Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Lolodin
Lolodin
14 февраля 2020, 21:03
Светлана
Доброго дня! Оформили матері карточку в вашому банку на одержання пенсії, але в назначений день надходження пенсії не відбулося, що робити, чекати чи звертатися у відділення?
Приватбанк
Ответ банка
15 февраля 2020, 8:51
Доброго ранку!
Інформація по карткам/рахункам може бути надана тільки їх власнику. ПриватБанк піклується про дані своїх Клієнтів і ми не маємо права розголошувати інформацію третім особам, в іншому випадку наші ж Клієнти не будуть нам довіряти.
З цієї причини, для уточнення інформації власник картки може звернутися за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua — наші фахівці будуть раді допомогти.
Poltavskiy
Poltavskiy
14 февраля 2020, 17:43
Чек присутствует*
Приватбанк
Ответ банка
14 февраля 2020, 17:47
Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб уточнити інформацію.
Poltavskiy
Poltavskiy
14 февраля 2020, 17:39
Добрый вечер, вчера вечером перестали деньги с карты на карту через терминал, до сих пор идут, мои действия?
Приватбанк
Ответ банка
14 февраля 2020, 17:46
Добрий день!
Дозвольте нам детальніше розглянути Ваш випадок. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
shestun0608
shestun0608
14 февраля 2020, 17:18
Доброго дня! Підскажіть де можна дізнатися свої платежі через термінал, де для входу використовувся номер телефону, а не карта(чек загублено).Дякую
Приватбанк
Ответ банка
14 февраля 2020, 17:41
Добрий день!
У терміналі в розділі «Історія платежів», потрібно вибрати необхідний платіж і натиснути Детальніше — Роздрукувати. Квитанція за платежем проведеним в терміналі стає доступною відразу після здійснення операції.
Volodychkaaaaa
Volodychkaaaaa
14 февраля 2020, 16:35
Возможно ли заблокировать карту человека, который обманул меня на 50 грн (типа предоплата). И как он потом сможет ее разблокировать? Вернутся ли деньги?
Приватбанк
Ответ банка
14 февраля 2020, 16:48
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
8325910
Громадянін України
14 февраля 2020, 14:54
Не обязательно публиковать., Не обязательно публиковать.
Добрый день.
Подскажите, в выписках по картам, в данных клиентов, сейчас отбражается РНКОП, вместо IПН. Это всем клиентам банка такие изменения введены? Связано ли это, с переходом на Iban?
В работе Приват24 (веб версия) не наблюдается сейчас проблем? В плане отображения персональных данных на главной странице системы самообслуживания, с настройками отображения на главной странице?
И карту банкоматы, в последнее время, бывает не принимают с первого раза, приходится её перевставлять. С чем это может быть связано? Не введена ли дополнительная защита какая-то?
Спасибо.
Приватбанк
Ответ банка
14 февраля 2020, 16:35
Добрий день!
Труднощів в роботі системи немає. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
З повагою, ПриватБанк.
Oleksiibarshuk
Oleksiibarshuk
14 февраля 2020, 10:15
Олексій
Приватне підприємство, напрямок -телекомунікації, 28 років існування, 20 років клієнти Приват, 11 працівників, дохід -500 000 грн./міс на розвиток бізнесу хоче взяти кредит за програмою «Доступні кредити 5-7-9%»:

1. Чи можливо це, якщо Засновнику і Власнику одноосібно виповнилось 69 років?

2.Чи можливо коштами кредиту розрахуватись з іноземними постачальниками?
Приватбанк
Ответ банка
14 февраля 2020, 11:26
Добрий день!
1. Так, є така можливість.
2 На жаль, ні.
Цільове призначення:
— придбання та/або модернізацію основних засобів, за виключенням придбання: об’єктів нерухомості, транспортних засобів (крім тих, що будуть використовуватись в комерційних та виробничих цілях);
— здійснення будівництва, реконструкції, ремонту в приміщеннях, у яких ведеться основна господарська діяльність (крім офісних приміщень), які на праві власності або користування належать клієнту.
З повагою, ПриватБанк.
fmann
Роман Ольшевский
14 февраля 2020, 8:36
Роман, Каховка
Здравствуйте. У меня есть кредитная карта Универсальная ( с нулевым лимитом ) и дебетовая Виртуальная карта для выплат. Могу ли закрыть именно Универсальную карту и оставить только Виртуальную карту для выплат? И каким образом?
Приватбанк
Ответ банка
14 февраля 2020, 8:51
Добрий ранок!
Так, Ви можете закрити картку в Приват24, меню: Мої рахунки — Управління картою/рахунком — Закриття картки — Подати заявку.
З повагою, ПриватБанк.
nug70
nug70
14 февраля 2020, 7:13
Юрий, Николаев
Здравствуйте. Банк подал на меня в суд про стягнення заборгованості. Суд вынес решение. Вот его реквизиты: Категорія справи № 490/11197/17: Цивільні справи (до 01.01.2019); Позовне провадження; Спори, що виникають із договорів; Спори, що виникають із договорів позики, кредиту, банківського вкладу. Надіслано судом: 09.02.2019. Зареєстровано: 10.02.2019. Оприлюднено: 11.02.2019. Номер судового провадження: 2/490/1424/2018. Однако банк до сих пор не предпринял никаких действии для выполнения решения суда, а именно в приват24 не произведена корректировка суммы долга в соответствии с решением суда. Кроме того мне звонят работники банка и говорят, что вообще не знают о том, что такой суд был и предлагают мне прислать им мой экземпляр решения. Ну как же так!? Неужели у вас нет специальной службы или отдела который занимается рассылкой почты должностным лицам в части касающейся. Если нет, то пришлите мне, пожалуйста список должностных лиц, ответственных за выполнение судебных решений с адресами и я сам разошлю им решение по почте или по электронке.
Приватбанк
Ответ банка
14 февраля 2020, 8:53
Добрий ранок!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
41561124
Валентина Возна
13 февраля 2020, 21:42
Валентина
Доброго вечора. 2018 року я у Києві на Підлісній заблокувала своі картки.Я не хочу працювати з Приватбанком. Пройшло два роки і виявилося, що в мене у вашому банку є картка. Це як? Я так розумію, що на мене оформили картку і нею хтось користується!!Можливо ще й кредит напевне оформили!? Виходить у вашому банку працюють одні шахраі!
Приватбанк
Ответ банка
14 февраля 2020, 8:46
Добрий ранок!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Katyadizain
Katyadizain
13 февраля 2020, 0:15
Почему не работает 3700. Уже более 2 часов ожидания связи с операторами
Приватбанк
Ответ банка
13 февраля 2020, 8:48
Добрий ранок!
Приносимо вибачення за незручності. Можливо, Ваше звернення прийшлося на пікові години навантаження на операторів. Дозвольте Вам допомогти у вирішенні питання. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення для уточнення інформації.
Volodya27
Volodya27
12 февраля 2020, 23:15
Вова
Чи зможу я після 14-ти років зробити карту для виплат для себе, ні для степендії і так далі.А для свого використовування?
Приватбанк
Ответ банка
13 февраля 2020, 8:44
Добрий ранок!
Картку для виплат може оформити будь-який житель України (резидент), а також іноземний громадянин (нерезидент), з 14 років.
Для відкриття картки потрібно надати:
• Документи, що підтверджують особистість
• ІПН — для резидентів
В залежності від віку:
• Довідка ІПН (обов'язкова для дітей з 14 років);
• Свідоцтво про народження (може бути свідоцтво, що видане не в Україні);
• Загальногромадянський паспорт (з 16 років);
• Електронний паспорт (ID картка) з 14 років.
З повагою, ПриватБанк.
olja2014
olja2014
12 февраля 2020, 15:06
чи можна відмінити останню операцію між власними картками? я вчора переказала кошти з соціальної карти на кредитну для погашення щомісячного платежу. сьогодні мені прийшла смс що в мене зняло гроші за регулярним платежем на кредитку. можливо я вчора щось помилково натиснула але цей платіж не входив у мої фінансові розрахунки і я хотіла б його відмінити і повернути кошти на соціальну карту. сама цього зробити не можу оскільки кредитний ліміт нульовий а до оператора дозвонитись не можу. що мені робити щоб відмінити цю операцію
Приватбанк
Ответ банка
12 февраля 2020, 15:51
Добрий день!
В даній ситуації, платіж вже рахується проведеним, через що не може бути відміненим. За необхідності, Ви можете перерахувати кошти назад в Приват24 з картки на картку.
З повагою, ПриватБанк.
Alex2405
Alex2405
12 февраля 2020, 15:03
Прошу пояснити конкретну причину у відмові мені користування послугою «Оплата частинами»
Приватбанк
Ответ банка
12 февраля 2020, 15:49
Добрий день!
Для перевірки інформації, що містить персональні дані рекомендуємо звернутись в підтримку одним із офіційних каналів, що зазначені на нашому сайті pb.ua
З повагою, ПриватБанк.
Alex2405
Alex2405
12 февраля 2020, 14:22
Ви знущаєтеся? Ліміт по кредиту лишили, а оплату частинами скасували без пояснення причини.
Приватбанк
Ответ банка
12 февраля 2020, 14:45
Добрий день!
Кредитний ліміт та ліміт по сервісу «Оплата частинами» — це два окремих ліміти, які можуть бути доступні клієнту за рішенням банку. При цьому, при наявності кредитного ліміту «Оплата частинами» може бути недоступна. Таке рішення приймається для кожного клієнта ідивідуально.
З повагою, ПриватБанк.
Alex2405
Alex2405
12 февраля 2020, 14:05
Добрий день. У мене був ліміт по оплаті частинами 20 000 грн. Вчора виявилося, що він дорівнює 0. Всі оплати здійснювалися своєчасно. Заборгованості не маю. 3700 не відповідає. Поясніть будь ласка в чому справа. Мій тел. 098 760 22 67.
Приватбанк
Ответ банка
12 февраля 2020, 14:19
Добрий день!
Рішення про встановлення або зміну суми кредитного ліміту та доступної суми по сервісу «Оплата частинами» приймається індивідуально для кожного клієнта. При цьому ми враховуємо сотні факторів, які впливають на кінцеве рішення. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись сервісами та продуктами банку, це може вплинути на рішення, щодо суми ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
MRadionova
MRadionova
12 февраля 2020, 13:05
Добрый день! По решению суда муж выплатил долг Приватбанку, к кому можно обратиться чтоб узнать по какой причине дальше считают проценты и требуют деньги? Справка с исполнительной службы есть, почему долг не погашен, если все выплатили?
Приватбанк
Ответ банка
12 февраля 2020, 13:20
Добрий день!
Ваш чоловік, як власник рахунку може звернутись в підтримку за одним із каналів, що вказані на нашому сайті pb.ua для отримання консультації.
З повагою, ПриватБанк.
fmann
Роман Ольшевский
12 февраля 2020, 11:42
Роман, Каховка
Здравствуйте. Сложилась такая ситуация.До сегодняшнего дня я являлся держателем расчётной карты (карта для выплат).
В Феврале подошёл к концу срок её действия и я дабы обменять её на новую карту отправился в отделение Приват банка.
В отделении мне отказали в этом, ссылаясь на то, что это невозможно и у меня есть единственный вариант — это карта «Универсальная»
, то есть карта с кредитным лимитом. Я вынужден был закрыть счёт вообще, так как кредитные деньги мне не нужны в принципе.
Собственно сам вопрос. Это действительно так или сотрудник банка ввёл меня в заблуждение, пытаясь навязать мне услуги ???
И ещё один момент. Обязан ли сотрудник банка разрезать сданную карту ножницами как было ранее, или достаточно что-бы он
просто сложил её пополам и сказал «Ваш счёт закрыт» ???
Приватбанк
Ответ банка
12 февраля 2020, 12:56
Добрий день!
Перевипуск картки для виплат можливий за Вашим зверненням. Перепрошуємо, що Вам довелось зтикнутись з такою сиутацією. Нами буде проведена детальна перевірка відносно дій співробітника, за результатом якої з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Irina278
Irina278
12 февраля 2020, 11:33
Добрый день.Можно ли отменить или вернуть последний платеж? Неправильно введён номер ЭДРПОУ получателя
Приватбанк
Ответ банка
12 февраля 2020, 11:37
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
olja2014
olja2014
12 февраля 2020, 10:24
звязку з оператором нема.чи можу я відмінити останній переказ між власними картками якщо він був здійснений як регулярний платіж а я цього не хотіла
Приватбанк
Ответ банка
12 февраля 2020, 11:06
Доброго ранку!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка