Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Можливість купити готівкову валюту доступна у відділенні Банку. Купити валюту можна лише з обороту в касі при її наявності (замовлення валюти під купівлю недоступне), а безготівкова купівля валюти (переказом між картками) недозволена НБУ.
Написать комментарий
Підтримка, як і раніше, доступна за номером 3700. В голосовому меню треба натиснути нуль і озвучити своє питання голосовому помічнику, щоб з'єднатись з оператором. Також можна звернутись в онлайн чат на нашому сайті pb.ua. Якщо у вас є невирішені питання ви можете написати нам в приватному повідомленні.
Написать комментарий
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал в Приват24, або на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Комментарии (1)
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Написать комментарий
Декілька місяців тому я закрив усі картки та рахунки через підтримку та функціонал Приват-24, тому активних (чи відкритих) карток або рахунків точно не маю. Можете, будь ласка, виправити це зі свого боку? Бюро кредитних історій щомісяця отримує оновлення про те, що картка досі активна.
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Написать комментарий
Кожен фонд надає списки та перераховує по них кошти до банку. В такій ситуації банк є посередником між вами та самим фондом. Коли ми отримуємо кошти, протягом години по наданих списках проходять зарахування на ваші картки. Якщо у вас підключена картка до інформування, ми обов´язково вам відправимо повідомлення, що кошти вже надійшли.
Написать комментарий
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Написать комментарий
При внесенні коштів на картку в першу чергу погашається заборгованість (використаний кредитний ліміт), якщо така заборгованість є. Радимо переглянути виписку по картці де ви зможете побачити, який баланс на картці був до поповнення.
Що ж до скарбнички то ви можете самостійно її відключити чи змінити умови на копичення на більш зручні для вас в Приват24 меню «Сервіси» — «Скарбничка».
Написать комментарий
Не можу актуалізувати номер телефону так як знаходжусь закордоном
онлайн не вийшло через неправильну відповідь на запитання про актуальну адресу
Спочатку у службі підтримки сказали, що можна актуалізувати через відеозвінок, але так і не зв‘язались зі мною
Коли звернулась знову консультант сказала, що можна лише особисто
Чи є якісь можливості акиуалізації телефону через відеозвінок таки чи за допомогою дії?
Дякую
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контактні дані та перевірити інформацію.
Написать комментарий
Пополняла карту другого банка через терминал Приватбанка, терминал принял деньги, но возникла ошибка и они не попали на карту, как я могу их получить?
прошу оператора банка связаться со мной, спасибо!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас та розібратись в ситуації. Ви можете звернутись в наш чат на офіційному сайті банку https://privatbank.ua/ Наші колеги в чаті радо допоможуть.
Написать комментарий
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
Написать комментарий
Ще у травні я закрив фізичну картку, через відмову у ліміті оплати частинами, а тепер коли знадобився приват24 неможу замовити картку, лише у відділенні за 100грн!
Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг розміщених на сайті банку п.2.1.4.2.4. Банк має право відмовити в безкоштовному оформленні Картки «Універсальна» або Картки Універсальна рівня GOLD (2.1.3.3.1 аналогічний пункт про Картки для виплат/Картки для виплат GOLD) в разі, якщо за останні 30 днів Клієнтом вже було оформлено шість або більше Карток для виплат, Карток для виплат рівня GOLD, Карток «Універсальна», Карток «Універсальна» рівня GOLD. Період дії обмеження — 1 рік (365 днів).
Всі наступні Картки в період обмеження Клієнт може оформити на платній основі згідно діючих Тарифів Банку.
Написать комментарий
Щодо колекційних монет від НБУ то їх продаж розпочнеться в банку в кінці липня. На сайті банку після 23.07 буде більш детальна інформація.
Написать комментарий
Банк розпочне продаж колекційних монет від НБУ в кінці липня. Детальна інформація буде на сайті банку після 23.07.
Написать комментарий
16.06.2022 через банкомат самообслуживания я вносила выручку предприятия. Банкомат деньги забрал и все… Получила квитанцию: «Неможливо здійсніти операцію, Ваші кошти залишилися в банкоматі....» Я подождала 15 минут, деньги не вернули. Позвонила на горячую линию, оформили заявку. Ждала две недели. Снова звоню ( и не один раз!!!!!). Оформили «заявку на пришвидчення». Снова жду, звоню, жду, звоню и т.д. Мне говорят, что ожидается инкассация банкомата, но извините меня банкомат РАБОТАЕТ!!! Сегодня уже 14.07.2022. и к кому обращаться неизвестно.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
Написать комментарий
З умовами зарахування платежів від Payoneer на рахунки в ПриватБанку ви можете ознайомитися за посиланням: https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov/payoneer
Написать комментарий
Для оформлення віртуальної картки, якщо ви ще не є нашим клієнтом, необхідно дотримуватися інструкції — https://pb.ua/short?ADY та чітко вказувати інформацію. Перевірте, будь ласка, правильність введення даних. В іншому випадку, ви завжди можете звернутися в наше найближче відділення, де протягом 15 хвилин можете отримати картку.
Написать комментарий
З 06.07 встановлено єдиний курс валютообміну для всіх безготівкових операцій (зняття готівки та перекази в гривні з валютних рахунків в Україні, операції за кордоном з карток в гривні тощо).
Головною метою змін є підтримка розвитку інвестицій в Україну та волонтерів, що отримують допомогу з-за кордону.
Додатковий бонус — тепер не потрібно шукати, а по якому ж курсу спише, бо курси однакові як для карток, так і для відділень: )
https://privatbank.ua/rates-archive
Написать комментарий
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
, есть cvv
Віртуальна картка також може мати ПІН-код. На поточний момент можна змінити ПІН-код для віртуальної картки в Приват24 або отримати його через смс. Окрім клієнта власника картки ніхто не має знати ПІН-код картки, тому співробітник підтримки не може замість вас встановити ПІН-код в Приват24 або переглянути його.
Якщо при спробі увійти в акаунт система просить додаткове підтвердження то з міркувань безпеки повністю відключити цю опцію немає змоги, є можливість змінити спосіб підтвердження з дзвінка/смс на ПІН-код картки.
Ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті, щоб встановити фінансовим інший номер на який зможете отримати смс з ПІН-кодом картки і мати доступ до акаунту в подальшому.
Написать комментарий