Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Александр Пасив 17 августа 2022, 9:58
Хочу выразить благодарность Виктории Мирошниченко, Головний Офіс ПриватБанку
Напрямок якості та контролю внутрішніх процесів операційного блоку
Департамент по роботі зі скаргами. Я проживаю на окупированой территории и уже 2 месяца не мог зайти в приват 24. За это время я общался в онлайн чате со многими специалистами, но никто не мог помочь мне. Но Слава богу, вчера и сегодня моим спасением стала Виктория Мирошниченко. Она мне очень помогла. Дай бог Вам, Виктория здоровья и всех благ.
Приватбанк
Ответ банка
17 августа 2022, 10:57
Вітаємо!
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Вікторії. Вона, дійсно, любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
Окремо приносимо вибачення, що після звернення в чат у вас залишився неприємний осад. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та проаналізувати якість наданої вам консультації в підтримці.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Hennadi2 17 августа 2022, 7:59
Зараз проживаю тимчасово в США. Як біженець. Через місяць перебування в країні настала необхідність зайти в Приват 24. Спочатку програма запропонувала обновити її. Виконав запропоновані кроки реастраціі. Але додаток Приват повідомляє. Сталася помилка. Через деякій час. Після десятка спроб. Надійшло повідомлення, що код для входу надійде по SMS.
В результаті ніякого коду не отримав. Така сама ситуація як і автора відгуку з Польші.
Представник банку на його відгук не вказав шляхі вірішення. Відписався загальними фразами
Був ще один просторий відгук користувача, що він не має проблем із входом в Приват24 за кордоном. Але коментар також про все і взагалі. Можливо працівник банку.
Мені терміново потрібно погасити кредит в іншому банку. Як діяти.
Приватбанк
Ответ банка
17 августа 2022, 9:41
Добрий ранок!
Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо відсутній мобільний зв'язок, то при вході система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають труднощі, то наші колеги в чаті на сайті pb.ua з радістю допоможуть вирішити питання після ідентифікації.
Щодо відгуку автора з Польщі, то це інша ситуація і не пов'язана з вашою.
З повагою, ПриватБанк.

5

не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Вячеслав Ол 16 августа 2022, 20:04
Раньше были замечания, но все они стали мелочью по с равнению с ужасным обслуживанием в другом банке.
Всё познаётся в сравнении.
Ставлю пятёрку.
Приватбанк
Ответ банка
16 августа 2022, 20:36
Добрий вечір!
Дякуємо за відгук! Ми не перестанемо розвиватись і вдосконалювати наші сервіси та обслуговування :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
olgamayer 16 августа 2022, 19:45
Уважаемые представители Приватбанка! Когда будет добавлена альтернативная возможность получать оповещения? Я в прошлом своем обращении писала, что в стране ВОЙНА и у многих нет возможности получать смс так как отсутствует украинская мобильная связь! Или граждане Украины, что находятся на оккупированных территориях для Приватбанка уже не граждане Украины? На них плевать?
Суть проблемы. Мне, как и многим пользователям пришло оповещение, что нужна актуализация данных. Окей, загружаю документы и — вуаля! Подтверждение по смс! Вы реально не понимаете, что часть страны НЕ МОЖЕТ получить смс? Да, есть возможность подтвердить по ПИН коду, но, в чате 3 раза написала что нужен специалист и результата 0! Зачем создавать ненужные проблемы, почему не решить вопрос с получением кодов через WhatsApp или Viber? Телеграм еще есть! Нет, надо пол дня провести в чате, вылавливая специалиста! Неужели нельзя как-то решить этот вопрос?
Приватбанк
Ответ банка
16 августа 2022, 20:34
Добрий вечір!
З міркувань безпеки код для підтвердження не відправляється у месенджери.
Банк надає можливість увійти в Приват24 та підтвердити певні операції різними способами. Якщо відсутній мобільний зв'язок, то при вході система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають складності, то наші колеги в чаті на сайті pb.ua радо допоможуть вирішити питання.
З початком повномасштабного вторгнення навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім і роблять для цього все можливе. Вибачте за ці незручності.
Проблема решена
AlexeyBeley 16 августа 2022, 13:52
13.08.2022 года мне заблокировали карту так как человек который купил у меня товар на сайте обьявлений позвонил в банк и сказал что он не получил указанную услугу. При этом в комментарии к платежу он указал именно сервис на котором делает покупку и номер сделки со мной по которой перевел деньги. В чате поддержки мне сказали что со мной свяжется представитель службы безопасности что бы получить мои обьяснения и доказательства законности получения перевода. Так как в течении следующих дней со мной никто не связался я оставил заявку о том что прошу связаться со мной представителя службы безопасности для урегулирования этого вопроса. не смотря на то что заблокированная сумма на карте 36000 гривен при проверки перевода всего на 9500, заявка уже больше дня висит со статусом даже еще не принятая в роботу, а девушка на горячей линии сказала что заявка будет рассмотрена в течении 7 дней! то есть получается, банк принимает решение по звонку отправителя заблокировать все ваши деньги, при этом совершеено не стремится у вас своего клиента получить какие то обьяснения или предложить варианты урегулирования вопроса! Что такого сложного получить от киента его обьяснение сложившейся ситуации и рассмотреть предоставляемые им документы что на это нужно 7 дней?! Я очень хорошо раньше относился к этому банку, но сегодняшнее отношение просто перевернуло мое представление о нем. При этом я являюсь членом Голд Клуба который типа должен как-то отмечаться в обслуживании и заслуживает хотя бы на то что если у него блокируют деньги то хотя бы на возможность дать пояснения и представить свою версию. Получается по заявке отправителя банку не нужна никакая проверка что бы заблокировать ваши деньги и блокировку они осуществляют мгновенно без вопросов и разбирательств, а вам что бы оправдать это зачисление нужно ждать пока кто-то через 7 дней соизволит вам позвонить! Очень не приятное впечатление и я прошу представителя банка вмешаться и обеспечить мне возможность представить свои аргументы СБ. Карта **** 7047
Приватбанк
Ответ банка
16 августа 2022, 14:43
Добрий день!
Питання в роботі у профільних фахівців. З вами додатково зв'яжуться.
Проблема решена
Олена Білецька 16 августа 2022, 12:18
Дуже дивує політика банку при переведенні коштів у додатку Приват24. Спробувала превести суму трохи більше тисячі гривень на картку ФОПа за интернет-замовлення. Отримую автоматичну відмову без пояснення причин. Зателефонувала до служби підтримки, але також не отримала зрозумілої відповіді, чому операції автоматично скасовується. Дали лише рекомендацію зробити її в будь-який інший спосіб. Що за дискримінація за незрозумілими критеріями. Як можна довіряти банку, якщо у будь-яку мить ви не можете скористатися своїми же коштами без пояснення причини
Приватбанк
Ответ банка
16 августа 2022, 14:40
Добрий день!
Ми піклуємось про безпеку коштів клієнтів та приносимо свої вибачення, якщо дана ситуація доставила вам незручності. Операція була заблокована з міркувань безпеки. Як альтернатива, провести операцію можна в веб версії Приват24.
lasttrain1864 16 августа 2022, 10:21
Являюсь клиентом банка с 2008 года, до недавнего времени нареканий особых не было. Но все изменилось, когда я имел неосторожность оформить кредит под названием — оплата частями. Перед этим просмотрел соответствующий сайт, вроде все нормально. Берешь 50000 грн. разбивают на периоды, комиссия при оплате части кредита 4.5%. Возвращаешь 54 000 грн. Устраивает все. Беру кредит, предоставляют договор — в нем те же условия — берешь 50 000 грн., отдаешь 54 000 грн. Четко прописана ответственность за несвоевременный возврат, плюс главное условие — в день снятия банком очередного погашения на карточке должна быть соответствующая сумма. Тоже понятное и законное требование. И ВСЕ. Вопросы появились уже на следующий день, когда скинули деньги на мою универсальную карточку, где были и мои личные деньги, А НЕ ВЫДАЛИ ПРОСТО КРЕДИТНУЮ КАРТОЧКУ С СУММОЙ КРЕДИТА. Вроде бы мелочь, но она сыграла злую шутку. Появляется на карточке надпись «кредитный лимит» и «задолженность». При чем кредитный лимит включает не только кредитный средства, но и твои личные деньги. Заметьте я о кредитном лимите не просил и документа о нем не подписывал. Оказывается с этого момента банк подменяет понятие зафиксированное в договоре «кредит» на понятие «кредитный лимит», чего нет ни в договоре, ни в рекламных условиях, ни на сайте, то есть по сути рекламируется лживый продукт, который затягивает на шее человека кредитную удавку без его ведома.
Я как взрослый и порядочный человек по взятому кредиту в первых 2 дня погасил сразу же 17 000 грн. из 6 платежей осталось 4, думаю за сентябрь и октябрь погашу все, хотя последняя дата возврата кредита 14 декабря. Месяц проходит, а цифры так называемого «кредитного лимита» прыгают, ведь я пользуюсь карточкой, что-то вношу, что-то трачу. Подходит 14 августа, на карточке достаточная сумма для погашения кредита списывается, я пытаюсь уменьшить кредитный лимит до размера кредита. А не тут то было. С меня на ровном месте списывают 3000 грн., при чем эти списанные деньги нигде по выписке не проходят. Набираю телефон колл-центра, разговор был долго-жуткий. Мадам на том конце провода оперирует моими тратами, а на мой резонный вопрос, а какое отношение вы к ним имеете, ведь я своевременно погашаю кредит, осталось три выплаты, был ответ, но у вас же кредитный лимит. Я переспрашиваю- я ведь подписал договор на кредит, а не на кредитный лимит, что это и на каком основании. И клещами из нее выдавливаю фразу, что кредитный лимит — ЭТО И ЕСТЬ РЕАЛЬНАЯ ПЛАТА ЗА ПОЛЬЗОВАНИЕ КРЕДИТОМ. ЗАНАВЕС!!! Ни на сайте, ни в договоре об этом ни слова, то есть потенциальная жертва, которая хочет взять кредит по этой схеме получает неполную, неправдивую, а попросту лживую информацию. При выдаче этого кредита — оплата частями — вам никто ничего не объяснит, что понятие кредит будет заменено на понятие «кредитный лимит» и погашение вами кредита, ни в коем случае не есть выполнение условий договора. Выполнением условий договора будет погашений именно кредитного лимита.
В тот же день я досрочно погасил еще одну часть кредита, а 15.08. пошел в отделение сел напротив сотрудника, сказал, что хочу все погасить и разойтись с этим …, извините, долбаным банком по кредиту. После моего вопроса, какова стоимость пользования кредитом, она подтвердила цифру, сказанную накануне работником колл-центра. Я молча перевел деньги, погасил кредитный лимит, после чего погасил кредит.
А теперь самое интересное — стоимость пользования кредитом на протяжении одного месяца в сумме 50 0000 грн. в государственном банке Украины — Приватбанке — составляет 23 000 грн. Плюс 4 000 грн. проценты по договору. Но дальше еще интересней — помните — списание 3000 грн. после понижения кредитного лимита — эти деньги нигде не отображаются, от слова совсем. Точно также не отобразилась сумма в 20 000 грн. От слова вообще, т. е. этих двух сумм — 23 000грн. -платы за лимитный кредит, а попросту платы за полученный кредит, вы не увидите нигде, даже в заказанных справках. Более того в течение часа с приложения «оплата частями» полностью был стерт кредитный договор между мной и банком и график погашения. ЗАМЕТАЮТ СЛЕДЫ.Простая мошенническая схема. Государственный банк работает как обыкновенная финансовая контора «швидко гроші». БРАВО.
Понятно, что во многом виноват сам, с себя вины не снимаю. Но информация, предоставленная этим гадюшником под названием Приватбанк и некомпетентность сотрудников, которые все оформляли — зашкаливает. Почему не написать правдивую информацию на сайте, чтобы потенциальный клиент понял, что взяв 50000 грн. кредита и выплатив проценты по этому кредиту, у клиента все только начинается, поскольку понятие кредита полностью перекрывается понятием «кредитный лимит», которого нет ни в договоре, ни на сайте. Об этом термине молчат сотрудники банка.
И вишенка на торте — еще через час они мне присылают уведомление, что кредитный договор закрыт в свзяи с полным погашением, а кредитный лимит полностью заплачен и… ОНИ МЕНЯ БЛАГОДАРЯТ, ЧТО Я ИХ КЛИЕНТ!!! Ответ они получили незамедлительно, начали мне отвечать, но нигде и никак не признают, что дают лживую информацию об этом гребаном кредите.
Суть поста — не делайте моих ошибок, не берите ничего в этом банке- он нечистоплотный и это я на своей шкуре испытал по полной мере. Сказка ложь, да в ней намек — добрым молодцам урок.
Конечно же, я обращусь и в Нацбанк и в Минфин, пусть они проверят качественность этого кредитного продукта под названием -оплата частями, почему по нему не предоставляется полная информация и почему идет подмена понятий. Хотя в нашей стране в справедливость верю с трудом, тем более в такое тяжелое время.
Приватбанк
Ответ банка
16 августа 2022, 11:13
Добрий день!
Оплата частинами — це споживчий кредит, що надається клієнту у разі придбання товару/оплати послуги в торгово-сервісних підприємствах та/або інтернет-магазинах.
Процентна ставка становить 0,01% на місяць від загальної суми договору.
Перший платіж у момент оформлення кредиту «Оплата частинами» – без процентів.
Виходячи з вашого відгуку, мова йде не про Оплату частинами, а про інший вид кредитування. Ми завжди радимо клієнтам ознайомитись з умовами кредиту, який плануєте взяти, ще до його оформлення, щоб в подальшому не виникало хибної думки щодо наших тарифів та послуг.
Що ж до картки Універсальна, то такий тип картки за умовчанням в Приват24 має інформацію про доступний баланс і розмір кредитного ліміту, якщо ліміт відсутній буде вказано «кредитний ліміт 0грн».
Якщо у вас вже був використаний кредитний ліміт на картці на момент оформлення іншої кредитної угоди це не означає, що ці два кредити є або стали одним кредитним договором. Адже кредитний ліміт на картку, Оплата частинами та Кредит готівкою це різні кредитні програми.
На нашому сайті прозоро описані всі умови кредитування по всім продуктам банку, а у разі виникнення питань фахівці в онлайн підтримці завжди радо нададуть консультацію.
На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти і допомогти вам розібратись в питанні. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
NatalyV 15 августа 2022, 22:05
В конце февраля 2022 года мои сын и родной брат выслали мне материальную поддержку в размере 1000 долларов swift переводом. В связи с тем, что перевод был из России, банк мне деньги не выплатил. Однако сумма осталась у банка. Обратно сыну деньги не вернули. Мне регулярно приходят сообщения о задолженности. Я сейчас нахожусь в Болгарии. Несколько месяцев была на дотации и гуманитарной помощи, сейчас нашла работу, которая даже жилье не оплачивает. Прошу рассмотреть вопрос либо возврата денег отправителю сыну или выплата мне на карточку, чтоьы я могла хоть отчасти погасить задолженности. Эти санкции нужно рассматривать индивидуально. А если не выплачивается переводы, не присылайте сообщения о задолженнносиях. Других родственников, кто мне помог бы у меня нет. Это несправедливо и некорректно.
Приватбанк
Ответ банка
16 августа 2022, 9:44
Доброго ранку!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Постановою правління Національного банку України «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» від 24 лютого 2022 року № 18 встановлено, що уповноваженим установам забороняється здійснювати будь-які валютні операції учасником яких є юридична або фізична особа, яка має місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації або в Республіці Білорусь.
Проблема решена
cherepakhin 15 августа 2022, 19:38
Отделение по адресу: Киев, ул. Генерала Алмазова, 2
Розмістив депозит онлайн у долларах на 3 міс.
Після розірвання договору отримати суму свого вкладу у валюті у відділенні сказали немає можливості.
Є доступним тільки виведення коштів на віртуальну долларову картку (з подальшим замовленням валюти і виводом коштів) Що я і зробив.
Але при цьому потім вияснилось утримується комісія у розмірі 1% від знятою суми. Це що виходить? Я розмістив депозит у розмірі 5 тис долларів (за 3 місяці отримав прибуток у розмірі 0,87 центів), а коміссії заплатив у розмірі 50 долларів щоб отримати власні кошти назад. Тобто розміщуючи депозит онлайн ти приречений тримати його там вічно? або отримаєш менше ніж вклав, оскільки наявна комісія?
Приватбанк
Ответ банка
16 августа 2022, 10:17
Добрий день!
Суму з вкладу після його розірвання за строком банк повертає в повному обсязі. При розірванні вкладу можна замовити готівку в Приват24 для зняття з депозиту на суму не більше суми вкладу, або відкрити картку, на яку виплатити кошти з вкладу і потім розпоряджатись ними, як побажаєте, в тому числі, також можна замовити і зняти готівку в касі.
У вашому випадку достатньо було при створенні картки обрати Картку для виплат у валюті вкладу. У такої картки, пластикової чи віртуальної, відсутня комісія за зняття готівки та зарахування коштів на неї з вкладу. Ми прозоро розповідаємо про всі тарифи і розмістили їх у відкритому доступі на нашому сайті, а у разі виникнення питань наші колеги в підтримці завжди раді прийти на допомогу.
Наші колеги перевірять інформацію щодо наданої вам консультації та зв'яжуться за результатом.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
galinkaben 15 августа 2022, 16:54
У зв’язку з сітуацією в Україні мушені були переїхати за кордон.
Наразі Приватбанк вимагає пройти актуалізацію даних, але банк не приймає договір оренди на англійскій мові.
ARC (Alien Registration Certificate, Кіпр) також не приймає.

Як пояснив оператор «спробуйте зробити нотаріальний переклад, можливо підійде». Але ж робити переклад з 6 сторінок, який можливо підійде, в мене немає можливоті.
Також договір оренди на чоловіка, тому в банку не можуть дати чітку відповідь які саме документи треба завантажити щоб пройти актуалізацію.

Тобто люди які виїхали за кордон з окупованих теріторій не зможуть використовувати свої рахунки.
Приватбанк
Ответ банка
15 августа 2022, 17:25
Добрий день!
Актуалізувати дані знаходячись закордоном можна через Приват24 надавши один з цих документів:
• довідка житлово-експлуатаційної організації;
• довідка правління житлово-будівельного кооперативу;
• договір про купівлю-продаж житлового будинку (квартири) на материковій території України або найм (оренду) житлового приміщення на ім’я фізичної особи-нерезидента;
• довідка, яка видана уповноваженою особою лікувально-профілактичного чи лікувального закладу;
• довідки, яка видана уповноваженою особою готелю, кемпінгу, санаторію, будинку відпочинку, мотелю, лікувально-профілактичного чи лікувального закладу.
Також можна надавати документи, що підтверджують отримання статусу біженця або статусу особи, які потребують додаткового захисту. Документи на іноземній мові мають бути з перекладом на якому є апостиль (печатка).
Проблема решена
micks 15 августа 2022, 10:57
10 серпня у м.Самбір по вул. Лемківська 3Б я мав необережність скористатись терміналом Приватбанку. Вставив свою карту в термінал пройшов авторизацію, вибрав пункт поповнити карту, і вставив купюру 200грн. Термінал 200грн. взяв і якось раптово перезавантажив меню (вийшовши з мого меню) і включив стандартне меню нового клієнта. Я одразу зателефонував на 3700, і почав розповідати що сталось, натомість оператор Приватбанку сама назвала суму 200грн. тобто вона її побачила в системі, і запропонувала що створить заявку на повернення коштів. Мені одразу на телефон пришла смс з текстом що створена така заявка 25226704 з терміном виконання 3 дні. Чемно чекаючи 3 дні, я не отримав ніякої відповіді ні смс-ки, гроші на карту не повернулись.
Сьогодні 15 серпня, після вихідних я зайшов в Приват24 де прочитав що мені відмовлено і кошти не повернуть. Сьогодні я ж ще раз передзвонив на 3700.
Тобто виходить що Приватбанк кидає людей на гроші?
Чекаю відповіді!
Приватбанк
Ответ банка
15 августа 2022, 16:15
Добрий день!
Фахівці опрацювали ваше звернення. Радимо перевірити виписку по картці в своєму Приват24.
Євгеній Вдовін 14 августа 2022, 22:21
Сьогодні 14.08.2022 році в Києві на вднг, ми разом з дружиною хотіли зняти кошти з банкомату приватбанку. Карти Приватбанку не мали адже, на зараз будучи у двух відділень немає пластику, чекайте кажуть неділю, але це ще терпімо.Про тев банкоматі можна зняти по qr коду, відсканувавши qr код ми вписали суму 25000 грн і натиснули далі, після чого банкомат написав: сталася помилка, кошти з карти не будуть списані. Але зайшовши в Приват24 ми побачили, що кошти списали. Звернувшись на гарячу лінію сказали Ваша заявка прийнята і чекати до 14 днів. На наші питання, як ми маємо зараз розрахуватися в лікарні, адже ці кошти нам потрібні були на це, нам відповідають спеціально заготовленими фразами, заявка прийнята чекайте. Бісить те, що як намалювати людям кредитні ліміти і тд, то вони знаходять час, щоб кожен день дзвонити, а як вирішити такі питання, то чекайте. Раніше такі ситуації були, але їх вирішували за 1−2 годину. Зараз же сервіс упав. У зв’язку з цим хотіли поділитися з іншими, який сервіс така і оцінка. І ми чекаємо гроші назад на карту.
Приватбанк
Ответ банка
15 августа 2022, 9:59
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
В деяких випадках для опрацювання заявки на повернення необхідне проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково інформуємо клієнта.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Karl777 14 августа 2022, 15:51
Шахраї використовуючи підробну сторінку сайту оголошень olx 07.08.2022р., дізналися дані по моеї кредитної картки ПриватБанку, поки я ії блокував і дозвонювався в банк з приводу блокування даної платіжної операції, вони зняли 40000 грн. Звернення в банк по поверненню коштів ніякого результату не дало! Кажуть операція пройшла нічим допомогти не можемо!!! Я кажу що є звернення в поліцію, іде розслідування корінець справи прилагаю. Вибачте нехай, поліція вам допоможе, а ми не можемо! В поліцію кажуть що Пріват- то є єдиний банк котрий не робить повернення коштів в разі шахрайства. Всі інші банки ідуть на зустріч по зверненю про шахраїв і вертають кошти. То цє є підтримка шахрайства??? Висновки робить самі…
Приватбанк
Ответ банка
14 августа 2022, 17:55
Вітаємо.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
Правоохоронні органи можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Минфин
Ответ администратора
16 августа 2022, 14:50
Відгук не зарахований (на 16.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема решена
sergio2805 14 августа 2022, 13:06
Отделение по адресу: Сумы, ул. Харьковская, 4
В ореденой раз данный банк оставил меня без денег, с карты списали средства, а не выдали, и я как клиент без денег и должен ждать от 1 до 14 дней, когда будет инкассация, данная ситуация уже 3 раз со мной, почему я должен нести дискомфорт?
Приватбанк
Ответ банка
14 августа 2022, 16:15
Вітаємо.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Stenli2012 14 августа 2022, 10:32
В Телеграмме с аккаунта Приват24 пришло сообщение: «Доброї ночі.У Приватбанку почалися виплати Для всіх Українців 6 500 грн з «єПідтримки» для тих, хто через війну втратив роботу/житло. Майже 500 тисяч українців вже отримали кошти — їх можна витрачати без обмежень.
Українці, які змушені були покинути дім через активні бойові дії, отримають допомогу на проживання від держави у розмірі 3000 гривень на кожну дитину або людину з інвалідністю, та у розмірі 2000 гривень на кожну іншу особу.

Підкажіть чи зручно провести верифікацію зараз онлайн?"
Потом был звонок в 5−30 утра.

Когда я позвонила на горячую линию Приватбанка, мне заявили буквально следующее: Вы пострадали? Нет? Мы не будем сообщать в нашу службу безопасности — нас это не касается.
На резонно замечание- но могут пострадать другие!!! Ответ был тот же — мы не будем тревожить нашу службу безопасности.
Приватбанк
Ответ банка
14 августа 2022, 13:30
Вітаємо.
ПриватБанк, як і багато інших банків, багато років бореться з подібним видом шахрайства. На жаль, технічних можливостей блокувати подібні сторінки на етапі створення зараз дійсно немає.
Ми постійно попереджаємо клієнтів про те, що банк не виплачує гроші за будь-які опитування, верифікації. Ведеться робота з аналізу нестандартних платежів, і це дозволяє блокувати платежі шахраям.
Вся інформація в першу чергу публікується на офіційних джерелах. Будь ласка, орієнтуйтеся на них, а в разі сумніву — звертайтеся зручним способом в клієнтську підтримку банку.
Проблема решена
Вячеслав Фількорн 13 августа 2022, 18:33
При снятии своих личных денег с банкомата за границей банк требует зделать селфи с карточкой напротив банкомата Иностранцы смотрят на это все безобразие и ничего не понимают, они просто в шоке, до чего додумались, руководители Приватбанка. Эти работники, даже не понимают что своими выдумками они позорят и страну и наш народ неговоря уже про имидж банка который, с каждым годом все ниже и ниже.
Приватбанк
Ответ банка
14 августа 2022, 10:47
Добрий день.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними в заявці даними. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та допомогти розібратись в ситуації.
Проблема решена
lanovaya 13 августа 2022, 14:30
Банк отказывает в приеме справок ВПО в электронном формате для актуализации данных нарушая законодательство Украины (Постанова Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509.). Ок, скрин не является документом и нужен qr или штрихкод, но почему в отделении банка тоже ничего не могут сделать и просят справку в бумажном варианте?
Приватбанк
Ответ банка
13 августа 2022, 15:40
Добрий день!
Ваше питання на розгляді у наших фахівців. По результату вам зателефонує наш співробітник.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Strangers 13 августа 2022, 1:22
Отделение по адресу: Одесса, ул. Тираспольская, 4
Несмотря на то что отделение премиум
Старый высушенный как вобла
Охранник ведет себя по хамски
Приватбанк
Ответ банка
13 августа 2022, 9:34
Добрий ранок!
Описана вами ситуація потребує ретельної перевірки. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розглянути даний випадок більш детально.
Минфин
Ответ администратора
14 августа 2022, 16:43
Відгук не зарахований (на 14.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема решена
DmitrIg 12 августа 2022, 16:22
Нахожусь на оккупированной территории. Сегодня при попытке произвести оплату по терминалу получил отказ. Вернулся домой, зашёл в Приват24 и выяснил, что «в связи с обстановкой бла-бла-бла кредитные средства недоступны … Когда будут доступны мы вас уведомим». Оплатить коммуналку так же не получилось.

Хочу заметить, что за всё время пользования кредитными средствами у меня не было просрочек, в банке постоянно имеются средства на депозитах (пролонгация автоматическая), превышающие кредитный лимит в разы, официально трудоустроен, получаю зарплату стабильно (размер зарплаты так же превышает кредитный лимит).

Поспрашивал у знакомых — кому-то тоже заблокировали, кому-то — нет.

Вопрос:
— откуда такая избирательность кому блокировать, а кому нет (по каким критериям)?
— если банк переживает, что не будут выполнены кредитные обязательства, то почему нельзя к примеру заблокировать часть средств с того же вклада.

В такое довольно тяжёлое время вы буквально кидаете своих клиентов.

И да, лично мне не столько жалко, что вы заблокировали карту, сколько возмущает само отношение к вашим клиентам!

(Связи с поддержкой нет — «идите на сайт, читайте общие вопросы и наверняка найдёте там ответ»). «Спасибо»
Приватбанк
Ответ банка
12 августа 2022, 17:11
Добрий день!
Через нестабільність ситуації і підвищений ризик неповернення коштів та невиконання кредитних зобов'язань, наразі зупинена можливість користування кредитними коштами для всіх клієнтів.
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, відповідно до ст. 1056 Цивільного Кодексу України, банк має право приймати подібне рішення. Воно продиктоване виключно поточною ситуацією.
Щойно ситуація стабілізується, обмеження буде знято. Ми поінформуємо вас про це додатковим повідомленням.
Hristina1983 12 августа 2022, 14:18
Отделение по адресу: Киев, ул. А. Ахматовой, 22
Декілька спроб по актуалізації даних виявилися невдалими. Спочатку виявилося, що немножливо підтягнути електронну довідку з Дії самостійно. Дзвонимо на гарячу лінію (це окрема тема для розмови — як мінімум це 15 хвилин, і тільки в тому разі, якщо задаси правильне питання голосовому помічнику) — це можна зробити тільки в відділені. Добре йдем у відділення. Пеша спроба — відділеня не працює (пішла у найближче, не перівірила праціє чи ні — моя проблема, згодна). Друга спроба — час очікуванні у черзі, повітряна тривога. Третя спроба — найцікавіша. Про неї детальніше. Оператор відділення одразу каже, що система не дає підтягнути, но давайте спробуємо. Ітог — «Не вдалося отримати документ через додаток Дія.» Дзовнимо на гарячу лінію, очікування та підбір вірного питання для голосового помічника опускаємо. Перше питання оператора «Вам у відділені відмовили приймати електорнну довідку?» Описую ситуацію. Мабуть опертор йде радитись з кімось, чекаємо. Оператор каже, що є таке проблема і радить додати довідку у друкованому вигляді, якшо є така можливість. Пояснюю, що такої можливості немає, що з переліку усіх документів, є тільки електронна довідка в Дії. Оператор звону йде на мітінг, вже триваліший по часу. Наступна порада, це зробити скріни та додати їх. З оператором відділення проводимо ці манипуляції — вона в своїй системі, я в додатку. Ітог — актуалізація не пройдена, спробуйте ще раз. І знову дзвінок на гарячу лінію. Оператор каже, що так є така проблема, її обіцяють вирішити. Після мого питання «Так що мені робити?» йде радиться далі, і каже, що така проблема тільки з Приват24, а в відділенні це можно зробити. Купа потраченого часу (робочого часу!, бо багато відділень працюють тілько по будням), та нервів і емоцій (взагалі, чому я маю доказувати, що я «гідний» громадянин своєї крайни, я маю паспорт громадянина, живу в цій країні сплачую податки!!!)
Я розумію, що оператори в відділені, оператори гарячої лінії, такі ж самі люди, працюють згідно протоколів та інструкцій, і, гадаю, не дуже можуть вплинути на ситуацію. Тому питання не до них, а до їх керівників. Банк включив у перелік документів для актуалізації данних електронну довідку з Дії, а прийняти її не може. Як це? Державний банк не приймає електронний документ з платформи, яка позиціонується як платформа еклетронгого документообігу і усі документи мають таку ж силу, як друковані. Як це?

P. S. Окрема подяка операторам відділеня Ахматової 22 за поміч та розуміння!
Приватбанк
Ответ банка
12 августа 2022, 15:17
Добрий день!
Ми бачимо надані вами контакти в приватному повідомленні і надали відповідь. З вами додатково зв'яжуться фахівці після перевірки інформації за ситуацією.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝