Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
Наш батько є клієнтом Вашого банку. На днях у нього стався інсульт, так що писати і говорити він на разі не може. Тобто поставити підпис, написати чи сказати пін — не варіант. Проте нам необхідний доступ до монетизованоі субсидії на його картці. Практично вся наша родина є Вашими клієнтами. Які існують шляхи вирішення проблеми?
З повагою, Ірина.
Нам дуже приємно мати справу з відмінними взаємовідносинами з родичами і близькими людьми, але, на жаль, такі відносини зустрічаються не так часто як хотілося б. Іноді навіть родичі, які живуть з Клієнтом в одній квартирі, користуються грошима з його карток без його ж відома або дозволу. У будь-якому випадку картка і інформація по ній це дуже особисті дані і тому отримати їх може тільки власник. Всі наші правила безпеки працюють тільки для Клієнта, адже шахраїв в наш час так багато і способи їх вдосконалюються з кожним днем. Приносимо свої вибачення, але ми можемо надавати інформацію тільки власнику картки.
Написать комментарий
Для реєстрації в Приват24 Вам достатньо виконати наступні кроки:
Пройдіть за посиланням: https://next.privat24.ua та натисніть кнопку Вхід.
— Реєструєтеся в Privat24.
— Підтверджуєте реєстрацію через e-mail або акаунт на Facebook.
— Переходите за посиланням у листі, що ми вже надіслали вам на пошту.
Ознайомитись з відео-інструкцією Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/prepaid-card
Написать комментарий
На картці є 5000 гр. Ніяких інших виплат на протязі цих днів я не робила. Мені лише перевели на картку пару днів назад 710 гр.
Дякую за допомогу
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання. Для ідентифікації і більш детальної перевірки рекомендуємо звернутись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом.
Написать комментарий
Написать комментарий
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Написать комментарий
Картку «Універсальна» можна оформити з 16 років.
В 14 років є можливість оформити картку Юніора та картку для виплат.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-juniora
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat
Написать комментарий
З 14 років є можливість оформити картку для виплат. Дану картку може оформити будь-який житель України (резидент), а також іноземний громадянин (нерезидент), з 14 років.
Для відкриття картки клієнт надає:
Документи, що підтверджують особистість
ІПН — для резидентів
В залежності від віку:
Довідка ІПН (обов'язкова для дітей з 14 років)
Свідоцтво про народження (може бути свідоцтво, що видане не в Україні);
Загальногромадянський паспорт (з 16 років);
Електронний паспорт (ID картка) з 14 років
До 14 років картка відкривається тільки на батьків або опікуна.
З дозволу батьків дитині до 14 років відкривається картка Юніора.
Для оформлення КДВ на опікуна необхідна довіреність.
Комментарии (1)
Грошові перекази здійснюються згідно з встановленими регламентами. Перевірити статус платежу є можливість в особистому кабінеті Приват24, або звернувшись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Дозвольте зазначити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо звертатися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
Додатково, ми підготували для наших Клієнтів ряд простих правил про те, як не стати жертвою шахрайства. Ознайомитися з ними завжди можна на сайті: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
В даному випадку — радимо вказувати відправнику коштів номер діючої картки. У випадку додаткових запитань — Ви завжди можете звернутися до нас приватні повідомлення, або до підтримки за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Дозвольте нам розібратися в ситуації та допомогти Вам у вирішенні питання. Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб уточнити Ваші контактні дані.
Написать комментарий
На жаль, наразі немає такої можливості. Перевипустити дану картку Ви можете в найближчому нашому відділенні.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми запросили в особистих повідомленнях додаткову інформацію та Ваші контактні дані, щоб розібратись в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
З карток платіжної системи UnionPay можна проводити оплати в торгових точках через термінали ПриватБанку та знімати готівку в наших банкоматах.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми запросили в особистих повідомленнях додаткову інформацію та Ваші контактні дані, щоб розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
На жаль, з тієї причини, що за даним каналом звернень ми не можемо бути впевненими, що спілкуємось з власником картки, немає можливості надати інформацію за рухом коштів.
Перевірити інформацію за карткою її власник може за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки».
Також, у разі виникнення додаткових питань, Ви можете звернутись за будь-яким захищеним каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua
Написать комментарий
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Платіж успішно проведено на зазначену картку.
Комментарии (1)
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для захисту персональних даних у Банку проводиться ряд дій, які запобігають даним ситуаціям.
Хочемо наголосити, що ми високо цінуємо Вашу довіру та вибір АТ КБ «ПриватБанк» для здійснення банківських операцій.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Написать комментарий