Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Выбрав пополнения карты и внесение выручки за туристические услуги, внесла сумму 38300грн, (76 купюр по 500грн и 3 купюры по 100грн), автомат успешно посчитал, подтвердил на экране, что эта сумма у него и я нажала кнопку «Оплатить», после чего, этот терминал завис на минуту и сообщил, что денег принять не может и выдал мне обратно сумму, но не всю, а всего лишь 30000грн.
СРАЗУ ЖЕ был звонок 18 июля 2020 года в 13:51, 14:04 на 3700, оформлена заявка на возврат(номер заявки 18548175).
СЕГОДНЯ 20.07.2020, пришло уведомление в Приват24, что инкассация не подтвердила сбоя и ПриватБанк «змушений вiдмовити в поверненнi коштiв».
Дорогой ПриватБанк, 8300грн на дороге не валются, они нужны были для срочной оплаты услуг и сейчас я жду их возврата.
на 3700 ничего внятного не сказали, говорят — ждите, заявка в обработке. А что ждать, вы думаете, что можно просто так забыть о сумме 8300грн и подарить ее банку?
Каким образом мне вернуть мои деньги?
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Написать комментарий
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написать комментарий
Ми б не хотіли, щоб у Вас складалося неправильне враження про Банк. При виплаті зарплат і соціальних виплат Банк є одержувачем коштів від бухгалтерії Фонду по соц. виплатах, тому одразу як кошти надійдуть в ПриватБанк, вони в той же день будуть зараховані Вам на картку. На даний момент, на жаль, виплата не надійшла.
Написать комментарий
копилкы зняло на ваш бидненькый щот 50грн ...!!! 2) В той же самый день я переводыв з карты для кредытив на карту для выплот грощи, -пры переводи комисия мала складаты 75грн, А З МЕНЕ ЗНЯЛО ЧОМУСЬ??? З ОБОХ РАХУНКИВ ЗНОВ ПО 50ГРН
3) Чому я поповнюю коопилку а з неи знимало еошты хоч я пидтвердыв, у обох выпадках з платныка, уси операции здийсювалыся з одниеи кары яку передцым мени оформыв ваш консультант у нашому виитдиленни
Мыколаевська обл. Смт.Березнегувате. Оформыла карту Вероника Яцканич… А пидтасувала усе Виктория Иванова 2гий еонсультант що там знаходывся… НУ ЩОБ НЕ БУЛО ГРОШИ У СУМИ 100грн. повернить ато якокось по гамняному, я ван не вынен, а калы вынен все видавав. ЧЫ ВЫ КЛОУНУ, ВРОДИ НЕ и 500 що розтворылыся, бо щось зпа одын тыждень тильке вы майже 700 стебнулы, а вокруг мене такой рыбкы и так хвата… Допобачення
Бутрий О. В.
Комісія залежить від типів карток, між якими здійснюється переказ:
https://privatbank.ua/ru/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні детальніше.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Написать комментарий
Запит відхилено. Задля безпеки фінансових операцій Вам необхідно підтвердити номер телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування або у відділенні.
Подзвонити на гарячу лінію з цього телефону також не можна. Кажуть, що номер не зареєстрований, хоча він раніше був зареєстрований.
Ви можете підтвердити номер телефону в банкоматі або терміналі ПриватБанку.
Для цього досить вставити картку, після чого ввести її PIN-код. У меню: Налаштування — Вказати основний (фінансовий) телефон, введіть Ваш номер телефону, який бажаєте зробити фінансовим і підтвердіть операцію.
Написать комментарий
Відповідно до чинного законодавства заборону відчуження нерухомого майна знімає нотаріус на підставі отриманого повідомлення установи банку про погашення кредиту та припинення іпотечного договору. Заборону може зняти нотаріус, який посвідчував договір іпотеки, або будь-який інший нотаріус за місцезнаходженням нерухомого майна в межах області.
Для отримання документів для нотаріуса для зняття заборони Ви можете звернутись до підтримки банку.
Написать комментарий
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
В даному разі, Ви можете надати документи згідно яких були отримані кошти, які в подальшому використані для придбання титульних знаків.
Для вирішення питання Ви можете надати в банк документи про походження коштів, такі як:
— довідка з місця роботи про середньомісячний/сукупний дохід за останній рік (роки);
— та/або довідка про розмір щомісячної пенсії/допомоги/компенсації/ матеріального забезпечення за останній рік (роки);
— та/або документи, що підтверджують оплату праці фізичної особи від роботодавця в натуральній формі за останній рік (роки);
— та/або довідка з місця роботи за сумісництвом про середньомісячний/ сукупний дохід за останній рік (роки);
— та/або декларація про майно, доходи, витрати и зобов'язання фінансового характеру за останній податковий період (періоди);
— та/або договір купівлі/продажу житлового або нежитлового приміщення, що належить клієнту на праві власності (з наданням правовстановлюючих документів);
— та/або договір купівлі/продажу рухомого/нерухомого майна, що належить клієнту на праві власності (з наданням правовстановлюючих документів);
— та/або документи, що підтверджують отримання винагороди від використання інтелектуальної власності (авторські гонорари, винагороди тощо);
— та/або документи про отримання страхової суми за договором страхування, виграшу в лотерею, набуття права на скарб;
— та/або документи, що підтверджують отримання винагороди за договорами цивільно-правового характеру та ін.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Ми завжди раді допомогти та надати вичерпну консультацію нашим клієнтам.
Комментарии (1)
Написать комментарий
т.е. каждый человек имеет право воспользоваться этой программой, но по факту это совсем не так.
Несправедливо
Оформити договір за програмою 'Іпотека під 10%' можуть сумлінні позичальники, які отримують зарплату на картку ПриватБанку, без активних прострочень і програм реструктуризації/кредитних канікул.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Розуміємо Ваші емоції. Дана ситуація склалася вналсідок непогоди, через що банк не міг спрогнозувати це та попередити заздалегідь.
Наші спеціалісти швидко зреагували на ситуації і відновили роботу системи банку, що дало змогу користуватися сервісом з 02:30.
Написать комментарий
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Якщо платіж проводився з авторизацією карткою чи телефоном квитацію можна отримати в Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Отримати квитанцію» або в терміналі самообслуговування ПриватБанку.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Про який пороль йде мова???
Для підтвердження операції необхідно ввести статичний пароль від Приват24 або одноразовий пароль із повідомлення. Це буде зазначено при підтвердженні.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Хочемо звернути Вашу увагу, що сума до повного погашення включає в себе відсотки за користування кредитним лімітом та саму заборгованість по картці. Тому сума заборгованості може відрізнятись від суми до повного погашення. Окрім того, варто розуміти, що відсотки розраховуються окремо за кожен день, тому сума до повного погашення сьогодні відрізнятиметься від тієї, яка була декілька днів тому.
У разі виникнення додаткових питань, Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий