Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Inna6 19 октября 2022, 17:20
Зареєструвавшись в додатку Приват 24, та подавши банку свої особисті дані згідно форми для замовлення картки онлайн через Приват24.
— не отримала ніякісінького повідмолення чи дзвінка для підтвердження моєї особи
— невідомо на якому ступені розгляду перебуває моя анкета
— отримання digital картки заблоковано, і щоб його розблокувати НЕОБХІДНО ПРИЙТИ З ОСОБИСТИМИ ДОКУМЕНТАМИ У ВІДДІЛЕННЯ, хоча той же самий додаток та інструкція, яку вони надають в чаті, стверджує, що це можна зробити повністю онлайн.
Таким чином невідповідність послуг заявлених банком реальному стану справ
Нехтування особистою інформацією клієнта, яку доволі детально збирають незрозуміло на що.
Некомпетентність операторів, які не здатні консультувати по питанню, яке має хоча б дів змінні(тобто то, звичайно, люди біля слухавки, але їхня шаблонність та однозадачність надзвичайно примітивні)
Сервіс банку жахливий — додзвонитися чи отримати консультацію не в Робота Яни не можливо, чекати доводиться годинами
Приватбанк
Ответ банка
19 октября 2022, 19:08
Добрий вечір!
Передали інформацію колегам для перевірки за ситуацією. З вами додатково зв'яжуться.
Rjw 19 октября 2022, 17:16
Пів року були в окупації, виїхали на підконтрольну територію України, отримали допомогу як ВПО, більшу частину суми Приватбанк забрав. Цей банк чхав на закон України No2120-IX який діє під час воєнного стану, і ще 30 днів після його завершення про заборону зняття штрафів, та нарахуванні пені по заборгованості. Люди які розраховували за щось купити хоча б шматок хліба, Приватбанк забрав і це. Куди дивиться держава і Нацбанк — незрозуміло, що навіть на біженцях від війни Приватбанк доволі непогано заробляє. Кому війна, а кому мати рідна.
Приватбанк
Ответ банка
19 октября 2022, 19:05
Добрий вечір!
На жаль, відгук не має даних, які б дали змогу вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Ми звернулись в приватні повідомленні для уточнення ваших контактів.
Проблема решена
Vincent Vega 19 октября 2022, 16:27
На момент сегодняшнего утра баланс на карте отображался как 2700. Сегодня же совершил покупку в ветаптеке на сумму 350 грн. Через несколько часов, зайдя в приложение банка я увидел на балансе 961 гривну. Обратился в поддержку, по номеру 3700, как всегда, свободных операторов нет. Использовал приват24 для общения с оператором в чате. Ответ был дан таков: «на данный момент есть сумма зарезервированная для списания, 1850 грн.». Перейдя в выписку заметил её редактирование приватом. К примеру, при зачислении на карту 2300 грн., остаток показывало как 1100 грн. Якобы у меня был минус на карте для выплат. Цирк. Есть скриншоты.
Так вот, как мне верить ПриватБанку, если они с лёгкостью редактируют выписку как хотят? Как я могу быть уверен, что они не «отредактируют» себе ещё пару тысяч? Какого чёрта этот «резерв» не отображался в выписке по факту снятия туда средств?
Приватбанк
Ответ банка
19 октября 2022, 19:02
Добрий вечір!
При здійсненні операцій в мережі іншого банку сума може бути списана не одразу, а замість цього взята в резерв до моменту, поки банк, який обслуговує термінал не направить до нас запит на списання заблокованої суми або про її виведення з резерву. Зі своєї сторони ми повертаємо суму з резерву на доступний баланс картки на 11-й день після проведення операції, якщо за цей час не надійшло запиту на її списання. Це регламентовано правилами міжнародної платіжної системи.
Таким чином, якщо при оплаті сума спочатку не була списана, а лише взята в резерв, потім виведена з резерву на доступний баланс ви могли цими коштами знову скористатись і бачити вже актуальний поточний баланс картки, коли в той же час інформація у виписці не встигла оновитись.
Як бачимо, на даний момент питання вирішено. Ви можете бачити актуальну виписку в своєму Приват24.
Проблема решена
Katy7788 19 октября 2022, 12:35
22 января 2022 года в терминале на пр. Свободы 26 пополняла валютную карту, но случился сбой, терминал завис и мои 100$ не были зачислены на счёт. Сразу позвонила в поддержку, сказали, что рассмотрят заявку в течении суток. В тот же день пришёл ответ, что сбой не обнаружен. Оформила повторную заявку, сказали нужно ждать инкассации, 24.01 ответили, что купюра есть и ее отправили на экспертизу в НБУ, срок рассмотрения до 70 дней. Всвязи с введением военного положения, мою заявку не рассмотрели в срок, ответив, что рассмотрят после урегулирования состояния в стране. На данный момент прошло почти 9 месяцев со дня инцидента и в стране работают все структуры, но мою купюру так и не вернули, персональный банкир вообще в последнем диалоге просто проигнорировала мою просьбу проверить статус заявки.
Приватбанк
Ответ банка
19 октября 2022, 15:09
Добрий день!
Передали питання в роботу профільним фахівцям. З вами додатково зв'яжуться.
natasaignatenko 19 октября 2022, 8:24
Отделение по адресу: Николаев, ул. Озерная, 13/2
Під час проведення оплати комунальних послуг сталося несанкціоноване переведення коштів з моєї картки на картку невідомої мені особи. Хоч на телефоний запит від банку про підтвердження переводу я відмовила у переводі коштів, списання з моєї картки на картку невідомої мені особи все-таки здійснилося. Я звернулася за порадою до завідуючої відділенням № 5 ПриватБанку м. Миколаєва Олени Георгіївни, яка детально роз’яснила мені, що треба робити в такому випадку. Я звернулася до служби 3700 та у Кіберполіцію України. Хочу виразити щиру подяку за оперативну та ефективну роботу цих служб. Кошти були повернуті протягом однієї доби, що ще раз підтверджує надійність ПриватБанку та правоохоронних органів України.
Приватбанк
Ответ банка
19 октября 2022, 9:30
Доброго ранку!
Завжди раді прийти на допомогу. Дякуємо, що ви з нами :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Romashka1994 18 октября 2022, 17:02
Відбулося списання кредитного ліміту банком, шахраями, не знаю ким, а саме на поповнення 3х мобільних номерів невідомих моїй матері на суму 24тис, без усяких сповіщень, підтверджень. У вас або з безпекою біда, або ви за одно. У цій ситуації нам тільки порадили придбати за 29грн на місяц страховку від шахрайства. А поки сиділи в черзі, то кожна друга людина з такою проблемою. Людям похилого віку, та кожному українцю краще придбати карту іншого банку, бо цей банк не може гарантувати безпеку ваших коштів просто так, тільки за 29грн на місяць. А то що операціоністи кажуть, що то ми передали данні своєї карти та паролі від банкінгу, то все доказує шахрайство банку, бо крім поповнення мобільного та оплати комуналки цією картою більш не користувались. І ніякі відвідування сторонніх сайтів та дзвінків від шахраїв не було, бо інтернетом не користуються батьки. Дякую приватбанку за борг і нарахування відсотків у такий час, де кожна копійка як ковток повітря.
Приватбанк
Ответ банка
18 октября 2022, 17:53
Вітаємо.
Для проведення операції поповнення мобільного у Приват24 потрібно знати пароль від особистого кабінету або ПІН код від карти для відновлення доступу. Для проведення такої операції на сторонньому сайті потрібно знати дані карти, які відомі лише власнику. Варто зазначити, що ПриватБанк завжди надійно зберігає персональні дані клієнтів і не поширює їх. Для детальної перевірки по даному питанню, власник карти може звернутись в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
Минфин
Ответ администратора
20 октября 2022, 18:02
Відгук не зарахований (на 20.10.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Витек Ларионцев 18 октября 2022, 16:20
Заблокували карту без підстав. Додзвонитися чи написати в чат неможливо. Я бачу багато відгуків про цей банк і зазвичай проходжу позв, однак сьогодні це торкнулося і мене. Жаливий сервіс, як з вами зв’язатися, лишень писати відгук, щоб ви звернули увагу?
Приватбанк
Ответ банка
18 октября 2022, 17:06
Вітаємо.
Ми звернулись до вас в приватних повідомленнях для того, щоб уточнити ваші персональні дані та допомогти у вирішенні питання.
Василь Дзюбак 18 октября 2022, 10:59
Хочу поставити найвищу оцінку в онлайн обслуговуванні, оператору з Дніпра — Марії, з табельним номером 54462!
23.09.2022 року я стикнувся з проблемою, що виникла при оновленні моїх даних у додатку приват24. Коротко- дані не оновились, система «зависла», Оскільки я знаходжуся за кордоном, то з зрозумілих причин, потрібно було вирішувати цю проблему в чаті приват24. Практично через день — два я защораз звертався у чат з детальним поясненням, скрінами, і відео підтвердженням моєї проблеми, і так — від 23.09.2022 — аж до 16.10.2022, але проблема так і не була вирішена.
Та все змінилося 17.10.2022, після розмови з оператором Марія (таб.номер 54462), яка зателефонувала мені, і вникнувши детально у суть проблеми, зі сторони приват24 усунула помилки, і чітко розказала покроково, що потрібно ще було зробити з моєї сторони.
І нарешті, після довгого часу (3тижні !), моя проблема вирішена!!!
Марія! Якщо Ви читаєте цей відгук — ще і ще раз хочу ПОДЯКУВАТИ ВАМ за людяність, терпіння і компетентність!!!
Нехай все і завжди у Вас буде добре!
Дуже б хотілося, щоб керівництво ЦІНУВАЛО таких працівників, як Марія з Дніпра!
Дякую ще раз і мирного неба всій Україні!
Приватбанк
Ответ банка
18 октября 2022, 12:05
Вітаємо.
Ми вдячні вам за ваш відгук. Ми завжди прагнемо покращувати клієнтське обслуговування і ми хочемо зрозуміти, чому ваше питання не вийшло вирішити при першому зверненні, тому ми будемо вдячні, якщо ви відповісте нам в приватних повідомленнях.
Victoriya19 17 октября 2022, 20:04
29 августа 2022 г позвонил мошенник (поняла не сразу). Сказал, что мне одобрена выплата на Е пидтрымке и он проверит совместимость системы.
Со всех карт снял все деньги.
Я обратилась в поддержку Приват банка.
Сегодня на карту зашли украденные суммы.
Я в восторге.
Приват банк Огромное Спасибо!
Похоже на волшебство!
Приватбанк
Ответ банка
18 октября 2022, 10:17
Вітаємо.
Дякуємо, що знайшли час оцінити нашу роботу. Ваш відгук — найкраща мотивація для нас.
В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Минфин
Ответ администратора
19 октября 2022, 17:25
Відгук зарахований (на 19.10.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема решена
muravyts 17 октября 2022, 19:11
17.10.2022 я (тимчасово переїхала із Запоріжжя) звернулася до ЦНАП в м. Чернівці щодо оформлення виплат переселенцю. В ЦНАП чомусь направили ТІЛЬКИ в Приват (це вже окреме питання до державної структури). Прийшовши у відділення Привату відділення в м. Чернівці (номер не знаю) мені повідомили, що рахунок для виплати оформлюється лише за умови переведенні пенсії на Приват. До цього з питання отримання пенсії працювала з ПУМБ і переводити пенсію на інший банк не хотіла. Але довелося, тому що в Приватні інакше рахунок для соціальних виплат чомусь не відкривають. Таким чином співробітники Привату разом із ЦНАП виконують плани по залученню клієнтів? Прошу надати відповідь стосовно цієї ситуації.
Приватбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 20:35
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що звернення до відділення залишило неприємний осад. Переведення пенсії не є обов`язковою умовою для оформлення картки для виплат. Ми обов'язково проведемо детальний аналіз цього випадку, щоб надалі ні ви, ні інші клієнти не стикались з подібними ситуаціями. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема решена
Shydoti 17 октября 2022, 4:26
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Рубана, 13
Пополняла в терминале бульвар строителей 23 карточку .500гр принял, но незачислил и неотобразилось на тобло.Я неотходя от терминала обратилась на 6орясую линию мге ответили ждите в течение 3 рабочих дней ответа.Пришол ответ --ошибки в терминате необнаружено деньги 500гр вам банк неможет возместить. Тогда интиресно куда деваются деньги без возврата
Приватбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 10:57
Вітаємо.
Ваше питання передано відповідним фахівцям, за результатами розгляду буде здійснено зворотній зв'язок.
0973105651 16 октября 2022, 21:20
Отделение по адресу: Киев, ул. Антоновича, 164
В конце августа открыла Карта «Универсальная Gold», которую мне порекомендовала знакомая. Выдавая карточку, менеджер ни словом не обмолвилась о какой-то комиссии за обслуживание карты. Я не нуждаюсь в Персональном обслуживании в Gold клубе за 20 грн в месяц. Знакомая пользуется такой картой несколько лет, и комиссия не снимается. Прошу объяснить, за пользование какой картой «Универсальная Gold не снимают комиссию, и почему менеджер не предупредила меня об этом сразу при оформлении карты? Это некомпетентность сотрудника банка или умышленное навязывание услуг?
Приватбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 10:53
Вітаємо.
Приносимо вибачення за надані незручності. Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. По результату перевірки вам зателефонує наш співробітник.
Проблема решена
Анатолій Корж 16 октября 2022, 20:14
15.10.2022 я підійшов до банкомату, щоб зняти 5000. Банкомат все показув як треба, рахував гроші, шумів, потім видав помилку і не видав гроші. З рахунку гроші знялись, готівки я не отримав. Написав у підтримку, ті мені відповіли що співчувають, прийняли заявку на повернення і сказали чекати від доби до 14 діб. І що мені робити? В країні війна, роботи майже не має, грошей також. Мені моїм дітям сказати, що почекайте 14 днів, не їжте, бо ПриватБанк натупив і вкрав наші гроші.
Приватбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 10:24
Вітаємо.
Після перевірки фахівцями за вашою заявкою ми отримали факт підтвердження збою. Кошти будуть повернені вам на картку в найкоротші строки.
TalaS 16 октября 2022, 15:38
Банкоматом 10.10.2022 не были выданы деньги, но они списались. Сам банкомат написал, что произошла ошибка и деньги автоматически вернутся на счет. При оформлении заявки, оператором было сказано, что ничего не вернется. До сих пор банком и их сотрудниками ничего не предпринято для возврата средств. Происходит полное игнорирование проблемы. Сначала врали об инкассации, а теперь рассказывают о регламенте в 14-ть дней и эти дни почему-то у них считаются с 15.10.2022, хотя заявка была сделана 10.10.2022. Счет пенсионный. Получается банк просто ворует средства у малозащищенной категории населения и возвращать их не хочет. Переводите все свои выплаты в другие банки. Номер заявки 25599825.
Приватбанк
Ответ банка
16 октября 2022, 17:17
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Ksena12 15 октября 2022, 16:56
Дуже велике дякую! Нашим шановним операторам Приват банку, а особливо Олі (Olga Allakinа), яка дзвонила і турбувалася про мої кошти, які я несвідомо перечислила шахраям. Дякую! Вже навіть і не надіялась що їх повернуть. Приємно мати справу із серйозним БАНКОМ і приємними людьми. Добре бути вашим клієнтом, почуваюся захищеною.
Приватбанк
Ответ банка
15 октября 2022, 18:49
Добрий вечір!
Завжди раді прийти на допомогу. Дякуємо, що ви з нами :)
12 жовтня 2022р. з дебетової картки № 5168 7574 1741 7518, яка була видана мені згідно відкритого рахунку № 26**********92 у АТ КБ «Приватбанк» (далі — Приватбанк), МФО 305299 в зв’язку з несанкціонованим доступом використовуючи вразливість системи безпеки АТ КБ «Приватбанк» невідомими особами 19 год. 57 хв. на протязі однієї хвилини були проведені два безготівкових розрахунки по списанню коштів на загальну суму 300 грн. по 150 грн. при кожному перерахуванні коштів на мобільного оператора Vodafon, Kyiv. 12.10.20022р. о 20 год. 04 хв. картка була заблокована Приватбанком, про що мене було повідомлено на мою електрону адресу. За інформацією працівників Приватбанку операція була здійснена безконтактно шляхом використанням електронно-обчислювальної техніки. Факт зламування системи безпеки Приватбанку у 19 год. 57 хв. 12.10.2022р. працівники Приватбанку не підтверджують на який номер телефону переведені кошти невідомі.
Несанкціонований доступ до банківського рахунку в Приватбанк саме в такий спосіб здійснюється вже не в перший раз. Приватбанку відомо про вразливість його системи безпеки але з моменту останнього звернення постраждалої особи до Мінфіна 19.02.2022р. дана вразливість системи безпеки не була усунена (https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/272058/). Таким чином Приватбанк та його працівники заохочують шахраїв або самі сприяють включенню фіктивних сертифікатів безпеки на сервер для проходження автентифікації незареєстрованих пристроїв в системі та продовжувати під час бойових дій позбавляти громадян України останніх коштів.
Враховуючи викладене, вважаю в діях Приватбанку умисне розповсюдження персональних даних кліентів через відому вразливість системи їх безпеки.
Прошу Вашого втручання для захисту персональних даних громадян України.
С повагою, Влас
Приватбанк
Ответ банка
15 октября 2022, 13:22
Добрий день!
Оплати, про які йде мова, могли бути проведені лише з введенням даних картки, таких як строк дії, номер картки і CVV код, що відомі лише її власнику. Дану інформацію шахраї могли отримати різними способами, наприклад, при передачі картки до рук третіх осіб під час оплати в торгових точках або введення її реквізитів на ненадійних сайтах.
ПриватБанк неухильно дотримується правил конфіденційності і не передає дані клієнтів третім особам, за виключенням вимог чинного законодавства. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
08.10.2022 року відбулося списання коштів з моїх карток без мого дозволу.Я вважаю що це було зроблено з допомогою якоїсь автоматичної системи за участю банка або розголошення банківської клієнтської інформації третім особам зі сторони співробітників банку. Після двох списань з моїх карток без смс підтвердження, дзвінка з Приватбанку не було.Після чого я одразу зайшла на приват 24, де вже були списані кредитні кошти та з другої карти де були кошти в доларах. Одразу позвонила на 3700 для блокування карток, але це нічого не змінило, бо списання відбулося. На мої питання як це могло статися, відповіді не отримала. Також була подана заява до Кіберполіціі та Нацполіції, але відповідного реагування не відбулося.
Це є порушенням моїх прав згідно ст. 28 Конституції України.
Приватбанк
Ответ банка
15 октября 2022, 13:06
Добрий день!
На жаль, у відгуці не вказані дані, які дозволяють ідентифікувати вас, як клієнта банку, щоб перевірити інформацію по описаній ситуації. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів.
Проблема решена
Николай Алымов 14 октября 2022, 18:49
Сегодня, 14.10.2022 г. в 09.48 утра, я хотел снять пенсионные средства (8800 грн.) с банкомата (который до 200 купюр) приват банка. Банкомат расположен в супермаркете Novus по адресу Киев, проспект Валерия Лобановского, 4Д. Номер терміналу: CAK29211. Снимал через apple pay, прислонил телефон к специальной области, ввел пин код, выбрал снять наличные, указал сумму 8800 грн. и нажал получить. Банкомат начал жужжать и что-то отсчитывать, потом замалкивал, потом опять жужжал. Та было где-то 10 сек., потом экран стал то ли желтым, то ли оранжевым, с надписью, произошла ошибка, но деньги со счета списаны не будут. И сразу же пришло сообщение на телефон что успешно списано 8800 грн. Эта надпись провисела секунд 20 и появился главный экран. Написал оператору, там оформили заявку на возврат № 25619823. Я спросил, что мне делать дальше, я стою возле банкомата. Ответили можно уходить. На мой вопрос, а не откроется ли это окошко и никто ли не заберет мои деньги, ничего не ответили. Сказали ждать 1−14 дней. Приват банк, по вине вашего неисправного оборудования, я остался без пенсии. На карте сейчас осталось 59 гривен. Как мне с этими 59-ю гривнами существовать. Неужели нельзя по камерам просмотреть и выяснить, что деньги мне не выдавались? А если в середине дня, этот банкомат опять «заглючит» и у него откроется окошко и кто-то достанет мои 8800 грн. Вы мне потом напишете отказ и скажете что денег внутри не было. Зачем издеваться над пенсионером, еще и в военное время? Целый день жду этих денег, а их нет…
Приватбанк
Ответ банка
14 октября 2022, 19:38
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Без предварительного предупреждения, без опроса пользователей клиентов Привата, принудительно банк перевел интерфейс на украинский язык в приложении Приват24.

Таким образом, если человек родом из А Р Крым, где изучение украинского языка было «по желанию» — для учёта прав меньшинств, то теперь принудительно для безошибочного пользования приложением Приват24 необходимо изучать украинский язык.

Статьёй 10 Конституции Украины установлено, что:
— в Украине ГАРАНТИРУЕТСЯ свободное развитие, использование и защита русского, других языков национальных меньшинств Украины.

Статьёй 8 Конституции Украины установлено, что:
— в Украине признается и действует принцип верховенства права;
— Конституция Украины имеет высшую юридическую силу;
— Законы и иные нормативно-правовые акты принимаются на основе Конституции Украины и должны соответствовать ей.

Статьей 21 Конституции Украины установлено, что:
— Все люди свободны и равны в своем достоинстве и правах;
— Права и свободы человека неотчуждаемы и нерушимы.

Статьёй 22 Конституции Украины установлено, что:
— Конституционные права и свободы гарантируются и не могут быть упразднены;
— При принятии новых законов или внесении изменений в действующие законы не допускается сужение содержания и объема существующих прав и свобод.

Видимо соблюдение конституционных норм для Привата необязательно.

Если бы языка русского в интерфейсе приложения не было изначально, то претензий не было бы.
А так как являюсь уже существующим клиентом, как и многие другие клиенты не владеющие украинским языком, то считаю, что банку необходимо найти выход для некоторых категорий клиентов, если уж так сильно мешает наличие русского языка. Воюет не русский язык, а всего лишь некоторые его носители.

Я, гражданин Украины из А Р Крым, живу на материковой части с 2014 года. И если Украина это демократическое государство, то Банк должн перед клиентами нести ответственность, согласно действующей конституции.

В своей стране я не чувствую себя равным и свободным в своих правах после таких принудительных языковых переводов.
Приватбанк
Ответ банка
14 октября 2022, 18:55
Вітаємо.
ПриватБанк є державним українським банком, який діє згідно чинного законодавства, тому наша позиція у питанні мови та держави завжди була непохитною і видалення російської мови стало лише питанням технічного відключення. Після оновлення Приват24, всім клієнтам ПриватБанку буде доступна для вибору українська та англійська мова.
Natashava 14 октября 2022, 15:57
Якщо коротко по справі: 02.06.2022 року списання коштів з моїх карток відбувалося, коли я додзвонювалась або вже розмовляла з оператором ПриватБанку. Є докази (скан моєї телефонної книги, та докладний опис у Заяві № 2879621-ВБ від 09.06.2022р, також індивідуальна виписка руху грошових коштів за часом) та що це було зроблено з допомогою якоїсь автоматичної системи за участю банка або розголошення банківської клієнтської інформації третім особам зі сторони співробітників банку. Є підстави так вважати, тому що після двох списань без підтвердження, був дзвінок з банку на списання суми який я СКАСУВАЛА!!! (Після чого зрозуміла, що щось відбувається з моїми рахунками я зайшла до банку з комп’ютера, та намагалася зв’язатися з операторами і через онлайн допомогу, так як в телефонному режимі був довгий процес дозвону до оператора.) Я була у стресі, так як не очікувала, що відповіси на дзвінок з ПриватБанку та підтвердити вхід, зможу втратити всі свої грошові збереження за десять хвилин!
Але Служба Безпеки все одно не відреагувала і списання автоматично продовжувалися по схемі (яка розписана у заявах № 2879621-ВБ від 09.06.2022р та № 2933957-ВБ від 15.06.2022р). І відповіді на мої запитання, які були прописані у заявах від банку я так і не отримала. Третю мою заяву -вимогу № 4093460-ВБ від 30−08−2022 р. до банку, було складено з урахуванням правових норм та статей ЦК України, Конституції України, Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», але на неї я теж мала шаблону відповідь і невиконання моїх вимог.
На три мої різні за змістом заяви до банку, я получила три однакові за змістом шаблонні відповіді. Що дає підстави на те, що банк, у особі Спеціаліст 3-го рівня по роботі з запитами клієнтів та держорганів ГО Рибалка Я. О., навмисне перешкоджає провести розслідування та виявити винних у справі списання грошових коштів шахрайським шляхом.
А цей вислів у відповіді «У випадку впевненості в наявності шахрайських дій щодо списання грошових коштів, рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів.» взагалі обурює мене як дієздатну людину, та рахую це приниженням моєї гідності і мого інтелекту. А також порушенням моїх прав згідно ст. 28 Конституції України.
Зразу заперечу у відповіді банку підстави відмови (п. 2.1.4.5.1 та п. 2.1.4.12.3 Умов договору) у поверненні коштів, так як я: — платіжний засіб та його реквізити я не передавала третім особам; — не давала розпорядження щодо списання коштів (не отримувала СМС-повідомлення з кодом та не вводила його), не передавала сім-картку третім особам; — мною одразу було повідомлено працівника банку про незаконне списання коштів.
Коли картки (через 15 хвилин) все ж таки вдалося заблокувати я вимагала оператора повернути мені кошти на рахунок та залишила заяву о шахрайських діях у телефонному режимі. На наступний день я звернулася до поліції та написала заяву. Розгляд справи ще триває і мабудь ще довго буде тривати! З боку провоохоронніх органів є теж багато порушень. Час йде, а гроші потрібні зараз! В таки часи наживатися на людях це просто нелюдсько!
Маю ще незаперечний факт того, що банк за вимогою клієнта повертає платежі. 21.09.2022 року був збій у системі ПриватБанку (не формувалась виписка з останньою транзакцією, а гроші з рахунку списувались), тому я подвоїла платіж на суму 769 грн, а коли через 17 хвилин додзвонилася до оператора, то мені через 7 хвилин один платіж відмінили без проблем! В мене чергове питання після цього до співробітників, чому під час шахрайських дій на мою вимогу повернути кошти на мій рахунок її проігнорували, і ця бездіяльність з боку ПриватБанку привела до таких збитків.
А 26.09.2022 року був мені від банка дзвінок у 17:34 на підтвердження входу у мій додаток до Приват 24, я звісно його скасувала і відразу подзвонила на 3700 зафіксувати цей дзвінок і прояснити з якого пристрою його зробили. І тільки 30.09. 2022 року оператор зареєструвала мою заявку у вхідну кореспонденцію вхідний номер 4803375-ВБ. Відповідь була така:
Фахівці АТ КБ «ПриватБанк» (далі — Банк) розглянули Ваше звернення. За результатамирозгляду повідомляємо наступне.Дзвінок або OTP-пароль надходить на телефон в тому випадку, коли на сайті privat24.ua вводиться номер телефону клієнта. Ймовірно, що іншим клієнтом була допущена помилка вномері телефону, таким чином дзвінок чи OTP пароль надійшов на Ваш телефон.
Тобто пояснення із серії припущення! Тоді я в свою чергу можу припустити те, що якби я випадково нажала на одиницю (підтвердження входу), то зараз можливо знов могла залишитись без коштів. Тому що я не виключаю, що це може бути чергова шахрайська схема по заволодінню чужих коштів!
Після цієї ситуації я ще більше маю сумнівів щодо надійності ПриватБанку, чесності введення клієнтської бази, прозорості в діях, спрямованих на збереження клієнтських коштів в цілісності та безпеці.
Все написане можу підтвердити сканами документів!
Додам ще про нав’язування послуг: коли після погробування я пішла у відділення банку міняти картки, мені почали навязувати послугу захисту від шахрайських дій, та менеджер банку сказав, що якщо ця послуга в мене була підключена, то кошті мені би повернули без проблем! Цікаво виходить чи не правда? Про яку надійнісь може бути мова, коли клієнту не дають гарантій в збереженні його коштів без підключення цієї послуги!!!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦІЙ БАНК НІКОМУ!
Приватбанк
Ответ банка
14 октября 2022, 16:42
Вітаємо.
Бачимо, що ваше питання було ретельно розглянуто профільними фахівцями та надано зворотній зв'язок. Також слід зазначити, що для входу у особистий кабінет недостатньо лише підтвердження дзвінком, також потрібно знати статичний пароль від акаунту або ПІН код від будь-якої вашої карти ПриватБанку у випадку відновлення доступу.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝