Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
nonik03 27 октября 2022, 14:20
Хотел увеличить кредитный лимит до 1000 гр. для подключения оплата частями, представляете. Банк отказал в течении пяти минут при том, что кредитов не имел и не имею, доход имеется. Вобщем я прекращаю сотрудничество с этим банком и не советую другим людям.
Приватбанк
Ответ банка
27 октября 2022, 16:18
Добрий день!
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, однак це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення. Активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому.
Проблема решена
dpanchenko1988 27 октября 2022, 7:46
8 вересня 2022 року мені був відправлений помилково SWIFT платіж на вже закритий рахунок. По сьогоднішній день (27 жовтня 2022 року) кошти не повернулись відправнику. В техпідтримці божаться, що платіж повернувся автоматично ще 9 вересня 2022 року, але надати письмове підтвердження чи SWIFT-протокол банк чомусь не може. Аргументуючи це тим, що в мене немає поточного відкритого рахунку. Впевнений, що банк привласнив кошти і нічого не повертав.
Приватбанк
Ответ банка
27 октября 2022, 11:50
Добрий день!
Зі своєї сторони ми вже повернули кошти в банк посередник, через який йшов платіж. Далі банк посередник має повертати кошти в банка відправника, а той вже на картку/рахунок відправника. Радимо відправнику звертатись до свого банку для уточнення інформації щодо зарахування коштів по поверненому платежу.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Katy7788 26 октября 2022, 16:17
Уже писала ранее отзыв о съеденной терминалом купюре в 100$, которую на 9 месяцев отправляли в НБУ на экспертизу. Сегодня ее забрала, порванную и заклеенную скотчем, при том что вносила я ее целую. Я ее, к сожалению, забрала, т. к. во первых 9 месяцев! я устала ждать возврата денег. + Начальник отделения заверил, что в обменнике должны ее обменять, с комиссией до 10%. На вопрос можно ли обменять в банке, ответил, что политика компании не позволяет. Вот уже 3 обменника отказались ее брать. Я в шоке.
Приватбанк
Ответ банка
26 октября 2022, 17:40
Добрий день!
Купюра при її внесенні в термінал вже мала ознаки зношеності. Що ж до прийняття зношеної купюри в касі банку то відповідно до умов та правил банківського обслуговування розміщених на сайті https://privatbank.ua/terms, для іноземної валюти не надається послуга обміну зношених або значно зношених банкнот на придатні до обігу.
berdy 26 октября 2022, 14:10
Замовив я готівку на відділення. Прийшло сповіщення «гроші очікують в касі». Відстояв чергу в касу, і мені кажуть ваш рахунок заблоковано потрібно надати «підтвердження походження коштів».

Походження коштів https://privatbank.ua/google-adsense
Банк зараховує кошти але не хоче їх виплачувати.

Банк просить документи з цього переліку:
https://pb.ua/short?1YA (мій випадок: ст. 50 пункт 5)
https://pb.ua/short?240 (мій випадок «авторський гонорар»)
https://pb.ua/short?9XP (мій випадок «авторський гонорар»)

Як мені доказати що я отримав «авторський гонорар» через SWIFT переказ (https://privatbank.ua/google-adsense) від Google AdSense який працює по публічному договорі та документ складено англійською мовою (https://www.google.com/adsense/new/localized-terms?rc=UA) для мене залишається загадкою.

Висновок: гроші на рахунку є а отримати я їх не можу. Доказати походження грошей не можу бо від мене хочуть якийсь паперовий документ якого не існує в природі.

Питання до банку: Скажіть конкретно що у випадку Google AdSense є таким документом?
Приватбанк
Ответ банка
26 октября 2022, 16:13
Вітаємо.
Ми звернулись до вас у приватні повідомлення для того, щоб уточнити ваші дані та допомогти у вирішенні вашого питання.
flexdance 26 октября 2022, 13:44
С началом войны отменили лимит на Оплату частями (ок). С момента возобновления лимитов кормят сказками, что «ждите скоро будет». Несколько обращений толку не дали. Одни и те же ответы. 26.10.2022 ответ оператора добил — пользуйтесь картой, чтобы был лимит на оплату частями))) А как мне ей пользоваться, если банк не дает лимит?))) Загадка. Точнее отсутствие клиенториентированности. Платежеспособность дополнительно подкреплена депозитом в банке. Меня же провоцируют пользоваться кредиткой. чтобы ОЧ появилась в принципе. Намерен забрать принципиально депозит и уйти в другой банк, если не могут выдать лимит на оплату частями при наличии депозита и при наличии 50000 лимита на траты по карте.
Приватбанк
Ответ банка
26 октября 2022, 14:41
Вітаємо.
Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. На даний момент банк займається відновленням кредитування клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично. Якщо наразі на картці встановлено кредитний ліміт, а за сервісом «Оплата частинами» його немає, то в такому разі ми радимо очікувати. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому. Якщо ж ліміт по картці Універсальна нульовий ви можете подати заявку на його збільшення і у разі позитивного розгляду заявки банк може переглянути і ліміт за сервісом Оплата частинами.
Варто зазначити, що відсутність кредитних коштів на картці не обмежує вас у її використанні. Всі операції по картці, а також у Приват24 доступні для проведення за рахунок власних коштів.
Проблема решена
yulia140990 25 октября 2022, 23:26
Отделение по адресу: Одесса, ул. Бунина, 30
Сьогодні знімала з банкомату суму 3000 грн, банкомат видав помилку, гроші не видав, а з картки вони списалися. Подзвонив на гарячу лінію приват банку, оператор відповіла, що заявку прийняли, очікуйте на рішення. Протягом 14 діб. В мене мала дитина, війна, тяжке фінансове положення, а мою заяву будуть розглядати дві неділі. І як продити ті дві неділі без грошей ???І це якщо при інкасації банкомату виявлять
зайві кошти. Як вирішити цю проблему ??
Приватбанк
Ответ банка
26 октября 2022, 8:42
Вітаємо.
Приносимо вибачення за спричинені незручності. За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Поспішаємо повернути вам кошти в найкоротший термін.
SvetaT26 25 октября 2022, 17:51
25.10.2022 з моєї карти було проведено операцію зі списання коштів (1 942 гривні) без мого відома, без будь-якого підтвердження.
За фактом отримала повідомлення, що з моєї картки здійснено оплату товарів/послуг на сайті amazon. На сайті Амазан я ніколи нічого не купувала і не була там зареєстрована.
Додзвонившись у службу підтримки заблокувала картку. З оператором, на жаль не вийшло поспілкуватись стосовно шахрайства. Оформити заяву на повернення коштів допоміг Чат-бот. Дуже надіюсь на повернення коштів!!!
Знайомі казали, що вже такі випадки були. Почала гуглити, а там такої інформації та новин дуже багато стосовно списання коштів Амазоном у Приватбанку.
Люди пишуть: «У тех.підтримці ПриватБанку повідомили, що вони мають певний довірений список інтернет-магазинів, в яких для оплати покупок не потрібно підтверджувати покупки за допомогою смс, дзвінків або програми Приват24.» — ЦЕ ВИ ВВАЖАЄТЕ НОРМАЛЬНИМ??? СКІЛЬКИ ЩЕ МАЄ БУТИ СПИСАНЬ КОШТІВ, ЩОБ ВИ робили підтвердження на всі покупки та послуги?
Приватбанк
Ответ банка
25 октября 2022, 18:34
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дані оплати могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Проблема решена
OlGa1808G 24 октября 2022, 13:27
Був суд з банком, суд задовільнив виплатити тільки частину коштів з тих, що хотів банк. Апеляцію вони не подавали, тобто були згодні з рішенням суду. Гроші були виплачені через ДВС і провадження закрито.
Нібито все вже вирішено, але НІ!!!
Через війну довелося змінити роботу і нове підприємство виплачує зарплату на картку Приватбанк (вибору особливо не має, тому що державна установа і усі прив’язані до одного банку)
І тут приватбанк починає списувати 50 % коштів (і це з мінімалки!!! на яку я ще утримую неповнолітню дитину). Бо вони собі вирішили, що я все одно їм винна гроші (і це незважаючи на те, що по рішенню суду все було виплачено)
Чому державний банк не виконує рішення суду України і займається самоуправством?
Приватбанк
Ответ банка
24 октября 2022, 14:37
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
Наталія Рябчун 23 октября 2022, 23:38
Років 10−15 тому мій чоловік виграв суд проти приват банку. Ми вже про це і забули, але почалась війна і він пішов в перший день добровольцем. Такий цікавий збіг обставин (а може ціла корумпована схема) в перед день того як його відправляли на передову чоловікові зателефонував працівник банку який запропонував сплатити 27000 грн боргу. Чоловік сказав що нічого не винен і що у нас є всі документи, на що йому відповіли: «Ми всеодно з Вас ці гроші вирахуємо!».
Тепер я зрозуміла звідки була така впевненість, так як всі військові отримують зарплату через приват. Але мій чоловік направив зарплату на мою карту. Приват звісно це не зупинило, вони перенаправити, самовільно, УВАГА!!! САМОВІЛЬНО це, як пояснив командир, не була помилка бухгалтерії, вони цілеспрямовано перерахували зп чоловіка на його карту, вкрали 27000 і потім знову зарплата приходила мені. Коли я пішла у банк і запитала чи вони читали закон у якому сказано що борги (а це навіть не борг, а уявний борг) з військових не можна знімати, то мені сказали що треба написати лист, що чоловік мій не згодний. І що вони йому телефонували, а він не в зоні зв’язку.
Уявіть цинізм цієї кантори: вони по сумі зарплати явно розуміють що людина на передовій і дзвонять йому, а він, бач яка біда, не на зв’язку.
Ким треба бути, щоб гріючи свою задницю у відділенні приватна обкрадати тих хто цих *** захищає на передовій?
Ким???
Приватбанк
Ответ банка
24 октября 2022, 10:07
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти чоловіка та розібратися в ситуації.
Проблема решена
Ioan1 23 октября 2022, 21:42
Заказал на отделение 2400$ на следующей день (через 44 часа) постарался заказать ещё 500$ на туже дату, чтобы по десять раз с работы не уходить, ведь рабочий день у них короткий, но не смог этого сделать ни через мобильное приложение ни через онлайн оператора, ни через горячую линию. Согласно правилам которые выставляет ПриватБанк :" Кошти замовляються тільки на робочі дні. Якщо замовляєте до 13:00 (деякі відділення до 16:00) — на завтра, пізніше — на післязавтра.

Можна замовити суму, кратну 50 в будь-якій валюті. Мінімальна сума замовлення — 10 000 грн / 100 дол / 100 євро. Максимальна — 2 400 дол/євро на добу, з загальним лімітом 100 000 грн (в еквіваленті).
." Хочу обратить ваше внимание что именно заказать, а не получить. Попросил официальные документы подтверждающие их слова, что это имеется ввиду выдача в день — отправили на сайт который ссылается на постановление Правления Национального банка Украины от 24 февраля 2022 г. № 18. В этом постановлении нет ни каких ограничений в моем случае.
Помочь отказываться, официальных документов не дают.
Приватбанк
Ответ банка
24 октября 2022, 10:23
Вітаємо.
Дійсно, замовити готівку в іноземній валюті можливо під наявну на рахунках валюту, у еквіваленті 100 000 грн на добу.
Можливість замовлення реалізовано для задоволення потреб як найбільшої кількості клієнтів. Звісно, ви можете отримати готівку без замовлення, при умові, що необхідна сума буде в наявності в касі. Та послуга попереднього замовлення дозволить вам розпланувати справи та не ходити зайвий раз по відділеннях.
https://privatbank.ua/help/other#gads-3192724
Для отримання офіційної відповіді ви можете надіслати запит на адресу для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kakos772007 23 октября 2022, 6:35
4149499151720289 Рудакова Татьяна Игоревна. Торгует на сайте Shafa, как получает оплату за товар так сразу пропадает или кормит завтраками, высылает товар не тот. Обмен или возврат вообще не рассматривается. Будьте осторожны с этим человеком
Приватбанк
Ответ банка
23 октября 2022, 10:15
Вітаємо.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kuzne4i 23 октября 2022, 2:56
Здравствуйте. Подскажите, кто имел опыт, что будет с «оплатой частинами», если я не внесу оплату в срок? Кредитный лимит 0, по идее с него не должно снимать.
p. s. сейчас без работы, ситуация с деньгами *нецензурное слово* (
Приватбанк
Ответ банка
23 октября 2022, 10:13
Вітаємо.
Це може вплинути на суму ліміту в майбутньому. Своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків в разі надання вам нових кредитів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Amicus 22 октября 2022, 17:02
Чат-бот в Телеграмі неможливо обійсти, щоб зʼєднатись з оператором.
Голосовий помічник, навіть якщо телефоную з-за кордону, згаїв хвилин 5−10 перш ніж я зміг так задати питання, щоб не він давав нерелевантні відповіді, а зʼєднав з оператором.
Потім скзаав. що не можу зняти готівку за кордоном, при тому, що помилок не отрмиав, та з карток інших банків з того ж банкомату зміг зняти. Ніякої допомоги оператор не надав і навіть передати заявку вище відмовився- просив скріншот з банкомату (!) або інші докази!!!
Приватбанк
Ответ банка
22 октября 2022, 17:55
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Для того, щоб підключити оператора при зверненні до чату, потрібно описати питання та обрати підключення або ж натиснути в формі «немає питання в списку».
Якщо немає запитів на проведення операції по карті, це означає, що операція проводиться не до кінця, і відхиляється до того, як потрапляє на перевірку до банку.
В даному випадку можна спробувати скористатися іншим банкоматом.
Проблема решена
mid 22 октября 2022, 16:57
Добродії, хочете нову мульку від «найнадійнішого» держбанку? То потримайте моє пиво)
Суть: клієнт банку має розрахунковий рахунок ФОП у Приватбанку і користується ним. Більш-менш, бо за іншим валютним рахунком гроші десь вештаються вже близько тижня (відправлені з Європи, але не надійшли на рахунок), але то таке. І ось йому, клієнту, який авторизувався звичайним шляхом з того самого ноутбука за тією ж самою IP адресою в суботу в середині дня і відкрив карту ключ до рахунку при виході з акаунту має БЛОКУВАННЯ акаунту. На мейл приходить таке: «Шановний Михайле Васильовичу!
підозрілі операції
Нещодавно за Вашою карткою 5*91 було зафіксовано підозрілі операції, що могли виявитися шахрайськими. На жаль, ми не змогли зв’язатися з Вами за номерами телефонів, які Ви залишали в банку, щоб прояснити ситуацію. Тому з метою безпеки Вашу картку було тимчасово заблоковано.
Розблокувати картку Ви можете зверніться до підтримки 3700 або чат-онлайн pb.ua/1965»
Звичайно, на 3700 перекидають з одного оператора на іншого, результату нуль. Увійти в акаунт змоги нема бо немає карток фізособи (не треба вони мені, наприклад). А єдина доступна картка для входу за допомогою пін-коду -тадам!- заблокована картка. Є ще корпоративна, вона активна, але не відображається як доступна, увійти по ній немає можливості. Чат пропонує йти до відділення, але у понеділок (а зараз субота), інакше ніяк. Виявляється ось що: кожного разу, коли клієнт відкриває картку онлайн, вона блокується (не знаю, де це вказано в горах макулатури нормативних документів банку, але ж можна було б зробити хоча б «popup window», нє?). Якщо є картки фізособи, можна зайти по них і в чаті розблокувати картку. Якщо таких карток немає, то ой («алгоритм сломался, несите следующего»). Як на мене, то блокування акаунтів при нормальному вході (до речі, блокують саме акаунт з аргументом «неправильне введення паролю», але це маячня, я знаю пароль і тим більше не вводив його неправильно) є актом «трошки дебілізму». Приватбанк, ну серйозно, що це таке? І не треба писати «бла-бла-бла, нам прикро, що у вас склалось таке враження…» Нам теж прикро що вам прикро)
Приватбанк
Ответ банка
22 октября 2022, 18:12
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
ihorechek 22 октября 2022, 15:15
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 144
Мені затвердили, що всі відносини між мною та банком розірвані, але судячи по дзвінку автовідповідача, в якому мене назвали клієнтом, це не так. Я хочу, щоб між мною так банком були розірвані усі можливі договори. Дякую.
Приватбанк
Ответ банка
22 октября 2022, 16:43
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Evjorno 22 октября 2022, 14:12
Отделение по адресу: Киев, бул. Воскресенский, 40
Пересылал деньги человеку за лекарства из Европы. 8,000грн
Каким-то чудом или глюком, деньги ушли на другую карту, но в назначении платежа осталось указано на какой номер карты деньги идут и ФИО, откуда взялся другой номер карты на который ушли деньги неясно. Банк провел платеж несмотря на разбежности в назначении платежа и конечного получателя. Звонок в банк ничего не решил. Сказали идти в полицию. В полиции сказали идти в банк, так как полиция такие вопросы не решает.
Вот вам и страна в которой мы живем. Из-за таких нечеловеческих поступков на нас нападают другие государства!
Зато был случай когда я не смог снять деньги в банкомате. Бак объяснил это тем что
им кажется что меня принуждают снимать деньги, 2000грн))) поэтому операцию отклоняли! черти они
Приватбанк
Ответ банка
22 октября 2022, 15:49
Добрий день!
Якщо платіж здійснюється через Приват24 то він проводиться по тим реквізитам, які вказує клієнт при його створенні. В полі призначення платежу вказується додаткова інформація, яка є не більш, як коментарем до платежу та при цьому ніяк не слугує полем для введення реквізитів отримувача. На жаль, у відгуці немає даних, які б дозволили вас ідентифікувати та перевірити описану ситуацію, тому ми звернулись в приватному повідомленні.
Проблема решена
elel 2602 22 октября 2022, 11:21
Я, частный предприниматель, осуществляю деятельность в магазине промышленных товаров, который расположен на временно окуппированной территории Запорожская область, г. Приморск. Пользуюсь услугой эквайринга от ПриватБанка с 2019 года. До 29.09.2022 у меня не было проблем с банком. Но на сегодняшний день они появились и я не знаю как их решить. Мне за 29.09.2022 и 30.09.2022 не пришли деньги по эквайрингу. Как позже выяснилось банк их заблокировал без письменного уведомления клиента. С целью выяснения причины и дальнейших действий я не раз письменно обращался в банк. Получил ответ от банка «Від 19−10−2022 р. № 20.1.0.0.0/7- 221004/27580″ из которого следует :«Згідно пункту 3.6.1.3.1.8 Умов та правил надання банківських послуг (надалі — Умови), що розміщуються в мережі Інтернет за адресою https://privatbank.ua/terms/і є невід'ємною частиною договору банківського обслуговування, Банк має право затримати оплату будь-якої Транзакції
понад строк відшкодування, але не більше ніж на 180 днів, з метою перевірки достовірності Платіжного Засобу, по якій проведена Транзакція і дотримання Клієнтом умов цього Договору, письмово повідомивши про це Клієнта протягом 3-х робочих для Банку днів.» Почему Банк заблокировал оплату не сообщив письменно клиенту в течении 3 рабочих дней? Получается банк нарушил договорные условия на которые ссылается в данном ответе. Я предоставил на почту для проверки подтвержения транзакции все документы, накладные, чеки, фото магазина и реализуемого товара. Уже больше 10 дней от банка нет никакого ответа. Я продавал товар принимая оплату картой, деньги банк заблокировал и ссылается на то, что он может задерживать оплату до 180 дней. В стране война, какие 180 дней? Мы не знаем, что с нами будет завтра. Неужели так сложно провести проверку и сообщить результат? Зачем так все затягивать? Своими действиями банк заблокировал мою финансовую возможность закрыть финансовые обязанности перед третьей стороной.
Приватбанк
Ответ банка
22 октября 2022, 12:03
Добрий день!
Ваше питання розглядалось профільними фахівцями. За результатом розгляду було проведено зворотній зв'язок та надано інформацію.
Проблема решена
5958 21 октября 2022, 13:44
Добрый день. Я, Белоконь Алла Макаровна,1951 г.р.проживаю на временно оккупированной территории в городе Мелитополь Запорожской области и нахожусь в тяжёлых условиях,17.06.22г перевела пенсию с Ощадбанк на ПриватБанк однако пенсии на карте нет. 01.09.22 в ПриватБанке города Мелитополь мне выдали с карты непонятно какую сумму 1095грн. вместо пенсии за 2месяца и в грубой форме сказали, у вас наверное кредиты, или обращайтесь в Пенсионный фонд, мы ничего не знаем. В Пенсионном фонде ответили, что с июля месяца пенсию мне перечисляют на ПриватБанк. Так пенсии нет уже 4 месяца и мне непонятно где моя пенсия? Убедительная просьба помочь мне. Заранее благодарю.
Приватбанк
Ответ банка
21 октября 2022, 15:54
Вітаємо.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними в заявці даними. Ми цінуємо вас, як нашого клієнта, тому була розроблена схема, щоб пенсійні виплати надходили на вашу картку якнайшвидше. Як тільки ми отримуємо виплати від фонду, впродовж години кошти з’являються у вас на картці, про що ми додатково вас сповіщаємо.
Ми звернулись до вас у приватні повідомлення, для того, щоб уточнити ваші дані та допомогти з вирішенням питання.
Проблема решена
nata220479 21 октября 2022, 12:55
Здала термінал 5 місяців тому, під час війни (здавала при свідках), документів не дали, сказали не працює принтер (до речі перед тим здавала, також ніяких документів не давали, але тоді до війни все було Ок), 5 місяців брали з мене кошти, ніби за користування, якого не було (можна по транзакціям подивитись). Більше неділі назад звернулась, за який… з мене кожний місяць здирають кошти і почалось… Спочатку тягнули час, ніби шукають на складі, потім шукають співробітницю, якій я здавала, далі обіцяють, що все буде ок (тому що в мене в цьому банк разунок і ще один термінал), а сьогодні просто добили!!! Мало того що не хотять повертати кошти, та ще й придумали, що на складі його немає НІБИ (я вважаю, що це розвод, щоб не вертати кошти), та ще й вимагають 5000 грн🥱. Це зараз війна, мені потрібно купити близьким військову зимову форму, а вони таке чудять. Буду боротися за свої кошти!!! Можливо в когось таке було?!? Треба подавати до суду.
Приватбанк
Ответ банка
21 октября 2022, 15:50
Вітаємо.
За даною ситуацією було проведено ретельну перевірку профільними спеціалістами, за результатами якої ви були сповіщені.
Ніна Крущук 20 октября 2022, 21:41
Не попереджаючи знімає 50% від суми надходження на картку або після переказів на інші рахунки також знімає 50% за якийсь «кредит», який був взятий не мною у 2008 році(на мої паспортні дані). Пояснювати оператори привата нічого не хочуть, лише тягнуть час кажучки «В нас перерахунок вашого кредиту «. Домовлялася заплатити 21.10 500 грн, а вони зняли сьогодні 50% від суми надходження знову. На запитання чому не повідомляли 14 років на рахунок кредити відповідали грубіяни кажучи «треба було самому йти і цікавитись чи є у мене кредити». Приват, ви жахливі!!!
Приватбанк
Ответ банка
21 октября 2022, 10:34
Добрий день! Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату перевірки вам зателефонує наш співробітник.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝