Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.75 | 45.75 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
pb.ua/chat
Написать комментарий
был подана информация на актуализацию данных.
Через какое-то время в приват24 в уведомлениях пришло: «… Обслуговування ваших рахунків відновлено в повному обсязі.»
В тоже время в чате «помощь онлайн» по запросу «чи пройшли мои документи актуализацию данних» выдает «В даний момент ваші документи знаходяться на перевірці у наших спеціалістів. Перевірка може тривати до 1 доби.Очікуйте, будь ласка.»
Тоб-то не зрозумiло — чи всеж таки пройшло чи нi?
Написать комментарий
При этом никаких сообщений об изменении моего льготного статуса участника Голд клуба или любой другой информации об изменении условий обслуживания не поступало.
Прошу объяснить с чем связана данная ситуация? Почему меня лиши льготного статуса участника Голд клуба и начали взимать плату? Если изменились условия, то почему заранее не предупредили об этом? Если это ошибка, то как произвести возврат удержанной комиссии?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
Ви можете відкрити універсальні Gold картки в потрібних валютах. https://privatbank.ua/ru/platezhnie-karty/val-utnaja-karta-universal-naja-gold
Ліміт для міжнародних переказів на отримувача — 3 199 999 грн на місяць.
У разі виникнення у банку додаткових питань, наші фахівці обов`язково з вами зв`яжуться.
Комментарии (1)
Відділення не єдиний спосіб отримання переказу.
Отримати і відправити переказ можна:
— У системі Приват24;
— У терміналі самообслуговування;
— У банкоматі ПриватБанку;
— У мобільному додатку;
— У відділенні ПриватБанку;
— По дзвінку на 3700;
Більш розгорнута інформація в блоці Поширені питання:
https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov/western-union
Для отримання переказу необхідно бути ідентифікованим в банку. За відсутності необхідної суми в обігу каси, отримання можливе на картку в валюті переказу, або в гривні.
Закрити картку можна в будь-який момент в Приват24, в меню: 'Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Закрити картку — Подати заявку'.
Написать комментарий
Недавно на эту карту поступили средства. В связи с этим, могу ли я оплатить коммуналку при заблокированной карте? Система якобы позволяет создать платеж, но дальше я не уверен, т.к. непонятно как оно дальше пойдет и не зависнут ли в этом случае деньги?
Посетить отделение пока нет времени. Чат приват24 похоже для галочки — там нет операторов.
Так, ви можете сплачувати комунальні в Приват24.
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та детальніше проаналізувати звернення.
Написать комментарий
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Написать комментарий
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Написать комментарий
ПІН-код, який надходить в смс можна залишити, а в банкоматі ви можете змінити його на ту комбінацію цифр, яку забажаєте.
Якщо при вході в Приват24 з'являється повідомлення, що по картці змінено ПІН-код і нею необхідно скористатись, щоб мати змогу відновити доступ до акаунту, то ви можете провести будь-яку операцію з присутністю картки в банкоматі чи терміналі.
Написать комментарий
Ви можете проводити необхідні вам операції з рахунком/карткою в своєму Приват24 або звернутись в онлайн чат на нашому сайті pb.ua для вирішення питання.
Написать комментарий
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Написать комментарий
Для ідентифікації та уточнення можливості зміни способу підтвердження входу ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написать комментарий
При перевипуску IBAN зберігається.
Написать комментарий
pb.ua/chat
Написать комментарий
Ви також завжди можете звернутись в наш чат на офіційному сайті банку або в мобільному застосунку.
Комментарии (1)
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
В даному випадку, радимо негайно заблокувати картку та перевипустити її. Ви можете заблокувати картку в Приват24, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Блокування картки (При втраті або крадіжці картки) — Заблокувати картку. Картка блокується миттєво після подачі заявки.
Також, можете звернутися в нашу підтримку по захищеним каналам ( по номеру 3700, або в чат-онлайн ), де вам з радістю допоможуть.
Написать комментарий
В цілях фінансової безпеки наших клієнтів, сайти банку не працюють з ворожих мереж.
Написать комментарий
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг змінити спосіб підтвердження входу або встановити закордонний номер фінансовим.
Комментарии (2)
Банк вже продовжив термін дії карток на 180 днів (з дати вказаної на пластику).
Як альтернатива, ви можете перевипустити картку в своєму Приват24 на нову, віртуальну.
Написать комментарий