Отделение Приватбанка: Черкассы, бул. Шевченко, 150
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Дякуємо за відгук. Вам зателефонує наш профільний фахівець та надасть інформацію по даному питанню.
З повагою, ПриватБанк.
Приносимо свої вибачення за незручності спричинені некоректною роботою банкомату.
Згідно правил встановилених міжнародною платіжною системою в такому випадку банк, що видав картку, має створити запит на оскарження операції, який може розглядатись до 120-ти днів. Зі своєї сторони при отриманні запиту ми завжди прагнемо його розглянути та надати відповідь у найкоротші строки. На жаль, нам не вдалося знайти запит на оскарження по картці та банкомату, які ви вказали у відгуці. Для уточнення стану заявки ви можете звернутись до свого банку.
• Большие очереди к сотрудникам-консультантам;
• В банкоматах, очень часто, банкноты только крупного номинала, что не позволяет снять сумму меньше 100 грн;
• В один прекрасный день, мужу снизили кредитный лимит без вменяемых объяснений, не предупредив заблаговременно. Хотя, понимаю, что хозяин денег вправе не дать в долг, но можно было бы предупредить.
В целом, благодарна банку и сотрудникам за то, что помогают выжить в наше непростое время. Надеюсь, что и дальше будем получать взаимное удовольствие от сотрудничества.
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Активно проводиться робота для розвитку сервісів та відкриття нових відділень, щоб наші клієнти могли обслуговуватися в найкоротші строки. Також хочемо звернути Вашу увагу, що для здійснення операцій, Ви можете скористатися терміналами самообслуговування, Приват24, послугою «Платежі за телефоном 3700», командами SMS-банкінгу.
Що ж стосується номіналу банкнот, банкомати наповнюються купюрами в залежності від попиту в тому чи іншому місці.
Підвищення рівня обслуговування Клієнтів – основне завдання всіх співробітників банку.
У випадку, якщо у Вас є зауваження чи пропозиції для покращення сервісу – будемо вдячні за зворотній зв'язок.
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Отже, 9.06 в 12:35 за адресою Шевченко 145 банкомат не видав кошти, при цьому одразу списав 20 тис з мого рахунку. Ніяких пояснень чи помилок банкомат не відобразив.
Зателефонувавши до оператора, з проханням обробити заявку в цей же день, тому що потрібні кошти на погашення оренди, я почула, що це залежить від складності опрацювання заявки і може зайняти від 1−14 днів. Потім, операторка, щоб я відстала додала: «я бачу, що заявка в роботі і буде опрацьована протягом 24 годин, незважаючи на вихідні «.
Вже минула майже доба, коштів мені не повернули.
Інкасатори на місті банкомату вчора були, так в чому проблема?
* чому я вважаю цю ситуацію «відмиванням коштів».
Таких, як я жертв приват банку вчора було багато, тому що банкомат не відображав помилку на екрані і люди не підозрюючи про хитрість системи, пробували зняти кошти. Були сльози і благання повернути гроші, тому що у багатьох вони могли бути останні на ліки, допомогу, їжу.
Отже, по-перше, я все ж таки сподіваюсь, що мені повернуть мої кошти сьогодні, як і пообіцяли.
По-друге, вам потрібно покращувати ваш сервіс, і у вас є гарний приклад вашого гідного конкурента Монобанк, який до речі обробляє такі запити, як критичні і повертає кошти протягом 20 хвилин, ще навіть компенсує свою помилку компліментом.