×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Благодарность Виктории Мирошниченко!
Напрямок якості та контролю внутрішніх процесів операційного блоку
Департамент по роботі зі скаргами. Я проживаю на окупированой территории и уже 2 месяца не мог зайти в приват 24. За это время я общался в онлайн чате со многими специалистами, но никто не мог помочь мне. Но Слава богу, вчера и сегодня моим спасением стала Виктория Мирошниченко. Она мне очень помогла. Дай бог Вам, Виктория здоровья и всех благ.
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Вікторії. Вона, дійсно, любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
Окремо приносимо вибачення, що після звернення в чат у вас залишився неприємний осад. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та проаналізувати якість наданої вам консультації в підтримці.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Обслуговування Приват24 за кордоном
В результаті ніякого коду не отримав. Така сама ситуація як і автора відгуку з Польші.
Представник банку на його відгук не вказав шляхі вірішення. Відписався загальними фразами
Був ще один просторий відгук користувача, що він не має проблем із входом в Приват24 за кордоном. Але коментар також про все і взагалі. Можливо працівник банку.
Мені терміново потрібно погасити кредит в іншому банку. Як діяти.
Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо відсутній мобільний зв'язок, то при вході система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають труднощі, то наші колеги в чаті на сайті pb.ua з радістю допоможуть вирішити питання після ідентифікації.
Щодо відгуку автора з Польщі, то це інша ситуація і не пов'язана з вашою.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
5
Всё познаётся в сравнении.
Ставлю пятёрку.
Дякуємо за відгук! Ми не перестанемо розвиватись і вдосконалювати наші сервіси та обслуговування :)
Комментарии (4)
Актуализация данных. Снова СМС оповещения
Суть проблемы. Мне, как и многим пользователям пришло оповещение, что нужна актуализация данных. Окей, загружаю документы и — вуаля! Подтверждение по смс! Вы реально не понимаете, что часть страны НЕ МОЖЕТ получить смс? Да, есть возможность подтвердить по ПИН коду, но, в чате 3 раза написала что нужен специалист и результата 0! Зачем создавать ненужные проблемы, почему не решить вопрос с получением кодов через WhatsApp или Viber? Телеграм еще есть! Нет, надо пол дня провести в чате, вылавливая специалиста! Неужели нельзя как-то решить этот вопрос?
З міркувань безпеки код для підтвердження не відправляється у месенджери.
Банк надає можливість увійти в Приват24 та підтвердити певні операції різними способами. Якщо відсутній мобільний зв'язок, то при вході система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають складності, то наші колеги в чаті на сайті pb.ua радо допоможуть вирішити питання.
З початком повномасштабного вторгнення навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім і роблять для цього все можливе. Вибачте за ці незручності.
Комментарии (2)
Отвратительное отношение к клиенту
Питання в роботі у профільних фахівців. З вами додатково зв'яжуться.
Комментарии (10)
Відмова у проведенні операції у додатку з незрозумілих причин
Ми піклуємось про безпеку коштів клієнтів та приносимо свої вибачення, якщо дана ситуація доставила вам незручності. Операція була заблокована з міркувань безпеки. Як альтернатива, провести операцію можна в веб версії Приват24.
Комментарии (5)
Не берите кредит -Оплата частями — это мошенническая схема
Я как взрослый и порядочный человек по взятому кредиту в первых 2 дня погасил сразу же 17 000 грн. из 6 платежей осталось 4, думаю за сентябрь и октябрь погашу все, хотя последняя дата возврата кредита 14 декабря. Месяц проходит, а цифры так называемого «кредитного лимита» прыгают, ведь я пользуюсь карточкой, что-то вношу, что-то трачу. Подходит 14 августа, на карточке достаточная сумма для погашения кредита списывается, я пытаюсь уменьшить кредитный лимит до размера кредита. А не тут то было. С меня на ровном месте списывают 3000 грн., при чем эти списанные деньги нигде по выписке не проходят. Набираю телефон колл-центра, разговор был долго-жуткий. Мадам на том конце провода оперирует моими тратами, а на мой резонный вопрос, а какое отношение вы к ним имеете, ведь я своевременно погашаю кредит, осталось три выплаты, был ответ, но у вас же кредитный лимит. Я переспрашиваю- я ведь подписал договор на кредит, а не на кредитный лимит, что это и на каком основании. И клещами из нее выдавливаю фразу, что кредитный лимит — ЭТО И ЕСТЬ РЕАЛЬНАЯ ПЛАТА ЗА ПОЛЬЗОВАНИЕ КРЕДИТОМ. ЗАНАВЕС!!! Ни на сайте, ни в договоре об этом ни слова, то есть потенциальная жертва, которая хочет взять кредит по этой схеме получает неполную, неправдивую, а попросту лживую информацию. При выдаче этого кредита — оплата частями — вам никто ничего не объяснит, что понятие кредит будет заменено на понятие «кредитный лимит» и погашение вами кредита, ни в коем случае не есть выполнение условий договора. Выполнением условий договора будет погашений именно кредитного лимита.
В тот же день я досрочно погасил еще одну часть кредита, а 15.08. пошел в отделение сел напротив сотрудника, сказал, что хочу все погасить и разойтись с этим …, извините, долбаным банком по кредиту. После моего вопроса, какова стоимость пользования кредитом, она подтвердила цифру, сказанную накануне работником колл-центра. Я молча перевел деньги, погасил кредитный лимит, после чего погасил кредит.
А теперь самое интересное — стоимость пользования кредитом на протяжении одного месяца в сумме 50 0000 грн. в государственном банке Украины — Приватбанке — составляет 23 000 грн. Плюс 4 000 грн. проценты по договору. Но дальше еще интересней — помните — списание 3000 грн. после понижения кредитного лимита — эти деньги нигде не отображаются, от слова совсем. Точно также не отобразилась сумма в 20 000 грн. От слова вообще, т. е. этих двух сумм — 23 000грн. -платы за лимитный кредит, а попросту платы за полученный кредит, вы не увидите нигде, даже в заказанных справках. Более того в течение часа с приложения «оплата частями» полностью был стерт кредитный договор между мной и банком и график погашения. ЗАМЕТАЮТ СЛЕДЫ.Простая мошенническая схема. Государственный банк работает как обыкновенная финансовая контора «швидко гроші». БРАВО.
Понятно, что во многом виноват сам, с себя вины не снимаю. Но информация, предоставленная этим гадюшником под названием Приватбанк и некомпетентность сотрудников, которые все оформляли — зашкаливает. Почему не написать правдивую информацию на сайте, чтобы потенциальный клиент понял, что взяв 50000 грн. кредита и выплатив проценты по этому кредиту, у клиента все только начинается, поскольку понятие кредита полностью перекрывается понятием «кредитный лимит», которого нет ни в договоре, ни на сайте. Об этом термине молчат сотрудники банка.
И вишенка на торте — еще через час они мне присылают уведомление, что кредитный договор закрыт в свзяи с полным погашением, а кредитный лимит полностью заплачен и… ОНИ МЕНЯ БЛАГОДАРЯТ, ЧТО Я ИХ КЛИЕНТ!!! Ответ они получили незамедлительно, начали мне отвечать, но нигде и никак не признают, что дают лживую информацию об этом гребаном кредите.
Суть поста — не делайте моих ошибок, не берите ничего в этом банке- он нечистоплотный и это я на своей шкуре испытал по полной мере. Сказка ложь, да в ней намек — добрым молодцам урок.
Конечно же, я обращусь и в Нацбанк и в Минфин, пусть они проверят качественность этого кредитного продукта под названием -оплата частями, почему по нему не предоставляется полная информация и почему идет подмена понятий. Хотя в нашей стране в справедливость верю с трудом, тем более в такое тяжелое время.
Оплата частинами — це споживчий кредит, що надається клієнту у разі придбання товару/оплати послуги в торгово-сервісних підприємствах та/або інтернет-магазинах.
Процентна ставка становить 0,01% на місяць від загальної суми договору.
Перший платіж у момент оформлення кредиту «Оплата частинами» – без процентів.
Виходячи з вашого відгуку, мова йде не про Оплату частинами, а про інший вид кредитування. Ми завжди радимо клієнтам ознайомитись з умовами кредиту, який плануєте взяти, ще до його оформлення, щоб в подальшому не виникало хибної думки щодо наших тарифів та послуг.
Що ж до картки Універсальна, то такий тип картки за умовчанням в Приват24 має інформацію про доступний баланс і розмір кредитного ліміту, якщо ліміт відсутній буде вказано «кредитний ліміт 0грн».
Якщо у вас вже був використаний кредитний ліміт на картці на момент оформлення іншої кредитної угоди це не означає, що ці два кредити є або стали одним кредитним договором. Адже кредитний ліміт на картку, Оплата частинами та Кредит готівкою це різні кредитні програми.
На нашому сайті прозоро описані всі умови кредитування по всім продуктам банку, а у разі виникнення питань фахівці в онлайн підтримці завжди радо нададуть консультацію.
На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти і допомогти вам розібратись в питанні. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Комментарии (38)
Банк получил перевод и не выплатил мне деньги
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Постановою правління Національного банку України «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» від 24 лютого 2022 року № 18 встановлено, що уповноваженим установам забороняється здійснювати будь-які валютні операції учасником яких є юридична або фізична особа, яка має місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації або в Республіці Білорусь.
Комментарии (29)
Повертають меншу суму депозиту ніж початковий вклад
Після розірвання договору отримати суму свого вкладу у валюті у відділенні сказали немає можливості.
Є доступним тільки виведення коштів на віртуальну долларову картку (з подальшим замовленням валюти і виводом коштів) Що я і зробив.
Але при цьому потім вияснилось утримується комісія у розмірі 1% від знятою суми. Це що виходить? Я розмістив депозит у розмірі 5 тис долларів (за 3 місяці отримав прибуток у розмірі 0,87 центів), а коміссії заплатив у розмірі 50 долларів щоб отримати власні кошти назад. Тобто розміщуючи депозит онлайн ти приречений тримати його там вічно? або отримаєш менше ніж вклав, оскільки наявна комісія?
Суму з вкладу після його розірвання за строком банк повертає в повному обсязі. При розірванні вкладу можна замовити готівку в Приват24 для зняття з депозиту на суму не більше суми вкладу, або відкрити картку, на яку виплатити кошти з вкладу і потім розпоряджатись ними, як побажаєте, в тому числі, також можна замовити і зняти готівку в касі.
У вашому випадку достатньо було при створенні картки обрати Картку для виплат у валюті вкладу. У такої картки, пластикової чи віртуальної, відсутня комісія за зняття готівки та зарахування коштів на неї з вкладу. Ми прозоро розповідаємо про всі тарифи і розмістили їх у відкритому доступі на нашому сайті, а у разі виникнення питань наші колеги в підтримці завжди раді прийти на допомогу.
Наші колеги перевірять інформацію щодо наданої вам консультації та зв'яжуться за результатом.
Комментарии (3)
Неможливо зробити актуалізацію за кордоном.
Наразі Приватбанк вимагає пройти актуалізацію даних, але банк не приймає договір оренди на англійскій мові.
ARC (Alien Registration Certificate, Кіпр) також не приймає.
Як пояснив оператор «спробуйте зробити нотаріальний переклад, можливо підійде». Але ж робити переклад з 6 сторінок, який можливо підійде, в мене немає можливоті.
Також договір оренди на чоловіка, тому в банку не можуть дати чітку відповідь які саме документи треба завантажити щоб пройти актуалізацію.
Тобто люди які виїхали за кордон з окупованих теріторій не зможуть використовувати свої рахунки.
Актуалізувати дані знаходячись закордоном можна через Приват24 надавши один з цих документів:
• довідка житлово-експлуатаційної організації;
• довідка правління житлово-будівельного кооперативу;
• договір про купівлю-продаж житлового будинку (квартири) на материковій території України або найм (оренду) житлового приміщення на ім’я фізичної особи-нерезидента;
• довідка, яка видана уповноваженою особою лікувально-профілактичного чи лікувального закладу;
• довідки, яка видана уповноваженою особою готелю, кемпінгу, санаторію, будинку відпочинку, мотелю, лікувально-профілактичного чи лікувального закладу.
Також можна надавати документи, що підтверджують отримання статусу біженця або статусу особи, які потребують додаткового захисту. Документи на іноземній мові мають бути з перекладом на якому є апостиль (печатка).
Комментарии (10)
Приватбанк краде гроші в терміналі Приватбанку! Будьте уважні!!! Не користуйтесь!
Сьогодні 15 серпня, після вихідних я зайшов в Приват24 де прочитав що мені відмовлено і кошти не повернуть. Сьогодні я ж ще раз передзвонив на 3700.
Тобто виходить що Приватбанк кидає людей на гроші?
Чекаю відповіді!
Фахівці опрацювали ваше звернення. Радимо перевірити виписку по картці в своєму Приват24.
Комментарии (1)
Банкомат не видав кошти.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
В деяких випадках для опрацювання заявки на повернення необхідне проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково інформуємо клієнта.
Комментарии (4)
Шахрайство
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
Правоохоронні органи можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (8)
Оставили без денег
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Комментарии (2)
Банку наплевать на мошенничество
Українці, які змушені були покинути дім через активні бойові дії, отримають допомогу на проживання від держави у розмірі 3000 гривень на кожну дитину або людину з інвалідністю, та у розмірі 2000 гривень на кожну іншу особу.
Підкажіть чи зручно провести верифікацію зараз онлайн?"
Потом был звонок в 5−30 утра.
…
Когда я позвонила на горячую линию Приватбанка, мне заявили буквально следующее: Вы пострадали? Нет? Мы не будем сообщать в нашу службу безопасности — нас это не касается.
На резонно замечание- но могут пострадать другие!!! Ответ был тот же — мы не будем тревожить нашу службу безопасности.
ПриватБанк, як і багато інших банків, багато років бореться з подібним видом шахрайства. На жаль, технічних можливостей блокувати подібні сторінки на етапі створення зараз дійсно немає.
Ми постійно попереджаємо клієнтів про те, що банк не виплачує гроші за будь-які опитування, верифікації. Ведеться робота з аналізу нестандартних платежів, і це дозволяє блокувати платежі шахраям.
Вся інформація в першу чергу публікується на офіційних джерелах. Будь ласка, орієнтуйтеся на них, а в разі сумніву — звертайтеся зручним способом в клієнтську підтримку банку.
Комментарии (5)
ЧТО ХОЧУ ТО ВОРОЧУ-ДИВИЗ БАНКА
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними в заявці даними. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та допомогти розібратись в ситуації.
Комментарии (13)
Отказали в приеме справки ВПО в электронном формате
Ваше питання на розгляді у наших фахівців. По результату вам зателефонує наш співробітник.
Написать комментарий
Хамство
Старый высушенный как вобла
Охранник ведет себя по хамски
Описана вами ситуація потребує ретельної перевірки. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розглянути даний випадок більш детально.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (6)
Блокировка кредитных средств
Хочу заметить, что за всё время пользования кредитными средствами у меня не было просрочек, в банке постоянно имеются средства на депозитах (пролонгация автоматическая), превышающие кредитный лимит в разы, официально трудоустроен, получаю зарплату стабильно (размер зарплаты так же превышает кредитный лимит).
Поспрашивал у знакомых — кому-то тоже заблокировали, кому-то — нет.
Вопрос:
— откуда такая избирательность кому блокировать, а кому нет (по каким критериям)?
— если банк переживает, что не будут выполнены кредитные обязательства, то почему нельзя к примеру заблокировать часть средств с того же вклада.
В такое довольно тяжёлое время вы буквально кидаете своих клиентов.
И да, лично мне не столько жалко, что вы заблокировали карту, сколько возмущает само отношение к вашим клиентам!
(Связи с поддержкой нет — «идите на сайт, читайте общие вопросы и наверняка найдёте там ответ»). «Спасибо»
Через нестабільність ситуації і підвищений ризик неповернення коштів та невиконання кредитних зобов'язань, наразі зупинена можливість користування кредитними коштами для всіх клієнтів.
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, відповідно до ст. 1056 Цивільного Кодексу України, банк має право приймати подібне рішення. Воно продиктоване виключно поточною ситуацією.
Щойно ситуація стабілізується, обмеження буде знято. Ми поінформуємо вас про це додатковим повідомленням.
Комментарии (6)
Актуалізація данних у трьох діях
Я розумію, що оператори в відділені, оператори гарячої лінії, такі ж самі люди, працюють згідно протоколів та інструкцій, і, гадаю, не дуже можуть вплинути на ситуацію. Тому питання не до них, а до їх керівників. Банк включив у перелік документів для актуалізації данних електронну довідку з Дії, а прийняти її не може. Як це? Державний банк не приймає електронний документ з платформи, яка позиціонується як платформа еклетронгого документообігу і усі документи мають таку ж силу, як друковані. Як це?
P. S. Окрема подяка операторам відділеня Ахматової 22 за поміч та розуміння!
Ми бачимо надані вами контакти в приватному повідомленні і надали відповідь. З вами додатково зв'яжуться фахівці після перевірки інформації за ситуацією.
Написать комментарий