Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Вопрос, почему я не могу снять даже 100 рублей? Если перевести это в гривны, будет очень маленькая сумма, превысить лимит я никак не могла. Пользуюсь картой более года, раньше таких проблем не было.
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Дозвольте Вам допомогти у вирішенні питання. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях для уточнення Ваших контактних даних.
Написать комментарий
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Опишу ситуацию более подробно. Я воспользовался услугой Оплата частями. За пять дней до снятия регулярного платежа мной была внесена необходимая сумма, которая была зачислена в личные средства. Затем за два дня до даты списания возникла необходимость и я еще раз воспользовался кредиткой, но в этот раз просто перевел деньги на карту продавцу. Насколько я понимаю сумма перевода была списана с личных средств и частично с кредитных. Теперь возникает вопрос — если я пополняю карту на необходимую сумму для очередного платежа «Оплаты частями» то эти деньги зачисляются в счет кредита. А каким образом тогда вносить средства за Оплату частями? В Приват24 вижу только возможность досрочного погашения, но мне этот вариант пока не подходит.
По відкритому раніше договору Оплата частинами списання щомісячного платежу проводиться автоматично з картки з кредитним лімітом. Якщо на картці немає доступних особистих коштів, списання відбувається за рахунок кредитного ліміту. Дату списання та суму платежу Ви можете бачити в Приват24. Інший варіант погашення можливий у вигляді дострокового погашення всієї суми.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
« Текст который вернуло предприятие Комунальний платіж (м.Вінниця): Error code [105] session id is not found. Перевірте правильність введеного значення»
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію по Вашому питанню.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Якщо платіж був відправлений через термінал Приватбанку, щоб ми могли перевірити інформацію, відправнику платежу достатньо звернутись до нас в особистому повідомленні або написати в підтримку на нашому сайті.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Проведення розслідування та повернення коштів знаходиться за межами компетенції та правових можливостей банку. В даній ситуації, ми рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів для написання заяви. Та при цьому, зі сторони банку надається вся необхідна інформація для проведення розслідування, при отриманні запиту від правоохоронців.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Вчера днём нашей компании (юр.лицо-резидент) заблокировали счета. Счёт открывали в отделении: г. Киёв, Тимошенко 13-А.
Без объяснения причин и каких-либо уведомлений.
Созвонился с нач. отделения, которая обещала к концу дня разобраться и перезвонить. Звонка не дождался.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Написать комментарий
1. Вставити в банкомат будь-яку картку ПриватБанку і ввести по ній ПІН-код.
2. Вибрати меню «Мої налаштування».
3. Вибрати підменю «Вказати основний (фінансовий) телефон».
4. Ввести номер мобільного телефону в форматі (XXX) XXX-XX-XX.
5. Ввести отриманий на телефон OTP-пароль.
Для зміни фінансового номеру телефону в терміналі самообслуговування Вам потрібно:
1. Вибрати меню «Мої налаштування» — «Вказати основний (фінансовий) телефон»
2. Вам необхідно вставити в термінал будь-яку його картку ПриватБанку і ввести по ній ПІН-код.
3. Ввести номер мобільного телефону в форматі (XXX) XXX-XX-XX
4. Ввести отриманий на телефон OTP-пароль
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ви завжди можете зв'язатися з нашою службою підтримки і обговорити можливість реструктуризації боргу, що утворився. Поясніть причини, за якими Ви не в змозі платити за поточним графіком, а також запропонуйте Ваш варіант виходу з ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Или лучше сразу выводить на карту..?
Skrill більше не підтримує виведення коштів на банківські рахунки в Україні, тільки на картки. Ви можете вивести кошти з системи Skrill на картку ПриватБанку. Є 2 способи:
• Swift переказу
• напряму на картку VISA (інтернет картка не підходить для отримання коштів).
Необхідно зазначити, що для виводу крупних сум (більше 500 EUR) необхідно провести процедуру верифікації Вашої картки та підняття лімітів. Для цього рекомендуємо вказувати дані «Картки для виплат». Для платежів від 500 евро рекомендуємо скористатися переказом коштів за допомогою SWIFT платежу.
Таким чином, можливо отримати кошти на будь-яку картку ПриватБанку (крім інтернет картки).
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях для уточнення інформації.
Написать комментарий
В банке я предъявила: заверенную отделом кадром копию национального паспорта гражданина Украины, паспорт гражданина Украины для выезда за границу, водительские права, но мне перевыпустить карточку по этим документам отказали.
В соответствии с п.1 ст.13 Закона Украины « О едином государственном демографическом реестре и документах, которые подтверждают гражданство Украины, удостоверяют личность или ее особый статус»
документами, которые удостоверяют личность и подтверждают гражданство Украины является паспорт гражданина Украины для выезда за границу как и паспортом гражданина Украины.
Дозвольте відмітити, для перевипуску картки для виплат потрібно надати паспорт та ідентифікаційний код в оригіналі.
Перевипуск картки для виплат без документів можливий у випадку: якщо Клієнт пройшов ідентифікацію раніше, Клієнт ідентифікований в банку при цьому його дані не змінювалися.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий