Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Дозвольте нам детально розглянути Ваш випадок. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до вас в приватних повідомленнях.
Написать комментарий
Ви можете отримати переказ з-за кордону 3 способами:
1. Міжнародний терміновий переказ. Системи, з якими ми працюємо https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov
Повідомте відправнику Ваше ПІБ на латиниці (http://bit.ly/2JhP0gS ), країну і місто.
2. Swift платіж.
Надайте відправнику реквізити по валютній картці (валюта переказу і картки повинна збігатися). У web Приват24: Гаманець — Картки — Вибір картки — Реквізити картки — SWIFT-платежем.
3. На картку Visa / MasterCard (P2P).
Повідомте відправнику повний номер картки і Ваше ПІБ на латиниці.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми б не хотіли, щоб дана ситуація вплинула на подальші стосунки з Вами. Дійсно, Банк може переглянути ліміт по картці. Але це не означає, що в подальшому він залишиться таким же. При активному користуванні продуктами банку та з урахуванням інших змінних банк може збільшити ліміт в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ознайомитися з детальною інформацію стосовно грошових переказів Ви можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
У зв`язку з постановою Кабінета Міністрів України №215 Укрзалізниця, починаючи з 18 березня, тимчасово припиняє перевезення пасажирів залізничним транспортом в усіх видах внутрішнього сполучення (приміському, міському, регіональному та далекому) у зв’язку з карантином, спричиненим спалахом гострої респіраторної хвороби COVID-19 до прийняття окремого рішення уряду (https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/514774/).
Укрзалізниця компенсує пасажирам повну вартість проїзних документів на усі скасовані через введення карантину рейси – без стягнення додаткових зборів. Для зручності пасажирів Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до 1 місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований.
Відповідно до інформації на офіційному сайті Укрзалізниці: «Квитки, придбані через інтернет, повертаються через онлайн-сервіси. Кошти зараховуються на карту протягом 30 календарних днів. У разі, якщо кошти повертаються з вирахуванням комісії, її розмір буде також автоматично повернений пасажиру на карту окремим платежем.»
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/514839/
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Рекомендуємо перевірити успішність платежу та коректнітсь реквізитів, за якими він був відправлений в Приват24. Також Ви можете надати отримувачу квитанцію, як підтвердження факту оплати з Вашої сторони. Квитанція доступна в Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Отримати квитанцію».
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Щоб ми могли надати актуальну інформацію по картці, рекомендуємо звернутись в підтримку клієнту власнику картки, за одним із каналів, що вказані на нашому сайті.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ви можете сформувати довідку в Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Створити довідку» з реквізитами картки.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб розібратись в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Актуальний графік роботи відділень доступний на нашому сайті — https://privatbank.ua/map
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за Вашими рахунками.
Для отримання цієї інформації Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Написать комментарий
Ви можете надати паспорт до будь-якого відділення банку для актуалізації Ваших особистих даних, після чого оформити новий ЕЦП за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Бізнес» — «Завантажити сертифікат».
Написать комментарий
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написать комментарий
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Написать комментарий
Ви можете звернутись до нашого чату в Приват24 для зміни способу підтвердження входу (наприклад на смс), після чого при повторному вході розділ буде доступний.
Написать комментарий
У разі, якщо Ви перебуваєте за кордоном, Ви можете змінити номер телефону для входу, звернувшись до нашого чату pb.ua/chat/ Вам також знадобиться веб-камера та паспорт.
Написать комментарий
Хочу достроково розірвати валютний депозит із зарахуванням коштів на картку для виплат, але не можу обрати дану картку у меню, доступною є лише інтернет-картка. Картка для виплат оформлена у валюті вкладу, не протермінована. У чому полягає проблема? Дякую.
При достроковому розірванні на терміні до 29 днів отримати кошти Ви можете на картку, з якої проводилось оформлення.
Написать комментарий
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Написать комментарий
Банк працює в звичному режимі. Проблем з видачею коштів немає.
Написать комментарий
Отримати нову картку можна буде після актуалізації документів.
В даній ситуації рекомендуємо переказати кошти на зручну активну картку ПриватБанку через особистий кабінет Приват24.
Написать комментарий