Отделение Приватбанка: Киев, пр-т Берестейский, 106/2
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Дякуємо вашому чоловіку за сміливість та відданість! ПриватБанк цінує та поважає всіх, хто захищає нашу країну. В той же час, ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія відповідно до умов договору та таблиці страхових випадків, за якими передбачена виплата коштів. Ви можете ознайомитись із договором страхування у web Приват24 https://www.privat24.ua/?go=p24%2Fnews, в меню: 'Мої рахунки — Страховки — Мої страховки — Вибір договору — Роздрукувати'.
В ту ж хвилину набрала гарячу лінію (зробила фото самого банкомату з виданою помилкою), щоб оформити повернення коштів, сказали чекайте до 14 днів. Чому з їхньої вини та несправного банкомату, я вимушена страждати і бути без грошей на проживання, адже зняла останні кошти (на рахунку залишилось 200 грн)?
Вимушено пішла до відділення банку, на що мені відповіли, що чекайте оброблення заявки та проведення інкасації. Співробітниця банку повідомила, що збій в роботі банкомату у зв’язку із вимкненням світла. Світло увімкнули о 10 годині ранку, а операцію я проводила о 13:31. У онлайн чаті запросила звіт з проведення інкасації, на випадок якщо потрібно буде звертатися до інших органів … На, що мені було сказано: «Вам прийде повідомлення при обробці заявки», «Спочатку треба чекати обробки заявки і якщо буде неповернення тільки потім можна сформувати запит на перевірку інкасації».
ДУЖЕ ДОБРЕ!!! ЗА ЯКІ КОШТИ Я МАЮ ПРОЖИТИ!!! Враховуючи, що маю піклуватися про похилу людину!
Номер заявки:25748078
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.