Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
З повагою, Юрій.
Дякуємо Вам за те, що Ви проявили інтерес до наших послуг. Хочемо повідомити, що вихід студента в відділення не потрібен, так як це онлайн-практика. При реєстрації на практику студент вказує бажану дату старту навчання. Практику потрібно пройти максимум протягом 6 місяців (180 календарних днів) з цієї дати. Студент самостійно регулює інтенсивність навчання. Середній час проходження практики — 1-1,5 місяця. За бажанням студент може пройти практику і швидше, хоч за 1 день — це залежить від таланту і здібностей. Щоденник практики веде сам студент. У щоденник від вкладає роздрукований сертифікат банку.
Студент може самостійно налаштувати частоту і час email нагадувань в програмі практики
Для підтримки студентів працює підготовлена група операторів в Чат онлайн (кнопка «Help» в онлайн-практиці). Протягом практики студент може звернутися в цю групу із запитаннями.
Зареєструватися на онлайн практику Ви можете за посиланням: practice.pb.ua.
Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання — звертайтеся в особисті повідомлення. Ми з радістю Вас проконсультуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Подтвердить финансовый номер телефона Вы можете в банкомате или терминале ПриватБанка:
Вставьте карту, введите PIN-код карты.
В меню: «Мои настройки» — «Указать основной (финансовый) телефон», введите Ваш номер телефона, который желаете сделать финансовым и подтвердите операцию.
С уважением, ПриватБанк.
Комментарии (7)
Хотим сообщить, что списание может произойти в случае, если Вы проводил предавторизацию на сайте при бронировании, дав при этом согласие на списание, таким образом. Рекомендуем Вас урегулировать вопрос с данным сайтом во избежание нежелательных списаний.
Написать комментарий
Для предоставления информации по Вашему вопросу мы обратились к Вам в личном сообщении.
С уважением, ПриватБанк.
Написать комментарий
Вы можете провести платёж с карты ПриватБанка на карту VISA/MasterCard любого банка мира через Приват24 меню «Все услуги». При отправке такого платежа, валюта отправки может быть выбрана USD, EUR или ГРН.
С уважением, ПриватБанк.
Написать комментарий
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
При настанні страхового випадку Вам достатньо подати відповідну заявку за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Страховки» — «Страховий випадок». Після чого, протягом 30 робочих днів з моменту настання страхової події подайте заявку через Приват24 або зверніться в будь-яке відділення ПриватБанку й надайте (додайте до заявки) документ, що підтверджує факт настання страхового випадку.
Детально ознайомитись з інформацією за страхуванням Ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/strahovaniye/zaschita-na-kazhdyj-den
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Хотим сообщить, что есть возможность совершить перевод за границу с гривневой карты в долларах, не имея данной валюты и без посещения обменных пунктов.
С уважением, ПриватБанк.
Написать комментарий
Рекомендуємо Вам перевірити інформацію за платежами в квитанціях за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс квитанцій».
У разі, якщо невідповідностей, сповістіть нас, будь ласка, приватним повідомленням.
Написать комментарий
Нами було надіслано на Ваш телефон, що вказано в банку смс-повідомлення для персонального звернення в чат, пройшовши за яким Ви зможете отримати консультацію наших фахівців.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Позвольте, пожалуйста, нам детальнее рассмотреть Ваш случай. Мы запросили в личных сообщениях Ваш номер телефона, чтобы разобраться в сложившейся ситуации.
Написать комментарий
Переказ автоматично зараховується на вказувану при відправці карту.
Інформація також доступна у нас на сайті
https://privatbank.ua/ru/news/2019/2/12/836
Написать комментарий
Сайт https://old.privatbank.ua/ru/refund/
Також деталі по заявці можна завжди уточнити в нашій підтримці.
Написать комментарий
Написать комментарий
Хотим обратить Ваше внимание, что в подобных случаях звонок может поступать, если аккаунт заблокирован. В этой ситуации требуется подтвердить заявку на смену пароля, после чего провести действия, которые рекомендует система.
С уважением, ПриватБанк.
Написать комментарий
Нам жаль, что получили негативный опыт. Позвольте нам разобраться в ситуации. Для проверки информации мы написали Вам в личном сообщении.
Написать комментарий
Написать комментарий
Крім вказаної суми, з моєї карти вирахували 363 грн 80 коп за переказ коштів. Карта Приватбанку, яка належить мені, іншим особам не передавалася, код доступу не надавався.
Про даний випадок співробітники банку мною сповіщені, карка заблокована. За словами співробітника департаменту безпеки Приватбанку, розмова з яким відбулася 18 березня, це неодроазовий випадок і всі потерпілі від зловмисника, кошти яких були перереховані на карту Артюшені А.В. були абонентами Київстару. Тобто факт шахрайства має місце. Під час спілкування з операторами сервісної служби я не отримав відповідь на питання: Як анулювати кредит, що був від мого імені оформлений шахрайським способом? Протягом часу з 18 по 26 березня зі мною представник служби безпеки бПриватбанку не зв'язувалися.
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією. Дозвольте повідомити, що Ваше питання детально розглядалося нашими спеціалістами. Вам телефонував наш співробітник і повідомив результат розгляду.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно діючому законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в міліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою ПриватБанк.
Комментарии (2)
При оформлении карты для выплат Вы можете оформить карту «Универсальную» по желанию. Размер кредитного лимита будет известен после подачи заявки на увеличение лимита кредитных средств.
С уважением, ПриватБанк.
Написать комментарий
Нам жаль, что получили негативный опыт. Позвольте нам разобраться в ситуации. Для проверки информации мы написали Вам в личном сообщении.
Написать комментарий
Мне было отправлено на карту деньги, у этой карты истек срок действия, раньше деньги на нее все равно засчитывались, а теперь вот где повисли те деньги, что были отправлены на эту карту? Помимо этой карты в приват24 есть еще привязанный онлайн карты. Почему в этот раз не сработал перевод, если раньше деньги доходили нормально?
Мы сожалеем, что Вы столкнулись с такой ситуацией. Позвольте нам рассмотреть Ваш случай. Чтобы проверить информацию мы Вам отправили личное сообщение.
Написать комментарий