Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Черкассы, ул. Сумгаитская, 24
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Отримав повідомлення, що всі мої картки і особисті кошти заблоковано, адже людина написала в підтримку, що я шахрай.
При цьому людина робила оплату від 3-особи, але відразу скинула всі квитанції.
А далі пише в підтримку, що я шахрай.
Звідки вона взяла номер моєї карти? Навіщо робила туди 3 поспіль перекази?
Приват навіть не хоче ні в чому розбиратись. В підтримці відповідають стандартними фразами: Звертайтесь в поліцію, розблокування можливе через суд.
Чому я маю звертатись в поліцію? Якщо людина у якої претензія не зверталась в правоохоронні органи, а лише написала в підтримку привата.
На якій підставі, ви блокуєте мої особисті кошти і не даєте ними користуватись?
Немає жодної постанови суду або інших відповідних органів. Це просто БЕЗЗАКОНННЯ.
Чому НБУ не контролює діяльність банку?
Я пішов в поліцію (відділ кіберполіції), читаю їм те, що пише підтримка привату, вони дивляться на мене здивованими очима і кажуть: чим ми можемо допомогти? Ми таким не займаємось, вам треба в відділення банку.
А відділення посилає до правоохоронних органів.
Єдине, що зробили у відділенні поліції, перевірили мою карту, на яку прийшли кошти. Відповідь: жодних заяв до поліції по цій карті не існує, вона не проходить в жодних відкритих кримінальних чи інших справах.
Питання до Привату: Чому заблоковані мої особисті кошти і я не маю змогу ними користуватись? Можливо від них залежить моє життя.
Ви знущаєтесь?
Взагалі є відчуття ніби шахраї і працівники привату працюють в змові.
Прошу розібратись в даній ситуації
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Проведення та звірка результатів інкасації при обробці заявки на повернення коштів дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. На даний час очікується додаткова інформація по результатам інкасації. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Якщо виникнуть питання наші колеги в чаті будуть раді допомогти. Дякуємо, що ви з нами :)
Наступного разу не потрібно йти у відділення, ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua або через Приват24 в якому також можна самостійно переглянути операції по картці.
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк і водночас звертаємо Вашу увагу на те, що для того, щоб скористатися пільговим періодом, Вам потрібно внести всю суму використаних коштів за минулий місяць в будь-який день до 25 числа поточного місяця.
Пільговий період не діє, якщо раніше Ви з нього вийшли і в цьому випадку на нові витрати пільговий період поширюватися не буде. Тоді буде нарахований відсоток за всіма витратами минулого місяця.
Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці у web Приват24 https://privat24.ua. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, «Показати розрахунок».
Банк щодня працює над тим, щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу.
Дозвольте зазначити, що більшість питань з банківського обслуговування Ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн.
Банк не може відмовити у накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк зобов'язаний суворо дотримуватися вимог чинного законодавства України. Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Також, дозвольте зазначити, що в разі знаходження на картках суми більше, ніж сума арешту, по зверненню до банку є змога зняти кошти, що перевищують суму.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Ми завжди раді допомогти та надати вичерпну консультацію нашим клієнтам.
На жаль, за вказаними даними не бачимо звернення до нашої служби підтримки, в разі, якщо ж Ви зверталися до нас і Вам не змогли надати повну відповідь, просимо повідомити додатково нас про це в приватних повідомленнях.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!
У мене складається враження, що це зроблено спеціально, щоб не можна було отримати готівкову валюту та заставляти клієнтів конвертувати по невигідному для клієнта курсу або скористатися сервісом переводу коштів в інший банк, звичайно теж небезкоштовно. Керівництво банка має виплатити премію за таку «винахідливість» тому, хто це придумав.
Взагалі викликає нерозуміння, чому такий графік роботи, коли інші банки працюють до 17 або 18 години.
Фактично кількість відділень банку вже не відповідає кількості клієнтів. Тому не рекомендую користуватися послугами «Приватбанку»
Банк намагається йти назустріч клієнтам, котрі порушили графік погашення кредиту, зі своєї сторони надаючи можливість перерахунку суми та умов погашення заборгованості. У випадку, якщо клієнт відмовляється від запропонованої банком реструктуризації, заборгованість необхідно погашати згідно умов договору.
При користуванні кредитним лімітом, щоб уникнути ситуації з виходом на прострочену заборгованість рекомендується своєчасно вносити хоча б мінімальні платежі щомісяця. При цьому, навіть вносячи лише мінімальний платіж та не знімаючи його знов з картки, заборгованість не буде зростати, так як частина цієї суми буде йти на погашення відсотків, а інша частина залишатиметься на картці, як погашення тіла кредиту.
З повагою, ПриватБанк.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
З повагою, ПриватБанк.