Отделение Приватбанка: Каменское, пр-т Свободы, 43
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
На жаль, ми не змогли зв'язатись з вами за залишеною раніше заявкою.
За зверненням до підтримки банку ви можете перевірити стан розгляду вашої заявки.
«За ініціативи Національного банку створена спільна банківська мережа POWER BANKING, яка працюватиме навіть в умовах блекауту»
Сегодня довелось проверить этот «повер банкинг» в действии.
Центральное отделение ПриватБанка (просп. Свободи, 43) в г. Каменское, Днепропетровская область. Отделение заявлено как входящее в сеть Power Banking и работающее даже при отключениях электричества.
Итак, 17−01−2023б 12:30. Отключение электричества. Отделение Н Е работает. «Да, генератор у нас есть, в вот топлива для него нет.»
Уважаемый банк! Было бы засмечательно если заявленые услуги по работе без электричества все-таки работали бы. В конце концов эти отключения с нами очень надолго.
Был печальный опыт покупки крупной суммы валюты в одном из отделений Приватбанка. Наряду с нормальной валютой, я получила 15 купюр имеющие дефекты (порванные, вымазанные в чернило, имеющие какие то надписи и печати).
В отделении сказали, что у них вся валюта проверяется и такого случая быть не могло (наглая ложь!) и что это я испортила.
В результате — у меня сорвалась сделка, + ни один банк такие купюры не принимает.
Данный банк никогда не идет навстречу своим клиентам. И это клиентам, с которыми сотрудничает на протяжении 10 лет и у которых хранится не малая сумма в данном банке.
У них есть множество способов связаться с менеджерами, написать скаргу и.т.д, но итог будет один — вы потеряете время, испортите себе настроение и в итоге ничего не добьётесь. Все делается для галочки, из разряда — «Ваш звонок очень важен для нас».
Остается только вывести все свои сбережения и перестать быть клиентом данного банка.
Перед тим, як купюри потраплять в касу вони проходять перевірку при якій сумнівні банкноти відбраковуються та не використовуються для інкасації. При видачі коштів в касі клієнт має змогу перевірити отриману готівку і за бажанням відмовитись від проведення операції та отримання запропонованих йому купюр.
Дійсно, в нас є достатньо каналів для комунікації, через які клієнт може звернутись для вирішення питання та це не означає, що банк задовольняє або відхиляє всі без розбору звернення. Кожне звернення в підтримку за тим чи іншим каналом опрацьовується профільним фахівцем, після чого надається відповідь.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такими незручностями.
Ми проведемо бесіду з оператором чата, який надав вам неточну консультацію, щоб подібних ситуацій більше не повторювалося.
Ваше питання вже на розгляді у профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб проаналізувати його якомога скоріше.
Додатково, проведемо перевірку дій співробітників відділення та по результату вам зателефонуємо.
Уважаемый приват, не спрашивайте как со мной связаться, вы по прошлому вопросу так и не связывались.
При проведенні платежу можна самостійно обрати картку ще до його відправки. Необхідність додаткового підтвердження деяких операцій може виникнути лише з міркувань безпеки. Банк ні в якому разі не ставить за мету створити незручності. Ми робимо все, щоб вберегти ваші кошти від шахраїв та зробити банківське обслуговування максимально зручним та безпечним. Якщо при проходженні ідентифікації ви вказали дані, що відрізняються від тих, які раніше залишали в банку операція не може бути проведена. Адже ми можемо впевнитись в тому, що платіж здійснює саме клієнт, а не третя особа, лише у разі успішного проходження ідентифікації.
Щодо питання страхування то варто зазначити, що згідно умов договору укладеного між клієнтом та страховою компанією, яка приймає рішення про виплату компенсації, існує перелік захворювань, які підпадають під поняття страхового випадку в тому чи іншому виді страхування. Якщо клієнту відмовили у виплаті, більш детальну інформацію про причину відмови він може переглянути в своєму Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки».
Щодо попереднього питання з вами зв'яжеться співробітник банку для надання інформації.
Оплату я конечно произвела, не в этой шарашке, а в отделении ощад банка где такого хамства никто себе не позволял.
И назревает вопрос на каких основаниях со стороны закона требовать открывать карту *** банка для оплаты в их же кассах?? Или совсем там уже всё печально, что любым способом пытаться найти *** и сделать их клиентами?
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію та вирішити питання.
З повагою, ПриватБанк.
04.12.2022 с карты 51…92 сумма 3318 грн
Днепрод.ТЭЦ UA90305290000029090050423443
код отримувача 2872003248
30.01.2024 с карты 51…92 сумма 1243,75 на карту 88**01
28.02.2024 с карты 51…92 сумма 1243,75 на карту 88**01
28.03.2024 с карты 51…92 сумма 199,00 на карту 88**01
29.10.2024 с карты 41…80 сумма 504,35 на карту 88**01
29.10.2024 с карты 41…80 сумма 249,70 на карту 35**88