Отделение Приватбанка: Одесса, пр-т Добровольского, 129
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Перепрошуємо за незручності. Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звертатися до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та сформувати запит на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, як можна швидше опрацювати запит, коли він надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку. Додатково звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити інформацію та детально перевірити Ваш випадок.
Через пів години я зателефонувала в тех. підпримку по номеру який вказано на банкоматі бо гроші мені не повернулись, але мені повідомили, що моя карта не їх банку і тому питання не до приватбанку.
На питання чи цікаво взагалі який банкомат не видав кошти, мені відповіли що то не їх справа і їх це не цікавить. Оформлювати заяву відправили в мій банк.
Разом з представником мого банку ми склали оскарження на зняття цієї готівки, бо її не було видано банкоматом. Чекаємо відповіді від приватбанку.
Ось так банкомат приватбанку мене пограбував посеред дня і ніхто з приватбанку не бажає спрівпрацювати, щоб повернути кошти у найкоротший термін.
Перепрошуємо за незручності. Якщо кошти не повернуті на вашу картку, вам достатньо звернутися до банку, в якому була відкрита картка, для оскарження операції згідно правил міжнародних платіжних систем (chargeback).
Приносимо вам щирі вибачення за інцидент, з яким вам довелося зіткнутися. Ми
вважаємо якісне обслуговування клієнтів своєю ключовою метою. Нами була проведена внутрішня перевірка, в ході якої проведена необхідна робота з персоналом. Ми збираємо всі сигнали на співробітника, вони впливають на зменшення доходу співробітника, а також на винесення в адресу співробітника офіційних розпорядчих документів (догана, покарання тощо).
Дякуємо вам, що ви знайшли час розповісти про те, що сталося. Ми докладемо всіх
зусиль, щоб в подальшому співпраця з банком залишала у вас тільки позитивні
враження.
Столкнулась с проблемой, банкомат не выдал деньги, но сумма успешно списана со счета. В службу поддержки дозвониться невозможно! Деньги снимала не маленькие и нужны они срочно. А операторы Приват Банка и ответить на звонок не могут!
На жаль, вказаної вами інформації недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та допомогти у вирішенні питання. По даним вказаним вами в заявці до відгуку не знайдено клієнта банку. Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити контактні дані та перевірити інформацію.