Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 44.4 | 45.4 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Львов, ул. Джорджа Вашингтона, 5-5-А
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Кредит за договором Оплати частинами, за яким не відбулось списання повної суми регулярного платежу, на наступний день після дати такого платежу, вважається простроченим.
При наявності простроченої заборгованості, умови договору за послугою «Оплата частинами» змінюються та формується новий рахунок для внесення коштів, про що ми завжди інформуємо наших клієнтів та ці положення вказані в умовах та правилах на сайті: https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-153/?lang=uk, а саме в пункті 2.7.1.3.4.
Для погашення кредиту (договору) надалі кошти потрібно вносити за графіком (до дати списання планового платежу) на новий рахунок, який ви можете побачити в Приват24, в меню: Кредити — Оплата частинами — Договори — Обрати необхідний договір — Реквізити.
В назначений день трапився обстріл. Світла не було, відділення не працювало
Наступного дня, 11/10 теж обстріл. Після відбою тривоги я зв’язався зі службою підтримки, чи працює моє відділення, щоб нарешті забрати свої долари. І тут СЮРПРИЗ! Мені заявляють, що заявку треба робити ЗАНОВО! Заново — це за замовчанням не на «сьогодні». Обновити стару заявку мені відмовили. Хоча ж начебто по логіці замовлені мною долари лежать у відділенні. Більш того, коли я спробував створити заявку на 12/10, я це НЕ ЗМІГ ЗРОБИТИ — сервіс тупо не працює. Так звана «підтримка» заявила «спробуйте завтра». Замість того щоб поновити стару заявку, що зробила б кожна адекватна людина.
11/10 те ж саме — потрібного мені відділення тупо немає в переліку.
Сьогодні вже 12/10. НАРЕШТІ сервіс замовлення готівки запрацював. Роблю заявку на 13/10. Одразу після замовлення мені видає перелік моїх заявок, і О ЧУДО!!! першою в переліку стоїть заявка за 10/10 зі статусом «Підтвердженно»! То чого, питається, мені дві доби компостують мізки, якщо моя заявка дійсна?
Ну добре, пишу в чат, так і так, чи можу я використати стару заявку, яка наразі дійсна? Вгадайте що далі? Вони дають мені форму підтвердження заявки, де старої заявки вже немає. Випарувалась кудись, мабуть. Куди, невідомо, ніхто не розказує.
Я з них не зліз, так сказати. Далі копіпаст з чату
Б: Якщо кошти не забрані, то заявка скасовується
Я: 10 хвилин назад вона була дійсна
Б: Є тільки заявка на 2022.10.13 — 250 USD (LFA3)
Я: 10 хвилин назад мені показало, що є заявка за 10/10 зі статусом «підтверджено»
Я: шо ви брешете?
Статус заявки на замовлення готівки
Виберіть заявку:
2022.10.13 — 250 USD (LFA3)
Закрити вікно
Далі
Я: що це? нашо мені ця форма? 10 хвилин назад була стара заявка зі статусом «підтверджено»
Б: Пару хвилин, будь ласка.
Б: так, ви можете звертатись до відділення для отримання коштів
Я: Дякую.
Отже, як з’ясувалось, ніяких РЕАЛЬНИХ перешкод, щоб віддати мені мої ж кошти, не було. І мені тупо компостували мізки ось вже третю добу. І це під час війни, коли невідомо, чи буде завтра працювати банк.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такими незручностями.
У разі, якщо не вдалось отримати кошти в запланований день, дійсно, потрібно сформувати нову заявку, адже такі замовлення не є безстроковими. Або ви можете отримати готівку без замовлення, при умові, що необхідна сума буде в наявності в касі.
Я вже місяць безрезультатно звертаюсь до банку, однак міри ніякі не вживаються.
Приватбанк- найгірший банк.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
При надходженні листа про накладення арешту від виконавчої служби, банк встановлює обмеження на картки, відповідно до вимог діючого законодавства.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Радимо вам врегулювати питання з виконавцем, а ми з радстю знімемо вам обмеження після відповідного запиту.
Усі дії патрульних я оскаржив, як і належиться до поліції. Також зняв відео, як патрульні іншої зміни сплять вночі. Однак реакції від поліції ніякої. Захистити свої права в суді я не маю можливості: бо в Україні нема суду, це по перше. А ще останні реформи — відмінили моє право безкоштовно оскаржувати дії чи бездіяльність посадових осіб. Тепер за це треба платити мито 450 грн, 400 грн адвокату за написання позову, 800 грн адвокату за присутність в судовому засіданні. Тому навіть цю маленьку надію на суд, яка в мене була — останніми реформами повністю відмінили.
Вільно пересуватись це гарантоване моє право Конституцією України. А переходити дорогу, як належиться, в місці де пішохідний перехід в поле зору не попадає — моє право гарантоване правами і обовязками пішоходів п. 4.8 говорить: Якщо в зоні видимості немає переходу або перехрестя, а дорога має не більше трьох смуг руху для обох його напрямків, дозволяється переходити її під прямим кутом до краю проїзної частини в місцях, де дорогу добре видно в обидва боки, і лише після того, як пішохід упевниться у відсутності небезпеки. Я також хотів в туалет, про що багато разів заявляв патрульним і на гарячу лінію МВС, а в відповідь отримав лише насміхання і приниження від патрульних. Тому ст.17ст. 18 КУпАП повинна мене також звільнити від порушення, якщо б таке мало місце.
В силу останніх реформ, я ніяк не маю можливості захистити свої права. Про що я описав вище. Однак постанова попала до судового виконавця Марта Дзвоник. А банк заарештував мої кошти. Я спитав в банку 3700 ном., на підставі якого нормативно правового документа банк заарештував мої кошти. Однак отримав відповідь: на підставі постанови виконавця. Але постанова не є нормативно правовим документом. Це не закон, це — Заключна частина протоколу засідання зборів, правління, президії та ін.;
Мої кошти повинні охоронятись законом України про банки і банківську діяльність. А також Основним Законом України: Конституцією України, ст. 41. А постанова це не нормативно правовий документ. Однак банк, відмовляється знімати арешт з моїх коштів 31,11$. Та вказує звертатись до Мінюсту. Я звернувся в мінюст багато разів письмово через урядовий портал — відповіді не отримав. Банк вказує також звертатись до виконавця.
Я за тиждень, лише один раз дозвонився до державного виконавця за телефоном, що вказаний в реєстрі боржників куди я потрапив. Однак у відповідь отримав нечуване хамство: державний виконавець, почала називати мене психічно хворим, що я на неї пишу скарги (але я і не писав на неї скарг), обзивати мене недорозвинутим. Я їй вказав на Конституцію і моє право вільно пересуватись, як державний виконавець мені у грубій формі заявила: я не писала конституцію, засуньте собі конституцію знаєте куда, в одне місце і кинула трубку. Така поведінка державного службовця не припустима. Але має місце.
Уже скоро місяць я намагаюсь владнати питання з приватбанком і мінюстом про зняття арешту з мого рахунку. Однак отримую лише хамство у відповідь, а з боку банку — повну бездіяльність, порушення законів України і Конституційних прав громадян.
Тому і вирішив залишити тут цей негативний відгук, і саму низьку можливу оцінку.
Приватбанк, колись ви були хорошим чи не найкращим банком. Тепер про вас можу сказати абсолютно протилежне.
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22.
Розблокування рахунків можливе при надходженні листа про зняття арешту, щоб не порушувати вимоги чинного законодавства.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Вже займаємось вашим питанням. За результатами розгляду вам зателефонуємо.
Прошу повідомити мені причину припинення обслуговування моїх рахунків. 13.07.2018 коли я звернулася у відділення №1 м.Львова, з приводу актуалазації зарплатної картки виданої державним закладом освіти, консультант відділення Вероніка повідомила мене, що мої персональні дані потребують уточнення. Після консультації, в телефонному режимі, з «офісом в Києві» консультанта попросила мене принести для сканування трудову книжку. 13.07.2018 мною було надано ідентифікаційний номер, паспорт, трудова книжка. Фотографії всіх сторінок трудової книжки консультант разом із запитом відправила у відділ технічної підтримки. Сьогодні, 19.07.2018 р. я знову звернулася у відділення №1 м. Львова з приводу прояснення ситуації. Станом на 19.07.2018 року я не отримала жодних пояснень ні у відділені №1, ні від персонального консультанта (до якого я зверталася 13.07, 17.07 в телефонному режимі) з приводу юридичних аспектів припинення обслуговування моїх рахунків (закони, акти, постанови КМ чи НБУ), терміну на який припинене обслуговування, моїх подальших дій щодо припинення ситуації, яка склалася. 19.07.18 письмову заяву, на імя керівника відділення консультант в мене не прийняла, арументуючи це тим, що у Приватбанку всі звернення приймаються лише в електронній формі. Керівник відділення №1 м.Львова 19.07 на робочому місті була відсутня.
В грудні прострочив оплату на 1 день — замість 22 грдня закинув гроші на кредитку 23 грудня.
Банк їх не списав. Я цього не знав, доки банк не забрав забрав платіж з особистої карти аж 30 грудня. Ну то таке.
Зараз січень. Я ЗАВЧАСНО вніс необхідну суму. А саме 18-го січня, при плановій даті 22 січня.
Зараз 23 січня, а платіж не списали. Кредит винесли на просрочку, хоча гроші я вніс завчасно. Забрати гроші з карти прямим текстом відмовляються!
Про зміну умов кредиту мене ніхто не повідомляв, ні в грудні, ні в січні! Відповідно, я закинув гроші на кредитку, як це передбачалось договором, де вони і лежать, а забрати їх звідти буде кошувати купу комісій! Та ще й знімають додаткові відсотки за «прострочку», хоча я вніс платіж завчасно.