Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.6 | 42.2 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Ивано-Франковск, ул. Грюнвальдская, 12-Б
Адрес:
Ивано-Франковск, ул. Грюнвальдская, 12-Б
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-17:30, перерыв: 12:30-13:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
9 июня 2023, 10:08
Вітаємо.
Звернення до суду про стягнення заборгованості не припиняє дію укладеного між сторонами договору, у тому числі в частині нарахування відсотків та штрафних санкцій.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії ви можете розраховувати на лояльне ставлення банку в разі надання вам нових кредитів.
Звернення до суду про стягнення заборгованості не припиняє дію укладеного між сторонами договору, у тому числі в частині нарахування відсотків та штрафних санкцій.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії ви можете розраховувати на лояльне ставлення банку в разі надання вам нових кредитів.
Хороший банк, техпідтримки стала дуже ефективною. Онлайн Консультанту Ярославу випишіть премію
Написать комментарий
Ответ банка
23 апреля 2021, 19:44
Добрий вечір!
Ярослав справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
Ярослав справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
Ответ администратора
24 апреля 2021, 15:37
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 24.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
29 січня 2021 року, о 16:02, Я проводив банківську операцію в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» (відділення в м. Івано-Франківську, пл. Ринок, 14), а поповнення картки іншого банку через термінал ПБ в сумі 4500,00 грн.
Після того, як гроші були внесені в термінал, — система показала на екрані текст: «На жаль, не можливо виконати операцію. Для повернення коштів, будь ласка зверніться до служби підтримки за телефоном 3700 (безкоштовно з мобільного)».
Зателефонувавши до служби підтримки за телефоном 3700, пояснив ситуацію консультанту Вікторії, яка склалась, вказав дані своєї банківської картки, яку намагався поповнити через термінал (Розділ меню: поповнення картки іншого банку) та отримав відповідь, що для того, щоб я зміг отримати кошти назад, які вона бачить в системі, я ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ оформити картковий банківський рахунок в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», так як відповідв на її запитання, чи являюсь я клієнтом АТ КБ «ПРИВАТБАНК», що ні.
За її словами, це єдиний спосіб ідентифікувати мою особу, а саме оформивши банківський рахунок в АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Я відмовився від оформлення рахунку, так як в мене існує право вибору, заявивши, що не маю бажання бути клієнтом даного банку, я користуюсь послугами іншого банку (БАНК АТ «Універсал Банк"/картка MonoBank) на рахунок якого намагався внести кошти.
Як і коли може провестись переказ моїх коштів в розмірі 4477,50 грн (з 4500.00 грн з мінусом комісії БАНК АТ «Універсал Банк»).
Картка, на яку я вносив кошти: 5375414124217893;
IBAN: UA 98 322001 00000 2620 7310 1499 54;
БАНК АТ «Універсал Банк»;
код ЄДРПОУ 21133352
Комментарии (1)
Після того, як гроші були внесені в термінал, — система показала на екрані текст: «На жаль, не можливо виконати операцію. Для повернення коштів, будь ласка зверніться до служби підтримки за телефоном 3700 (безкоштовно з мобільного)».
Зателефонувавши до служби підтримки за телефоном 3700, пояснив ситуацію консультанту Вікторії, яка склалась, вказав дані своєї банківської картки, яку намагався поповнити через термінал (Розділ меню: поповнення картки іншого банку) та отримав відповідь, що для того, щоб я зміг отримати кошти назад, які вона бачить в системі, я ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ оформити картковий банківський рахунок в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», так як відповідв на її запитання, чи являюсь я клієнтом АТ КБ «ПРИВАТБАНК», що ні.
За її словами, це єдиний спосіб ідентифікувати мою особу, а саме оформивши банківський рахунок в АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Я відмовився від оформлення рахунку, так як в мене існує право вибору, заявивши, що не маю бажання бути клієнтом даного банку, я користуюсь послугами іншого банку (БАНК АТ «Універсал Банк"/картка MonoBank) на рахунок якого намагався внести кошти.
Як і коли може провестись переказ моїх коштів в розмірі 4477,50 грн (з 4500.00 грн з мінусом комісії БАНК АТ «Універсал Банк»).
Картка, на яку я вносив кошти: 5375414124217893;
IBAN: UA 98 322001 00000 2620 7310 1499 54;
БАНК АТ «Універсал Банк»;
код ЄДРПОУ 21133352
Ответ банка
31 января 2021, 15:14
Добрий день!
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід, однак просимо звернути увагу на те, що в подібних випадках картка потрібна для того, щоб ми змогли ідентифікувати особу, яка здійснювала операцію та перерахувати кошти саме їй. В подальшому, ви можете не користуватися карткою та відразу її закрити.
Якщо у вас є додаткові запитання – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід, однак просимо звернути увагу на те, що в подібних випадках картка потрібна для того, щоб ми змогли ідентифікувати особу, яка здійснювала операцію та перерахувати кошти саме їй. В подальшому, ви можете не користуватися карткою та відразу її закрити.
Якщо у вас є додаткові запитання – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Так получилось, что я в судебных бреднях со своей бывшей, которая меня подала на алименты и, естественно, выиграла всё, что только можно было… Но дело не в том.
В постановлении судебного исполнителя указано: «заблокировать средства на всех счетах, которые уже открыты или будут открыты после постановления»…
Что делает «Приват»? Они тупо блокируют вообще всё, даже возможность открыть социальный счёт для выплат по безработице/зарплате, что прямо противоречит закону. Любые возражения сразу отражают фразой «мне программа не даст это сделать».
Приват тупо нарушает закон и плевать ему на всех…
Комментарии (8)
В постановлении судебного исполнителя указано: «заблокировать средства на всех счетах, которые уже открыты или будут открыты после постановления»…
Что делает «Приват»? Они тупо блокируют вообще всё, даже возможность открыть социальный счёт для выплат по безработице/зарплате, что прямо противоречит закону. Любые возражения сразу отражают фразой «мне программа не даст это сделать».
Приват тупо нарушает закон и плевать ему на всех…
Ответ банка
13 октября 2020, 11:19
Добрий день!
Банк не може відмовити у накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
При відкритті нового рахунку банк буде зобов'язаний накласти на нього арешт, керуючись законною вимогою виконавця.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Як слідує з Вашого відгуку, то не було вказано головної фрази «рахунків для соціальних виплат, пенсії, заробітної плати і номер картки», яка має бути для того, щоб арешт не було накладено на картку.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Банк не може відмовити у накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
При відкритті нового рахунку банк буде зобов'язаний накласти на нього арешт, керуючись законною вимогою виконавця.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Як слідує з Вашого відгуку, то не було вказано головної фрази «рахунків для соціальних виплат, пенсії, заробітної плати і номер картки», яка має бути для того, щоб арешт не було накладено на картку.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Являюсь 20 лет клиентом банка, оплачивал 10 лет назад оборудование из Англии, платил наличными через кассу ПриватБанка, естественно когда платишь в кассе, кассир берет деньги включая комиссию банка и все остальные расходы по обеспечению транзакции, все отлично оплатил, через 10 лет приходит письмо из Днепропетровска сразу с угрозами,, что если я не оплачу комиссию 630 грн., у меня будут большие проблеммы, письмо составленно в стиле ганстерских боевиков) я так понимаю что сумму комиссии так и не внесли в кассу а теперь пытаются еще раз получить комиссию, готовлю теперь документы в суд
Комментарии (1)
Ответ банка
23 августа 2019, 15:42
Добрый день!
Позвольте, пожалуйста, нам детальнее рассмотреть Ваш случай и разобраться в сложившейся ситуации. Для этого мы запросили в личном сообщении Ваши контактные данные.
С уважением, ПриватБанк.
Позвольте, пожалуйста, нам детальнее рассмотреть Ваш случай и разобраться в сложившейся ситуации. Для этого мы запросили в личном сообщении Ваши контактные данные.
С уважением, ПриватБанк.
Ответ администратора
27 августа 2019, 15:17
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 27.08.2019).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
13 июня обратился в отделение банка по адресу г. Ивано-Франковск площа Рынок 14 с просьбой открыть Карту для Выплат. Сотрудница банка (к сожалению точно не запомнил имя, но кажется Роксолана) начала разговор с вопроса зачем мне эта карта, после чего сообщила что данная карта выдается только при условии оплаты страховки с минимальным сроком действия 4 месяца. На мой вопрос почему на сайте банка нет ни слова об этом, сотрудница ответила что данное условие появилось совсем недавно и его еще не успели разместить на сайте. После этого я спросил уверена ли она в том что говорит и возможно можно отказаться от этой страховки? На что получил ответ что можно, но только по истечении 4 месяцев.
Я конечно понимаю что человек возможно решил таким образом выполнить план поставленный руководством или же возможно девушка слишком амбициозна и решила трактовать определенные условия банковского продукта так как выгодно лично ей, а не банку. В конечном итоге я конечно же отказался от столь «выгодного» предложения и пошел открыл карту в другом банке.
Надеюсь что данная ситуация заинтересует высшее руководство банка и в будущем банк не станет таким вот образом терять потенциальных клиентов изза хотелок сотрудников.
Комментарии (2)
Я конечно понимаю что человек возможно решил таким образом выполнить план поставленный руководством или же возможно девушка слишком амбициозна и решила трактовать определенные условия банковского продукта так как выгодно лично ей, а не банку. В конечном итоге я конечно же отказался от столь «выгодного» предложения и пошел открыл карту в другом банке.
Надеюсь что данная ситуация заинтересует высшее руководство банка и в будущем банк не станет таким вот образом терять потенциальных клиентов изза хотелок сотрудников.
Ответ банка
15 июня 2019, 11:42
Примите, пожалуйста, наши извинения за качество обслуживания в отделении банка. Описанная Вами ситуация не останется без внимания наших специалистов. Оформление страховки не является обязательным условием при оформлении карты. Качественное обслуживание клиентов является одной из наших приоритетных задач. Мы обязательно проведем серьезный разговор с сотрудником и обучим остальной персонал, чтобы впредь ни Вы, ни другой клиент не сталкивались с подобными ситуациями. По результату дополнительно Вас уведомим.
Приват 24 є шахрай, мене сьогодні сталася така проблема я звернувся в приват 24 про те що в кредитній історії надається неправдива інформація про кредиту, сотрудника приват 24 відправив на силку где я можу оскаржити, після чого я написав в чат кредитна історія при тому що тот самий сотрудние який мені допомагав чат приват 24 він зараз і в кредитна історія тим самим вони нарушают мої коєфіційну інформацію і права мої прошу розібратися
Написать комментарий
Ответ банка
7 января 2019, 18:51
Доброго дня!
Надішліть, будь ласка, приватним повідомленням деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Надішліть, будь ласка, приватним повідомленням деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Ответ администратора
10 января 2019, 15:15
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.01.2019).
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Залишок 44 000грн
Приват подав на мене в суд без жодного для мене повідомлення, суд виніс вирок сплатити борг, Приват банк подав на апеляцію бо йому мало було …хотіли проценти пеню штрафи ітд
На виконавчу надійшло тоді я дізналась що в мене був суд з цими шахраями,
Мені знімали з групи інвалідності 20% виконавча
Почалась війна перестали знімати
У виконавця сума 68 000 це разом з виконавчими оплатами
Пішла я в банк Приват, а в них -88 000тис
Ці уроди після суда дальше нараховують шалені проценти
Хотіла я вирішити питання і запропонувати що я можу сплатити ту суму голови яку я брала без всяких процентів, на що вони відповіли що можуть списати і сума 62 000тисячі
Я брала 50 000тисяч і з них залишок 42 000тисячі
Хотіла я вирішити по нормальному відати гроші але я проценти НЕ збираюсь платити, під час війни і можуть списати!
Я на групі інвалідності не хочуть так то буде по 400грн в місяць і то після закінчення війни бо зараз під час війни не знімає виконавча!
Не рекомендую цей банк соціальні проучаю ощад банк
Люди переходьте в ощад всі кажуть що приват банк це окремий світ з своїми законами!