Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
19pav52
19pav52
17 июня 2020, 21:38
Павел, Днепр
По вашему касир решает эту банкноту хочу приму, а не хочу не приму.
Я слышал есть инструкция если поступают сомнительные банкноты банк составляет акт и банкноты направляют на экспертизу извесно вам про это.
============

17 червня 2020, 18:09
Павел, Днепр

Павел З. Касир приватбанка не поменяла долары сказала что они ветхие она не посмотрела каждую купюру а купюры в хорошем состояни \20,10,5,1 дол. Какие действия я могу предпринять чтобы работники приватбанка поменняли долары на гривны.
Приватбанк
======
Відповідь банку
17 червня 2020, 19:39

Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Касир несе особисту відповідальність за кошти, що надходять в його касу, тому сумнівні або зношені банкноти іноземної валюти можуть бути не прийняті касиром.
Приватбанк
Ответ банка
18 июня 2020, 9:28
Доброго ранку!
Дозвольте зазначити, що банк може прийняти та надіслати на експертизу кошти національної валюти.
При цьому, банк не надає послугу інкасо банкнот (монет), тому значно зношені банкноти іноземної валюти не приймаються в касі банку.
555777111
555777111
17 июня 2020, 19:36
как можно написать личное сообщение банку.Подтверждения e-maila не пришло.
Приватбанк
Ответ банка
17 июня 2020, 20:06
Перевірте всі папки в Вашому акаунті, повідомлення могло потрапити в спам / промоакції / оповіщення / форуми та інші папки. У разі виникнення питань, Ви завжди можете звернутись до підтримки банку за будь-яким із доступних каналів https://privatbank.ua/about/contacts
lk12345
lk12345
17 июня 2020, 19:30
жанна, львів
Доброго дня.
Протягом місяця мені не приходять SMS з Приватбанку про рух коштів. SMS від інших абонентів приходять нормально. Дзвонила на гарячу лінію Привата і Київстара. Вони кивають одне на другого.
З повагою, Жанна
Приватбанк
Ответ банка
17 июня 2020, 20:06
Добрий вечір.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання. Рекомендуємо перевірити встановлений канал інформування в особистому кабінеті Приват24, меню: «Усі послуги — Налаштування — Управління комунікаціями». У разі виникнення питань, і більш детальної перевірки Ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
19pav52
19pav52
17 июня 2020, 18:09
Павел, Днепр
Павел З. Касир приватбанка не поменяла долары сказала что они ветхие она не посмотрела каждую купюру а купюры в хорошем состояни \20,10,5,1 дол. Какие действия я могу предпринять чтобы работники приватбанка поменняли долары на гривны.
Приватбанк
Ответ банка
17 июня 2020, 19:39
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Касир несе особисту відповідальність за кошти, що надходять в його касу, тому сумнівні або зношені банкноти іноземної валюти можуть бути не прийняті касиром.
nikka1977
nikka1977
17 июня 2020, 14:59
Здравствуйте, подскажите что делать? Сегодня в 12.27 пополнила карту Ощадбанка в терминате Приветбанка. Внесла 600 грн. ( три купюры по 200 грн). Квитанцию получила на сумму 395грн. (комиссия 5грн) всего 400 грн.
200грн.на карту не зачислили. Что делать?
Приватбанк
Ответ банка
17 июня 2020, 15:45
Добрий день.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні фото квитанції.

4iks10iks
4iks10iks
17 июня 2020, 10:31
Киянин, Київ
Поддерживаю обращение логина 90904011
від 11 червня 2020, 17:43 Наталия, Київ. А саме: 16 и 17 червня маємо «нескінченне завантаження» Приват 24 (Виндовс 7) після введення номеру телефону і не пропускає на подальший етап введення паролю!!! В мене вертиться зелене коло навкруги«24» і все. Попереджень з боку банку не було.
Відповіьд Банку:«На даний момент сервіс Приват24 працює в звичайному режимі та труднощів в його роботі не зафіксовано.
З повагою, ПриватБанк.»- НЕ відповідає дійсності.
Від відповіді на питання «Чому...? — ухилино. Як надалі, буде працювати, чи треба купити новий компьютер з опраційною системою?
Приватбанк
Ответ банка
17 июня 2020, 11:43
Таке можливо, якщо браузер на Вашому ПК зберіг дані попередньої сесії, і не приймає інформацію про нову сесію.
В даному випадку потрібно увійти в Приват24 з іншого браузера, або очистити кеш поточного браузера.
Irka1
Irka1
16 июня 2020, 23:53
Скинули гроші в терміналі ще вечері, і досі не прийшли? Чи можна дізнатись чому?
Приватбанк
Ответ банка
17 июня 2020, 9:14
У разі, якщо поповнення проводилось через термінал не ПриватБанку, такий переказ може зайняти до 3х робочих днів.
Якщо поповнення проводилось через термінал ПриватБанку, надішліть, будь ласка, в особистому повідомленні квитанцію, щоб ми могли більш детально перевірити інформацію. У разі проведення платежу через термінал ПриватБанку, отримати квитанцію відправник може в особистому кабінеті Приват24, а також в терміналах ПриватБанку, авторизувавшись своєю карткою/телефоном.
75085534
75085534
16 июня 2020, 21:47
Катя, ЧЕРНІВЦІ
Доброго вечораю. я зареєструвалась в приват 24 і вкінці пиши для активації потрібно зайти в чат, в якй? куди?
Приватбанк
Ответ банка
17 июня 2020, 9:12
Добрий день.
Знайти чат Ви можете в правому нижньому кутку сайту.
vprokopenko13
vprokopenko13
16 июня 2020, 20:55
Прокопенко Валентин, Обухов
Добрий день, я Фоп і в мене сталась така прикра ситуація з приватом, в мене в магазині було встановлено касовий аппарат від Приватбанку, деякий час він використовувався а потім відділ в якому він стояв ми закрили і він не використовувався тому коли мені подзвонили з привату і повідомили що приїде інженер і забере його я погодилась, замовлення на вилучення я не подавала так як і не знала що таке існує, приїхав представник банку і забрав касовий аппарат, тепер на днях знову дзвінок попросили скласти заявку на вилучення, я її зробила але повідомила, що касового вже в мене немає, на сьогоднішній день з мене вимагають повернення касового який вже забрали і погрожують штрафом в 5000грн а при поверненні кассового обіцяють повернути гроші, але як я його можу повернути якщо представник банку в мене його забрав( представника я візуально знаю він і встановлював цей пристрій, але тепере він каже що не памятає чи забирав в мене його) з мене вимагають акт передачі, але ж в мене не було акту про прийом касового і я не знала що існує і акт про вилучення. Як мені бути в цій ситуації? Допоможіть будь ласка
Приватбанк
Ответ банка
17 июня 2020, 9:11
Добрий день.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.

Yulia232
Yulia232
16 июня 2020, 16:37
Юлія
Доброго дня, оплачувала інтернет, гроші списали, а оплата не пройшла, що робити, гроші повернуть?
Приватбанк
Ответ банка
16 июня 2020, 16:49
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішені питання.
vovk73
vovk73
16 июня 2020, 13:39
Доброго дня! Другий день не можу перевести грошові кошти з картки на картку. Постійно вспливає надпис: «Не вдалося провести платіж. Виникла помилка під час проведення платежів. Помилкові платежі будуть забраковані». Підскажіть будь-ласка вихід з ситуації.
Приватбанк
Ответ банка
16 июня 2020, 15:17
Добрий день!
Дозвольте нам детальніше розглянути Ваш випадок. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення для уточнення інформації.
62218291
62218291
16 июня 2020, 12:52
Волноваха
Пришлите код для подтверждения эл.почты что бы я могла написать личное сообщение банку
Приватбанк
Ответ банка
16 июня 2020, 15:15
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішені питання.
pvn55
pvn55
15 июня 2020, 11:32
Володимир, м.Малин Житомирської обл
Коли вже нормально запрацює сайт «Приват 24»? Не можу зайти у свої платежі. Водному з браузерів — не відкривається взагалі, в іншому на сайт заходить, але коли підключаю мої платежі система висне… Дякую
Приватбанк
Ответ банка
15 июня 2020, 11:58
Добрий день.
У разі, якщо дана складність виникає на ОС, що на даний момент не підтримується компанію, яка її випустила, то рекомендуємо провести оновлення операційної системи для коректної роботи сервісу. У разі виникнення додаткових питань будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Valencia2020
Valencia2020
14 июня 2020, 12:32
Добрий день, я знаходжуся закордоном і в мене вкрали телефон, не можу тепер зайти в свій приват24 щоб провести необхідні проплати, що робити ?!!?!? Буду вдячна за допомогу, так як питання нагальне
Приватбанк
Ответ банка
14 июня 2020, 12:57
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ви можете змінити фінансовий номер телефону на закордонний, звернувшись в чат в правому нижньому куті сторінки: https://privatbank.ua — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Для здійснення цієї операції Вам достатньо мати паспорт та доступ до web-камери.
Dmitro23
Dmitro23
14 июня 2020, 12:22
Дмитрий , Николаев
Добрый день, у меня кредитная карта универсал. Голд. Вопрос: сколько максимално я могу перевести с карты на карту гривень, на даный момент? Спасибо!
Приватбанк
Ответ банка
14 июня 2020, 12:36
Добрий день!
Ліміти операцій за переказами на картку будь-якого банку (P2P):
— на транзакцію:
екв. 29 999 грн;
— на добу:
на картку VISA — екв. 7 500 $,
на картку Mastercard — екв. 10 000 $;
— на тиждень:
на картку VISA — екв. 10 000 $,
на картку Mastercard — екв. 10 000 $;
— на місяць:
на картку VISA – екв. 20 000 $;
на картку Mastercard – екв. 10 000 $.

Мінімальна сума переказу — екв. 10 $.
rutanat1959
rutanat1959
13 июня 2020, 15:16
Коваленко, Павлоград
Добрий день! В Приват 24 не можу відкрити «мої платежі» розумію, що проблема не тільки в мене. Будь ласка, дайте пораду.
Приватбанк
Ответ банка
13 июня 2020, 17:06
Добрий день.
У разі, якщо дана складність виникає на ОС, що на даний момент не підтримується компанію, яка її випустила, то рекомендуємо провести оновлення операційної системи для коректної роботи сервісу.
12969800
12969800
13 июня 2020, 0:19
Инна, Херсон
Добрый день. Вы работаете в субботу? И можно ли у вас прийти снять валюту со своего счета?
Приватбанк
Ответ банка
13 июня 2020, 9:00
Добрий день.
Відділення перейшли на гнучкий графік роботи для запобігання розповсюдженню віруса. Актуальний графік роботи відділень Ви можете перевірити на сайті http://map.pb.ua або в Приват24.
Costas1
Costas1
12 июня 2020, 18:49
Константин, Одесса
Всегда был благодарен возможностям приватбанка и поддержке Приват 24, но сейчас разочарован и негодую.
Мне необходимо было сделать актуализацию документов в отделении — выполнил, дал документы, заполнил анкету. В Приват 24 всё равно висит баннер о необходимости актуализации.
Решил сделать актуализацию удалённо через Приват 24. Документы успешно прошли проверку. Баннер пропал, но Bank ID всё равно не работает из-за отсутствия актуализации документов.
Поддержка Приват 24 сообщает, что единственный выход из ситуации, это третий раз делать актуализацию документов в отделении во время карантина. На вопрос, куда я могу обратиться с описанием этой неадекватной ситуации, оператор молчит по 10-15 минут, а потом отвечает не на те вопросы, которые я задавал. В целом, это похоже на какой-то хаос и издевательство. Хочется прекратить все отношения с такой структурой.
Приватбанк
Ответ банка
12 июня 2020, 20:12
Добрий вечір!
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Дозвольте нам розібратися в ситуації та розглянути Ваш випадок більш детально. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.

OlgaZvarych1987
OlgaZvarych1987
12 июня 2020, 14:57
Чернівці
Доброго дня. Мені на картку Універсальну були переказані кошти. Але збереглися вони в «гаманцю». Як можна перевести ці кошти на основний рахунок для зняття? Дякую.
Приватбанк
Ответ банка
12 июня 2020, 16:07
Добрий день!
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок більш детально. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
20vkobzar20
20vkobzar20
12 июня 2020, 13:47
При входе в Приват 24 для оплаты коммунальных платежей уже неделю не открывается вкладка «Мои платежи». Очистку браузера производил. Аналогичная картина наблюдается и на ноутбуке.
Приватбанк
Ответ банка
12 июня 2020, 15:13
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб вирішити питання, що виникли.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка