Отделение Приватбанка: Тернополь, ул. Сагайдачного, 2
Адрес:
Тернополь, ул. Сагайдачного, 2
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
vapnoukr
16 октября 2024, 20:01
Подяка персональному банкіру. Пісня Катерина м. Тернопіль. За приділений час і вирішення питання в неробочий час. Ви Супер!!!
Написать комментарий
Ответ банка
16 октября 2024, 20:24
Вітаємо.
Наша колега Катерина буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами.
Наша колега Катерина буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами.
Дуже одобно корестуватись до датком приват 24 дякую розробникам…
Комментарии (3)
Ответ банка
9 апреля 2020, 10:46
Добрий день!
Ваша оцінка дає нам змогу переконатися, що ми йдемо у правильному напрямку. Дякуємо, що знайшли час на відгук.
З повагою, ПриватБанк.
Ваша оцінка дає нам змогу переконатися, що ми йдемо у правильному напрямку. Дякуємо, що знайшли час на відгук.
З повагою, ПриватБанк.
Ответ администратора
10 апреля 2020, 17:38
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.04.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Я на собі відчув жахливу роботу і хамську поведінку працівниці відділення на вул. Живова, 15, м. Тернопіль (навпроти гуртожитків Медакадемії перед торговим центром «Новус») ПриватБанку біля терміналів влітку 2018 року. Тоді я її пожалів, а дарма (варто було добитися хоча б звільнення такої працівниці), бо стан справ з клієнтами банку в даному відділенні (керівник вроді Приймак)не покращилася і виховної роботи з боку керівництва ПриватБанку в Тернополі з персоналом не проведено… Сьогодні, 18.02.2019 року близько 12.35 год. я був свідком хамського відношення до клієнта банку, котрий попросив допомоги для обслуговування свої банківської картки біля терміналу (крайній правий термінал якраз під відеокамерою). Так званий «консультант» (вроді на ім'я Іра) сидів, як звично на своєму кріслі і не побажав підійти до літнього клієнта (щось подібне як зі мною влітку минулого 2018 року). Від іншої працівниці банку, що проходила поряд, той літній чоловік теж замість допомоги (просив підійти до терміналу і допомогти йому в роботі з карткою) те ж у відповідь отримав фірмове хамство… Я прошу відповідну службу державної фінансової структури — ПриватБанку переглянути матеріали відеофіксації з камер вказаного відділення сьогодні в час з 12.30 до 12.45 і таки притягнути до дисциплінарної відповідальності працівниць банку та направити їх (та й видно їх нерадивого керівника) на переатестацію. Інакше, як показує практика, непокаране зло породжує ще більше зло і хамство.
Написать комментарий
Ответ банка
18 февраля 2019, 16:11
Доброго дня!
Нам прикро, що відбулася така неприємна ситуація. Наша ціль — клієнтоорієнтованність, і тому ми не бажаємо, щоб наші клієнти відчували дискомфорт та мали неприємний осад після обслуговування в наших відділеннях. Дякуємо Вам, що надали всю необхідну інформацію. Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Вибачте за незручності.
З повагою ПриватБанк.
Нам прикро, що відбулася така неприємна ситуація. Наша ціль — клієнтоорієнтованність, і тому ми не бажаємо, щоб наші клієнти відчували дискомфорт та мали неприємний осад після обслуговування в наших відділеннях. Дякуємо Вам, що надали всю необхідну інформацію. Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Вибачте за незручності.
З повагою ПриватБанк.