацію не в Робота Яни не можливо, чекати доводиться годинами
Передали інформацію колегам для перевірки за ситуацією. З вами додатково зв'яжуться.
Написать комментарий
Зняли гроші
На жаль, відгук не має даних, які б дали змогу вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Ми звернулись в приватні повідомленні для уточнення ваших контактів.
Комментарии (7)
Сняли средства без уведолмления
Так вот, как мне верить ПриватБанку, если они с лёгкостью редактируют выписку как хотят? Как я могу быть уверен, что они не «отредактируют» себе ещё пару тысяч? Какого чёрта этот «резерв» не отображался в выписке по факту снятия туда средств?
При здійсненні операцій в мережі іншого банку сума може бути списана не одразу, а замість цього взята в резерв до моменту, поки банк, який обслуговує термінал не направить до нас запит на списання заблокованої суми або про її виведення з резерву. Зі своєї сторони ми повертаємо суму з резерву на доступний баланс картки на 11-й день після проведення операції, якщо за цей час не надійшло запиту на її списання. Це регламентовано правилами міжнародної платіжної системи.
Таким чином, якщо при оплаті сума спочатку не була списана, а лише взята в резерв, потім виведена з резерву на доступний баланс ви могли цими коштами знову скористатись і бачити вже актуальний поточний баланс картки, коли в той же час інформація у виписці не встигла оновитись.
Як бачимо, на даний момент питання вирішено. Ви можете бачити актуальну виписку в своєму Приват24.
Написать комментарий
Приват не возвращает купюру
Передали питання в роботу профільним фахівцям. З вами додатково зв'яжуться.
Комментарии (1)
Повернення несанкціоновано переведених коштів з картки банку на третю особу
Завжди раді прийти на допомогу. Дякуємо, що ви з нами :)
Комментарии (5)
Приват шахрайство
Для проведення операції поповнення мобільного у Приват24 потрібно знати пароль від особистого кабінету або ПІН код від карти для відновлення доступу. Для проведення такої операції на сторонньому сайті потрібно знати дані карти, які відомі лише власнику. Варто зазначити, що ПриватБанк завжди надійно зберігає персональні дані клієнтів і не поширює їх. Для детальної перевірки по даному питанню, власник карти може звернутись в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (11)
Заблокували картку
Ми звернулись до вас в приватних повідомленнях для того, щоб уточнити ваші персональні дані та допомогти у вирішенні питання.
Написать комментарий
Про обслуговування онлайн, найкомпетентнішим і ввічливим оператором з Дніпра, — Марією !
23.09.2022 року я стикнувся з проблемою, що виникла при оновленні моїх даних у додатку приват24. Коротко- дані не оновились, система «зависла», Оскільки я знаходжуся за кордоном, то з зрозумілих причин, потрібно було вирішувати цю проблему в чаті приват24. Практично через день — два я защораз звертався у чат з детальним поясненням, скрінами, і відео підтвердженням моєї проблеми, і так — від 23.09.2022 — аж до 16.10.2022, але проблема так і не була вирішена.
Та все змінилося 17.10.2022, після розмови з оператором Марія (таб.номер 54462), яка зателефонувала мені, і вникнувши детально у суть проблеми, зі сторони приват24 усунула помилки, і чітко розказала покроково, що потрібно ще було зробити з моєї сторони.
І нарешті, після довгого часу (3тижні !), моя проблема вирішена!!!
Марія! Якщо Ви читаєте цей відгук — ще і ще раз хочу ПОДЯКУВАТИ ВАМ за людяність, терпіння і компетентність!!!
Нехай все і завжди у Вас буде добре!
Дуже б хотілося, щоб керівництво ЦІНУВАЛО таких працівників, як Марія з Дніпра!
Дякую ще раз і мирного неба всій Україні!
Ми вдячні вам за ваш відгук. Ми завжди прагнемо покращувати клієнтське обслуговування і ми хочемо зрозуміти, чому ваше питання не вийшло вирішити при першому зверненні, тому ми будемо вдячні, якщо ви відповісте нам в приватних повідомленнях.
Комментарии (4)
Благодарность за возврат средств
Со всех карт снял все деньги.
Я обратилась в поддержку Приват банка.
Сегодня на карту зашли украденные суммы.
Я в восторге.
Приват банк Огромное Спасибо!
Похоже на волшебство!
Дякуємо, що знайшли час оцінити нашу роботу. Ваш відгук — найкраща мотивація для нас.
В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (1)
Безпідставний перевод пенсії на приват
Нам дуже шкода, що звернення до відділення залишило неприємний осад. Переведення пенсії не є обов`язковою умовою для оформлення картки для виплат. Ми обов'язково проведемо детальний аналіз цього випадку, щоб надалі ні ви, ні інші клієнти не стикались з подібними ситуаціями. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Комментарии (2)
Терминал Приватбанка сьедает копюру 500гр без возрата
Ваше питання передано відповідним фахівцям, за результатами розгляду буде здійснено зворотній зв'язок.
Комментарии (4)
навязывание услуг банка
Приносимо вибачення за надані незручності. Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. По результату перевірки вам зателефонує наш співробітник.
Комментарии (5)
Банкомат не видав гроші
Після перевірки фахівцями за вашою заявкою ми отримали факт підтвердження збою. Кошти будуть повернені вам на картку в найкоротші строки.
Комментарии (3)
Банкомат не выдал деньги и банк их возвращать не собирается. Обычные воры, а не банк.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Комментарии (4)
Допоможіть шахраї
Завжди раді прийти на допомогу. Дякуємо, що ви з нами :)
Написать комментарий
Несанкціонований доступ до рахунку в Приватбанку
Несанкціонований доступ до банківського рахунку в Приватбанк саме в такий спосіб здійснюється вже не в перший раз. Приватбанку відомо про вразливість його системи безпеки але з моменту останнього звернення постраждалої особи до Мінфіна 19.02.2022р. дана вразливість системи безпеки не була усунена (https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/272058/). Таким чином Приватбанк та його працівники заохочують шахраїв або самі сприяють включенню фіктивних сертифікатів безпеки на сервер для проходження автентифікації незареєстрованих пристроїв в системі та продовжувати під час бойових дій позбавляти громадян України останніх коштів.
Враховуючи викладене, вважаю в діях Приватбанку умисне розповсюдження персональних даних кліентів через відому вразливість системи їх безпеки.
Прошу Вашого втручання для захисту персональних даних громадян України.
С повагою, Влас
Оплати, про які йде мова, могли бути проведені лише з введенням даних картки, таких як строк дії, номер картки і CVV код, що відомі лише її власнику. Дану інформацію шахраї могли отримати різними способами, наприклад, при передачі картки до рук третіх осіб під час оплати в торгових точках або введення її реквізитів на ненадійних сайтах.
ПриватБанк неухильно дотримується правил конфіденційності і не передає дані клієнтів третім особам, за виключенням вимог чинного законодавства. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Комментарии (8)
ПриватБанк шахраї
Це є порушенням моїх прав згідно ст. 28 Конституції України.
На жаль, у відгуці не вказані дані, які дозволяють ідентифікувати вас, як клієнта банку, щоб перевірити інформацію по описаній ситуації. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів.
Комментарии (1)
Банкомат не выдал средства, но списал их с карты.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Комментарии (22)
Пренебрежение конституционными правами гражданина и правами человека.
Таким образом, если человек родом из А Р Крым, где изучение украинского языка было «по желанию» — для учёта прав меньшинств, то теперь принудительно для безошибочного пользования приложением Приват24 необходимо изучать украинский язык.
Статьёй 10 Конституции Украины установлено, что:
— в Украине ГАРАНТИРУЕТСЯ свободное развитие, использование и защита русского, других языков национальных меньшинств Украины.
Статьёй 8 Конституции Украины установлено, что:
— в Украине признается и действует принцип верховенства права;
— Конституция Украины имеет высшую юридическую силу;
— Законы и иные нормативно-правовые акты принимаются на основе Конституции Украины и должны соответствовать ей.
Статьей 21 Конституции Украины установлено, что:
— Все люди свободны и равны в своем достоинстве и правах;
— Права и свободы человека неотчуждаемы и нерушимы.
Статьёй 22 Конституции Украины установлено, что:
— Конституционные права и свободы гарантируются и не могут быть упразднены;
— При принятии новых законов или внесении изменений в действующие законы не допускается сужение содержания и объема существующих прав и свобод.
Видимо соблюдение конституционных норм для Привата необязательно.
Если бы языка русского в интерфейсе приложения не было изначально, то претензий не было бы.
А так как являюсь уже существующим клиентом, как и многие другие клиенты не владеющие украинским языком, то считаю, что банку необходимо найти выход для некоторых категорий клиентов, если уж так сильно мешает наличие русского языка. Воюет не русский язык, а всего лишь некоторые его носители.
Я, гражданин Украины из А Р Крым, живу на материковой части с 2014 года. И если Украина это демократическое государство, то Банк должн перед клиентами нести ответственность, согласно действующей конституции.
В своей стране я не чувствую себя равным и свободным в своих правах после таких принудительных языковых переводов.
ПриватБанк є державним українським банком, який діє згідно чинного законодавства, тому наша позиція у питанні мови та держави завжди була непохитною і видалення російської мови стало лише питанням технічного відключення. Після оновлення Приват24, всім клієнтам ПриватБанку буде доступна для вибору українська та англійська мова.
Комментарии (118)
Скарга! Приватбанк краде кошти клтєнтів!
Але Служба Безпеки все одно не відреагувала і списання автоматично продовжувалися по схемі (яка розписана у заявах № 2879621-ВБ від 09.06.2022р та № 2933957-ВБ від 15.06.2022р). І відповіді на мої запитання, які були прописані у заявах від банку я так і не отримала. Третю мою заяву -вимогу № 4093460-ВБ від 30−08−2022 р. до банку, було складено з урахуванням правових норм та статей ЦК України, Конституції України, Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», але на неї я теж мала шаблону відповідь і невиконання моїх вимог.
На три мої різні за змістом заяви до банку, я получила три однакові за змістом шаблонні відповіді. Що дає підстави на те, що банк, у особі Спеціаліст 3-го рівня по роботі з запитами клієнтів та держорганів ГО Рибалка Я. О., навмисне перешкоджає провести розслідування та виявити винних у справі списання грошових коштів шахрайським шляхом.
А цей вислів у відповіді «У випадку впевненості в наявності шахрайських дій щодо списання грошових коштів, рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів.» взагалі обурює мене як дієздатну людину, та рахую це приниженням моєї гідності і мого інтелекту. А також порушенням моїх прав згідно ст. 28 Конституції України.
Зразу заперечу у відповіді банку підстави відмови (п. 2.1.4.5.1 та п. 2.1.4.12.3 Умов договору) у поверненні коштів, так як я: — платіжний засіб та його реквізити я не передавала третім особам; — не давала розпорядження щодо списання коштів (не отримувала СМС-повідомлення з кодом та не вводила його), не передавала сім-картку третім особам; — мною одразу було повідомлено працівника банку про незаконне списання коштів.
Коли картки (через 15 хвилин) все ж таки вдалося заблокувати я вимагала оператора повернути мені кошти на рахунок та залишила заяву о шахрайських діях у телефонному режимі. На наступний день я звернулася до поліції та написала заяву. Розгляд справи ще триває і мабудь ще довго буде тривати! З боку провоохоронніх органів є теж багато порушень. Час йде, а гроші потрібні зараз! В таки часи наживатися на людях це просто нелюдсько!
Маю ще незаперечний факт того, що банк за вимогою клієнта повертає платежі. 21.09.2022 року був збій у системі ПриватБанку (не формувалась виписка з останньою транзакцією, а гроші з рахунку списувались), тому я подвоїла платіж на суму 769 грн, а коли через 17 хвилин додзвонилася до оператора, то мені через 7 хвилин один платіж відмінили без проблем! В мене чергове питання після цього до співробітників, чому під час шахрайських дій на мою вимогу повернути кошти на мій рахунок її проігнорували, і ця бездіяльність з боку ПриватБанку привела до таких збитків.
А 26.09.2022 року був мені від банка дзвінок у 17:34 на підтвердження входу у мій додаток до Приват 24, я звісно його скасувала і відразу подзвонила на 3700 зафіксувати цей дзвінок і прояснити з якого пристрою його зробили. І тільки 30.09. 2022 року оператор зареєструвала мою заявку у вхідну кореспонденцію вхідний номер 4803375-ВБ. Відповідь була така:
Фахівці АТ КБ «ПриватБанк» (далі — Банк) розглянули Ваше звернення. За результатамирозгляду повідомляємо наступне.Дзвінок або OTP-пароль надходить на телефон в тому випадку, коли на сайті privat24.ua вводиться номер телефону клієнта. Ймовірно, що іншим клієнтом була допущена помилка вномері телефону, таким чином дзвінок чи OTP пароль надійшов на Ваш телефон.
Тобто пояснення із серії припущення! Тоді я в свою чергу можу припустити те, що якби я випадково нажала на одиницю (підтвердження входу), то зараз можливо знов могла залишитись без коштів. Тому що я не виключаю, що це може бути чергова шахрайська схема по заволодінню чужих коштів!
Після цієї ситуації я ще більше маю сумнівів щодо надійності ПриватБанку, чесності введення клієнтської бази, прозорості в діях, спрямованих на збереження клієнтських коштів в цілісності та безпеці.
Все написане можу підтвердити сканами документів!
Додам ще про нав’язування послуг: коли після погробування я пішла у відділення банку міняти картки, мені почали навязувати послугу захисту від шахрайських дій, та менеджер банку сказав, що якщо ця послуга в мене була підключена, то кошті мені би повернули без проблем! Цікаво виходить чи не правда? Про яку надійнісь може бути мова, коли клієнту не дають гарантій в збереженні його коштів без підключення цієї послуги!!!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦІЙ БАНК НІКОМУ!
Бачимо, що ваше питання було ретельно розглянуто профільними фахівцями та надано зворотній зв'язок. Також слід зазначити, що для входу у особистий кабінет недостатньо лише підтвердження дзвінком, також потрібно знати статичний пароль від акаунту або ПІН код від будь-якої вашої карти ПриватБанку у випадку відновлення доступу.
Комментарии (14)