Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 46.8 | 47.8 |
USD | 41.35 | 41.95 |
Все курсы банка |
Комментарии (1)
Написать комментарий
Мій номер раптом став не зареєстрованим в системі.
Як мені відновити доступ до приват24 в онлайн режимі? Так як на даний момент я знаходжусь за кордоном та не могу підтвердити номер телефону в терміналі самообслуговування, відділені Приватбанку, тощо.
Мої контактні дані: temka290408@gmail.com
Написать комментарий
В мене є питання, а краще сказати, в мене дуже велике невдоволення стосовно Вас.
Мій батько, вчора йому виповнилося 80 років, мешкає в Мелітополі, в окупованій фашистами території. В нього є картка Вашого банку, на яку йому зараховуються пенсія. В Мелітополі не має зараз нічого українського, а тим паче відділень ПриватБанку, чи терміналів та банкоматів. Тому його пенсію знімала я, як дочка, в мене був повний доступ до картки та все інше. Я знаходжусь в Чехії. Гроши я батькові відправляла через волонтерів в Мелітополь, щоб він мог якось існувати.
Зараз Ви заблокували його картку!!! Чому???? Які є на це підстави????
Він, за допомоги моєї подруги, яка залишилася в Мелітополі, роблять все, що потрібно для розблокування картки!!! Роблять все, що вимагає чат бот, а саме, відправляють селфі з карткою, з паспортом…., відповідають на всі запитання!!! Але!!! Чат бот пише, що селфі не проходить, зверніться до відділення банку, або зателефонуйте!!! В Мелітополі не має ваших відділень, не має українського звʼязку!!!, батько не може зателефонувати!!! Телефонувала я, з його номера, від його імені, але мені оператор також нічим не змог допомогти!!! А вчора взагалі Ви заблокували його номер телефону!!! Зараз неможливо зайти і Приват24, ви пишете, що потрібно підтвердити номер телефону в банкоматі! В якому????? Ви що, знущаєтесь над людьми, над старими людьми, які залишилися там???? В мене просто не має слів!!! Якийсь замкнутий круг!!!
Що йому робити???? Будь ласка, надайте мені контакти Вашого керівництва. Я хочу потрапити до нього з цим питанням та зʼясувати, чому ПриватБанк знущається на людьми похилого віку!!! Я хочу прийти з пресою, щоб це питання висвітлили на всю країну!!! Іншого виходу я не бачу!!!
Всі ваги оператори, чат боти…, ви де бачити скільки разів батько намагався до вас звернутися, скільки разів відправляли вам селфі з карткою!!!
В мене просто крик душі!!! Не дай Боже Вам чи комусь опини
Комментарии (1)
p. s. Наприклад коли ОТП Банк зателефонував до мене і дізналися що мої батьки лишилися в окупації, то було чути щире співчуття батькам та шана нашим воїнам які боронять країну. Одразу після нашої перемоги будуть погашені усі боргові зобов’язання. Алу у час війни вимагати кошти у людей які знаходяться в заручниках — це гидко!
Написать комментарий
Йому було зроблено виправлення на титульній сторінці трудової книжки і запис був затверджений іншою печаткою на який код ЄДРПОУ 14360570.
А записи про періоди роботи були затвердженні печаткою на якій ЄДРПОУ 21724222 Вінницька філія Приватбанку.
Потрібно підтвердити, що банк було реорганізовано(ліквідовано) і його ЄДРПОУ змінився. Довідка потрібна для Пенсійного фонду України.
Ми звертались на відділення Приватбанку у Вінниці і нам було відмовлено (сказали звертатись письмово до Дніпра по Укрпошті :-) ТАКЕ ВРАЖЕННЯ, ЩО В НАС А НІ ІНТЕРНЕТУ, А НІ МЕСЕНДЖЕРІВ. ТОБТО ЖОДНОГО ЗВ'ЯЗКУ НЕМАЄ. ТІЛЬКИ ПОШТА. МОЖЕ ЩЕ ГОЛУБОМ передати .) На гарячий лінії сказали, що на відділеннях за додаткову плату у 100 грн. можна отримати таку довідку і оформлення займе приблизно 3-4 дня. Ще Вам було написано заяву 22.03. на отримання довідки і надіслано по е-mail: cancelyaria@privatbank.ua, help@pb.ua (зворотного зв'язку немає і ніхто не відповідає). Перегляньте детальніше на Вашій поштовій синці cancelyaria@privatbank.ua, help@pb.ua (дата надсилання заяви була 22.03.)
Допоможіть, будь ласка! На яке адекватне відділення Приватбанку ми можемо звернутись у Вінниці, щоб отримати цю довідку?
Комментарии (1)
Комментарии (1)
прошу пояснити, як може допомогти і побороти проблему проходження ідентифікації — «Актуалізація даних в ПриватБанку через Приват24» син (живе в Києві) проукраїнського батька-пенсіонера (87 років, знаходиться на ТОТ, Маріуполь, фізично виїхати не може), а паспортів (забрали та спалили орки), як і Дії нема, зв'язок тільки російський, телефон кнопковий?!
Проте я, як син, маю його приватівську карту і всі дані для доступу до Приват24, мав змогу отримувати пенсію, переводити у рублі, передавати волонтерами, що дозволяло йому з матір’ю виживати. Наразі рахунок заблоковано я не можу зняти доволі значну пенсію і допомогти батькам.
Тому прошу пояснити, як держава Україна та державний банк сприяє у соціальному захисті свого пенсіонера, який потрапив у таку ситуацію?!
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Моей маме 80 лет
Она находится за пределами Украины
Пенсию получала из Приват банка в банкомате
Сейчас обновили пароль в приложении Приват банка и новый пароль присылают на номер телефона, который закрылся и восстановлению не подлежит
Соответственно зайти в приложение невозможно
Как быть в такой ситуации
Написать комментарий
1) чи відбувається автоматичне оновлення/актуалізація паспортних даних користувача при випуску банківської карти, зокрема, після підписання Заяви про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг?
2) Рік тому я оформила карту, співробітник фотографував мене, мій паспорт, довідку ВПО, вносив дані, я підписала вищевказану заяву. ВЧи достатньо цього для актуалізації даних, і чи не потрібно мені зараз звертатися для актуалізації, якщо нічого не змінилося і я не отримувала запрошення від банку? Як часто потрібно проходити актуалізацію даних?
Переживаю через те, що багатьом зараз без попередження блокують карти.
3) В Заяві про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг моя адреса реєстрації вказана російською мовою, так само як в паспорті; орган, що видав паспорт також вказано російською мовою (в паспорті російською та українською). Підкажіть, чи правильно співробітник зробив, що вніс всі дані російською мовою? Чи потрібно було адресу перекласти українською?
Тому що у довідці ВПО моя адреса реєстрації, з якої я перемістилася, вказана українською мовою. А банк вказав у заяві мою адресу реєстрації російською. Виходить, адреси реєстрації в двох документах — різні. Чи може бути через це заблоковано рахунок?
4) Прошу надати посилання на номер постанови НБУ або іншого нормативного документа, яким керується банк у питаннях мови та перекладу паспортних даних.
Написать комментарий
Також у вашому ролику показано, що треба ввести пінкод картки. Картка в мене наразі тільки віртуальна. Де я можу дізнатися її пінкод?
Дякую
Написать комментарий
Такой вопрос, если приват банк расторг договор, и закрыл карты, но на счету остался долг по кредитному лимиту, как происходит его погашение? Сразу весь, или с процентами ежемесячно? Или каким то другим способом? Большое спасибо за ответ.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)